|
|
|
|
|
|
|
Juliusz Braun oskarża prezesa Jacka Kurskiego o ,,manipulacje"
Podczas ostatniej konferencji prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski przekonywał, że po raz pierwszy od 16 lat wyniki oglądalności TVP1, TVP2 i całej grupy wzrosły. Juliusz Braun - były prezes publicznego nadawcy w latach 2011-2015 - uważa, że „to manipulacja”.
więcej
|
Cykl ,,Kloszard Story" jesienią w Polsat Play. ,,Nad tym dokumentem pracowaliśmy od kilku lat" (wideo)
W jesiennej ramówce 2018 roku Polsat Play pokaże nowy serial dokumentalny „Kloszard Story” Ireny i Jerzego Morawskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nad projektem o bezdomnych pracowaliśmy od kilku lat - mówi nam Jerzy Morawski, reżyser cyklu.
więcej
|
W TVP ubyło 7 proc. pracowników. Doradcy i dyrektorzy zarabiają po 20 tys. zł, korespondenci - 18 tys.
Na koniec ub.r. Telewizja Polska miała 2 657 pracowników etatowych, o 7,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Członkowie zarządu firmy zarabiali 25,6 tys. zł miesięcznie, a doradcy zarządu, dyrektorzy i wicedyrektorzy - po ok. 20 tys. zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat oferuje kablówkom Polsat Sport Premium za 10 euro rocznie od abonenta
Cyfrowy Polsat przedstawił operatorom kablowym i satelitarnym warunki oferowania pakietu Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Chce, żeby operatorzy płacili po 10 euro rocznie od każdego klienta korzystającego z Polsat Sport.
więcej
|
Paulina Młynarska poprowadzi cykl ,,Polacy z wyboru 2" w Canal+ Discovery. Wśród bohaterów m.in. Ivan Komarenko
Stacja Canal+ Discovery i ATM Grupa zakończyły zdjęcia do drugiego sezonu cyklu dokumentalnego „Polacy z wyboru”, w którym Paulina Młynarska przedstawia obcokrajowców na stałe mieszających w Polsce. Wystąpią m.in. Ivan Komarenko, Igor Miličić czy Jim Williams - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Czarno na białym" ogląda 384 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki
Program „Czarno na białym” w sezonie 2017/2018 śledziło 384 tys. osób, o 56 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Wpływy reklamowe wyniosły 9,73 mln zł. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.
więcej
|
NBA przez kolejny sezon w nc+
Platforma nc+ przedłużyła prawa telewizyjne do rozgrywek zawodowej ligi koszykówki NBA na sezon 2018/2019. Mecze najlepszych drużyn świata będzie można oglądać od października w kanałach sportowych nc+.
więcej
|
Gary Lineker, Chris Evans i Graham Norton najwyżej opłacanymi gwiazdami BBC
Były piłkarz i prezenter sportowy Gary Lineker jest najlepiej zarabiającą gwiazdą BBC z roczną pensją przekraczającą 1,75 mln funtów - wynika z danych opublikowanych przez brytyjskiego nadawcę. Na drugim miejscu znalazł się Chris Evans, a na trzecim Graham Norton. Pomimo deklaracji BBC o wyrównywaniu pensji pomiędzy kobietami i mężczyznami, ci drudzy stanowią wciąż czołówkę najlepiej opłacanych pracowników stacji.
więcej
|
Cyfrowy Polsat reklamuje Polsat Sport Premium z piłkarską Ligą Mistrzów (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamującą oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium, w którym dostępne będą transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey Group, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
Historyczny serial ,,Das Boot" od grudnia w Epic Drama
Viasat World zawarł umowę z Sonar Entertainment dzięki której nadawca na antenie Epic Drama będzie mógł pokazać historyczny serial „Das Boot”. Na mocy porozumienia widzowie zobaczą też drugi sezon „Mr. Mercedes”.
