|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie dzienniki straciły widzów w maju. Tylko ,,Panorama" na plusie po uwzględnieniu danych z newsowych stacji
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” (674 tys. widzów). Wliczając widownię z newsowych stacji jedyny wzrost zanotowała „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT po skardze Ordo Iuris upomina Nickelodeon za bajkę ,,Harmidom", w której pokazano homoseksualną parę wychowującą dziecko
Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris złożył do KRRiT skargę na kreskówkę dla dzieci "Harmidom" emitowaną przez Nickelodeon. Zarzucał programowi sprzeczność z konstytucją i naruszenie ustawy ustawę o radiofonii i telewizji (poszanowanie przekonań religijnych). W efekcie, regulator upomniał nadawcę.
więcej
|
HGTV szuka w castingu wśród widzów nowej pary prowadzących (wideo)
Telewizja HGTV rozpoczęła poszukiwania pary - małżonków lub partnerów w wolnym związku - którzy dołączą do gwiazd kanału i poprowadzą nowy program o wnętrzach. Stacja przeprowadzi casting wśród widzów.
więcej
|
Ilona Januszewska reporterką ,,Wiadomości". Wcześniej była pogodynką w TV Republika
W poniedziałek Ilona Januszewska została reporterką głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Poprzednio pracowała w TV Republika, gdzie prezentowała prognozę pogody.
więcej
|
Discovery pokaże imprezy PGA Tour. Umowa na 2 mld dolarów
Discovery i PGA Tour poinformowały o nawiązaniu 12-letniego partnerstwa, w ramach którego zostanie stworzony międzynarodowy serwis poświęcony golfowi. Telewizyjny nadawca również pozyska prawa do transmisji wszystkich wydarzeń w ramach PGA Tour w telewizji i na innych platformach.
więcej
|
1,04 mln widzów ,,Leśniczówki". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Nowa telenowela „Leśniczówka” gromadziła średnio 1,04 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy reklamowe wyniosły 5,89 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat pozbywa się 5 kanałów SD od Discovery. W to miejsce pojawią się wersje HD tych stacji
Od dzisiaj Cyfrowy Polsat zrezygnuje z nadawania 5 kanałów w jakości SD od Discovery. W to miejsce pojawią się wersje HD tych stacji, które dotychczas były dostępne tylko w wyższych pakietach. - To naturalny proces zmian, który trwa już od jakiegoś czasu. Wszyscy nasi abonenci już od dawna posiadają dekodery HD i takie też wybierają kanały - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Olga zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" straciły 510 tys. widzów. 4,16 mln zł z reklam
Drugi sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 2,02 mln osób, o 510 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 4,16 mln zł.
więcej
|
1,6 mln widzów teleturnieju ,,The Wall. Wygraj marzenia". 13,07 mln zł z reklam
Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 1,58 mln widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł.
więcej
|
Bogdan Rymanowski nie poprowadzi ,,Śniadania w Polsat News" zamiast Beaty Lubeckiej
Odchodzący z TVN24 Bogdan Rymanowski nie zastąpi Beaty Lubeckiej w cotygodniowym podsumowaniu wydarzeń „Śniadanie w Polsat News” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka żegna się z Telewizją Polsat i od początku września poprowadzi „Gościa Radia ZET”.
więcej
|
Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ o zakupie pakietu akcji Eleven przez Polsat: może wpłynąć na stabilizację rosnących cen za prawa sportowe
- Od ponad 3 lat wspólnie z Eleven Sports Network aktywnie budujemy unikalną ofertę sportową na polskim rynku. Ogłoszona transakcja może wpłynąć na stabilizację lub ograniczenie stale rosnących cen za prawa do transmisji sportowych w Polsce - tłumaczy platforma nc+, która pozytywnie ocenia inwestycję Telewizji Polsat w ESN.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Odlotowych Wyścigów" na antenie Boomeranga
Od 11 czerwca na antenie Boomeranga widzowie będą mogli oglądać nowe odcinki „Odlotowych wyścigów”.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata Lubecka będzie prowadzić poranne rozmowy w Radiu ZET
Od początku września poranne wywiady polityczne w Radiu ZET będzie prowadziła Beata Lubecka, poprzednio związana z Telewizją Polsat. W rozgłośni zastąpi Konrada Piaseckiego, który odejdzie do TVN24.
