Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 31 Lipca 2018
 
 
 
Grupa Interia.pl ze spadkiem wpływów i 21,2 mln zł zysku. Rankomat miał 27,4 mln zł zysku
 
W ub.r. Grupa Interia.pl zanotowała 109,1 mln zł wpływów sprzedażowych (2,6 proc. mniej niż rok wcześniej) i 21,22 mln zł zysku netto, minimalnie mniej niż w 2016 roku. W firmie pracuje na stałe prawie 400 osób. Z kolei porównywarka finansowa Rankomat osiągnęła 27,4 mln zł zysku netto - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Katarzyna Bosacka prawomocnie przegrała z Formacją TV. ,,Zdrowie na widelcu" to nie plagiat ,,Wiem, co jem"
 
Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie oddalił pozew Katarzyny Bosackiej przeciw spółce Formacja TV, produkującej dla Polsat Cafe program „Zdrowie na widelcu”, w którym dziennikarka TVN Style zarzucała producentowi plagiat i kopiowanie jej pomysłów z magazynu „Wiem co jem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Roszczenia zmierzały w istocie do zmonopolizowania tematyki żywności i żywienia w programach konsumenckich - tłumaczy Piotr Barczak, pełnomocnik Formacji TV. - Zapoznam się z pisemnym uzasadnieniem i podejmę decyzję o ewentualnych dalszych krokach prawnych - wyjaśnia nam Bosacka. więcej
 
 
Mike Tyson w reklamie FoodCare wykreowany na bezwolną marionetkę
 
Mike Tyson w nowym spocie marki Black produkowanej przez FoodCare nawiązującym do Powstania Warszawskiego to nieporozumienie. Wygląda jak naćpany matoł, któremu włożono na ramię symbol, o którym nie ma zielonego pojęcia. Tym samym wpakowano go w kontekst najbardziej negatywnych i krzywdzących stereotypów na temat bokserów. Reklama jest cyniczna i żałosna. Wykorzystanie motywu Powstania Warszawskiego do celów komercyjnych jest ryzykowne. Wygląda to na celową zagrywkę, która ma wywołać szum i zamieszanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku. więcej
 
 
,,Ślad" nowym serialem Polsatu. Emisją od 10 września (wideo)
 
W jesiennej ramówce Telewizja Polsat pokaże nowy serial kryminalny „Ślad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji zaplanowana została na 10 września. więcej
 
 
33,2 mln zł wpływów i 2,3 mln zysku Rochstaru, firma wyprodukowała 10 programów
 
Firma produkcyjna Rochstar, realizująca głównie programy telewizyjne, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 8,4 proc. do 33,19 mln zł oraz 2,32 mln zł zysku netto (w 2016 roku miała 479 tys. zł zysku). W ub.r. wyprodukowała 9 dużych programów telewizyjnych i jeden internetowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Bagiński o ,,Wiedźminie": Niektórych zaskoczył poziom temperatury związanej z serialem więcej
 
Nie widać końca sporu Ruchu z wydawcami. Spółka zatrudniła firmę doradczą więcej
 
Stacje Polsat Sport Premium w nc+ - w br. bez dodatkowych opłat w pakietach z Canal+ więcej
 
HBO Polska z wyższymi wpływami. 21,2 mln zł m.in. dzięki słabszemu dolarowi więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Product Manager Dermaglin
Prowadzący Polsat Rodzina Telewizja Polsat
Młodszy Konsultant ds. Transformacji Cyfrowej Publicis Media
Specjalista ds. influencer marketing & social media Burda Media Polska
SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU Grupa ZPR Media
Junior Project Coordinator Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor - news Polskie Radio
Dziennikarz / Prowadzący Radio ZET
Programmatic Specialist Publicis Media
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Branded Content Specialist Ringier Axel Springer Media
Junior Sales Manager Filmweb
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Katarzyna Bosacka prawomocnie przegrała z Formacją TV. ,,Zdrowie na widelcu" to nie plagiat ,,Wiem, co jem"

Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie oddalił pozew Katarzyny Bosackiej przeciw spółce Formacja TV, produkującej dla Polsat Cafe program „Zdrowie na widelcu”, w którym dziennikarka TVN Style zarzucała producentowi plagiat i kopiowanie jej pomysłów z magazynu „Wiem co jem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Roszczenia zmierzały w istocie do zmonopolizowania tematyki żywności i żywienia w programach konsumenckich - tłumaczy Piotr Barczak, pełnomocnik Formacji TV. - Zapoznam się z pisemnym uzasadnieniem i podejmę decyzję o ewentualnych dalszych krokach prawnych - wyjaśnia nam Bosacka. więcej

,,Ślad" nowym serialem Polsatu. Emisją od 10 września (wideo)

W jesiennej ramówce Telewizja Polsat pokaże nowy serial kryminalny „Ślad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji zaplanowana została na 10 września. więcej

33,2 mln zł wpływów i 2,3 mln zysku Rochstaru, firma wyprodukowała 10 programów

Firma produkcyjna Rochstar, realizująca głównie programy telewizyjne, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 8,4 proc. do 33,19 mln zł oraz 2,32 mln zł zysku netto (w 2016 roku miała 479 tys. zł zysku). W ub.r. wyprodukowała 9 dużych programów telewizyjnych i jeden internetowych. więcej

Program śniadaniowy w ofercie Polsat Rodzina. Stacja szuka prowadzących

W ramówce nowego kanału Polsat Rodzina znajdzie się nadawany na żywo poranny program o charakterze rodzinnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja właśnie poszukuje gospodarzy do audycji. więcej

TVP planuje zakup wozów transmisyjnych HD i UHD/4K

Telewizja Polska przygotowuje się do zakupu wozów transmisyjnych HD i UHD/4K. Prowadzi rozeznanie rynku, poprzedzające przetarg na wybór ich dostawcy. więcej

,,Mars 2" od 12 listopada w National Geographic (wideo)

Od 12 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiego sezonu serii „Mars” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 z kolejnym rekordem najniższej oglądalności. XI Płocka Noc Kabaretowa hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły XI Płocka Noc Kabaretowa, teleturniej „Milionerzy” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem w 4+ został Polsat, a TVP1 zanotowała kolejny najniższy udział w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

HGTV w castingu poszukuje projektantów wnętrz do nowych programów (video)

Stacja HGTV rozpoczęła poszukiwania projektantów wnętrz, którzy będą występować w nowych programach. więcej

Od sierpnia Vectra wyłączy 19 kanałów w SD

W środę, 1 sierpnia 2018 roku Vectra ze swojej oferty wyłączy 19 kanałów, które nadają w wersji SD. W ofercie kablowego operatora nadal będą się znajdować wersje HD tych stacji. więcej

Paul Buccieri nowym szefem A+E Networks

Paul Buccieri został mianowany nowym prezesem należącej do Hearsta oraz Disneya grupy medialnej A+E Networks. Buccieri będzie odpowiedzialny bezpośrednio przed zarządem spółki, na stanowisku zastąpił Nancy Dubuc, która w marcu 2018 roku odeszła by pokierować grupą Vice. więcej

,,Z kamerą u Kardashianów 15" w E! Entertainment

Od 12 sierpnia 2018 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje 15. sezonu reality-show „Z kamerą u Kardashianów”. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku w I półroczu, Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym półroczu br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności w Bydgoszczy w I półroczu, Radio Pogoda na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mike Tyson w reklamie FoodCare wykreowany na bezwolną marionetkę

Mike Tyson w nowym spocie marki Black produkowanej przez FoodCare nawiązującym do Powstania Warszawskiego to nieporozumienie. Wygląda jak naćpany matoł, któremu włożono na ramię symbol, o którym nie ma zielonego pojęcia. Tym samym wpakowano go w kontekst najbardziej negatywnych i krzywdzących stereotypów na temat bokserów. Reklama jest cyniczna i żałosna. Wykorzystanie motywu Powstania Warszawskiego do celów komercyjnych jest ryzykowne. Wygląda to na celową zagrywkę, która ma wywołać szum i zamieszanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku. więcej

Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"

