|
|
|
|
|
|
|
Nadawca TTV ze wzrostem wpływów i zysku. Ma 70,3 mln zł kredytów od TVN
Spółka Stavka nadająca kanał TTV w ub.r. zanotowała 62,43 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (o 15,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 2,62 mln zł zysku netto (wobec 1,21 mln zł zysku w 2016 roku).
więcej
|
TVP w sierpniu otworzy placówkę zagraniczną w Tbilisi. "Rocznica ataku Rosji"
Z okazji dziesięciolecia ataku Rosji na Gruzję w połowie sierpnia br. Telewizja Polska uruchomi placówkę w Tbilisi i wyśle tam korespondenta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ z rosnącymi przychodami i zyskiem, maleje liczba użytkowników nc+
W I połowie 2018 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała przychody w wysokości ponad 2,57 mld euro, a globalna liczba subskrybentów nadawcy przekroczyła 15,4 mln. Tymczasem działająca w ramach Canal+ platforma nc+ zanotowała spadek liczby użytkowników o 52 tysiące w porównaniu z końcem 2017 roku.
więcej
|
TVP ABC nadal rośnie. Nicktoons z największym spadkiem (dane za I półrocze)
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym półroczu br. była stacja TVP ABC, która pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Nicktoons - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style nie rezygnuje z ,,Wiem, co jem i wiem, co kupuję". Program wróci w 2019 roku
Stacja TVN Style zamierza kontynuować program konsumencki Katarzyny Bosackiej „Wiem, co jem i wiem, co kupuję”. Nowe odcinki wrócą na antenę prawdopodobnie wiosną 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Europejscy nadawcy będą transmitować lekkoatletyczne mistrzostwa Europy w jakości Ultra HD
Europejska Unia Nadawców (EBU) pilotuje program, w ramach którego pięć europejskich stacji telewizyjnych przeprowadzi transmisje z tegorocznych mistrzostw Europy w lekkoatletyce w jakości Ultra HD i 4K. Swoje relacje w tych technologiach będą nadawać BBC, France Télévisions, IRT, RAI oraz ZDF.
więcej
|
,,Panny młode ponad miarę" i ,,Ślub marzeń" w jesiennej ramówce TLC. Programy poprowadzi Izabela Janachowska, która została twarzą kanału
W jesiennej ramówce TLC Polska pokaże dwa nowe programy: „Panny młode ponad miarę” i „Ślub marzeń”. Oba projekty poprowadzi Izabela Janachowska, która została twarzą stacji.
więcej
|
Telefony myPhone i Hammer lokowane w serialu "Znaki" AXN
Smartfony myPhone i pancerne telefony Hammer będą lokowane w serialu kryminalnym "Znaki", który jesienią br. zadebiutuje na antenie AXN.
więcej
|
,,Łobuzy" oraz ,,K-Pop Non Stop" nowościami 4Fun.TV
Na początku sierpnia 4Fun.TV rozpocznie emisję dwóch nowych programów „Łobuzy” oraz „K-Pop Non Stop”.
więcej
|
Power TV rozpoczyna nadawanie w Czechach
W nocy z 31 lipca na 1 sierpnia br. w Czechach rozpoczął nadawanie należący do Michała Winnickiego kanał Power TV.
więcej
|
Trzaskowski krytykowany w TVP Info za spot sprzed 9 lat. Żebrowski: to nawiązanie do Kordiana, a nie Powstania Warszawskiego (wideo)
W TVP Info w krytycznym tonie przypomniano spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego z 2009 roku z udziałem Michała Żebrowskiego. Niektórzy dziennikarze i politycy sugerują, że to naruszenie pamięci o Powstaniu Warszawskim. - Spot ten nawiązywał do mojej roli... Kordiana i nie ma nic wspólnego z kontekstem jaki niektórzy próbują mu dziś nadać. Posługiwanie się kampanią sprzed 10 lat i łączenie jej z obchodami Powstania Warszawskiego jest wredne, przebiegłe i kłamliwe - skomentował Żebrowski.
więcej
|
,,Lohan Beach House" - Lindsay Lohan odpowiada za reality show dla MTV
Aktorka Lindsay Lohan wyprodukuje dla MTV reality show rozgrywające się w Grecji.
