|
|
|
|
|
|
|
ZPR Media przygotuje nowe ,,Jaka to melodia?", prowadzącym Norbi. TVP o Janowskim: z jego strony nie było woli współpracy
Telewizja Polska zleciła realizację odświeżonej wersji „Jaka to melodia?” Grupie ZPR Media, która będzie producentem wykonawczym programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Producentem formatu jest TVP, podwykonawcy mogą otrzymywać cząstkowe zlecenia na świadczenie pojedynczych usług na rzecz produkcji - informuje spółka. - W czasie kiedy TVP prowadziła rozmowy z Media Corporation, były jednocześnie ustalane plany zmiany formatu i producenta - ujawnia Robert Janowski.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" przestało zapraszać podróżnika Michała Cessanisa, bo jest gejem. ,,Podłość i nieporozumienie"
W kwietniu br. redakcja „Pytania na śniadanie” w TVP2 odwołała zaproszenie dla dziennikarza i podróżnika Michała Cessanisa. Oficjalnym powodem miało być zbyt częste występowanie w śniadaniówce, ale przekazano mu, że chodzi o jego orientację seksualną. - Ocenianie dziennikarzy przez pryzmat ich życia prywatnego jest nieporozumieniem. Nie może wpływać na moją pracę to, że jestem gejem, że jestem w szczęśliwym związku - zaznacza Cessanis w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Kurska pracuje w Netii, jest ekspertem ds. marki i mediów
Joanna Kurska rozpoczęła pracę u operatora kablowego Netia (Grupa Cyfrowy Polsat) i objęła stanowisko eksperta ds. marki i mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W świecie nowoczesnych technologii integracja mediów i telekomunikacji jest procesem oczywistym i liczymy w tym obszarze na doświadczenie Joanny - wyjaśnia nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Telewizja Republika szykuje anglojęzyczną stację Poland Daily. W ub.r. miała 13,3 mln zł wpływów i 2,4 mln zł straty
W ub.r. Telewizja Republika zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 1,3 proc. do 13,27 mln zł oraz ograniczyła koszy operacyjne o 6,7 proc. do 15,77 mln zł. Jej strata netto zmalała z 3,45 do 2,38 mln zł. Firma zrestrukturyzowała swoje zadłużenie wobec Cyfrowego Polsatu. W planach ma uruchomienie anglojęzycznego kanału Poland Daily.
więcej
|
,,W rytmie serca 3" od 2 września w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie
Od 2 września Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „W rytmie serca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w niedziele o godz. 20.05, a w dniu premiery stacja pokaże dwa odcinki.
więcej
|
TVP przez dwa lata wyda ponad 9 mln zł na obsługę podróży służbowych
Telewizja Polska jest w trakcie przetargu na obsługę podróży służbowych, które będzie zlecać wybranej firmie w ciągu najbliższych dwóch lat. Na ten cel przeznaczy 9,04 mln zł brutto. Oferty złożyły dwie firmy Why Not Travel z Tyczyna i eTravel SA z Warszawy.
więcej
|
Top of the Top Festival zyskał 100 tys. widzów. 10,19 mln zł z reklam
Kolejną edycję Top of the Top Festival oglądało średnio 1,74 mln widzów, o 100 tys. więcej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. TVN w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 10,19 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Publiczność nadal chętnie ogląda takie wydarzenia muzyczne - mówi nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
HGTV jesienią stawia na kontynuacje znanych programów. ,,Mamy świetnych prowadzących - ekspertów"
Kanał HGTV w jesiennej ramówce nie pokaże żadnego nowego lokalnego programu. Stacja stawia na kontynuacje znanych już widzom programów m.in. Doroty Szelągowskiej, Krzysztofa Mirucia, Mai Popielarskiej czy Dariusza Wardziaka. - Mamy świetnych prowadzących - ekspertów, atrakcyjną ofertę programową, doskonały marketing i PR - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje", ,,Mam talent" i Masterchef" najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
W nowej, jesiennej ramówce TVN najdroższe reklamowo pozycje to czwartkowe „Kuchenne rewolucje”, sobotni „Mam talent” i niedzielny „Masterchef”. Za 30-sek. spot przy tych produkcjach trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.
