|
|
|
|
|
|
|
,,Top Model" po 2 latach przerwy wróci do TVN
Stacja TVN planuje realizację siódmej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”. Prawdopodobnie program trafi do jesiennej ramówki stacji - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstanie trzeci sezon serialu ,,W rytmie serca". Nina Terentiew: Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka
Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji trzeciego sezonu serialu „W rytmie serca” w jesiennej ramówce 2018 roku. - Bardzo się cieszę z tego serialu - zarówno z jego jakości jak i wyników. Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie)
Historia Adama Kruka jest intrygująca i zasiewa w umyśle widza ziarno niepewności: czy wszystko, co oglądamy na ekranie dzieje się naprawdę? W scenariuszu widać inspiracje mrocznymi skandynawskimi i francuskimi produkcjami. Mocną stroną jest obsada aktorska i reżyseria, a słabszą - udźwiękowienie - nowy serial Canal+ pt. „Kruk. Szepty słychać po zmroku” oceniają Kaja Szafrańska, Dawid Muszyński i Wojciech Krzyżaniak.
więcej
|
,,SOS - Sablewska o stylu 2" w jesiennej ramówce TVN Style. ,,Maja Sablewska robi wiele dobrego dla kobiet"
W jesiennej ramówce 2018 roku TVN Style pokaże drugi sezon programu Mai Sablewskiej „SOS - Sablewska o stylu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności i podjęliśmy już decyzję o kontynuacji - mówi nam Joanna Tylman, szefowa TVN Style.
więcej
|
UPC Polska wycofuje się z kupna Multimedia Polska. UOKiK: fuzja ograniczyłaby konkurencję w 11 miastach
Operator telekomunikacyjny UPC Polska wycofał się z ogłoszonego jesienią ub.r. kupna 100 proc. akcji Multimedia Polska. - Nie udało nam się dojść do porozumienia ze sprzedającym co do zrewidowanych warunków handlowych transakcji, które uwzględniałyby obecne uwarunkowania regulacyjne i rynkowe - uzasadnia firma.
więcej
|
390 tys. widzów ,,Najśmieszniejszych". TV Puls wygrywa z TV4 i TVN7
Nowe kabaretowe show Telewizji Puls „Najśmieszniejsi” ogląda średnio 388 tys. osób. Program podnosi średnie dobowe wyniki TV Puls, a stacja w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Przedpremiery widowiska w Puls 2 gromadzą 195 tys. oglądających.
więcej
|
1,4 mln widzów ogląda 15. edycję ,,Postaw na milion"
Piętnasty sezon „Postaw na milion” ogląda średnio 1,36 mln osób. TVP2 w paśmie emisji teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" w nowym paśmie ma o 550 tys. widzów mniej
Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech odcinkach w nowym paśmie ogląda średnio 774 tys. osób, o 550 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny 2" startują w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time
Telewizyjna Jedynka rozpoczyna dzisiaj emisję drugiego sezonu misyjnego serialu „Wojenne dziewczyny”. Produkcja będzie emitowana w niedziele o godz. 20.10, a w dniu premiery stacja pokaże dwa odcinki.
więcej
|
1,15 mln widzów ,,Alarmu!". TVP1 przegrywa z konkurencją. ,,Zainteresowanie w starszych grupach wiekowych"
Nowy program interwencyjny „Alarm!” ogląda średnio 1,15 mln osób. TVP1 w paśmie emisji audycji wypada najgorzej w rynku na tle swoich głównych konkurentów. - Średnie wyniki audycji są niższe od konkurencyjnych programów interwencyjnych, szczególnie w młodszych grupach wiekowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wojtal z Mediacom.
więcej
|
Pilotowy odcinek ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" przez tydzień obejrzało ponad 380 tys. widzów
W ciągu pięciu dni od premiery serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” pierwszy odcinek polskiej produkcji obejrzało w sumie ponad 380 tys. osób, z czego 225 tys. to widzowie niedzielnej premiery w Canal+ i Canal+1.
więcej
|
980 tys. widzów debiutu ,,Wyjdź za mnie" w Polsacie
Pokazany w czwartek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie” oglądało średnio 979 tys. widzów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PKP Intercity szuka agencji do obsługi przez dwa lata w social media
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową, strategiczną obsługę w mediach społecznościowych. Wybrana firma będzie dla niej pracować przez dwa lata.
