|
|
|
|
|
|
|
TVP po apelach o wycofanie ,,Siły kobiet" z festiwalu w Opolu: rozumiemy krytykę klipu, Piotr Pałka zwolniony
Anna Sobecka, posłanka PiS i członek rady programowej Telewizji Polskiej, zaapelowała do prezesa TVP Jacka Kurskiego, żeby wykluczył piosenkę „Siła kobiet” Girls on Fire z festiwalu w Opolu bo to „nieoficjalny hymn na czarnych protestach skupiających zwolenników zabijania dzieci nienarodzonych”. TVP rozumie krytyczne opinie teledysku do piosenki, ale zapewnia, że nie będzie on pokazywany na festiwalu. Rozstaje się z Piotrem Pałką, który z ramienia firmy zaakcentował tę piosenkę.
więcej
|
Nowy serial ,,Oko za oko" Tadeusza Lampki w jesiennej ramówce Czwórki
Po otrzymaniu pilotowych odcinków serialu obyczajowego „Oko za oko” Telewizja Polsat podjęła decyzję o zamówieniu pierwszego sezonu tej produkcji na antenę Czwórki. Emisja serialu planowana jest jesienią tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kłótnia w Sejmie o Michała Rachonia. ,,Wzór dziennikarza" kontra ,,powinien zniknąć z przestrzeni publicznej"
Podczas czwartkowego posiedzenia Komisja Kultury i Środków Przekazu, które dotyczyło rozpatrzenia sprawozdania z działalności Rady Mediów Narodowych za ubiegły rok, poseł PO Grzegorz Frugo i posłanka PiS, Anna Sobecka pokłócili się o redaktora TVP Info, Michała Rachonia. W jego obronie stanęła członkini Rady Mediów Narodowych oraz posłanka PiS, Joanna Lichocka.
więcej
|
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego sezonu ,,Korony królów". Andrzej Hausner zastąpił Mateusza Króla
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu „Korony królów”, który w Jedynce będzie można oglądać od września. W nowych odcinkach historycznej telenoweli w postać króla Kazimierza Wielkiego wciela się Andrzej Hausner, który w tej roli zastąpił Mateusza Króla.
więcej
|
2,1 mln widzów ,,Na sygnale" w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)
Właśnie zakończony sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,10 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 33,81 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że emisja nowych odcinków produkcji rozpocznie się pod koniec sierpnia br.
więcej
|
Sponsorzy sportu zyskali 4,3 mld zł dzięki relacjom w telewizji. Najbardziej widoczne Lotos, Orlen i Plus (raport)
Telewizyjna wartość sponsoringu sportowego w 2017 roku wyniosła 4,3 mld zł. Ranking sponsorów, którzy zyskali najwięcej na obecności w telewizji, otwierają Grupa Lotos, PKN Orlen i Plus (Polkomtel). Najbardziej medialne dyscypliny to piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie - wynika z raportu Pentagon Research.
więcej
|
MTV Polska wspiera Paradę Równości
W sobotę, 9 czerwca 2018 roku w Warszawie odbędzie się tegoroczna Parada Równości. Wydarzenie to po raz kolejny będzie wspierać kanał MTV Polska.
więcej
|
Samuel Pereira wytyka Zbigniewowi Bońkowi, że reklamuje piwo. ,,Jako pokuta nie pójdę do TVP Info przez rok"
Redaktor naczelny portalu TVP.info Samuel Pereira skrytykował udział prezesa PZPN-u Zbigniewa Bońka w kampanii reklamowej piwa Tyskie. - Sam piwo lubię, ale prezes PZPN to chyba jednak bardziej na promocję zdrowego trybu życia powinien stawiać. Co dalej? Reklama palenia? - zapytał. - Małe piwo lub lampka wina do kolacji to lek na długowieczność. Ps. Ma pan racje, w związku z tym jako pokuta nie pójdę do TVP Info przez okres jednego roku, ukłony - odparł Boniek.
