|
|
|
|
|
|
|
,,Korona królów" hitem TVP1, ale telenowelę śledzą głównie starsi widzowie
Serial „Korona królów” ogląda w styczniu średnio 2,66 mln osób. W pierwszym tygodniu telenowela miała 3,09 mln widzów, w drugim jej widownia spadła do 2,22 mln, ale w trzecim - wzrosła 2,56 mln. TVP1 w czasie emisji produkcji jest zdecydowanym liderem rynku w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
EmiTel o uznaniu przez UKE za podmiot dominujący: niespójne uzasadnienie, rozważymy odwołania
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzje uznające EmiTel za podmiot dominujący w dwóch segmentach: hurtowych usług transmisji sygnału telewizyjnego i radiowego. - Od początku stoimy na stanowisku, że oba rynki nie powinny podlegać regulacji. Samo postępowanie dowodowe przeprowadzone przez regulatora było niepełne - komentuje firma.
więcej
|
Przeniesienie ,,Jednego z dziesięciu" umocniło TVP1, ale osłabiło TVP2 (szczegółowe dane)
Pokazywany w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” śledzi średnio 2,77 mln widzów, co jest o około 620 tys. wyższym wynikiem niż w TVP2. Średnia oglądalność Dwójki w byłym paśmie nadawania programu spadła o około 1,67 mln osób, ale Jedynka dzięki emisji audycji Sznuka zyskała w tym paśmie 2 mln oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Makaronowy zawrót głowy" od 10 lutego w Polsacie. Makaron ugotują m.in. Wyszkoni, Szostak i Maserak
W sobotę 10 lutego br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję cyklu kulinarnego „Makaronowy zawrót głowy”, w którym Paulina Chylewska i Szymon Kołecki wraz z zaproszonymi gośćmi będą lokować markę Sotelli.
więcej
|
,,Przyjaciele" serialem rasistowskim i homofobicznym? ,,Refleksje nad zmianami w popkulturze"
Po premierze na Netflixie kultowy sitcom „Przyjaciele” poddawany jest reinterpretacjom na tle prezentowanych w nim wzorców i zachowań kulturowych. Wielu widzów oskarża sitcom o brak różnorodności na tle rasowym, homofobię i seksizm. Reinterpretacje, jakim poddawani są „Przyjaciele”, to normalne zjawisko w krytyce kultury. Serialu nie powinno się jednak analizować w całkowitym oderwaniu od realiów lat 90., kiedy był pierwotnie emitowany. Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Magdalena Adamus, Katarzyna Czajka-Kominiarczuk oraz Andrzej Tucholski.
więcej
|
Polsat przez trzy lata pokaże 120 gal mieszanych sztuk walki UFC
Telewizja Polsat zawarła kontrakt z amerykańską federacją mieszanych sztuk walki UFC, w ramach której przez najbliższe trzy lata będzie transmitować 40 gal z walkami organizowanych przez tę organizację.
więcej
|
Sony Pictures Television uruchamia trzy kanały na Amazon Prime w Niemczech i Austrii
Koncern Sony Pictures Television Networks uruchomił na platformie Amazon Prime w Niemczech i Austrii trzy kanały płatnej telewizji - AXN, Sony Channel i Animax Plus.
więcej
|
,,Korona królów" będzie kręcona na zamku krzyżackim w Malborku
Pod koniec stycznia dwa odcinki serialu „Korona królów” zostaną nakręcone w Malborku. Ma się to wiązać ze zwiększeniem budżetu na produkcję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia w malborskiej twierdzy rozpoczną się 29 stycznia.
więcej
|
,,Ślepnąc od świateł" i ,,Westworld 2" wśród najbardziej oczekiwanych seriali 2018 roku
Przedstawiamy listę najbardziej oczekiwanych seriali roku 2018. Dla portalu Wirtualnemedia.pl swoje typy wskazują Magdalena Adamus (prowadząca bloga Catus Geekus), Kaja Szafrańska (dziennikarka i prowadząca kanał na YouTube Jakbyniepaczeć) oraz Marta Wawrzyn (prowadząca serwis tematyczny Serialowa). Zestawienie obejmuje te tytuły, które mają oficjalnie potwierdzone premiery w tym roku.
więcej
|
,,Kavos Ink: Dziara się" i ,,Pojechane panny młode" w lutym w MTV
W lutym br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję nowych reality-show - „Kavos Ink: Dziara się”, „Pojechane panny młode” i „Siesta Key”.
więcej
|
Helen Jackson po 31 latach odchodzi z BBC Worldwide
Helen Jackson, chief content officer BBC Worldwide, po 31 latach żegna się z nadawcą.
więcej
|
TVP dementuje: nie zmieniono umów Holeckiej, Adamczyka i Ziemca, zarabiają standardowo dla swoich funkcji
Telewizja Polska zaprzeczyła podanym przez „Gazetę Wyborcza” i „Fakt” informacjom, jakoby w ostatnim czasie przedłużyła na nowych warunkach umowy z prowadzącymi główne wydanie „Wiadomości” Danutą Holecką, Michałem Adamczykiem i Krzysztofem Ziemcem. Nadawca zaznaczył, że ich zarobki „są zgodne ze standardami rynkowymi w tej grupie zawodowej w innych telewizjach”.
więcej
|
TVP Info wyprzedziło TVN24 w grudniu. Oglądalność Telewizji Republika spadła niemal o połowę
W grudniu ub.r. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Newsowa stacja TVP pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu, z najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beata Tyszkiewicz odchodzi z jury ,,Tańca z gwiazdami", powodem problemy zdrowotne
W najbliższej edycji show „Taniec z gwiazdami” w Polsacie w jury nie będzie już zasiadała Beata Tyszkiewicz. Powodem są jej problemy zdrowotne. - Zdecydowałam się wziąć odpoczynek od „Tańca z Gwiazdami” - uzasadnia aktorka. - Drzwi na plan „Tańca z Gwiazdami” będą dla Pani Beaty Tyszkiewicz zawsze w Polsacie otwarte - zapewnia Nina Terentiew.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Sołtys odszedł z radiowej Trójki. ,,Media publiczne przekształcają się w propagandowe"
Dziennikarz ekonomiczny Paweł Sołtys zrezygnował z dalszej pracy w radiowej Trójce, z którą był związany - z półroczną przerwą na przełomie 2016 i 2017 roku - przez 10 lat. - Skala umotywowanych politycznie wpływów, nacisków na decyzje dotyczące programów i obsadę redaktorską jest tak duża, że media publiczne przekształcają się w partyjne, propagandowe - uzasadnia.
więcej
|
|
Tomasz Duda został prezesem katolickiego Radia Rodzina. ,,Jego doświadczenie gwarantuje rozwój rozgłośni"
Odwołany ze stanowiska prezesa Radia Wrocław Tomasz Duda został redaktorem naczelnym Radia Rodzina należącego do Archidiecezji Wrocławskiej. Zatrudnienie go wiąże się z planowanym na 2018 rok rozwojem stacji. - Jego dotychczasowe osiągnięcia gwarantują ten rozwój - zapewnia ks. Rafał Kowalski, prezes Grupy Medialnej Johanneum.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście w II półroczu. Złote Przeboje Trefl tuż za podium
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Cotygodniowy Przegląd Internetu" Wojtka Kardysia od 20 stycznia w Radiu Kampus
Od soboty 20 stycznia na antenie Radia Kampus Wojtek Kardyś poprowadzi nową, autorską audycję „Cotygodniowy Przegląd Internetu”. Jej gośćmi będą digital influencerzy i eksperci rynku internetowego.
więcej
|
|
|
|
Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię ,,World Without Waste"
Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do kwestii opakowań. Koncern do 2030 roku chce uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od niego na rynek.
