|
|
|
|
|
|
|
Seriale ,,Pułapka" i ,,Pod powierzchnią" oraz eksperyment społeczny o uchodźcach jesiennymi nowościami TVN
W jesiennej ramówce TVN znajdą się trzy nowości: seriale „Pułapka” z Agatą Kuleszą i „Pod powierzchnią” z Magdaleną Boczarską oraz reality-show „Wracajcie, skąd przyszliście”. - Liczymy, że staną się hitami naszej anteny - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Kontynuowane będą produkcje takie jak „Ameryka Express”, „Mam talent”, „Masterchef”, „Kuchenne rewolucje” czy „Milionerzy”.
więcej
|
Startują zdjęcia do ,,Odwróconych 2" w TVN. Miszczak: to historia o ,,młodym Pruszkowie"
W ciągu kilku tygodni rozpoczną się prace na planie drugiego sezonu serialu sensacyjnego „Odwróceni”, który TVN emitował 11 lat temu. Do swoich ról powróci część obsady, w tym Robert Więckiewicz i Artur Żmijewski. - Historia dzieje się wśród dzieci Blachy i Sikory - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
,,Korona królów 2" od 3 września w TVP1. W miejsce piątkowych odcinków stacja pokaże kulisy produkcji
Od 3 września 2018 roku TVP1 rozpocznie emisję drugiego sezonu telenoweli „Korona królów”, który będzie pokazywany od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Względem poprzedniego sezonu piątkowe emisje odcinków zastąpione zostaną materiałami zza kulis produkcji, w którym nadawca będzie edukować społeczeństwo w zakresie historii Polski.
więcej
|
Anna Popek prowadzącą poranne pasmo w TVP Info. Od 27 sierpnia serwis na żywo od godziny 5:35
Anna Popek - jedna z czołowych prezenterek Telewizji Polskiej - dołączy do grona prowadzących poranne pasmo w TVP Info. Jednocześnie serwis newsowy będzie się rozpoczynał od godziny 5.35, a nie jak dotychczas od 5.55 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe programy Agaty Młynarskiej i Małgorzaty Rozenek-Majdan jesienią w TVN Style. ,,Nowoczesny kanał dla kobiet"
W jesiennej ramówce TVN Style pokaże kilka nowych programów, w tym projekty Małgorzaty Rozenek-Majdan oraz Agaty Młynarskiej, która została twarzą stacji. - Jest po prostu świetną kobietą, która wiele wniesie do świata TVN Style - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,Septagon" nowym serialem Czwórki. Emisja jesienią w dni powszednie o godz. 18.00 (wideo)
Telewizyjna Czwórka w jesiennej ramówce pokaże nowy serial „Septagon” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 18.00, począwszy od 3 września.
więcej
|
Robert Janowski nie chce prowadzić ,,Jaka to melodia?" po zmianach, pozwie ,,Super Express" za tekst o ,,sekcie"
Robert Janowski nie jest zainteresowany prowadzeniem teleturnieju „Jaka to melodia?” w zmienionej formule. - Nie może się podpisać pod projektem, który jakością odbiega od poziomu, do którego przez lata przyzwyczaił widzów TVP - uzasadnia jego menedżerka Monika Janowska. Prezenter zapowiedział też pozwanie „Super Expressu” za tekst, w którym w negatywnym tonie opisano dotychczasową realizację programu.
więcej
|
5 nowości i 20 kontynuacji w jesiennej ramówce TVN Turbo
W jesiennej ramówce TVN Turbo zadebiutuje pięć nowych programów: „Służby ratownicze”, „Garaż Dudy”, „Polskie pościgi policyjne”, „Najlepszych samochodów XXI wieku” oraz „Absurdalni & bryki”. Stacja pokaże również nowe odcinki dwudziestu sprawdzonych produkcji.
więcej
|
UPC Polska ma 1,43 mln klientów. 580 tys. z dekoderem Horizon, ponad 500 tys. z modemem Connect Box
Na koniec czerwca br. sieć UPC Polska miała 1,43 mln klientów, którzy korzystali łącznie z 2,99 mln usług (RGU). W skali roku pozyskała 14,3 tys. użytkowników telewizji cyfrowej, 30,2 tys. użytkowników internetu i 8,9 tys. klientów telefonii. W I półroczu br. przychody UPC wyniosły 226,4 mln dol., podczas gdy rok temu 197,7 mln dol.
więcej
|
5 nowości w jesiennej ramówce TTV. Malwina Wędzikowska twarzą stacji
TTV w jesiennej ramówce pokaże pięć nowych programów: „Ostatnia szansa”, „Rinke. Na krawędzi”, „Między nami”, „Piękne i odważne” oraz „Made in Maroko”. Twarzą stacji została Malwina Wędzikowska.
więcej
|
Piotr Kraśko w reality TVN podróżuje szlakiem uchodźców. ,,Wracajcie, skąd przyszliście" jesienią
TVN szykuje reality-show „Wracajcie, skąd przyszliście”, w którym Piotr Kraśko z uczestnikami wybierze się w podróż szlakiem jakim uchodźcy przedostają się do Europy.