więcej
|
Szef ,,Wiadomości": wbrew tekstowi ,,Gazety Wyborczej" nie przeglądam profili pracowników w social media
Według „Gazety Wyborczej” kierownictwo „Wiadomości” śledzi aktywności pracowników programu na Facebooku, dlatego boją się oni tam swobodnie wypowiadać. - Nie przeglądam profili pracowników w mediach społecznościowych. Nigdy nie zarobiłem 20 tys. zł w TVP Info. Ten tekst to zbiór kłamstw i pomówień - zapewnia Jarosław Olechowski, szef „Wiadomości” i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVP pokaże ostatnie przed Mundialem towarzyskie mecze reprezentacji Polski
W piątek, 8 czerwca br. reprezentacja Polski zagra towarzyski mecz z Chile, a cztery dni później zmierzy się z Litwą. Będą to dwa ostatnie mecze Polaków przed zbliżającym się Mundialem. Transmisja obu spotkań odbędzie się w TVP1, TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport.
więcej
|
TVP 4K oraz Canal+ 4K Ultra HD w ofercie WTvK
Winogradzka Telewizja Kablowa (WTvK) poinformowała, że w jej portfolio jeszcze przed rozpoczęciem Mundialu w Rosji znajdą się dwa nowe kanały TVP 4K oraz Canal+ 4K Ultra HD.
więcej
|
Iga Świątek zagra w półfinale juniorskiego Rolanda Garrosa. Transmisja w Eurosporcie 2
Iga Świątek w piątek, 8 czerwca br. po raz pierwszy w karierze zagra w półfinale juniorskiego Rolanda Garrosa. Transmisję z meczu na żywo będzie można oglądać w Eurosporcie 2 i Eurosport Player.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Effie Awards: marketing & business solutions to wynik ewolucji marketingu
Tegoroczne nagrody Effie Awards po raz pierwszy zostaną przyznane w nowej kategorii - marketing & business solutions. Szczegółami na temat koncepcji i zasad przyznawania nagrody dzielą się z portalem Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Adam Pieńkowski, dyrektor generalny dyrektor generalny McDonald's Polska i juror nowo utworzonej kategorii.
więcej
|
Agnieszka Wichracka dyrektorem operacyjnym Communication Unlimited
Agnieszka Wichracka objęła nowo utworzone stanowisko chief operating officera w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited. Przeszła z Grupy IPG, gdzie ostatnio była dyrektorem zarządzającym FCB Warsaw (obecnie FCB Bridge2Fun).
więcej
|
IKEA wycofuje plastikowe jednorazowe produkty ze sklepów i restauracji
Firma IKEA w ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju zapowiedziała wycofanie plastikowych produktów jednorazowego użytku ze swoich sklepów i restauracji.
więcej
|
4fun Media będzie inwestować w e-commerce i digital
Rada Nadzorcza 4fun Media zaopiniowała przedstawioną przez zarząd spółki strategię rozwoju w sektorach e-commerce i digital jako potencjalnego kierunku inwestycji kapitałowych w latach 2018-2019 - poinformowała spółka w komunikacie. 4fun Media planuje nabyć udziały lub akcje spółek z tych sektorów.
więcej
|
Sponsorzy sportu zyskali 4,3 mld zł dzięki relacjom w telewizji. Najbardziej widoczne Lotos, Orlen i Plus (raport)
Telewizyjna wartość sponsoringu sportowego w 2017 roku wyniosła 4,3 mld zł. Ranking sponsorów, którzy zyskali najwięcej na obecności w telewizji, otwierają Grupa Lotos, PKN Orlen i Plus (Polkomtel). Najbardziej medialne dyscypliny to piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie - wynika z raportu Pentagon Research.
więcej
|
67 skarg do Rady Reklamy na strony i profile w social mediach
Spośród najczęściej skarżonych reklam internetowych, prym wiodą strony i profile reklamodawców w mediach społecznościowych. W ubiegłym roku do Rady Reklamy wpłynęło 67 takich skarg w 49 sprawach - podał Zbigniew Gajewski, dyrektor generalny Rady Reklamy.
więcej
|
Biedronka przed niedzielą z zakazem handlu promuje ,,piątek i sobotę bez VAT" (wideo)
W sklepach Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) w piątek i sobotę będzie prowadzona promocja, w ramach której wybrane produkty żywnościowe będą tańsze o stawki podatku VAT. To kolejna akcja marketingowa związana z zakazem handlu w niedziele.
więcej
|
OLX.pl promuje pakiet Maxi dwumiesięcznym dostępem do ShowMaxu
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl zaczął promocję, w ramach której przy korzystaniu z pakietu Maxi otrzymuje się kod dający dwumiesięczny dostęp do platformy VoD ShowMax.com.
więcej
|
Ogilvy wprowadza nową identyfikację wizualną, logo i strukturę organizacyjną
Grupa Ogilvy, do której należą agencje Ogilvy, Ogilvy One i Ogilvy PR po 70 latach istnienia odradza się na nowo poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej i nowego logo, a także poprzez zmianę struktury organizacyjnej.
więcej
|
UEFA odświeżyła wizerunek marki Liga Mistrzów
Wraz z początkiem nowego sezonu rozgrywek 2018/2019 UEFA wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej Ligi Mistrzów. Autorem projektu jest Team Marketing AG i DesignStudio.
więcej
|
Paweł Franke na nowym stanowisku w K2 Media
Paweł Franke, od dwóch lat pracujący w agencji K2 Media, objął w jej strukturach nowe stanowisko. Obecnie pełni funkcję communication strategy & marketing directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przemysław Ladra wiceprezesem x-kom
Przemysław Ladra awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu x-kom.
więcej
|
Wawel wprowadza na rynek żelki "jak Smok" (wideo)
Producent słodyczy Wawel wprowadził nowość - żelki w kilku smakach. Przekąski promowane są kampanią reklamową, przygotowaną przez Schulz Brand Friendly, Mets, Orka Studio i Great Minds.
więcej
|
Sprzedano już 10 tys. biletów do strefy kibica na PGE Narodowym, klienci Biedronki moga je kupić 50 proc. taniej
W ciągu 36 godzin sprzedano pierwszą pulę 10 tys. biletów do Narodowej Strefy Kibica na stadionie PGE Narodowy na pierwsze mundialowe spotkanie Polaków z Senegalem. Dla klientów Biedronki przygotowano specjalną ofertę, w ramach której mogą kupić bilety 50 proc. taniej.
więcej
|
McDonald's Polska na 50-lecia Big Maca loteria z nagrodami Grand Big Mac i Mac Jr, "Big Mac Weekend"
Big Mac obchodzi w tym roku 50. urodziny. Z tej okazji McDonald's Polska wprowadził do oferty jego większą i mniejszą wersję, obniżył jego cenę podczas nadchodzącego weekendu do 5 zł oraz uruchomił loterię, w której do wygrania jest m.in. samochód Toyota Yaris.
więcej
|
,,Taniec, muzyka, zabawa" - Manta promuje elektroniczne gadżety dla nastolatków
Pod hasłem „Taniec, muzyka, zabawa” producent elektroniki użytkowej Manta rozpoczął nową kampanię reklamową. Działania przygotował dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Marcin Rusnarczyk reklamuje ekspresy do kawy Nivona
Mistrz Polski baristów Marcin Rusnarczyk, został ambasadorem ekspresów do kawy marki Nivona, dystrybuowanych w Polsce przez firmę AGED.
więcej
|
Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meziu
Agencja interaktywna Mint Media w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła obsługę nowej marki smartfonów - Meziu, z portfolio Maxcom. Agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.
więcej
|
Paradyż marką parasolową Ceramiki Paradyż
Ceramika Paradyż wprowadza zmiany w strukturze swojego portfolio. Funkcję marki parasolowej pełnić będzie marka Paradyż, którą uzupełnią submarki Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.
więcej
|
Finlandia Vodka w nowej butelce
Finlandia Vodka, produkowana przez spółkę Brown-Forman, debiutuje na rynku w nowej butelce. Inspiracją dla projektu nowej odsłony wódki były natura oraz fiński design.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Autorzy książki o Macierewiczu: pokazujemy jaką cenę płaciły żony opozycjonistów, najlepiej spotkać się w sądzie
- Cytat (z rozmów małżeństwa Macierewiczów - red.) pokazuje, jaką cenę płaciły żony opozycjonistów za działalność mężów. Macierewicz opowiadał zresztą, że zlustrował kilkuset członków swojej rodziny. Jeśli to wszystko nazywa „brutalnym atakiem” i „ubeckimi metodami”, to faktycznie najlepiej będzie spotkać się w sądzie - odpowiadają na zarzuty byłego szefa MON oraz części publicystów Anna Gielewska i Marcin Dzierżanowski, autorzy książki „Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”.
