|
|
|
|
|
|
|
Coraz mniej młodych widzów ogląda telewizję. ,,Serwisy SVOD stały się usługą masową, problem dla reklamodawców"
Spada czas oglądania telewizji wśród młodych widzów w Europie. - To właśnie w tych grupach, które najczęściej sięgają po alternatywne źródła treści wideo, najczęściej widać niepokojące sygnały dla tradycyjnej telewizji - komentuje Izabela Albrychiewicz, prezes agencji Wavemaker.
więcej
|
Grupy TVP i Discovery na czele oglądalności w I półroczu 2018 roku
W pierwszym półroczu 2018 roku najwyższy łączny udział w rynku telewizyjnym wśród grup głównych nadawców miała Telewizja Polska. Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat z drugiego na pierwsze miejsce awansowało Discovery, które wyprzedziło Telewizję Polsat – raport Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Zmalały wpływy i zysk Superstacji. ,,Bolesny cios" od nc+ obniżył oglądalność
W ub.r. Superstacja zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 4,9 proc. do 12,8 mln zł oraz 142,7 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miała 670,7 tys. zysku). Prezes firmy Adam Stefanik tłumaczy to skutkami przesunięcia stacji w dół na liście kanałów w nc+. - Był to dla nas cios o tyle bolesny, że nie zostaliśmy o tym uprzedzeni - zaznacza.
więcej
|
Małgorzata Golińska nie pracuje już w Kino Polska TV
Małgorzata Golińska, która pod koniec lutego br. dołączyła do Grupy Kino Polska TV i objęła stanowisko pełnomocnika zarządu, nie pracuje już w firmie - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT: Postępowanie wyjaśniające w sprawie słów w ,,Szkle kontaktowym" o policji będzie prowadzone z urzędu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpocznie postępowanie wyjaśniające w sprawie słów prowadzącego Marka Przybylika w „Szkle kontaktowym” o policji. To odpowiedź na wpis Piotra Glińskiego na Twitterze, który stwierdził, że „nawoływał on polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. Postępowanie będzie prowadzone z urzędu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stopklatka ze spadkiem wpływów reklamowych i wzrostem straty, tłumaczy to m.in. mundialem
W drugim kwartale br. Stopklatka zanotowała 7,044 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 4,9 proc. w skali roku) i 924 tys. zł straty netto (wobec 96 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że do spadku oglądalności kanału Stopklatka TV przyczyniły się m.in. piłkarskie mistrzostwa świata.
więcej
|
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii. ,,Fakty", ,,Milionerzy" i ,,Na Wspólnej" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i serial „Na Wspólnej”. Wśród stacji liderem w 4+ został Polsat, a TVP1 zanotowała najniższy udział w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ i FOX zrealizują nową adaptację ,,Wojny światów"
Canal+ i Fox Networks Group (FNG) Europe & Africa ogłosiły, że wspólnie zrealizują serial „Wojny światów”. Za realizację produkcji będzie odpowiadać Urban Myths we współpracy z wytwórnią Studiocanal.
więcej
|
Jacek Kurski: ,,czarna lista" w TVP to tylko plotki sfrustrowanych, za kolejne późnonocne obskuranckie wpisy będą zwolnienia
Według Jacka Kurskiego pogłoski o istnieniu w TVP „czarnej listy” rozsiewa „kilka sfrustrowanych osób, które dostały olbrzymi kredyt zaufania od Telewizji Polskiej” i go nie wykorzystały. Kurski zapowiada, że nie będzie tolerował kolejnych wulgarnych wpisów pracowników TVP w internecie. - Autorzy tych wypowiedzi, które się pojawiły, dostali jasne ostrzeżenia, że jeszcze jeden późnonocny wpis o obskuranckiej treści, a się pożegnamy - stwierdził.
więcej
|
Ewa Bugała będzie prowadziła w TVP nowy program lifestylowy
W ciągu kilku tygodni Ewa Bugała zacznie prowadzić w Telewizji Polskiej nowy program lifestylowy - zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski. Nie wiadomo na razie, jak będzie się nazywać produkcja i w której stacji będzie emitowana.
więcej
|
TVN24 pokaże cykl reportaży Magdy Łucyan o powstańcach warszawskich
W poniedziałek 23 lipca na antenie TVN24 startuje cykl reportaży o powstańcach warszawskich przygotowany przez reporterkę „Faktów” TVN Magdę Łucyan. Cykl składa się z 10 odcinków.