Agencja Gong odpowiada za najnowszą kampanię promującą szósty sezon serialu "Orange is The New Black" od Netflixa. - Besos pani Magdo, besos Netflix. Dobrze się z Wami pracuje - poinformował Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji. więcej

Gigi Hadid, Misty Copeland, Laetitia Casta, Julia Garner i Alexander Wang w kalendarzu Pirelli na 2019 rok

Modelki Gigi Hadid i Laetitia Casta, primabalerina Misty Copeland, aktorka Julia Garner i projektant Alexander Wang pojawią się w kalendarzu Pirelli na 2019 rok. Firma ujawniła zdjęcia z sesji zdjęciowej, której autorem jest Albert Watson. więcej

AMS wybuduje 107 wiat przystankowych w Krakowie

Spółka Adpol należąca do firmy reklamy zewnętrznej AMS wygrała postępowanie koncesyjne na budowę wiat przystankowych w Krakowie. Pokonała w nim Clear Channel Polska. więcej

Amica z hasłem ,,for living" w zmienionym logo

Logotyp produkujące sprzęt AGD firmy Amica został delikatnie zmieniony, wprowadzono do niego hasło „for living”. Niebawem ruszy wizerunkowa kampania reklamowa firmy, za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Change Serviceplan i Value Media. więcej

Lidl w internetowym castingu szuka bohaterów nowych reklam (wideo)

Lidl Polska rozpoczął internetowy konkurs, w którym szuka osób do swoich nowych reklam. Firma od trzech miesięcy promuje się kampaniami pod hasłem „Więcej na radość z życia” pokazującymi codziennie życie jej klientów. więcej

Grupa Żywiec z 1,642 mld zł przychodów ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2018. ,,Skuteczna strategia marketingowa"

Grupa Żywiec odnotowała 123,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w pierwszym półroczu tego roku wobec 134,78 mln zł zysku rok wcześniej, podała firma w sprawozdaniu finansowym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za rok 2018 wyniosły zaś 1 641,96 mln zł. więcej

PKN Orlen wesprze 20 polskich sportowców w przygotowaniach do olimpiady w Tokio

W poniedziałek do Grupy Sportowej Orlen, sponsorowanej przez spółkę skarbu państwa PKN Orlen dołączyli kolejni utytułowani sportowcy - wielokrotni mistrzowie europy, świata oraz medaliści igrzysk olimpijskich. Koncern paliwowy będzie wspierał ich finansowo w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku. więcej

,,Z Leszkiem możesz wszystko" w reklamach piwa Lech Free (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) obrazująca hasło „Z Leszkiem możesz wszystko”. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Agency, Platige Image, Dynamo i Zenith. więcej

Narodowy Instytut Wolności ogłosił konkurs na logotypy, 20 tys. zł dla zwycięzców

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW - CRSO) - ogłasza konkurs na projekt logotypów programów służących rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego. Autorzy wybranych projektów otrzymają 20 tys. zł. brutto. więcej

Co trzecia reklama telewizyjna odsyła do strony internetowej

W pierwszym kwartale tego roku, prawie 31 proc. telewizyjnych spotów reklamowych, nadawcy kierowali do swojej strony internetowej. To wynik o 6 p. proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku 2017 - wynika z analizy biura reklamy TVP. więcej

Samsung wybrał Leo Burnett do globalnej obsługi Visual Display

Koncern Samsung Electronics wybrał agencję Leo Burnett należącą do Publicis Groupe do globalnej obsługi reklamowej Visual Display, technologicznego ramienia firmy. więcej

,,KolejLove wakacje!" w kampanii Przewozów Regionalnych

Wystartowała kampania reklamowa spółki Przewozy Regionalne. Działania pod hasłem „KolejLove wakacje!” przygotowała agencja oS3. więcej

Wawel rusza z wakacyjnym cyklem eventów

Producent słodyczy Wawel rozpoczyna cykl Wawel Truck. Interaktywna ciężarówka odwiedzi w te wakacje kilkadziesiąt polskich miast. Aktywację wspomagają Autokontener, Studio Pigeon, Schulz Brand Friendly i Tika Design. więcej

