|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Solorz nadal drugim najbogatszym Polakiem. Mocno w górę właściciele Wish i CD Projekt
Zygmunt Solorz niezmiennie jest drugim na liście najbogatszych Polaków według „Wprost”, mimo że jego majątek skurczył się o 2,4 mld zł, głównie wskutek spadku kursu akcji Cyfrowego Polsatu i ZE PAK. W skali roku mocno wzrosła wartość majątków Piotra Szulczewskiego z Wish oraz Marcina Iwińskiego i Michała Kicińskiego z CD Projekt, na liście pojawili się też właściciele grupy Pracuj.pl i Telewizji Puls.
więcej
|
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z niedzielnego mundialowego meczu reprezentacji Polski z Kolumbią (transmisji spotkania oraz studiów sportowych) wyniosły łącznie 21,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,#Sława 3" Karoliny Korwin-Piotrowskiej jesienią w TVN Style, na razie bez ,,DKF" w TVN Fabuła
W jesiennej ramówce TVN Style powróci program Karoliny Korwin-Piotrowskiej „#Sława”, w którym dziennikarka przygląda się show-biznesowi i rozmawia z gośćmi. Nie ma za to decyzji o kontynuacji talk-show „DKF” w TVN Fabuła - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVP1. 4,7 proc. udziału TVP Sport. Mecze Polaków na mundialu hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mundialowy mecz Polska-Kolumbia, a drugie miejsce zajął pojedynek naszej reprezentacji z Senegalem. Wśród stacji bezkonkurencyjnym liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Według SDP media publiczne nie zostały odpolitycznione. Gadowski: w TVP za Kurskiego jak za Brauna
- Zmiany w mediach publicznych postulowane przez SDP w 2015 r które miały doprowadzić do ich odpolitycznienia i zapewnienia im stabilizacji sytuacji finansowej nie zostały zrealizowane - oceniają delegaci Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Do działań w tej sprawie wezwali Radę Mediów Narodowych i władze mediów publicznych.
więcej
|
1,12 mln widzów ,,Pensjonatu nad rozlewiskiem". 3,19 mln zł z reklam
Szóstą część sagi „Nad rozlewiskiem” zatytułowaną „Pensjonat nad rozlewiskiem” oglądało średnio 1,12 mln widzów. Produkcja dała TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 3,19 mln zł.
więcej
|
Zygmunt Solorz: Dorota Gawryluk gwarantuje, że Polsat pozostanie obiektywny, dobra zmiana nie uwzięła się na mnie
- Dobra zmiana nie uwzięła się na mniej bardziej niż jakikolwiek poprzedni rząd - stwierdził Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu. Zapewnił, że ostatnie zmiany w pionie informacyjno-publicystycznym nie są ukłonem wobec obecnej władzy. - Od początku działalności byliśmy niezależni i tacy pozostaniemy - podkreślił.
więcej
|
Weather Channel korzysta z efektów specjalnych i rozszerzonej rzeczywistości do prezentowania pogody
Kanał Weather Channel zaczął stosować w nadawanych przez siebie prognozach pogody generowane komputerowo efekty specjalne (CGI) oraz elementy rozszerzonej rzeczywistości, które mają lepiej oddawać w studio prawdziwe zjawiska pogodowe. Nadawca zapowiada, że do 2020 roku w ten sposób będzie emitował 80 procent prezentacji pogody.
więcej
|
Nowy talk-show Polsatu ,,Emsi na tropie" śledzi 445 tys. widzów
Nowy talk-show „To twoja wina” po trzech odcinkach gromadzi średnio 445 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49.
więcej
|
539 tys. widzów nowego paradokumentu ,,To twoja wina" w Polsacie
Nowy serial paradokumentalny „To twoja wina” po trzech odcinkach gromadzi średnio 539 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
TVP zadowolona z wpływów ze stref kibica i TVP 4K na mundialu. ,,Przychody trzykrotnie wyższe niż zakładaliśmy"
Wpływy na poziomie 10 mln zł prognozuje Telewizja Polska ze stref kibica oraz reemisji uruchomionego na czas mistrzostw świata w piłce nożnej kanału TVP 4K. - Przychody ze stref kibica są trzykrotnie wyższe niż te, które zakładaliśmy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
13,6 mln widzów meczu Polska-Kolumbia w TVP1 i TVP Sport
Mecz reprezentacji Polski z Kolumbią na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 13,63 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"The Conners" - powstanie spin-off "Roseanne", ale bez Roseanne Barr
Po tym jak serial "Roseanne" został skasowany po rasistowskim komentarzu Roseanne Barr, stacja ABC zdecydowała się na realizację spin-offu.
więcej
|
Nowa animacja ,,Woolly i Pip" w Polsat JimJam
Od 16 lipca 2018 roku Polsat JimJam będzie emitować nową kreskówkę „Woolly i Pip”.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finansowanie mediów publicznych z budżetu od 2020. Czabański: mówią o ważnych problemach w Polsce i oddają głos normalnym ludziom
Rolą mediów publicznych w wyborach jest pokazanie rzeczywistości - powiedział w poniedziałek w Golubiu-Dobrzyniu przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Jego zdaniem, musi się to odbyć w "sferze rzeczowej", a nie opinii i upodobań. - Najlepszym rozwiązaniem byłoby finansowanie budżetowe mediów publicznych - dodał.
więcej
|
|
Artur Andrus z audycją ,,Wakacje z Andrusem" w RMF Classic. Porozmawia o podróżach
W letniej ramówce RMF na wakacje pojawią się nowe audycje: „Ale kosmos! Wakacje nie z tej ziemi”, „Siesta i fiesta” oraz „Zielona fala”. Słuchacze stacji będą mogli zapoznać się z prognozą astronomiczną, posłuchać muzyki z kultowych polskich seriali oraz wybrać przebój 15-lecia stacji. Wśród prowadzących pojawi się również Artur Andrus.
więcej
|
|
,,Dorwać Bestię" - historie seryjnych morderców w RMF FM
Od poniedziałku, 25 czerwca na antenie RMF FM zagości serial radiowy „Dorwać Bestię”, w ramach którego słuchacze będą mogli poznać krwawe historie największych zbrodni. Rolę narratora przejmie Przemysław Skowron, a głosu bohaterom użyczą m.in. Darek Maciborek i Robert Karpowicz.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
"Grają lepiej w reklamach niż w kadrze...". Marki zbiorą cięgi za kadrę Nawałki?
Nasi piłkarze i trener promowali przed i w trakcie mundialu smartfony, energetyki, piwo, paliwo, a nawet parówki. Czy marketerzy dostaną teraz rykoszetem za ich słaby występ w Rosji? Zdaniem specjalistów od marketingu sportowego, choć świeżo po odpadnięciu z turnieju wśród kibiców (i nie tylko) wrze, to już jako konsumenci umieją oni oddzielić występ sportowy od reklamy.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)
Aflofarm, największy polski reklamodawca obcina wydatki na media. Budżet reklamowy zmniejszył też Volkswagen Group Polska. Z kolei Natur Prodykt Zdrovit, Euro-Net Warszawa i Terg osiągnęły kilkudziesięcioprocentowe wzrosty.
więcej
|
Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE
Tomasz Serwotka objął w Procter&Gamble stanowisko brand managera marki Lenor odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 7 lat.
więcej
|
Jerzy Staruchowicz za Rafała Dmowskiego dyrektorem marketingu Legii Warszawa
Jerzy Staruchowicz został dyrektorem marketingu klubu Legia Warszawa. Odpowiedzialny za to poprzednio Rafał Dmowski pozostaje w klubie.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera audytora mediowego
Totalizator Sportowy rozpoczął w trybie postępowania ofertowego proces wyboru firmy audytorskiej, która przez 21 miesięcy będzie zajmować się oceną jego kampanii reklamowych pod kątem realizacji przez dom mediowy.
więcej
|
Współwłaściciel domu produkcyjnego Truskavka Bartosz Bretes odchodzi z firmy
Bartosz Bretes, dotychczasowy współwłaściciel i producent domu produkcyjnego Truskavka, żegna się z firmą. Zastępuje go Kamila Boruc, która od lipca będzie zarządzać firmą wspólnie z Bartoszem Gilem.
więcej
|
Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kolejną edycją kampanii społecznej "18,60"
Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję społeczną "18,60", w ramach której zachęca do wspierania pacjentów instytucji. Przypomina także o szczególnym charakterze tego miejsca - przychodzi się do niego nie po to, by umrzeć, ale dokończyć życie.
więcej
|
Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)
Podczas poniedziałkowej gali BET Awards Netflix zadebiutował z kampanią „Great Day in Hollywood”, którą chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności rasowej.
więcej
|
Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG
Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat Polska, iProspect i Isobar) kupiła firmę Klip Desk zajmującą się oprogramowaniem umożliwiającym właścicielom praw do transmisji sportowych mierzyć i monetyzować ich zawartość.
więcej
|
Magdalena Rozengart-Grzelczak pokieruje sklepem IKEA Blue City
Magdalena Rozengart-Grzelczak objęła funkcję dyrektor nowego sklepu sieci IKEA, który zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Blue City.
więcej
|
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na badania marketingowe
Totalizator Sportowy w rozpoczętym właśnie przetargu szuka instytutu, który będzie dla niego realizować badania marketingowe. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.
więcej
|
Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus
AT&T przejął działającą na globalnym rynku sieć reklamową AppNexus działającą w obszarze reklamy programmatic. Koncern zamierza w ten sposób usprawnić dotarcie do potencjalnych reklamodawców po niedawnym zakupie Time Warnera. Według nieoficjalnych informacji wartość transakcji może wynosić 1,6 mld dolarów.
więcej
|
Agnieszka Płochocka-Tereszczuk event managerem w El Padre
Agnieszka Płochocka-Tereszczuk po okresie próbnym objęła stanowisko event managera w agencji El Padre.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
SDP krytykuje raport Reporterów bez Granic o spadku wolności mediów w Polsce. ,,Jest nierzetelny"
Nadzwyczajny zjazd delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyjął uchwałę krytykującą raport Reporterów bez Granic, w którym oceniono, że obniżył się poziom wolności mediów w naszym kraju. - Tworzenie oraz powielanie na forum międzynarodowym nierzetelnych rankingów jest nadużyciem, które psuje wzajemne relacje między krajami - zaapelowali członkowie SDP do zagranicznych organizacji dziennikarskich.
więcej
|
Redaktor naczelna samorządowego ,,Tygodnika Sanockiego" odchodzi, bo zablokowano tekst o kandydacie na burmistrza
W nowym numerze „Tygodnika Sanockiego”, wydawanego przez miejską bibliotekę, wbrew decyzji redaktor naczelnej Małgorzaty Sienkiewicz-Woskowicz nie wydrukowano wywiadu z nowym kandydatem na burmistrza miasta. Według dziennikarki to efekt nacisków urzędników na dyrektora biblioteki.
więcej
|
Koniec rubryki ,,Z życia koalicji, z życia opozycji". Mazurek i Zalewski pożegnali się z czytelnikami ,,Sieci"
W najnowszym numerze tygodnika „Sieci” (Wydawnictwo Fratria) można ostatni raz przeczytać rubrykę „Z życia koalicji, z życia opozycji”, którą prowadzili Robert Mazurek i Igor Zalewski. - Zdecydowaliśmy, że wystarczy - komentuje Zalewski.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
W kwietniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z okazji 100-lecia niepodległości Polski SDP apeluje o prawdę, rzetelność i obiektywizm
W miniony weekend delegaci na nadzwyczajny zjazd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polski przyjęli specjalny apel do dziennikarzy, pracowników i właścicieli mediów z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez nasz kraj.
więcej
|
David Carey odchodzi ze stanowiska prezesa wydawnictwa Hearst
David Carey, który od 2010 roku pełnił funkcję prezesa wydawnictwa Hearst postanowił odejść ze stanowiska. Od 2019 roku będzie wykładowcą na Harvardzie, ma też pomóc w wyborze kolejnej osoby która pokieruje koncernem.
więcej
|
Lipcowe wydanie ,,Czterech Kątów" w niższej cenie
Od wtorku, 26 czerwca br. w specjalnej wakacyjnej cenie - 5,99 zł (o 1 zł mniej niż zwykle) - dostępne będzie lipcowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty”, który pochodzi z portfolio Agory.
więcej
|
Tomasz Lis skrytykował okładki ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" po porażce polskich piłkarzy. ,,Słabizna"
„Fakt” i „Przegląd Sportowy” na pierwszych stronach poniedziałkowych wydań ostro oceniły porażkę piłkarskiej reprezentacji w meczu z Kolumbią. Krytycznie skomentował to Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska” (wszystkie trzy tytułu wydaje Ringier Axel Springer Polska). - Pompowaliście balonik ponad rok, a teraz „Dziady”? Słabizna - napisał do dziennikarzy „PS”.
więcej
|
|
|
Facebook startuje z drukowanym magazynem ,,Grow" skierowanym do biznesmenów
Facebook zaczął wydawanie darmowego drukowanego kwartalnika „Grow” kierowanego do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii. Serwis zastrzega, że nie jest to start na rynku prasowym, ale część działań marketingowych mających wesprzeć cykl ekskluzywnych spotkań organizowanych przez Facebook.
więcej
|
Alibaba i Amazon będą szybciej usuwać z oferty niebezpieczne produkty
Platformy handlowe Alibaba, Amazon, eBay oraz Rakuten podpisały z Unią Europejską porozumienie, w ramach którego będą szybciej niż dotąd usuwać z oferty produkty uznane za niebezpieczne. W wypadku towarów zgłoszonych przez instytucje z krajów członkowskich platformy będą reagować w ciągu dwóch dni, zaś przy zgłoszeniach od klientów - w ciągu pięciu dni.
więcej
|
Google pozwoli mierzyć odległości i powierzchnię w Google Earth
Google wprowadził na platformie Google Earth opcję pozwalającą na dokonywanie pomiarów odległości pomiędzy wybranymi punktami, a także mierzenie powierzchni określonych obszarów. Funkcja jest na razie dostępna w przeglądarce Chrome, wkrótce ma trafić też do aplikacji na Androida i iOS.
więcej
|
Leszek Kabłak współpracuje z Interią przy relacjonowaniu mundialu
Leszek Kabłak współpracuje z Grupą Interia jako reporter na mistrzostwach świata w piłce nożnej. Zajmuje się relacjonowaniem tego sportowego wydarzenia.
więcej
|
Spike Lee, Laverne Cox i inne czarnoskóre gwiazdy w nowej reklamie Netflixa (wideo)
Podczas poniedziałkowej gali BET Awards Netflix zadebiutował z kampanią „Great Day in Hollywood”, którą chce podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie różnorodności rasowej.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|