więcej
|
Ekipy TVP Info nie wpuszczono do busa Rafała Trzaskowskiego. ,,Nie ma miejsca dla kłamliwych propagandzistów"
W poniedziałek kandydat PO na prezydenta stolicy Rafał Trzaskowski rozpoczął 18-godzinny maraton po Warszawie. Do jego busika, którym wspólnie z Trzaskowskim jeździli niektórzy dziennikarze i politycy, nie wpuszczono reporterki i operatora TVP Info. - TVP nie można było wyrzucić z busa, bo nie dostali do niego zaproszenia. Dla kłamliwych propagandzistów z TVP miejsca nie ma - uzasadnił Grzegorz Drobiszewski z Młodych Demokratów.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leo Burnet Warszawa ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. Zwolniono jedną trzecią pracowników
W ub.r. agencja reklamowa Leo Burnet Warszawa (należąca do Publicis Groupe) zanotowała spadek o 26,2 proc. do 27,6 mln zł przychodów oraz 337,4 tys. zł straty ze sprzedaży (wobec 2,61 mln zł zysku rok wcześniej). Liczba pracowników firmy zmalała z 75 do 49. Firma tłumaczy to zakończenie obsługi T-Mobile Polska i Castoramy oraz ograniczenie współpracy z Procter&Gamble.
więcej
|
KER: spot PKP Intercity nie dyskryminuje ojców jako mniej inteligentnych od matek (wideo)
Telewizyjny spot pod hasłem „Tysiąc powodów do podróżowania” promujący PKP Intercity, autorstwa agencji Publicis Poland, nie dyskryminuje mężczyzn, jest utrzymany w humorystycznej konwencji i nie narusza kodeksu branżowego - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy oddalając skargę na ten filmik.
więcej
|
Artur Brandysiewicz wicedyrektorem marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej
Artur Brandysiewicz pełni funkcję wicedyrektora ds. strategii i marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Brandysiewicz przez wiele lat pracował w agencjach mediowych.
więcej
|
Super Cup 2018, Festiwal w Mrągowie i Mega Hit najdroższe w sierpniu w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów w blokach przy Super Cup 2018, Festiwalu Przebojów Weselnych w Mrągowie oraz w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska w dziale commerce w Publicis Media
Do zespołu commerce w Publicis Media (należą do niej agencje Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics i LiquidThread) dołączyły Marta Zuska jako senior commerce manager i Weronika Alabrudzińska na stanowisku commerce account managera.
więcej
|
Politan wprowadza na rynek markę środków chemicznych Sensit
Firma Politan, właściciel takich marek, jak Gosia, Amigo i Helios wprowadziła na rynek chemii gospodarczej brand Sensit. Za jej launch, m.in. identyfikację wizualną, odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
Samsung nie ustaje w drwinach z Apple (wideo)
Amerykański oddział Samsunga wypuścił kolejną serię reklam, w których humorystycznie odnosi się do funkcjonalności sprzętu swojego największego konkurenta, Apple.
więcej
|
Marriott International wycofuje plastikowe słomki i mieszadła do drinków
Firma hotelarska Marriott International poinformowała, że do 2019 roku całkowicie zrezygnuje z oferowania klientom plastikowych słomek i mieszadełek do drinków.
więcej
|
Reebok wprowadza kolekcję autorstwa Victorii Beckham
Victoria Beckham zaprezentowała nową kolekcję ubrań, które stworzyła we współpracy ze sportową marką Reebok. Ma ona celebrować lata 90 i epokę reprezentowaną przez koszykarza Shaquille O'Neala.
więcej
|
Przyprawy Kamis od sprawdzonych farmerów reklamowane hasłem "A dokładniej?"
Pod hasłem "A dokładniej?” wystartowała nowa, telewizyjna kampania reklamowa przypraw Kamis. Akcję przygotowała agencja Opus B, spot wyprodukowało studio Papaya Films.
więcej
|
Wpływy z Cannes Lions spadły o 9 proc., przyczynami skrócenie festiwalu i nieobecność Publicis Groupe
Firma Ascential w tym roku na festiwalu reklamowym Cannes Lions zarobiła 57,3 mln funtów, czyli 9 proc. mniej niż rok wcześniej. To skutek mniejszej liczby uczestników wydarzenia, zmian wprowadzonych w imprezie oraz braku udziału Publicis Groupe.
więcej
|
LV BET do 2022 roku sponsorem Zagłębia Sosnowiec
Firma buckmacherska LV BET została sponsorem piłkarskiego klubu Zagłębie Sosnowiec. Umowę podpisano do czerwca 2022 roku.
więcej
|
Tomasz Czerwiński w zespole digitalowym Vizeum
Tomasz Czerwiński objął stanowisko deputy digital directora w domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network). Przeszedł z IPG Mediabrands.
więcej
|
Daniel Rodriguez, Lauren McCrindle i Erin Wendel awansowali w McCann New York
Szefostwo agencji McCann New York awansowało Daniela Rodrigueza, Lauren McCrindle i Erin Wendel na nowe stanowiska w dziale kreacji.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy pracuje dla Stomilu Bydgoszcz
Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej oraz katalogu online produktów firmy Stomil Bydgoszcz.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Bonnier Business Polska z 60 mln zł wpływów i 3,9 mln zysku. Więcej z reklam internetowych niż ze sprzedaży ,,Pulsu Biznesu"
W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, zanotował 59,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,93 mln zł zysku netto (wobec 7,23 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży „PB” wyniosły 10,1 mln zł, a z reklam - 37,3 mln zł. Firma od swojego właściciela pożyczyła 18 mln zł.
więcej
|
,,The New York Daily News" zwalnia 50 proc. dziennikarzy, redaktor naczelny Jim Rich odchodzi ze stanowiska
Wydawnictwo Tronc dokonało 50-procentowej redukcji zatrudnienia wśród dziennikarzy i wydawców w należącym do niego dzienniku „The New York Daily News”. W efekcie na etatach dziennikarskich pozostanie w gazecie jedynie 40 osób. Tronc zapowiada, że tytuł będzie bardziej nastawiony na wersję cyfrową, w proteście przeciwko polityce wydawcy ze stanowiska zrezygnował Jim Rich,redaktor naczelny „The New York Daily News”.
więcej
|
,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Kraina Lodu" zyskała najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Kraina Lodu”, a najbardziej stracił „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Google podnosi 14-krotnie ceny w Google Maps. ,,Podwyżki dotkną niewielką liczbę klientów"
Google znacząco podniósł ceny dla firm i instytucji wykorzystujących w swoich usługach Google Maps. Koszty wzrosły z 0,5 do 7 dolarów za każdy tysiąc załadowań mapy. Koncern wyjaśnia, że zmiany są związane z uproszczeniem obsługi Google Maps i wprowadzeniem dodatkowych usług, a każdy z partnerów otrzymuje miesięcznie 200 dolarów kredytu do wykorzystania. - Zmianą zostanie dotknięty niewielki odsetek naszych klientów, jesteśmy z nimi w kontakcie, by przejście na nową platformę było jak najpłynniejsze - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z polskiego oddziału Google.
więcej
|
LVBET.pl liderem serwisów bukmacherskich. STS.pl i eFortuna.pl przyciągają najbardziej, mocno w dół Bet365.com
Wśród serwisów bukmacherskich najwięcej użytkowników miał w czerwcu LVBET.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów zanotowały STS.pl i eFortuna.pl. Polskie witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, natomiast po zmianach prawnych zmarginalizowane zostały globalne platformy, m.in. Bet365.com i Bet-at-home.com.
więcej
|
,,Rojst" zadebiutuje w Showmax 19 sierpnia. Właśnie udostępniono pierwszy teaser polskiego serialu
Showmax udostępnił pierwszy teaser polskiego serialu oryginalnego „Rojst”. Premiera produkcji odbędzie się 19 sierpnia tego roku.
więcej
|
Netguru przejmuje software house Bitcraft, chce konsolidować polski rynek oprogramowania
Netguru, poznańska firma dostarczająca rozwiązania informatyczne na rynek korporacyjny za nieujawnioną kwotę przejęła działający w Białymstoku software house Bitcraft. Założyciele i wszyscy pracownicy firmy w ramach umowy przechodzą do Netguru, który zapowiada kolejne akwizycje planując konsolidację polskiego rynku oprogramowania.
więcej
|
Shonda Rhimes przygotuje osiem produkcji dla Netflixa (lista)
Netflix ogłosił listę ośmiu seriali, które na wyłączność przygotuje dla serwisu Shonda Rhimes, Betsy Beers i firma Shondaland.
więcej
|
Minister pracy chce kontroli w polskich centrach logistycznych Amazona
Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska skierowała do Głównego Inspektora Pracy prośbę o przeprowadzenie kontroli warunków w jakich pracują załogi polskich centów logistycznych koncernu Amazon. Minister wyjaśnia, że chęć skontrolowania centrów wynika z informacji o nieprzestrzeganiu przez Amazon obowiązujących w Polsce przepisów.
więcej
|
Marriott International wycofuje plastikowe słomki i mieszadła do drinków
Firma hotelarska Marriott International poinformowała, że do 2019 roku całkowicie zrezygnuje z oferowania klientom plastikowych słomek i mieszadełek do drinków.
więcej
|
Cyberprzestępcy wykorzystują postać świnki Peppy do wyłudzenia poufnych danych w WhatsApp
Użytkownicy komunikatora WhatsApp w Wielkiej Brytanii są atakowani przez cyberprzestępców, którzy obiecują rzekome darmowe bilety do parku rozrywki związanego z postacią świnki Peppy, bohaterki dziecięcych kreskówek. Internauci skuszeni ofertą muszą podać w zamian swoje poufne dane, które później są wykorzystywane przez przestępców.
więcej
|
Łukasz Twardowski: z Cybersport.pl do Weszło
Dziennikarz Łukasz Twardowski rozpoczyna współpracę z radiem internetowym Weszło.FM i serwisem Weszło.com. Zajmuje się tematyką esportu.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|