|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze o ,,Alarmie!" TVP1: kopia ,,Uwagi!", materiały jednostronne, brak wyjaśnienia co z nich wynika (opinie)
TVP1 od tygodnia emituje po „Wiadomościach” nowy program reportersko-interwencyjny „Alarm!”, nad którym pracuje redakcja pod kierownictwem Przemysława Wenerskiego. Poproszeni przez Wirtualnemedia.pl o ocenę magazynu dziennikarze zauważają profesjonalną oprawę i wykorzystywane w materiałach ujęcia z ukrytej kamery, jednak zwracają uwagę na jednostronność. - „Alarm!” to kopia „Uwagi!” - mówi wprost Tomasz Sekielski.
więcej
|
Polsat wykorzystuje kryzys uczestników ,,Tańca z gwiazdami" do promocji show?
Twist w wiosennej edycji „Tańca z gwiazdami” z zakochaną i znaną parą, która rywalizuje na parkiecie, nie wyszedł: Beata Tadla i Jarosław Kret nie są już razem. Ale Telewizja Polsat nadal przedstawia ich jako parę, promując w ten sposób widowisko. - Nie chcę tego komentować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezenter, pytany o zamieszanie wokół programu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wydłuża o dwa lata spłatę kredytu, do oddania ma ponad 11 mld zł
Grupa Cyfrowy Polsat zmieniła swoją umowę kredytową, wydłużając okres spały do końca września 2022 roku oraz podwyższając poziom dopuszczalnego zlewarowania spółki z 1,75 do 3. W latach 2019-2022 firma ma zwrócić 10,7 mld zł.
więcej
|
,,Wiadomości" w TVP1 po raz pierwszy w historii przegrały z ,,Wydarzeniami" w Polsacie. Liderem ,,Fakty"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach, a zdecydowanie najwięcej straciły „Teleexpress” (947 tys. widzów) i „Wiadomości” (697 tys. osób) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Hanny Lis poprowadzi program ,,Między słowami" w Polsat Cafe. Doda i Piotr Stramowski wśród gości
Hanny Lis poprowadzi program „Między słowami” w Polsat Cafe. Wśród gości talk-show znajdą się m.in. Doda i Piotr Stramowski, a premierowe odcinki będzie można oglądać w niedziele o 15.30.
więcej
|
Maciej Bral szefem Fox Networks Group w Europie Środkowej
Maciej Bral objął funkcję dyrektora generalnego Fox Networks Group (należącej do 21th Century Fox) w Europie Środkowej. Wcześniej przez wiele lat pracował w The Walt Disney Company.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan z nowym programem w TVN Style
Właśnie wystartowały castingi do nowego programu TVN Style „Warsztat urody”. Poprowadzi go Małgorzata Rozenek-Majdan.
więcej
|
Startuje ,,Pytanie na śniadanie extra". Co w ramówce nowego cyklu TVP2?
Od 5 marca 2018 roku telewizyjna Dwójka będzie emitować magazyn „Pytanie na śniadanie extra".
więcej
|
Liczne nowe dokumenty w wiosennej ramówce TVP Historia
W wiosennej ramówce 2018 roku TVP Historia pokaże wiele nowych filmów i seriali dokumentalnych. Stacja będzie przygotowywać widzów do obchodów 100. rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości.
więcej
|
Astro będzie współorganizować i transmitować w E-Sporcie rozgrywki z Super Game E-sport
Firma Astro, nadawca kanału E-Sport, podpisała umowę, w ramach której będzie zapewni oprawę i transmisje telewizyjne imprez organizowanych przez spółkę Super Game E-sport oraz zorganizuje wspólnie z nią osobne turnieje e-sportowe w swoim studiu telewizyjnym.
więcej
|
Gromee i Lukas Meijer polskimi reprezentantami w Konkursie Piosenki Eurowizji
W sobotę wieczorem Telewizja Polska zorganizowała krajowe eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji, który w tym roku odbędzie się w Lizbonie. Głosami widzów i jurorów wygrał duet Gromee feat. Lukas Meijer z piosenką „Light me up”.