więcej
|
Fokus TV na czele kanałów dokumentalnych w lipcu. Polsat Doku zyskał najwięcej
W lipcu br. bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej straciło BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 liderem w lipcu, Telewizja Republika straciła najwięcej. Słabe wyniki wPolsce.pl
W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Norbi poprowadzi jesienią ,,Jaka to melodia?". Nowa scenografia, ale bez disco polo
W jesiennej ramówce znajdzie się odświeżona wersja teleturnieju „Jaka to melodia?” z całkiem nową scenografią i oprawą. W nowej wersji nie pojawią się piosenki disco polo. Gospodynią programu miała zostać Halina Mlynkova, ale zrezygnowała z projektu i funkcję prowadzącego przejmie Norbert „Norbi” Dudziuk - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wyprawa na dno" od 26 sierpnia w National Geographic
Od 26 sierpnia 2018 roku w National Geographic będzie można oglądać nowy dokumentalny cykl „Wyprawa na dno”. Pierwszy odcinek zaprezentuje historię okrętu Graf Zeppelin, który w 2006 roku został odkryty na dnie Bałtyku przez polskich hydrologów.
więcej
|
TVP Info na wyższej pozycji EPG w Multimedia Polska
Abonenci sieci Multimedia Polska mogą oglądać kanał informacyjny TVP Info na nowej, wyższej pozycji w elektronicznym przewodniku po programach (EPG).
więcej
|
Posłowie PO zarzucają TVP Info faworyzowanie Jakiego. Olechowski: regularnie informujemy o aktywności Trzaskowskiego
Michał Szczerba i Cezary Tomczyk z PO złożą w Państwowej Komisji Wyborczej zawiadomienie z zarzutem, że TVP Info może prowadzić nielegalną agitację na rzecz Patryka Jakiego z PiS. - TVP Info informuje o działaniach polityków proporcjonalnie do ich aktywności. Wbrew temu co twierdzi Michał Szczerba, Rafał Trzaskowski regularnie gości w programach informacyjnych TVP - odpowiada Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Piotr Kraśko: dziennikarze ,,Wiadomości" mnie dziwią, pioniersko wykorzystują paski informacyjne
Były gospodarz i szef „Wiadomości” Piotr Kraśko stwierdził, że przez ostatnie dwa lata obejrzał w całości dwa wydania tego programu. - To jest bardzo pionierski sposób wykorzystywania pasków informacyjnych. Chyba żadna telewizja świata na to nie wpadła - ocenił paski w „Wiadomościach”.
więcej
|
Kanały Polsat Sport Premium w otwartym oknie UPC Polska, potem 30 zł miesięcznie
Od 21 sierpnia br. sieć UPC Polska przez dwa tygodnie udostępni kanały sportowe Polsat Sport Premium wszystkim abonentom. Potem pakiet ma kosztować około 30 zł miesięcznie.
więcej
|
Dłuższe wydanie ,,Nowego dnia" w Polsacie, ,,Graffiti" na głównej antenie
Od 3 września br. poranny magazyn „Nowy dzień” pokazywany w Polsacie zostanie wydłużony z 2 do 3 godzin. Główna antena rozpocznie również emisję programu „Graffiti”, który do tej pory można było oglądać w Polsacie News.
więcej
|
TVP Kultura pokaże finał 19. Konkursu Eurowizji dla Młodych Muzyków
TVP Kultura pokaże transmisję finału 19. Konkursu Eurowizji dla Młodych Muzyków, który odbędzie się w Edynburgu w dniach 18-23 sierpnia. Polskę będzie reprezentować flecistka Marta Chlebicka.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blamaż Legii Warszawa w Lidze Europy osłabi jej finanse i wizerunek, ale nie pogorszy atrakcyjności Ekstraklasy (opinie)
Kompromitacja piłkarzy Legii Warszawa w europejskich rozgrywkach oprócz utraty premii finansowych może obniżyć frekwencję na jej stadionie i atrakcyjność klubu dla sponsorów. Nie przełoży się natomiast na rosnącą systematycznie od lat wycenę praw do transmisji meczów Lotto Ekstraklasy - oceniają eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
Joanna Kurska pracuje w Netii, jest ekspertem ds. marki i mediów
Joanna Kurska rozpoczęła pracę u operatora kablowego Netia (Grupa Cyfrowy Polsat) i objęła stanowisko eksperta ds. marki i mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W świecie nowoczesnych technologii integracja mediów i telekomunikacji jest procesem oczywistym i liczymy w tym obszarze na doświadczenie Joanny - wyjaśnia nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach
Anna Lubowska zrezygnowała z funkcji prezesa GroupM Polska pełnionej od jesieni ub.r. Wcześniej przez 20 lat zarządzała domem mediowy MEC, a z koncernem WPP była związana ogółem przez 25 lat.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje", ,,Mam talent" i Masterchef" najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
W nowej, jesiennej ramówce TVN najdroższe reklamowo pozycje to czwartkowe „Kuchenne rewolucje”, sobotni „Mam talent” i niedzielny „Masterchef”. Za 30-sek. spot przy tych produkcjach trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.