więcej
|
Discovery Channel pokaże film o uratowaniu chłopców uwięzionych w jaskini w Tajlandii
Kanał Discovery Channel przygotowuje film dokumentalny opowiadający historię 12 chłopców oraz ich trenera uratowanych z jednej z jaskiń w Tajlandii. Dokument zawierający wywiady z ekspertami oraz szczegółowe wyjaśnienia dotyczące tych dramatycznych wydarzeń zostanie wyemitowany w piątek 13 lipca 2018 roku na Discovery Channel w USA.
więcej
|
21st Century Fox podwyższa ofertę zakupu Sky do 24,5 mld funtów
Walka o przejęcie płatnej telewizji Sky działającej w kilku krajach Europy weszła na kolejny etap. Odpowiadając na niedawną ofertę Comcasta zakupu Sky za 22 mld funtów 21st Century Fox zaproponował 24,5 mld funtów za przejęcie 61 procent udziałów w Sky, które dałyby koncernowi Ruperta Murdocha pełną kontrolę nad europejską stacją.
więcej
|
Edukacyjna animacja ,,Timmy uczy i bawi" w Polsat JimJam
Od 1 sierpnia 2018 roku Polsat JimJam będzie emitować nową kreskówkę „Timmy uczy i bawi”.
więcej
|
Ostatni sezon ,,Jess i chłopaki" w FOX Comedy
Od 15 lipca 2018 roku FOX Comedy będzie emitować siódmy - ostatni - sezon serialu „Jess i chłopaki.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodka, Kortez, Fisz Emade i Daria Zawiałow zagrają na pierwszej edycji ,,Lato z radiem Festiwal"
W niedzielę 26 sierpnia br. na gdyńskim Skwerze Kościuszki odbędzie się pierwsza edycja muzycznego wydarzenia „Lato z radiem Festiwal”, które organizują Polskie Radio i Miasto Gdynia. Impreza będzie otwarta i niebiletowana. Wśród artystów grających na dwóch scenach znajdą się m.in. Monika Brodka, Organek, Kortez, Fisz Emade czy Daria Zawiałow.
więcej
|
|
,,Cztery strony piękna" i ,,Jeremicana" - nowe niedzielne audycje w Chillizet
Należąca do Eurozetu rozgłośnia Chillizet wprowadza do weekendowej ramówki dwie premierowe audycje - w każdą niedzielę dla słuchaczy przygotowano „Cztery strony piękna” Kaliny Ben Siry oraz „Jeremicanę” Jeremiego Pedowicza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 zagra również w Płocku i Tczewie
Urząd Komunikacji Elektronicznej przyznał Polskiemu Radiu dwie nowe częstotliwości dla Polskiego Radia 24 w Płocku i Tczewie.
więcej
|
|
|
|
Biedronka otwiera swój pierwszy outlet w Poznaniu
Od 12 lipca w Poznaniu działa pierwszy w Polsce outlet sieci sklepów Biedronka (Jerónimo Martins). Będzie w nim można kupić produkty przecenione nawet o 80 proc.
więcej
|
ClickAd i Effective Media Solution zajmą się obsługą mediową Tauronu
Spółka Tauron Sprzedaż zakończyła przetarg dotyczący jej obsługi mediowej do końca br. Do współpracy wybrała oferty złożone przez ClickAd i Effective Media Solutions, odrzucając tym samym Starcom (Publicis Media), MullenLowe MediaHub i Media Group.
więcej
|
Pociągi PKP Intercity w biało-czerwonych barwach na 100-lecie niepodległości Polski
Na 20 lokomotywach pociągów PKP Intercity wprowadzono biało-czerwone oznakowanie z hasłem „Niepodległa”. Ten slogan, wraz z rękopisem Józefa Piłsudskiego, pojawi się też na 60 innych pociągach. Przewoźnik włącza się tym samym w obchody 100-lecia niepodległości Polski.
