|
|
|
|
|
|
|
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. ,,Skorzystaliśmy z zaproszenia"
Firma Nielsen Audience Measurement zgłosiła się do dialogu technicznego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczącego nowego badania oglądalności i słuchalności telewizji i radia (także w internecie) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jako lider technologiczny i firma z bogatymi doświadczeniami międzynarodowymi, czujemy się w obowiązku dzielić tymi właśnie doświadczeniami i możliwościami technicznymi z naszymi partnerami i klientami - mówi nam Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. PR i marketingu w Nielsen Audience Measurement w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji.
więcej
|
,,Hipnoza" traci widzów z odcinka na odcinek. Pierwszy śledziło 1,6 mln osób, a piąty - 830 tys.
Po pierwszych pięciu tygodniach emisji „Hipnozę” ogląda średnio 1,19 mln widzów. Nowa produkcja notuje spadek oglądalności z odcinka na odcinek - pierwszy z nich śledziło 1,60 mln osób, a piąty - 834 tys.
więcej
|
Sławomir, Maryla Rodowicz, Popek i Sylwia Grzeszczak wśród uczestników Polsat SuperHit Festiwal 2018
W dniach od 25 do 27 maja w Operze Leśnej w Sopocie odbędzie się czwarta edycja Polsat SuperHit Festiwal. W muzycznym wydarzeniu wezmą udział m.in. Sławomir, Maryla Rodowicz, Popek i Sylwia Grzeszczak.
więcej
|
TVP Info bez transmisji i skrótów konferencji Macierewicza. Tylko krótkie informacje w serwisach
W środę w Sejmie odbyła się konferencja prasowa podkomisji powołanej do ponownego wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej. Pracami komisji przewodniczy Antoni Macierewicz i to on prowadził konferencję, jednak nie transmitowano jej w TVP Info. - Ze względu na zainteresowanie widzów TVP Info obradami komisji ds. Amber Gold uznano, że to wydarzenie będzie priorytetowe na naszej antenie - tłumaczy nam biuro prasowe TVP.
więcej
|
TVP udostępnia płatne treści VoD osobom zwolnionym z abonamentu rtv
Z początkiem kwietnia dostępu do wielu płatnych treści w serwisie VoD.TVP.pl zyskały za darmo osoby ustawowo zwolnione z abonamentu radiowo-telewizyjnego, które aktywują swoje konto na portalu TVP.
więcej
|
Eurosport 1 najchętniej oglądany w marcu. Polsat Sport Extra o 300 proc. do góry
W marcu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a na czele spadków znalazł się Polsat Sport Extra - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apple przygotuje serial na podstawie cyklu "Fundacja" Isaaca Asimova
Apple TV pracuje nad serialową adaptacją książek science fiction tworzących cykl "Fundacja". Projekt powstaje we współpracy z telewizją Skydance.
więcej
|
Jerzy Urban: nie żądaliśmy z żoną reklamowania ,,Nie" w ,,Szkle kontaktowym", Tomasz Sianecki zmyśla
Redaktor naczelny „Nie” Jerzy Urban zapewnił, że jego żona Małgorzata Daniszewska po tym, jak wylicytowała udział w „Szkle kontaktowym” w TVN24, nie żądała, żeby mogła w programie zareklamować ten tygodnik. - Oznajmiam, że Tomasz Sianecki zmyśla - zaznaczył Urban.
więcej
|
Na konferencję podkomisji smoleńskiej próbowano nie wpuścić obcokrajowców. ,,Macierewicz do MON zapraszał tylko Polaków"
Obcokrajowcy pracujący w Telewizji Republika i Wirtualnej Polsce mieli w środę problemy z wejściem na konferencję prasową podkomisji ds. katastrofy smoleńskiej działającej przy Ministerstwie Obrony Narodowej. Część dziennikarzy była tym oburzona, natomiast niektórzy przypomnieli, że do niedawna zaproszenia na konferencje do MON kierowano tylko do obywateli Polski.
więcej
|
Piotr ,,izak" Skowyrski skomentuje dla Sport.tvp.pl cztery mecze piłkarskich mistrzostw świata
Telewizja Polska zaplanowała osobne relacje internetowe z czterech meczów piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Razem z dziennikarzem TVP Maciejem Iwańskim komentował je będzie Piotr „izak” Skowyrski, znany gracz i komentator e-sportu.