Beata Suchocka współodpowiedzialna za zarządzanie agencją RiverWood marketing

Beata Suchocka objęła stanowisko chief operating officera w RiverWood marketing, agencji należącej do Grupy RiverWood. więcej

Artur Andrzejczyk project managerem w Polsat Media

Artur Andrzejczyk awansował ze stanowiska senior system analyst na project managera w dziale research & analysis biura reklamy Polsat Media. więcej

FoodCare krytykowany za wybranie Mike'a Tysona do spotu o Powstaniu Warszawskim. ,,Skazany za gwałt, symbol naćpanej siły"

W spocie firmy FoodCare z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego występuje były bokser Mike Tyson, promujący jej napój energetyczny Black. Według niektórych dziennikarzy to mało stosowne, bo Tyson ma na koncie m.in. więzienie za gwałt. Inni oceniają, że takie materiały powinna przygotowywać Polska Fundacja Narodowa. więcej

Maciej Małecki i Jakub Grzelak awansowali w Vizeum

Maciej Małecki został business development directorem, a Jakub Grzelak - group account directorem w domu mediowym Vizeum, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Stanowiska te objęli w ramach wewnętrznego awansu. więcej

Jakub Sagan odchodzi z K2

Jakub Sagan, dyrektor kreatywny agencji K2, rozstał się z firmą. Jego obowiązki przejął drugi szef kreacji, Łukasz Szyszka. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Aleksandra Latoszek odchodzi z działu marketingu czasopism Agory

Z końcem lipca br. na odejście z Grupy Agora zdecydowała się Aleksandra Latoszek, dotychczasowa kierownik działu marketingu czasopism Agory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Historia - Fakty Odkrycia Tajemnice" - nowy magazyn historyczny Burdy

Wydawnictwo Burda wprowadza na polski rynek nowy magazyn historyczny „Historia - Fakty Odkrycia Tajemnice”. Będzie ukazywać się w cyklu dwumiesięcznym i poruszać zagadnienia od czasów starożytnego Egiptu, po historię najnowszą. Ciekawostki mają być prezentowane w przystępnej dla czytelnika formie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa Interia.pl ze spadkiem wpływów i 21,2 mln zł zysku. Rankomat miał 27,4 mln zł zysku

W ub.r. Grupa Interia.pl zanotowała 109,1 mln zł wpływów sprzedażowych (2,6 proc. mniej niż rok wcześniej) i 21,22 mln zł zysku netto, minimalnie mniej niż w 2016 roku. W firmie pracuje na stałe prawie 400 osób. Z kolei porównywarka finansowa Rankomat osiągnęła 27,4 mln zł zysku netto - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"

Agencja Gong odpowiada za najnowszą kampanię promującą szósty sezon serialu "Orange is The New Black" od Netflixa. - Besos pani Magdo, besos Netflix. Dobrze się z Wami pracuje - poinformował Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji. więcej

Kanadyjska poczta dostarczy do domu paczki z marihuaną

Jesienią 2018 roku w Kanadzie posiadanie i używanie marihuany w celach rekreacyjnych, a także jej sprzedawanie w sklepach i aptekach stanie się prawnie legalne. Według nieoficjalnych informacji w system dystrybucji zakupionych porcji marihuany włączy się kanadyjska poczta, która zamierza dostarczać paczki z zakupionym specyfikiem do domów użytkowników, będzie miała jednak obowiązek sprawdzania czy odbiorca jest pełnoletni. więcej

Google i Lenovo wprowadzają do sklepów asystenta Smart Display w cenie od 200 do 250 dolarów

Google i Lenovo rozpoczęły sprzedaż skonstruowanego przez siebie urządzenia z rodziny inteligentnych asystentów. Smart Display pozwala między innymi na oglądanie telewizji i treści na YouTube, przeglądanie newsów czy wyszukiwanie w internecie, a intuicyjną obsługę urządzenia zapewniają dotykowy ekran oraz wbudowany Google Assistant. Smart Display jest oferowany w zależności od wersji w cenie 199,99 lub 249,99 dolarów. więcej

Netflix ogłasza pakiet nowości na końcówkę lata i jesień

Podczas konferencji TCA Press Tour Netflix zapowiedział kilka nowości i zaprezentował materiały promocyjne swoich programów i seriali. więcej

YouTube szykuje oryginalne produkcje filmowe dla użytkowników w Europie, Japonii i Meksyku

YouTube zamierza tworzyć więcej własnych oryginalnych treści które mają przyciągnąć do serwisu subskrybentów na lokalnych rynkach. Firma chce emitować na platformie YouTube Premium filmy, programy i seriale mogące zainteresować odbiorców we Francji, Niemczech, Japonii i Meksyku. więcej

John Oliver parodiuje Facebooka. ,,Zarobiliśmy na was tyle forsy, że nie macie pojęcia"

W najnowszym odcinku nadawanego w HBO programu „Last Week Tonight” prowadzący go John Oliver ostro zakpił z Facebooka. Przedstawił przygotowaną przez siebie parodię reklamy, w której serwis tłumaczył się po aferze z Cambridge Analytica obiecując poprawę. W wersji Olivera reklamowy filmik podkreśla, że Facebooka nie obchodzi prywatność jego użytkowników, a jedyne o co dba to gromadzenie coraz większych pieniędzy. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mike Tyson w reklamie FoodCare wykreowany na bezwolną marionetkę

Mike Tyson w nowym spocie marki Black produkowanej przez FoodCare nawiązującym do Powstania Warszawskiego to nieporozumienie. Wygląda jak naćpany matoł, któremu włożono na ramię symbol, o którym nie ma zielonego pojęcia. Tym samym wpakowano go w kontekst najbardziej negatywnych i krzywdzących stereotypów na temat bokserów. Reklama jest cyniczna i żałosna. Wykorzystanie motywu Powstania Warszawskiego do celów komercyjnych jest ryzykowne. Wygląda to na celową zagrywkę, która ma wywołać szum i zamieszanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku. więcej

Paweł Lasiuk rzecznikiem prasowym Giełdy Papierów Wartościowych

Od 1 sierpnia br. stanowisko rzecznika prasowego Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie obejmie Paweł Lasiuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do tej pory formalnie warszawska giełda miała jedynie biuro prasowe. więcej

Kancelaria Maruta Wachta stawia na Consulting'n more

Kancelaria Maruta Wachta specjalizująca się doradztwie prawnym z zakresu nowych technologii, ochrony danych osobowych oraz zamówień publicznych, rozpoczęła współpracę z agencją Consulting'n more. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt największym polskim producentem gier. Rynek wart 26,2 mld zł (TOP 25)
Kanadyjska poczta dostarczy do domu paczki z marihuaną
Smartfon Motorola Moto Z3 Play w przedsprzedaży w Polsce za 1999 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
CD Projekt największym polskim producentem gier. Rynek wart 26,2 mld zł (TOP 25)
Grupa Żywiec z 1,642 mld zł przychodów ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2018. ,,Skuteczna strategia marketingowa"
PKN Orlen wesprze 20 polskich sportowców w przygotowaniach do olimpiady w Tokio
Maciej Madejak dyrektorem zarządzającym Panattoni Europe
Upadłość konsumencką ogłasza ponad 6 tys. Polaków rocznie. Złagodzenie przepisów może tę liczbę znacząco zwiększyć
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Ślad" nowym serialem Polsatu. Emisją od 10 września (wideo)
,,Mars 2" od 12 listopada w National Geographic (wideo)
Gigi Hadid, Misty Copeland, Laetitia Casta, Julia Garner i Alexander Wang w kalendarzu Pirelli na 2019 rok
Netflix ogłasza pakiet nowości na końcówkę lata i jesień
Serial "The Romanoffs" o rodzinie Romanowów w Amazonie
Kendrick Lamar w serialu "Power"zagra bezdomnego
"Mission: Impossible - Fallout" podbija kina
Richard E. Grant zagra w filmie "Gwiezdne wojny: Część IX"
Adam Sandler i Jennifer Aniston w filmie "Murder Mystery" mordują w Europie
Jessie Ware gwiazdą Kraków Live Festival 2018
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj