|
|
|
|
|
|
|
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, mecz Polaków wygenerował 15 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w pierwszych sześciu dniach trwania imprezy wyniosły łącznie 65,73 mln zł. Mecz naszej reprezentacji z Senegalem zarobił 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
184 tys. widzów ,,Skandalistów". Hitem wróżbita Maciej Skrzątek
Trzeci sezon programu „Skandaliści” gromadził średnio 184 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród kanałów newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 618 tys. zł. Największą popularnością cieszył się odcinek z wróżbitą Maciejem Skrzątkiem, który obejrzało 348 tys. osób.
więcej
|
,,Robota na weekend" od 29 lipca w Nowa TV. Poprowadzą Anna Drozd i Beata Łańcuchowska
Od 29 lipca 2018 roku Nowa TV rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Robota na weekend” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodyniami będą Anna Drozd i Beata Łańcuchowska.
więcej
|
"Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"
Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” oglądało 98 tys. osób. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., widownia programu niemal się nie zmieniła. Program około dwudziestokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Disney przebija ofertę Comcasta, chce zapłacić za Foxa ponad 71 mld dolarów
Trwa rywalizacja o zakup rozrywkowej części 21st Century Fox prowadzona przez Disneya i Comcast. Po złożeniu przez Comcast oferty na kwotę 65 mld dolarów Disney w kontrze zadeklarował kupno Foxa za 71,3 mld. Rupert Murdoch, szef 21st Century Fox nie kryje zadowolenia z nowej propozycji Disneya.
więcej
|
Endemol Shine poszukuje kupca, chce uzyskać 4 mld dolarów ze sprzedaży
Firma producencka Endemol Shine stojąca za takimi produkcjami jak „Black Mirror” i „Master Chef” szuka kupca – wynika z nieoficjalnych informacji. Obecnie właścicielami Endemol Shine są w połowie 21st Century Fox oraz Apollo Global, które zgodziły się na ewentualną sprzedaż.
więcej
|
Nielsen: 11,1 mln widzów meczu Polska-Senegal w TVP1 i TVP Sport
Mecz reprezentacji Polski z Senegalem na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 11,13 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
W br. średnie wynagrodzenia gwarantowane i stawki godzinowej w agencjach reklamowych i mediowych zwiększyły się o 6 proc. Dwie trzecie firm prognozuje, że urosną ich wpływy i liczba pracowników. Wśród typowych stanowisk najwyższe pensje są dla account directora (13 tys. zł), senior strategic plannera (11,5 tys. zł), senior copywritera (11,05 tys. zł), senior art directora (10,91 tys. zł) i media managera (10,74 tys. zł) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję ,,Ostatnie drzewo" i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland
Agencja Ogilvy Poland zdobyła wczoraj Złotego, Srebrnego i Brązowego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2018. Nagrodzono nimi kampanię „Ostatnie drzewo” poświęconą Puszczy Białowieskiej, a zrealizowaną pro-bono dla Greenpeace.
więcej
|
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, mecz Polaków wygenerował 15 mln zł
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w pierwszych sześciu dniach trwania imprezy wyniosły łącznie 65,73 mln zł. Mecz naszej reprezentacji z Senegalem zarobił 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Wolnomiejski po kilkunastu latach pracy odchodzi z GroupM
Chief operating officer Rafał Wolnomiejski z końcem roku odchodzi z GroupM (należą do niej domy mediowe MediaCom, Mindshare i Wavemaker). Nie będzie jego następcy, bo firma zmienia strukturę.
więcej
|
Magna: Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie w tym roku do 10,3 mld zł
Z szacunków analityków firmy Magna Global Polska wynika, że rynek reklamy w Polsce wzrośnie w tym roku, w porównaniu do roku ub. o 4,9 proc. , a jego wartość wyniesie 10,3 mld zł. Internet z największym wzrostem.
więcej
|
Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)
W ramach mundialowej kampanii z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji Grupa Lotos uruchomiła internetowe narzędzie, w którym każdy użytkownik może wygenerować krótkie, imienne podziękowanie dla niego od piłkarzy.
więcej
|
W czasie przerw reklamowych masowo korzystamy ze smartfonów
Ponad 90 proc. internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona - wynika z analizy gemiusAdReal, opartej na badaniu jednoźródłowym. Co trzecia osoba przegląda w trakcie reklam social media, co piąta zaś gra w gry.
więcej
|
Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
Nie można „kontrolować” czy tworzyć influencerów na potrzeby marki, ponieważ to ich autentyczność i osobowość jest największą ich wartością. W dzisiejszym świecie coraz trudniej zbudować efektywną komunikację w oparciu tylko o motywacje biznesowe, nie da się stworzyć kontentu z założenia, że będzie wiralowy. Należy skupić się na wizji tego co che się osiągnąć, a skutki przyjdą same – trzeci dzień festiwalu reklamowego Cannes Lions relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy
Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi przetarg na wybór domu mediowego, z którym będzie współpracował przy kampanii zaplanowanej na br.
więcej
|
ZPR Media wyprodukuje spoty dla kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy
ZPR Media wygrała przetarg Kancelarii Prezydenta RP dotyczący produkcji spotów filmowych i radiowych. W postępowaniu uczestniczyli też Film Grupa, Media Lord i Studio Fullglass.
więcej
|
Polska Izba Mleka planuje kampanię ,,Prawda o mleku"
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację projektu „Prawda o mleku”. Zadaniem agencji będzie opracowanie koncepcji działań obejmujących emisję cyklu filmów.
więcej
|
Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies
Agencja marketingu internetowego Cube Group podjęła współpracę partnerską z firmą Ingenious Technologies. Będzie korzystała z jej rozwiązań umożliwiających m.in. analizę aktywności internautów w celu zwiększaniu efektywności działań reklamowych w sieci.
więcej
|
Krakus w nowej kampanii "rozkręca grilla" (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa produktów na grilla marki Krakus (Maspex Wadowice). Działania przygotowała agencja Change Serviceplan, studio Waju i Maspex.
więcej
|
Burger King ze specjalną ofertą na Dzień Ojca
Z okazji przypadającego na 23 czerwca Dnia Ojca, sieć fastfoodów Burger King przygotowała limitową edycję King Dad Meal. W całej Polsce będzie dostępnych około 3 tys. takich zestawów.
więcej
|
Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym
Grupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym.
więcej
|
Patrycja Klarecka przechodzi z PARP do zarządu Orlenu
Patrycja Klarecka została powołana na stanowisko członka zarządu Orlenu ds. handlowych. Poprzednio była prezesem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, a wcześniej pracowała m.in. w Giełdzie Papierów Wartościowych, Banku Zachodnim WBK, Telewizji Polskiej i PZU.
więcej
|
LG partnerem technologicznym AGO Esports
Członkowie drużyny AGO Esports nawiązali współpracę z LG Electronics Polska. Promują monitory dla graczy LG GK750F.
więcej
|
Andre Gustavo Soares przejmuje zarządzanie marką Nike w agencji Wieden + Kennedy
Do zespołu centrali agencji Wieden + Kennedy w Portland dołączył Andre Gustavo Soares. Objął funkcję group brand directora. Będzie koordynował globalne prace dla marki Nike.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|
Agora wypłaci 23,3 mln zł dywidendy, zarząd powołany na kolejną kadencję
Akcjonariusze Agory zdecydowali, że firma wypłaci w dywidendzie 23,29 mln zł, po 50 groszy na akcję. Jednocześnie na kolejną, 5-letnią kadencję w zarządzie spółki powołani zostali Bartosz Hojka (prezes), Tomasz Jagiełło, Agnieszka Sadowska, Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania.
więcej
|
Agencja Bridge żąda od ,,Gazety Wyborczej" sprostowania informacji o lobbingu na rzecz GetBack
Agencja doradztwa komunikacyjnego Bridge, której udziałowcem jest Igor Janke, podjęła kroki prawne wobec Wojciecha Czuchnowskiego i Małgorzaty Kolińskiej-Dąbrowskiej - dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, którzy opisali rzekome działania lobbingowe Janke na rzecz GetBack. - W razie ponownej odmowy zamieszczenia sprostowań Bridge będzie dochodził swoich praw na drodze sądowej - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Wysocki, prezes agencji.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" liderami w I kwartale
W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Komisja Prawna PE poparła dyrektywę o podatku od linków i filtrowaniu treści. ,,Nowe przepisy będą skrajnie destruktywne"
Komisja Prawna Parlamentu Europejskiego w głosowaniu przyjęła do dalszych prac projekt dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Największe kontrowersje wzbudza art. 11 i art.13 o tzw. podatku od linków i obowiązku filtrowania treści. Europosłowie byli na tak, przeciwni są natomiast agregatorzy treści oraz organizacje pozarządowe. - Projekt jest w interesie dużych korporacji, a w oczywisty sposób wbrew interesowi społecznemu - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Facebook testuje płatny dostęp do zamkniętych grup
Facebook rozpoczął próby nowego rozwiązania, które ma ułatwić administratorom grup w serwisie wprowadzenie opłat za dostęp do zamkniętych społeczności. Firma tłumaczy, że dzięki temu użytkownicy prowadzący grupy będą mogli w większym stopniu zająć się ich jakością, przy okazji zarabiając na tym pieniądze.
więcej
|
Pracownicy produkcji Netflixa nie mogą patrzeć się na siebie dłużej niż 5 sekund
Platforma Netflix wprowadza nową politykę bezpieczeństwa, która ma chronić pracujące na planach osoby przed napaściami na tle seksualnym. Jedną z jej zasad jest ograniczenie do 5 sekund dozwolonego czasu, przez jaki dwie osoby z tej samej produkcji mogą się na siebie wzajemnie patrzeć.
więcej
|
Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
Nie można „kontrolować” czy tworzyć influencerów na potrzeby marki, ponieważ to ich autentyczność i osobowość jest największą ich wartością. W dzisiejszym świecie coraz trudniej zbudować efektywną komunikację w oparciu tylko o motywacje biznesowe, nie da się stworzyć kontentu z założenia, że będzie wiralowy. Należy skupić się na wizji tego co che się osiągnąć, a skutki przyjdą same – trzeci dzień festiwalu reklamowego Cannes Lions relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Instagram z miliardem użytkowników
Instagram ujawnił, że liczba jego aktywnych użytkowników sięgnęła 1 miliarda miesięcznie.
więcej
|
Ponad 40 proc. Polaków nie ufa kryptowalutom
Ponad 16,5 proc. Polaków znających pojęcie kryptowalut deklaruje ich posiadanie. Najczęściej kupowany jest Bitcoin, wynika z raportu SW Research zrealizowanego na zlecenie platformy Luno. Jednocześnie 41 proc. badanych nie ufa tej formie inwestycji.
więcej
|
Serwis MSN zmienia się w Microsoft News, aby dostarczać sprawdzone i lepiej dobrane wiadomości
Microsoft zastąpił agregator newsów MSN nową platformą o nazwie Microsoft News, dostępną zarówno na komputerach, jak i w formie aplikacji mobilnej. Koncern zapowiada, że w dobie zmieniających się mediów będzie dostarczał wyłącznie starannie wyselekcjonowane przez redaktorów i sztuczną inteligencję wiadomości pochodzące jedynie od sprawdzonych i zaufanych wydawców.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
|
|