|
|
|
|
|
|
|
Kurski chwali się wzrostem oglądalności TVP w I półroczu. ,,Jest o 10 proc. wyższa niż dane Nielsena"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na podstawie tworzonego przez Netię modelu oglądalności rzeczywistej (MOR) przekonuje, że wyniki oglądalności Jedynki i Dwójki są o 10 proc. wyższe niż dane od Nielsena. - Uważamy, że jesteśmy bardzo krzywdzeni - tłumaczy.
więcej
|
,,Big Music Quiz 2" w jesiennej ramówce TVP1
W jesiennej ramówce 2018 roku TVP1 pokaże drugi sezon prowadzonego przez Sławomira Zapałę programu „Big Music Quiz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały nagrania nowych odcinków.
więcej
|
Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych w I półroczu, ,,Dzień dobry TVN" najchętniej oglądane
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. miało „Dzień dobry TVN”. Wszystkie morning-shows pochwalić się mogły wzrostami oglądalności, a najwięcej widzów zyskało „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały TVP znikną z usługi WP Pilot po opinii TS UE? ,,Musi być zgoda nadawcy na emisję"
TVP i Wirtualna Polska do tej pory nie porozumiały się w sprawie emisji kanałów publicznego nadawcy w usłudze WP Pilot. KRRiT jest zdania, że TVP musi udostępnić swój sygnał, ale WP nie może korzystać z niego bez zgody Telewizji Polskiej. Opinia rzecznika generalnego Trybunału Sprawiedliwości UE potwierdza zdanie organu. Konieczne jest także uregulowanie kwestii praw autorskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skarga do KRRiT na emisję ,,Wołynia" w TVP 1 na porę nadawania i brutalne sceny
Telewizyjna Jedynka w niedzielę, 8 lipca br. o godzinie 20.10. pokazała film Wojciecha Smarzowskiego „Wołyń”. W związku z emisją do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła jedna skarga. - Zarzuty dotyczyły pory nadawania i brutalnych scen - poinformowała Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa KRRiT.
więcej
|
Dariusz Ociepa nowym gospodarzem ,,Śniadania w Polsat News"
Nowym prowadzącym niedzielny program publicystyczny „Śniadanie w Polsat News” będzie Dariusz Ociepa. Zastąpi w tej roli Beatę Lubecką, która odchodzi do Radia ZET.
więcej
|
Wojciech Bojanowski z TVN24 zatrzymany na krótko w Tajlandii za użycie drona. "Niewielkie nieporozumienie"
Reporter TVN24 Wojciech Bojanowski został na krótko zatrzymany w Tajlandii, gdzie relacjonował akcję ratowania dzieci uwięzionych w zalanej jaskini. - Niewielkie nieporozumienie z moim udziałem - ocenia tę sytuację.
więcej
|
Wojciech Szeląg ponownie prowadzi programy w Polsat News
Wojciech Szeląg po ponad trzymiesięcznej przerwie powrócił do prowadzenia programów na antenie Polsat News.
więcej
|
Kanały Discovery Science i Discovery Life w jakości HD w ofercie Toya
Do oferty Toya dołączyły dwa kanały HD, które dotychczas były jedynie dostępne w wersji SD. Są to: Discovery Science HD oraz Discovery Life HD.
więcej
|
HBO zapowiada drugi sezon serialu "Kroniki Times Square"
W poniedziałek, 10 września w HBO Polska odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu "Kroniki Times Square". W obsadzie ponownie znajdą się James Franco i Maggie Gyllenhaal.
więcej
|
Cykl ,,Tydzień z rekinami" w Nat Geo Wild
Od 16 do 20 lipca Nat Geo Wild będzie emitować cykl „Tydzień z rekinami”, w którym stacja pokaże filmy dokumentalne na temat tego gatunku zwierząt.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artyści ,,Lata z radiem Festiwal" będą losować kolejność występów na scenie
26 sierpnia br. w Gdyni odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia muzycznego „Lato z radiem Festiwal”, w którym wystąpią polscy artyści. Polskie Radio zdecydowało, że wykonawcy będą występować w losowej kolejności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka ogłasza konkurs ,,Nasłuchiwanie: Niepodległość" na dramat radiowy z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości
Program Trzeci Polskiego Radia wraz z Teatrem Polskiego Radia organizują konkurs na dramat radiowy „Nasłuchiwanie: Niepodległość”. Wyróżnione słuchowiska mają pojawić się w tym roku na antenie radia.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 z audycją Tomasza Domagały o teatrze
W Polskim Radiu 24 zaczęto emitować cykl „Domagała się Teatru”, którego gospodarzem jest krytyk teatralny Tomasz Domagała. Audycji można słuchać w soboty o godz. 22:06.
więcej
|
|
Polskie Radio konsoliduje redakcje internetowe i planuje nowy portal informacyjny. ,,Wspólny newsroom, ponad 70 osób"
W czerwcu br. zarząd Polskiego Radia zatwierdził przeprowadzenie konsolidacji wszystkich redakcji internetowych oraz zespołów online obsługujących portale poszczególnych anten, w tym redakcję internetową Polskiego Radia 24. Nadawca publiczny pracuje nad zupełnie nowym portalem informacyjnym, który może być gotowy jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Martin Sorrell kupił MediaMonks za 350 mln dolarów
Należąca do Martina Sorrella firma S4 Capital wygrała licytację na zakup holenderskiej firmy cyfrową MediaMonks. Kwoty zaproponowanej przez Sorrella, którą przebił ofertę m.in. holdingu WPP nie podano. Szacuje się, że było to ok. 350 mln dolarów.
więcej
|
Evian kończy kultową kampanię z dziećmi. Rusza z nową komunikacją
Mara wody Evian po 10 latach kończy emisję kultowych już w USA reklam z dziećmi w roli głównej. Rozpoczyna nowy rozdział w komunikacji - ambasadorami marki zostały Maria Szarapowa, Madison Keys oraz Luka Sabbat.
więcej
|
Aleksander Frydrych: z Grey Group do Cut the Mustard
Aleksander Frydrych objął stanowisko dyrektora kreatywnego Cut The Mustard. Do agencji przeszedł z Grey Group, gdzie pracował blisko 1,5 roku.
więcej
|
Ministerstwo Finansów szuka agencji do kampanii Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych
Ministerstwo Finansów planuje kampanię informacyjno-promocyjną usług elektronicznych w ramach programu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC). Resort szuka firmy, która opracuje strategię zaplanowanych działań.
więcej
|
Facebook testuje reklamy w AR i wprowadza opcję zakupów w Instagram Stories
Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego wykorzystującego technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Pozwoli ona użytkownikom między innymi wypróbować konkretne produkty w wirtualnym środowisku, a pierwszą marką która stosuje nowy format jest producent okularów Michael Kors. Facebook rozszerzył też globalnie w należącym do niego Instagramie funkcję ułatwiającą użytkownikom dokonywanie zakupów w sekcji Stories.
więcej
|
Niecodzienne podejście do zabawy w kampanii "Hitem jest Hit" (wideo)
Firma Bahlsen wznowiła komunikację marki ciastek Hit. Działania pod hasłem "Hitem jest Hit" przygotowały Lvov, SiebertHead, VML i Starcom.
więcej
|
Radosław Mazowiecki na czele sprzedaży GetResponse
Radosław Mazowiecki objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży polskiego oddziału GetResponse. Przez ostatnie 8 lat związany był z portalem ZnanyLekarz.pl.
więcej
|
Prozi Pix w wakacyjnej kampanii jogurtów Twist Bakomy (wideo)
Bakoma kontynuuje komunikację jogurtów pitnych Twist pod hasłem „#twisyourself”. Jednym z bohaterów akcji jest youtuber Prozi Pix. Za realizację akcji odpowiada agencja Upside.
więcej
|
Adam Gerber w globalnym kierownictwie Essence
Adam Gerber objął funkcję global president of media w agencji Essence, należącej do grupy komunikacyjnej GroupM.
więcej
|
"Zasmakuj w lekkości" - Żywiec Zdrój reklamuje owocowe lemoniady
Pod hasłem "Zasmakuj w lekkości" ruszyła kampania reklamowa lemoniad Żywiec Zdrój (Danone). Akcję przygotowały VML Poland, H2O, MSL i Mediacom.
więcej
|
,,Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją" w kampanii samochodów Citroën (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Citroën podkreślająca tradycję tej marki. Akcję, pod hasłem „Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją”, realizują firmy marketingowe Havas Worldwide Warsaw i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Eatme zrealizuje akcje samplingowe dla Warki Radler 0.0 % i Dzikiego Sadu
Agencja !eatme wygrała przetargi na organizację niestandardowych akcji samplingowych dla marek Wark Radler 0.0 % oraz Dziki Sad. Obie marki należą do Grupy Żywiec.
więcej
|
Katarzyna Jakubów-Tyka odpowiada za SEO w agencji Netim
Katarzyna Jakubów-Tyka została kierownikiem działu SEO w agencji Netim.
więcej
|
Macron zamiast Nike sponsorem technicznym Lecha Poznań, piłkarze w nowych strojach
Włoska firma odzieżowa Macron została nowym sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Jednocześnie zaprezentowano nowy wzór strojów zawodników tej drużyny.
więcej
|
Group One dla Stella Pack
Agencje należące do Group One - SalesTube, Change Serviceplan oraz Value Media - prowadzą działania dla Stella Pack, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Odpowiadają kolejno za mechanizm funkcjonowania witryny internetowej, koncept kreatywny i realizację strategii mediowej.
więcej
|
MoveApp przygotuje mobilną aplikację Giełdy Papierów Wartościowych
Wrocławska agencja interaktywna MoveApp (Grupa Me & My Friends) wygrała przetarg na przygotowanie aplikacji mobilnej dla Giełdy Papierów Wartościowych.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruch ma problemy finansowe, chce sprzedać kioski. Trwają prace nad porozumieniem z wydawcami
Ruch ma znajdować się na krawędzi bankructwa. Z trudnej sytuacji finansowej ma pomóc wyjść sprzedaż sieci detalicznej. Problemem ma być również brak porozumienia z wydawcami, z którymi rozmowy do tej pory zakończyły się bez powodzenia.
więcej
|
Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl
Od 16 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek, która obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży. Będzie odpowiadać za ofertę reklamową magazynów „GW" i czasopism Agory oraz za realizację działań dla klientów z zakresu employer brandingu.
więcej
|
PMPG Polskie Media: Katarzyna Gintrowska odchodzi z rady nadzorczej na nowe stanowisko
Katarzyna Gintrowska zrezygnowała z funkcji wiceprzewodniczącej rady nadzorczej PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”). Obejmie w firmie nowe stanowisko.
więcej
|
,,Monitor Magazine" zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko
„Monitor Magazine” (Wydawnictwo Kustra Group) zmienia logo, makietę, format oraz papier. Od najnowszego wydania magazyn będzie ukazywał się jako półrocznik, a nie jak poprzednio kwartalnik.
więcej
|
Press Club Polska składa zażalenie na decyzję prokuratury w sprawie wstrzymania wydawania jednorazowych kart wstępu do parlamentu
Press Club Polska złożył do Sądu Okręgowego w Warszawie zażalenie na postanowienie stołecznej Prokuratury Okręgowej. Organ odmówił wszczęcia śledztwa w sprawie wstrzymania wydawania jednorazowych dziennikarskich kart wstępu do parlamentu.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w kwietniu, ,,CKM" najbardziej w dół
W segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" przygotowała Pomocnik Historyczny - ,,100 pytań na 100 lat historii Polski 1918-2018"
Od 11 lipca br. w sprzedaży będzie dostępny Pomocnik Historyczny „Polityki” (Wydawnictwo „Polityka”). W dodatku „100 pytań na 100 lat historii Polski 1918-2018” przygotowano odpowiedzi na 100 kontrowersyjnych pytań o tematyce historycznej, które próbują wytłumaczyć naukowcy, historycy oraz uczestnicy ważnych dla kraju wydarzeń.
więcej
|
|
|
Kanały TVP znikną z usługi WP Pilot po opinii TS UE? ,,Musi być zgoda nadawcy na emisję"
TVP i Wirtualna Polska do tej pory nie porozumiały się w sprawie emisji kanałów publicznego nadawcy w usłudze WP Pilot. KRRiT jest zdania, że TVP musi udostępnić swój sygnał, ale WP nie może korzystać z niego bez zgody Telewizji Polskiej. Opinia rzecznika generalnego Trybunału Sprawiedliwości UE potwierdza zdanie organu. Konieczne jest także uregulowanie kwestii praw autorskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix wprowadza w aplikacji mobilnej funkcję inteligentnego pobierania seriali
Netflix udostępnił użytkownikom nową funkcję o nazwie Smart Downloads (inteligentne pobieranie) pozwalającą na automatyczne ściąganie do urządzeń przenośnych nowych odcinków ulubionych seriali. Pobieranie odbywa się tylko przy połączeniach Wi-Fi, zatem nie uszczupla internetowego pakietu komórkowego. Opcja jest na razie dostępna tylko w systemie Android.
więcej
|
Fundacja środowiska ,,Gazety Polskiej" uruchomiła Puszcza.tv dzięki 7,2 mln zł dotacji z państwowego funduszu
Fundacja Niezależne Media, założona i kierowana przez czołowych dziennikarzy „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”, uruchomiła serwis Puszcza.tv. Na tworzenie witryny otrzymała 7,2 mln zł dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wcześniej wycofała się z konkursu, w którym wstępnie przyznano jej 6 mln zł na Puszcza.tv.
więcej
|
YouTube uruchamia w Polsce sekcję Breaking News prezentującą materiały wideo o najnowszych wydarzeniach
YouTube uruchomił w wybranych krajach sekcję Breaking News, w której pokazuje użytkownikom treści wideo dotyczące ważnych najnowszych wydarzeń. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl funkcja jest wprowadzana także w Polsce, pojawią się w niej gorące newsy wideo publikowane przez wydawców. Ponadto YouTube wprowadza sekcję Top News w wyszukiwarce oraz mechanizm dodawania dodatkowych źródeł i kontekstu do dynamicznie rozwijających się newsów.
więcej
|
Facebook testuje reklamy w AR i wprowadza opcję zakupów w Instagram Stories
Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego wykorzystującego technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Pozwoli ona użytkownikom między innymi wypróbować konkretne produkty w wirtualnym środowisku, a pierwszą marką która stosuje nowy format jest producent okularów Michael Kors. Facebook rozszerzył też globalnie w należącym do niego Instagramie funkcję ułatwiającą użytkownikom dokonywanie zakupów w sekcji Stories.
więcej
|
YouTube wyda 25 mln dolarów na walkę z fake newsami, będzie pokazywać linki do Wikipedii
Przedstawiciele serwisu YouTube zapowiedzieli, że zainwestują 25 mln dolarów na działania mające zwalczać fake newsy na tej platformie. Do współpracy zostaną zaangażowani znani youtuberzy, m.in. John Green, Ingrid Nielsen i Mark Watson.
więcej
|
BBC, ITV, Sky i ,,The Economist" wśród pierwszych mediów korzystających z Instagram TV
Po wprowadzeniu przez Instagram nowej aplikacji IGTV przeznaczonej do publikowania treści wideo pojawiły się na niej pierwsze media. Są wśród nich BBC News, ITV i Sky News, które zamieszczają na platformie zarówno materiały o charakterze newsowym, jak i publicystycznym. Wydawcy są zadowoleni z liczby odtworzeń zamieszczanych treści i chwalą IGTV za swobodę w budowaniu zaangażowania odbiorców.
więcej
|
W ogłoszeniach prasowych Facebook ostrzega użytkowników WhatsApp przed fake newsami
Facebook zaczął publikować w indyjskiej prasie płatne całostronicowe ogłoszenia przestrzegające użytkowników komunikatora WhatsApp przed zjawiskiem fake newsów. Serwis radzi by internauci otrzymujący sensacyjnie brzmiące wiadomości podchodzili do nich z dystansem i zastanowili się głęboko zanim prześlą konkretną treść kolejnym użytkownikom WhatsApp.
więcej
|
Polskie Radio konsoliduje redakcje internetowe i planuje nowy portal informacyjny. ,,Wspólny newsroom, ponad 70 osób"
W czerwcu br. zarząd Polskiego Radia zatwierdził przeprowadzenie konsolidacji wszystkich redakcji internetowych oraz zespołów online obsługujących portale poszczególnych anten, w tym redakcję internetową Polskiego Radia 24. Nadawca publiczny pracuje nad zupełnie nowym portalem informacyjnym, który może być gotowy jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serwis Deccoria wprowadza personalizację profili, konta firmowe i nowe tryby przeglądania zdjęć
Należący do Interii serwis wnętrzarski Deccoria przeszedł kilka zmian - odświeżonej szacie graficznej towarzyszą nowe, przyjazne użytkownikowi funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji profili i zakładania kont firmowych.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk kontra Piotr Gursztyn. ,,Szorujesz po podłodze TVP Info", ,,pracujesz z Tomaszem Lisem, naczelnym mobberem mediów"
Dyrektor programowy Onetu Bartosz Węglarczyk i dyrektor komunikacji w Telewizji Polskiej Piotr Gursztyn posprzeczali się na Twitterze. - Nie mieszaj mnie do swojego upadku. trzymaj poziom. Jakikolwiek, bo teraz szorujesz po podłodze TVP Info - napisał Węglarczyk do Gursztyna. - Na pewno w Twoim świecie jest idealnie. Nikt na nikogo nie naciska, nikt nie zwalnia, nie dzwoni do Niemiec, nie pisze okólników, nie mobbuje podwładnych, można pisać co się chce i nikt tego nie cenzuruje - ironizował Gursztyn.
więcej
|
Oszczędzać da się sprytnie
Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać!
materiał partnerski
więcej
|
|
|