więcej
|
5 sierpnia staruje kolejny sezon Pucharu Anglii. Transmisja w Eleven Sports
W niedzielę, 5 sierpnia 2018 roku odbędzie się mecz o Tarczę Wspólnoty, który jest uważany za oficjalny początek nowego sezonu piłkarskiego w Anglii. Sportową imprezę będzie można oglądać w Eleven Sports.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOK FM z 36 proc. wyższymi wpływami i 3 mln zł zysku. ,,Monetyzacja rekordowej słuchalności"
Spółka Inforadio, nadawca Radia TOK FM, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 36,5 proc. do 14,65 mln zł oraz 3,05 mln zł zysku netto (wobec 293 tys. zł zysku w 2016 roku). - W 2018 r. zarząd Spółki spodziewa się wzrostu przychodów reklamowych związanych z monetyzacją rekordowych wyników słuchalności - napisano w sprawozdaniu finansowym.
więcej
|
|
Radio Poznań przynajmniej do września bez nowego prezesa
Radio Poznań, którym obecnie tymczasowo kieruje prokurent rozgłośni Witold Gładkij, będzie miało nowego szefa prawdopodobnie dopiero we wrześniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej funkcję prezesa pełnił Filip Rdesiński, który został prezesem zarządu Polskiej Fundacji Narodowej.
więcej
|
|
RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie w I półroczu. VOX FM na podium
Nowym liderem słuchalności w Lublinie w pierwszym półroczu br. zostało RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Małgorzata Raczyńska ze ,,Sztuką słuchania" w Polskim Radiu 24
W ramówce Polskiego Radia 24 pojawiła się cotygodniowa audycja „Sztuka słuchania”. Prowadzi ją Małgorzata Raczyńska, doradczyni zarządu Telewizji Polskiej, która od ponad roku w radiowej Jedynce ma program „Nieznani znani”.
więcej
|
|
|
|
Po mundialu spadło zaufanie do Roberta Lewandowskiego, wzrosła rozpoznawalność Kamila Glika. Polacy nie chcą oglądać naszych piłkarzy w reklamach
Po mistrzostwach świata w piłce w nożnej w Rosji polscy piłkarze są bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani. Najwięcej zyskał Kamil Glik,a najbardziej stracił Robert Lewandowski. Dwie trzecie ankietowanych nie chce oglądać już polskich zawodników w reklamach - wynika z z badania zrealizowanego przez Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Nawojka Chałupińska dyrektor zarządzającą Tidal w Polsce
Nawojka Chałupińska po roku pracy w polskim oddziale serwisu streamingowego Tidal awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej. Z firmą rozstał się Adrian Ciepichał.
więcej
|
Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napojów Fuzeta, marki Coca-Coli. Działania pod hasłem "Twoja chwila pełna smaku" przygotowały McCann Worldgroup, Fortis, LiquidThread, Mediacom i Hill + Knowlton Strategies.
więcej
|
Youtuberzy promują eventy z ,,Wyzwania smaku" Pepsi (wideo)
W nowej reklamie akcji „Wyzwanie smaku” napoju Pepsi występują autorzy kanałów youtube’owych GlamPaula, Damian Kordas, 5 sposobów na, Dharni i Mandzio. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, K2, Media Direction OMD, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
więcej
|
Małgorzata Kroh na czele marketingu i rozwoju Sodexo
Małgorzata Kroh została dyrektor marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
więcej
|
Anna Lucińska w reklamie nowej pasty do zębów Oral-B (wideo)
Procter&Gamble zaczął kampanię reklamową nowego wariantu pasty do zębów Oral-B - Gum & Enamel Pro-Repair. W spocie występuje aktorka i prezenterka Anna Lucińska.
więcej
|
Orlen będzie sprzedawał polskie soki we wszystkich sklepach przy swoich stacjach
Koncern paliwowy PKN Orlen uruchomił program „Pij polskie soki” i rozszerzył sprzedaż soków owocowych od producentów z Polski na całą sieć stacji paliw w kraju. W ten sposób firma wspiera polskich sadowników, a także lokalne, rodzinne firmy przetwórcze, m.in. Maspex, Bracia Sadownicy, Sad Sandomierski, Owocowe Smaki.