więcej
|
Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie
Ruszyła kampania reklamowa nowej marki elektrolitów Oryal z portfolio USP Zdrowie. Działania przygotowała FCB Bridge2Fun we współpracy z Selfish3 i Badi Badi.
więcej
|
Julia Wieniawa reklamuje lakiery do paznokci NeoNail (wideo)
Aktorka Julia Wieniawa, znana m.in. z serialu „Rodzinka.pl” w TVP2, została nową mabasadorką marki lakierów hybrydowych NeoNail. Dołączyła tym samym do Katarzyny Sokołowskiej, Joanny Krupy i Dawida Wolińskiego, którzy są twarzami marki.
więcej
|
Wzmianki o Ben&Jerry's po akcji z przywróceniem Tęczy warte niemal 2 mln zł
Wartość wzmianek o marce Ben&Jerry's (Unilever), która wraz ze stowarzyszeniem "Miłość Nie Wyklucza" oraz Fundacją Wolontariat Równości zorganizowała powrót tęczy na plac Zbawiciela to 1,9 mln zł, wynika z danych Newspoint. Liczba kontaktów z tymi publikacjami sięgnęła 14,8 mln.
więcej
|
Cyfrowy Polsat reklamuje Polsat Sport Premium z piłkarską Ligą Mistrzów (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamującą oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium, w którym dostępne będą transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey Group, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
,,Przechowuję, nie marnuję!" w kampanii Amiki i Federacji Polskich Banków Żywności (wideo)
Producent sprzętu AGD, firma Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczynają kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Jej celem jest edukowanie klientów na temat marnowania żywności. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Creaktive, Q&A Communications, Value Media i VMR.
więcej
|
MullenLowe MediaHub obsługuje budżet mediowy Warszawy
W lipcu rozstrzygnął się przetarg mediowy ogłoszony przez miasto stołeczne Warszawa. Budżet zdobył dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Marcin Wójtowicz menadżerem sprzedaży w Multikino Media
Do zespołu biura reklamy Multikino Media, na stanowisko sales managera dołączył Marcin Wójtowicz. Przeszedł z Havas Media.
więcej
|
Samsung reklamuje lodówki Family Hub i Multidoor
Wystartowała kampania reklamowa lodówek Samsung Family Hub i Multidoor. Działania zaplanowano na kolejne dwa miesiące.
więcej
|
Serwis iWylecz24.pl promuje się na outdoorze
Startup medyczny iWylecz24.pl promuje w największych miastach główne funkcjonalności swojej platformy. Wykorzystuje do tego citylighty należące do firmy AMS.
więcej
|
Influencerzy reklamują konkurs Tymbarku
Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski, Mariusz Kałamaga, Poszukiwacz i Szparagi to influencerzy promujący nowy konkurs marki Tymbark (Grupa Maspex) "Daj się połączyć". Akcję przygotowała agencja Brainbox.
więcej
|
Krzysztof Starzec za Piotra Pyricha na czele Rady Dyrektorów Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego
Krzysztof Starzec, starszy dyrektor ds. paliw w Circle K Polska, objął funkcję przewodniczącego Rady Dyrektorów Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). Zastąpił Piotra Pyricha z BP Europa SE.
więcej
|
Sylwia Pechcin i Daniel Chojnacki w zespole FFW Communication
Do zespołu agencji content marketingowej FFW Communication dołączyli Sylwia Pechcin jako web designer oraz Daniel Chojnacki, który objął funkcję account managera.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nowe wydanie ,,Przyjaciółki" w promocyjnej cenie 1,69 zł
Najnowszy numer dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) ukazał się w objętości 68 stron i z promocyjną ceną 1,69 zł. Tytuł wsparty jest kampanią w telewizji, prasie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w kwietniu, ,,Komputer Świat" stracił najwięcej
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski upomniany przez ,,Gazetę Wyborczą" za obraźliwy wpis o Targalskim i Feusette. ,,To sympatyczny wulgaryzm"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski nazwał na Twitterze publicystę TV Republiki Jerzego Targalskiego jednym z „PiS-owskich świrów”, a dziennikarza „Sieci” Krzysztofa Feusette’a zaliczył do „żałosnych fiutów”. - To sympatyczny, uszczypliwy wulgaryzm, w żaden sposób nie jest poniżający - przekonuje Czuchnowski. Zwierzchnicy w „GW” upomnieli go za ten wpis.