więcej
|
"10 dowodów" z Jackiem Braciakiem to kampania o alkoholizmie kobiet
Akcja "10 dowodów" będzie poruszała problem alkoholizmu wśród kobiet. Jej twarzą został aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net z największym wzrostem wydatków na reklamę po I połowie br., w dół Aflofarm, Volkswagen i Unilever (Top10)
Wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w I połowie br. o blisko 8 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Największy ich wzrost notują Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. W tym okresie budżety zredukowali: Aflofarm Farmacja Polska, Volkswagen Group Polska i Unilever.
więcej
|
LOT rusza z konkursem na plakat z okazji 90-lecia marki
Linie lotnicze LOT ogłaszają konkurs na plakat z okazji 90 rocznicy powstania spółki. Na zwycięzców czekają bilety lotnicze o wartości 10 tys. zł.
więcej
|
Piotr Fronczewski w reklamie serialu "Rojst". Emisji spotu odmówił TVN
Od 19 sierpnia, równolegle z premierą "Rojsta" na Showmax, ruszyła kampania reklamowa tego serialu. Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, na emisję spotu nie zgodził się TVN. Kampanię przygotowały FCB Bridge2Fun, OMD / Easy Media i VML.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan, Julka Cymbaluk i Szymon Radzimierski wracają do szkoły w kampanii New Balance (wideo)
Firma New Balance rozpoczęła jesienną kampanię reklamową pod hasłem „Powrót do szkoły”. Bohaterami spotu są Barbara Kurdej-Szatan, Julka Cymbaluk i Szymon Radzimierski.
więcej
|
Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
Artur Jastrzębski, dotychczas head of industry analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko head of business analytics w Publicis Media (należą do niej m.in. Starcom, Zenith, Spark Foundry). Będzie zarządzał zespołami data analytics oraz business integration.
więcej
|
Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu
Coca-Cola Poland Services przenosi obsługę reklamową swoich marek napojów niegazowanych z McCann Worldgroup do Publicisu.
więcej
|
Martyna Wojciechowska reklamuje nową kolekcję biżuterii W. Kruk (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Freedom Wolf Edition - nowej kolekcji biżuterii W. Kruk (produkowanej przez Vistula Group). Bohaterką akcji jest dziennikarka Martyna Wojciechowska, od ponad roku ambasadorka reklamowa W. Kruk.
więcej
|
Dziecięce marzenia reklamują szkolną ofertę Empik.com (wideo)
Sklep internetowy Empik.com rozpoczął promocję produktów związaną ze startem roku szkolnego. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Lech rozdaje Maluchy w kampanii z udziałem Michała Jesionowskiego z ,,Miłośnicy czterech kółek"
W nowej promocji piwa Lech (Kompania Piwowarska) do wygrania są trzy Fiaty126p. Aktywację wspiera kampania z udziałem twórcy kanału „Miłośnicy czterech kółek” na YouTube, Michała Jesionowskiego. Akcję przygotowała Advalue.
więcej
|
Wojna gangów w reklamie ,,Escape" marki Audi (wideo)
Audi rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię pod hasłem „Escape” promującą zastosowane w autach tej marki technologii. Za jej kreację odpowiada agencja BBH.
więcej
|
PO na billboardach: PiS wziął miliony. PiS w spocie: PO i Nowoczesna wspierają totalną awanturę (wideo)
Platforma Obywatelska na billboardach zarzuca PiS-owi, że „wziął miliony”, doprowadzając do pogorszenia sytuacji w kraju. W odpowiedzi PiS przygotował spot wytykający politykom PO i Nowoczesnej, że brali udział w agresywnych manifestacjach antyrządowych, za to nie przedstawili swoich propozycji programowych.
więcej
|
,,Agencje kreatywne muszą się obudzić i udowodnić wartość tego, co robią"
Agencje kreatywne nie podejmują żadnych działań, by próbować mierzyć efektywność kreacji - twierdzi Dan Burdett, chief marketing innovation officer w eBay. Kamil Redestowicz, executive creative director z BBDO Warszawa przyznaje, że branża kreatywna powinna mieć narzędzia, które sprawiłyby, ze kreacja stałaby się mniej subiektywna, a bardziej obiektywna.
więcej
|
Grupa Sare szacuje wzrost przychodów za pierwsze półrocze br.
Szacunkowe przychody Grupy Sare w pierwszych sześciu miesiącach 2018 r. były o 238 tys. zł wyższe niż w analogicznym okresie roku 2017 - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
Buty Puma i Reebok w jesiennej kampanii CCC (wideo)
Sieć sklepów z obuwiem i torebkami CCC zaczęła kampanię reklamową na sezon jesienny, w której oprócz produktów marek własnych prezentowane są buty Puma i Reebok. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Lemon Film, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kolporter przy 1,65 mld zł wpływów miał 56 mln zł zysku. Przychody i koszty w dół po sprzedaży terminali neoTU
W ub.r. firma Kolporeter zajmująca się m.in. dystrybucją prasy zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 24,9 proc. do 1,65 mld zł oraz 55,89 mln zł zysku netto (wobec 63,99 mln zł rok wcześniej). Jednocześnie koszty operacyjne spółki zmalały z 2,17 do 1,64 mld zł.
więcej
|
Reserved promuje się we wrześniowym numerze brytyjskiego "Vogue"
We wrześniowym numerze brytyjskiego wydania "Vogue" pojawi się sesja zdjęciowa polskiej marki Reserved (należącej do LPP). Zdjęcia wykonała Jessie Lily Adams.
więcej
|
Kolporter ma ponad 50 proc. udział w rynku dystrybucji prasy
Kolporter SA i Ruch SA jako jedyni dystrybutorzy na polskim rynku prasowym zwiększyli udziały w rynku dystrybucji prasy. Udziały pozostałych spadły - wynika z analizy Izby Wydawców Prasy. Obie firmy zmniejszyły liczbę placówek.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej
W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił utrzymujący pozycję lidera „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Netflix testuje reklamy własnych filmów i seriali, użytkownicy oburzeni
Netflix rozpoczął testy, w ramach których wyświetla wybranym użytkownikom krótkie spoty promujące filmy i seriale oferowane na platformie. Serwis wyjaśnia, że nie są to klasyczne reklamy, ale forma rekomendacji treści dobieranych na podstawie preferencji użytkowników, która ma pomagać w wyszukiwaniu najlepszych tytułów. Internauci nie ufają jednak tym wyjaśnieniom i otwarcie krytykują plany Netflixa.
więcej
|
Google wprowadza tryb poufny do mobilnego Gmaila
Google udostępnił w mobilnej aplikacji Gmail funkcję pozwalającą na wysyłanie e-maili w trybie poufnym. Umożliwia ona na zablokowanie dalszego przesyłania czy kopiowania wiadomości, dodatkowo nadawca może też ustalić hasło konieczne do odczytania korespondencji.
więcej
|
Jurek Dzięgielewski: "Rojst" nie opowiada o polityce, choć można wyczytać ją między wierszami
W niedzielę na platformie Showmax zadebiutuje kryminalny serial "Rojst" w reżyserii Jana Holoubka. - Nie uciekamy od polityki kompletnie, ale chcemy przypomnieć ludziom: patrzcie, to były czasy, kiedy pan dygnitarz mógł wszystko w waszym mieście, zastanówcie się, czy to takie nierealne, że to nie wróci - mówi Jurek Dzięgielewski, producent serialu.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sukces Roberta Biedronia w Słupsku jest niemożliwy do powtórzenia w wyborach parlamentarnych czy prezydenckich
Doniesienia mediów o ewentualnej rezygnacji Roberta Biedronia, obecnego prezydenta Słupska z udziału w zbliżających się wyborach samorządowych i planach utworzenia ogólnopolskiego projektu politycznego „Kocham Polskę” wywołały wiele komentarzy. Zdaniem ekspertów od wizerunku i PR polityk dał się dotychczas poznać jako znakomity gospodarz, osoba otwarta, szczera i bezpośrednia. Może być więc wiarygodny dla młodego pokolenia, które wydaje się zdegustowane jatką odbywającą się na obecnej scenie politycznej. Jednak powtórzenie lokalnego sukcesu na ogólnopolskiej scenie politycznej może być trudne, o ile niemożliwe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od komunikacji i marketingu politycznego.
więcej
|
|
|