|
|
|
|
|
|
|
Zysk nc+ wzrósł o 31 proc. dzięki niższym wydatkom na amortyzację i podatek
Spółka ITI Neovision, właściciel platformy nc+, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów o 0,7 proc. do 2,15 mld zł oraz 104,43 mln zł zysku netto (wobec 79,7 mln zł rok wcześniej). Mocno zmalały zobowiązania finansowe firmy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Poczuj się jak Małgosia Rozenek" w jesiennej ramówce TVN Style. Właśnie startują castingi
W jesiennej ramówce 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”, którego gospodynią będzie Małgorzata Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestniczek do projektu.
więcej
|
Marcin Mamoń szefem redakcji reportażu w Telewizji Polskiej
Marcin Mamoń zaczął pracę w redakcji reportażu i publicystyki Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Mamoń będzie odpowiadał za reportaże.
więcej
|
Polsat zmienił nazwę programu ,,Kabaret na żywo" na ,,Kabaret na żywo według Paranienormalnych". Emisja od 9 września
Od 9 września w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować piątą edycję widowiska „Kabaret na żywo”. Program zyska jednak nową nazwę - „Kabaret na żywo według Paranienormalnych”, gdyż gospodarzami każdego odcinka będzie kabaret Paranienormalni.
więcej
|
KRRiT po wpisie Piotra Glińskiego zajmie się słowami w ,,Szkle kontaktowym" o policji. Szef TVN24: to program satyryczno-komentarzowy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizuje wypowiedź Marka Przybylika w piątkowym „Szkle kontaktowym” w TVN24. Według ministra kultury Piotra Glińskiego Przybylik „nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. - „Szkło kontaktowe” to program satyryczno-komentarzowy i wszelkie wypowiedzi w nim zawarte należy interpretować jako satyryczne komentarze, a nie stanowisko stacji w jakiejkolwiek sprawie - podkreśla Adam Pieczyński, szef TVN24.
więcej
|
Telewizja Puls ze spadkiem wpływów i zysku, Dariusz Dąbski wini za to Cyfrowy Polsat
W ub.r. Telewizja Puls, nadawca stacji TV Puls i Puls 2, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 6,4 proc. do 172 mln zł oraz 11,81 mln zł zysku netto (wobec 23,75 mln zł rok wcześniej). Prezes i właściciel spółki Dariusz Dąbski ocenia, że duży wpływ na jej wyniki miało przesunięcie TV Puls przez Cyfrowy Polsat na niższą pozycję na liście kanałów.
więcej
|
Szefowa Paramount TV zwolniona z pracy za rasistowskie komentarze
Amy Powell, prezeska Paramount TV została zwolniona z pracy w trybie natychmiastowym. Przyczyną zwolnienia są rasistowskie komentarze, które Powell miała wygłaszać w pracy. Tymczasowym szefem Paramount TV został Andrew Gumpert, trwają poszukiwania następcy na miejsce Powell.
więcej
|
Canal+ udostępnił pierwszy teaser szpiegowskiego serialu ,,Nielegalni" (wideo)
Canal+ udostępnił pierwszy teaser szpiegowskiego serialu „Nielegalni”. Oryginalną produkcję stacja będzie emitować jesienią 2018 roku. Serial będzie można oglądać również w Canal+ 4K Ultra HD.