więcej
|
Specjalne wydanie magazynu dla młodzieży ,,Mój Spot" na wakacje
Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) przygotowała specjalne wydanie magazynu dla młodzieży - „Mój Spot”. Nowy numer ukaże się w sprzedaży 12 lipca br.
więcej
|
Anna Kamińska i Dominika Wellenger managerkami oferty specjalnej w biurze reklamy Bauera
Anna Kamińska i Dominika Wellenger awansowały w strukturach biura reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowiska managerek oferty specjalnej. Do tej pory pracowały w dziale oferty specjalnej jako starsze specjalistki.
więcej
|
|
|
Rekord serwisów i aplikacji Telewizji Polskiej, liderem Google (Gemius/PBI z czerwca)
Strony i aplikacje Google’a w czerwcu br. odwiedziło 26,6 mln realnych użytkowników, a serwis Facebook miał 21,49 mln użytkowników. W skali miesiąca ogromny wzrost zanotowała TVP w których średni czas korzystania przez internautów był dłuższy niż w przypadku WP, Google’a i Facebooka.
więcej
|
UE szykuje dla Google karę za monopolistyczne praktyki w Androidzie, może być wyższa niż 2,4 mld dolarów
Komisja Europejska kończy postępowanie mające wyjaśnić czy Google wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję do niezgodnego z unijnym prawem promowania w systemie Android przeglądarki Chrome oraz własnej wyszukiwarki. Jeśli okaże się że tak to koncern zostanie zobowiązany do wprowadzenia zmian w swojej polityce, może też zostać ukarany grzywną wyższą niż rekordowe 2,4 mld dol., które Unia nałożyła na Google w 2017 roku.
więcej
|
Facebookowi grozi pół miliona funtów kary za aferę z Cambridge Analytica. ,,Powinniśmy byli podjąć działania w 2015 roku"
Brytyjska komisarz ds. informacji (ICO) zakończyła śledztwo w sprawie Facebooka i jego udziału w aferze Cambridge Analytica. Serwis został uznany za winnego zaniedbań i braku dostatecznej ochrony użytkowników w Wielkiej Brytanii. W związku z tym urząd zaproponował nałożenie na Facebook kary w wysokości 500 tys. funtów. - Zapoznajemy się z treścią raportu ICO i wkrótce na niego odpowiemy - zapowiada Facebook w oświadczeniu przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
44 proc. polskich internautów ciągle nie decyduje się na zakupy online
44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online - pokazują wyniki badania Gemiusa na temat rynku e-commerce. Główną barierą okazuje się brak możliwości dotknięcia produktu przed kupnem.
więcej
|
Nowości w Google Pay: przelewy do znajomych, karty pokładowe i bilety
Google dodało kilka istotnych funkcjonalności do platformy płatności Google Pay. Teraz jej użytkownicy będą mogli m.in. przelewać pieniądze znajomym z poziomu aplikacji oraz zapisywać w niej bilety na koncerty i karty pokładowe.
więcej
|
Edyta Sidwa: z Marquard Media Polska do Allegro
Edyta Sidwa objęła funkcję szefowej ds. zaangażowania klientów w Allegro. Poprzednio pracowała w Marquard Media Polska, a wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce i Agorze.
więcej
|
Artegence ma nową stronę internetową
Agencja interaktywna Artegence odświeżyła własną stronę internetową, na której podkreśla kompetencje technologiczne i UI/UX design.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
materiał partnerski
więcej
|
|
|