więcej
|
Dokument ,,Kierunek Mundial - Rosja 2018" z Robertem Lewandowskim w HBO (wideo)
HBO wyprodukowało serial dokumentalny "Kierunek Mundial - Rosja 2018" z udziałem piłkarskich gwiazd nadchodzących mistrzostw świata w piłce nożnej. Pierwszy odcinek jest już dostępny w serwisie HBO GO, a na antenie HBO pojawi się w maju.
więcej
|
TVN z ponad 1 mln subskrybentów na YouTube
Oficjalny kanał TVN przekroczył 1 mln subskrybentów w serwisie YouTube. Tym samym tvnpl jako pierwszy polski kanał filmowy stał się w posiadaniu złotego przycisku play.
więcej
|
Magdalena Ogórek: Twitter to moja broń w walce z wizerunkiem sztucznie kreowanym przez media
W mediach społecznościowych mogę pokazać, czym się naprawdę zajmuję – podkreśla dziennikarka. Konta na Twitterze i Facebooku traktuje jako rodzaj broni przeciwko nieprawdziwym informacjom podawanym przez portale plotkarskie. Gwiazda TVP uważa ponadto, że dzięki mediom społecznościowym może przeciwstawić się ostracyzmowi wobec jej najnowszej książki.
więcej
|
KSW podpisało umowę licencyjną ze stacją RTL w Chorwacji
Federacja KSW podpisała telewizyjną umowę licencyjną dotyczącą praw medialnych ze stacją RTL Hrvatska. Umowa obejmuje m.in. transmisję gali KSW 43, która odbędzie się 14 kwietnia we Wrocławiu.
więcej
|
Eleven Sports 4 w ofercie Vectry
Od 17 kwietnia 2018 roku kanał Eleven Sports 4 zostanie włączony do oferty operatora kablowego Vectra.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile z ofertą Magenta Biznes, pakiety od 40 do 120 zł z różną prędkością internetu
T-Mobile Polska zapowiedział wprowadzenie nowej oferty o nazwie Magenta Biznes przeznaczonej dla małych i średnich firm. Użytkownicy otrzymają do wyboru 4 pakiety, z których 3 zapewniają nielimitowany dostęp do sieci o różnej prędkości. - Wprowadzając ofertę Magenta myślimy przede wszystkim o tym, co będzie najbardziej potrzebne naszym partnerom za kilka lub kilkanaście miesięcy, a nie tylko o tym czego potrzebują obecnie - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Piotr Markowski, dyrektor pionu B2B w T-Mobile Polska.
więcej
|
Maciej Herman dyrektorem zarządzającym Lotte Wedel, zmiany w zarządzie
Maciej Herman awansował ze stanowiska dyrektora sprzedaży i marketingu na dyrektora zarządzającego Lotte Wedel. Marketingiem firmy kieruje Monika Kolano-Wysokińska, a obszarem sprzedaży Krzysztof Stepnowski. Do zespołu zarządzającego dołączyła też Inga Pyd jako dyrektor personalny i administracji.
więcej
|
Dawid Podsiadło ze zwrotką reklamuje Konto dla Ciebie w Credit Agricole (wideo)
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej banku Credit Agricole z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film, Cube Group, Performics i Arena Media.
więcej
|
Pracownicy Biedronki pokazują, czym dla nich są niedziele z zakazem handlu (wideo)
Związkowcy NSZZ Solidarność' 80 z Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka przygotowali kampanię reklamową #NieKupujKochaj. Pokazują w niej, co dla nich oznaczają niedziele z zakazem handlu.
więcej
|
Biedronka najpopularniejszym dyskontem na codzienne zakupy
47 proc. klientów jako główne miejsce zakupów produktów szybkorotujących wskazuje Biedronkę. Portugalska sieć ma także najwięcej regularnych klientów - trzy czwarte nabywców znających ten sklep, odwiedza go przynajmniej raz na 2-3 tygodnie - wynika z badania GfK.
więcej
|
Michał Kuczmierowski z PKO BP do zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej
Michał Kuczmierowski, dotychczasowy dyrektor pionu marketingu i komunikacji w banku PKO BP został członkiem zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Jego obowiązki w banku przejęła Aleksandra Gieros-Brzezińska.
