|
|
|
|
|
|
|
Player+ BOX już dostępny w sprzedaży. ,,To hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie"
Od poniedziałku 11 czerwca br. w sprzedaży dostępny jest dekoder Player+ BOX, który wprowadzili wspólnie Grupa TVN i platforma nc+. - To innowacja, zunifikowana hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. - Jest alternatywą dla wszystkich, którzy płacą za telewizję liniową, a potrzebują większej elastyczności - podkreśla Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych zmienia członka rady programowej TVP Gdańsk. W tle konflikt z dyrektor ośrodka
Rada Mediów Narodowych uchyliła decyzję o powołaniu Henryka Jezierskiego na członka rady programowej TVP Gdańsk. Swoją funkcję pełnił od stycznia 2017 roku. W tle odwołania rysuje się jednak historia konfliktu pomiędzy członkiem rady programowej, a dyrektor gdańskiego ośrodka telewizji publicznej, Joanną Strzemieczną-Rozen. Oboje oskarżają się o naruszenie dóbr osobistych.
więcej
|
Emitel jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8
Firma EmiTel wydała oświadczenie w sprawie negocjacji z TVP dotyczących dostępu do ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Operator prostuje informacje wydane przez publicznego nadawcę w tej sprawie, a także informuje, że jest gotowy jeszcze przed mundialem uruchomić TVP Sport HD na MUX-8.
więcej
|
Michał Tracz redaktorem naczelnym TVN24 International
Redaktorem naczelnym kanału TVN24 International został Michał Tracz, do tej pory m.in. reporter TVN24. Kanał skierowany jest do Polaków mieszkających za granicą oraz międzynarodowej widowni.
więcej
|
Macademian Girl nową gospodynią ,,Pytania na śniadanie". Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy
Do zespołu morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” dołączy Macademian Girl. Będzie ona regularnie współprowadzić letnie wydania magazynu w duecie z Robertem El Gendy, który już bywał gospodarzem programu.
więcej
|
Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis i Krzysztof Pieczyński w serialu TVN ,,Pułapka"
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVN „Pułapka”, w którym główną rolę zagra Agata Kulesza. Obok niej w obsadzie pojawią się także Joanna Kulig, Leszek Lichota, Kinga Preis, Krzysztof Pieczyński, Mateusz Więcławek i Marianna Kowalewska.
więcej
|
TVN24 liderem w maju, Telewizja Republika o 56 proc. w dół
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat News 2, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pierwsza edycja ,,Portu" hitem TVN Turbo. Jesienią nowe odcinki
Nowy cykl TVN Turbo „Port” oglądało średnio 129 tys. widzów. Program dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dariusz Szpakowski 11. raz skomentuje mundial. ,,Na emeryturę na razie się nie wybieram"
Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji dla Dariusza Szpakowskiego będą jedenastym mundialem, który będzie relacjonował jako komentator. - Na razie na emeryturę się nie wybieram, więc ten tytuł nie jest jeszcze uhonorowaniem mojej pracy - mówi Szpakowski portalowi Wirtualnemedia.pl. Prezentujemy szczegółowy plan transmisji mundialu w TVP, z nazwiskami komentatorów i ekspertów.
więcej
|
TVP1 pokaże ,,Wielki Test o mundialu" dzień przed otwarciem mistrzostw świata w piłce nożnej
W środę 13 czerwca br., czyli dzień przed rozpoczęciem Mistrzostw świata w piłce nożnej 2018 w Rosji, TVP1 wyemituje na żywo „Wielki Test o mundialu”, który poprowadzą Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski.
więcej
|
TVP Info pochwaliło się, że jest liderem w badaniu oglądalności, w którym przegrywa z TVN24
W niedzielę w TVP Info pokazano wyniki oglądalności z maja, kiedy stacja zanotowała większy wzrost rok do roku, ale niższy wynik od TVN24. Opatrzono to napisem „TVP liderem oglądalności”. W sobotę wyniki podano w „Wiadomościach”, podkreślając, że TVP Info osiągnęło duży wzrost.
więcej
|
TVN zakończył zdjęcia do ,,Ameryki Express". Emisja jesienią (pełna lista uczestników)
Telewizja TVN zakończyła zdjęcia do reality-show „Ameryka Express”, które na antenie stacji będzie można oglądać w jesiennej ramówce tego roku. Zobacz pełną listę uczestników projektu.
więcej
|
,,Studio Polska" TVP Info o homoseksualistach: zboczeńcy, degrengolada i zezwierzęcenie. Brak reakcji prowadzących (wideo)
Zboczeńcy, zezwierzęcenie człowieka, rzesza nieszczęśliwych ludzi, wypaczanie modelu rodziny, nie wychodzi im z dziewczyną, więc próbują z chłopakiem - w taki sposób o osobach homoseksualnych przy okazji sobotniej Parady Równości wypowiadali się komentujący zaproszeni do „Studia Polska” w TVP Info. Prowadzący program Magdalena Ogórek i Jacek Łęski nie reagowali na obraźliwe uwagi.
więcej
|
Urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w ofercie UPC Polska
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters - urządzenia zapewniające lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie.
więcej
|
Jaki poucza reportera TVN24: jesteście nieuczciwi, nie zadajecie tych samych pytań Tuskowi i Trzaskowskiemu (wideo)
W sobotę podczas briefingu prasowego Patryka Jakiego dziennikarz TVN24 Maciej Kluczka zapytał go o rezygnację z funkcji przewodniczącego Komisji Weryfikacyjnej. - Zadał pan pytanie Rafałowi Trzaskowskiemu, czy zrezygnuje z mandatu posła? Jesteście nieuczciwi - odpowiedział Jaki reporterowi. Przez prawie 3 minuty polityk i dziennikarz licytowali się na argumenty.
więcej
|
Jacek Kurski zadowolony z oglądalności festiwalu w Opolu. Publicyści: tandetnie na scenie, pustawo na widowni
Koncert piosenek piłkarskich na festiwalu Opole oglądało w TVP1 4,2 mln widzów, a koncert Debiuty - 2,4 mln - podał prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. - Bardzo udany okazał się pomysł połączenia emocji sportowych i artystycznych - podkreślił. Natomiast poziom artystyczny koncertów skrytykowali m.in. Ryszard Makowski z „Sieci” i Krzysztof Kossowski z Polskiego Radia.
więcej
|
Nielsen: 5,57 mln widzów meczu Polska-Chile, ,,Przebój na Mundial" hitem opolskich koncertów
Średnia widownia TVP1 podczas emisji pierwszej części piątkowego koncertu „Przebój na Mundial” na festiwalu w Opolu wyniosła 2,45 mln osób, a drugiego - 2,70 mln. Pokazany pomiędzy tym koncertem towarzyski mecz Polska-Chile śledziło 5,57 mln widzów. Z kolei transmitowany o późnej porze koncert „Debiutów” miał średnio 926 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Twórca programów kulinarnych Anthony Bourdain popełnił samobójstwo
W wieku 61 zmarł Anthony Bourdain, szef kuchni znany z wielu programów kulinarno-podróżniczych. W ostatnich latach był związany z CNN.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec: dystansuję się od władzy, nie ma dziś niezależnego dziennikarstwa
- Ja się dystansuję. Jest zasada piłkarska: gramy tak, jak przeciwnik na to pozwala. I druga sentencja: czasami trzeba przegrać kilka bitew, żeby wygrać wojnę - odpowiedział Krzysztof Ziemiec na zarzut, że wskutek pracy w „Wiadomościach” zidentyfikował się z obecną władzą. Dodał, że w TVP pracują ludzie o różnych poglądach, a inaczej bywa z tym w stacjach komercyjnych.
więcej
|
4Fun Dance i siostry Godlewskie sprofanowali barwy narodowe? KRRiT nie zajmuje się sprawą
W czwartek modelki Małgorzata i Esmeralda Godlewskie opublikowały teledysk do piosenki „Biało-Czerwone 2018”, który został nagrany z okazji rozpoczynającego się mundialu we współpracy z 4Fun Dance. W klipie siostry występują nago i są pomalowane na biało-czerwono. Internauci zwracają uwagę na możliwą profanację barw narodowych.
więcej
|
Radio Canal z audycjami podczas mundialu
Od 14 czerwca br. internetowe Radio Canal, należące do platformy nc+, będzie nadawało audycje poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej.
więcej
|
TVN Emotion Studio nawiązało współpracę z youtuberem Matteo Brunetti
Do zespołu youtuberów TVN Emotion Studio dołączył Matteo Brunetti, internetowy twórca, znany z programu MasterChef.
więcej
|
Dokument "Robin Williams: Come Inside My Mind" w HBO
Telewizja HBO zaprezentowała zwiastun dokumentu "Robin Williams: Come Inside My Mind".
więcej
|
TVP będzie transmitować Olimpiady Specjalne. Wśród ambasadorów Chajzer, Olszański, Pazura
Telewizja Polska na antenie TVP 1, TVP2, TVP Sport i TVP3 pokaże XI Ogólnopolskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych. W internecie i social mediach rusza natomiast kampania pod hasłem #GrajmyRazem. Olimpiady Specjalne Polska w tym roku świętują 50-lecie ruchu Special Olympics.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ponownie chce mieć wpływ na wybór władz mediów publicznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ponownie chciałaby mieć wpływ na wybór szefów mediów publicznych. - Nie musi to oznaczać przywrócenia poprzednich rozwiązań. Te mechanizmy można sobie różnie wyobrazić, jak np. konieczność uzgadniania decyzji personalnych Rady Mediów Narodowych z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Koniec radia Zapinamypasy.pl. Bartosz Remplewicz: To moja wina, działałem na wyczucie
- Najpierw tworzyliśmy produkt, a później szukaliśmy sponsorów. Nie zrobiłem badania rynku. Wielkie firmy mówiły nam, że nie dostaniemy od nich pieniędzy - bo nie i już. Wpływy pokrywały tylko 10 proc. bieżących wydatków. Zawiódł mój dział handlowy i firma, która nie potrafiła na czas przygotować aplikacji mobilnej - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Remplewicz, biznesmen, właściciel serwisu Zapinamypasy.pl.
więcej
|
|
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"
Przedstawiciele agencji zajmujących się pomiarem mediów w Polsce w większości z entuzjazmem odnoszą się do pomysłu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, by stworzyć osobną jednostkę dedykowaną badaniom mediów. Zdaniem specjalistów, skorzysta na tym cały rynek - badania staną się tańsze i lepszej jakości.
więcej
|
|
Dyrektor Trójki oburzony krytyką Kuby Strzyczkowskiego za pytanie o homoseksualistów. ,,To próba tworzenia obszarów tabu i cenzury"
Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej Trójki, wyraził oburzenie krytycznymi opiniami o audycji Kuby Strzyczkowskiego „Za, a nawet przeciw”, której tematem było pytanie: „Czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają”. - Prowadzący audycję tonował czy nawet przerywał osobom, których wypowiedzi były zbyt drastyczne, mogły kogoś obrazić czy w inny sposób naruszyć jego dobra - podkreśla Świetlik.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Radio Wawa awansowała na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio Wawa - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
W Trójce pytanie: czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają? Kuba Strzyczkowski: krytyka to źle pojęta poprawność polityczna
W czwartek tematem tytułowym audycji „Za, a nawet przeciw” Kuby Strzyczkowskiego w radiowej Trójce było pytanie: „Czy sąsiedzi homoseksualiści mi przeszkadzają”. Niektórzy słuchacze uznali je za przejaw homofobii. - Troszkę mnie dziwią zarzuty, że już samo pytanie jest homofobiczne. Moim zdaniem to źle pojęta poprawność polityczna - komentuje Strzyczkowski.
więcej
|
|
Radio Canal z audycjami podczas mundialu
Od 14 czerwca br. internetowe Radio Canal, należące do platformy nc+, będzie nadawało audycje poświęcone mistrzostwom świata w piłce nożnej.
więcej
|
|
|
|
Huawei wprowadza smartfony Y dla młodych i seniorów, reklamy bez Lewandowskiego
Chiński Huawei wprowadza na polski rynek serię smartfonów Y dla najmłodszych i najstarszych użytkowników. W startującej na początku lipca kampanii nowej serii nie zobaczymy międzynarodowego ambasadora marki - Roberta Lewandowskiego.
więcej
|
Mirosław Kępiński prezesem Truly, Wacław Wykrytowicz odchodzi
Mirosław Kępiński objął stanowisko należącej do Polska Press Grupa agencji marketingowej Truly (dawna Przeagencja). Zastąpił Wacława Wykrytowicza, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Pierwsze shortlisty na Cannes Lions 2018, bez nominacji dla projektów z Polski (wideo)
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions 2018 ogłosili pierwsze short listy. Przedstawiono kampanie zakwalifikowane do kategorii: Innovation, Titanium i The Glass. Nie ma wśród nich prac z Polski.
więcej
|
PLL LOT wprowadza samoloty w biało-czerwonych barwach na 100-lecie niepodległości
Polskie Linie Lotnicze LOT pod koniec czerwca wprowadzą do swoich połączeń lotniczych dwa nowe samoloty pomalowano w biało-czerwone barwy. Nowe Boeing 787-9 Dreamliner i Boeing 737 Max-8 ze specjalnym malowaniem mają upamiętniać odzyskanie przez Polskę niepodległości.
więcej
|
Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska zaczął letnią odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do tej sieci. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z telekomem odpowiadają firmy FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Joanna Okła w zarządzie MediaCom Warszawa
Joanna Okła po 12 latach pracy w strukturze domu mediowego MediaCom Warszawa (GroupM) dołączyła do jego zarządu. Będzie w nim odpowiadać m.in. za rozwój produktu strategicznego i new business.
więcej
|
Żubr się chłodzi, pomagając mrówkom w nowej reklamie piwa Żubr (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), realizowana pod hasłem „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR, Huta 19 i Zenith.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Japonii bezbarwną wersję swojego napoju - Coca-Cola Clear.
więcej
|
Anna Pawlak-Kuliga prezesem IKEA Chiny, polskim oddziałem pokieruje Iwona Szczęka
Po pięciu latach pracy w Polsce, w tym dwóch na stanowisku prezesa IKEA Retail, Anna Pawlak-Kuliga obejmie fotel prezesa IKEA w Chinach. Jej obowiązki tymczasowo przejmie Iwona Szczęka, członek zarządu.
więcej
|
2,8 mld zł na reklamę telewizyjna w maju. Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama z kampanii sklepów Castorama realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Papaya, Televisor i Mindshare.
więcej
|
Łukasz Jakóbiak po raz drugi przekonuje, by alkohol spożywać odpowiedzialnie
Po raz drugi rusza kampania Carlsberg Polska "Trzeźwo myślę", której ambasadorem ponownie został twórca internetowy Łukasz Jakóbiak. Tematem akcji jest odpowiedzialna konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu.
więcej
|
Colian po 10 latach przeniósł budżet mediowy z UM do Initiative
Firma Colian, właściciel takich marek jak Grześki i oranżada Hellena, wybrał do obsługi budżetu mediowego dom mediowy Initiative. Tym samym zakończył trwającą około 10 lat współpracę z domem mediowym UM (oba należą do IPG Mediabrands).
więcej
|
Kontuzja Kamila Glika. ,,W sensie marketingowym stał się produktem bezpieczniejszym"
Jak powinni postąpić reklamodawcy współpracujący z piłkarzem polskiej reprezentacji Kamilem Glikiem w roli ambasadora ich marek w związku z kontuzją, która może go wykluczyć z nadchodzącego mundialu? Marki z nim pracujące powinny wykorzystać ten moment do tego, by pokazać swoją "ludzką twarz". W sensie marketingowym Kamil Glik stał się "produktem" bezpieczniejszym, bo nie będzie odpowiadał za niesatysfakcjonujące wyniki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
Przegląd polskich reklam mundialowych
Mundial to nie tylko wielkie święto piłki nożnej. To również czas prawdziwych żniw dla marketerów, którzy będą walczyć o uwagę (i portfele) kibiców, masowo śledzących zmagania piłkarzy przed ekranami telewizorów i urządzeń mobilnych. Oto przegląd polskich kampanii reklamowych, przygotowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji.
więcej
|
Roberta Lewandowskiego rozpoznaje 90 proc. Polaków, Boniek i Nawałka popularniejsi od pozostałych piłkarzy
Najbardziej rozpoznawalnym polskim piłkarzem jest Robert Lewandowski. Tuż za nim plasują się Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej i Adam Nawałka, selekcjoner polskiej kadry piłkarskiej - wynika z badania zrealizowanego przez Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Światowa Federacja Reklamodawców chce lepszego środowiska reklamy cyfrowej dla konsumentów
„Global Media Charter” to dokument opracowany przez Światową Federację Reklamodawców (The World Federation of Advertisers). Jego celem jest wypracowanie przez podmioty rynku medialnego (reklamodawcy, agencje, media) środowiska bardziej przyjaznego konsumentom.
więcej
|
Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18
Koncern Coca-Cola nawiązał partnerstwo z Electronic Arts, wydawcą gry FIFA 18. Jednym z elementów współpracy jest promocja dla fanów tytułu.
więcej
|
Sony Mobile zaprasza do Kin Na Leżakach
W kilkudziesięciu miastach Polski Sony Mobile organizuje pokazy filmów w kinach plenerowych. Akcja "Kino na Leżakach" potrwa przez całe wakacje i jest częścią działań marketingowych wokół promocji modeli Xperia.
więcej
|
Sieć Stokrotka zaprasza do promocyjnych "stref kibica"
Z okazji nadchodzących piłkarskich mistrzostw świata sieć handlowa Stokrotka rusza ze specjalną ofertą promocyjną, z której produkty dostępne są w specjalnych "strefach kibica" w sklepach.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Morawiecki i Czabański krytykują media prywatne: 80 proc. w rękach naszych przeciwników, propaganda większa niż w PRL
- 80 proc. mediów wszystkich jest w rękach naszych przeciwników politycznych, którzy we wściekły sposób nas atakują - stwierdził premier Mateusz Morawiecki, zaznaczając, że „musimy też uważać, żeby nie otwierać wszystkich frontów na raz”. Za tę wypowiedź skrytykowali go niektórzy dziennikarze. - Nie widziałem przez te lata tak propagandowych i tak trzymanych na krótkim pasku mediów, jak obecnie media komercyjne - ocenił Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
Tylko ,,Cała Ty" zwiększyła sprzedaż w I kwartale, ,,Olivia" straciła najwięcej
W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Claudia”. Zyskał tylko magazyn „Cała Ty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mundial w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym": 6 korespondentów, ,,Misja Rosja" codziennie i ,,Skarby Kibica"
W Onecie i „Przeglądzie Sportowym” piłkarskie mistrzostwa świata będzie relacjonować sześciu korespondentów. Na Onecie codziennie będzie emitowana „Misja Rosja”, a do „Przeglądu Sportowego” dołączonych zostanie kilka wydań „Skarbu Kibica”.
więcej
|
Liberté! organizuje zbiórkę na kolejny numer
Do 23 czerwca br. kwartalnik Liberté! zbiera pieniądze na kolejne, lipcowe wydanie pisma. Fundacja Industrial potrzebuje 20 tys. złotych, aby numer mógł ukazać się na rynku.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. ,,Twój Styl" tuż za podium
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jaki poucza reportera TVN24: jesteście nieuczciwi, nie zadajecie tych samych pytań Tuskowi i Trzaskowskiemu (wideo)
W sobotę podczas briefingu prasowego Patryka Jakiego dziennikarz TVN24 Maciej Kluczka zapytał go o rezygnację z funkcji przewodniczącego Komisji Weryfikacyjnej. - Zadał pan pytanie Rafałowi Trzaskowskiemu, czy zrezygnuje z mandatu posła? Jesteście nieuczciwi - odpowiedział Jaki reporterowi. Przez prawie 3 minuty polityk i dziennikarz licytowali się na argumenty.
więcej
|
Pobito reportera ,,Faktu" relacjonującego sprawę śmierci radnego z Głogowa
W środę wieczorem fotoreporter „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) został pobity przed swoim mieszkaniem w Głogowie. Sprawcy powiedzieli mu, że powodem jest relacjonowanie przez niego niedawnej śmierci radnego Pawła Chruszcza.
więcej
|
|
|
Player+ BOX już dostępny w sprzedaży. ,,To hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie"
Od poniedziałku 11 czerwca br. w sprzedaży dostępny jest dekoder Player+ BOX, który wprowadzili wspólnie Grupa TVN i platforma nc+. - To innowacja, zunifikowana hybryda telewizji na żywo i VoD w jednym pilocie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. - Jest alternatywą dla wszystkich, którzy płacą za telewizję liniową, a potrzebują większej elastyczności - podkreśla Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.
więcej
|
Smaker.pl na czele serwisów kulinarnych. W górę Beszamel i WP Kuchnia - mocno w dół Durszlak, Mniammniam i Gotujmy (TOP15)
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem kulinarnym pozostaje Smaker.pl. W skali roku spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły Beszamel.se.pl i Kuchnia.wp.pl, a duże spadki zanotowały m.in. Durszlak.pl, Mniammniam.com i Gotujmy.pl. W TOP15 jest blog Kwestiasmaku.com oraz dwie witryny marketingowe: Doradcasmaku.pl i Kuchnialidla.pl.
więcej
|
Facebook zmienia ustawienia prywatności 14 mln użytkowników i przeprasza za pomyłkę
W maju 2018 roku posty części użytkowników Facebooka publikowane z ograniczonym zasięgiem stały się widoczne dla wszystkich internautów korzystających z platformy. Facebook przyznał, że to wynik błędu technicznego, przeprosił i obiecał powiadomienie o incydencie zainteresowanych użytkowników. Sprawa może dotyczyć około 14 mln osób publikujących treści na Facebooku.
więcej
|
Mundial w Onecie i ,,Przeglądzie Sportowym": 6 korespondentów, ,,Misja Rosja" codziennie i ,,Skarby Kibica"
W Onecie i „Przeglądzie Sportowym” piłkarskie mistrzostwa świata będzie relacjonować sześciu korespondentów. Na Onecie codziennie będzie emitowana „Misja Rosja”, a do „Przeglądu Sportowego” dołączonych zostanie kilka wydań „Skarbu Kibica”.
więcej
|
,,Do ostatniego drzewa" agencji Ogilvy&Mather najlepszą kampanią konkursu KTR Best of Facebook 2018
Agencja Ogilvy&Mather zdobyła pierwszą nagrodę w tegorocznym konkursie KTR Best of Facebook 2018 za przygotowanie dla Greenpeace kampanii „Do ostatniego drzewa”. Na podium znalazły się także kampania „Walentynkowe biuro tłumaczeń” przygotowana przez Saatchi&Saatchi IS oraz 180heartbeats + Jung v Matt za projekt „Podziękowania 180hb”.
więcej
|
Kołodziejczyk i Gąsiorowski gospodarzami mundialowego magazynu Wirtualnej Polski, wśród ekspertów Gmoch i Majdan (wideo)
W poniedziałek portal WP.pl i Telewizja WP zacznie emisję codziennego programu „Prosto z mistrzostw” dotyczący mundialu. Jego gospodarzami będą Michał Kołodziejczyk i Michał Gąsiorowski, a stałymi ekspertami - były trener Jacek Gmoch i były piłkarz Radosław Majdan.
więcej
|
Onet liderem wśród portali
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż 17,25 miliona internautów.
więcej
|
Agora z relacjami wideo i specjalnym studiem na Mundial 2018, wśród korespondentów Paweł Wilkowicz i Sebastian Staszewski
Na Mundial 2018 Agora przygotowuje internetową obsługę wydarzenia. Na stronach Sport.pl i Gazeta.pl będą publikowane ekskluzywne treści filmowe stworzone w ramach Studio Mundial Sport.pl. W sumie przewidziano nadanie około 100 materiałów wideo, korespondentami Agory z Rosji będą Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak.
więcej
|
Połowa amerykańskich nastolatków korzysta z Facebooka, serwis przegrywa z YouTubem, Snapchatem i Instagramem
95 procent użytkowników w USA w wieku od 13 do 17 lat korzysta na co dzień ze smartfona, a 45 procent z nich jest stale połączona z internetem - wynika z badań Pew Research Center. Facebook, którego regularnie używa nieco ponad połowa amerykańskich nastolatków przegrywa walkę o młodych użytkowników z największymi konkurentami - YouTubem i Snapchatem.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Kontuzja Kamila Glika. ,,W sensie marketingowym stał się produktem bezpieczniejszym"
Jak powinni postąpić reklamodawcy współpracujący z piłkarzem polskiej reprezentacji Kamilem Glikiem w roli ambasadora ich marek w związku z kontuzją, która może go wykluczyć z nadchodzącego mundialu? Marki z nim pracujące powinny wykorzystać ten moment do tego, by pokazać swoją "ludzką twarz". W sensie marketingowym Kamil Glik stał się "produktem" bezpieczniejszym, bo nie będzie odpowiadał za niesatysfakcjonujące wyniki - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
|
|