|
|
|
|
|
|
|
Netflix kupił prawa do polskiego serialu ,,Ultraviolet"
Serial kryminalny „Ultraviolet” zadebiutował na antenie AXN Polska jesienią ub.r. i podwoił udziały stacji. Teraz produkcją zainteresował się Netflix, który doda ją do swojej oferty. Koncern Sony Pictures Television Networks rozważa wyprodukowanie kontynuacji, a decyzja ma zapaść do wakacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Juliusz Braun nie chce, aby aktualni pracownicy mediów publicznych brali udział w wyborach samorządowych. Wniosek trafił do RMN
Juliusz Braun złożył wniosek do RMN o to aby osoby pracujące w mediach publicznych i jednocześnie zamierzające kandydować w wyborach samorządowych zrezygnowały, albo zawiesiły swoją aktywność w organach spółki czy radach programowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie jest prawidłowe, żeby te same osoby nadzorowały rzetelność mediom publicznego i jednocześnie kandydowały - mówi nam członek RMN i były prezes TVP.
więcej
|
,,Na noże", ,,Handlarze" i filmy fabularne z biblioteki TVN od czerwca w Metrze. ,,Stanowimy z Discovery jedną grupę medialną"
W czerwcu tego roku naziemny kanał Metro rozpocznie emisję kolejnych pozycji programowych z biblioteki TVN. - Wybraliśmy kilka tytułów z biblioteki TVN, których nie planowaliśmy w najbliższym czasie do emisji w swoich kanałach, a które mogą wesprzeć Metro - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" hitem TVN, zyskał 170 tys. widzów
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,21 mln osób, o 170 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 14,24 mln zł.
więcej
|
Poseł PO Krzysztof Brejza złożył skargę do sądu na TVP. Chciał wiedzieć ile zarabia partnerka prezesa
Poseł Platformy Obywatelskiej, Krzysztof Brejza złożył do sądu skargę na publicznego nadawcę. W trybie dostępu do informacji publicznej pytał, ile nagród przyznano w TVP oraz ile zarabiała Joanna Klimek, partnerka prezesa TVP, Jacka Kurskiego. Biuro prasowe nadawcy w przesłanym Wirtualnemedia.pl oświadczeniu odpowiada, że wniosek złożony przez posła nie spełniał wymogów formalnych. Nie ujawnia także wynagrodzeń osób nie pełniących funkcji publicznych.
więcej
|
TVP odpowiada KRRiT: organ nadal nie odniósł się do istoty poważnych problemów i wątpliwości interpretacyjnych
Telewizja Polska w oficjalnym oświadczeniu odpowiedziała Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, która dzień wcześniej podtrzymała swoje stanowisko dotyczące zasady must carry/must offer. Zdaniem publicznego nadawcy organ nadal nie odniósł się do istoty poważnych problemów i wątpliwości interpretacyjnych powstałych w związku z uzupełnianym stanowiskiem, które oczekują na pilną i bardziej jednoznaczną wypowiedź regulatora w tej sprawie.
więcej
|
,,Nauka jazdy 3" hitem TTV. Jesienią kolejna edycja
Fabularno-dokumentalny cykl „Nauka jazdy 3” oglądało średnio w TTV 256 tys. widzów. W porównaniu do pierwszego sezonu oglądalność programu wzrosła o 80 tys. osób, a drugiego - 37 tys. Nowe odcinki programu widzowie zobaczą w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nie ma chętnych na realizację kampanii ,,TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej"
Telewizja Polska nie zrealizuje na razie zaplanowanej kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”. Żadna z agencji nie była zainteresowana jej przygotowaniem.
więcej
|
Paramount Network na razie nie w Polsce. ,,Nie wykluczamy rebrandingu w przyszłości"
Koncern Viacom International Media Networks przeprowadza globalny rebranding niektórych stacji ze swojego portfolio, zastępując je kanałem rozrywkowym Paramount Network. - Na tę chwilę nie planujemy rebrandingu, nie wykluczamy tego w przyszłości - wyjaśnia Denis Pluskota, PR manager VIMN Polska.
więcej
|
UPC Biznes zmienia ofertę i wprowadza nowe logo. Rusza kampania ,,Otwórz się na sukces"
Operator UPC Polska startuje z nową identyfikacją wizualną oraz kampanią pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Firma przygotowała ofertę dedykowaną firmom z sektora małych biur i biur w domu. Oferuje cztery prędkości internetu, trzy rodzaje oferty, telefon bez limitu i kanały telewizyjne.
więcej
|
TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. Najwięcej zyskał Food Network
W kwietniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków ex aequo uplasowały się stacje Domo+ i Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Killjoys 3" od 17 czerwca w Sci-Fi
Od 17 czerwca 2018 roku Sci-Fi pokazywać będzie premierowe odcinki trzeciego sezonu serialu „Killjoys”.
więcej
|
Spoty kanałów Viacomu nominowane w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018 (wideo)
Zespoły kreacji i marketingu Viacom International Media Networks regionu Europa Środkowa i Wschodnia oraz Izrael, pracujący w biurach w Warszawie i Budapeszcie, zdobyły 13 nominacji w konkursie Promax Global Excellence Awards 2018.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alicja Cybulska: Konsument stawia dziś na pierwszym miejscu osobiste szczęście, a marki mają go uczyć i bawić
W naszym kraju obserwujemy ważną zmianę motywacji i wartości ludzi. Kiedyś to co było naszą dumą i wartością - rodzina, małżeństwo - warte było osobistego poświęcenia. Dzisiaj - to ja jestem dla siebie najważniejszy, najważniejsza - mówi Alicja Cybulska, intelligence director w Havas Media Group.
więcej
|
Na skutek wolnych od handlu niedziel maleje sprzedaż
W kwietniu sprzedaż detaliczna była najniższa od ponad dwóch lat. - Na razie, na zakazie handlu w niedziele tracą wszyscy. Duże sieci handlowe, mali przedsiębiorcy i sklepy internetowe - komentuje Zbigniew Maciąg, ekspert Konfederacji Lewiatan.
więcej
|
Lotos z limitowaną serią koszulek dla kibiców, twarzą promocji Kuba Błaszczykowski
Lotos rusza z aktywacją dla kibiców, w ramach której za naklejki zbierane za zakupy na stacjach mogą otrzymać koszulki z limitowanej edycji. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Kuby Błaszczykowskiego.
więcej
|
Ponad 550 mln złotych przychodów klubów Ekstraklasy, Legia Warszawa po raz czwarty na szczycie rankingu
Przychody klubów grających w rozgrywkach Lotto Ekstraklasa wyniosły w 2017 r. 550,4 mln zł. Gdyby jednak doliczyć do tej sumy wpływy z transferów zagranicznych, kwota ta wzrosłaby do 695,6 mln zł - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte. Na szczycie listy po raz czwarty z rzędu znalazła się Legia Warszawa z przychodami na poziomie 138,3 mln zł.
więcej
|
Robert Makłowicz w kampanii BGŻ BNP Paribas zachęca do wspierania sąsiedzkiego biznesu (wideo)
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kolejną, trzecią edycję kampanii promocyjnej pod hasłem „Wspierajmy sąsiedzki biznes”. Jej bohaterem jest kucharz Robert Makłowicz. Za kampanię odpowiadają agencje Publicis Lion i Havas Media.
więcej
|
Omnicom uruchamia globalną grupę eksperymentalną Omnicom Experiental Group
Sieć reklamowa Omnicom utworzyła Omnicom Experiental Group (OEG), by sprostać rosnącym aktywacjom marek na żywo.
więcej
|
Plej wygrywa przetarg na obsługę Iveco Poland
W ramach zwycięskiego przetargu, agencja interaktywna Plej zajmie się rozbudową systemu komunikacji marketingowej oraz integracją narzędzi digitalowych producenta pojazdów Iveco Poland.
więcej
|
Aleksandra Kusz vel. Sobczuk kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej w Lotte Wedel, Elżbieta Kulawik kierownikiem ds. mediów i usług marketingowych
Aleksandra Kusz vel. Sobczuk objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. korporacyjnych w firmie Lotte Wedel. Pracę w tej firmie rozpoczęła też Elżbieta Kulawik, która wcześniej pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa.
więcej
|
Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"
Serwis Showmax rozpoczyna akcję "Ostatnia kolekcja - nadchodzi koniec mody", mającą na celu pomoc Centrum Praw Kobiet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. We współpracy z serwisem Showroom "sprzedawane" będą habity noszone przez bohaterki głośnego serialu "Opowieść podręcznej".
więcej
|
STS sponsorem pięściarza Izuagbe Ugonoh
Firma bukmacherska STS podpisała umowę sponsorską z bokserem Izu Ugonoh.
więcej
|
Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek w projekcie Husqvarna ,,z czasem możesz wszystko"
Firma Husqvarna, producent urządzeń do pielęgnacji zieleni prowadzi wiosenną kampanię marketingową. Jej kluczowym elementem jest program testerski „Z czasem możesz wszystko”w który zaangażowano influencerów. Wspierają go Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek. Za realizację działań odpowiadają firmy: 180heartbeats + Jung v. Matt, Wavemaker i MWM PR.
więcej
|
Vision Express reklamuje okulary przeciwsłoneczne
Ruszyła kampania reklamowa Vision Express, promująca ofertę okularów przeciwsłonecznych, które można kupić z 50-procentową zniżką na drugą parę.
więcej
|
Maspex wybrał agencję CzArt do obsługi marki Łowicz w internecie
Maspex rozpoczął współpracę z agencją reklamową CzART. Będzie odpowiedzialna za social media marki Łowicz oraz wspierała ją w działaniach w digitalu.
więcej
|
3M Viscoplast z kampanią autorstwa Codemedia
Trwa kampania reklamowa Viscoplast 3M, marki plastrów uniwersalnych i specjalistycznych. Działania zaplanował i realizuje dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii sieci sklepów Deichmann, której twarzą jest piosenkarka Margaret. Platformę komunikacyjną #DziewczynyRządzą przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
więcej
|
Zalewski, Podsiadło i Kortez promują Męskie Granie utworem "Początek" (wideo)
Singiel "Początek" promuje tegoroczną edycję trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie. Słowa i muzykę napisał Krzysztof Zalewski. Wspólnie z Kortezem i Dawidem Podsiadłą tworzą Męskie Granie Orkiestra.
więcej
|
Karolina Tereba w zespole Heliografu
Karolina Tereba objęła stanowisko koordynatora projektów działu kamerowego w firmie Heliograf, zajmującej się wypożyczaniem sprzętu oświetleniowego i kamerowego.
więcej
|
Aasa Polska po raz drugi aktywizuje seniorów przy wsparciu młodych kampanią Aasy Netu
Aasa Polska uruchamia drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Aasy Netu”, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych.
więcej
|
Na rynku debiutuje Pilsweizer Black&White - oficjalne piwo klubu Czarni Jasło
Pilsweizer Black&White to nowa marka w portfolio Browaru Pilsweizer, powstała w wyniku współpracy firmy z klubem Czarni Jasło. Ma status oficjalnego piwa kibiców Czarnych Jasło, zaś klub będzie miał procentowy udział w zyskach ze jego sprzedaży.
więcej
|
Blockchain - co daje dla marek luksusowych
Technologia blockchain zapewnia luksusowym markom nie tylko możliwość przejrzystego śledzenia wykonywanych transakcji, ale także otwiera przed nimi nowe możliwości. Jak działa i co jeszcze oferuje branży premium? O tym Marcin Rupiński, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Onet chce usunięcia tekstu o dziennikarzu Łukaszu Maziewskim z TVP. Ziemkiewicz: To jest element stałych przepychanek
Grupa Onet-RAS Polska, wydawca m.in. „Faktu” żąda usunięcia tekstu TVP.Info, w którym autor opisuje poglądy dziennikarza tabloidu, Łukasza Maziewskiego. Miał on napisać, że „zorganizowałby atak na Antoniego Macierewicza”, za co spotkała go krytyka ze strony TVP.Info. Dziennikarz Rafał A. Ziemkiewicz uznaje to za „element stałych przepychanek” między mediami i ocenia, że środowisko cierpi na brak poczucia humoru.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,Podróże" z największym spadkiem
W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Podróże”, a pozycję lidera sprzedaży zachował „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Monday PR przejęła od Havas PR nie tylko obsługę Google Polska, ale też jej pracowników
Do zespołu agencji Monday PR, która wygrała przegląd Google Polska na obsługę w zakresie m.in. public relations dołączyły osoby z agencji Havas PR, które w jej szeregach odpowiadały za obsługę tego klienta. - Zespół pracujący dla tego klienta składał się z osób, które wraz z tym klientem z agencji odeszły. Stąd, trudno przejść obojętnie obok sposobu zmiany agencji - mówi nam Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
więcej
|
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"
Nowy wygląd serwisu transakcyjnego mBanku od kilku dni jest szeroko dyskutowany zarówno przez klientów banku, jak i specjalistów branży internetowej. Poproszeni przez portal Wirtualnemedia.pl eksperci mają podzielone zdania. Jedni chwalą minimalizm i uproszczenie serwisu, inni zwracają uwagę na niedopasowaną kolorystykę i braki w interfejsie strony.
więcej
|
,,Wszystkie należne podatki Facebooka" mogą wynosić zero złotych
W trakcie przesłuchania przed Parlamentem Europejskim Mark Zuckerberg zapewnił, że Facebook płaci wszystkie podatki w krajach unijnych, w których prowadzi działalność. Zdaniem ekspertów szef Faceboka ma rację, choć przy obecnych przepisach pozostawanie w zgodzie z fiskusem wcale nie musi oznaczać, że firma zasila podatkami budżety krajów członkowskich UE. - Wiele korporacji międzynarodowych stosuje wszelkiego rodzaju optymalizacje podatkowe i w rezultacie co prawda „płacą wszystkie należne podatki", ale okazuje się, że wynoszą one zero złotych - wyjaśnia prof. Dariusz Jemielniak, ekspert w dziedzinie zarządzania w społeczeństwie sieciowym z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Marcin Długosz za Tomasza Porębskiego redaktorem naczelnym CKsport.pl
Po blisko 9 latach pracy, z funkcją redaktora naczelnego portalu sportowego CKsport.pl pożegnał się jeden z jego założycieli, a od 2009 roku szef redakcji - Tomasz Porębski. Zastąpił go Marcin Długosz, który wrócił po redakcji po kilku latach przerwy.
więcej
|
Orange Światłowód najlepszy w rankingu Netflix
Orange Światłowód został liderem kwietniowego indeksu prędkości dostawców internetowych Netflix, czyli comiesięcznego zestawienia dostawców usług internetowych zapewniających najlepsze warunki korzystania z serwisu.
więcej
|
Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"
Serwis Showmax rozpoczyna akcję "Ostatnia kolekcja - nadchodzi koniec mody", mającą na celu pomoc Centrum Praw Kobiet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. We współpracy z serwisem Showroom "sprzedawane" będą habity noszone przez bohaterki głośnego serialu "Opowieść podręcznej".
więcej
|
71 proc. firm e-commerce bez zabezpieczeń przed fraudem płatniczym
Aż 71 proc. polskich firm z branży e-commerce nie wykorzystuje żadnego rozwiązania technologicznego służącego do zapobiegania fraudowi, wynika z raportu firm EY i Nethone pt. "Bezpieczny handel w internecie". Procedury służące zapobieganiu chargebackom ma 35 proc. firm.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
więcej
|
|
|
Monday PR przejęła od Havas PR nie tylko obsługę Google Polska, ale też jej pracowników
Do zespołu agencji Monday PR, która wygrała przegląd Google Polska na obsługę w zakresie m.in. public relations dołączyły osoby z agencji Havas PR, które w jej szeregach odpowiadały za obsługę tego klienta. - Zespół pracujący dla tego klienta składał się z osób, które wraz z tym klientem z agencji odeszły. Stąd, trudno przejść obojętnie obok sposobu zmiany agencji - mówi nam Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
więcej
|
|
|