więcej
|
Tomasz Dębowski: z Frisco.pl na szefa marketingu McDonald's Polska
Tomasz Dębowski został nowym dyrektorem marketingu w McDonald's Polska. Wcześniej funkcję tę pełnił Tomasz Leszko, który od jesieni ub.r. jest dyrektorem marketingu i członkiem zarządu w firmie Henkell&Co.
więcej
|
Francuskie wydawnictwo drukowało pisma tylko dla reklamodawców, wśród oszukanych Pfizer, Airbus i Siemens
W Paryżu rozpoczął się proces w którym wydawnictwo CTEA jest oskarżone o oszukiwanie współpracujących z nim reklamodawców. Firma medialna twierdząca że sprzedaje wielotysięczne nakłady kilkudziesięciu specjalistycznych magazynów pobierała od reklamodawców pieniądze i drukowała kilkaset sztuk czasopism wysyłając je partnerom. Według aktu oskarżenia założyciel CTEA Jean Marouani dorobił się na tym oszustwie milionów euro, a sam proceder trwał od lat 60-tych XX wieku. Wśród ofiar CTEA są między innymi koncerny Pfizer, Airbus, Siemens, MAN czy Alcatel-Lucent.
więcej
|
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce. Lidl i Kaufland ze sporą stratą
85 proc. Polaków w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło sieć Biedronka (Jeronimo Martins), wśród jej największych zalet wymieniane są atrakcyjne ceny - wynika z raportu agencji Market Side. Po zakupy chętnie chodzimy także do Lidla i Kauflandu (obie sieci należą do Grupy Schwarz).
więcej
|
PKN Orlen startuje z nową platformą komunikacyjną kampanią ,,Kierunek Orlen"
PKN Orlen wystartował z nową platformą marketingowa, spajającą wszystkie marki koncernu. Jej pierwszą odsłoną jest kampania reklamowa „Kierunek Orlen”, przygotowana przez dział marketingu spółki, agencję Publicis, dom mediowy Mullen Lowe Media Hub oraz studio Dobro.
więcej
|
Vectra po krytyce przeprasza za spot z gumowymi lalami i wycofuje go z emisji (wideo)
Sieć kablowa Vectra wycofuje z emisji reklamę pakietu z kanałami sportowymi i erotycznymi, którą skrytykowało m.in. Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Prezes firmy przeprosił wszystkich urażonych treścią spotu.
więcej
|
Alior Bank przed skocznią narciarską reklamuje Rachunek Partner dla firm (wideo)
W nowej kampanii Alior Banku reklamowany jest Rachunek Partner pozwalający płacić taniej za paliwo. Akcja spotu rozgrywa się przy food trucku stojącym pod skocznią narciarską. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL i Mets.
więcej
|
Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi reklamują ofertę Play dla rodzin
W nowych reklamach sieci Play występuje małżeństwo prezenterów telewizyjnych - Karolina Malinowska i Olivier Janiak wraz ze swoimi dziećmi. Obsługą reklamową telekomu zajmują się firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Leo Burnett powiększa dział client service teamu Orange
Do zespołu obsługi klienta Leo Burnett dołączyły Małgorzata Bęczkowska, Katarzyna Barczuk (obie przeszły z Saatchi & Saatchi IS) oraz Luiza Szymańczak. Będą pracować w zespole zajmującym się obsługą Orange.
więcej
|
L'Oreal po raz pierwszy pokazuje w reklamie modelkę w hidżabie
Firma kosmetyczna L’Oreal po raz pierwszy w historii zdecydowała się na pokazanie w swojej reklamie produktów do pielęgnacji włosów modelki w hidżabie.
więcej
|
Marina Łuczenko-Szczęsna reklamuje kosmetyki Wibo
Piosenkarka Marina Łuczenko-Szczęsna została ambasadorką marki kosmetyków Wibo. Można ją obecnie oglądać w reklamach nowej pomadki tej marki.
więcej
|
,,Witaj nowy!" - Samsung zachęca do wymiany starych smartfonów i tabletów
Ruszyła promocja "Witaj nowy!" firmy Samsung, w ramach której nabywcy wybranych urządzeń mobilnych mogą skorzystać z możliwości odsprzedaży starego smartfonu.
więcej
|
Dirk-Jan van Hameren nowym globalnym szefem marketingu Nike
Dirk-Jan van Hameren objął stanowisko wiceprezesa i chief marketing officera w firmie Nike. Będzie zarządzać globalnym marketingiem firmy. Zastąpił Grega Hoffmana.
więcej
|
Agora kończy 10-letnią współpracę reklamową z Bardzo
Koncern medialny Agora kończy współpracę z agencją reklamową Bardzo w zakresie obsługi ATL. Zawarta w 2008 roku umowa wygasa w styczniu tego roku i nie będzie przedłużana.
więcej
|
Mateusz Jasiński ambasadorem masek antysmogowych Respro
Mateusz Jasiński, trener biegania oraz influencer publikujący treści o aktywnym trybie życia, został ambasadorem Respro, producenta brytyjskich masek antysmogowych.
więcej
|
,,Kierunek ORLEN" - nowa platforma marketingowa PKN ORLEN (wideo)
PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu. Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie będzie również efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta oraz promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. Towarzyszy temu wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”.
więcej
|
|
|
,,Vogue Polska" z bardzo wysokim nakładem. ,,Cena nie odstraszy czytelniczek, magazyn pozyska reklamodawcy"
Kwota 16,90 zł za miesięcznik „Vogue Polska” (Visteria) to zdaniem ekspertów cena, którą jego czytelniczki będą skłonne zapłacić, bo choć najwyższa na rynku magazynów dla kobiet, to jednak jest adekwatna do jego jakości i poziomu. Z kolei zaproponowane przez wydawcę ceny reklam są atrakcyjne dla reklamodawców, bo niższe niż w innych tytułach. Mimo to po reklamę w tym magazynie nie sięgną masowi reklamodawcy.
więcej
|
Maciej Mizuro kupił Motor-Presse Polska, firma będzie dalej współpracować z Motor Presse Stuttgart
Maciej Mizuro - prezes wrocławskiej spółki Motor-Presse Polska - kupił 100 proc. udziałów firmy. Ten ruch to efekt procesu konsolidacji portfolio zagranicznych spółek międzynarodowego holdingu Motor Presse Stuttgart, którego częścią była polska spółka.
więcej
|
Zmarła reportażystka ,,Gazety Wyborczej" Lidia Ostałowska
W niedzielę nad ranem w wieku 64 lat zmarła Lidia Ostałowska, dziennikarka i autorka reportaży przez wiele lat związana z „Gazetą Wyborczą”
więcej
|
,,Egzorcysta" zbiera pieniądze od internautów, by nakręcić filmy i wejść z pismem za granicę
Miesięcznik „Egzorcysta” (Monument) rozpoczął zbiórkę w crowfundingowym serwisie Patronite.pl. Redakcja, w zależności od sumy zebranych pieniędzy, chce wydawać książki, przygotować edycje międzynarodowe pisma lub produkować filmy. - Chcemy być niezależni finansowo, żeby głosić prawdę w sposób nieskrępowany - uzasadnia zespół tworzący pismo.
więcej
|
Gazety codzienne z coraz niższą sprzedażą kioskową. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół (dane za listopad)
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w listopadzie ub.r. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Pol attache prasowym polskiej reprezentacji na igrzyska paraolimpijskie w Pjongczangu
Dyrektor segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska Michał Pol będzie pełnił funkcję attache prasowym polskiej reprezentacji podczas igrzysk paraolimpijskich w Pjongczangu, które odbędą się od 9 do 18 marca br.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. ,,NG Traveler" zyskał najwięcej
W segmencie miesięczników podróżniczych w październiku ub.r. dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „NG Traveler”. Stracił tylko „National Geographic Polska”, który utrzymał pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bronisław Wildstein z nagrodą Pan Cogito od Akademickich Klubów Obywatelskich
Pisarz i publicysta Bronisław Wildstein, związany obecnie z „Sieci” i TVP Info, otrzymał nagrodę Pan Cogito przyznawaną przez Akademickie Kluby Obywatelskie im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
więcej
|
Agora kończy 10-letnią współpracę reklamową z Bardzo
Koncern medialny Agora kończy współpracę z agencją reklamową Bardzo w zakresie obsługi ATL. Zawarta w 2008 roku umowa wygasa w styczniu tego roku i nie będzie przedłużana.
