|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową agencji kreacji, oprawy i reklamy TVP. Zastąpiła Piotra Kanię
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska objęła stanowisko p.o. dyrektora Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy. Dotychczasowy szef struktury Piotr Kania został odwołany - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Władze USA zgadzają się na przejęcie Scripps przez Discovery, finalizacja transakcji w marcu
Departament Sprawiedliwości USA nie zgłosił zastrzeżeń do kupna Scripps Networks Interactive (właściciela m.in. TVN) przez Discovery Communications. Na przejęcie musi jeszcze zgodzić się regulator irlandzki - Discovery oczekuje, że transakcja zostanie sfinalizowana w marcu.
więcej
|
850 tys. widzów ,,Fabryki patriotów" w TVN
Pokazane w poniedziałek wieczorem w TVN widowisko „Fabryka patriotów” grupy teatralno-muzycznej „Pożar w burdelu” oglądało średnio 851 tys. widzów - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ross Newens prezesem Grupy 4Fun Media, Rafał Baran wiceprezesem i dyrektorem generalnym
Na stanowisko prezesa Grupy 4Fun Media powołano Rossa Newensa, przedstawiciela jej największego funkcjonariusza - funduszu Nova Group LTD. Poprzedni szef firmy Rafał Baran objął w niej funkcje wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego.
więcej
|
Discovery Communications z wyższymi przychodami i roczną stratą 313 mln dolarów
Koncern Discovery Communications opublikował roczne wyniki finansowe z których wynika, że w 2017 roku przychody wzrosły o 6 procent rok do roku. Spółka zanotowała roczną stratę w wysokości 313 milionów dolarów, która jest spowodowana głównie kosztami transakcji przejęcia przez Discovery koncernu Scripps Networks Interactive.
więcej
|
TVP zmieniła porę emisji ,,Familiady". Teleturniej jest emitowany tuż przed ,,Kołem fortuny"
Telewizja Polska zmieniła pasmo emisji „Familiady” w dni powszednie. Teleturniej jest pokazywany o godz. 15.50, a nie o 14.00 jak wcześniej zapowiadano. Tym samym program Karola Strasburgera jest emitowany tuż przed „Kołem fortuny”.
więcej
|
,,Za marzenia" hitem TVP2. Pierwszy odcinek oglądało 3,2 mln widzów
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego serialu „Za marzenia” oglądało średnio 3,20 mln widzów - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Comcast chce kupić Sky za 31 mld dolarów, przebija ofertę Foxa
Amerykański koncern Comcast złożył ofertę kupna kontrolnego pakietu płatnej telewizyjnej sieci Sky obejmującej swym zasięgiem kilka krajów Europy. Comcast chce zapłacić za Sky 31 miliardów dolarów. Wcześniej kupno Sky zadeklarował 21st Century Fox oferując ponad 23 miliardy dolarów, jednak transakcja została zamrożona przez brytyjskiego regulatora.
więcej
|
Canal+ utracił prawa do gal MMA federacji Bellator
Platforma nc+ utraciła prawa do pokazywania gal MMA organizowane przez federację Bellator. Przez ostatnie lata sportowe wydarzenie transmitował Canal+ Sport.
więcej
|
Halowe mistrzostwa świata w lekkiej atletyce transmitowane w czterech stacjach Telewizji Polskiej
Telewizja Polska pokaże rozpoczynające się 1 marca halowe mistrzostwa świata w lekkiej atletyce w Birmingham. Transmisje będzie można oglądać w TVP1, TVP2, TVP3 i TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zawody skomentują Przemysław Babiarz i Jarosław Idzi.
więcej
|
Wojciech Kliniewski i Paweł Grabowski w radzie nadzorczej Grupy 4Fun Media
W radzie nadzorczej Grupy 4Fun Media na kolejną kadencję powołani zostali Dariusz Stokowski, Marek Tarnowski i Cezary Kubacki, natomiast nowymi członkami zostali Wojciech Kliniewski i Paweł Grabowski.
więcej
|
1,13 mln widzów debiutu ,,Alarmu!"
Wyemitowany w poniedziałkowym prime-time w telewizyjnej Jedynce pierwszy odcinek nowego interwencyjnego programu „Alarm!” oglądało średnio 1,13 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pożar w burdelu" o ,,Fabryce patriotów" w TVN krytykowany przez dziennikarzy: niesmaczny, żenujący, nie nadaje się do telewizji
Pokazane w poniedziałek wieczorem w TVN widowisko „Fabryka patriotów” grupy teatralno-muzycznej „Pożar w burdelu” zostało negatywnie ocenione przez wielu dziennikarzy komentujących je w social media. Ocenili, że spektakl jest niesmaczny i oparty na prostackich żartach.
więcej
|
,,Okupowani 2", ,,Ulubieńcy publiczności" i ,,Miniaturzystka" w Ale Kino+
W marcu 2018 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję trzech seriali. Widzowie zobaczą drugi sezon „Okupowanych”, a także dwie nowe produkcje: „Ulubieńcy publiczności” i „Miniaturzystka”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
W ub.r. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 8,78 mld zł, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej, natomiast w samym czwartym kwartale ub.r. wzrost w skali roku wyniósł 5,5 proc. - szacuje Starcom. Udział telewizji i internetu w rynku reklamowym to już 79,1 proc.
więcej
|
PKN Orlen po fuzji z Lotosem będzie jeszcze silniejszy. Budżety reklamowe mogą zostać zmniejszone
Zapowiedziane połączenie PKN Orlen z Grupą Lotos wpłynie na rynek mediów i reklamy. Zdaniem ekspertów trudno jednak wyrokować, w jakim stopniu. Bo o ile w przypadku połączenia komercyjnych firm pewne działania są oczywiste, o tyle w przypadku państwowych firm - do fuzji których dochodzi nie tylko ze względów biznesowych, ale też politycznych - już takie oczywiste nie jest.
więcej
|
Grupa PKP SA szuka agencji kreatywnej
Grupa Polskie Koleje Państwowe SA planuje działania wizerunkowe. Właśnie rozpoczęło się postępowanie mające wyłonić firmę, która zajmie się realizacją zaplanowanej kampanii.
więcej
|
Pierwszy taniec weselny par homoseksualnych w australijskiej reklamie iPhone X
Australijski oddział Apple przygotował spot smartfona iPhone X, w którym pokazuje fragmenty wesel par homoseksualnych. W grudniu ubiegłego roku Australia zalegalizowała zawieranie małżeństw osób tej samej płci.
więcej
|
Maffashion twarzą kosmetyków Aussie (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa kosmetyków do włosów marki Aussie (Procter and Gamble). Ambasadorką marki jest blogerka modowa Julia "Maffashion" Kuczyńska.
więcej
|
,,Wolność to wybór" w reklamach Volvo XC40 (wideo)
Z początkiem marca startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa wspierająca premierę nowego modelu XC40 - pierwszego kompaktowego SUVa ze stajni Volvo. Działania obejmują flagowe stacje telewizyjne, digital oraz zróżnicowane nośniki outdoorowe. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.
więcej
|
Z okazji święta kobiet Johnnie Walker będzie panią Jane Walker
W hołdzie kobietom na całym świecie, producent marki whisky Johnnie Walker Black Label wprowadza do sprzedaży damską, limitowaną edycję - "Jane Walker".
więcej
|
Tribux Bio reklamowany "na krępujący ból brzucha" (wideo)
Wystartowała nowa kampania leku na zaburzenia trawienia Tribux Bio (Biofarm). Za przygotowanie spotu reklamowego i kreacji w ramach kampanii odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One).
więcej
|
Anna Charytoniuk wraca z Mindshare do Digital Resoluiton
Anna Charytoniuk po 10 miesiącach wraca do Digital Resolution (Grupa OMD) na stanowisko digital managera. Poprzednio pełniła obowiązki digital managera w Mindshare.
więcej
|
Klient bez głowy kupuje auto w kampanii serwisu Otomoto
Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto. Akcję pod hasłem "Kupuj z głową" przygotowała agencja Cut The Mustard.
więcej
|
PKN Orlen chce przejąć Lotos, celem synergie operacyjne i kosztowe. Obajtek: mamy determinację, by zrobić to sprawnie
PKN Orlen podpisał z Grupą Lotos list intencyjny dotyczący rozmów w sprawie kupna minimum 53 proc. akcji tej drugiej firmy. - Celem transakcji jest stworzenie silnego, zintegrowanego koncernu zdolnego do lepszego konkurowania w wymiarze międzynarodowym, odpornego na wahania rynkowe m.in. poprzez wykorzystanie synergii operacyjnych i kosztowych - podał Orlen.
więcej
|
Termin zgłoszeń do KTR 2018 wydłużony o miesiąc
Okres przesyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu KTR (organizowanego przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR) wydłużono do 23 marca (wcześniej wyznaczono ten termin na 23 lutego). Nagrody zostaną rozdanie 28 maja.
więcej
|
Anwil przez kolejny rok sponsorem lekkoatletki Katarzyny Kowalskiej
Spółka Anwil (należąca do Grupy Orlen) na kolejny rok przedłużyła trwającą od 2016 roku współpracę sponsorską z biegaczką Katarzyną Kowalską, na co dzień występującą w barwach klubu Vectra Włocławek.
więcej
|
Panorama Firm promuje się na outdoorze, w kinach i internecie
Firma Eniro Polska, do którego należy wyszukiwarka Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich firm.
więcej
|
|
|
Agora sprzedała działki w Warszawie i Gdańsku za 27,65 mln zł, to poprawi jej wynik w tym kwartale o 13,9 mln zł
W poniedziałek Agora podpisała umowę przeniesienia prawa użytkowania wieczystego do działki przy swojej głównej siedzibie w Warszawie. Cena nieruchomości to 19 mln zł netto, a pozytywny wpływ transakcji na wynik operacyjny Agory w pierwszym kwartale br. wyniesie 8,3 mln zł. We wtorek firma sfinalizowała sprzedaż nieruchomości w Gdańsku za 8,65 mln zł
więcej
|
Abonenci cyfrowych prenumerat ,,Gazety Wyborczej" zapłatę za nie mogą przekazywać trzem organizacjom społecznym
„Gazeta Wyborcza” (Agora) we wtorek rozpoczęła nową akcję: „Czytasz i pomagasz!”. Zamawiając cyfrową prenumeratę „GW” można wskazać jedną z trzech organizacji społecznych, która otrzyma cały przychód z danej prenumeraty.
więcej
|
,,The New York Times" planuje własny program telewizyjny
Dziennik „The New York Times” prowadzi z serwisami streamingowymi i kanałami kablowymi rozmowy na temat nadawania własnego programu telewizyjnego. Program o charakterze informacyjno-publicystycznym miałby być prowadzony przez dziennikarzy „NYT” i ukazywać się na antenie raz w tygodniu.
więcej
|
Tomasz Maciejczuk zatrzymany w Rosji, możliwa deportacja do Polski
Tomasz Maciejczuk, występujący w rosyjskich mediach jako polski dziennikarz, został zatrzymany w moskiewskim obwodzie - podała rosyjska agencja TASS. Przyczyną jest „wzbudzanie wrogości” pomiędzy Polakami a Rosjanami. Wiadomo, że przeszukano już mieszkanie Maciejczuka.
więcej
|
|
|
Sylwester Wardęga: Zmiany w regulaminie YouTube'a uderzają w twórców, uzależnienie się od jednego serwisu było złą decyzją
Popularny youtuber Sylwester Wardęga w poniedziałkowym vlogu zasugerował, że ostatnie zmiany regulaminu YouTube’a mogą ograniczać liczbę odsłon jego materiałów. Jak nieoficjalnie ustalił serwis Wirtualnemedia.pl serwis nie podejmował żadnych działań związanych z kanałem SA Wardega, jednak twórca w rozmowie z nami powtarza swoje zarzuty wobec YT. - Zmiany w regulaminie już od jakiegoś czasu uderzają w twórców. Najgorsza moim zdaniem jest dezinformacja i poczucie braku jasnych zasad. Poświęcanie się i uzależnianie od jednego portalu było złą decyzją - ocenia Wardęga.
więcej
|
Google z 2,4 miliona próśb o ,,bycie zapomnianym", 43 procent wniosków zaakceptowanych
Od momentu wprowadzenia w 2014 roku przez Unię Europejską „prawa do bycia zapomnianym” do Google skierowano ponad 2,4 miliona wniosków o usunięcie linków z wyszukiwarki. 43 procent próśb zostało załatwionych pozytywnie, najwięcej spraw dotyczyło odnośników do stron internetowych i newsów opublikowanych w sieci.
więcej
|
Oszuści wysyłają fałszywe SMS-y do klientów PKO BP, mogą wykraść pieniądze z kont bankowych
Użytkownicy internetowego serwisu banku PKO BP znaleźli się na celowniku cyberprzestępców. Oszuści za pomocą spreparowanych wiadomości SMS i fałszywej strony wyłudzają poufne dane, co w konsekwencji może doprowadzić do przejęcia konta ofiary i kradzieży pieniędzy.
więcej
|
Polskie sklepy internetowe zadłużone na 107 mln zł
Wartość zadłużenia polskich sklepów internetowych na koniec 2017 roku wyniosła 107 mln zł. Tym samym, znalazły się na trzecim miejscu pod względem długów w branży handlowej - wynika z BIG InfoMonitor oraz Biura Informacji Kredytowej.
więcej
|
mBank pozwala na założenie firmy online
mBank udostępnił nową usługę umożliwiającą założenie firmy przez internet. Oprócz rejestracji, bank oferuje darmowe konto z bezpłatną funkcją wystawiania faktur oraz umożliwia korzystanie ze zintegrowanej z bankowością internetową księgowości.
więcej
|
|
|