więcej
|
Nowy cykl edukacyjny ,,Rzecz Polska" w TVP Kultura
Od 4 marca 2018 roku TVP Kultura emituje nowy cykl edukacyjny „Rzecz Polska”.
więcej
|
Polsat News bez emisji ,,Tła", ,,Pod pressją", ,,Durczokracji" i ,,Doroty Gawryluk zaprasza" w marcu
W marcowej ramówce Polsatu News nie znalazły się autorskie programy Bartosza Kurka, Joanny Wrześniewskiej-Sieger, Doroty Gawryluk i Kamila Durczoka, które emitowane były jesienią ub.r. i składały się na nowe wieczorne pasmo publicystyczne stacji.
więcej
|
Dziennikarz TVP.info Arkadiusz Kleniewski wygrał IV Dyktando Krakowskie
Arkadiusz Kleniewski, dziennikarz portalu TVP.info, zwyciężył w IV Dyktandzie Krakowskim. Dwa lata temu zajął drugie miejsce w dyktandzie ogólnopolskim.
więcej
|
TVP: w ,,Alarmie!" o reprywatyzacji same zweryfikowane fakty, które mogą u niektórych wywoływać dyskomfort
Telewizja Polska w odpowiedzi na zarzuty wobec reportażu w „Alarmie!” o reprywatyzacji, z którą powiązano mieszkania kupione przez Monię Olejnik, Edwarda Miszczaka i Jarosława Gugałę, podkreśliła, że w materiale pokazano tylko zweryfikowane fakty. - Rolą telewizji publicznej, jak i mediów i dziennikarzy w ogóle jest prezentowanie faktów, nawet takich, które mogą wywoływać dyskomfort u części osób, których dotyczą - dodał nadawca. Pozwanie nadawcy za ten materiał zapowiedziała również modelka Anja Rubik.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM z pierwszym od lat spadkiem wpływów z reklam, Radio Zet - w górę o ponad 60 proc.
W styczniu br. wpływy reklamowe RMF FM były niemal o jedną piątą niższe w porównaniu do stycznia ub.r. W tym samym czasie Radio Zet zanotowało spory wzrost przychodów o ponad 60 proc. - Nie mamy żadnych low costerów. To nasza celowa decyzja biznesowa. Zamieniliśmy tańszy pieniądz droższym pieniądzem - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
|
Magdalena Kasperowicz odchodzi z Meloradia. ,,Czas na nowe wyzwania"
Po ponad czterech latach ze spółki Eurozet odchodzi Magdalena Kasperowicz. Dołączy do zespołu warszawskiego Teatru 6. Piętro, gdzie zajmie się marketingiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Teatrem zajmuję się całe życie, radio traktuję z pasją i miłością - mówi nam dziennikarka.
więcej
|
|
Kantar o słowach Witolda Kołodziejskiego nt Radia Track: nieprawdziwe i podważające zaufanie do projektu
Kantar Millward Brown ocenia, że przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski w czasie ostatniej konferencji CMWP SDP użył sformułowań nieprawdziwych i podważających zaufanie do projektu badawczego Radio Track i instytutu. Firma wyjaśnia również przebieg pomiarów słuchalności radia.
więcej
|
|
Marek Czyż prowadzącym program ,,Radio Piekary - Komentarze". Emisja tylko w internecie
W Radiu Piekary ruszył nowy program publicystyczny "Radio Piekary - Komentarze", którego gospodarzem jest Marek Czyż. Audycja będzie dostępna tylko stronie internetowej RadioPiekary.pl.
więcej
|
|
|
|
RMF FM z pierwszym od lat spadkiem wpływów z reklam, Radio Zet - w górę o ponad 60 proc.
