|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Bosacka prawomocnie przegrała z Formacją TV. ,,Zdrowie na widelcu" to nie plagiat ,,Wiem, co jem"
Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie oddalił pozew Katarzyny Bosackiej przeciw spółce Formacja TV, produkującej dla Polsat Cafe program „Zdrowie na widelcu”, w którym dziennikarka TVN Style zarzucała producentowi plagiat i kopiowanie jej pomysłów z magazynu „Wiem co jem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Roszczenia zmierzały w istocie do zmonopolizowania tematyki żywności i żywienia w programach konsumenckich - tłumaczy Piotr Barczak, pełnomocnik Formacji TV. - Zapoznam się z pisemnym uzasadnieniem i podejmę decyzję o ewentualnych dalszych krokach prawnych - wyjaśnia nam Bosacka.
więcej
|
,,Ślad" nowym serialem Polsatu. Emisją od 10 września (wideo)
W jesiennej ramówce Telewizja Polsat pokaże nowy serial kryminalny „Ślad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji zaplanowana została na 10 września.
więcej
|
33,2 mln zł wpływów i 2,3 mln zysku Rochstaru, firma wyprodukowała 10 programów
Firma produkcyjna Rochstar, realizująca głównie programy telewizyjne, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 8,4 proc. do 33,19 mln zł oraz 2,32 mln zł zysku netto (w 2016 roku miała 479 tys. zł zysku). W ub.r. wyprodukowała 9 dużych programów telewizyjnych i jeden internetowych.
więcej
|
Program śniadaniowy w ofercie Polsat Rodzina. Stacja szuka prowadzących
W ramówce nowego kanału Polsat Rodzina znajdzie się nadawany na żywo poranny program o charakterze rodzinnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja właśnie poszukuje gospodarzy do audycji.
więcej
|
TVP planuje zakup wozów transmisyjnych HD i UHD/4K
Telewizja Polska przygotowuje się do zakupu wozów transmisyjnych HD i UHD/4K. Prowadzi rozeznanie rynku, poprzedzające przetarg na wybór ich dostawcy.
więcej
|
,,Mars 2" od 12 listopada w National Geographic (wideo)
Od 12 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiego sezonu serii „Mars” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 z kolejnym rekordem najniższej oglądalności. XI Płocka Noc Kabaretowa hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły XI Płocka Noc Kabaretowa, teleturniej „Milionerzy” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem w 4+ został Polsat, a TVP1 zanotowała kolejny najniższy udział w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HGTV w castingu poszukuje projektantów wnętrz do nowych programów (video)
Stacja HGTV rozpoczęła poszukiwania projektantów wnętrz, którzy będą występować w nowych programach.
więcej
|
Od sierpnia Vectra wyłączy 19 kanałów w SD
W środę, 1 sierpnia 2018 roku Vectra ze swojej oferty wyłączy 19 kanałów, które nadają w wersji SD. W ofercie kablowego operatora nadal będą się znajdować wersje HD tych stacji.
więcej
|
Paul Buccieri nowym szefem A+E Networks
Paul Buccieri został mianowany nowym prezesem należącej do Hearsta oraz Disneya grupy medialnej A+E Networks. Buccieri będzie odpowiedzialny bezpośrednio przed zarządem spółki, na stanowisku zastąpił Nancy Dubuc, która w marcu 2018 roku odeszła by pokierować grupą Vice.
więcej
|
,,Z kamerą u Kardashianów 15" w E! Entertainment
Od 12 sierpnia 2018 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje 15. sezonu reality-show „Z kamerą u Kardashianów”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mike Tyson w reklamie FoodCare wykreowany na bezwolną marionetkę
Mike Tyson w nowym spocie marki Black produkowanej przez FoodCare nawiązującym do Powstania Warszawskiego to nieporozumienie. Wygląda jak naćpany matoł, któremu włożono na ramię symbol, o którym nie ma zielonego pojęcia. Tym samym wpakowano go w kontekst najbardziej negatywnych i krzywdzących stereotypów na temat bokserów. Reklama jest cyniczna i żałosna. Wykorzystanie motywu Powstania Warszawskiego do celów komercyjnych jest ryzykowne. Wygląda to na celową zagrywkę, która ma wywołać szum i zamieszanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku.
więcej
|
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
Agencja Gong odpowiada za najnowszą kampanię promującą szósty sezon serialu "Orange is The New Black" od Netflixa. - Besos pani Magdo, besos Netflix. Dobrze się z Wami pracuje - poinformował Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji.
więcej
|
Gigi Hadid, Misty Copeland, Laetitia Casta, Julia Garner i Alexander Wang w kalendarzu Pirelli na 2019 rok
Modelki Gigi Hadid i Laetitia Casta, primabalerina Misty Copeland, aktorka Julia Garner i projektant Alexander Wang pojawią się w kalendarzu Pirelli na 2019 rok. Firma ujawniła zdjęcia z sesji zdjęciowej, której autorem jest Albert Watson.
więcej
|
AMS wybuduje 107 wiat przystankowych w Krakowie
Spółka Adpol należąca do firmy reklamy zewnętrznej AMS wygrała postępowanie koncesyjne na budowę wiat przystankowych w Krakowie. Pokonała w nim Clear Channel Polska.
więcej
|
Amica z hasłem ,,for living" w zmienionym logo
Logotyp produkujące sprzęt AGD firmy Amica został delikatnie zmieniony, wprowadzono do niego hasło „for living”. Niebawem ruszy wizerunkowa kampania reklamowa firmy, za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Change Serviceplan i Value Media.
więcej
|
Lidl w internetowym castingu szuka bohaterów nowych reklam (wideo)
Lidl Polska rozpoczął internetowy konkurs, w którym szuka osób do swoich nowych reklam. Firma od trzech miesięcy promuje się kampaniami pod hasłem „Więcej na radość z życia” pokazującymi codziennie życie jej klientów.
więcej
|
Grupa Żywiec z 1,642 mld zł przychodów ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2018. ,,Skuteczna strategia marketingowa"
Grupa Żywiec odnotowała 123,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w pierwszym półroczu tego roku wobec 134,78 mln zł zysku rok wcześniej, podała firma w sprawozdaniu finansowym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za rok 2018 wyniosły zaś 1 641,96 mln zł.
więcej
|
PKN Orlen wesprze 20 polskich sportowców w przygotowaniach do olimpiady w Tokio
W poniedziałek do Grupy Sportowej Orlen, sponsorowanej przez spółkę skarbu państwa PKN Orlen dołączyli kolejni utytułowani sportowcy - wielokrotni mistrzowie europy, świata oraz medaliści igrzysk olimpijskich. Koncern paliwowy będzie wspierał ich finansowo w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku.
więcej
|
,,Z Leszkiem możesz wszystko" w reklamach piwa Lech Free (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) obrazująca hasło „Z Leszkiem możesz wszystko”. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Agency, Platige Image, Dynamo i Zenith.
więcej
|
Narodowy Instytut Wolności ogłosił konkurs na logotypy, 20 tys. zł dla zwycięzców
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW - CRSO) - ogłasza konkurs na projekt logotypów programów służących rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego. Autorzy wybranych projektów otrzymają 20 tys. zł. brutto.
więcej
|
Co trzecia reklama telewizyjna odsyła do strony internetowej
W pierwszym kwartale tego roku, prawie 31 proc. telewizyjnych spotów reklamowych, nadawcy kierowali do swojej strony internetowej. To wynik o 6 p. proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku 2017 - wynika z analizy biura reklamy TVP.
więcej
|
Samsung wybrał Leo Burnett do globalnej obsługi Visual Display
Koncern Samsung Electronics wybrał agencję Leo Burnett należącą do Publicis Groupe do globalnej obsługi reklamowej Visual Display, technologicznego ramienia firmy.
więcej
|
,,KolejLove wakacje!" w kampanii Przewozów Regionalnych
Wystartowała kampania reklamowa spółki Przewozy Regionalne. Działania pod hasłem „KolejLove wakacje!” przygotowała agencja oS3.
więcej
|
Wawel rusza z wakacyjnym cyklem eventów
Producent słodyczy Wawel rozpoczyna cykl Wawel Truck. Interaktywna ciężarówka odwiedzi w te wakacje kilkadziesiąt polskich miast. Aktywację wspomagają Autokontener, Studio Pigeon, Schulz Brand Friendly i Tika Design.
więcej
|
Beata Suchocka współodpowiedzialna za zarządzanie agencją RiverWood marketing
Beata Suchocka objęła stanowisko chief operating officera w RiverWood marketing, agencji należącej do Grupy RiverWood.
więcej
|
Artur Andrzejczyk project managerem w Polsat Media
Artur Andrzejczyk awansował ze stanowiska senior system analyst na project managera w dziale research & analysis biura reklamy Polsat Media.
więcej
|
FoodCare krytykowany za wybranie Mike'a Tysona do spotu o Powstaniu Warszawskim. ,,Skazany za gwałt, symbol naćpanej siły"
W spocie firmy FoodCare z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego występuje były bokser Mike Tyson, promujący jej napój energetyczny Black. Według niektórych dziennikarzy to mało stosowne, bo Tyson ma na koncie m.in. więzienie za gwałt. Inni oceniają, że takie materiały powinna przygotowywać Polska Fundacja Narodowa.
więcej
|
Maciej Małecki i Jakub Grzelak awansowali w Vizeum
Maciej Małecki został business development directorem, a Jakub Grzelak - group account directorem w domu mediowym Vizeum, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Stanowiska te objęli w ramach wewnętrznego awansu.
