|
|
|
|
|
|
|
John Stankey, szef Warner Media: HBO musi skuteczniej walczyć o uwagę widzów
John Stankey, który po przejęciu Time Warnera przez AT&T jako szef nowej firmy Warner Media nadzoruje między innymi HBO zapowiada, że stację czeka trudny rok i okres intensywnej walki z konkurentami takimi jak Netflix. Zdaniem Stankeya HBO musi więcej inwestować w atrakcyjne treści, a zaangażowanie widzów powinno się wyrażać w godzinach spędzonych przez nich ze stacją każdego dnia, a nie tygodnia czy miesiąca. Według menedżera tylko w ten sposób nadawca poradzi sobie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
więcej
|
Panny młode z nadwagą wybiorą suknie ślubne w TVN Style
Stacja TVN Style poszukuje uczestniczek do nowego formatu weddingowego pt. „Puszyste panny młode”, w którym planujące ślub kobiety z nadwagą wybiorą wymarzone suknie ślubne.
więcej
|
Koniec ,,Piaskiem po oczach" w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info
W sezonie 2017/2018 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 506 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych tuż za TVP Info, ale pierwsze w grupie 16-49.
więcej
|
Fokus TV zdystansował konkurencję w I półroczu. TVP Historia wiceliderem
W zeszłym półroczu liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Doku, a na przeciwnym biegunie znalazł się BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szuka firmy, która będzie monitorować nielegalne udostępnianie jej materiałów w sieci
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi polegające na wykrywaniu i przeciwdziałaniu nielegalnej eksploatacji i udostępnianiu w internecie utworów i produkcji audiowizualnych, do których ma prawa autorskie.
więcej
|
SDP o komentarzu Cezarego Gmyza na temat prezes Sądu Najwyższego. ,,Skandalicznie niestosowny wpis"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odniosło się do wpisu Cezarego Gmyza, korespondenta Telewizji Polskiej w Niemczech, który w ubiegły wtorek w kilku wpisach na Twitterze skrytykował Małgorzatę Gersdorf, pierwszą prezes Sądu Najwyższego. Stowarzyszenie stwierdziło, że wypowiedź dziennikarza w mediach społecznościowych była „skandalicznie niestosowna”.
więcej
|
Dyrektor finansowa Fundacji Lux Veritatis: TV Trwam ma dziennie 3,4 mln widzów, utrzymuje się z datków od nich
Codziennie Telewizję Trwam ogląda regularnie ok. 3,4 mln osób, a łączna liczba widzów wynosi ok. 10 mln - stwierdziła Lidia Kochanowicz, dyrektor finansowa nadającej stację Fundacji Lux Veritatis. Mimo że kanał od dłuższego czasu emituje reklamy, podstawowym źródłem jego wpływów nadal są darowizny od widzów.
więcej
|
3,1 mln widzów filmu ,,Wołyń", liderem TVP1
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziło studio pokazane w trakcie mundialowego meczu Kolumbia-Anglia, a drugie miejsce zajął mecz Rosji z Chorwacją. Szósty był film „Wołyń”, który śledziło 3,06 mln osób. Wśród stacji nadal liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cykl ,,Amerykański chopper: powrót legendy" od 18 lipca w Discovery Channel
W środę 18 lipca br. stacja Discovery Channel rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Amerykański chopper”, który po sześciu latach wraca z nowym sezonem.
więcej
|
Dariusz Szpakowski w komentarzu sprzyjał rosyjskim piłkarzom? Dyrektor TVP Sport: oskarżenia są absurdalne
Według niektórych dziennikarzy, m.in. Stanisława Janeckiego i Krzysztofa Świątka współpracujących z TVP Info, Dariusz Szpakowski sprzyjał Rosjanom, komentując ich mecz z Chorwatami w ćwierćfinale piłkarskich mistrzostw świata. Inni dziennikarze uznali te zarzuty za bezpodstawne. - Nie zgadzam się na bezpardonowy atak na Dariusza Szpakowskiego. Wszelkie oskarżenia są absurdalne - stwierdził Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
Liberty Global, ITV i FremantleMedia chętni do zakupu Endemol Shine za 2,5 mld euro
Grupa producencka Endemol Shine jest w trakcie sondowania rynku pod kątem ewentualnej sprzedaży firmy. Według nieoficjalnych informacji wśród zainteresowanych przejęciem Endemola są Liberty Global, ITV i FremantleMedia, a także Lions Gate Entertainment oraz Banijay Group. Wartość ewentualnej transakcji może wynieść od 2 do 2,5 mld euro.
więcej
|
,,World of Wonder" - nowy program Richarda Questa w CNN
Od 14 lipca 2018 roku CNN International będzie emitować nową podróżniczą serię Richarda Questa „World of Wonder”.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy Vizira bez Zygmunta Chajzera
Anna Starmach została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem. - Brutalna kwestia wieku - grupa docelowa w tej kategorii produktów identyfikuje się bardziej ze swoimi rówieśnikami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Starbucks wyeliminuje do 2020 roku plastikowe słomki ze swoich kawiarni
Sieć kawiarni Starbucks zapowiedziała, że do końca 2020 roku wyeliminuje ze wszystkich swoich kawiarni na całym świecie plastikowe słomki.
więcej
|
TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
Na mocy podpisanej umowy TVN Media, biuro reklamy m.in. telewizji TVN zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowych wideo i komercjalizacją treści wideo w należących do Edipresse Polska serwisach Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl, Gotujmy.pl i Ilewazy.pl.
więcej
|
Artegence wygrywa przetarg na obsługę digital Energi
Energa rozstrzygnęła przetarg na długofalową obsługę digitalową. Zlecenie zdobyła agencja Artegence.
więcej
|
Sokół, Pezet, Żabson i Sitek we wspólnym projekcie muzycznym dla marki EB
Czterech raperów: Sokół, Pezet, Żabson i Sitek rozpoczęło współpracę nad projektem, którego efektem będzie event sponsorowany przez markę piwa EB (Grupa Żywiec). Akcję wspiera kampania przygotowana przez agencje VML, Live, Starcom i Hope.
więcej
|
F11 Agency przejmuje studio Virtual Brain
F11 Agency (poprzednio FaceAddicted) przejęła studio branded content Virtual Brain. Prezesem zarządu spółki został Piotr Krauschar, jeden z partnerów zarządzających F11.
więcej
|
Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o poprawie jakości powietrza
Resort środowiska chce pod koniec br. przeprowadzić ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza.
więcej
|
Szymon Majewski reklamuje ofertę Ligi Mistrzów w Plusie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Plus, w której występuje Szymon Majewski. Tym razem promuje ofertę pakietu meczów Ligi Mistrzów w cenie abonamentu Ipla.
więcej
|
Spark and Mortar nową spółką Grupy USP, szefem Marek Jankowski
Koncern farmaceutyczny USP wydzielił w swojej strukturze nową spółkę - Spark and Mortar. Będą w niej powstawać nowe produkty z kategorii zdrowia i jakości życia. Na czele jednostki stanął Marek Jankowski.
więcej
|
Maciej Jaczewski szefem zespołu SEM/SEO i biddable media w Reprise
Maciej Jaczewski awansował na nowo utworzone stanowisko biddable media managera w agencji Reprise należącej do IPG Mediabrands.
więcej
|
Adidas reklamuje buty FW19 UltraBoost Parley wyprodukowane z przetworzonego plastiku (wideo)
Firma Adidas rozpoczęła globalną kampanię reklamową, w której podkreśla swoją współpracę z organizacją Parley of the Oceans, która uświadamia problem zanieczyszczenia oceanów tworzywami sztucznymi.
więcej
|
Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X
Apple przygotował film reklamowy "Memory", w którym promuje funkcję Face ID w swoim jubileuszowym modelu smartfona iPhone X.
więcej
|
Magdalena Mazurkiewicz przeszła z Syzygy do Ogilvy
Magdalena Mazurkiewicz dołączyła do zespołu agencji Ogilvy, obejmując stanowisko social media managera. Wcześniej pracowała w takich agencjach, jak Syzygy, Nairobia i VML Poland.
więcej
|
Przemysław Maliszewski w zespole Kogifi
Przemysław Maliszewski objął funkcję senior executive VP digital platforms and services w Kogifi Consulting Group. Do firmy przeszedł z Sitecore, gdzie pracował jako szef sprzedaży w regionie CEE.
więcej
|
Zygmunt Chajzer po 14 latach znika z reklam Vizira, Anna Starmach nową ambasadorką marki (wideo)
Anna Starmach, znana głównie z programów kulinarnych TVN, została nową ambasadorką reklamową marki Vizir (należącej do Procter&Gamble). Tym samym zakończono kilkunastoletnią współpracę w tym zakresie z Zygmuntem Chajzerem.
więcej
|
Canal+ nietypowo reklamuje telewizyjną premierę "Dunkierki"
Z okazji debiutu filmu "Dunkierka" w Canal+, stacja przygotowała oryginalny spot reklamowy, inspirowany scenami z filmu Christophera Nolana.
więcej
|
Multikino wprowadza opcję realizacji voucherów online
Sieć kin Multikino wprowadza na swojej stronie internetowej nową funkcjonalność. Klienci będą mogli za jej pośrednictwem realizować różnego rodzaju vouchery.
więcej
|
BrandOxygen obsługuje w social mediach The ballOn
Agencja BrandOxygen nawiązała współpracę ze sportową marką premium The BallOn.
więcej
|
Caparol nowym klientem They.pl
Agencja digital marketingu They.pl odpowida za działania 360 stopni marki Caparol, oferującej profesjonalne farby i systemy ociepleń.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mariusz Szczygieł, oprócz Małgorzaty Domagalik, poprowadzi komercyjne spotkania Edipresse Polska
Wydawnictwo Edipresse Polska będzie kontynuować cykl spotkań „MasterClass. Sztuka konwersacji”. Wydarzenia - oprócz Małgorzaty Domagalik - poprowadzi reporter i pisarz Mariusz Szczygieł. Gościem kolejnego spotkania będzie Krystyna Janda.
więcej
|
Piotr Zaremba z działem ,,Rozmowy Zaremby" w tygodniku ,,Wszystko co najważniejsze"
Do grona autorów tygodnika opinii „Wszystko co najważniejsze” dołączył dziennikarz Piotr Zaremba. - W tym wydaniu rozpoczynamy dział „Rozmowy Zaremby” dużym wywiadem z prof. Andrzejem Nowakiem - poinformował Wirtualnemedia.pl Michał Kłosowski, sekretarz redakcji tygodnika.
więcej
|
Agnieszka Galińska i Beata Bartczak dyrektorami w biurze reklamy Bauera. Odchodzi Marta Gądek
Dyrektorem reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer została Agnieszka Galińska. Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych oraz dwutygodników w Wydawnictwie Bauer. Z firmą żegna się Marta Gądek.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie po raz pierwszy przyznało tytuł ,,Obywatela Dziennikarza Roku". Nagroda dla Władysława Ciejki
Towarzystwo Dziennikarskie ustanowiło własną nagrodę dziennikarską. Tytuł „Obywatela Dziennikarza Roku” ma być przyznawany zarówno dla profesjonalnych dziennikarzy, jak i działających w mediach społecznościowych za „odwagę, uczciwość i społeczne zaangażowanie w pracę”. W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę Władysławowi Ciejce.
więcej
|
Marta Ślusarek szefową działu aplikacji biznesowych w Time
Marta Ślusarek awansowała w spółce Time (należącej do Grupy ZPR Media) na nowo utworzone stanowisko szefa działu aplikacji biznesowych. W Grupie ZPR Media pracuje od prawie 20 lat.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko ,,Classic Auto" na plusie
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Warzecha i Ziemkiewicz o wywiadach ,,Sieci" z Morawieckim i Kaczyńskim: dziennikarstwo służebne, ,,dociekliwość"
Publicyści „Do Rzeczy” Łukasz Warzecha i Rafał Ziemkiewicz skrytykowali ostatnie wywiady w tygodniku „Sieci” (Fratria) z Mateuszem Morawieckim i Jarosławem Kaczyńskim przeprowadzone przez Jacka i Michała Karnowskich. - Michała i Jacka musiały strasznie kolana boleć. Tyle minut klęczenia - podsumował Warzecha. - Uczciwość każe pamiętać, że to politycy uzależniają zgodę na publikację rozmowy od jej późniejszego wykastrowania przez asystentów - zaznaczył Ziemkiewicz.
więcej
|
|
|
Serwisy z memami tracą popularność. Bezuzyteczna najbardziej w dół - na czele Demotywatory przed Kwejkiem (TOP 10)
Najpopularniejszymi serwisami z memami i śmiesznymi multimediami są Demotywatory.pl, Kwejk.pl i Joemonster.org. W skali roku zdecydowana większość witryn zanotowała duże spadki odwiedzalności. Procentowo najwięcej straciły Bezuzyteczna.pl, Podaj.to, Repostuj.pl i Mistrzowie.org, a wzrosty osiągnął tylko Jbzdy.pl.
więcej
|
Allegro: 30 groszy miesięcznie za utrzymanie ofert nieaktywnych od roku
Od 25 lipca na Allegro będzie obowiązywała opłata za utrzymanie ofert wynosząca 10 groszy za 10 dni. Będzie pobierana za oferty, w których od minimum roku nie odnotowano żadnej transakcji.
więcej
|
Twitter usuwa podejrzane konta, 70 milionów w ciągu dwóch miesięcy
W maju i czerwcu 2018 roku Twitter usunął z serwisu ponad 70 milionów kont podejrzanych o rozsyłanie dezinformacji lub spamu – wynika z niepotwierdzonych przez Twittera statystyk. Firma przyznaje jednak że prowadzi aktywną walkę o oczyszczenie platformy ze szkodliwych treści i zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom.
więcej
|
Internet mobilny w czerwcu: liderami T-Mobile oraz Orange
Orange jest najlepszą w Polsce siecią, jeśli chodzi o szybkości pobierania danych, a T-Mobile pod względem szybkości wysyłania danych i najniższej wartości ping, pokazują czerwcowe dane z rankingu RFBenchmark, publikowanego przez firmę Notel.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|