więcej
|
Reklamy coraz większym utrapieniem internautów
Większość internautów uważa, że reklamy online są coraz bardziej natrętne. Rosnąca liczba użytkowników w związku z tym decyduje się na ich blokowanie.
więcej
|
"Stars of America" wraca do McDonald's
Od 11 kwietnia do restauracji McDonald’s wraca promocja "Stars of America". Na klientów czekają kanapki New York Beef Classic, Chicken Caesar i Beef Bajgiel, frytki i desery.
więcej
|
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem trzech marek sieci Makro
Kucharz Wojciech Harapkiewicz został ambasadorem trzech nowych marek sieci handlowej Makro - Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional.
więcej
|
MediaCom zdobył wart 425 mln funtów budżet mediowy Sky
Należąca do WPP sieć domów mediowych Mediacom wygrała przetarg na obsługę mediową Sky w Europie. Pokonała w nim Zenith (Publicis Groupe) i Carat (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Agencje Wobuzz oraz Wandlee wprowadzają chatboty na Messengera
Agencja Wobuzz, należąca do Moniki Czaplickiej oraz Wandlee oferują wspólnie usługę tworzenia chatbotów na Messengera.
więcej
|
IDMnet odpowiada za sprzedaż serwisów Motor-Presse
Firma IDMnet odpowiada za sieciową sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach wydawnictwa Motor-Presse Polska.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" broni wystąpienia Czuchnowskiego. ,,Jako jedyny złamał konwencję, powiedział prawdę, którą wszyscy znają"
Zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) Jarosław Kurski uznaje, że Wojciech Czuchnowski wyszedł z roli dziennikarza obrzucając inwektywami przewodniczącego podkomisji smoleńskiej Antoniego Macierewicza. - Co nie znaczy, że zrobił źle, zachował się jak obywatel broniący godności państwa; jak dziecko z baśni Andersena i powiedział: Król jest nagi - wyjaśnia Kurski.
więcej
|
Kania, Cejrowski, Pospieszalski i ks. Zieliński wśród dziennikarzy wzywających do zaostrzenia przepisów antyaborcyjnych
Fundacja Życie i Rodzina opublikowała apel ponad 40 dziennikarzy do polityków wzywający do niezwłocznego uchwalenia obywatelskiego projektu ustawy „Zatrzymaj Aborcję”. Apel popierają m.in. Dorota Kania, Wojciech Cejrowski, Jan Pospieszalski, Lidia Dudkiewicz i ks. Henryk Zieliński.
więcej
|
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP protestuje przeciw zniesławianiu o. Rydzyka na plakacie PO
Działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich Centrum Monitoringu Wolności Prasy wyraziło protest przeciw umieszczeniu wizerunku o. Tadeusza Rydzyka na plakacie Platformy Obywatelskiej z napisem, że „wziął dotacji 94 mln zł”. - Takie działania polityków w niepodważalny sposób naruszają zasadę wolności słowa, która jest podstawą funkcjonowania demokratycznego państwa i nigdy nie powinny mieć miejsca - ocenia organizacja.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych (dane ZKDP za styczeń)
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Antoni Macierewicz obrzucony inwektywami przez Wojciecha Czuchnowskiego na konferencji prasowej. ,,Jest pan kłamcą i przestępcą"
Podczas środowej konferencji prasowej podkomisji smoleńskiej dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) nazwał Antoniego Macierewicza „kłamcą i przestępcą”, po czym opuścił salę. Przewodniczący podkomisji nie zareagował i poprosił o kolejne pytania od dziennikarzy.
więcej
|
|
|
Komisja Europejska zwiększy prawa konsumentów w sieci, będzie zwalczać podwójną jakość produktów i ułatwi uzyskanie odszkodowań
Komisja Europejska przedstawiła nowy ład dla konsumentów, którego celem jest zapewnienie aby wszyscy obywatele Unii mogli w pełni korzystać z praw należnych im na mocy prawodawstwa wspólnoty. Wśród zapowiadanych rozwiązań są między innymi wzmocnienie praw konsumentów w internecie, szybsze uzyskiwanie odszkodowań, walka z podwójną jakością oferowanych produktów oraz skuteczna ochrona przed nieuczciwymi praktykami sprzedawców.