więcej
|
Jakub Biel odchodzi z Solgazu
Jakub Biel po 4,5 roku pracy odchodzi z Solgazu, firmy zajmującej się produkcją sprzętu AGD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był tam dyrektorem ds. marketingu i handlu.
więcej
|
Odeta Moro w pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Matrix (wideo)
L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do koloryzacji włosów marki Matrix. Ambasadorką akcji została dziennikarka i prezenterka Odeta Moro. Działania przygotowała agencja Digital Kingdom.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 3,8 mln zł zysku
W ub.r. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 16,9 proc. do 110,32 mln zł oraz 3,79 mln zł zysku netto (wobec 417 tys. zł w 2016 roku). - Wszystkie segmenty operacyjne Grupy zrealizowały lub przekroczyły swoje założenia biznesowe na rok 2017 - podkreśla prezes firmy Tomasz Tomczyk.
więcej
|
Tomasz Woźniak w e-commerce design Saatchi & Saatchi IS, Natalia Ćwiek z awansem
Do struktury e-commerce design w Saatchi & Saatchi IS dołączył Tomasz Woźniak jako ecommerce design lead. Z kolei Natalia Ćwiek awansowała na stanowisko senior ecommerce designer i team leader.
więcej
|
,,Błogie chwile" w promocji lodów Grand (wideo)
Na początku kwietnia ruszy konkurs promujący lody Grand (produkowane przez PPL Koral). Akcja będzie realizowana pod hasłem „Błogie chwile”.
więcej
|
Wavemaker zajmie się obsługą IKEA w Stanach Zjednoczonych
IKEA wybrała w przetargu na obsługę mediową w Stanach Zjednoczonych agencję Wavemaker (GroupM). Wcześniej za planowanie i zakup mediów do jej kampanii na rynku amerykańskim odpowiadał MEC.
więcej
|
,,Welcome Home" w reklamie głośnika Apple HomePod (wideo)
Apple udostępniło niedawno kilkuminutowy spot promujący inteligentny głośnik HomePod. Zapraszamy do obejrzenia reklamy, a także materiału pokazującego jak przebiegała praca na jej planie.
więcej
|
Zlatan Ibrahimović wita się z Los Angeles Galaxy w całostronicowej reklamie
Piłkarz Zlatan Ibrahimović, który właśnie został nowym zawodnikiem występującego w MLS klubu Los Angeles Galaxy postanowił przywitać się z miastem w nietypowy sposób. Zrobił to za pośrednictwem całostronicowej reklamy prasowej.
więcej
|
Wampiry u dentysty reklamują Konto Active w eurobanku (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej eurobanku z udziałem trójki wampirów promowane jest Konto Active. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa, Propeller Film, Platige Image i Starcom.
więcej
|
Manchester City w kampanii ,,#SameGoals" zachęca dziewczęta do gry w piłkę nożną (wideo)
Angielski klub Manchester City kampanią „SameGoals promuje piłkę nożną wśród kobiet. Chce je zachęcić do uprawiania tej dyscypliny sportu.
więcej
|
Papierowa pachnąca marynarka naturalnych rozmiarów reklamuje Old Spice
Marka Old Spice wykorzystała do promocji w prasie niestandardową reklamę - w formie pełnowymiarowej, czerwonej marynarka, która pachnie. Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show
Grupa PSA wybrała w przetargu agencję 180heartbeats Jung v Matt do kompleksowej organizacji stref ekspozycyjnych marek samochodowych Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.
więcej
|
Krystyna Czubówna reklamuje szkła okularowe JZO
Firma JZO rozpoczęła kampanię z udziałem lektorki Krystyny Czubówny promującą progresywne szkła okularowe. Jest to kontynuacja akcji społecznej pod hasłem „Czas na wzrok 40+”.
więcej
|
Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych
W Kanadzie powstała kampania społeczna #LetsTalkBalls, która w nietypowy sposób zachęca młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych.
