|
|
|
|
|
|
|
Kurski o przerwaniu koncertu w Opolu przez mecz Polska-Chile: radością TVP jest posiadanie nadpodaży kontentu
W piątek 8 czerwca br. TVP1 będzie transmitować koncert „Przebój na Mundial” w ramach pierwszego dnia 55. KFPP w Opolu oraz mecz towarzyski Polska - Chile. Jedynka przerwie koncert, żeby widzowie w amfiteatrze i przed telewizorami mogli obejrzeć spotkanie piłkarskie. - Po raz pierwszy, a może jedyny w historii Festiwalu w Opolu zdarzy się coś takiego. Wielką radością telewizji publicznej jest posiadanie nadpodaży znakomitego kontentu - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Telewizja Polsat kupuje Superstację i przenosi pracowników do swojej siedziby
Telewizja Polsat przejęła pozostałe udziały w informacyjnym kanale Superstacja i tym samym włącza go do swojego portfolio. Możliwe są zmiany w ramówce, a pracownicy już zostali poinformowani o planowanej przeprowadzce do głównej siedziby Polsatu.
więcej
|
,,Projekt Lady 3" zyskał 280 tys. widzów. Kolejny sezon za rok
Reality-show „Projekt Lady 3” ogląda średnio 1,72 mln widzów, o 280 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.
więcej
|
1,5 mln widzów ,,Za marzenia". TVP2 wiceliderem rynku
Nowy serial „Za marzenia” oglądało średnio 1,46 mln widzów, o 190 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie „Bake off - Ale ciacho!”. Produkcja dała TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,47 mln zł.
więcej
|
Piotr Gursztyn upublicznił pytania Agnieszki Kublik do biura prasowego Telewizji Polskiej. ,,Zachował się skandalicznie"
Dyrektor komunikacji w Telewizji Polskiej Piotr Gursztyn zamieścił na Twitterze pytania, które do biura prasowego TVP przesłała Agnieszka Kublik z „Gazety Wyborczej”. - Zachował się skandalicznie. Pracuje w spółce Skarbu Państwa opłacanej z naszych pieniędzy i myślę, że to nie jest miejsce na żartowanie z pytań dziennikarzy - ocenia Kublik. - Dziennikarze „Gazety Wyborczej” bardzo chętnie zdradzają „kuchnię” TVP. Dlaczego ja nie miałem prawa zdradzić „kuchni” pracy Agnieszki Kublik? - pyta Gursztyn.
więcej
|
Nagroda dla Jarosława Kaczyńskiego z okazji 5-lecia Telewizji Republika. ,,To dla mnie osobiście wielki zaszczyt"
- To dla mnie osobiście wielki zaszczyt, ale tę nagrodę będę traktował, jako nagrodę dla wszystkich, którzy pomagali w budowie obozu dobrej zmiany - tak za nagrodę z okazji 5-lecia Telewizji Republika dziękował prezes PiS Jarosław Kaczyński, w liście odczytanym podczas gali, organizowanej przez stację.
więcej
|
,,O mnie się nie martw 8" śledziło 1,7 mln widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Ósmy sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,69 mln osób, o 180 tys. widzów mniej niż szósty sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,49 mln zł.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec krytykowany za ,,pasek" w ,,Wiadomościach" o zdradzie i zmowie 4 czerwca. Olechowski: to bezmyślny hejt
Krzysztof Ziemiec został skrytykowany przez część dziennikarzy za zapowiedź materiału „Wiadomości” o rocznicy wydarzeń z 4 czerwca 1989 i 1992 roku. Zarzucono mu, że inaczej mówił o tym pięć lat temu. - Obserwuję z zażenowaniem jak Krzysztofa Ziemca krytykują „dziennikarze”, którzy złamali wszelkie standardy, a w zawodzie nie osiągnęli nawet 1/10 tego co Krzysztof - skomentował Jarosław Olechowski, szef „Wiadomości” i TAI”. - Tytuły są tak redagowane przez wydawców, żeby były krzykliwe i się klikały - wyjaśnia Ziemiec.
więcej
|
Rupert Murdoch może kupić platformę Sky, ale musi sprzedać stację Sky News
Brytyjski rząd potwierdził, że nie będzie ingerował w transakcję nabycia przez koncern 21st Century Fox platformy telewizyjnej Sky za kwotę 18,5 mld funtów. Warunkiem jest jednak sprzedaż przez Foxa stacji Sky News, by zapobiec efektowi koncentracji mediów newsowych na brytyjskim rynku.
więcej
|
Po 30 latach Cyma Zarghami odchodzi z Viacom, Sarah Levy tymczasowo pokieruje grupą Nickelodeon
Cyma Zarghami, szefowa należącej do koncernu Viacom grupy Nickelodeon postanowiła opuścić firmę, w której przepracowała 32 lata. Odchodząca menedżerka nie zdradziła dalszych planów zawodowych, Nickelodeonem tymczasowo pokieruje Sarah Levy, obecna wiceprezes ds. operacyjnych w Viacom Media Networks.
więcej
|
PiS ma wrócić do dekoncentracji mediów, żeby uderzyć w TVN i Grupę Onet-RASP. ,,Myślicie, że tak zamkniecie nam usta?"
Według ustaleń Piotra Zaremby przepisy ograniczające koncentrację kapitałową w mediach mogą zostać przyjęte już jesienią br. Mają być uderzeniem w media krytyczne wobec rządu, takie jak TVN i Grupa Onet-RASP (wydawca m.in. Onetu i „Faktu”). - Naprawdę PiS myślicie, że tak zamkniecie nam usta? Raczej przeciwnie - komentuje Mikołaj Wójcik, szef działu politycznego „Faktu”.
więcej
|
Czołówka piłkarskich mistrzostw świata w Rosji (wideo)
Znamy już oficjalną czołówkę telewizyjną piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Klip trwa 45 sekund. Będzie go można oglądać przed wszystkimi transmisjami związanymi z rosyjskim mundialem.
więcej
|
Nowy serial ,,Pazury" w HBO GO i HBO3
W serwisie HBO GO udostępniony został nowy serial „Pazury”. Produkcja ta od 15 sierpnia br. będzie również emitowana w HBO3.
więcej
|
,,Czarno to widzę 4" od 9 czerwca w FOX Comedy
Od 9 czerwca 2018 roku FOX Comedy rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Czarno to widzę”.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapinamypasy.pl znika, bo za jakością dziennikarską nie poszły rozwój biura reklamy i cierpliwość inwestora
We wtorek internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl skończyło nadawanie po zaledwie czterech miesiącach działalności. - Właścicielowi nie udało mu się zbudować choćby częściowego finansowania z reklam i uznał, że dalsze ryzyko jest zbyt wielkie - tłumaczy Robert Małolepszy, redaktor naczelny witryny. Według ekspertów - pytanych przez Wirtualnemedia.pl - rozgłośnia prezentowała wysoki poziom dziennikarski, natomiast zabrakło długofalowej strategii biznesowej.
więcej
|
|
Radio GO w Gorzowie Wielkopolskim zmienia nazwę na VOX FM Gorzów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pozytywnie rozstrzygnęła wniosek Radia GO w Gorzowie Wielkopolskim na zmienię nazwy na VOX FM Gorzów. Organ zdecydował także o przyznaniu koncesji na nadawanie na kolejne 10 lat dla Archidiecezji Częstochowskiej.
więcej
|
|
Zapinamypasy.pl kończy działalność. "Projekt nie spinał się finansowo"
Internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl po nieco ponad czterech miesiącach na rynku kończy działalność. - Niestety, projekt choć rozwijał się merytorycznie, jestem bardzo zadowolony z poziomu, jaki osiągnęło radio, nie spinał się pod względem finansowym - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Remplewicz, właściciel stacji.
więcej
|
|
Katarzyna Nosowska czyta swoją książkę w radiowej Trójce
Do 29 czerwca br. na antenie Programu III Polskiego Radia emitowane będą fragmenty książki „A ja żem jej powiedziała…” Katarzyny Nosowskiej, które czyta autorka i wokalistka.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura awansowało na drugi miejsce
Nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Jura i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Izabela Albrychiewicz: ,,typowe" modele pracy klientów z agencjami spotykamy coraz rzadziej (wywiad)
- Tyle się słyszy o konkurencji agencji marketingowych z wielkimi firmami konsultingowymi - nie miałabym nic przeciwko temu, by efektem tej konkurencji, a i upodabniania się naszych usług, było przejście domów mediowych na model wynagrodzenia typowy dla konsultantów. O stawkach nie wspominając - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, lider Wavemaker w hubie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Walk Creative wygrała przetarg na obsługę reklamową Enei
Agencja Walk Creative w wyniku wygranego przetargu będzie wspierać spółkę energetyczną Enea w zakresie działań reklamowych ATL i BTL.
