Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Czerwca 2018
 
 
 
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
 
W br. średnie wynagrodzenia gwarantowane i stawki godzinowej w agencjach reklamowych i mediowych zwiększyły się o 6 proc. Dwie trzecie firm prognozuje, że urosną ich wpływy i liczba pracowników. Wśród typowych stanowisk najwyższe pensje są dla account directora (13 tys. zł), senior strategic plannera (11,5 tys. zł), senior copywritera (11,05 tys. zł), senior art directora (10,91 tys. zł) i media managera (10,74 tys. zł) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agora wypłaci 23,3 mln zł dywidendy, zarząd powołany na kolejną kadencję
 
Akcjonariusze Agory zdecydowali, że firma wypłaci w dywidendzie 23,29 mln zł, po 50 groszy na akcję. Jednocześnie na kolejną, 5-letnią kadencję w zarządzie spółki powołani zostali Bartosz Hojka (prezes), Tomasz Jagiełło, Agnieszka Sadowska, Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania. więcej
 
 
Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję ,,Ostatnie drzewo" i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland
 
Agencja Ogilvy Poland zdobyła wczoraj Złotego, Srebrnego i Brązowego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2018. Nagrodzono nimi kampanię „Ostatnie drzewo” poświęconą Puszczy Białowieskiej, a zrealizowaną pro-bono dla Greenpeace. więcej
 
 
Komisja Prawna PE poparła dyrektywę o podatku od linków i filtrowaniu treści. ,,Nowe przepisy będą skrajnie destruktywne"
 
Komisja Prawna Parlamentu Europejskiego w głosowaniu przyjęła do dalszych prac projekt dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Największe kontrowersje wzbudza art. 11 i art.13 o tzw. podatku od linków i obowiązku filtrowania treści. Europosłowie byli na tak, przeciwni są natomiast agregatorzy treści oraz organizacje pozarządowe. - Projekt jest w interesie dużych korporacji, a w oczywisty sposób wbrew interesowi społecznemu - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego. więcej
 
 
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, mecz Polaków wygenerował 15 mln zł
 
Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w pierwszych sześciu dniach trwania imprezy wyniosły łącznie 65,73 mln zł. Mecz naszej reprezentacji z Senegalem zarobił 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. ,,Nie ma przyszłości" więcej
 
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza) więcej
 
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne więcej
 
Dlaczego marki decydują się na wsparcie społeczności LGBT? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca programów telewizyjnych Mass Koncept
Asystent Kierownika Produkcji TV Mass Koncept
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
Sales Executive BBC Studios
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
SEM Planner Performics
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
DIGITAL PROMOTION MANAGER Agora
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, mecz Polaków wygenerował 15 mln zł

Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w pierwszych sześciu dniach trwania imprezy wyniosły łącznie 65,73 mln zł. Mecz naszej reprezentacji z Senegalem zarobił 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

184 tys. widzów ,,Skandalistów". Hitem wróżbita Maciej Skrzątek

Trzeci sezon programu „Skandaliści” gromadził średnio 184 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród kanałów newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 618 tys. zł. Największą popularnością cieszył się odcinek z wróżbitą Maciejem Skrzątkiem, który obejrzało 348 tys. osób. więcej

,,Robota na weekend" od 29 lipca w Nowa TV. Poprowadzą Anna Drozd i Beata Łańcuchowska

Od 29 lipca 2018 roku Nowa TV rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Robota na weekend” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodyniami będą Anna Drozd i Beata Łańcuchowska. więcej

"Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"

Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” oglądało 98 tys. osób. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., widownia programu niemal się nie zmieniła. Program około dwudziestokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Disney przebija ofertę Comcasta, chce zapłacić za Foxa ponad 71 mld dolarów

Trwa rywalizacja o zakup rozrywkowej części 21st Century Fox prowadzona przez Disneya i Comcast. Po złożeniu przez Comcast oferty na kwotę 65 mld dolarów Disney w kontrze zadeklarował kupno Foxa za 71,3 mld. Rupert Murdoch, szef 21st Century Fox nie kryje zadowolenia z nowej propozycji Disneya. więcej

Endemol Shine poszukuje kupca, chce uzyskać 4 mld dolarów ze sprzedaży

Firma producencka Endemol Shine stojąca za takimi produkcjami jak „Black Mirror” i „Master Chef” szuka kupca – wynika z nieoficjalnych informacji. Obecnie właścicielami Endemol Shine są w połowie 21st Century Fox oraz Apollo Global, które zgodziły się na ewentualną sprzedaż.   więcej

Nielsen: 11,1 mln widzów meczu Polska-Senegal w TVP1 i TVP Sport

Mecz reprezentacji Polski z Senegalem na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 11,13 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet chce nadawać w Warszawie i Krakowie. ,,Szykujemy się od kilku miesięcy"

Radio Wnet powalczy w konkursie KRRiT o wolne częstotliwości w Warszawie i Krakowie. - Mamy pomysł i chcemy zbudować bardzo przyzwoite, dobre radio - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, założyciel i szef stacji. więcej

 
Media publiczne bez reklam od 2021 roku

Od 2021 w mediach publicznych na Łotwie - Latvijas Televizija i Latvijas Radio - nie będzie już reklam - zdecydował w środę łotewski parlament. Lukę finansową, jaką spowoduje wycofanie się z płatnych reklam, mają wypełnić dodatkowe środki z budżetu. więcej

 
Karol Modzelewski w porannym paśmie RMF FM ,,Wstawaj szkoda lata". Ewelina Sieńko pogodynką

Stand-uper Karol Modzelewski dołączy na okres wakacji do porannej ekipy RMF FM. W paśmie pojawi się także nowa pogodynka - Ewelina Sieńko. więcej

 
Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym

Grupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Duży spadek Trójki

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od grudnia 2017 roku do maja 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)

W br. średnie wynagrodzenia gwarantowane i stawki godzinowej w agencjach reklamowych i mediowych zwiększyły się o 6 proc. Dwie trzecie firm prognozuje, że urosną ich wpływy i liczba pracowników. Wśród typowych stanowisk najwyższe pensje są dla account directora (13 tys. zł), senior strategic plannera (11,5 tys. zł), senior copywritera (11,05 tys. zł), senior art directora (10,91 tys. zł) i media managera (10,74 tys. zł) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję ,,Ostatnie drzewo" i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland

Agencja Ogilvy Poland zdobyła wczoraj Złotego, Srebrnego i Brązowego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2018. Nagrodzono nimi kampanię „Ostatnie drzewo” poświęconą Puszczy Białowieskiej, a zrealizowaną pro-bono dla Greenpeace. więcej

66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, mecz Polaków wygenerował 15 mln zł

Cennikowe wpływy reklamowe Telewizji Polskiej wokół relacji z mundialu (transmisji meczów, studiów sportowych oraz ceremonii otwarcia) w pierwszych sześciu dniach trwania imprezy wyniosły łącznie 65,73 mln zł. Mecz naszej reprezentacji z Senegalem zarobił 14,70 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Wolnomiejski po kilkunastu latach pracy odchodzi z GroupM

Chief operating officer Rafał Wolnomiejski z końcem roku odchodzi z GroupM (należą do niej domy mediowe MediaCom, Mindshare i Wavemaker). Nie będzie jego następcy, bo firma zmienia strukturę. więcej

Magna: Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie w tym roku do 10,3 mld zł

Z szacunków analityków firmy Magna Global Polska wynika, że rynek reklamy w Polsce wzrośnie w tym roku, w porównaniu do roku ub. o 4,9 proc. , a jego wartość wyniesie 10,3 mld zł. Internet z największym wzrostem. więcej

Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)

W ramach mundialowej kampanii z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji Grupa Lotos uruchomiła internetowe narzędzie, w którym każdy użytkownik może wygenerować krótkie, imienne podziękowanie dla niego od piłkarzy. więcej

W czasie przerw reklamowych masowo korzystamy ze smartfonów

Ponad 90 proc. internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona - wynika z analizy gemiusAdReal, opartej na badaniu jednoźródłowym. Co trzecia osoba przegląda w trakcie reklam social media, co piąta zaś gra w gry. więcej

Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)

Nie można „kontrolować” czy tworzyć influencerów na potrzeby marki, ponieważ to ich autentyczność i osobowość jest największą ich wartością. W dzisiejszym świecie coraz trudniej zbudować efektywną komunikację w oparciu tylko o motywacje biznesowe, nie da się stworzyć kontentu z założenia, że będzie wiralowy. Należy skupić się na wizji tego co che się osiągnąć, a skutki przyjdą same – trzeci dzień festiwalu reklamowego Cannes Lions relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media (Havas Media Group). więcej

Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi przetarg na wybór domu mediowego, z którym będzie współpracował przy kampanii zaplanowanej na br. więcej

ZPR Media wyprodukuje spoty dla kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy

ZPR Media wygrała przetarg Kancelarii Prezydenta RP dotyczący produkcji spotów filmowych i radiowych. W postępowaniu uczestniczyli też Film Grupa, Media Lord i Studio Fullglass. więcej

Polska Izba Mleka planuje kampanię ,,Prawda o mleku"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację projektu „Prawda o mleku”. Zadaniem agencji będzie opracowanie koncepcji działań obejmujących emisję cyklu filmów. więcej

Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies

Agencja marketingu internetowego Cube Group podjęła współpracę partnerską z firmą Ingenious Technologies. Będzie korzystała z jej rozwiązań umożliwiających m.in. analizę aktywności internautów w celu zwiększaniu efektywności działań reklamowych w sieci. więcej

Krakus w nowej kampanii "rozkręca grilla" (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa produktów na grilla marki Krakus (Maspex Wadowice). Działania przygotowała agencja Change Serviceplan, studio Waju i Maspex. więcej

Burger King ze specjalną ofertą na Dzień Ojca

Z okazji przypadającego na 23 czerwca Dnia Ojca, sieć fastfoodów Burger King przygotowała limitową edycję King Dad Meal. W całej Polsce będzie dostępnych około 3 tys. takich zestawów. więcej

Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym

Grupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. więcej

Patrycja Klarecka przechodzi z PARP do zarządu Orlenu

Patrycja Klarecka została powołana na stanowisko członka zarządu Orlenu ds. handlowych. Poprzednio była prezesem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, a wcześniej pracowała m.in. w Giełdzie Papierów Wartościowych, Banku Zachodnim WBK, Telewizji Polskiej i PZU. więcej

LG partnerem technologicznym AGO Esports

Członkowie drużyny AGO Esports nawiązali współpracę z LG Electronics Polska. Promują monitory dla graczy LG GK750F. więcej

Andre Gustavo Soares przejmuje zarządzanie marką Nike w agencji Wieden + Kennedy

Do zespołu centrali agencji Wieden + Kennedy w Portland dołączył Andre Gustavo Soares. Objął funkcję group brand directora. Będzie koordynował globalne prace dla marki Nike. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora wypłaci 23,3 mln zł dywidendy, zarząd powołany na kolejną kadencję

Akcjonariusze Agory zdecydowali, że firma wypłaci w dywidendzie 23,29 mln zł, po 50 groszy na akcję. Jednocześnie na kolejną, 5-letnią kadencję w zarządzie spółki powołani zostali Bartosz Hojka (prezes), Tomasz Jagiełło, Agnieszka Sadowska, Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania. więcej

Agencja Bridge żąda od ,,Gazety Wyborczej" sprostowania informacji o lobbingu na rzecz GetBack

Agencja doradztwa komunikacyjnego Bridge, której udziałowcem jest Igor Janke, podjęła kroki prawne wobec Wojciecha Czuchnowskiego i Małgorzaty Kolińskiej-Dąbrowskiej - dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, którzy opisali rzekome działania lobbingowe Janke na rzecz GetBack. - W razie ponownej odmowy zamieszczenia sprostowań Bridge będzie dochodził swoich praw na drodze sądowej - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Wysocki, prezes agencji. więcej

,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" liderami w I kwartale

W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Komisja Prawna PE poparła dyrektywę o podatku od linków i filtrowaniu treści. ,,Nowe przepisy będą skrajnie destruktywne"

Komisja Prawna Parlamentu Europejskiego w głosowaniu przyjęła do dalszych prac projekt dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Największe kontrowersje wzbudza art. 11 i art.13 o tzw. podatku od linków i obowiązku filtrowania treści. Europosłowie byli na tak, przeciwni są natomiast agregatorzy treści oraz organizacje pozarządowe. - Projekt jest w interesie dużych korporacji, a w oczywisty sposób wbrew interesowi społecznemu - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego. więcej

Facebook testuje płatny dostęp do zamkniętych grup

Facebook rozpoczął próby nowego rozwiązania, które ma ułatwić administratorom grup w serwisie wprowadzenie opłat za dostęp do zamkniętych społeczności. Firma tłumaczy, że dzięki temu użytkownicy prowadzący grupy będą mogli w większym stopniu zająć się ich jakością, przy okazji zarabiając na tym pieniądze. więcej

Pracownicy produkcji Netflixa nie mogą patrzeć się na siebie dłużej niż 5 sekund

Platforma Netflix wprowadza nową politykę bezpieczeństwa, która ma chronić pracujące na planach osoby przed napaściami na tle seksualnym. Jedną z jej zasad jest ograniczenie do 5 sekund dozwolonego czasu, przez jaki dwie osoby z tej samej produkcji mogą się na siebie wzajemnie patrzeć. więcej

Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)

Nie można „kontrolować” czy tworzyć influencerów na potrzeby marki, ponieważ to ich autentyczność i osobowość jest największą ich wartością. W dzisiejszym świecie coraz trudniej zbudować efektywną komunikację w oparciu tylko o motywacje biznesowe, nie da się stworzyć kontentu z założenia, że będzie wiralowy. Należy skupić się na wizji tego co che się osiągnąć, a skutki przyjdą same – trzeci dzień festiwalu reklamowego Cannes Lions relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media (Havas Media Group). więcej

Instagram z miliardem użytkowników

Instagram ujawnił, że liczba jego aktywnych użytkowników sięgnęła 1 miliarda miesięcznie. więcej

Ponad 40 proc. Polaków nie ufa kryptowalutom

Ponad 16,5 proc. Polaków znających pojęcie kryptowalut deklaruje ich posiadanie. Najczęściej kupowany jest Bitcoin, wynika z raportu SW Research zrealizowanego na zlecenie platformy Luno. Jednocześnie 41 proc. badanych nie ufa tej formie inwestycji. więcej

Serwis MSN zmienia się w Microsoft News, aby dostarczać sprawdzone i lepiej dobrane wiadomości

Microsoft zastąpił agregator newsów MSN nową platformą o nazwie Microsoft News, dostępną zarówno na komputerach, jak i w formie aplikacji mobilnej. Koncern zapowiada, że w dobie zmieniających się mediów będzie dostarczał wyłącznie starannie wyselekcjonowane przez redaktorów i sztuczną inteligencję wiadomości pochodzące jedynie od sprawdzonych i zaufanych wydawców. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Maria Mackiewicz-Pereira przeszła z kancelarii premiera do Ministerstwie Środowiska

Maria Mackiewicz-Pereira, która wcześniej pracowała w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, obecnie jest zatrudniona w Ministerstwie Środowiska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną dla Pharmabest

Agencja On Board Think Kong nawiązała współpracę z koncernem Pharmabest. Poprowadzi dla klienta kampanię edukacyjną „Probiotyk - wybieram świadomie”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Honor zapowiada na polskim rynku smartfony Honor Play, 7S, 7A i 7C. ,,Chcemy być w pierwszej piątce dostawców"
W czasie przerw reklamowych masowo korzystamy ze smartfonów
125 mln urządzeń wearables zostanie sprzedanych w 2018 r.. Na rynku smartwatch liderem Apple
Plush z nową ofertą internetu za 25 zł lub 30 zł
Router D-Link narażony na atak z użyciem botnetu
Uber będzie więcej płacił kierowcom samochodów elektrycznych
Eckart Diepenhorst p.o. prezesa mytaxi, Marc Berg przechodzi do Intelligent Apps
Dawid Banasiuk odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów i rozwiązań sieciowych w Tech Data
 
 
 
GOSPODARKA
 
Magna: Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie w tym roku do 10,3 mld zł
Ponad 40 proc. Polaków nie ufa kryptowalutom
Pierwsze zawiadomienie do prokuratury w sprawie zatrucia bakterią salmonelli w Green Caff? Nero. Firma odpowiada
Uber będzie więcej płacił kierowcom samochodów elektrycznych
Agnieszka Wrońska i Rafał Stankiewicz w Radzie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy serial ,,Kidding" w HBO GO
Apple robi serial "Little America" o imigrantach w Ameryce
"Lovecraft Country" - nowy serial HBO. Zagrają Courtney B. Vance i Elizabeth Debicki
"All Day and a Night" - nowy film Netfliksa. Odpowiada za niego Joe Robert Cole
Piąty sezon serialu "Luther". "Będzie bolało"
Stopklatka TV pokaże serial ,,Sherlock"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj