Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Sierpnia 2018
 
 
 
Allegro Smart! ma zachęcić do częstszych i droższych zakupów. Tania i szybka dostawa ważniejsza od niskich cen z AliExpress?
 
Allegro poprzez usługę Allegro Smart! chce zarówno zachęcić użytkowników do częstszych zakupów na tej platformie, jak i doprowadzić do wzrostu jednorazowo wydawanych kwot. - Jest to produkt adresowany do bardzo szerokiego grona klientów - podkreśla Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju firmy. Allegro premiuje w ten sposób dużych, profesjonalnych sprzedawców i szybką dostawę. Dla wielu klientów to walory ważniejsze od niskich cen produktów oferowanych chociażby na AliExpress - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP Info dzieli poranek na bloki i wprowadza lifestylowe ,,Wstaje dzień". ,,Połączenie newsów z silną osobowością telewizyjną"
 
Z początkiem tego tygodnia TVP Info rozpoczęła emisję w paśmie porannym nowego programu „Wstaje dzień”, w którym prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca Anna Popek porusza także tematy lifestylowe. - Naszym celem było zbudowanie anteny od rana, podzielenie pasma porannego na wyraźne bloki, aby jak najwięcej widzów znalazło coś dla siebie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI. więcej
 
 
Trojmiasto.pl ze wzrostem wpływów do 12,6 mln zł i zysku do 722 tys. zł, szykuje nową wersję serwisu ogłoszeniowego
 
W ub.r. wydawca serwisu Trojmiasto.pl zanotował 12,58 mln zł przychodów sprzedażowych (7,4 proc. więcej niż w 2016 roku) oraz 721,6 tys. zł zysku netto (wobec 526,3 tys. zł rok wcześniej). Spółka dla redakcji kupiła m.in. drona, dwie kamery GoPro i rower elektryczny. więcej
 
 
Ataki na dziennikarzy TVN: europosła PiS i księdza. ,,Działanie naganne moralnie, ale także karalne"
 
W ciągu ostatnich kilku dni doszło do kolejnych incydentów, w trakcie których dziennikarzom utrudniano lub uniemożliwiano pracę. Na sytuację agresji wobec dziennikarzy zwrócił uwagę Press Club, który przypomina, że utrudnianie lub uniemożliwianie dziennikarzom pracy jest karalne. więcej
 
 
Havas Warsaw z zyskiem 1,95 mln zł przy 15,6 mln zł przychodów
 
Agencja reklamowa Havas Warsaw w 2017 roku, po raz pierwszy od czterech lat, wypracowała zysk. Uzyskana kwota 1,95 mln zł pozwoliła pokryć straty z lat 2014-2016. przychody spółki wzrosły w ub.r. względem roku 2016 o 49,7 proc. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Firma Ewy Chodakowskiej z 21,9 mln zł wpływów i 12,8 mln zł zysku. Rozwija sprzedaż internetową i turystykę fitnessową więcej
 
Polsat Sport dzięki sublicencji od TVP pokaże na żywo mecze polskich piłkarzy w Lidze Narodów i towarzyskie więcej
 
Polsat News 2 zmieni się w Polsat Newsplus2. Ma nadawać z dwugodzinnym opóźnieniem do Polsat News więcej
 
,,Drogi wolności", ,,Bake Off Junior" i cykl o historii z bohaterami ,,Korony królów" nowościami TVP1 i TVP2 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Redaktor TVN24 TVN
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Fakt - Dziennikarz Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Trade Marketing Manager Marine Harvest
Traffic Specialist Zenith
Production Manager Platige Image S.A.
Postproduction Manager Smakjam
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Info dzieli poranek na bloki i wprowadza lifestylowe ,,Wstaje dzień". ,,Połączenie newsów z silną osobowością telewizyjną"

Z początkiem tego tygodnia TVP Info rozpoczęła emisję w paśmie porannym nowego programu „Wstaje dzień”, w którym prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca Anna Popek porusza także tematy lifestylowe. - Naszym celem było zbudowanie anteny od rana, podzielenie pasma porannego na wyraźne bloki, aby jak najwięcej widzów znalazło coś dla siebie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI. więcej