więcej
|
nc+ i Eurosport pokazują kolejny sezon Lotto Ekstraklasy. Twarowski powraca do prowadzenia ,,Ligi+ Extra"
W piątek, 20 lipca 2018 roku wystartował kolejny sezon Lotto Ekstraklasy. Piłkarskie rozgrywki ponownie można oglądać w kanałach nc+ i Eurosportu. Canal+ rozpocznie emisję kolejnego sezonu „Ligi+ Extra”, którą poprowadzą Krzysztof Marciniak i powracający do tej roli po rocznej przerwie Andrzej Twarowski.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radia codziennie słucha 72,7 proc. Polaków. Eska wyprzedziła PR3 i PR1 (raport za I półrocze)
W pierwszym półroczu 2018 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 72,7 proc., a średni czas słuchania uplasował się na poziomie 269 min. Najchętniej oglądaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Trójkę i Jedynkę - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w I półroczu. TOK FM awansowało na drugie miejsce
Liderem rynku radiowego w Warszawie w pierwszym półroczu br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski broni o. Rydzyka. ,,Boso przez świat kosztuje 4 tys. zł za minutę"
Przed kilkoma dniami do mediów dotarła informacja z której wynika, że ojciec Tadeusz Rydzyk otrzyma ok. 70 mln złotych dotacji z Ministerstwa Kultury za wkład w tworzenie muzeum im. Jana Pawła II w Toruniu. Chodzi o dostarczenie m.in. nagrań rozmów o ratowaniu Żydów, których wartość wyceniono na tysiąc zł za minutę. Założyciela Radia Maryja i TV Trwam broni Wojciech Cejrowski, który w swoim wpisie zdradził, że odcinek jego programu „Boso przez świat” kosztuje ok. 4 tys. złotych za minutę.
więcej
|
|
Grupa RMF FM liderem wpływów reklamowych w pierwszym półroczu 2018 roku, Aflofarm największym reklamodawcą
Wpływy reklamowe Grupy RMF FM w pierwszym półroczu tego roku wyniosły ponad 1,26 mld złotych, o ponad 132 mln więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Najwięcej na reklamy w radiu w tym okresie wydali Aflofarm i Terg.
więcej
|
|
|
|
Dom mediowy to doradca komunikacyjny, a nie hurtownia mediów
Dynamicznie rozwijający się, zwłaszcza w sferze cyfrowej, rynek mediów wymusza zmianę komunikacji marek. Rośnie liczba firm spoza branży reklamowej, z którymi agencje mediowe muszą konkurować o klienci, a ci z kolei czasem decydują zająć się doborem mediów we własnym zakresie. Czy to prowadzi do kryzysu tożsamości domów mediowych? - Zachodzące zmiany nie powodują ograniczania naszych kompetencji, ale ich ciągły rozwój. Domy mediowe skuteczniej konkurują z firmami doradczymi niż firmy doradcze z domami mediowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Paulina Sobieszek.
więcej
|
KER: reklama Orange Love ze złością na kierowcę ciężarówki może zachęcać do przemocy (wideo)
Telewizyjny spot reklamujący pakiet Orange Love z promocyjnym dostępem do kanałów HBO i HBO GO autorstwa agencji Leo Burnett Warszawa promuje agresywne zachowania i może zachęcać do przemocy. Nie można tego usprawiedliwić konwencją reklamy - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Michał Nowosielski będzie współtworzył kampanię wyborczą Platformy Obywatelskiej
Właściciel agencji Bigthinkski Michał Nowosielski będzie ponownie pracować przy kampanii wyborczej Platformy Obywatelskiej. - Platforma, co wydaje się być oczywistą oczywistością, musi te wybory wygrać. Musi i potrafi. Jeśli włoży w realizację tego celu maksimum wysiłku. Przynajmniej tak mi się wydaje - podkreśla Nowosielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Energa wybiera w przetargu agencję do realizacji eventów przez trzy lata
Energa SA rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę do kompleksowej obsługi eventów oraz innych działań promocyjnych. Będzie z nią pracować maksymalnie trzy lata. Budżet jaki przeznaczy na ten cel wynosi ponad 4,9 mln zł.
więcej
|
Sokół, Pezet, Żabson i Sitek ze swoimi hitami reklamują piwo EB (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem raperów Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka. Występują oni w projekcie muzycznym w ramach komunikacji tej marki pod hasłem „Tymczasem”.