więcej
|
Druga część ,,Fear the Walking Dead 4" w AMC (wideo)
Od 13 sierpnia 2018 roku AMC rozpocznie emisję drugiej części czwartego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański prezesem Polskiego Radia? ,,Bzdura, proszę to włożyć między bajki"
Po zawieszeniu w nocy z 6 na 7 sierpnia br. prezesa Polskiego Radia Jacka Sobalę przez radę nadzorczą i czasowym objęciu tej funkcji przez Andrzeja Rogoyskiego, przewodniczącego rady nadzorczej PR spekuluje się, kto będzie nowym szefem. Z naszych informacji wynika, że w rozgłośni coraz częściej pada nazwisko Krzysztof Czabańskiego jako przyszłego prezesa publicznego radia. - Bzdura, proszę to włożyć między bajki - powiedział przewodniczący Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje rozpoczęło nadawanie w Bieszczadach
Radio Złote Przeboje rozpoczęło nadawanie na kolejnej częstotliwości - tym razem w Wetlinie na 103,6 FM. To 24. stacja lokalna pod szyldem tej rozgłośni. Sygnał dociera m.in. do Sanoka i Ustrzyków Dolnych.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Białymstoku w I półroczu. Duży awans Radia Maryja
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Białystok - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Pomysł na proszek do prania Chajzer Ziggi brzmi jak biznesowy blef. Jest absurdalny, ale możliwy do realizacji
Czy Zygmunt Chajzer, który przez kilkanaście lat firmował swoją twarzą markę środków piorących Vizir decydując się na wprowadzenie własnego proszku do prania porywa się z motyką na słońce? Zdaniem ekspertów od marketingu i strategii to mało realne, a szanse na powodzenie projektu są znikome. To bardzo drogie i ryzykowne przedsięwzięcie, bo proszki do prania to nie wyrób rzemieślniczy, ale towar masowy. Nowy produkt w tej kategorii nie będzie miał wystarczającej “siły przebicia” pośród licznych i stabilnych marek.
więcej
|
NBP po oskarżeniach francuskiej ilustratorki o plagiat wycofuje plakat promujący widowisko ,,Wolność we krwi"
Narodowy Bank Polski zdecydował się, że nie będzie już korzystać z grafiki promującej zaplanowane na 15 sierpnia br. widowisko „Wolność we krwi” przygotowane w związku z obchodami 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Francuska ilustratorka Malika Favre oskarżyła instytucję o plagiat, określając jej działanie jako bezwstydne.
więcej
|
Black Red White wprowadza nową platformę komunikacyjną ,,Robimy dom" (wideo)
Firma meblarska Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów - mistrzów stolarstwa przygotowała agencja Heart&Brain.
więcej
|
Platige Image ze wzrostem wpływów i mniejszą stratą w I połowie br., negatywny wpływ drożejącego dolara
Grupa kapitałowa Platige Image w minionym półroczu zanotowała 37,83 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (13 proc. więcej niż rok wcześniej) i 377 tys. zł straty netto (wobec 647 tys. zł straty rok wcześniej). W samym drugim kwartale firma osiągnęła 527 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Modowy sklep internetowy About You wchodzi na polski rynek
W Polsce zadebiutował niemiecki sklep internetowy, About You. Za ogólnopolską kampanię wprowadzającą markę na nasz rynek odpowiada dom mediowy Value Media (Group One), wyłoniony w przetargu.
więcej
|
Tauron Sprzedaz wybiera w przetargu firmy do badań marketingowych
Zajmująca się dostawą energii spółka Tauron Sprzedaż prowadzi przetarg na przeprowadzenie badań marketingowych. Może wybrać w nim nawet 6 różnych firm, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Będzie badać m.in. skuteczność swoich kampanii reklamowych, ich treść, znajomość oferty.
więcej
|
Volkswagen reklamowany jako ,,taki jak ja" (wideo)
Pod hasłem „Mój Volkswagen jest taki jak ja” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volkswagen. Przygotowały ją firmy marketingowe DDB&Tribal i PHD Rocket.
więcej
|
Rita Ora w kampanii Rimmel Match Perfection (wideo)
Ruszyła kampania Rimmel Match Perfection (Coty Eastern Europe), której twarzą jest piosenkarka i aktorka Rita Ora. Za przygotowanie lokalnej adaptacji komunikacji globalnej odpowiada agencja Life on Mars (Brand New Galaxy).
więcej
|
Unique One po wygranym przetargu przygotuje kampanię Lion
Nestlé Polska rozstrzygnęło przetarg na przygotowanie akcji promocyjnej dla marki Lion. Zlecenie zdobyła agencja Unique One.
więcej
|
"Jedź za głosem rozsądku" w reklamie Hyundai i20 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Hyundai i20. Przygotował ją dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Zachodniopomorskie promuje się przedsiębiorcom w konkursie ,,Twój biznes pod banderą sukcesu"
Województwo zachodniopomorskie wystartowało z kampanią pod hasłem „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”. Celem działań jest głównie promocja regionu jako miejsca atrakcyjnego na prowadzenie biznesu.