więcej
|
Lidl loterią zachęca klientów do dzielenia się swoimi opiniami o sklepach
Sieć sklepów Lidl Polska nową aktywacją zachęca do podzielania się swoimi spostrzeżeniami na temat jakości świadczonych usług. W ramach loterii do wygrania są bony na zakupy o wartości do kilkuset złotych.
więcej
|
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2Fun
Z początkiem lipca br. Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak obejmą stanowiska dyrektorek kreatywnych w agencji reklamowej FCB Bridge2Fun. Ostatnio związane były z J. Walter Thompson Group Poland.
więcej
|
Mastercard po fali krytyki wstrzymuje akcję posiłki dla biednych dzieci za gole Messiego i Neymara
Firma Mastercard w nowej kampanii reklamowej obiecywała, że za każdego gola strzelonego przez Lionela Messiego i Neymara Jr na zbliżającym się mundialu przekaże pieniądze na zakup posiłków dla dzieci. Zdecydowała się zakończyć akcję po fali krytyki ze strony internautów. Negatywnie odniósł się do niej również trener piłkarskiej reprezentacji Brazylii.
więcej
|
Właściciel Biedronki najbliższej kupna sieci Piotr i Paweł
Prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu będzie wiadomo, kto zostanie nowym właścicielem sieci sklepów Piotr i Paweł. Wśród inwestorów, którzy są najbliżej finalizacji transakcji, wymieniani są Jeronimo Martins (właściciel sieci dyskontów Biedronka) oraz Auchan.
więcej
|
Domy produkcyjne najefektywniejsze w pracy w klientami
Średnia efektywność przetargowa domów produkcyjnych zrzeszonych w Klubie Producentów Reklamowych wyniosła od 26 proc. do 47 proc. w zależności od zamawiającego. Producenci najskuteczniejsi są, gdy przetarg organizuje bezpośrednio klient, a najmniej, gdy jest to zagraniczny dom produkcyjny - wynika z badania Klubu Producentów Reklamowych.
więcej
|
Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad
Po czteromiesięcznej testowej współpracy agencja Mexad, specjalizująca się w realizacji kampanii w modelu programmatic, podpisała umowę z Meetrics, należącym do GroupM dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów viewability reklam oraz brand safety.
więcej
|
Spark Foundry rozpoczyna obsługę mediową OSM Łowicz, Mleko Łowickie reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Dom mediowy Spark Foundry (należący do Publicis Media) rozpoczyna współpracę z Okręgową Spółdzielnią Mleczarską Łowicz. Jedną z pierwszych realizacji jest kampania pod hasłem „Niezwykłe mleko. Twoje łowickie”.
więcej
|
Małgorzata Socha tłumaczy gaworzenie bobasa w spocie sklepów meblowych Agata (wideo)
Firma meblarska Agata rozpoczęła emisję nowego spotu w ramach kampanii „Dla każdego coś”. Jego bohaterami jest młode małżeństwo z kilkumiesięczną córką Paulinką. Działania reklamowe przygotowały agencje PZL i Vizeum Polska.
więcej
|
Kia przekazała 424 samochody do obsługi piłkarskiego mundialu w Rosji
Kia Motors, oficjalny partner FIFA, dostarczyła 424 samochody organizatorom piłkarskich mistrzostw świata w Rosji, aby zapewnić obsługę turnieju. Ceremonia przekazania floty aut "Kia World Cup" odbyła się na stadionie Łużniki w Moskwie, na którym 15 lipca odbędzie się finał mundialu.
więcej
|
Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle reklamują Purinę
Ruszyła kampania psich przekąsek Purina Adventuros, którą wspólnie przygotowała sieć partnerska TalentMedia i dom mediowy Wavemaker. W działaniach biorą udział influencerzy - Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle.
więcej
|
Wojciech Modest Amaro reklamuje farby Magnat Ceramic
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki farb Magnat (FFiL Śnieżka) z udziałem restauratora Wojciecha Amaro. Działania pod hasłem „Magnat inspiruje kolorami, imponuje plamoodpornością” realizuje agencja Eskadra.
więcej
|
Leżajsk Pełne z rozszerzoną rzeczywistością
Marka piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Do sprzedaży trafiła limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne, której rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej. Wspiera to regionalna kampania, którą przygotowały firmy Wilk Studio, Just, Twin .digital collective, Panowie Programiści, GoldenSubmarine, Starcom i Roots.
więcej
|
Coca-Cola wspiera kampanię ,,Zielona wstążka #DlaPlanety", by przeciwdziałać zanieczyszczeniu planety plastikiem
Koncern Coca-Cola dołączył do akcji „Zielona wstążka #DlaPlanety”, organizowanej przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska. Kampania ma na celu walkę z zanieczyszczeniem środowiska plastikiem.
więcej
|
Piotr Schmidtke: z Comarchu do Kerris Group
Piotr Schmidtke objął stanowisko product & UX designera w agencji interaktywnej Kerris. Do firmy przeszedł z Comarchu.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do najniższego poziomu w historii. Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rzeczniczka PiS: powrót dekoncentracji to fake news. Ryszard Czarnecki: w grę wchodzi odkupienie mediów od zagranicznych firm
Beata Mazurek, rzeczniczka prasowa PiS, zaprzeczyła podanej przez „Dziennik Gazetę Prawną” informacji, że kierownictwo partii chce wznowić prace nad przepisami o dekoncentracji kapitałowej w mediach. Za to europoseł PiS Ryszard Czarnecki stwierdził, że zagraniczni wydawcy będą musieli się dostosować do nowych przepisów.
więcej
|
Projekty ,,Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl nagrodzone w INMA Global Media Awards 2018
Projekt „Jutronauci” „Gazety Wyborczej” (Agora) otrzymał pierwszą nagrodę w INMA Global Media Awards 2018, a format wideo Myk! portalu Gazeta.pl - drugą nagrodę w swojej kategorii. Natomiast wyróżnienie trafiło do Gazeta.pl za „Make Poland Great Again”.
więcej
|
Miesięcznik ,,Przyślij przepis!" w nowej odsłonie
W środę 6 czerwca br. w sprzedaży ukazało się odświeżone wydanie miesięcznika „Przyślij przepis!” (Burda International Polska). Pismo zyskało czytelniejszą makietę oraz zostało poszerzone o porady i ciekawostki kulinarne.
więcej
|
Adam Bujak i Bronisław Wildstein w Kapitule Orderu Orła Białego
Prezydent Andrzej Duda powołał fotografa Adama Bujaka i publicystę Bronisława Wildsteina do Kapituły Orderu Orła Białego. Obaj w ostatnich latach zostali uhonorowani tym odznaczeniem.
więcej
|
|
|
Przedsiębiorcy protestują przeciwko projektowi ePrivacy. ,,Nie przystaje do obecnego rozwoju technologii"
Unia Europejska jest w trakcie prac nad rozporządzeniem ePrivacy będącym uzupełnieniem RODO i regulującym dodatkowo kwestie prywatności w sieci. Organizacje polskich przedsiębiorców przekonują, że w obecnym kształcie projekt ten uderzy w firmy internetowe i zmniejszy ich konkurencyjność na rynku przez konieczność uzyskiwania dodatkowych zgód na przetwarzanie danych. - Idea ePrivacy jest korzystna dla użytkowników, bo człowieka nie można śledzić w sieci bez jego zgody. Ale aby nie została przyjęta pochopnie prace nad nią powinny zostać wstrzymane do następnej kadencji Parlamentu Europejskiego - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz, prezes Fundacji Panoptykon.
więcej
|
Apple odetnie użytkowników od lajkowania na Facebooku. ,,To może być strzał w stopę"
Podczas tegorocznej konferencji WWDC Apple zapowiedział dodatkowe opcje ochrony prywatności użytkowników. Wśród nich znajdzie się zastosowana w systemach operacyjnych domyślna blokada korzystania z przycisków lajkowania i udostępniania treści ze stron internetowych na Facebooku. - Szkoda, że władza i możliwość podejmowania decyzji nie należy do nas jako do klientów, ale do „dużych chłopców”, którzy jak samce alfa chcą sobie coś nawzajem udowodnić - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted.
więcej
|
Portret fana esportu - pełnoletni, dobrze zarabiający i wykształcony
Polski fan esportu to najczęściej osoba pełnoletnia ze stałymi dochodami. Najczęściej kibicowanie łączy z graniem, ma wyższe wykształcenie i wykonuje prace umysłowe. Jedną trzecią odbiorców esportu stanowią kobiety - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia, przygotowanego we współpracy z Gameset.
więcej
|
Martin Stankiewicz wraca do LifeTube'a z Talent Media
Twórca internetowy Martin Stankiewicz, po rocznej przerwie, wznawia współpracę z siecią partnerską LifeTube. Wrócił do niej z Talent Media.
więcej
|
zapakuj.to pozyskał 9 mln zł na dalszą międzynarodową ekspansje
Polski startup zapakuj.to, za granicą znany pod marką Packhelp, pozyskał od europejskich funduszy 9 mln zł w drugiej rundzie finansowania seed. Pozyskane środki mają pozwolić na dalszą międzynarodową ekspansję oraz rozwój kreatora do projektowania i zamawiania opakowań.
więcej
|
Zapinamypasy.pl kończy działalność. "Projekt nie spinał się finansowo"
Internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl po nieco ponad czterech miesiącach na rynku kończy działalność. - Niestety, projekt choć rozwijał się merytorycznie, jestem bardzo zadowolony z poziomu, jaki osiągnęło radio, nie spinał się pod względem finansowym - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Remplewicz, właściciel stacji.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Portret fana esportu - pełnoletni, dobrze zarabiający i wykształcony
Polski fan esportu to najczęściej osoba pełnoletnia ze stałymi dochodami. Najczęściej kibicowanie łączy z graniem, ma wyższe wykształcenie i wykonuje prace umysłowe. Jedną trzecią odbiorców esportu stanowią kobiety - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia, przygotowanego we współpracy z Gameset.
więcej
|
Gryta Balseryte i Linda Egle awansowały w Gemiusie
Gryta Balseryte, dotychczasowa szefową oddziałów w krajach bałtyckich, awansowała na stanowisko business development directora w firmie Gemius. Awans na regional managera otrzymała również Linda Egle - dotychczasowa szefowa Gemiusa na rynku łotewskim.
więcej
|
|
|
Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)
Reakcje w sieci dobitnie pokazują, że w kryzysie rzetelna informacja, szybka reakcja, szczera postawa, otwartość przynoszą efekty. Green Caffe Nero w obliczu doniesień o zatruciach jej klientów ciastami z kremem działa zgodnie z najlepszymi wzorcami, co nie jest standardem na polskim rynku - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Gursztyn upublicznił pytania Agnieszki Kublik do biura prasowego Telewizji Polskiej. ,,Zachował się skandalicznie"
Dyrektor komunikacji w Telewizji Polskiej Piotr Gursztyn zamieścił na Twitterze pytania, które do biura prasowego TVP przesłała Agnieszka Kublik z „Gazety Wyborczej”. - Zachował się skandalicznie. Pracuje w spółce Skarbu Państwa opłacanej z naszych pieniędzy i myślę, że to nie jest miejsce na żartowanie z pytań dziennikarzy - ocenia Kublik. - Dziennikarze „Gazety Wyborczej” bardzo chętnie zdradzają „kuchnię” TVP. Dlaczego ja nie miałem prawa zdradzić „kuchni” pracy Agnieszki Kublik? - pyta Gursztyn.
więcej
|
Eliza Durka dyrektorką komunikacji i public affairs polskiego Siemensa
Od początku czerwca Eliza Durka objęła stanowisko communications i public affairs Siemens Polska.
więcej
|
Planet PR dla GMV
Agencja Planet PR rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy GMV, specjalizującej się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla sektora kosmicznego. Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji.
więcej
|
Lighthouse w przetargu zdobywa obsługę Carlo Rossi Refresh
Firma CEDC rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych dla nowych wariantów smakowych wina Carlo Rossi Refresh. Budżet zdobyła agencja Lighthouse.
więcej
|
|
|