więcej
|
|
Nowy skład komisji etyki Polskiego Radia. Na razie bez przewodniczącego
Zarząd Polskiego Radia powołał nowych członków komisji etyki Polskiego Radia. Nowa, dwuletnia kadencja potrwa do maja 2020 roku.
więcej
|
|
Bogdan Rymanowski nie poprowadzi ,,Śniadania w Polsat News" zamiast Beaty Lubeckiej
Odchodzący z TVN24 Bogdan Rymanowski nie zastąpi Beaty Lubeckiej w cotygodniowym podsumowaniu wydarzeń „Śniadanie w Polsat News” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka żegna się z Telewizją Polsat i od początku września poprowadzi „Gościa Radia ZET”.
więcej
|
|
Krzysztof Grobela dyrektorem regionalnym biura sprzedaży Grupy Radiowej Time w zachodniopomorskim
Krzysztof Grobela objął stanowisko dyrektora regionalnego Grupy Radiowej Time w Szczecinie, odpowiadającego za realizację strategii sprzedażowej w regionie zachodniopomorskim. W ostatnim czasie to stanowisko pozostawało nieobsadzone.
więcej
|
|
9 czerwca odbędzie się 22. Piknik Naukowy. Co na event przygotuje Polskie Radio?
W sobotę, 9 czerwca odbędzie się kolejna edycja edycji Pikniku Naukowego, który organizowany jest przez Polskie Radio, Centrum Nauki Kopernik i PGE Narodowy.
więcej
|
|
Nowe konkursy KRRiT na częstotliwości radiowe. W Wielkopolsce wnioskodawcą prezes Radia Eska
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę zainteresowanych udzieleniem koncesji na nadawanie programu radiowego w pięciu konkursach. Chodzi o przyznanie częstotliwości w województwie wielkopolskim, śląskim, pomorskim i świętokrzyskim w różnych lokalizacjach.
więcej
|
|
,,Drużyna marzeń" - nowy cykl audycji w Polskim Radiu 24 na mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018
W Polskim Radiu 24 ruszył nowy program sportowy z okazji Mundialu w Rosji. „Drużyna Marzeń” jest cyklem 13 audycji, a każdy program będzie poświęcony sylwetce jednego z piłkarzy. Wybierze ich dziennikarz „Rzeczpospolitej” Stefan Szczepłka oraz Iga Niewiadomska, redaktorka Polskiego Radia 24.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce wyprzedziło Trójkę
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska
Portfolio platformy Brand New Galaxy powiększa się o agencję marketingu strategicznego Stratosfera, która przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte. Nową dyrektor zarządzającą została Monika Kowalewska.
więcej
|
Value Media będzie przez rok obsługiwać mediowo Pocztę Polską
Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg Poczty Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Składając ofertę z najniższą ceną pokonał trzy inne agencje: Mastermind Media, Infinity Media i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Witold Pasek nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Lotos. ,,Nigdy więcej do państwowej spółki"
Witold Pasek odszedł z Grupy Lotos, gdzie był dyrektorem marketingu. Funkcję tę pełnił niespełna rok.
więcej
|
Michał Jaszczyk za Pawła Gurgula na czele PepsiCo Polska
Michał Jaszczyk objął stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu PepsiCo Polska (właściciel takich marek jak Pepsi i Lay's). Zastąpił na nim Pawła Gurgula.
więcej
|
Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. W akcji występują kibice naszej reprezentacji, a jako komentator - Tomasz Zimoch.
więcej
|
IndaHash uruchomiła oddział w Japonii
Platforma influencer marketingu indaHash uruchomiła na początku maja oddział w japońskim Tokio. Jednostką kieruje Hajime Nomura.
