|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska kupuje 137 samochodów typu bus, furgon i kombi
Telewizja Polska ogłosiła dwa przetargi na dostawę fabrycznie nowych samochodów. Pierwszy dotyczy zakupu 37 samochodów typu furgon: 31 z nich ma służyć do przewozu osób (9), a sześć pozostałych - do przewozu towarów i 3 osób. Drugi - zakupu 100 samochodów typu kombi.
więcej
|
Ekstraklasa Live Park kupiła wóz 4K/UHD, transmisje w tym standardzie od przyszłego roku
Spółka Ekstraklasa Live Park, produkująca transmisje telewizyjne z meczów piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, kupiła wóz do transmisji w standardach 4K/UHD. Będzie mogła z niego korzystać od listopada br.
więcej
|
,,Drunk History - Pół litra historii 2" w Comedy Central. Wystąpią Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczkowska i Tomasz Karolak
Właśnie ruszyły zdjęcia do drugiej edycji programu rozrywkowego „Drunk History - Pół litra historii”, w którym celebryci pod wpływem alkoholu opowiedzą o historii Polski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję w Comedy Central będzie można oglądać w jesiennej ramówce.
więcej
|
KRRiT będzie mogła karać finansowe osoby zarządzające mediami publicznymi
W piątek senat zagłosował za nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji i ustawy o opłatach abonamentowych. Nowe przepisy zmieniają m.in. definicję misji publicznej, wprowadzają kartę powinności mediów i zasadę, że środki publiczne nie mogą być wyższe niż koszty netto tej misji.
więcej
|
TVP: nie zleciliśmy osobie podobnej do statysty z ,,Jaka to melodia" awantury z policją, pozwiemy za te kłamstwa
Jedna z osób, które w czwartek na demonstracji przed Pałacem Prezydenckim prowokowały policjantów, jest podobna do charakterystycznego statysty z widowni „Jaka to melodia” w TVP1. Niektórzy politycy natychmiast przesądzili, że to ta sama osoba i że została wynajęta przez publicznego nadawcę. Telewizja Polska stanowczo to zdementowała. - W stosunku do osób, redaktorów i wydawców, które będą rozpowszechniały te kłamstwa TVP podejmie stosowne kroki prawne - zapowiedziała.
więcej
|
Discovery planuje własny serwis streamingowy, 17 kanałów za 5 dolarów miesięcznie
David Zaslav - szef koncernu Discovery - poinformował, że firma ma w planach wprowadzenie własnego serwisu streamingowego. W ofercie miałoby się znaleźć 17 kanałów prowadzonych przez Discovery w cenie od 5 do 8 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Kaja Walden i Maciej Kosmala w obsadzie ,,Oko za oko"
Wystartowały zdjęcia do kolejnych odcinków serialu obyczajowego „Oko za oko”, który dla TV4 jest produkowany przez należącą do Tadeusza Lampki firmę Artrama. Z naszych informacji wynika, że jedne z głównych ról zagrają Kaja Walden i Maciej Kosmala.
więcej
|
Les Moonves, szef CBS oskarżony o molestowanie kobiet, firma zapowiada śledztwo
Les Moonves - prezes koncernu medialnego CBS - został oskarżony o to, że w przeszłości dopuścił się kilkudziesięciu przypadków molestowania pracownic koncernu. Moonves przeprosił za swoje zachowanie, a zarząd CBS zapowiedział wnikliwe dochodzenie w sprawie oskarżeń i wyciągnięcie konsekwencji.
więcej
|
Koniec telewizji analogowej. Jak od tego czasu zmienił się rynek?