Ataki na dziennikarzy TVN: europosła PiS i księdza. ,,Działanie naganne moralnie, ale także karalne"

W ciągu ostatnich kilku dni doszło do kolejnych incydentów, w trakcie których dziennikarzom utrudniano lub uniemożliwiano pracę. Na sytuację agresji wobec dziennikarzy zwrócił uwagę Press Club, który przypomina, że utrudnianie lub uniemożliwianie dziennikarzom pracy jest karalne. więcej

TVP zaprzecza, że Anna Popek i inni nowy prezenterzy poprowadzą ,,Wiadomości"

Telewizja Polska wydała oświadczenie, w którym dementuje informacje o planowanym powiększeniu zespołu „Wiadomości” TVP1 o dziennikarkę Annę Popek. Ale na jesień szykowane są duże zmiany w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,M jak miłość" z nową czołówką od 3 września (wideo)

Od 3 września telewizyjna Dwójka będzie pokazywać nowe odcinki „M jak miłość”, które będzie można oglądać w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55. Serial zyska nową czołówkę. więcej

TVP Sport bezkonkurencyjny wśród kanałów sportowych w lipcu

W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport, który od czerwca dostępny jest w DVB-T. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Polsat Sport News HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO pokazuje fragmenty ostatniego sezonu "Gry o tron"

W najnowszym filmie promocyjnym, zapowiadającym serialową ofertę HBO na najbliższe miesiące, widzowie zobaczyli ujęcia z ostatniego sezonu "Gry o tron". Premierę serii zaplanowano na przyszły rok. więcej

Film ,,Nowa twarz, nowe życie" w National Geographic

4 września 2018 roku National Geographic po raz pierwszy pokaże dokumentalny film „Nowa twarz, nowe życie”, który przedstawia historię przeszczepu twarzy u najmłodszej pacjentki w USA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO pokazało pierwszy zwiastun serialu "Detektyw 3"

Stacja HBO opublikowała pierwszą zapowiedź trzeciego sezonu serialu "Detektyw" (True Detective), którego premiera odbędzie się w styczniu przyszłego roku. więcej

Serial ,,Z zimną krwią" w 13 Ulica (wideo)

Od 26 września 2018 roku 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Z zimną krwią”. więcej

,,Jackie Chan ratuje planetę" w National Geographic

W sobotę, 1 września 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Jackie Chan ratuje planetę”. więcej

US Open na żywo w Eurosporcie i Eurosport Player

Od poniedziałku, 27 sierpnia 2018 roku trwa turniej US Open. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju oglądać można w Eurosporcie i Eurosport Player. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eska Warszawa i radiowa Jedynka z największymi wzrostami wpływów z reklam (Top10)

Przez siedem pierwszych miesięcy br. stacje radiowe zarobiły na emisji reklam 15 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Największe wzrosty wpływów z reklam miały Eska Warszawa, Program I Polskiego Radia i radiowa Trójka. więcej

 
Polskie Radio wyda ponad 1 mln zł na nowe komputery i laptopy

Polskie Radio na zakup nowych komputerów stacjonarnych z monitorami oraz laptopów zamierza wydać 1,04 mln zł. O współpracę z nadawcą walczą w trwającym przetargu m.in. Komputronik Biznes, IT Solution Factor i Galaxy Systemy Informatyczne. więcej

 
RMF FM liderem we Wrocławiu. Trojka i Eska na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
100 tys. uczestników Lato z Radiem Festiwal

W tym roku, po raz pierwszy w historii cykl koncertów Lata z Radiem został zastąpiony nową formułą: spotkaniami ze słuchami w poszczególnych miastach i finałowym koncertem 26 sierpnia w Gdyni. W wydarzeniu uczestniczyło ok. 100 tys. osób. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Havas Warsaw z zyskiem 1,95 mln zł przy 15,6 mln zł przychodów

Agencja reklamowa Havas Warsaw w 2017 roku, po raz pierwszy od czterech lat, wypracowała zysk. Uzyskana kwota 1,95 mln zł pozwoliła pokryć straty z lat 2014-2016. przychody spółki wzrosły w ub.r. względem roku 2016 o 49,7 proc. więcej

,,Nawet 365 przesyłek za 49 zł" w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom. więcej

Robert Kubica rozdaje autografy na stacji Lotos, promując olej silnikowy Quazar Dynamic

Ruszyła druga odsłona telewizyjnej kampanii oleju silnikowego Lotos Quazar Dynamic z udziałem kierowcy F1, Roberta Kubicy. Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, Tank i Platige Image. więcej

Krępujące wzdęcia w reklamie środka Espumisan (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa środka na wzdęcia Espumisan (należącego do Berlin-Chemie). Akcję przygotowała agencja Opus B. więcej

Dom mediowy Roberta Lewandowskiego odpowiada za komunikację sklepów Go Sport

Pod hasłem "Żyjmy sportem!” trwa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Go Sport. Działania przygotowały firmy z Group One - agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy RL Media (którego współudziałowcem jest Robert Lewandowski). więcej

,,Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze" w akcji edukacyjnej PZU (wideo)

PZU zaczęło kolejną kampanię społeczną mającą na celu ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze”, ubezpieczyciel rozda uczniom szkół podstawowych z klas I-III, 6 miliona odblasków z wbudowaną migającą lampką. więcej

"To wyjdzie za drogo". Największe bariery w realizacji kampanii medialnych (raport)

Pieniądze i brak przekonania o skuteczności to największe bariery firm przed podejmowaniem działań reklamowych w mediach - wynika z badania PRO Media House. więcej

Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański i inni w akcji ,,Tu pijesz bez słomki" (wideo)

Rozpoczętą akcją pod hasłem „Tu pijesz bez słomki” jej organizatorzy – Noizz.pl, Areta Szpura, fundacja Lonely Whale i agencja VML Poland-  chcą zwrócić uwagę na szkodliwy wpływ plastikowych słomek na środowisko oraz zniechęcić do ich używania. więcej

Plejada gwiazd polskiego filmu w kampanii antywojennej "Make Films Not War"

Ruszyła kampania społeczna "Make Films Not War", wyrażająca sprzeciw wobec działań zbrojnych w Syrii. Projekt wspierają Agata Kulesza, Marysia Sadowska, Bartek Konopka, Magdalena Popławska, Dawid Ogrodnik, Michał Żurawski, Bodo Kox, Aleksandra Popławska, Jan Holoubek, Radek Ładczuk oraz Ewa Błaszczyk.   więcej

Eti reklamuje batony Wanted hasłem "Obudź w sobie buntownika"

Turecki producent słodyczy Eti wprowadza na polski rynek batony czekoladowe Wanted. Launch promuje kampania reklamowa pod hasłem "Obudź w sobie buntownika". więcej

Rodzinny dramat po upadku z drabiny w spocie z kampanii ,,Zacznij myśleć" (wideo)

Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia prowadzi kampanię społeczną „Zacznij myśleć” przestrzegającą przed niebezpiecznymi sytuacjami podczas prac na wsi. Drugi spot z kampanii pokazuje tragiczne konsekwencje upadku z drabiny. więcej

Billie Jean King w reklamie Adidasa ma zachęcić młode dziewczyny, by nie rezygnowały ze sportu (wideo)

Legendarna tenisistka Billie Jean King ma pomóc Adidasowi przekonać młode dziewczyny, by nie rezygnowały z uprawiania sportu. Marketer rozpoczął w USA kampanię pod hasłem „Here To Create Change”. więcej

Natalia Babczyńska: z Kompanii Piwowarskiej do Unilevera

Natalia Babczyńska dołączyła do działu marketingu firmy Unilever Polska (właściciel m.in. takich marek, jak Dove, Axe, Rama, Lipton). więcej

Aktywny bobas w reklamie Bebiko Junior (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas, Easy Hell, Syzygy, VML, Mediacom, K2 Media i Alert Media Communications. więcej

