|
|
|
|
|
|
|
Rusza nowy kanały religijny EWTN Polska. Stawia na młodych odbiorców
W piątek, 19 października rozpocznie nadawanie nowy kanał religijny EWTN Polska. - Nasza grupa docelowa to przede wszystkim osoby młode - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ksiądz Piotr Wiśniowski, dyrektor generalny polskiego oddziału EWTN.
więcej
|
,,Fakty" liderem w czerwcu, ,,Wydarzenia" awansowały na podium. Dzięki emisji w TVP Info rosną ,,Wiadomości"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty”. Prawie wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Panorama”. Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji zyskały „Wydarzenia” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Hołowińska szefową TVN Turbo
Agnieszka Hołowińska została szefową TVN Turbo. Zastąpiła na tym stanowisku Przemysława Kwiatkowskiego, który kierował anteną od 2014 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem w I półroczu, mimo dużego spadku. Transmisje z meczów i skoków ratingowymi hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w pierwszym półroczu br. był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja TCS w Bischofshofen i serial „M jak miłość” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wynajmuje kolejny transponder na satelicie Hot Bird i testuje transmisje 4K
Cyfrowy Polsat wynajął na satelicie Eutelsat Hot Bird kolejny transponder i testuje na nim transmisje w jakości 4K. - To były krótkotrwałe testy wewnętrzne, związane z uruchamianiem nowego transpondera - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy operatora.
więcej
|
Food Network szuka prowadzącego z ,,nienasyconym apetytem"
Stacja Food Network rozpoczęła poszukiwania osoby, która poprowadzi w kolejnym sezonie nowy program. Będzie to format inspirowany amerykańskim „Człowiek kontra jedzenie”.
więcej
|
Agnieszka Jurkiewicz przechodzi do biura prasowego TVN
W związku z połączeniem Discovery i Grupy TVN Agnieszka Jurkiewicz dołączy do biura prasowego TVN. Dotychczas była corporate communications managerem w Discovery Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Patrycja Redo szefową redakcji ,,Czarno na białym" w TVN24
Prowadząca magazyn „Czarno na białym” Patrycja Redo została redaktor naczelną programu. Zastąpiła Jerzego Durlika, który pozostaje w TVN24.
więcej
|
,,Elliott From Earth" - nowy serial Cartoon Network twórców ,,Niesamowitego świata Gumballa"
Cartoon Network potwierdził produkcję nowego serialu - „Elliott From Earth”. Za jego realizację odpowiadał będzie zespół twórców „Niesamowitego świata Gumballa”. Prace nad projektem rozpoczną się we wrześniu tego roku.
więcej
|
Serial ,,Heathers" w HBO GO i HBO (wideo)
W środę, 11 lipca 2018 roku w HBO GO pojawi się nowy serial „Heathers”. Produkcja od 4 września będzie emitowana również w linearnym HBO.
więcej
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Królestwo zwierząt"
Stacja TNT zamówiła czwarty sezon serialu "Królestwo zwierząt".
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam Nawałka odchodzi. Dalsze wspieranie marek reklamami z jego udziałem nie ma już sensu
Oglądanie dziś reklam z udziałem Adama Nawałki wydaje się być swego rodzaju karą. To przypominanie o szumnie składanych, a nie spełnionych obietnicach. Dla marki, której zależy na wiarygodności jest to ryzykowne, ponieważ może budować i utrwalać zestaw negatywnych skojarzeń. Selekcjoner stracił swoją pierwotną wartość marki jako trener drużyny narodowej, w związku z tym przekaz reklamowy z jego udziałem adekwatnie traci na wartości - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji marketingowych.
więcej
|
Maciej Kozina: z Isobar Poland do VML Poland
Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączył Maciej Kozina, który objął funkcję associate creative directora. Poprzednio pracował jako deputy creative director w Isobar Poland.
więcej
|
PGNiG Obrót Detaliczny szuka agencji BTL
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny wybierze agencję do obsługi w zakresie BTL. W tym celu zaprasza do składnia ofert firmy zainteresowane współpracą. Ostatnio usługi w tym zakresie świadczyły dla niej MullenLowe Warsaw i Havas Engage.
więcej
|
P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej
Procter & Gamble Latin America przedłużył na kolejny rok współpracę z Saatchi & Saatchi IS, w zakresie eMerchandisingu. Agencja zajmuje się zarządzaniem treściami produktowymi marek P&G w Brazylii, Meksyku, Argentynie, Chile, Kolumbii i Peru.
więcej
|
Dlaczego warto brać udział w konkursie Young Creatives Cannes ?
Swoje wrażenia z udziału w międzynarodowym etapie konkursu Young Creatives Cannes 2018 opisuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Witkowska, senior data analyst z domu mediowego Mullenlowe MediaHub.
więcej
|
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia wybierze w konkursie nowe logo
Urząd Metropolitarny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii obejmującej 41 miast i gmin na terenie Śląska ogłosił konkurs na nowe logo. Ma podkreślać nowoczesność i otwartość. Nagrodą dla zwycięzcy jest 17 tys. zł.
więcej
|
Kamikaze tworzy zespół rozwoju, na czele Zofia Mozga i Tomasz Kufera
Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach zespół rozwoju biznesu, którego trzon stanowić będą Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie skupiał się na łączeniiu technologii z marketingiem i podejścia data-driven z kreatywnością.
więcej
|
Martin Sorrell ma 100 milionów funtów na rozwój nowej firmy
Były prezes koncernu reklamowego WPP, Martin Sorrell, ma budżet ponad 100 milionów funtów na start swojego nowego przedsięwzięcia, S4 Capital.
więcej
|
Polscy rekordziści świata w sprincie reklamują Collaflex Sport (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Collaflex Sport (produkowanego przez Oleofarm). W akcji występuje trzech polskich sprinterów - Rafał Omelko, Łukasz Krawczuk oraz Jakub Krzewina - którzy w marcu br. pobili rekord świata w sztafecie 4 x 400 m.
więcej
|
Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat
Od początku lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który objął stanowisko client partnera, czyli strategicznego partnera biznesowego klientów.
więcej
|
Specjal promowany komiksem "Legenda Północy"
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej piwa Specjal (Grupa Żywiec), „Legenda Północy". Jej głównym elementem jest komiks, wykorzystujący lokalne legendy i opowieści budujące tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur. Kampanię przygotowały GoldenSubmarine, Starcom i Roots.
więcej
|
Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019
Nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2018/19 powstała w minimalistycznym lofcie, w którym stylizacje Ani Poniewierskiej uwiecznił fotograf Marcin Kempski.
więcej
|
,,Twój sukces to nasz biznes" - przedsiębiorcy bohaterami kampanii Makro (wideo)
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, której bohaterami są niezależni przedsiębiorcy współpracujący z tą siecią. W reklamach pojawiają się też slogany typu „Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów”.
więcej
|
,,Za dobre, by wybrać" - dwugłowy sprzedawca w kampanii nowych smaków Mirindy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca dwie nowe wersje smakowe napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, realizowaną pod hasłem „Za dobre, by wybrać”, przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction i Deloitte Digital.
więcej
|
Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)
Pod hasłem „zMIXuj swój zapach” ruszyła kampania reklamująca kremy Nivea Soft Mix Me. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hash.fm i OMD.
więcej
|
AMS pokaże w Warszawie plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu
Firma reklamy zewnętrznej AMS w ramach kampanii pod hasłem „#PrzygarnijPlakat” po raz pierwszy w historii pokaże w przestrzeni miejskiej plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu.
więcej
|
Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata
Jedno.org to projekt Łukasza Dolaty, właściciela domu produkcji filmowej Oversee. Docelowo ma się przekształcić w fundację, która będzie realizować kampanie "w służbie czynienia dobra", jak podkreśla Dolata.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank: nie współpracujemy z pismem ,,Warszawski Wieczór" chwalącym Patryka Jakiego
W darmowym dwutygodniku „Warszawski Wieczór”, zamieszczającym teksty chwalące obecną władzę i krytykujące opozycję, promowane są kontrolowane przez Skarb Państwa firmy PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank. Po nagłośnieniu tego przez polityków opozycyjnych wszystkie zapewniły, że nie współpracują z pismem. Poczta Polska podjęła działania prawne w tej sprawie.
więcej
|
Prokuratura odmówiła śledztwa ws. ograniczenia wstępu dziennikarzy do parlamentu, Press Club Polska zaskarży tę decyzję
Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła podjęcia śledztwa dotyczącego niewydawania przez około miesiąc przez Kancelarię Sejmu jednorazowych wejściówek dla dziennikarzy. Według śledczych nie naruszono przepisów, bo w Sejmie trwał wtedy protest niepełnosprawnych. Press Club Polska skieruje do sądu skargę na tę decyzję.
więcej
|
Jacek Piekara nie musi przepraszać Doroty Wellman - proces wraca do pierwszej instancji
Sąd apelacyjny uchylił wydany zaocznie wyrok, w ramach którego pisarz Jacek Piekara miał zamieścił przeprosiny i zapłacić 25 tys. zł na cel charytatywny za napisanie na Twitterze, że dziennikarce TVN Dorocie Wellman „nie grozi aborcja”. Jednocześnie skierowano sprawę do ponownego rozpatrzenia w pierwszej instancji.
więcej
|
|
|
Szef Google News dla Wirtualnemedia.pl: Zmieniają się relacje wydawców ze społecznościami, nie zawsze chodzi o stawianie paywalla
Richard Gingras, wiceprezes Google i szef Google News w analizie przekazanej serwisowi Wirtualnemedia.pl wskazuje zmiany, które zachodzą w mediach newsowych wraz z rosnącą rolą internetu. - Skupienie się na modelach subskrypcji i członkostwa stanowi część większej zmiany relacji organizacji newsowych ze społecznościami, dla których tworzą treści. Portale informacyjne zaczynają dostrzegać, że w wartościowych propozycjach dla czytelników nie zawsze musi chodzić o stawianie paywalla, ale także o to, by odbiorcy rozumieli i wspierali rolę, jaką dziennikarstwo informacyjne odgrywa w ich lokalnej społeczności - ocenia Gingras.
więcej
|
Dyrektywa dot. ochrony praw autorskich w sieci zagrozi wydawcom internetowym
- Wejście w życie projektowanej dyrektywy dot. ochrony prawa autorskiego w internecie sprawi, że wielu małych i średnich wydawców internetowych zniknie z rynku - przekonuje wiceprezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Marcin Nowacki. Wiceminister kultury Paweł Lewandowski dodaje, że jest ona niezgodna ze stanowiskiem polskiego rządu, który rekomenduje wszystkim polskim europosłom odrzucenie wersji dokumentu przygotowanej przez komisję prawną PE.
więcej
|
Deweloperzy aplikacji czytają korespondencję użytkowników Gmaila
Niektóre zewnętrzne firmy czytają wiadomości użytkowników prowadzonej przez Google usługi pocztowej Gmail - poinformował dziennik „The Wall Street Journal”. Wgląd w korespondencję mają przede wszystkim pracownicy deweloperów aplikacji przeznaczonych do obsługi Gmaila, jednak zarówno firmy zewnętrzne jak i sam Google twierdzą, że działają zgodnie z regulaminem usługi.
więcej
|
MKiDN: rząd popiera przepisy korzystniejsze od dyrektywy o prawie autorskim. Karnowski: to wzmocni koncerny, a osłabi niezależne media
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego podkreśliło, że polski rząd nie popiera obecnej wersji dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym, tylko korzystniejsze rozwiązania przyjęte przez Radę Ministrów UE. - To osłabi niezależne media w Polsce, wzmocni koncerny niemieckie i ograniczy swobodę obiegu informacji - uważa Michał Karnowski z zarządu Fratrii. Poparł go Łukasz Mężyk, szef 300polityka.pl, przestrzegając, że nowe przepisy doprowadzą do „wyeliminowania cytatów, polemik, pigułek z przeglądami spoza pewnego monopolu”.
więcej
|
,,Warszawska Gazeta" chce interwencji MSZ ws. antysemickiego serwisu Gazetawarszawska.com
Serwis Gazetawarszawska.com po śmierci Ireny Szewińskiej opublikował antysemicki artykuł, wskazujący na pochodzenie sportmenki. Od publikacji stanowczo odcina się tygodnik „Warszawska Gazeta”, który podkreśla, że nie ma nic wspólnego z tym portalem.
więcej
|
Taida Mrówczyńska head of YouTube growth w Gazeta.pl, Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym
Z początkiem lipca br. Kamil Rutkowski objął funkcję dyrektora kreatywnego w dziale wideo Gazeta.pl (Agora). Z kolei Taida Mrówczyńska, ostatnio szefowa sieci partnerskiej Epic Makers, odpowiada za treści wideo serwisu, tworzone z myślą o YouTube.
więcej
|
Liga Mistrzów i Liga Europy w Ipla. Pakiet Polsat Sport Premium za 360 zł
Od sierpnia br. w serwisie internetowym Ipla fani piłki nożnej będą mogli oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Transmisje będą dostępne w pakiecie Ipla Polsat Sport Premium w wysokiej jakości i bez reklam.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Millenialsi nie ufają biznesowi i nie chcą za długo pracować w jednej firmie
Najnowsze dane Deloitte na temat pokolenia Y (tzw. milenialsi) na rynku pracy pokazują, że 60 proc. z nich traktuje niestandardowe formy zatrudnienia jako alternatywę dla etatu. Z kolei 30 proc. planuje pozostać w dotychczasowej firmie dłużej niż pięć lat. Na rekordowo niskim poziomie znajduje się zaufanie młodych do sfery biznesu.
więcej
|
|
|