W poniedziałek, 23 lipca obchodziliśmy 5. rocznicę zakończenia procesu cyfryzacji telewizji naziemnej. Całkowicie wyłączono wtedy sygnał analogowy, który został zastąpiony cyfrowym. Jak od tego czasu zmienił się rynek telewizyjny? Jak proces cyfryzacji wpłynął na oglądanie telewizji? Zapytaliśmy o to ekspertów.
więcej
|
Za 300 mln dolarów Viacom kupuje stację AwesomenessTV
Koncern Viacom przejął kierowaną do młodych odbiorców stację AwesomenessTV za 300 mln dolarów. Po zakończeniu akwizycji stanie się częścią Viacom Digital Studios.
więcej
|
Nickelodeon z trzecią edycją interaktywnej zabawy ,,Sponge Master"
Od 30 lipca 2018 roku Nickelodeon rozpocznie trzecią edycję interaktywnej zabawy, która polega na angażowaniu widzów animacji „Sponge Master” dzięki jej synchronizacji z aplikacją mobilną kreskówki.
więcej
|
Telewizja wPolsce.pl od 1 sierpnia w ofercie UPC Polska
Od 1 sierpnia 2018 roku abonenci UPC Polska będą mieli możliwość oglądania kanału Telewizja wPolsce.pl.
więcej
|
Edukacyjna animacja ,,Timmy uczy i bawi" od 1 sierpnia w Polsat JimJam
Od 1 sierpnia 2018 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Timmy uczy i bawi”.
więcej
|
Nowy serial Stephena Kinga i J.J. Abramsa ,,Castle Rock" w HBO GO
W czwartek, 2 sierpnia 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu Stephena Kinga i J.J. Abramsa „Castle Rock”.
więcej
|
Paramount Channel z letnimi pokazami kultowych filmów
W sierpniu tego roku stacja Paramount Channel HD zorganizuje kolejną edycję letnich pokazów filmowych, które tym razem odbędą w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Krakowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kora nie żyje, powodem choroba nowotworowa. ,,Zmarła w otoczeniu najbliższych osób, ukochanych zwierząt i wspaniałej przyrody"
W wieku 67 lat zmarła piosenkarka i poetka Olga Sipowicz (wcześniej Jackowska), popularna pod pseudonimem Kora. Od wielu lat zmagała się z chorobą nowotworową. W latach 2011-2016 była w jury programu „Tylko muzyka. Must be the music” w Polsacie.
więcej
|
Ziemowit Kossakowski: tekst o podróżach strajkujących lekarzy zlecił mi Samuel Pereira i za niego chwalił
Były dziennikarz TVP.info Ziemowit Kossakowski stwierdził, że napisanie artykułu wytykającego strajkującym lekarzom rezydentom zagraniczne podróże zlecił mu szef portalu Samuel Pereira i początkowo chwalił za tekst. - Zaufałem portugalskiemu uchodźcy i to on mnie wsadził na taką minę - skomentował.
więcej
|
Koniec serialu "Ostre przedmioty"
Serial "Ostre przedmioty" zakończy się w telewizji HBO na jednym sezonie.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Justyna Kowalczyk będzie dalej reklamować Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank przedłużył o rok umowę reklamową z narciarką Justyną Kowalczyk. Sportsmenka nadal będzie główną ambasadorką marketingową banku.
więcej
|
UOKiK: szybko zakończono promocja Lidla ze zwrotem produktów bez przyczyny mogła naruszyć zbiorowe interesy konsumentów
Lidl musi zorganizować testy i szkolenia dla konsumentów, pracowników Inspekcji Handlowej i rzeczników konsumentów. Zobowiązał go do tego Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdzając, że detalista akcją sprzed dwóch lat „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” mógł naruszyć zbiorowe interesy konsumentów.
więcej
|
Wpływy LifeTube'a 39 proc. w górę, 793 tys. zł zysku zamiast 152 tys. zł straty
Spółka LT Group, właściciel sieci partnerskiej LifeTube, w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów ze sprzedaży o 38,7 proc. do 20,91 mln zł oraz 793,1 tys. zł zysku netto (wobec 152,2 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Prezes LV BET: Przemysław Rudzki skrytykował w ,,Przeglądzie Sportowym" nasze reklamy z Kręciną, więc będą w innych mediach
Prezes firmy LV BET Zakłady Bukmacherskie ostro zareagował na to, że redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) Przemysław Rudzki w felietonie skrytykował jej reklamy ze Zdzisławem Kręciną. Podkreślił, że jego spółka dużo wydała w ostatnim czasie na reklamy w „PS” i zasugerował, że nie będzie wykupywać kolejnych.
więcej
|
Właściciel FoodCare'a wykupił w ,,New York Timesie" tekst o Powstaniu Warszawskim. To prztyczek dla Tigera?
W sobotnim wydaniu „New York Timesa” znalazł się artykuł o Powstaniu Warszawskim wykupiony przez Wiesława Włodarskiego, szefa i właściciela firmy FoodCare, produkujące m.in. napój energetyczny Black. Rok temu wielką wpadkę przy okazji rocznicy Powstania Warszawskiego zanotowała konkurencyjna marka Tiger.
więcej
|
,,To się nosi nad Wisłą" w akcji przeciw śmieceniu na plażach w Warszawie
Dzielnica Wisła prowadzi w Warszawie kampanię pod hasłem „To się nosi nad Wisłą”. Celem działań jest zachęcenie ludzi, którzy korzystają z nadwiślańskich plaż i bulwarów w stolicy, by dbali tam o porządek. Za jej realizację odpowiadają firmy Horeca Group i Steinke Communications.
więcej
|
O jedno selfie za daleko - czy polscy piłkarze powinni powstrzymać się od relacji w social mediach z wakacji?
Polscy piłkarze po porażce w Rosji udali się na wakacje. Jednak to, że afiszują się z tym w mediach społecznościowych, nie podoba się wielu kibicom i komentatorom. Czy nadwyrężony mundialowym blamażem wizerunek naszych zawodników pogorszy się jeszcze bardziej przez zdjęcia na Instagramie?
więcej
|
Sześć ofert w przetargu na zakup czasu reklamowego dla Polskiej Organizacji Turystycznej
W ogłoszonym przez Polską Organizację Turystyczną przetargu na zakup czasu antenowego w telewizji ogólnopolskiej w celu czterodniowej emisji spotu „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” wpłynęły oferty od sześciu podmiotów. Są wśród nich Telewizja Polska oraz TVN Media.
więcej
|
,,Owoc ma moc!" w kampanii nowych smaków wódki Lubelska
Stock Polska wprowadził do oferty wódki smakowej Lubelska dwa nowe warianty smakowe: Gruszkówkę oraz Jeżynówkę. Za działania komunikacyjne, cały koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
Hyundai partnerem klubu AS Roma
Koncern Hyundai został globalnym partnerem motoryzacyjnym piłkarskiego klubu AS Roma. Od przyszłego sezonu logo marki będzie zamieszczone na tyle koszulek piłkarzy włoskiego zespołu w czasie wszystkich występów ligowych.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Pytlakowski i Fusek powiesili kartę z ,,PZPR" na biurze poselskim Czabańskiego i sami donieśli o tym policji
W niedzielę dziennikarze Piotr Pytlakowski i Wojciech Fusek z trzema innymi osobami umieścili kartki z napisem „PZPR” na biurze poselskim Krzysztofa Czabańskiego i sami zawiadomili o tym policję. Zrobili to w geście solidarności z Elżbietą Podleśną, której za napisanie „PZPR” na innych biurach poselskich Czabańskiego postawiono zarzut propagowania ustroju totalitarnego.
więcej
|
Andrzej Hrechorowicz nie jest już szefem redakcji fotograficznej PAP
Andrzej Hrechorowicz przestał pełnić funkcję redaktora naczelnego w redakcji fotograficznej Polskiej Agencji Prasowej. Zajmował to stanowisko przez niecały rok, wcześniej pracował m.in. w Kancelarii Prezydenta RP i redakcjach prasowych.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" łączy zespoły marketingu swoich magazynów. Na jego czele Monika Summer-Brason
W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją tygodnika „Wysokie Obcasy”, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Dyrektorką nowego działu marketingu magazynów "GW" została Monika Summer-Brason.
więcej
|
Axel Springer z rosnącymi przychodami i stabilnym zyskiem, 69 procent wpływów z segmentu cyfrowego
W I połowie 2018 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów o 5,9 procent przy zysku netto na nieco niższym poziomie niż rok wcześniej. 69 procent przychodów wydawcy pochodziło z segmentu cyfrowego.
więcej
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w maju. ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w maju br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezes LV BET: Przemysław Rudzki skrytykował w ,,Przeglądzie Sportowym" nasze reklamy z Kręciną, więc będą w innych mediach
Prezes firmy LV BET Zakłady Bukmacherskie ostro zareagował na to, że redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) Przemysław Rudzki w felietonie skrytykował jej reklamy ze Zdzisławem Kręciną. Podkreślił, że jego spółka dużo wydała w ostatnim czasie na reklamy w „PS” i zasugerował, że nie będzie wykupywać kolejnych.
więcej
|
Będą zmiany w prawie prasowym
Senat w piątek, 27. lipca br. zagłosował za zmianami w prawie prasowym, dotyczącymi prawa do udzielenia informacji, dostosowania ustawy do rozporządzenia RODO oraz nowelizacji w zakresie ujawniania źródła.
więcej
|
Michał Marzysz na nowym stanowisku w Grupie ZPR Media
Michał Marzysz pełniący kierowniczą funkcję w Grupie ZPR Media, która jest właścicielem m.in. sieci Radia Eska i Vox FM oraz tytułów prasowych „Super Express” i „Murator” poszerzył zakres obowiązków – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży w kwietniu. Wszystkie tytuły ze spadkami
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" z wydaniem specjalnym ,,Polska od nowa" z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości
Od 1 sierpnia br. do sprzedaży trafi kolejne wydanie specjalne „Tygodnika Powszechnego” – „Polska od Nowa”, które związane jest z obchodami 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.
więcej
|
Serwis SDP rezygnuje z tematyki politycznej, Sławomir Jastrzębowski i Tadeusz Płużański felietonistami
Serwis Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zmienił formułę, teraz będzie skupiał się na działalności tej organizacji. - 90 proc. tekstów w ogóle nie będzie dotyczyć polityki - zapowiada Błażej Torański, redaktor prowadzący witryny. Jej felietonistami zostali Sławomir Jastrzębowski (do niedawna redaktor naczelny „Super Express”) i Tadeusz Płużański z TVP Historia.
więcej
|
|
|
Tomasz Bagiński o ,,Wiedźminie": Niektórych zaskoczył poziom temperatury związanej z serialem
- Będzie sporo zaskoczeń, na pewno serial wywoła dyskusje. To będzie świetna propozycja dla fanów, ale i widzów na całym świecie - deklaruje Tomasz Bagiński. Rysownik, animator, reżyser w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o pracy nad „Wiedźminem”, współpracy z Andrzejem Sapkowskim i o tym, jak tworzy się dla Netflixa.
więcej
|
Autokult.pl i Auto-świat.pl mocno w górę - tracą sekcje motoryzacyjne Onetu, WP i Interii (TOP10)
Wśród serwisów motoryzacyjnych najwięcej użytkowników miały w czerwcu Autokult.pl i Auto-świat.pl, a ten drugi zanotował też zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów. W skali roku znacząco zmalała odwiedzalność działów motoryzacyjnych portali Onet.pl, WP.pl i Interia.pl.
więcej
|
Axel Springer z rosnącymi przychodami i stabilnym zyskiem, 69 procent wpływów z segmentu cyfrowego
W I połowie 2018 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów o 5,9 procent przy zysku netto na nieco niższym poziomie niż rok wcześniej. 69 procent przychodów wydawcy pochodziło z segmentu cyfrowego.
więcej
|
Discovery planuje własny serwis streamingowy, 17 kanałów za 5 dolarów miesięcznie
David Zaslav - szef koncernu Discovery - poinformował, że firma ma w planach wprowadzenie własnego serwisu streamingowego. W ofercie miałoby się znaleźć 17 kanałów prowadzonych przez Discovery w cenie od 5 do 8 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Slack przejmuje platformy Hipchat i Stride, obie usługi przestaną działać w lutym 2019 roku
Slack, znana na rynku platforma służąca do współpracy zespołowej online przejęła od firmy Atlassian konkurencyjne usługi Hipchat i Stride. Dzięki temu Slack przejmie bazę użytkowników zakupionych platform, a Hipchat i Stride zostaną wyłączone w połowie lutego 2019 roku.
więcej
|
Po stracie miliona użytkowników akcje Twittera pikują o 20 procent
W II kwartale 2018 r. Twitter zwiększył przychody o 24 procent, a zysk spółki wzrósł do 100 mln dolarów. Serwis zanotował jednak w ujęciu kwartalnym spadek liczby użytkowników o milion, co wystarczyło by akcje Twittera na giełdzie potaniały w piątek o 20,54 procent.
więcej
|
Amazon z rekordowymi wynikami finansowymi, giełda zareagowała wzrostami
W drugim kwartale br. Amazon odnotował 2,53 mld dolarów zysku netto, co daje 5,07 dolara na jedną akcję. To ponad dwukrotnie więcej niż zakładano - analitycy prognozowali 2,48 dolara zysku na akcję. Po ogłoszeniu raportu finansowego, wartość akcji giganta e-commerce skoczyła o 4 proc.
więcej
|
Wirtualna Polska ma przeprosić o. Tadeusza Rydzyka za tekst o jego ,,rekordowych zyskach"
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał spółce Wirtualna Polska Media publikację przeprosin dotyczących tekstu „Rekordowe zyski Rydzyka. Zakonnik w setce najbogatszych Polaków”. Artykuł ma też zostać usunięty, nie zasądzono natomiast zadośćuczynienia.
więcej
|
Makowski i Karnowski zniesmaczeni kampanią Onetu z hymnem Polski. ,,Może by sobie zaśpiewali 'Rotę'"
Publicyści „Sieci” Ryszard Makowski i Jacek Karnowski skrytykowali wykorzystanie hymnu Polski w kampanii Onetu z okazji 100-lecia niepodległości naszego kraju. - Może by sobie zaśpiewali „Rotę” - zasugerował Makowski. - Pełna zgoda - jedynym nie budzącym niesmaku symbolem narodowym Polski jest Karnowski prowadzący „Studio Yayo” - zakpił Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu.
więcej
|
,,Odzież patriotyczna dla normalnych Polaków". Ruszyła sprzedaż koszulek ,,Gorszy Sort"
Wystartował internetowy sklep firmy „Gorszy Sort”, która reklamuje się hasłem „Odzież patriotyczna dla normalnych Polaków”. Za produkcją koszulek z napisem „Nie oglądam TVPiS” ma stać start-up stworzony przez 20- i 30-latków, związanych z opozycją. Twórcy projektu nie chcą jednak ujawniać swoich danych.
więcej
|
Magda Gessler robi kuchenne rewolucje w spocie nowego sezonu ,,Orange is the new black" (wideo)
W spocie nowego sezonu serialu „Orange is the new black” występuje restauratorka Magda Gessler. Klip nawiązuje do jej programu „Kuchenne rewolucje” w TVN.
więcej
|
Rośnie liczba Polaków korzystających z Instagrama
Ponad 8 mln polskich użytkowników korzysta z aplikacji Instagram. 73 proc. z nich to kobiety - pokazują najnowsze badanie Gemius/PBI.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|