Bosch zwraca wartość podatku VAT za odkurzacze

Producent sprzętu AGD Bosch wystartował z promocją, w ramach której za zakupione odkurzacze zwraca klientom ich wartość podatku VAT. Akcja trwa do końca października. więcej

Kawy Davidoff w nowych opakowaniach

Marka kawy Davidoff (Tchibo Polska) zyskała nowy design opakowań. więcej

Tydzień promocji w Multi Multi, wygrane o 50 procent większe

Totalizator Sportowy rozpoczyna promocję w grze Multi Multi. Do 2 września wygrane przy typowaniu 6 liczb zostaną zwiększone o 50 proc. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Magazyn Women's Health z projektem ,,Naga prawda o nagości" o akceptacji kobiecości

Magazyn Women’s Health przeprowadził międzynarodowe badanie w 15 krajach na temat stosunku kobiet do ich własnego ciała. Z tej okazji powstała sesja zdjęciowa pokazująca nagie Polki, które przeszły długą drogę - od kompleksów, do akceptacji własnej nagości. więcej

,,Lego Nexo Knights" wyprzedziło ,,Lego Ninjago". Tylko ,,Movie Star Planet" na plusie

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Nexo Knights”, które wyprzedziło „Lego Ninjago”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Movie Star Planet”, a najbardziej stracił „Kaczor Donald” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro Smart! ma zachęcić do częstszych i droższych zakupów. Tania i szybka dostawa ważniejsza od niskich cen z AliExpress?

Allegro poprzez usługę Allegro Smart! chce zarówno zachęcić użytkowników do częstszych zakupów na tej platformie, jak i doprowadzić do wzrostu jednorazowo wydawanych kwot. - Jest to produkt adresowany do bardzo szerokiego grona klientów - podkreśla Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju firmy. Allegro premiuje w ten sposób dużych, profesjonalnych sprzedawców i szybką dostawę. Dla wielu klientów to walory ważniejsze od niskich cen produktów oferowanych chociażby na AliExpress - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Trojmiasto.pl ze wzrostem wpływów do 12,6 mln zł i zysku do 722 tys. zł, szykuje nową wersję serwisu ogłoszeniowego

W ub.r. wydawca serwisu Trojmiasto.pl zanotował 12,58 mln zł przychodów sprzedażowych (7,4 proc. więcej niż w 2016 roku) oraz 721,6 tys. zł zysku netto (wobec 526,3 tys. zł rok wcześniej). Spółka dla redakcji kupiła m.in. drona, dwie kamery GoPro i rower elektryczny. więcej

Wonga.com z kłopotami finansowymi, firmie grozi bankructwo. ,,Sytuacja w Polsce jest stabilna"

Brytyjska firma Wonga.com działająca na rynku pożyczek krótkoterminowych znalazła się w finansowych tarapatach z powodu roszczeń finansowych byłych klientów. Wynajęto firmę, która w razie niewypłacalności Wonga.com ma zająć się procesem jej upadłości. Jednak polskie biuro kredytodawcy stara się uspokajać nastroje. - Sytuacja w Wonga.com w Polsce jest stabilna. Ubiegły rok zakończyliśmy zyskiem w wysokości 6 mln zł - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Eliza Więcław z lokalnego oddziału firmy. więcej

Jedna trzecia polskich internautów przyznaje się do piractwa w sieci

32 proc. internautów w Polsce przyznało, że pobiera muzykę lub filmy bez uiszczenia opłaty - wynika z badania IRCenter. Jednocześnie, z roku na rok spada zainteresowanie stronami z torrentami. więcej

,,Nawet 365 przesyłek za 49 zł" w reklamach Allegro Smart! (wideo)

Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom. więcej

Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern wystąpią w ,,House of Cards"

Szósty, ostatni sezon serialu „House of Cards” w Netflixie zostanie udostępniony 2 listopada br.  W obsadzie produkcji znajdą się Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern. więcej

"Tydzień Znanych Marek" na AliExpress

Platforma e-commerce AliExpress rusza z akcją promocyjną "Tydzień Znanych Marek",  której partnerem jest PayU. Wyprzedaż potrwa do końca sierpnia. więcej

Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański i inni w akcji ,,Tu pijesz bez słomki" (wideo)

Rozpoczętą akcją pod hasłem „Tu pijesz bez słomki” jej organizatorzy – Noizz.pl, Areta Szpura, fundacja Lonely Whale i agencja VML Poland-  chcą zwrócić uwagę na szkodliwy wpływ plastikowych słomek na środowisko oraz zniechęcić do ich używania. więcej

R22 przejmie trzy firmy hostingowe. Chce być liderem rynku w Rumunii

R22, notowany na GPW holding spółek technologicznych, przejmuje rumuński Gazduire Web SRL i ustalił warunki inwestycji w dwa kolejne podmioty. Dzięki temu firma ma zdobyć pozycję lidera w branży hostingu i domen w tym kraju, osiągając ponad 15 proc. udziałów w rynku. więcej

Allegro wprowadza pakiet Allegro Smart!: za 49 zł dostawy przez rok zakupów o wartości minimum 40 zł

Platforma Allegro udostępnia usługę Allegro Smart!, w ramach której użytkownicy przez rok będą mogli korzystać z pakietu 365 wysyłek kupionych tam produktów za minimum 40 zł. Cena usługi to 49 zł za rok, a 39 zł za 6 miesięcy. więcej

Unilever podpisał umowę z JD.com, by zwiększyć zasięg działania w Chinach

Unilever podpisał umowę o współpracy logistycznej z chińskim gigantem handlu elektronicznego JD.com, aby dzięki temu zwiększyć zasięg w Chinach. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
"To wyjdzie za drogo". Największe bariery w realizacji kampanii medialnych (raport)

Pieniądze i brak przekonania o skuteczności to największe bariery firm przed podejmowaniem działań reklamowych w mediach - wynika z badania PRO Media House. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Multikino Media nowym klientem Consulting'n more

Do grona klientów agencji Consulting’n more dołączyła spółka Multikino Media, specjalizująca się w działalności brokerskiej w zakresie reklamy kinowej, sponsoringu i akcji specjalnych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xiaomi wprowadza w Polsce smartfon Pocophone F1 z ekranem 6,18 cala. Cena od 1499 zł
Uber postawi na wypożyczanie rowerów i elektrycznych skuterów kosztem przewozów samochodowych
HMD Global przejmuje od Microsoftu markę PureView, może przywrócić ją w smartfonach Nokia
Sztuczna inteligencja ma kontrolować ludzi. Rząd w Chinach wprowadza system oceniania obywateli i przewidywania przestępstw
Pinnacle Studio 22 Ultimate za 439 zł
Creative pokazał Sound BlasterX G6 - zewnętrzną kartę dźwiękową dla użytkowników PS4, Nintendo Switch, Xbox i PC
Huawei uruchomi hotspoty Wi-Fi we Włoszech
 
 
 
GOSPODARKA
 
"To wyjdzie za drogo". Największe bariery w realizacji kampanii medialnych (raport)
Tanie przesyłki pocztowe z Chin szkodzą polskim firmom
Unilever podpisał umowę z JD.com, by zwiększyć zasięg działania w Chinach
PKO Bank Polski z nową kartą debetową dla dzieci poniżej 13. roku życia
Poczta Polska ma trzyletni kontrakt z PGE wart ponad 25 mln zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Bestia" i ,,Mania. Historia pracownicy fabryki papierosów" w 4K na 43. FPFF
Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern wystąpią w ,,House of Cards"
HBO pokazuje fragmenty ostatniego sezonu "Gry o tron"
Borys Szyc jako Marszałek Piłsudski w filmie ,,Piłsudski"
HBO pokazało pierwszy zwiastun serialu "Detektyw 3"
Opóźniony ósmy sezon serialu "Gra o tron"
"Fundacja" - nowy serial Apple
Trzeci sezon serialu "Zabójcza broń". Seann William Scott skacze z pędzącego samochodu
W listopadzie premiera filmu "Bohemian Rhapsody"
Emma Watson zagra w filmie "Małe kobietki"
Serial ,,Z zimną krwią" w 13 Ulica (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj