|
|
|
|
|
|
|
CNN zapowiada restrukturyzację segmentu internetowego i zwolnienia, obwinia duopol Facebooka i Google
Amerykańska stacja telewizyjna CNN przewiduje zmianę struktury organizacyjnej działów związanych z serwisami internetowymi nadawcy. W wyniku zmian w USA pracę ma stracić 50 pracowników stacji. CNN przyznaje, że przeszacowała szanse na przychody reklamowe w odpowiedniej wysokości, przesadziła z zatrudnieniem i nie doceniła siły duopolu tworzonego przez Google i Facebooka.
więcej
|
Astro ze spadkiem wpływów i 1,63 mln zł straty wskutek inwestycji w E-Sport, na razie bez komentarza ws. ,,Familiady"
W ub.r. firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadawca stacji E-Sport, zanotowała 2,73 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,63 mln zł straty netto. Spółka tłumaczy to nakładami na rozwój E-Sportu, w którym nie są jeszcze emitowane reklamy. Firma dodaje, że do informacji ws. częstszej emisji „Familiady” odniesie się po prezentacji wiosennej ramówki TVP.
więcej
|
Premium Max Plus nowym pakietem Cyfrowego Polsatu. Operator rezygnuje z Mini HD
W środę, 14 lutego 2018 roku w ofercie Cyfrowego Polsatu pojawił się nowy pakiet Premium Max Plus. Jednocześnie satelitarna platforma rezygnuje z pakietu Mini HD, ale w zamian skupi się na promocji pakietu Rodzinnego HD.
więcej
|
,,Za marzenia" nowym serialem TVP2. Emisja od 26 lutego
Od 26 lutego w poniedziałki o 21.50 TVP2 będzie emitować nowy cotygodniowy serial „Za marzenia”. 13-odcinkowa produkcja przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.
więcej
|
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film na czele. Canal+ Seriale najbardziej w dół
W styczniu pozycję lidera oglądalności stacji filmowo-serialowych zajął kanał TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków była stacja Canal+ Seriale.
więcej
|
Polsat ma przeprosić w ,,Wydarzeniach" i zapłacić 40 tys. zł za wzięcie z Facebooka fotografii żyjącej osoby zamiast zmarłej
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że Telewizja Polsat ma wyemitować przeprosiny w głównym wydaniu „Wydarzeń” i zapłacić 40 tys. zł zadośćuczynienia za to, że w programie „Interwencja” zdjęcie żyjącego mężczyzny wzięte z jego profilu facebookowego przypisano osobie, która zleciła zabójstwo samej siebie.
więcej
|
Robert Jałocha i Maciej Siemiaszko wysłannikami TVN24 na polską wyprawę na K2
Dziennikarz Robert Jałocha i operator Maciej Siemiaszko będą relacjonowali dla TVN24 i „Faktów” TVN wyprawę polskich himalaistów na K2.
więcej
|
Jarosław Olechowski: przy zatrzymaniu Władysława Frasyniuka nie było ekipy Telewizji Polskiej
Szef „Wiadomości” i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski zaprzeczył plotkom, jakoby w środę rano przy zatrzymaniu przez policję Władysława Frasyniuka była obecna ekipa TVP.
więcej
|
,,James Cameron: historia science fiction" w AMC
Od 7 maja 2018 roku AMC będzie emitować nową dokumentalną serię „James Cameron: historia science fiction”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam
Siłą polskiego wydania „Vogue”, który w środę trafił do sprzedaży są: niejednoznaczność, odmienność, kontrowersyjność i wzbudzanie emocji. Oryginalna okładka, niebanalna i inspirująca treść, teksty budzące apetyt na dłuższe formy tego typu, piękne i oryginalne zdjęcia, zaskakująca liczba reklam niespotykana dotychczas na polskim rynku wydawniczym - oto pierwsze oceny polskiego wydania „Vogue” zebrane z rynku przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidl zawiesza reklamy z przedsiębiorcą podejrzewanym o nieudzielenie pomocy pracownicy z wylewem
Przedsiębiorca spod Poznania, jeden z bohaterów kampanii reklamowej sieci Lidl Polska, miał zostawić bez pomocy nielegalnie zatrudnianą przez siebie kobietę z Ukrainy, która doznała udaru. Lidl zawiesił współpracę promocyjną z przedsiębiorcą, do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie służby.
więcej
|
Van Pur, właściciel Łomzy nie pracuje już z Deloitte Digital
Van Pur, właściciel marki piwa Łomża zakończył współpracę z agencją Deloitte Digital - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orange sponsorem Kraków Live Festival, przedłużona umowa z Alter Art dot. Open'er Festival i Orange Warsaw Festival
Orange Polska zawarł z firmą Alter Art umowę, w ramach której przez kolejne kilka lat będą współpracowały przy organizacji festiwali muzycznych Orange Warsaw Festival i Open'er Festival Powered by Orange. Nowy kontrakt zakłada, że Orange Polska będzie też sponsorem Kraków Live Festival.
więcej
|
Initiative będzie pracować dla marki Whirlpool
Decyzją centrali Whirlpool Corporation, producenta sprzętu AGD obsługą mediową marki Whirlpool zajmie się należący do IPG Mediabrands dom mediowy Initiative. Współpraca rozpocznie się jeszcze w tym kwartale.
więcej
|
Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka ambasadorkami kolekcji ,,Przyjaźń" od W. Kruk
Aktorki Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka zostały twarzami kolekcji biżuterii „Przyjaźń” marki W. Kruk. Kampanię przygotowały zespół Kruk oraz Forward Productions.
więcej
|
Nowy Opel Grandland X reklamowany przez Marcina Dorocińskiego (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Opel Grandland X. W akcji, realizowanej pod hasłem „Przyszłość należy do wszystkich”, występuje aktor Marcin Dorociński.
więcej
|
Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)
Rozpoczęła się właściwa odsłony kampanii z udziałem Szymona Majewskiego reklamującej nową ofertę sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum.
więcej
|
Aflofarm przed Polpharmą i Unileverem wśród reklamodawców telewizyjnych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)
Ranking TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w 2017 roku ponownie otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61, a za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego samego sektora - GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile i Orange, ale pojawił się inny telekom, Polkomtel - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Toyota z kampanią ,,Start Your Impossible" na igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie (wideo)
Startująca właśnie globalna kampania reklamowa producenta samochodów Toyota odzwierciedla olimpijskiego i paraolimpijskiego ducha wsparcia, wyzwania i rozwoju. Reklamy są emitowane podczas zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Pjongczang 2018. Za kampanię odpowiadają agencje Saatchi oraz Dentsu Aegis Network.
więcej
|
IMS z 48,1 mln zł przychodów i 7,8 mln zł zysku netto w 2017 roku
Spółka IMS SA zajmująca się marketingiem sensorycznym szacuje, że jej skonsolidowane przychody w 2017 roku wyniosły 48,1 mln zł, a zysk netto - 7,8 mln zł.
więcej
|
Malcolm Devoy szefem strategii PHD w regionie EMEA
Malcom Devoy został powołany na stanowisko chief strategy officera sieci domów mediowych PHD w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Będzie w tym zakresie nadzorował pracę 47 biur agencji w 36 krajach.
więcej
|
E.Leclerc edukuje o jajach
Sieć E.Leclerc rozpoczęła w swoich sklepach kampanię edukacyjno-informacyjną dotyczącą jaj kurzych. Celem akcji jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu.
więcej
|
Maspex stawia na Lubellę Mąkę Puszystą w ośmiu wariantach
Maspex Wadowice zmienił swoją ofertę mąk, opierają ją na jednej linii produktowej - Lubella Mąka Puszysta. Produkt jest dostępny w ośmiu wariantach, w papierowych opakowaniach.
więcej
|
Pernod Ricard wystartował z weselną kampanią reklamową wódki Pan Tadeusz
Ruszył projekt „Wesele z Panem Tadeuszem” realizowany przez agencję Brand Kolektyw dla marki wódki Pan Tadeusz, której właścicielem jest Pernod Ricard. Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia. Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki Pan Tadeusz jako najlepszego wyboru na wesele.
więcej
|
Marzena Rogalska ambasadorką marki LR Health & Beauty
Dziennikarka Marzena Rogalska została ambasadorką marki LR Health & Beauty, sygnując tym samym linię aloesowych kosmetyków LR Aloe Via.
więcej
|
Michał Konopka w zespole Imagine Nation
Michał Konopka objął stanowisko project managera w agencji eventowej Imagine Nation. Poprzednio pracował w More N' More.
więcej
|
|
|
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam
Siłą polskiego wydania „Vogue”, który w środę trafił do sprzedaży są: niejednoznaczność, odmienność, kontrowersyjność i wzbudzanie emocji. Oryginalna okładka, niebanalna i inspirująca treść, teksty budzące apetyt na dłuższe formy tego typu, piękne i oryginalne zdjęcia, zaskakująca liczba reklam niespotykana dotychczas na polskim rynku wydawniczym - oto pierwsze oceny polskiego wydania „Vogue” zebrane z rynku przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w listopadzie, ,,Mam Ogród" wyprzedził ,,Przepis na Ogród"
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”. Zyskał tylko „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Financial Times" ma ponad 910 tysięcy prenumeratorów, większość to subskrybenci wydania cyfrowego
W 2017 roku dziennik „Financial Times” zwiększył liczbę prenumeratorów do ponad 910 tysięcy. Większość stanowią subskrybenci internetowego wydania gazety, których liczba w ciągu roku wzrosła o 10 procent. O 64 procent z kolei wzrosły przychody reklamowe „FT” pochodzące z publikacji treści typu branded content.
więcej
|
Stephanie Caspar pierwszą kobietą w zarządzie Axel Springer
Stephanie Caspar została nowym członkiem zarządu koncernu Axel Springer SE. Będzie odpowiadać za kwestie związane z technologiami i przetwarzaniem danych. Caspar jest pierwszą kobietą w zarządzie w historii niemieckiego wydawnictwa.
więcej
|
Posłanka Partii Pracy chce, żeby Rafał Ziemkiewicz miał zakaz wstępu do Wielkiej Brytanii. ,,Taki koloryt lokalny"
Rupa Huq, posłanka Partii Pracy, zaapelowała do brytyjskiego resortu spraw wewnętrznych, żeby zabronił Rafałowi Ziemkiewiczowi wstępu do Wielkiej Brytanii. Na razie w inne miejsce musi zostać przeniesione spotkanie autorskie Ziemkiewicza w Londynie. - To skandal w biały dzień - komentuje organizujący te wydarzenia Piotr Szlachtowicz. - Takie ataki na instytucje publiczne, żeby nie wynajmowały sali „polskim faszystom”, są na porządku dziennym. Trudno się tym przejmować, taki koloryt lokalny - mówi Ziemkiewicz.
więcej
|
Beata Kozidrak na okładce ,,Wysokich Obcasów Extra"
W czwartek 15 lutego br. w sprzedaży ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Bohaterką okładki najnowszego wydania jest wokalistka Beata Kozidrak.
więcej
|
|
|
Pudelek.pl ma przepraszać Monikę Janowską przez 30 dni i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia
Sąd Apelacyjny orzekł, że firma wydająca Pudelek.pl (należy do Wirtualnej Polski) ma przez 30 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Moniki Janowskiej i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia za teksty sugerujące, że jest winna kradzieży ubrań w sklepie w USA.
więcej
|
Startuje trzeci sezon ,,Ucha Prezesa". Premiery na Showmax, trzy dni później - w Telewizji WP
W czwartek, 15 marca ruszy emisja trzeciego sezonu serialu „Ucho Prezesa”, który będzie liczył 14 odcinków. Premierowe odcinki będzie można oglądać na Showmax, a trzy dni później w Telewizji WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ministerstwo Finansów skontroluje Allegro. "Skontaktujemy się z podatnikami VAT, którzy nie wystawiają faktur"
Wkrótce fiskus skontaktuje się z podatnikami VAT, którzy na serwisach aukcyjnych sprzedają nowe towary, ale nie wystawiają faktur VAT - podał resort finansów. Zdaniem MF praktyka taka jest niezgodna z prawem i wskazuje na zaniżenie podatku.
więcej
|
Netflix podpisuje kontrakt na 300 mln dolarów z twórcą ,,American Horror Story"
Netflix podpisał pięcioletnią umowę o współpracy z Ryanem Murphym, znanym producentem takich seriali jak „American Crime Story”, „American Horror Story” oraz „Glee”. W ramach kontraktu o wartości 300 milionów dolarów Murphy będzie produkował oryginalne seriale dla Netflixa, już teraz twórca jest zaangażowany w realizację spin–offu „Lotu nad kukułczym gniazdem” oraz politycznej satyry „The Politician”.
więcej
|
Firmy niegotowe na RODO, głównie z braku czasu
Za mniej niż 100 dni wchodzi w życie rozporządzenie RODO, którego celem jest rozszerzenie zakresu obowiązków podmiotów przetwarzających dane osobowe. Jedynie 15 proc. firm w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka) deklaruje, że do tego czasu będzie w pełni gotowa do spełnienia jego wymogów - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte.
więcej
|
Snapchat oferuje narzędzia analityczne twórcom treści w Stories
Snapchat udostępnił twórcom publikującym treści na platformie Stories narzędzia analityczne pozwalające na ocenę zaangażowania odbiorców w konkretne materiały. Dzięki nim możliwe jest między innymi śledzenie popularności konkretnej publikacji czy danych demograficznych dotyczących użytkowników.
więcej
|
|
|