|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT na ,,Studio Polska" o ,,zboczeńcach", TVP broni Ogórek i Łęskiego. Lichocka: bycie dziennikarzem nie oznacza zgody na obrażanie
Telewizja Polska staje po stronie prowadzących program „Studio Polska” Magdaleny Ogórek i Jacka Łęskiego, którzy w sobotę nie reagowali na obraźliwe komentarze gości i widowni pod adresem homoseksualistów. - Bycie dziennikarzem nie oznacza zgody i milczącej akceptacji na obrażanie innych - odpowiada posłanka Joanna Lichocka z Rady Mediów Narodowych. Jak dotąd do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły 33 skargi.
więcej
|
Mundial zapewni TVP skok oglądalności, ale wpływy z reklam nie pokryją kosztów praw do transmisji (opinie)
Dzięki zbliżającym się mistrzostwom świata w piłce nożnej Telewizja Polska może liczyć na znaczny wzrost oglądalności. To, jak będzie wysoki, zależy od pierwszego meczu polskiej reprezentacji. Eksperci z domów mediowych szacują, że oglądalność meczów z udziałem Polaków może przyciągnąć od 10 do 12 mln widzów. Wpływy reklamowe wygenerowane dzięki mundialowi nie pokryją jednak kosztów praw do transmisji.
więcej
|
Szefowa TVN Style opuszcza Grupę TVN
Joanna Tylman, szefowa TVN Style, odchodzi z Grupy TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport po wejściu na MUX-3 wzrosła o 129 proc. Jacek Kurski: słuszność naszej decyzji
TVP Sport w pierwszych pięciu dniach po rozpoczęciu nadawania na MUX-3 oglądało średnio 79 tys. widzów. Było to o 128,57 proc. niż w dniach poprzedzających emisję teko kanału w DVB-T. - Naszą misją jest dostarczenie dostępu do wydarzeń sportowych wszystkim widzom - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
466 tys. widzów ,,Superwizjera" w TVN24 i 623 tys. w TVN. Jesienią nowe odcinki
Wiosenne premierowe odcinki „Superwizjera” w TVN24 oglądało średnio 466 tys. widzów, a powtórki pokazywane w TVN gromadziły 623 tys. osób. Magazyn na obu antenach zanotował wzrost oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki na antenę obu stacji będą emitowane w jesiennej ramówce tego roku.
więcej
|
731 tys. widzów ,,Sceny alternatywnej" w TVP1 i 71 tys. w TVP Kultura
„Scenę alternatywną” 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2018 w TVP1 oglądało średnio 731 tys. widzów, a w TVP Kultura było to 71 tys. osób - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
Michał Malitowski jurorem w ,,World of Dance" w Polsacie
Tancerz Michał Malitowski będzie w jury polskiej edycji talent-show „World of Dance”, którą jesienią pokaże Polsat. Malitowski występował już w tej roli w programach Polsatu „Got to Dance. Tylko Taniec” oraz „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.
więcej
|
,,Domowe rewolucje" jesienią wrócą do HGTV. Stacja szuka uczestników
Wystartowały castingi do trzeciej odsłony formatu wnętrzarskiego HGTV „Domowe rewolucje”, w którym Dorota Szelągowska wyremontuje mieszkania i domy. Program wróci jesienią.
więcej
|
Fokus TV na czele kanałów dokumentalnych, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię
W maju br. bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł H2, a najwięcej straciło CBS Reality - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Postanie drugi sezon ,,Sukcesji"
HBO zamówiło drugi sezon serialu „Sukcesja”, który opowiada o wielkich pieniądzach i walce o władze na samym szczycie globalnej korporacji mediowej. Aktualnie nadawca emituje pierwszy sezon produkcji, którego premiera odbyła się 4 czerwca 2018 roku.
więcej
|
,,The Outpost" od 9 września w Sci-Fi (wideo)
Od 9 września 2018 roku Sci-Fi emitować będzie nowy serial „The Outpost”. Właśnie udostępniony został pierwszy teaser produkcji.
więcej
|
Rafał Wolski, Przemysław Pełka, Marcin Rosłoń, Bartosz Gleń i Rafał Dębiński komentatorami mundialu w Canal+ 4K Ultra HD
Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji na antenie Canal + 4K Ultra HD skomentują Rafał Wolski, Przemysław Pełka, Marcin Rosłoń, Bartosz Gleń i Rafał Dębiński. Nowy kanał platformy nc+ przeprowadzi transmisje w standardzie 12 spotkań Mundialu.
więcej
|
Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w TVP. Jest nowa umowa
TVP zakupiła prawa do mistrzostw świata w lotach narciarskich w 2022 i 2024 roku. Oba wydarzenia będzie można oglądać nie tylko w telewizji, ale również w internecie. Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w 2022 roku rozegrane zostaną w norweskim Vikersund. Gospodarz imprezy w 2024 roku nie został jeszcze wybrany.
więcej
|
,,Światowe przygody Dory" i ,,Mistrzowie futbolu Nick" - nowe gry mobilne Nickelodeon
Nadawca Viacom International Media Networks udostępnił dwie nowe gry mobilne Nickelodeon - „Światowe przygody Dory” i „Mistrzowie futbolu Nick”.
więcej
|
Polsat Music ze specjalną oprawą na czas trwania mundialu w Rosji
Telewizja Polsat z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji zdecydowała się wprowadzić okolicznościową oprawę muzycznego kanału Polsat Music.
więcej
|
,,Imperium 4" od 17 czerwca w FOX
Od 17 czerwca 2018 roku FOX rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Imperium”.
więcej
|
Cykl ,,Lubelskie? Naturalnie" w National Geographic
National Geographic w tym roku już po raz ósmy włączy się w obchody Land Art Festiwal. Z tej okazji stacja pokaże cykl trzech miniprogramów „Lubelskie? Naturalnie”.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Kubica twarzą produktów Lotos Dynamic
Kierowca rajdowy Robert Kubica został ambasadorem produktów Dynamic - submarki koncernu Lotos. Sportowiec promować będzie paliwa Quazar oraz napoje energetyczne.
więcej
|
Mark Read, szef WPP przypomina pracownikom o wzajemnym szacunku
Mark Read, szef holdingu reklamowego WPP wysłał do pracowników sieci na całym świecie e-mail będący odpowiedzią na doniesienia mediów na temat rzekomego korzystania przez byłego szefa firmy Martina Sorrella z usług prostytutek za służbowe pieniądze. Przypomniał im m.in. o szacunku i wartościach obowiązujących w firmie.
więcej
|
Jan Mela w międzynarodowej kampanii Renault Limited (wideo)
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa serii Limited samochodów Renault. Jednym z bohaterów reklam jest niepełnosprawny podróżnik Jan Mela.
więcej
|
Łódź zachęca do segregacji odpadów memami z arcydziełami malarstwa
Władze Łodzi ruszyły z kampanią informacyjną na temat nowych zasad selektywnej segregacji odpadów. Koncept akcji jest nietypowy, wykorzystuje bowiem znane dzieła sztuki.
więcej
|
Prezerwatywy Durex reklamowane z emoji na opakowaniach (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca prezerwatywy Durex (produkowane przez Reckitt Benckiser) z ikonkami emocji na opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają Isobar Poland Group i Zenith.
więcej
|
,,Małe rzeczy są Big" w reklamach lodów Big Milk (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever Polska) oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe IQ Marketing i Mindshare.
więcej
|
MediaCom Business Science zaczyna globalną współpracę z Facebookiem, zapewni reklamodawcom pomiar efektywności
MediaCom Business Science, jednostka analityczna MediaCom Warszawa (GroupM), rozpoczyna partnerską współpracę z Facebookiem w obszarze tzw. marketing mix modeling (MMM). Będzie odpowiadać za pomiar efektywności działań marketingowych.
więcej
|
Karolina Szajewska awansowała na delivery directora w Possible
Karolina Szajewska objęła stanowisko delivery directora w agencji interaktywnej Possible. Z firmą związana jest od 2011 roku.
więcej
|
Ministerstwo Nauki szykuje kampanię na temat realizowanych projektów
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego planuje ogólnopolską kampanię w prasie i internecie dotyczącą programów i projektów przez ten resort realizowanych. Z wybraną firmą podpisze umowę na rok.
więcej
|
Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Garyluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska w akcji ,,Kocie Kity"
Fundacja Sarigato akcją „Kocie Kity” rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezdomnych kotów. Zaangażowali się w nią najlepsi koci behawioryści oraz Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska.
więcej
|
Piłkarze grają w garniturach w reklamie perfum Hugo Boss (wideo)
Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii promującej perfumy Hugo Boss. Bohaterami reklam jest czterech piłkarzy: Anglik Harry Kane, Brazylijczyk Philippe Coutinho, Niemiec Julian Draxler i Hiszpan Alvaro Morata.
więcej
|
Multikino z Coca-Colą: mecze Polaków i finał piłkarskiego mundialu na kinowych ekranach
Sieć kin Multikino nawiązała współpracę z firmą Coca-Cola, dzięki której pokaże transmisje wszystkich meczów reprezentacji Polski oraz finał piłkarskiego mundialu w Rosji. Przygotowano także konkurs z nagrodami.
więcej
|
GoldenSubmarine zajmuje się obsługą kreacji i strategii UPC Polska
Agencja GoldenSubmarine od kwietnia pracuje dla UPC Polska w zakresie obsługi strategiczno-kreatywnej. Ostatnio marketer współpracował w tym zakresie z TBWA i agencją HI. Nową agencję wybrano w przetargu.
więcej
|
SkyCash: do 10 zł zwrotu za zakup biletu kartą Visa
Wystartowała promocja SkyCash i Visa, w ramach której można otrzymać zwrot do 10 zł za zakup biletu w aplikacji za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w programie Visa Oferty.
więcej
|
Lody, gofry i wafle Furore! z identyfikacją wizualną od San Markos
Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla sieci lodziarni Furore! należącej do grupy Lagardere Travel Retail.
więcej
|
Linux Polska po raz pierwszy odświeża identyfikacją wizualną
Od początku czerwca firma technologiczna Linux Polska ma nowe logo oraz identyfikację wizualną.
więcej
|
Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe
Agencja Havas Engage Warsaw po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą marketingową wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.
więcej
|
Deloitte przez kolejne trzy lata partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej
Deloitte i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły partnerstwo w zakresie świadczenia usług doradczych do końca roku 2020.
więcej
|
Grupa Skanska reklamuje budowę warszawskiego osiedla Holm House
Ruszyła kampania Grupy Skanska, promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Za akcję odpowiada Codemedia.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|
Fundacja Czartoryskich usunięta z listy sponsorów zjazdu Klubów ,,Gazety Polskiej", znalazła się tam przez nieporozumienie
Z listy sponsorów tegorocznego zjazdu Klubów „Gazety Polskiej” usunięto Fundację Książąt Czartoryskich. Organizatorzy proponowali jej wsparcie wydarzenia, ale nie zawarto umowy.
więcej
|
,,Party" i ,,Przyjaciółka" dużo więcej z reklam. Tylko ,,Twój Styl" ze spadkiem, ,,Vogue" debiutuje w czołówce (TOP10)
Po czterech miesiącach br. pogłębia się spadek przychodów z reklam „Twojego Stylu” w porównaniu do tego samego okresu ub.r. Do czołówki 10 największych pod tym względem magazynów trafił miesięcznik „Vogue”, po dwóch miesiącach od rynkowego debiutu.
więcej
|
Ks. Tomasz Jaklewicz odwołany z funkcji wicenaczelnego ,,Gościa Niedzielnego"
Pod koniec lipca ks. Tomasz Jaklewicz przestanie pełnić funkcję zastępcy redaktora naczelnego tygodnika „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Z tytułem jest związany od 14 lat.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko ,,CKM" na plusie
Prawie wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”. Zyskało tylko „CKM” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tommy Hilfiger współnaczelnym InStyle Polska. ,,Zabiegaliśmy o to bardzo długo i w końcu się udało"
Lipcowo-sierpniowe wydanie InStyle’a (Burda International Polska) wspólnie z polską redakcją przygotował Tommy Hilfiger – twórca amerykańskiego marki, sygnowanej jego nazwiskiem. Jako współnaczelny numeru projektant odpowiada za treść magazynu.
więcej
|
,,Skarb Kibica" ze 236 stronami na mundial
W czwartek 14 czerwca br. do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zostanie dołączone wydanie „Skarbu Kibica” poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej.
więcej
|
|
|
Newsy na Fakt.pl i Plejadzie zaczęły odsyłać na stronę główną Onet. ,,To odpowiedź na działania konkurencji"
Grupa Onet-RAS Polska testuje mechanizm, w ramach którego część użytkowników, klikając w informacje na stronach głównych Fakt.pl i Plejada.pl jest przekierowywana do zajawek tekstów na stronie głównej Onetu - dopiero potem do docelowego artykułu już w danym serwisie. Podobne rozwiązanie od paru lat stosuje na swoich profilach na Facebooku i Twitterze.
więcej
|
Cristiano Ronaldo najchętniej obserwowanym piłkarzem świata w social mediach, wysoko Lewandowski
Cristiano Ronaldo ma 320 milionów obserwujących w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter). Portugalczyk jako lider rankingu Ecco World Cup wyprzedza Naymara i Lionela Messiego. Spośród polskich piłkarzy, najwyżej sklasyfikowano Roberta Lewandowskiego (miejsce 20.).
więcej
|
Serwisy i systemy internetowe administracji państwowej niedostępne wskutek awarii
Serwisy Obywatel.gov.pl, Pz.gov.pl, Cepik.gov.pl i Epuap.gov.pl oraz systemy SRP, CEPiK i ePUAP są niedostępne od wtorku rano. Powodem jest awaria.
więcej
|
Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej
Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc?
więcej
|
|
|