W styczniu br. wpływy reklamowe RMF FM były niemal o jedną piątą niższe w porównaniu do stycznia ub.r. W tym samym czasie Radio Zet zanotowało spory wzrost przychodów o ponad 60 proc. - Nie mamy żadnych low costerów. To nasza celowa decyzja biznesowa. Zamieniliśmy tańszy pieniądz droższym pieniądzem - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
Małżeńskie problemy Piotra Żyły mocno pogorszą jego wizerunek, także dla reklamodawców
Sytuacja, w jakiej znalazł się skoczek narciarski Piotr Żyła, po tym jak jego żona ujawniła, że wiele miesięcy temu wyprowadził się z domu i nie przywiązuje wagi do opieki nad dziećmi na pewno negatywnie odciśnie się na wizerunku sportowca. To, jak bardzo będzie zależało od dalszego rozwoju wypadków. Sponsorzy i marki, z którymi współpracuje sportowiec nie powinni podejmować gwałtownych ruchów, a zwłaszcza wcielać się w role sędziów. Ale też nie powinni przesadnie eksponować swoich reklam.
więcej
|
Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
Spółki Skarbu Państwa cennikowo przeznaczyły w 2017 roku na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) 706,6 mln zł, zwiększając te wydatki w skali roku o 9,7 proc. - Aktywność reklamowa państwowych firm ma istotne znaczenia dla rynku mediów drukowanych, dzienników i czasopism, natomiast mniejsze dla radia i telewizji oraz innych form reklamy - analizuje na łamach Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Piotr Długołęcki szefem kreacji LiquidThread
Piotr Długołęcki objął stanowisko head of creative w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis). Awanse otrzymali Malwina Wróblewska, Monika Pruszczyńska, i Maciej Pietrukiewicz.
więcej
|
Dentsu Aegis Network Polska tworzy centra eksperckie i powołuje client partnerów
Mianowanie client partnerów i utworzenie specjalnych centr eksperckich ma wspierać model operacyjny Dentsu Aegis Network Polska (właściciel takich agencji, jak m.in. Carat, Vizeum, iProspect, Amnet, Amplifi). Na ich czele stanęli: Agnieszka Jaworska, Malwina Kozakiewicz, Jan Mosiejczuk, Paulina Przetacka, Natalia Skrzypek i Mikołaj Twardowski.
więcej
|
McDonald's w nowej kampanii outdoorowej radzi kierowcom, by "podążali za łukiem"
Kanadyjski oddział McDonald's przygotował akcję billboardową zachęcającą kierowców do odwiedzin swoich restauracji. W tym celu wykorzystano fragmenty logo marki, odpowiadające łukom jezdni.
więcej
|
,,Receptury piękna" w reklamach kosmetyków Mincer Pharma (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Mincer Pharma. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Receptury piękna”, przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Leo Burnett, Codemedia i Quality Public Relations.
więcej
|
,,Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" w spocie Fundacji Rak'n'Roll (wideo)
Fundacja Rak'n'Roll rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazywania na rzecz tej organizacji 1 proc. swoich podatków. Akcja jest oparta na spocie rozgrywającym się w dyskotece.
więcej
|
,,Kochasz ogień? Skontaktuj się z nami" zachęca Burger King
Sieć fast food Burger King nietypowo rekrutuje pracowników w Niemczech. Szuka ich serią billboardów z ogniem w roli głównej i pyta: „Love fire? Contact us”.
więcej
|
Rachuneczek 19 zł miesięcznie w kampanii reklamowej nju mobile (wideo)
Nowa kampania reklamowa oferty nju mobile (świadczonej przez Orange Polska) podkreśla niskie opłaty i szeroki zakres dostępnych w niej usług. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, Orka i Initiative Media.
więcej
|
Gwiazdy muzyki, aktywistka i sportsmenka w kampanii Zalando ,,Ja. Bez ograniczeń"
Pod hasłem „Ja. Bez ograniczeń” ruszyła kampania sklepu internetowego Zalando. Jej bohaterkami są wokalistka i kompozytorka Beth Ditto, niemiecka lekkoatletka Alexandra Wester, belgijska aktywistka Hanne Gaby Odiele i francuska piosenkarka Sonia Ben Ammar.
więcej
|
Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych
Suitsupply, holenderska firma odzieżowa, w swojej nowej kampanii pokazała zdjęcia osób homoseksualnych okazujących sobie uczucia. Nie wszystkim fanom się to spodobało - profil firmy na Instagramie przestało śledzić ponad 12 tys. osób.
więcej
|
Produkty Nescafé promowane pod hasłem ,,Złota gorączka"
Ruszyła loteria pod hasłem „Złota gorączka” promująca markę Nescafé (należącą do Nestlé). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy marketingowe Unique One, Wavemaker Global i Publicis Poland.
więcej
|
Michał Skierski odpowiada za marketing w Teleperformance Polska
Michał Skierski objął nowo utworzone stanowisko marketing managera w Teleperformance Polska, firmie zajmującej się wielokanałową obsługą klienta.
więcej
|
Platforma Hulu patronem tytularnym teatru w Madison Square Garden
Teatr działający w nowojorskiej Madison Square Garden zyskał nowego sponsora - amerykański serwis Hulu.
więcej
|
Kantar Millward Brown zaprasza na konferencję o komunikacji wielokanałowej "Dobre Video/ Złe Video"
Jak budować skuteczną reklamę wideo online? Jaką rolę pełni w dzisiejszym media mixie wideo w internecie? W jaki sposób skutecznie wykorzystywać jego potencjał w budowaniu marki? Na te i inne pytania opowiedzą prelegenci konferencji Kantar Millward Brown "Dobre Video/ Złe Video", która odbędzie się 13 marca w warszawskiej Kinotece. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
więcej
|
Kobe Bryant, Kevin Hart i Simon Biles w biegu mającym ,,wzruszyć Ziemię" reklamują Nike (wideo)
W najnowszej kampanii „Choose Go” firma Nike filmem z udziałem gwiazd, m.in. Kobe Brynata, Kevina Harta, Simona Bilesa, Kylian Mbappe i kilku innych zachęca do biegania, które ma zmienić świat.
więcej
|
Kimberly Clark rozpoczął globalny przetarg reklamowy
Firma Kimberly Clark, właściciel takich marek jak Huggies, Kleenex rozpoczął przetarg na globalną obsługę reklamową. Do tej pory współpracował z agencjami należącymi do holdingu WPP.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz rozpoczęła współpracę z firmą produkującą artykuły gospodarstwa domowego Florentyna. Jako ambasadorka wspiera markę Florina by Emalia Pleszew.
więcej
|
,,Tania sobota" - Lidl promocją odpowiada na ograniczenie handlu w niedziele (wideo)
Sieć dyskontów Lidl rozpoczyna promocję pod hasłem „Tania sobota” zachęcającą do robienia zakupów w soboty. To odpowiedź firmy na wchodzące właśnie w życie ograniczenie handlu w niedziele.
więcej
|
Fakty i mity o Coalition for Better Ads - jak inicjatywa Google'a wpłynie na rynek reklamy mobilnej?
Data 15 lutego 2018 r. przejdzie do historii jako moment, który na dobre zmienił rynek reklamy mobile. Wszystko za sprawą Coalition For Better Ads (CfBA) - czyli inicjatywy m.in. takich podmiotów jak Google czy IAB, mającej na celu wprowadzenie własnych standardów emisji reklam w sieci. Wokół CfBA urosło w ostatnim czasie sporo mitów, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Jak nowe regulacje wpłyną na działania marketerów? Z jakimi problemami będą musieli zmierzyć się wydawcy? Analizują to Barbara Łuczak i Michał Jankowski z adrino.
więcej
|
Net Credit i Incredit: 1,65 mln zł kar od UOKiK-u za reklamy pożyczek wprowadzające w błąd
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na firmy pożyczkowe Net Credit i Incredit ponad 1,65 mln zł kar za reklamy wprowadzające odbiorców w błąd. Regulator wytknął, że w reklamach brakowało wielu istotnych informacji. Incredit ma również zwrócić klientom zawyżone kwoty odsetek.
więcej
|
|
|
Katarzyna Dowbor z rubryką w miesięczniku ,,Dobre Rady"
Kwietniowe wydanie miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) ukaże się w zmienionej formule. Poszerzona zostanie część poradnikowa, do autorów dołączy Katarzyna Dowbor z własną rubryką, w której będzie odpowiadała na listy czytelniczek. Pismo trafi do sprzedaży 7 marca.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w 2017 roku. Tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w zeszłym roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gmyz, Lisicki i wydawca ,,Rzeczpospolitej" mają przeprosić Irenę Dziedzic za podanie jej danych w tekście o lustracji
Sąd Najwyższy oddalił skargę kasacyjną, orzekając, że Cezary Gmyz, Paweł Lisicki i wydawca „Rzeczpospolitej” mają przeprosić Irenę Dziedzic, byłą prezenterkę programu „Tele-Echo” za podanie jej nazwiska i wizerunku w tekście Gmyza o jej procesie lustracyjnym.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w zeszłym roku był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reduta Dobrego Imienia w oparciu o nowelizację ustawy o IPN pozywa argentyński dziennik
Reduta Dobrego Imienia złożyła do Sądu Okręgowego w Warszawie pozew przeciwko argentyńskiemu dziennikowi „Pagina12”. Organizacja podkreśla, że to pierwszy pozew złożony w oparciu o nowelizację ustawy o IPN, która niedawno weszła w życie.
więcej
|
|
|
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. ,,Będzie epizodem w social media"
Społecznościowa aplikacja Vero w ciągu kilku dni zdobyła rozgłos w internecie, a wielu internautów postanowiło wypróbować ją jako alternatywę dla najpopularniejszych dzisiaj serwisów społecznościowych. Jednak eksperci segmentu social media, nie widzą w aplikacji przełomu i zupełnie nowej jakości dla internautów. - Poza szumnymi zapowiedziami Vero nie wprowadza żadnych nowatorskich funkcji, stanie się epizodem mediów społecznościowych i nie ma szans zagrozić Facebookowi czy Instagramowi - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Money.pl przed Business Insiderem, Infor.pl przed Rp.pl, Bankierem i Next.gazeta.pl (TOP15 serwisów o gospodarce i prawie)
Wśród serwisów dotyczących gospodarki i prawa zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notuje Money.pl. Businessinsider.com.pl ma więcej użytkowników i mniej odsłon niż Biznes.onet.pl rok wcześniej. Wśród witryn wydawców prasowych najpopularniejszy jest Infor.pl, który wyprzedza witryny Rp.pl, Gazetaprawna.pl, Bankier.pl i sekcję Pieniądze na Fakt.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska informuje użytkowników o zmianach związanych z RODO
W serwisach Wirtualnej Polski zaczęły być wyświetlane komunikaty informujące o tym, w jaki sposób dane osobowe użytkowników będą wykorzystywane przez wydawcę po wejściu w życie pod koniec maja br. Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (tzw. RODO).
więcej
|
Kim Kardashian i Lionsgate wyprodukują dla Facebooka komediowy show ,,You Kiddin' Me"
Wytwórnia Lionsgate i Facebook podpisały umowę na reality show zatytułowany „You Kiddin' Me”, w którym dzieci celebrytów będą zaskakiwać swoich rodziców wyznaczanymi im zadaniami. Jednym z producentów wykonawczych serii zostanie Kim Kardashian, a program będzie emitowany na platformie Facebook Watch.
więcej
|
Czym naprawdę jest RODO? Kompromisem i wyzwaniem (analiza)
O zasadach ochrony prywatności w erze smartfonów, życia w wirtualnej rzeczywistości i fenomenu big data decydowały warunki prawa z roku, w którym nie istniał jeszcze Google, a Yahoo dopiero założono. Do sieci jedynego wówczas właściciela telefonii komórkowej w Polsce podłączonych było 35 tys. abonentów korzystających z modeli typu Nokia 150. Podczas gdy rzeczywistość galopowała, prawo tkwiło w miejscu. RODO musiało się zdarzyć - oceniają w analizie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Jankowska-Blank i Jacek Grabowski, eksperci działu prawnego Gemiusa.
więcej
|
Szef Twittera przyznaje się do błędów i prosi o pomoc w naprawie serwisu
Jack Dorsey, CEO Twittera przyznał że serwis w obecnym kształcie nie realizuje idei która przyświecała tworzeniu tej platformy. Dorsey potwierdził, że mnożąca się na Twitterze liczba hejterskich treści, dezinformacji i obecność trolli wynika między innymi z bierności w walce z tymi zjawiskami. Szef Twittera planuje zmiany na platformie i zaprasza użytkowników do pomocy w ich wprowadzeniu.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja daleko
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w lutym 2018 r. zanotowała wyraźny wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce.
więcej
|
Comperia: w 2017 roku wpływy wzrosły o 37 proc., a strata zmalała ponad dwukrotnie
W ub.r. grupa kapitałowa Comperia (wydawca m.in. serwisów Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl, Telepolis.pl) zanotowała 22,38 mln zł wpływów ze sprzedaży (po wzroście o 37 proc. w skali roku) i 3,38 mln zł straty netto (wobec 8,86 mln zł straty w 2016 roku).
więcej
|
Karol Borawski rozstał się z działem sportowym Wirtualnej Polski
Dziennikarz sportowy Karol Borawski zakończył pracę w Wirtualnej Polsce, z którą był związany przez 11 lat. Od początku marca pracuje w brytyjskiej firmie Artisan du Chocolat.
więcej
|
Gwiazdy muzyki, aktywistka i sportsmenka w kampanii Zalando ,,Ja. Bez ograniczeń"
Pod hasłem „Ja. Bez ograniczeń” ruszyła kampania sklepu internetowego Zalando. Jej bohaterkami są wokalistka i kompozytorka Beth Ditto, niemiecka lekkoatletka Alexandra Wester, belgijska aktywistka Hanne Gaby Odiele i francuska piosenkarka Sonia Ben Ammar.
więcej
|
Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych
Suitsupply, holenderska firma odzieżowa, w swojej nowej kampanii pokazała zdjęcia osób homoseksualnych okazujących sobie uczucia. Nie wszystkim fanom się to spodobało - profil firmy na Instagramie przestało śledzić ponad 12 tys. osób.
więcej
|
Maciej Wołosiuk w Wirtualnej Polsce. Odpowiada za treści z kategorii informacje i kultura
Maciej Wołosiuk dołączył do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie specjalistą ds. kontentu, a do jego zadań ma należeć pozyskiwanie treści z kategorii informacji i kultury.
więcej
|
Z Netfllixa odeszła wiceprezes odpowiedzialna za content
Elizabeth Bradley, wiceprezes Netflixa ds. contentu, na początku marca rozstała się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.
więcej
|
Politycy na Facebooku: Korwin-Mikke z największą liczbą fanów, Biedroń najbardziej angażuje (TOP20)
Janusz Korwin-Mikke, Andrzej Duda oraz Zbigniew Stonoga to politycy z największą liczbą fanów na polskim Facebooku. Najbardziej angażujący profil ma natomiast prezydent Słupska, Robert Biedroń -- wynika ze styczniowej edycji cyklicznego raportu firmy Sotrender, zajmującej się monitoringiem treści w internecie.
więcej
|
Showrunnerka "Wiedźmina" od Netflixa pokazała scenariusz pierwszego odcinka
Lauren S. Hissrich, showrunnerka serialu Netflixa "Wiedźmin", ogłosiła, że scenariusz pierwszego odcinka jest gotowy. Hissrich podzieliła się na Twitterze także kilkoma szczegółami z prac nad produkcją.
więcej
|
|
|
Małżeńskie problemy Piotra Żyły mocno pogorszą jego wizerunek, także dla reklamodawców
Sytuacja, w jakiej znalazł się skoczek narciarski Piotr Żyła, po tym jak jego żona ujawniła, że wiele miesięcy temu wyprowadził się z domu i nie przywiązuje wagi do opieki nad dziećmi na pewno negatywnie odciśnie się na wizerunku sportowca. To, jak bardzo będzie zależało od dalszego rozwoju wypadków. Sponsorzy i marki, z którymi współpracuje sportowiec nie powinni podejmować gwałtownych ruchów, a zwłaszcza wcielać się w role sędziów. Ale też nie powinni przesadnie eksponować swoich reklam.
więcej
|
Tomasz Wybraniec: celebryci kontra influencerzy
Jedni i drudzy znani. Jedni i drudzy za swój sposób wpływowi, jak również będący obiektem zainteresowania marketerów. A jednak całkiem różni i inaczej funkcjonujący w sferze publicznej oraz świecie show-biznesu - o różnicach między celebrytami a influencerami pisze Tomasz Wybraniec z GetHero.
więcej
|
|
|