więcej
|
Tomasz Terlikowski: odwołano moje wykłady na WUM z powodu poglądów o aborcji
Publicysta Tomasz Terlikowski poinformował, że władze Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego odwołały jego wykłady z bioetyki. Według Terlikowskiego powodem jego to, że Wanda Nowicka zwróciła uwagę na jego krytyczne opinie o aborcji.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun
W „Gazecie Polskiej Codziennie” (Forum) i związanym z nią serwisem Niezalezna.pl ukazała się zachęta do czytelników, żeby wspierali kandydaturę sędzi Teresy Kurcyusz-Furmanik (która jako publicystka współpracuje z „GPC”) do Krajowej Rady Sądownictwa.
więcej
|
|
|
Użytkownicy Facebooka zdecydują o pozycji wydawców w News feedzie. Akcje ,,New York Timesa" w górę o 9 procent
Facebook zapowiedział nowy program, w ramach którego użytkownicy serwisu będą wskazywać najbardziej wiarygodne źródła newsów, a ich głosy zdecydują o pozycji konkretnych wydawców w News feedach internautów. Dzięki temu Facebook chce zapewnić odbiorcom najwyższej jakości treści dziennikarskie. Po ogłoszeniu nowego projektu na giełdzie zyskały akcje mediów uchodzących w USA za najbardziej wiarygodne, skok o 9 procent zanotował „The New York Times”.
więcej
|
Ranking aplikacji wideo - YouTube deklasuje konkurencję, wysoko Ipla i Player (TOP10)
W grudniu 2017 roku spośród aplikacji w kategorii wideo, zdecydowanie największy, ponad 66-procentowy zasięg miał YouTube. Kolejne miejsca zajmują Ipla i Player+ - wynika z danych firmy Spicy Mobile, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adblock w Chrome sprytnym ruchem Google'a, spadną wpływy wydawców
Google zapowiedział, że na początku 2018 roku przeglądarka Chrome będzie blokowała reklamy nie spełniające wymagań Coalition for Better Ads. Komentując ten ruch wydawcy i eksperci branży internetowej w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl przyznają, że może on wywołać zamieszanie na rynku. – Na początku blokowanie reklam w Chrome będzie oznaczało spadek przychodów u niektórych wydawców, ale na dłuższą metę przyczyni się do lepszego odbioru formatów spełniających standardy. Ze strony Google wprowadzenie własnego adblockera to sprytne zagranie biznesowe - oceniają dla nas Łukasz Wyglądała, Jakub Szczęsny, Lech Wyrzykowski, Dariusz Jemielniak i Emil Pawłowski.
więcej
|
Facebook będzie edukował przedsiębiorców w ramach Community Boost EU, uruchomi w Polsce centrum szkoleniowe
Facebook uruchomił program Community Boost EU, który ma przewidywać rozwój kompetencji cyfrowych i wyposażania mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy. Do 2020 roku przewidziano przeszkolenie miliona osób prywatnych i przedsiębiorców. W ramach projektu ma powstać kilka nowych centrów szkoleniowych, jedno z nich w Polsce.
więcej
|
Google szykuje system Fuchsia do komputerów, tabletów i smartfonów
Google prowadzi prace nad nowym systemem operacyjnym o roboczej nazwie Fuchsia. W internecie pojawiły się materiały prezentujące wczesną działającą wersję platformy przeznaczonej zarówno do komputerów, jak i urządzeń mobilnych. Wynika z nich, że Fuchsia będzie funkcjonować nieco inaczej niż popularne obecnie systemy operacyjne.
więcej
|
Duńscy nastolatkowe zatrzymani za wysyłanie revenge porn przez Messengera
Ponad tysiąc duńskich nastolatków zostało oskarżonych o przesyłanie treści pornograficznych z udziałem rówieśników (tzw. revenge porn) przez Messengera. O nielegalnym procederze poinformował policję sam Facebook, do którego należy aplikacja.
więcej
|
Kiedy dzieci śpią, rodzice oglądają Netflixa
Dwie trzecie rodziców małych dzieci przyznaje, że przynajmniej raz w tygodniu wymyka się bez poczucia winy, by oglądać swoje ulubione produkcje - najczęściej „House of Cards” i „Sherlocka”. 90 proc. korzystających z Netflixa rodziców traktuje to jako formę nagrody po ciężkim dniu - wynika z badania Netflixa.
więcej
|
,,Ślepnąc od świateł" i ,,Westworld 2" wśród najbardziej oczekiwanych seriali 2018 roku
Przedstawiamy listę najbardziej oczekiwanych seriali roku 2018. Dla portalu Wirtualnemedia.pl swoje typy wskazują Magdalena Adamus (prowadząca bloga Catus Geekus), Kaja Szafrańska (dziennikarka i prowadząca kanał na YouTube Jakbyniepaczeć) oraz Marta Wawrzyn (prowadząca serwis tematyczny Serialowa). Zestawienie obejmuje te tytuły, które mają oficjalnie potwierdzone premiery w tym roku.
więcej
|
Przegląd filmów francuskich w TVP VOD przez miesiąc za darmo
W ramach 8. edycji internetowego festiwalu MyFrenchFilmFestival użytkownicy platformy TVP VOD mogą bezpłatnie oglądać francuskie filmy. Festiwal trwa do 19 lutego br.
więcej
|
|
|
Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię ,,World Without Waste"
Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do kwestii opakowań. Koncern do 2030 roku chce uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od niego na rynek.
więcej
|
Tomasz Fill i Stanisław Starnawski za Karolinę Mizerny i Pawła Rybickiego na czele komunikacji internetowej w kancelarii premiera
Tomasz Fill objął funkcję dyrektora, a Stanisław Starnawski wicedyrektora w departamencie strategii i komunikacji internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Obaj przeszli z Ministerstwa Rozwoju, a w KPRM zastąpili Karolinę Mizerny i Pawła Rybickiego.
więcej
|
CBA: Matczuk i Plakwicz złamali przepisy, zakładając agencję Solvere, kiedy pracowali jeszcze w kancelarii premiera
Warszawska prokuratura podjęła śledztwo w sprawie podania nieprawdy w oświadczeniach majątkowych Piotra Matczuka i Anny Plakwicz, którzy w maju ub.r., tuż przed odejściem z kancelarii premiera założyli agencję Solevere (pracowała m.in. przy akcji „Sprawiedliwe sądy). Według analizy Centralnego Biura Antykorupcyjnego naruszyli w ten sposób przepisy ustawy antykorupcyjnej.
więcej
|
Profeina wypromuje fundusz Alfabeat
Agencja Profeina od stycznia tego roku opowiada za obsługę komunikacyjną i relacje z mediami funduszu Alfabeat. Współpracę nawiązano przez rekomendacje.
więcej
|
|
|
,,Przyjaciele" serialem rasistowskim i homofobicznym? ,,Refleksje nad zmianami w popkulturze"
|
,,Korona królów" będzie kręcona na zamku krzyżackim w Malborku
|
,,Ślepnąc od świateł" i ,,Westworld 2" wśród najbardziej oczekiwanych seriali 2018 roku
|
Al Pacino w serialu "Paterno" tuszuje sprawę pedofila (wideo)
|
W marcu premiera serialu "Heathers" o nie takich zwyczajnych nastolatkach
|
Przegląd filmów francuskich w TVP VOD przez miesiąc za darmo
|
NBC zrealizuje serial "Bad Boys"
|
"Record" - nowy album Tracey Thorn
|
Andie MacDowell zagra w serialu "Kuku"
|
|
|