więcej
|
Jessica Mercedes twarzą Top Secret
Odzieżowa marka Top Secret rozpoczęła współpracę z blogerką modową Jessicą Mercedes Kirschner. Ambasadorka promuje linię kolekcji letniej styled by Jessica Mercedes.
więcej
|
Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce
Marta Prechtlova, poprzednio marketing manager GSK w Czechach i na Słowacji, dołączyła do zespołu GSK Consumer Healthcare Polska jako dyrektor marketingu oraz członek polskiego zespołu zarządzającego. Zastąpiła Katarzynę Jezierską.
więcej
|
Wakacyjne przygody Maciej Musiała reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął wakacyjną kampanię reklamującą Konto dla Młodych. Akcja wspiera promocję, w której przy założeniu tego rachunku otrzymuje się dmuchaną sofę lub flaminga. W reklamach występuje aktor Maciej Musiał.
więcej
|
Krzysztof Kuligowski w zespole domu mediowego Vizeum
Do grupy menedżerów Vizeum ( Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Krzysztof Kuligowski. Objął stanowisko communications and content marketing managera.
więcej
|
Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.
więcej
|
Dentsu Aegis Network przejmuje od OMD obsługę mediową Estee Lauder w regionie EMEA
Firma kosmetyczna Estee Lauder Company wybrała sieć Dentsu Aegis Network do obsługi mediowej w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Tym samym kończy współpracę z OMD (Omnicom).
więcej
|
Gliwice promują się kampanią telewizyjną "Przyszłość jest tu"
W pasmach TVN i Polsatu emitowany jest spot promujący miasto Gliwice. Nawiązuje do realizowanych wcześniej kampanii oraz hasła promocyjnego miasta „Gliwice. Przyszłość jest tu". Spot zrealizowała gliwicka agencja i3D Med. Na kampanię telewizyjną miasto przeznaczyło 600 tys. zł brutto.
więcej
|
,,To nie jest zwykła woda" w reklamach Arctic+ (wideo)
Firma Hoop Polska prowadzi kampanię reklamową wody Arctic+ przekonując w niej, że „to nie jest zwykła woda”. To reklamowy powrót marki Arctic. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.
więcej
|
Daniel Qczaj reklamuje kosmetyki AA Men
Influencer i trener personalny Daniel Qczaj został ambasadorem marki kosmetyków AA Men. Działania z jego udziałem, prowadzone przez agencję Opus B, rozpoczęły się 30 maja i potrwają do końca roku.
więcej
|
Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G
Do końca czerwca potrwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedesa klasy G. Obejmuje ona niestandardowe działania na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy Jet Line.
więcej
|
Sachol reklamowany pod hasłem ,,Nie musi ci to przeszkadzać" (wideo)
Prowadzona pod hasłem „Nie musi ci nic przeszkadzać” kampania marki Sachol (produkowanej przez Valeant) ma uświadomić konsumentom, że nie muszą godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
więcej
|
"W smaku polskie" sosy Łowicz w nowej reklamie (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa "Ulubione sosy Polaków", promująca produkty Łowicz (Grupa Maspex Wadowice). Akcję przygotowały Brasil i Stacom.
więcej
|
,,Znajdź nowy kolor dla swojego wnętrza" w kampanii farb Beckers Designer Collection (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca Beckers Designer Collection - nową kolekcję farb Beckers (produkowanych przez Grupę Tikkurila). Akcję przygotowały firmy marketingowe Wiernik Pro i Arena Media.
więcej
|
Fuzetea zachęca do celebrowania chwil dla siebie (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fuzetea (Coca-Cola). Spot "Twoja chwila pełna smaku" przypomina, że warto celebrować czas dla siebie. Kampanię prowadzą McCann Worldgroup, Mediacom, Fortis, LiquidThread i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe
Słowacki producent materacy, Materasso, przedłuża na czas nieokreślony umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Faktu": nie napisaliśmy o Jacku Kurskim nieprawdy ani nie przegraliśmy z nim procesu
Grupa Onet-RAS Polska podkreśla, że komunikat zamieszczony w weekend w „Fakcie” ws. tekstów o prezesie TVP Jacku Kurskim wynika za ugody przedsądowej, a nie przegranego procesu. - W żadnej mierze informacje opublikowane w dzienniku Fakt nie zostały zakwestionowane przez jakikolwiek sąd - zaznacza wydawca.
więcej
|
Dziennikarka WP oskarża redaktorkę ,,Wprost" o streszczenie jej artykułu. ,,Brak źródła niezamierzony, wynikający z niedopatrzenia"
W najnowszym numerze „Wprost” ukazał się artykuł Agaty Jankowskiej „Między nami Swingersami”. Dziennikarka Wirtualnej Polski, Magdalena Mieśnik zarzuciła autorce tekstu streszczenie jej własnego materiału - który ukazał się kilka dni wcześniej - bez podawania źródła. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jankowska komentuje: „Częściowy brak podania źródła był niezamierzony, wynikający z niedopatrzenia dziennikarzy i redaktorów”.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
W pierwszym kwartale 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki”.
więcej
|
Nowe działy, layout i dodatek dla pań domu w miesięczniku ,,Świat Kobiety"
Od 5. czerwca na rynku ukaże się odświeżone wydanie magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). W piśmie pojawiły się nowe działy, zmieniono layout pisma i sposób prezentowania treści.
więcej
|
|
|
Allegro z Pocztą Polską, UPS i Ruchem - zakupy będzie można odbierać także na stacjach Orlen oraz sklepach Żabka i Freshmarket
Allegro podpisało nowe umowy ramowe o współpracy z Pocztą Polską, UPS Polska oraz Ruch SA. Dzięki temu zakupy zrobione na tej platformie będzie można odbierać w 15 tys. punktów, m.in. w placówkach pocztowych, sklepach Żabka i Freshmarket, kioskach Ruch i na stacjach Orlen.
więcej
|
Facebook posądzony o udostępnianie danych użytkowników producentom sprzętu. ,,Wiele umów zostało już rozwiązanych"
Facebook współpracował z 60 producentami sprzętu zezwalając im na dostęp do danych na temat użytkowników serwisu - wynika z informacji podanych przez „The New York Times”. Facebook broni się twierdząc, że nie udostępniano żadnych informacji bez zgody internautów, a w czasach podpisywania umów nie było innych sposobów na łatwy dostęp do serwisu z poziomu urządzeń przenośnych.
więcej
|
Netflix szuka redaktora naczelnego social mediów na Europę Środkowo-Wschodnią
Europejski oddział Netflixa w Amsterdamie szuka kandydatów na stanowisko brand & editorial managera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Alstom, dostawca Pendolino zapewni internet WiFi w tych pociągach
Firma Alstom, dostawca pociągów typu Pendolino dla PKP Intercity zapewni w produkowanych przez siebie składach rozwiązania pozwalające na dostęp do internetu poprzez WiFi. Na razie brak bliższych informacji o terminie uruchomienia usługi dla pasażerów.
więcej
|
Kamil Grosicki reklamuje Sport.pl jako ,,Twój live" (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania marki Sport.pl (należącej do Agory) promująca jej serwis internetowy oraz aplikację mobilną Sport.pl Live. Bohaterem reklam jest piłkarz Kamil Grosicki.
więcej
|
Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick
Google zapowiedział, że rozpoczął udostępnianie reklam w formacie audio dla wszystkich użytkowników Bid Managera DoubleClick na całym świecie. Dzięki temu marki zyskały możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców korzystających między innymi z muzycznych serwisów streamingowych.
więcej
|
Zalando startuje w Czechach i Irlandii. ,,Pierwsza ekspansja od 2013 roku"
Modowa platforma sprzedażowa Zalando zapowiedziała rozpoczęcie działalności w Irlandii i Czechach. To pierwsze wejście sprzedawcy na nowe rynki od 2013 r., które ma przynieść ponad 15 mln dodatkowych klientów. - Działamy w wypracowanym stylu Zalando: startujemy, uczymy się, powtarzamy i skalujemy - wyjaśnia Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.
więcej
|
Grupa Raben - po drodze z ekologią
W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia. Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”.
więcej
|
|
|