więcej
|
,,Kupuj za drobne" w promocji Biedronki (wideo)
W sklepach Biedronka rusza promocja pod hasłem „Kupuj za drobne”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
więcej
|
Atlas jako sponsor na kasku Kamila Stocha przez kolejne dwa lata
Firma Atlas przedłużyła o dwa lata umowę sponsorską ze skoczkiem narciarskim Kamilem Stochem. Logo spółki nadal będzie prezentowane na kasku zawodnika.
więcej
|
Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z najwyższym wzrostem znajomości po mundialu
Adidas, Visa, Biedronka i Lotos to marki, które w badaniu znajomości spontanicznej osiągnęły po mundialu w Rosji największe wzrosty w stosunku do badania przed turniejem - wynika z badania zrealizowanego przez Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Młody piłkarz reklamuje ,,pensję na już" w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej kampanii ING Banku Śląskiego promowana jest usługa „Pensja na już” w ramach konta dla klientów indywidualnych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Alibaba, Tencent i CMC zainteresowane kupem udziałów WPP China
Alibaba Group i Tencent, dwie największe technologiczne firmy w Chinach, są zainteresowane wspólnie z China Media Capital Holdings (CMC) przejęciem mniejszościowego pakietu udziałów w chińskim oddziale holdingu reklamowego WPP.
więcej
|
Chińczycy najlepszymi piłkarzami świata w nowej kampanii Nike (wideo)
Oddział firmy Nike w Chinach rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Dare To Become”. Chce wykorzystać ogromne zainteresowanie opinii publicznej piłką nożną po zakończonym właśnie mundialu w Rosji.
więcej
|
Fleishman Hillard i Mastermind Media przygotują kampanię podkarpackiego
Konsorcjum agencji Fleishman Hillard i Mastermind Media zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji gospodarczej województwa podkarpackiego. Pokonało w nim agencje Althermedia, Effective Media Solutions oraz konsorcjum złożone z Unlimited i Media Group.
więcej
|
Adam Dasiewicz: z Kerris Group do LiquidThread
Do zespołu agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media, dołączył Adam Dasiewicz. Objął stanowisko project managera w zespole pracujących dla Coca-Coli. Wcześniej pracował m.in. w Kerris Group.
więcej
|
Ekstraklasa: PKO BP przez trzy lata partnerem głównym, Totalizator Sportowy z Lotto dalej sponsorem tytularnym
PKO Bank Polski podpisał trzyletnią umowę, w ramach której będzie partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. Z kolei sponsorem tytularnym rozgrywek pozostanie marka Lotto należąca do Totalizatora Sportowego.
więcej
|
360 Content Team przygotowała dla Cersanitu identyfikację kolekcji Crea
Należąca do Grupy ZPR Media agencja 360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit - serii Crea.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
W ub.r. Wydawnictwo Bauer zanotowało 495 mln zł wpływów (po wzroście w skali roku o 3,1 proc.) i 119,81 mln zł zysku netto (wobec 109,03 mln zł rok wcześniej). Wzrosty wynikają m.in. z przejęcia tytułów prasowych spółki Phoenix Press.
więcej
|
,,Playboy" z nową makietą, hasłem i współpracą z Antyradiem. Chce powalczyć o czytelniczki
Polska edycja miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) zyskała nową makietę i hasło główne „Prowokuje do myślenia”. Miesięcznik wraca do publikowania opowiadań i zaczyna współpracę z Antyradiem. - Oczywiście wciąż jesteśmy magazynem męskim, ale chcielibyśmy zawalczyć o to, by czytały nas także kobiety - opisuje Wirtualnemedia.pl Robert Ziębiński, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
W maju br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Głos Wielkopolski" liderami sprzedaży e-wydań w maju
W maju br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Głos Wielkopolski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski do protestujących przed Sejmem: czemu nie odbijacie zatrzymywanego przez policję?
Antoni Ambroziak z OKO.press twierdzi, że w czasie przepychanek przed Sejmem został popchnięty na ziemię przez jednego z policjantów. - Ludzie, czemu w takiej sytuacji nie odbijacie zatrzymywanego? Podczas zadym w latach 80. milicja nie ośmieliłaby się tak wejść w tłum. Trzeba walczyć do cholery! - napisał Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”. Z kolei minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński zarzucił dziennikarzowi TVN24, że „nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”.
więcej
|
Wraca magazyn ,,Kawaii" o anime i mandze, wydaje go Bauer
Magazyn „Kawaii” dotyczące anime i mangi po 14 latach przerwy wraca na rynek. Od 26 lipca będzie ukazywał się jako wydanie specjalne miesięcznika „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
Dorota Kania w ,,Gazecie Wyborczej" przeprasza Aleksandrę Dochnal za słowa w TVP Info sprzed 10 lat
Na pierwszej stronie piątkowej „Gazety Wyborczej” (Agora) znalazły się przeprosiny od dziennikarki „Gazety Polskiej” i Telewizji Republika Doroty Kani skierowane do Aleksandry Dochnal. Dotyczą wypowiedzi Kani z marca 2008 roku na antenie TVP Info.
więcej
|
|
|
Większość Amerykanów czyta newsy w urządzeniach mobilnych. Przeważają młodzi i zamożni użytkownicy
58 procent użytkowników w Stanach Zjednoczonych czyta lub ogląda newsy korzystając z urządzeń mobilnych – wynika z danych Pew Research Center. To prawie trzykrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2013, a wśród odbiorców aktualnych informacji na smartfonach i tabletach przeważają osoby do 29 roku życia, dobrze wykształcone i o wysokich dochodach.
więcej
|
Projekt Data Transfer Project ułatwi migrację danych w internecie, stoją za nim Google, Facebook, Twitter i Microsoft
Firmy Google, Facebook, Twitter i Microsoft uruchomiły wspólnie inicjatywę o nazwie Data Transfer Project. Projekt ma umożliwić jego uczestnikom, a w przyszłości także firmom zewnętrznym budowanie narzędzi pozwalających użytkownikom na szybkie i łatwe przenoszenie ich danych pomiędzy rozmaitymi serwisami internetowymi.
więcej
|
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Najpopularniejszym polskim kanałem youtube’owym o tematyce sportowej jest Trenuj z Krzychem, pod względem liczby subskrybentów wyprzedzający Fit Lovers i Medusa Official. W czerwcu zdecydowanie najwięcej odtworzeń zanotowały materiały na kanale Łączy Nas Piłka.
więcej
|
Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl w dół - zyskują Wprost.pl i DoRzeczy.pl (serwisy tygodników opinii)
Wśród stron internetowych związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Wprost.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wprost.pl i DoRzeczy.pl.
więcej
|
Reklamy Adidasa wstrzymane na Facebooku, firmy pracują nad udoskonaleniem pomiarów skuteczności reklam
Koncern Adidas czasowo wstrzymał emitowanie reklam na Facebooku. Serwis zapewnia, że współpracuje i tym, i z innymi marketerami nad ulepszeniem pomiaru skuteczności dotarcia komunikatów reklamowych do użytkowników.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marka Roberta i Anny Lewandowskich jest silna, przetrwa mundialową zawieruchę (opinie)
Anna i Robert Lewandowscy nie stracą wizerunkowo na mundialowej porażce Polaków. Choć w pierwszych dniach po przegranych meczach w mediach posypał się hejt, w dłużej perspektywie nie ma to większego znaczenia, bo marka "Lewandowscy" jest silna, spójna i budowana konsekwentnie na pozytywnych przekazach - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
InPlus Media rozpoczyna obsługę Purmo
Agencja inPlus Media zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę marketingową marki Purmo należącej do skandynawskiego koncernu Rettig ICC Group - producenta grzejników, ogrzewania podłogowego i systemów rurowych.
więcej
|
|
|