więcej
|
forBET sponsorem kanału youtube'owego Kartofliska
Firma bukmacherska forBET zaczęła stałą współpracę sponsorską z serwisem i kanałem youtube’owym Kartofliska, opartym na zabawnych relacjach z meczów niższych polskich lig piłkarskich.
więcej
|
Telefony myPhone i Hammer lokowane w serialu "Znaki" AXN
Smartfony myPhone i pancerne telefony Hammer będą lokowane w serialu kryminalnym "Znaki", który jesienią br. zadebiutuje na antenie AXN.
więcej
|
Rosyjskie dyskonty Mere wkrótce pojawią się w Polsce
Rosyjska sieć dyskontów Svetofor planuje wejść do Polski. Jeszcze w tym roku pod szyldem Mere ma zacząć działać 8 z 105 zaplanowanych na naszym rynku sklepów. Będzie ją rozwijać zarejestrowana w Krakowie spółka Torgservice PL.
więcej
|
PKN Orlen chce przejąć Lotos do połowy 2019 roku
Dariusz Obajtek, prezes koncernu paliwowego PKN Orlen zapowiedział, że sfinalizowanie transakcji przejęcia sieci paliwowej Lotos planowane jest na pierwszą połowę 2019 roku.
więcej
|
Maciej Samcik w kampanii Toyota Bank & Toyota Leasing
Pod hasłem "Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy" ruszyła kampania marek Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym i byłem dziennikarzem, Maciejem Samcikiem. Działania potrwają do marca przyszłego roku.
więcej
|
Attica Jacques globalnym szefem marki w Under Amour
Attica Jacques została powołana na stanowisko globalnego szefa zarządzania marką w firmie Under Armour. Na stanowisku tym zastąpi Adrienne Lufton, która po 9 latach opuszcza firmę.
więcej
|
Vetrex z nową linią drzwi premium, promowaną katalogiem
Firma Vetrex, producent stolarki otworowej, wprowadza na rynek nową linię drzwi klasy premium. Kolekcję zaprojektował Francuz François Buron, a promuje ją dedykowany katalog. Za komunikację kolekcji odpowiada agencja DDS Poland.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Wbrew zapowiedziom Sylwia Niemczyk nie będzie nową szefową serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski i redaktor naczelną WP Kobieta. Dziennikarka zdecydowała się pozostać w Edipresse Polska.
więcej
|
Zmarł dziennikarz i reporter Igor T. Miecik
We wtorek zmarł Igor T. Miecik, dziennikarz i reporter, współpracujący m.in. z „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Newsweekiem”. Miał 46 lat.
więcej
|
Nowy magazyn ,,Newsweeka" - ,,Slow, czyli dobre życie bez pośpiechu"
0d 1 sierpnia br. na rynku pojawi się nowy magazyn „Newsweeka” - „Slow, czyli dobre życie bez pośpiechu”. Kwartalnik ma poruszać tematy pielęgnowania relacji, podróży czy ekologii”.
więcej
|
Beyonce przygotuje okładkę i główny materiał wrześniowego numeru ,,Vogue", zatrudnia pierwszego czarnoskórego fotografa w historii pisma
Anna Wintour, redaktor naczelna „Vogue” po raz pierwszy oddała w obce ręce kontrolę nad okładką oraz głównym materiałem w magazynie. We wrześniowym numerze „Vogue” przygotowaniem tych elementów zajmie się piosenkarka i celebrytka Beyonce, która do wykonania kluczowych zdjęć zatrudniła czarnoskórego fotografa. To także precedens w 126-letniej historii pisma.
więcej
|
W USA w ciągu dekady zatrudnienie w newsroomach spadło o 23 procent, najbardziej w tradycyjnej prasie
Od 2008 do 2017 roku liczba pracowników newsroomów w redakcjach tradycyjnych amerykańskich mediów zmniejszyła się o około 26 tysięcy - wynika z analiz firmy badawczej Pew Research Center. Największe cięcia kadrowe przypadły na segment prasy, a rosnących redukcji nie rekompensuje wzrost zatrudnienia w mediach internetowych.
więcej
|
,,Świat Seriali" nadal w czołowej najchętniej kupowanych tygodników (top 21)
W kwietniu 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - piąte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 21 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Showmax w ofercie Vectry: 2 miesiące za darmo, potem 14,90/19,90 zł miesięcznie
W ofercie sieci kablowej Vectra pojawił się serwis VoD ShowMax. Jej klienci mogą z niego korzystać za darmo przez 2 miesiące, a potem za 14,90 zł miesięcznie (przy umowie na co najmniej 12 miesięcy) lub za 19,90 zł (przy umowie bez zobowiązań) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filmweb miał 15,3 mln zł wpływów i 3,9 mln zł zysku w ub.r. Sprzedaje więcej reklam agencyjnie niż bezpośrednio
W ub.r. Filmweb osiągnął niewielki wzrost przychodów sprzedażowych (do 15,31 mln zł) oraz spadek zysku netto (do 3,87 mln zł). Portal zarabia prawie wyłącznie ze sprzedaży reklam, która w coraz większym stopniu realizowana jest za pośrednictwem agencji i domów mediowych.
więcej
|
Kinguin kończy współpracę z firmą Anny Streżyńskiej i zwalnia pracowników. "Stale zaczynamy i kończymy współpracę z partnerami"
Platforma Kinguin oraz firma MC² Solutions, której prezesem jest była minister cyfryzacji Anna Streżyńska zakończyły współpracę. Obie strony nie podają konkretnych powodów tej decyzji. Oprócz rozstania z MC² Solutions Kinguin planuje także zwolnienia pracowników. - Stale zaczynamy, a potem kończymy z naszymi klientami współpracę, bo to firma usługowa, realizujemy dla klientów ich biznesowe projekty - wyjaśnia Anna Streżyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4fun Media chce kupić naEkranie.pl od swojego większościowego akcjonariusza. Serwis wyceniony na 5,4 mln zł
Firma 4fun Media zaczęła negocjacje dotyczące kupna 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl o tematyce popkultury. Wartość witryny została oszacowana metodą zdyskontowanych przepływów pieniężnych na 5,4 mln zł.
więcej
|
Nawojka Chałupińska dyrektor zarządzającą Tidal w Polsce
Nawojka Chałupińska po roku pracy w polskim oddziale serwisu streamingowego Tidal awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej. Z firmą rozstał się Adrian Ciepichał.
więcej
|
Rafał Hirsch żegna się z Next.Gazeta.pl
Po ponad 2,5 roku pracy z portalem Gazeta.pl (należącym do Agory) rozstaje się Rafał Hirsch. Pełnił tam funkcję redaktora naczelnego Next.Gazeta.pl, a wcześniej pracował m.in. w Grupie TVN.
więcej
|
Sylwia Niemczyk nie zdecydowała się przejść z Edipresse Polska do Wirtualnej Polski
Wbrew zapowiedziom Sylwia Niemczyk nie będzie nową szefową serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski i redaktor naczelną WP Kobieta. Dziennikarka zdecydowała się pozostać w Edipresse Polska.
więcej
|
Nowe logo Firefoxa pomogą wybrać internauci
Mozilla zmieni w najbliższym czasie logo przeglądarki Firefox. Firma poprosiła użytkowników o ocenę jednego z dwóch przygotowanych projektów. W ten sposób internauci pomogą w dokonaniu ostatecznego wyboru.
więcej
|
WhatsApp wprowadza grupowe rozmowy wideo dla czterech osób
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp wprowadził funkcję wieloosobowych rozmów wideo. W grupowych połączeniach z wykorzystaniem kamer może wziąć udział maksymalnie 4 użytkowników.
więcej
|
Zmarł redaktor naczelny Lelum.pl Kamil Ciszek-Skwierczyński
Wskutek niespodziewanej choroby zmarł Kamil Ciszek-Skwierczyński. W ostatnim czasie był redaktorem naczelnym serwisu Lelum.pl, a wcześniej pracował m.in. w domach mediowych Carat Polska, Value Media i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|