więcej
|
Jakub Sagan odchodzi z K2
Jakub Sagan, dyrektor kreatywny agencji K2, rozstał się z firmą. Jego obowiązki przejął drugi szef kreacji, Łukasz Szyszka.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Grupa Interia.pl ze spadkiem wpływów i 21,2 mln zł zysku. Rankomat miał 27,4 mln zł zysku
W ub.r. Grupa Interia.pl zanotowała 109,1 mln zł wpływów sprzedażowych (2,6 proc. mniej niż rok wcześniej) i 21,22 mln zł zysku netto, minimalnie mniej niż w 2016 roku. W firmie pracuje na stałe prawie 400 osób. Z kolei porównywarka finansowa Rankomat osiągnęła 27,4 mln zł zysku netto - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
Agencja Gong odpowiada za najnowszą kampanię promującą szósty sezon serialu "Orange is The New Black" od Netflixa. - Besos pani Magdo, besos Netflix. Dobrze się z Wami pracuje - poinformował Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji.
więcej
|
Kanadyjska poczta dostarczy do domu paczki z marihuaną
Jesienią 2018 roku w Kanadzie posiadanie i używanie marihuany w celach rekreacyjnych, a także jej sprzedawanie w sklepach i aptekach stanie się prawnie legalne. Według nieoficjalnych informacji w system dystrybucji zakupionych porcji marihuany włączy się kanadyjska poczta, która zamierza dostarczać paczki z zakupionym specyfikiem do domów użytkowników, będzie miała jednak obowiązek sprawdzania czy odbiorca jest pełnoletni.
więcej
|
Google i Lenovo wprowadzają do sklepów asystenta Smart Display w cenie od 200 do 250 dolarów
Google i Lenovo rozpoczęły sprzedaż skonstruowanego przez siebie urządzenia z rodziny inteligentnych asystentów. Smart Display pozwala między innymi na oglądanie telewizji i treści na YouTube, przeglądanie newsów czy wyszukiwanie w internecie, a intuicyjną obsługę urządzenia zapewniają dotykowy ekran oraz wbudowany Google Assistant. Smart Display jest oferowany w zależności od wersji w cenie 199,99 lub 249,99 dolarów.
więcej
|
Netflix ogłasza pakiet nowości na końcówkę lata i jesień
Podczas konferencji TCA Press Tour Netflix zapowiedział kilka nowości i zaprezentował materiały promocyjne swoich programów i seriali.
więcej
|
YouTube szykuje oryginalne produkcje filmowe dla użytkowników w Europie, Japonii i Meksyku
YouTube zamierza tworzyć więcej własnych oryginalnych treści które mają przyciągnąć do serwisu subskrybentów na lokalnych rynkach. Firma chce emitować na platformie YouTube Premium filmy, programy i seriale mogące zainteresować odbiorców we Francji, Niemczech, Japonii i Meksyku.
więcej
|
John Oliver parodiuje Facebooka. ,,Zarobiliśmy na was tyle forsy, że nie macie pojęcia"
W najnowszym odcinku nadawanego w HBO programu „Last Week Tonight” prowadzący go John Oliver ostro zakpił z Facebooka. Przedstawił przygotowaną przez siebie parodię reklamy, w której serwis tłumaczył się po aferze z Cambridge Analytica obiecując poprawę. W wersji Olivera reklamowy filmik podkreśla, że Facebooka nie obchodzi prywatność jego użytkowników, a jedyne o co dba to gromadzenie coraz większych pieniędzy.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mike Tyson w reklamie FoodCare wykreowany na bezwolną marionetkę
Mike Tyson w nowym spocie marki Black produkowanej przez FoodCare nawiązującym do Powstania Warszawskiego to nieporozumienie. Wygląda jak naćpany matoł, któremu włożono na ramię symbol, o którym nie ma zielonego pojęcia. Tym samym wpakowano go w kontekst najbardziej negatywnych i krzywdzących stereotypów na temat bokserów. Reklama jest cyniczna i żałosna. Wykorzystanie motywu Powstania Warszawskiego do celów komercyjnych jest ryzykowne. Wygląda to na celową zagrywkę, która ma wywołać szum i zamieszanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i wizerunku.
więcej
|
Paweł Lasiuk rzecznikiem prasowym Giełdy Papierów Wartościowych
Od 1 sierpnia br. stanowisko rzecznika prasowego Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie obejmie Paweł Lasiuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do tej pory formalnie warszawska giełda miała jedynie biuro prasowe.
więcej
|
Kancelaria Maruta Wachta stawia na Consulting'n more
Kancelaria Maruta Wachta specjalizująca się doradztwie prawnym z zakresu nowych technologii, ochrony danych osobowych oraz zamówień publicznych, rozpoczęła współpracę z agencją Consulting'n more.
więcej
|
|
|