więcej
|
TVP udostępnia płatne treści VoD osobom zwolnionym z abonamentu rtv
Z początkiem kwietnia dostępu do wielu płatnych treści w serwisie VoD.TVP.pl zyskały za darmo osoby ustawowo zwolnione z abonamentu radiowo-telewizyjnego, które aktywują swoje konto na portalu TVP.
więcej
|
Reklamy coraz większym utrapieniem internautów
Większość internautów uważa, że reklamy online są coraz bardziej natrętne. Rosnąca liczba użytkowników w związku z tym decyduje się na ich blokowanie.
więcej
|
Ponad połowa Polaków rozlicza się z fiskusem przez internet
W tym roku 56 proc. polskich podatników rozlicza się z urzędami skarbowymi przez interent - to wynik o 6 p.proc. lepszy niż w ubiegłym roku. Z elektronicznego wniosku o przygotowanie zeznania rocznego przez fiskusa (PIT-WZ) zamierza skorzystać zaledwie 5 proc. podatników - wynika z najnowszego raportu KPMG.
więcej
|
Spotify i Hulu wprowadzą wspólny pakiet usług za 12,99 dolarów miesięcznie
Serwisy Spotify i Hulu ogłosiły wprowadzenie wspólnego pakietu usług, w ramach którego użytkownicy za miesięczny abonament w wysokości 12,99 dolarów uzyskają dostęp do muzyki w Spotify oraz treści wideo oferowanych przez platformę Hulu. W pierwszej kolejności nowa propozycja obejmie użytkowników płatnych kont Spotify, później ma dotyczyć wszystkich użytkowników serwisu na świecie.
więcej
|
Mark Zuckerberg w Senacie: Facebook oszukany przez Cambridge Analytica, wprowadzamy zmiany dot. prywatności
Podczas kilkugodzinnego przesłuchania przed komisją Senatu USA Mark Zuckerberg, szef Facebooka zapewniał, że serwis nie handluje danymi użytkowników, przekonywał że media społecznościowe to arena swoistego wyścigu zbrojeń z Rosją, a ochrona danych internautów wymaga jeszcze wielu starań. - Zuckerberg wykazał się klasą, dowcipem i cierpliwością, kongresmeni na jego tle wyglądali na mało kompetentnych i niedouczonych - ocenia Artur Roguski, social media manager Edipresse Polska.
więcej
|
YouTube zamyka konto Rafonixa z powodu "wielokrotnych naruszeń zasad"
Z YouTube'a zniknął kanał kontrowersyjnego twórcy - Rafonixa. Powodem są liczne naruszenia zasad działania serwisu. Google, do którego należy YouTube, nie komentuje tej decyzji.
więcej
|
TVN z ponad 1 mln subskrybentów na YouTube
Oficjalny kanał TVN przekroczył 1 mln subskrybentów w serwisie YouTube. Tym samym tvnpl jako pierwszy polski kanał filmowy stał się w posiadaniu złotego przycisku play.
więcej
|
Salony Agata z nową stroną internetową
Sieć salonów meblowych Agata uruchamia nową stronę internetową - to krok w stronę rozwoju sprzedaży w segmencie e-commerce.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. ,,Skorzystaliśmy z zaproszenia"
Firma Nielsen Audience Measurement zgłosiła się do dialogu technicznego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczącego nowego badania oglądalności i słuchalności telewizji i radia (także w internecie) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jako lider technologiczny i firma z bogatymi doświadczeniami międzynarodowymi, czujemy się w obowiązku dzielić tymi właśnie doświadczeniami i możliwościami technicznymi z naszymi partnerami i klientami - mówi nam Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. PR i marketingu w Nielsen Audience Measurement w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji.
więcej
|
Biedronka najpopularniejszym dyskontem na codzienne zakupy
47 proc. klientów jako główne miejsce zakupów produktów szybkorotujących wskazuje Biedronkę. Portugalska sieć ma także najwięcej regularnych klientów - trzy czwarte nabywców znających ten sklep, odwiedza go przynajmniej raz na 2-3 tygodnie - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|
365PR dla Elmodis
Do grona klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna Elmodis.
więcej
|
|
|