|
|
|
|
|
|
|
TVN celuje w technologię 4K. Odcinki wiosennych premier w 4K trafią do Playera
Wybrane programy i seriale z wiosennej ramówki TVN „Iron Majdan”, „Hipnoza”, „Druga szansa” i „Diagnoza” będą dostępne w jakości 4K dla użytkowników Playera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą częścią aktualnych ofert w ramach oferty bezpłatnej, obecnej ceny pakietu lub transakcji 4 zł za odcinek - wyjaśnia nam Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.
więcej
|
Sławomir Zapała poprowadzi ,,Big Music Quiz". Emisja od 11 marca w TVP2
Piosenkarz Sławomir Zapała został gospodarzem muzycznego formatu „Big Music Quiz”, w którym dwie drużyny złożone z gwiazd i celebrytów będą walczyć o zwycięstwo. Premiera programu na antenie TVP2 odbędzie się w niedzielę, 11 marca br.
więcej
|
Aleksandra Jakubowska prowadzącą wieczorne pasmo Telewizji wPolsce.pl. Karnowski: zgadzamy się w sprawach fundamentalnych
Do grona gospodarzy programu „Wieczór z…” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria) dołączyła Aleksandra Jakubowska. To dla niej powrót do dziennikarstwa telewizyjnego po ponad 25 latach, kiedy była m.in. rzeczniczką rządu i posłanką SLD.
więcej
|
Filmy i seriale HBO bez umowy. Nowa oferta platformy Ipla
Platforma Ipla (Cyfrowy Polsat) została udostępniona w nowej wersji. Pojawił się w niej pakiet ze stacjami telewizyjnymi, serialami i filami od HBO oraz osobny pakiet ze streamingiem 87 kanałów tv. Ponadto pakiet Ipla Extra przekształcono w Ipla Extra Premiery.
więcej
|
Max Conze nowym szefem ProSiebenSat.1, Thomas Ebeling odchodzi
Thomas Ebeling odchodzi z funkcji prezesa niemieckiego koncernu medialnego ProSiebenSat.1. Od początku lipca 2018 r. nadawca będzie miał nowego szefa w osobie Maksa Conze, który przechodzi do ProSiebenSat.1 z koncernu Dyson.
więcej
|
,,Joker 2" od 12 marca w Super Polsacie. Emisja od poniedziałku do czwartku o 20.00
Od 12 marca 2018 roku Super Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu teleturnieju „Joker”, który poprowadzi Krzysztof Ibisz. Produkcja będzie emitowana w ścisłym prime-time - od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore 9" od 18 marca w MTV Polska. Wraca Ania ,,Mała" Aleksandrzak
W niedzielę 18 lutego br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję dziewiątej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Tym razem w programie weźmie udział dziewięć osób, m.in. Ania Aleksandrzak, Ewelina Kubiak i Damian Zduńczyk.
więcej
|
Paulina Tyczkowska w nc+, odpowiada za promocję filmów i seriali
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czabański: nowy dyrektor Jedynki to wybitny dziennikarz, stacja ma być miksem informacji, muzyki i interesującej publicystyki
- Od nowego dyrektora radiowej Jedynki oczekiwałbym drobiazgu: dobrych audycji, a w rezultacie uznania ze strony słuchaczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Na pytanie, czy to on wskazał Michała Mońko na szefa stacji odpowiada: - To są decyzje zarządów spółek, nie szefa RMN.
więcej
|
|
Paweł Badzio: interweniowałem, bo w Polskim Radiu 24 była informacja o PO sprzed 4 godzin. Maja Borkowska: podano ją też w TVP Info
Dyrektor Polskiego Radia 24 Paweł Badzio tłumaczy, że w niedzielę zwrócił uwagę Mai Borkowskiej na informację o Platformie Obywatelskiego, ponieważ podano ją o godz. 22, na podstawie depeszy PAP z godz. 18 z powołaniem się na 7 lutego. - Informację podałam też wcześniej, a to była powtórka, co jest dość oczywiste w radiu, w którym serwisy są co pół godziny. Nawet - według Pana wzorcowa - TVP Info podawała tę informację - odpowiada Borkowska.
więcej
|
|
|
|
Reklamy przy treściach premium zapamiętywane lepiej niż z social media
Reklamy zamieszczane przy treściach premium w internecie angażują o 50 proc. bardziej uwagę użytkownika niż w przypadku witryn bezpłatnych, np. social mediów - wynika z brytyjskich badań na zlecenie Newsworks i Association for Online Publishing (AOP). Odpowiadają za to poszczególne funkcje półkul mózgu.
więcej
|
Dziennikarze o spocie z ,,polskim Holocaustem": marginalna prowokacja czy skutek katastrofalnej dyplomacji rządu?
Petycji organizacji żydowskich o zawieszenie relacji USA z Polską z powodu niedawnej nowelizacji ustawy o IPN towarzyszy spot, w którym różne osoby mówią: „polski Holocaust”. Według części komentujących to dziennikarzy to prowokacja skrajnych środowisk mająca wywołać kryzys w naszych stosunkach z USA, natomiast inni oceniają, że to cios w wizerunek Polski spowodowany nieudolną dyplomacją naszych władz.
więcej
|
Google wprowadza w AdSense automatyczne reklamy oparte na sztucznej inteligencji
Koncern Google udostępnił na platformie AdSense nowy format reklam o nazwie Auto Ads. Chodzi o system, który dzięki sztucznej inteligencji w sposób automatyczny umieszcza na stronach reklamy dobrane najlepiej do charakteru konkretnej witryny zależnie od jej treści i potencjalnych odbiorców.
więcej
|
Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella i dsk będą przez rok obsługiwać reklamowo Totalizator Sportowy
Totalizator Sportowy w zakończonym przetargu na obsługę reklamową wybrał cztery agencje: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk. Będą pracować dla spółki przez rok.
więcej
|
Toyota reklamuje się w ,,InStyle" wkładką imitującą wnętrze auta
W marcowym wydaniu miesięcznika „InStyle” w USA pojawia się niestandardowa reklama koncernu Toyoty, promująca model Camry. Trójwymiarowa wkładka wygląda jak deska rozdzielcza auta. Projekt "Toyota Camry Pop-Up Magazine insert" przygotowała firma Structural Graphics.
więcej
|
,,Krzyk ciszy" w spocie o obojętności na przemoc wobec osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi rozpoczęło kampanię pod hasłem „Krzyk ciszy” zwracającą uwagę na trudną sytuację osób z niepełnosprawnością intelektualną. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt i F25.
więcej
|
Pracodawcy coraz częściej stawiają na freelancerów. "Uberyzacja" rynku pracy
Jeden na dwóch pracodawców zwiększył skalę wykorzystania zewnętrznych profesjonalistów (freelancerów) w ciągu ostatnich pięciu lat. Z kolei na przestrzeni dziesięciu lat w USA o 66% wzrosło zastosowanie alternatywnych do etatowych form zatrudnienia (contingent workforce), a 40% firm oczekuje dalszego wzrostu takiej formy zatrudniania personelu w najbliższych pięciu latach. Trend ten widoczny jest także w Unii Europejskiej i w Polsce - wynika z raportu firmy doradczej EY pt. "Nowy trend w formule zatrudnienia. Era freelancera".
więcej
|
Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek
Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Carat Polska, należący do Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Katarzyna Strojna-Szwaj po przerwie kieruje komunikacją i marketingiem Vienna House
Katarzyna Strojna-Szwaj wróciła do pracy w sieci hoteli Vienna House po przerwie spowodowanej urlopem macierzyńskim. Objęła ponownie stanowisko regional communication and marketing managera. Zastępująca ją Katarzyna Winczewska rozstała się z firmą.
więcej
|
Robert Kubica: nie współpracuję z BSS Group. Agencja: mamy jego pełnomocnictwo, negocjowaliśmy umowę z Lotosem
Robert Kubica stwierdził, że wbrew informacjom podawanym przez BSS Group nie współpracuje z tą agencją, a z Grupą Lotos sam utrzymuje bliskie kontakty. Na to BSS Group poinformowała, że Kubica udzielił im pełnomocnictwa do reprezentowania w rozmowach z Lotosem.
więcej
|
Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)
"Wielkie Badanie Wzroku" to tytuł nowej kampanii firmy optycznej Vision Express, skłaniającej do badań okulistycznych w promocyjnej cenie. Akcję przygotowywały Walk i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
,,Sztuka wyboru" w spocie na Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego (wideo)
Narodowe Centrum Kultury z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego przygotowywało spot „Sztuka wyboru”, przekonujący do używania poprawnych form językowych. To kolejna odsłona akcji „Ojczysty - dodaj do ulubionych”.
więcej
|
Nivea na kolejne 3 lata przedłuża współpracę z GoldenSubmarine
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, marka kosmetyczna Nivea na kolejne trzy lata powierzyła obsługę komunikacyjną w digitalu agencji GoldenSubmarine.
więcej
|
Suzuki sponsorem głównym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy
Suzuki Motor Poland podpisała nowe umowy sponsorskie z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki. Firma została sponsorem głównym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy.
więcej
|
|
|
Zygmunt Solorz trzeci na liście ,,Forbesa" z majątkiem 10,2 mld zł, Heronim Ruta i Aldona Wejchert w dół
Zygmunt Solorz znalazł się na trzecim miejscu tegorocznej listy najbogatszych Polaków opublikowanej przez „Forbes”. Majątek współtwórcy Grupy Cyfrowy Polsat oszacowano na 10,201 mld zł. Czołówka zestawienia pozostaje bez zmian - na pierwszym miejscu są Dominika i Sebastian Kulczykowie przed Michałem Sołowowem.
więcej
|
Katarzyna Bosacka felietonistką ,,Pani". Moniak Stukonis: magazyn zmienia się ewolucyjnie
Do grona felietonistów miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer) dołączyła Katarzyna Bosacka. - Magazyn zmienia się, ale ewolucyjnie. Rewolucje nie przynoszą splendoru - mówi redaktor naczelna magazynu Monika Stukonis.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer nowym pismem ,,Netfilm" testuje rynek użytkowników serwisów VoD
Od 6 marca w sprzedaży będzie dostępny nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - dwumiesięcznik „Netfilm” adresowany do użytkowników platform VoD takich jak HBO GO, Netflix, Showmax czy Amazon Prime Video. Jego redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński.
więcej
|
Prawie 11 tys. publikacji w mediach o ,,Vogue Polska". ,,Wartość reklamowa ponad 11 mln zł"
W tydzień od ukazania się okładki polskiego „Vogue" na jej temat ukazało się niemal 11 tysięcy publikacji w mediach, których wartość ekwiwalentu reklamowego to 11,6 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Toyota reklamuje się w ,,InStyle" wkładką imitującą wnętrze auta
W marcowym wydaniu miesięcznika „InStyle” w USA pojawia się niestandardowa reklama koncernu Toyoty, promująca model Camry. Trójwymiarowa wkładka wygląda jak deska rozdzielcza auta. Projekt "Toyota Camry Pop-Up Magazine insert" przygotowała firma Structural Graphics.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w 2017 roku, ,,Rewia" straciła najwięcej
W ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce ,,Vivy!". Nowa strona w internecie
Serwis Viva.pl (Edipresse Polska) zadebiutował w nowej odsłonie. Promocję serwisu wspiera najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” z Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce.
więcej
|
Magdalena Cedro przeszła z PAP do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Magdalena Cedro dołączyła do działu "Ekonomia i Społeczeństwo" w „Dzienniku Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Poprzednio pracowała w Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
W 2019 roku Helios otworzy drugie kino w Pile
Wiosną 2019 roku w centrum handlowym VIVO! Pilła zostanie otwarte drugie kino sieci Helios w tym mieście.
więcej
|
,,Ale Historia" ze specjalnym wydaniem o 1968 roku, m.in. polskim Marcu '68
Od czwartku, 22 lutego br. będzie można kupić magazyn „Na jeden temat. Rok, który zmienił świat". Wydanie jest w całości poświęcone burzliwym wydarzeniom roku 1968.
więcej
|
|
|
TVN celuje w technologię 4K. Odcinki wiosennych premier w 4K trafią do Playera
Wybrane programy i seriale z wiosennej ramówki TVN „Iron Majdan”, „Hipnoza”, „Druga szansa” i „Diagnoza” będą dostępne w jakości 4K dla użytkowników Playera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą częścią aktualnych ofert w ramach oferty bezpłatnej, obecnej ceny pakietu lub transakcji 4 zł za odcinek - wyjaśnia nam Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera.
więcej
|
Google wprowadza w AdSense automatyczne reklamy oparte na sztucznej inteligencji
Koncern Google udostępnił na platformie AdSense nowy format reklam o nazwie Auto Ads. Chodzi o system, który dzięki sztucznej inteligencji w sposób automatyczny umieszcza na stronach reklamy dobrane najlepiej do charakteru konkretnej witryny zależnie od jej treści i potencjalnych odbiorców.
więcej
|
Publikowanie tweetów z treściami chronionymi prawami autorskimi może być nielegalne
Amerykański sąd wydał wyrok, zgodnie z którym zamieszczanie na stronach internetowych tweetów zawierających materiały chronione prawem autorskim jest niedozwolone. Orzeczenie może oznaczać w USA problemy dla wydawców publikujących w swoich artykułach treści umieszczone na Twitterze, a organizacje broniące wolności słowa w sieci nie kryją wątpliwości.
więcej
|
Facebook ułatwia dodawanie rozmówców do chatów w aplikacji Messenger
Facebook wprowadził niewielkie ułatwienie dla użytkowników komunikatora Messenger. W trakcie prowadzenia rozmów wideo oraz połączeń głosowych w sposób prostszy niż dotąd można dodawać do konwersacji nowe osoby.
więcej
|
Grupa Morele kupiła Sklep-Presto.pl ze sprzętem sportowym
Grupa Morele - do której należy kilka sklepów internetowych, m.in. Morele.net. - sfinalizowała przejęcie e-sklepu ze sprzętem sportowym Sklep-Presto.pl. Serwis jest już w pełni zintegrowany z platformą Morele.
więcej
|
Ericsson, Netgear i Qualcomm rozpędzają sieć 4G do 2 Gb/s
Telstra, Ericsson, Netgear i Qualcomm Technologies ogłosiły, że w testach laboratoryjnych z wykorzystaniem nowych chipsetów osiągnęły prędkość w sieci 4G rzędu 2 Gb/s. Obecne prace mają w przyszłości pomóc we wdrożeniu rozwiązań w technologii 5G.
więcej
|
|
|