więcej
|
Publico24 chce zmienić rynek wydawniczy. Aplikacja za pośrednictwem beaconów umożliwia dostęp do codziennej prasy
Publico 24 to startup, który oferuje nowy model dystrybucji prasy. Przedsiębiorcy zamiast drukowanych gazet mogą zaoferować swoim klientom elektroniczne wydania w punktach handlowo-usługowych. Natomiast dla wydawców ma to być możliwość przyciągnięcia czytelnika, który coraz rzadziej sięga po prasę drukowaną.
więcej
|
W I kw. 2018 r. na plusie ,,Zwierciadło", ,,Elle" i ,,Glamour" - liderem ,,Twój Styl"
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciło „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Zyskały „Elle”, „Glamour" i „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Helios otwiera sale Dream ze skórzanymi, rozkładanymi fotelami i obrazem 4K
Sieć kin Helios, należąca do Agory, wprowadza nowy koncept Helios Dream z salami kinowymi ze skórzanymi fotelami z elektryczną regulacją siedzeń, obrazem w rozdzielczości 4K i dźwiękiem Dolby Atmos. Wspiera to przygotowana we własnym zakresie kampania na outdoorze, w internecie, prasie i radiu.
więcej
|
|
|
Onet i Gazeta.pl promują się wzajemnie na stronach głównych
Na stronie głównej Gazeta.pl zaczęto publikować pojedyncze grafiki odsyłające do treści Grupy Onet, a na stronie głównej Onetu - linki do Gazeta.pl. Wydawcy zaznaczają, że to współpraca testowa.
więcej
|
Hanna Lis, Weronika Rosati i Małgorzata Rozenek-Majdan walczą z hejterami w akcji Showmax
W ramach akcji platformy Showmax "Na początku było słowo" dziennikarka Hanna Lis, aktorka Weronika Rosati i gwiazda TVN Małgorzata Rozenek-Majdan wystąpiły w spocie, który wspiera Centrum Praw Kobiet. Bohaterki kampanii sprzeciwiają się mowie nienawiści w internecie, czytając obelżywe komentarze na swój temat.
więcej
|
Facebook: Wyrok Trybunału Sprawiedliwości dotyczy starej sprawy, RODO wszystko zmienia
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że administratorzy fanpage’y prowadzonych na Facebooku przetwarzają dane osobowe użytkowników odwiedzających taką stronę. Powinni zatem podlegać takim samym obowiązkom jakie ciążą na wszystkich podmiotach zajmujących się przetwarzaniem informacji o klientach. W mailu przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl Facebook tłumaczy, że sprawa dotyczy sytuacji sprzed RODO, a w związku z nowym otoczeniem prawnym i zmienionymi zasadami nie będzie miała bezpośredniego wpływu na funkcjonowanie stron na FB.
więcej
|
461 projektów z finansowaniem z funduszu Google DNI, 22 projekty z Polski z kwotą 3,9 mln euro (lista)
Od początku funkcjonowania programu Digital News Initiative (DNI), w którym wydawcy mogą otrzymać dofinansowanie innowacyjnych projektów medialnych wsparcie finansowe otrzymało 461 inicjatyw z 29 europejskich krajów. W sumie otrzymały one 94 mln euro, z Polski do DNI trafiły 22 projekty, które uzyskały wsparcie w wysokości 3,9 mln euro.
więcej
|
Z Wirtualnej Polski odszedł szef WP Opinie Grzegorz Wysocki
Po ponad siedmiu latach pracy z Wirtualną Polską rozstał się Grzegorz Wysocki. Przez ostatnie dwa lata był redaktorem naczelnym serwisu publicystycznego WP Opinie.
więcej
|
Amazon z transmisjami Premier League dla użytkowników w Wielkiej Brytanii
Za nieznaną kwotę Amazon wykupił prawa do transmitowania części rozgrywek Premier League przez trzy kolejne sezony. Użytkownicy platformy Amazon Prime w Wielkiej Brytanii obejrzą w każdym sezonie 20 spotkań nie ponosząc z tego tytułu dodatkowych opłat.
więcej
|
Instagram szykuje w aplikacji dłuższe treści wideo i miniseriale, prowadzi rozmowy z twórcami
Należący do Facebooka Instagram przygotowuje się do wprowadzenia w aplikacji dłuższych treści wideo, wśród nich miniseriali - wynika z nieoficjalnych informacji. Na razie Instagram spotyka się z wydawcami oraz twórcami materiałów w mediach społecznościowych w sprawie warunków współpracy.
więcej
|
TaniaKsiazka.pl w nowej siedzibie, serwis zwiększy zatrudnienie
Sprzedający książki internetowy serwis TaniaKsiazka.pl zapowiedział przenosiny do nowej siedziby przy ulicy Andersa w Warszawie. Dzięki inwestycji sklep zamierza realizować 5 razy więcej zamówień, skrócić czas dostaw towarów oraz zwiększyć zatrudnienie w firmie o 20 procent.
więcej
|
Kevin Mitnick, Atanas Raykov i Felix Oberholzer-Gee wśród prelegentów Business Insider Inside Trends w Warszawie
Na 18 i 19 października 2018 roku zapowiedziano w Warszawie pierwszą konferencję Inside Trends zorganizowaną przez serwis Business Insider Polska. Tematem wydarzenia będzie wpływ nowoczesnych technologii na takie dziedziny jak biznes, nauka czy medycyna, a wśród prelegentów znajdą się znany były haker Kevin Mitnick, AtanasRaykov, director business development w Viber oraz Felix Oberholzer-Gee odpowiedzialny w Harvard Business School za badania nad strategiami biznesowymi.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Hanna Lis, Weronika Rosati i Małgorzata Rozenek-Majdan walczą z hejterami w akcji Showmax
W ramach akcji platformy Showmax "Na początku było słowo" dziennikarka Hanna Lis, aktorka Weronika Rosati i gwiazda TVN Małgorzata Rozenek-Majdan wystąpiły w spocie, który wspiera Centrum Praw Kobiet. Bohaterki kampanii sprzeciwiają się mowie nienawiści w internecie, czytając obelżywe komentarze na swój temat.
więcej
|
Joanna Zakrzewska rzeczniczką prasową Orlenu, przeszła z ARP
Joanna Zakrzewska zaczęła pracę jako rzeczniczka prasowa PKN Orlen. Wcześniej pełniła taką funkcję m.in. w Agencji Rozwoju Przemysłu i PGNiG.
więcej
|
Ogilvy wprowadza nową identyfikację wizualną, logo i strukturę organizacyjną
Grupa Ogilvy, do której należą agencje Ogilvy, Ogilvy One i Ogilvy PR po 70 latach istnienia odradza się na nowo poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej i nowego logo, a także poprzez zmianę struktury organizacyjnej.
więcej
|
ComPress zajmie się kampanią promocyjną województwa łódzkiego
Agencja ComPress wygrała przetarg władz województwa łódzkiego na opracowanie i wdrożenie kampanii promocyjnej w ramach projektu "Promocja gospodarcza Województwa Łódzkiego poprzez organizację i udział w Europejskim Forum Gospodarczym, Międzynarodowym Kongresie Gospodarki, Lodzkie Innovation Days, szkoleniach oraz stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców".
więcej
|
OKK! wybrana do obsługi przez Bright Lights
Firma Bright Lights specjalizująca się w projektowaniu i realizacji systemów oświetleniowych i multimedialnych rozpoczęła współpracę z agencją OKK!. Dotychczas nie korzystała z zewnętrznego wsparcia z zakresu public relations.
więcej
|
Julius Meinl nowym klientem Good One PR
Agencja Good One PR nawiązała współpracę z Julius Meinl – polskim oddziałem wiedeńskiej palarni kawy. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business.
więcej
|
Face it! wypromuje siłownie Prime
Sieć siłowni Prime rozpoczyna współpracę z agencją Face it! Umowę podpisano w następstwie rekomendacji.
więcej
|
|
|