|
|
|
|
|
|
|
Rekordowa liczba skarg do KRRiT na programy Telewizji Polskiej
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od początku roku wpłynęło 228 skarg na treści prezentowane w programach Telewizji Polskiej, 51 na audycje w stacjach Grupy TVN oraz 6 na treści nadawane w Polsacie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ada Fijał dołącza do TVN Style. Jesienią poprowadzi program ,,Stylowa odnowa"
Do jesiennej ramówki TVN Style trafi nowy program „Stylowa odnowa”, w którym aktorka Ada Fijał i projektant Michał Szulc przerobią stare ubrania uczestniczek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
VIMN Poland ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Zarabia więcej z reklam niż z opłat od operatorów
Od października 2016 do września ub.r. polski oddział koncernu Viacom International Media Networks zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 6,6 proc. do 73,32 mln zł oraz 13,73 mln zł zysku netto (wobec 16,06 mln zł zysku rok wcześniej).
więcej
|
Katolickie ,,Studio raban" dalej w ramówce TVP1
Jesienią br. TVP1 zamierza kontynuować emisję młodzieżowego magazynu „Studio raban” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV po przejęciu Zoom TV z 64,3 mln zł wpływów i 36,1 mln zł zysku
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała 64,3 mln zł wpływów sprzedażowych i 36,1 mln zł zysku netto, a sama spółka Kino Polska TV - 68,9 mln zł przychodów i 6,1 mln zł zysku. Wzrost swoich wyników firma tłumaczy m.in. efektami kupna udziałów nadawcy stacji Zoom TV.
więcej
|
Dziewięciu na dziesięciu Amerykanów ogląda w tygodniu telewizję
88 proc. dorosłych Amerykanów w pierwszym kwartale br. oglądało w tygodniu telewizję linearną - wynika z nowego badania Nielsena. Nieco wyższy poziom konsumpcji odnotowuje w USA radio.
więcej
|
,,Familiada" hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
Teleturniej „Familiada” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 1,94 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 20,52 mln zł.
więcej
|
Nickelodeon szykuje kreskówkę wykorzystującą rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość
Dziecięcy kanał Nickelodeon ogłosił produkcję nowej animacji o roboczym tytule „Meet the Voxels”. Będzie to pierwsza kreskówka w tej stacji, która wykorzysta rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość (AR i VR).
więcej
|
TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)
Zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi stacjami telewizyjnymi na Twitterze są TVN24 i MTV Polska, które jako jedyne mają po ponad milionie obserwujących. Natomiast najwięcej dyskusji wzbudzają wpisy TVP Info.
więcej
|
,,Made in Maroko" - nowy program z Dagmarą Kaźmierską w TTV
W środę 15 sierpnia br. telewizja TTV wyemituje premierowy odcinek nowego programu z Dagmarą Kaźmierską „Made in Maroko”. Cała seria trafi na antenę jesienią.
więcej
|
Nielsen Audience Mesaurement będzie mierzyć oglądalność E-Sportu
Firma Astro podpisała umowę, na mocy której nadawany przez nią kanał E-Sport będzie od 15 sierpnia będzie objęty badaniem telemetrycznym Nielsen Audience Mesaurement.
więcej
|
Polsat i TVN liderami oglądalności w I półroczu, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Lichocka: TVN24 na poziomie mediów stanu wojennego, to stacja ludzi PRL
Posłanka PiS Joanna Lichocka, członkini Rady Mediów Narodowych, skrytykowała piątkowe wydanie „Faktów po faktach” w TVN24. - Żałosny upadek - ale poziom mediów stanu wojennego w stacji tworzonej przez ludzi PRL nie dziwi - oceniła.
więcej
|
TVP Info relacjonuje górską wycieczkę Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego (wideo)
Na antenie i profilu twitterowym TVP Info pojawiły się krótkie relacje z górskiej wycieczki dziennikarzy Telewizji Polskiej Samuela Pereiry, Michała Adamczyka i Michała Rybickiego. Część dziennikarzy ocenia, że to niewystarczająco istotny temat.
więcej
|
Miłosz Kłeczek z TVP Info posprzeczał się z Rafałem Trzaskowskim. ,,Nazwisko i funkcja" - ,,Pan nie jest policjantem" (wideo)
W piątek reporter TVP Info Miłosz Kłeczek sprzeczał się podczas próby rozmowy z posłem PO Rafałem Trzaskowskim. Polityk chciał, żeby dziennikarz się przedstawił i zarzucał jego stacji manipulacje, na co Kłeczek stwierdził: „Pan nie jest policjantem, żeby mówić do mnie w ten sposób”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponad miliard złotych na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku, na reklamę online wydano 1,020 mld złotych - wynika z danych IAB Polska. To wynik o 16,5 proc. lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
więcej
|
Clear Channel Poland ze wzrostem wpływów i 1,4 mln zł straty netto. Chce zwiększyć kontrolę wydaktów i jakość nośników
Przychody firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wzrosły w 2017 roku o 4 proc. w stosunku do roku 2016. Spółce udało się zmniejszyć stratę o 24,2 proc. Prezesem spółki na kolejną kadencję mianowano Kalinę Janicką.
więcej
|
Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa
W Polsce można zaobserwować istotne różnice między branżą reklamową a resztą społeczeństwa - wynika z badania AdNation, przeprowadzonym na zlecenie TVN Media.
więcej
|
KER: Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" nie jest reklamą rasistowską
Reklamy loterii Crunchips "Ty móc wygrać wyjście z grupa" przygotowano w poczuciu odpowiedzialności społecznej, nie zawierają treści dyskryminujących ze względu na rasę lub narodowość - orzekła Komisja Etyki Reklamy, oddalając dwie skargi złożone na kampanię.
więcej
|
Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG
Wartość sprzedaży napojów alkoholowych w 2017 roku wyniosła 32,6 mld zł, co stanowi 20,3 proc. całej branży dóbr szybkozbywalnych - wynika z najnowszego raportu Nielsena.
więcej
|
Tauron Sprzedaż szuka agencji reklamowej do strategii i kreacji kampanii
Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca energii prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej do kompleksowej obsługi reklamowej jej kampanii reklamowych. Budżet, jaki przeznaczy na ten cel wynosi 3,444 mln zł.
więcej
|
PAIH wybiera dom mediowy do obsługi 3 mln zł budżetu
Państwowa Agencja Inwestycji i Handlu szuka w przetargu domu mediowego. Wybrana agencja zajmie się obsługą mediową działań reklamowych w telewizji i radiu, na które instytucja przeznaczy 3 mln zł netto.
więcej
|
Grupa Grandes Kochonos powołuje zespół strategiczny
The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w agencjach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Zespół powstał na początku sierpnia i liczy czworo pracowników.
więcej
|
Mondel?z International przenosi obsługę mediową z Carata do Mindshare
Firma Mondel?z International - właściciel takich marek jak Milka, Oreo czy Prince Polo - rozpoczyna współpracę z domem mediowym Mindshare (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PepsiCo krytykowane za opakowania chipsów Walkers nie nadające się do recyklingu
PepsiCo do dystrybucji chipsów Walkers w Wielkiej Brytanii produkuje 7 tys. torebek, które nie są biodegradowalne i nie nadają się do recyklingu. Koncern zobowiązał się, że zostaną wycofane do 2025 roku.
więcej
|
mBank Intensive reklamowany jako ,,oferta dla chcących więcej" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Intensive oferowany przez mBank. Marka jest promowana jako „oferta dla chcących więcej”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wpływy ,,Polityki" i ,,Forum" zmalały o 10 proc. do 41,3 mln zł, przychody Polityki Insight wzrosły o 10 proc. do 5,84 mln zł
W ub.r. spółka Polityka, wydawca tygodnika „Polityka” i dwutygodnika „Forum”, zanotowała 41,3 mln zł wpływów sprzedażowych (po spadku o 10,3 proc. w skali roku) i 320,8 tys. zł zysku netto (wobec 1,55 mln zł rok wcześniej). Natomiast wydawca płatnego serwisu Polityki Insight osiągnął 5,84 mln zł wpływów sprzedażowych i 81 tys. zł zysku netto.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży w maju. Wszystkie tytuły ze spadkami
W maju br. wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciła „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Coles, była szefowa ,,Cosmopolitana" i ,,Marie Claire" odchodzi z wydawnictwa Hearst
Joanna Coles, była redaktor naczelna magazynów „Cosmopolitan” i „Marie Claire”, a obecnie dyrektor programowa wydawnictwa Hearst postanowiła odejść ze stanowiska. Nieoficjalnie powodem tej decyzji jest powierzenie kierowania Hearstem Troyowi Youngowi, z czym nie zgadzała się Joanna Coles.
więcej
|
Sławomir Jastrzębowski na stałe felietonistą ,,Do Rzeczy"
Były redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski został stałym felietonistą tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Jego teksty będą ukazywały się w cyklu „Okiem Jastrzębia”.
więcej
|
|
|
Money.pl przed Business Insider Polska na czele serwisów gospodarczych, w dół Next.gazeta.pl (TOP10)
Wśród czołowych stron o tematyce gospodarczej-prawnej najwięcej użytkowników i odsłon ma Money.pl, w którym internauci spędzają też najwięcej czasu. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Business Insider Polska, Rp.pl i sekcja gospodarcza Interii, a duży spadek zanotował Next.gazeta.pl.
więcej
|
Przychody Pyszne.pl wzrosły z 17,6 do 37 mln zł, a strata - z 37,6 do 47,6 mln zł. Serwis stawia na maksymalizację zasięgu
W ub.r. spółka Sto2, właściciel serwisu Pyszne.pl do zamawiania jedzenia z restauracji, zanotowała 37 mln zł wpływów sprzedażowych netto (wobec 17,64 mln zł rok wcześniej), a jej strata netto wzrosła z 37,64 do 47,63 mln zł. Firma podkreśla, że zgodnie ze strategię jej właściciela Takeaway.com ma jak najszybciej zmaksymalizować swój zasięg, więc bardzo dużo wydaje na marketing.
więcej
|
Ponad miliard złotych na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2018 r.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku, na reklamę online wydano 1,020 mld złotych - wynika z danych IAB Polska. To wynik o 16,5 proc. lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
więcej
|
"Misja futbol" Onetu obejrzana 25,3 mln razy
Program Onetu pt. „Misja futbol” w sezonie wiosennym wygenerował 25,3 mln wyświetleń. Emitowana codziennie w czasie mistrzostw świata w piłce nożnej „Misja Rosja” - mundialowa odsłona „Misji futbol” - odnotowała 25,7 mln odtworzeń.
więcej
|
Merlin Group za 17,4 mln zł kupuje sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl
Firma Merlin Group zawała przedwstępną umowę kupna 100 proc. udziałów spółki Profit M, do której należą sklepy internetowe Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl oraz dwie księgarnie stacjonarne. Kwota transakcji to 17,4 mln zł.
więcej
|
Grupa PWN uruchomiła e-sklep aleMaluch.pl z grami i zabawkami edukacyjnymi
Należąca do Grupy PWN spółka Ravelo uruchomiła sklep internetowy aleMaluch.pl oferujący prawie 3 tys. gier i zabawek edukacyjnych dla dzieci.
więcej
|
Niekryty Krytyk promuje platformę TalentTube
Twórca internetowy Maciej Frączyk na swoim kanale Niekryty Krytyk promuje platformę sieci Talent Media, TalentTube. Sam zrzeszony jest w konkurencyjnym LifeTube.
więcej
|
Accuweather na czele serwisów o pogodzie, mocno w górę Pogodynka.pl i Lightningmaps.org (TOP10)
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o pogodzie jest Accuweather.com, wyprzedzający witrynę pogodową Interii i stronę TVN Meteo. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Pogodynka.pl i Lightningmaps.org, a duży spadek - Twojapogoda.pl.
więcej
|
Najwięcej fanów esportu skończyło 30 lat
Największy odsetek fanów sportów elektronicznych (28 proc.) ma od 30 do 39 lat. Siedmiu na dziesięciu kibiców esportu to mężczyźni, 30 proc. to kobiety - wynika z danych agencji Gameset, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|