więcej
|
CCC reklamuje buty New Balance i Puma dla dwudziestolatków (wideo)
Nowa odsłona kampanii sieci sklepów obuwniczych CCC pod hasłem „Go for more - idę po więcej” skierowana jest do osób w wieku studenckim. Za jej przygotowanie i realizację wspólnie z marketerem odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
|
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy rozstali się z MalyDziennik.pl. ,,Kontynuowanie tego nie miało sensu"
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy nie są już właścicielami serwisu MalyDziennik.pl, który założyli w 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich udziały w witrynie przejęła firma Net Media Broker. - Na samym początku popełniliśmy kilka błędów prawnych i tak się to skończyło - mówi nam Tomasz Terlikowski.
więcej
|
Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)
W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl.
więcej
|
Nowy Chrome zablokuje automatyczne wideo
Nowa wersja przeglądarki Chrome oznaczona numerem 66 - dzięki technologiom heurystycznym - dostosuje sposób emitowania filmów wideo wyświetlanych na stronach internetowych. W zależności od zachowań użytkowników na części witryn wideo będzie odtwarzane automatycznie, na innych funkcja autoplay zostanie zablokowana.
więcej
|
W prasowych reklamach Facebook przeprasza za aferę z Cambridge Analytica. ,,To było nadużycie zaufania"
W całostronicowych reklamach zamieszczonych w największych tytułach prasowych w USA i Wielkiej Brytanii Facebook przeprosił za udostępnienie danych 50 milionów użytkowników serwisu. - To było nadużycie zaufania, przykro mi że nie zrobiliśmy więcej gdy był na to czas - przyznał w ogłoszeniu Mark Zuckerberg, szef Facebooka.
więcej
|
Fake newsy codziennością dla połowy Polaków, 80 proc. ocenia je za zagrożenie dla demokracji
Niemal co drugi Polak twierdzi, że codziennie lub prawie codziennie spotyka się z wiadomościami, czy informacjami, które ich zdaniem zniekształcają rzeczywistość lub nawet są nieprawdziwe - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
Elon Musk usuwa profile SpaceX i Tesli na Facebooku
Szef Tesla Motors Elon Musk wspiera akcję usuwania kont z Facebooka, którą uruchomiono po tym, jak media ujawniły, że Cambridge Analytica wykorzystała nielegalnie dane ok. 50 mln użytkowników tej platformy społecznościowej. Profile swoich marek usunęły jako pierwsze Mozilla i Commerzbank.
więcej
|
Mark Zuckerberg wezwany na przesłuchania przez Kongres USA
Dwie komisje Kongresu USA wezwały Marka Zuckerberga, szefa Facebooka do osobistego udziału w przesłuchaniu mającym wyjaśnić kontrowersyjne wykorzystanie danych około 50 milionów użytkowników serwisu. Rzecznik Facebook nie potwierdził jeszcze czy Zuckerberg stanie przed amerykańskimi kongresmenami, do przesłuchań może dojść w kwietniu.
więcej
|
Netflix planuje serial dokumentalny o Formule 1, jednym z producentów twórca ,,Senny"
Netflix chce przygotować dokumentalny serial poświęcony wyścigom Formuły 1. Jednym z twórców serii będzie James Gay-Rees, producent filmu biograficznego „Senna”. Termin premiery przewidziano na początek 2019 roku.
więcej
|
Szef Apple: Potrzebne są przepisy regulujące wykorzystanie danych internautów
Tim Cook, szef Apple uważa, że potrzebne są odpowiednie regulacje prawne dające użytkownikom internetu pełną kontrolę nad tym w jaki sposób są wykorzystywane ich prywatne dane. - Od lat martwiliśmy się, że internauci nie wiedzą co dzieje się z informacjami na ich temat i że te dane mogą zostać wykorzystane bez zgody użytkowników. Te obawy właśnie się sprawdziły - przyznał szef Apple.
więcej
|
IAB Polska w konsorcjum IAB Technology Laboratory
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył do grona członków IAB Technology Laboratory. To niezależny, międzynarodowy ośrodek badawczo-rozwojowy, zajmujący się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań technologicznych.
więcej
|
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych
Wykorzystanie danych 50 milionów użytkowników Facebooka do celów politycznych przy wyborach w USA oraz kampanii związanej z Brexitem wywołało burzę wokół serwisu kierowanego przez Marka Zuckerberga oraz największy kryzys w historii tej platformy. - Afera z Cambridge Analytica spowoduje spadek zaufania do Facebooka, ale go nie zatopi. Jeśli nie zostaną wprowadzone regulacje, to w przyszłości media społecznościowe znowu posłużą do politycznego handlu danymi o użytkownikach - oceniają eksperci.
więcej
|
Będzie serial ,,Kobiety mafii" na podstawie filmu Patryka Vegi
Miesiąc temu w kinach premierę miał kolejny film Patryka Vegi „Kobiety mafii”, który doczeka się kontynuacji w formie kilkuodcinkowego serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prawdopodobnie serial trafi na platformę Showmax.
więcej
|
TVP Info najchętniej śledzonym przez polskich parlamentarzystów profilem medium na Twitterze, Konrad Piasecki liderem dziennikarzy
Polscy posłowie i senatorowie na Twitterze najczęściej śledzą profile mediów informacyjnych - TVP Info i TVN24. Spośród dziennikarzy najchętniej obserwowani są Konrad Piasecki, który znacznie wyprzedza Katarzynę Kolendę-Zaleską i Tomasza Lisa. Zestawienie po raz czwarty przygotowała agencja Hill+Knowlton Strategies we współpracy z serwisem Twiangulate, specjalizującym się w głębokiej analityce Twittera.
więcej
|
Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a
Każdego dnia użytkownicy internetu są zalewani wieloma przekazami reklamowymi. Jak dotrzeć do nich ze swoją reklamą, przyciągać i zatrzymać ich uwagę? Kilka wskazówek zaprezentował w czasie swojej wizyty w Polsce Daren Poole, global creative domain lead, insights w Kantar.
więcej
|
Kultowe filmy grupy Monty Pythona trafią do oferty Netflixa, będą dostępne także w Polsce
Od połowy kwietnia 2018 roku w bibliotece Netflixa mają się pojawić filmy wyprodukowane przez grupę Monthy Pytona. W ofercie znajdą się między innymi „Latający Cyrk Monty Pythona”, „Żywot Briana" i „Sens życia wg Monty Pythona". Jak ustaliły nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl kultowe produkcje trafią też do polskiej wersji Netflixa, jednak lista tytułów nie jest jeszcze znana.
więcej
|
W Polsce ma powstać centrum logistyczne Alibaba Group
Alibaba Group wspólnie z firmami logistycznymi Worldwide Logistics i ATC Cargo zamierza uruchomić w Polsce duże centrum logistyczne, które ma obsługiwać kilka krajów europejskich.
więcej
|
|
|
Na stacjach Orlenu mobilni kasjerzy przyjmą opłatę za tankowanie. ,,Stałe, niepotrzebne koszty"
|
Zarząd Cyfrowego Polsatu zarobił w ub.r. 15,4 mln zł, Orange Polska - 19,7 mln zł, a Play - 34,9 mln zł
|
Na kwiecień Atari zapowiada konsolę do gier VCS w cenie 300 dolarów
|
Za 40 milionów dolarów Google przejmuje firmę Lytro by wykorzystać jej fotograficzne patenty
|
Smartbook 133S - nowy ultrabook Prestigio w Polsce w cenie od 1,2 tys. zł (wideo)
|
,,Welcome Home" w reklamie głośnika Apple HomePod (wideo)
|
|
|
Na stacjach Orlenu mobilni kasjerzy przyjmą opłatę za tankowanie. ,,Stałe, niepotrzebne koszty"
|
Zarząd Cyfrowego Polsatu zarobił w ub.r. 15,4 mln zł, Orange Polska - 19,7 mln zł, a Play - 34,9 mln zł
|
Volkswagen pokazał nowego SUV-a Touareg (wideo)
|
Ryanair będzie latał na Ukrainę, bilety w cenach od 39 zł
|
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych
|
W Polsce ma powstać centrum logistyczne Alibaba Group
|
Stopa bezrobocia może spaść poniżej 6 proc.
|
Inwestycje przedsiębiorstw w 2017 r. dalekie od optymizmu
|
|
|
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie)
|
Netflix planuje serial dokumentalny o Formule 1, jednym z producentów twórca ,,Senny"
|
,,Wojenne dziewczyny 2" startują w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time
|
Będzie serial ,,Kobiety mafii" na podstawie filmu Patryka Vegi
|
Kultowe filmy grupy Monty Pythona trafią do oferty Netflixa, będą dostępne także w Polsce
|
Pilotowy odcinek ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" przez tydzień obejrzało ponad 380 tys. widzów
|
|
|