więcej
|
Marka whisky Chivas sponsorem Manchesteru United
Marka szkockiej whisky Chivas i Manchester United ogłosiły nawiązanie trzyletniej współpracy sponsorskiej.
więcej
|
Gamerzy w kampanii Monte
Trwa kampania reklamowa "Monte Team Snack” z udziałem vlogerów gamingowych - Jcoba, Vibego, Kamyka i Lacha. Działania prowadzą GoldenSubmarine, Get Hero, Bootcamp i Carat.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prasa jest już w 2,2 tys. sklepów Biedronka, 35 pism dostarcza Ruch
Sieć sklepów Biedronka należących do Jeronimo Martins Polska rozwija ofertę prasy drukowanej, którą sprzedaje już w 2245 swoich sklepach. W wybranych lokalizacjach klienci mają do wyboru 35 tytułów, które do dyskontów dostarcza Ruch SA.
więcej
|
Wzrosły wpływy i zysk ,,Tygodnika Powszechnego". ,,Obniżanie kosztów, utrzymanie wzrostu sprzedaży kioskowej"
W ub.r. spółka Tygodnik Powszechny, wydająca tygodnik opinii o takiej samej nazwie, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 12,7 proc. do 7,95 mln zł oraz 259,2 tys. zł zysku netto (wobec 232,2 tys. zł zysku w 2016 roku).
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół
W pierwszym półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Agencja Prasowa przejmie Przedsiębiorstwo Wydawnicze ,,Rzeczpospolita"
Na początku sierpnia br. zarządy Polskiej Agencji Prasowej oraz Przedsiębiorstwa Wydawniczego „Rzeczpospolita” ustaliły, że PAP przejmie w całości spółkę PWR.
więcej
|
|
|
Wykop ze wzrostem wpływów o 34 proc. i zyskiem zamiast straty
W minionym roku finansowym firma zarządzająca serwisem społecznościowym Wykop.pl miała 2,24 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, o 34,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Osiągnęła też 302,8 tys. zł zysku netto, podczas gdy rok wcześniej miała 184,1 tys. zł straty.
więcej
|
Małgorzata Gołota: z Wirtualnej Polski do Kukbuk.pl
Małgorzata Gołota zaczęła pracę jako redaktor naczelna serwisu internetowego dwumiesięcznika „Kukbuk” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej m.in. w Agorze i naTemat.pl.
więcej
|
Łukasz Kijek nowym redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl
Od września redaktorem naczelnym serwisu Next.gazeta.pl (należącego do Agory) będzie Łukasz Kijek, zastąpi na tym stanowisku Rafała Hirscha. Kijek poprzednio przez 11 lat pracował w Grupie TVN.
więcej
|
Platforma edukacyjna Nuadu z 4,5 mln zł od Luma Ventures na ekspansję w Azji
Startup Nuadu, oferujący aplikację edukacyjną w modelu SaaS, pozyskał 4,5 mln zł dofinansowanie od funduszu Luma Ventures. Środki te zamierza przeznaczyć na rozwój swojego produktu oraz ekspansję na rynkach Dalekiego Wschodu.
więcej
|
Modowy sklep internetowy About You wchodzi na polski rynek
W Polsce zadebiutował niemiecki sklep internetowy, About You. Za ogólnopolską kampanię wprowadzającą markę na nasz rynek odpowiada dom mediowy Value Media (Group One), wyłoniony w przetargu.
więcej
|
ESL i Onet będą wspólnie popularyzować esport
Polski oddział firmy esportowej ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi serwisami z Grupy Onet-RAS Polska. Dzięki porozumieniu, obie strony będą popularyzować esport w Polsce.
więcej
|
Ruszył trzeci sezon "Fajterek", serialu Ewy Chodakowskiej
9 sierpnia premierę miał pierwszy odcinek trzeciego sezonu serii dokumentalnej "Fajterki". Serial powstaje we współpracy Ewy Chodakowskiej z domem produkcyjnym Denoisers.
więcej
|
Prezydent Żor żąda 5 tys. zł odszkodowania od lokalnego serwisu za jego zdjęcie z dziećmi na publicznej imprezie
Prezydent Żor Waldemar Socha domaga się od serwisu tuŻory.pl usunięcia fotografii, na której jest ze swoimi dziećmi na publicznej imprezie, i zapłaty 5 tys. zł odszkodowani. Redaktor naczelny serwisu Wacław Wrana uważa, że powodem roszczenia mogą być nieprzychylne publikacje o prezydencie miasta.
więcej
|
Architecture is a good idea, 7 metrów pod Ziemią i pięć innych kanałów w sieci LifeTube
Agencja influencer marketingu i sieć partnerska LifeTube nawiązała współpracę z siedmioma kanałami na YouTube. W gronie tym znaleźli się m. in. Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show 7 metrów pod Ziemią.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|