|
|
|
|
|
|
|
Talk-show ,,The story of my life" wiosną w Polsacie. Celebryci dowiedzą się jak będą wyglądać na starość
W wiosennej ramówce Telewizja Polsat pokaże nowy talk-show „The story of my life”, w którym celebryci dowiedzą się jak będą wyglądać na starość - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych zapowiada raport w sprawie TVP. ,,Jestem prezesem sprawiedliwym"
- Staramy się robić telewizję spluralizowaną, która dopuszcza głosy wszystkich stron sceny politycznej. Ataki opozycji odbieram jako tęsknotę za minionymi czasami - mówił podczas posiedzenia sejmowej komisji kultury i środków przekazu prezes TVP Jacek Kurski. Tymczasem Rada Mediów Narodowych zapowiada, że wkrótce oceni szefostwo TVP.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w DVB-T w 2017 roku. Duże wzrosty kanałów z MUX-8
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w ub.r. był Polsat. Zestawienie zamykają kanały nadające w ramach MUX-8, ale zanotowały one duże wzrosty względem poprzedniego roku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paulina Chylewska i Szymon Kołecki poprowadzą cykl kulinarny ,,Makaronowy zawrót głowy" w Polsacie
Wystartowały zdjęcia do nowego programu kulinarnego „Makaronowy zawrót głowy”, który w lutym br. trafi na antenę Telewizji Polsat. Prowadzącymi są dziennikarka sportowa Paulina Chylewska i zawodnik MMA Szymon Kołecki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim
Agencja Havas Warsaw po wygranym przetargu przejmie od 2012 Agency obsługę kreatywną platformy nc+. Platforma przy wybranych projektach będzie też współpracowała ze 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
,,Agent - Gwiazdy 3" wiosną w TVN
Wiosną w TVN premiera trzeciej edycji programu „Agent - Gwiazdy". Zdjęcia do produkcji zostały zrealizowane w Hong Kongu i na wyspie Bali.
więcej
|
Rusza emisja drugiego sezonu ,,DKF" w TVN Fabuła. ,,Program zyskał zaufanie ludzi kina"
Kanał filmowy TVN Fabuła realizuje nowe odcinki talk-show „DKF”, w którym Karolina Korwin-Piotrowska rozmawia z aktorami i twórcami. Premierę drugiego sezonu zaplanowano na czwartek 11 stycznia br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Widzowie przekonują się, że ludzie kina nie mają wiele wspólnego z głupota, tajnością, że mają swoje pasje i pięknie mówią o swej pracy - tłumaczy nam Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Kanał Da Vinci Learning skraca nazwę i odświeża oprawę. Nowe pasmo dla dorosłych
Po ponad 10 latach nadawania w Polsce kanał edukacyjny Da Vinci Learning (należący do Da Vinci Media) zmienia nazwę na Da Vinci, która ma być bardziej przejrzysta. Jednocześnie nadawca dzieli program na bloki programowe - dla dzieci i dla dorosłych.
więcej
|
Producent ,,Warto rozmawiać" prosił, by gościa przywiózł ,,Polak taksówkarz". ,,W celu uniknięcia nieporozumień"
Produkująca „Warto rozmawiać” firma Media Paweł Nowacki, zamawiając taksówki do przywiezienia niektórych osób zaproszonych do studia, zaznaczała, że kierowcą ma być Polak. - W celu uniknięcia nieporozumień i skutecznego przewiezienia gościa pod wskazany adres - tłumaczy spółka, zapewniając, że nie dyskryminuje obcokrajowców.
więcej
|
Comedy Central Family w jakości HD
We wtorek, 9 stycznia 2018 roku kanał Comedy Central Family rozpoczął nadawanie w jakości HD.
więcej
|
Antoni Macierewicz: media publiczne milczą nt. prawdy o Smoleńsku (wideo)
Minister obrony narodowej Antoni Macierewicz ocenił, że w mediach publicznych jest zdecydowanie za mało informacji o prawdziwym przebiegu katastrofy smoleńskiej. - Mamy to czynienia z międzynarodową nagonką na prawdę Smoleńsku - stwierdził.
więcej
|
20 lat ,,Jaka to melodia?": Robert Janowski: nigdy mi się nie znudzi. To fajna robota
20 lat w „Jaka to melodia?” minęło jak jeden dzień – mówi wokalista. Twierdzi, że praca na planie słynnego teleturnieju nigdy mu się nie znudzi, uwielbia bowiem muzykę i cieszy się, że może mieć z nią na co dzień styczność. Artysta jest zaskoczony sukcesem programu, choć rozumie, że jego kolorowa, radosna i apolityczna formuła mogła się spodobać widzom.
więcej
|
2,8 mln widzów Gali Mistrzów Sportu w Polsacie i Polsacie Sport
Transmitowaną przez Polsat i Polsacie Sport w zeszłą sobotę Galę Mistrzów Sportu oglądało średnio 2,83 mln widzów. W porównaniu do transmitowanej rok temu w TVP1 widowisko zyskało widzów, ale spadł jego udział w rynku.
więcej
|
Colin McLeod dyrektorem generalnym Fox Networks Group na Europę i Afrykę
Colin McLeod obejmuje stanowisko dyrektora generalnego Fox Networks Group w regionie Europy i Afryki. Zastąpi przechodzącego na emeryturę Jeffa Forda.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kina i reklama kinowa: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018
W ramach naszego cyklu podsumowań 2017 roku w mediach i marketingu zajmujemy się branżą kinową. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy mówią przedstawiciele czołowych sieci kin (Helios), brokerów reklamowych (New Age Media, Tandem Media) oraz domów mediowych (MediaPlus, Zenith, Mindshare Polska).
więcej
|
Branża samochodowa z najlepszym wynikiem od 1999 roku, liderami sprzedaży Skoda i Toyota
W 2017 roku sprzedano i zarejestrowano w Polsce 483 195 nowych samochodów osobowych, czyli 16,1 proc. więcej niż rok wcześniej. To najlepszy wynik od 1999 roku. Najchętniej kupowanymi modelami samochodów były Skoda Fabia i Toyota Yaris.
więcej
|
PZU będzie sprzedawać polisy na Allegro i pasażerom LOT-u, uruchomi program lojalnościowy
W ramach strategii na najbliższe trzy lata Grupa PZU nawiązała współpracę strategiczną z Allegro i PLL LOT. Ubezpieczyciel zamierza też uruchomić program lojalnościowy oraz rozwinąć serwis dla klientów Moje.pzu.pl.
więcej
|
Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola
Z końcem 2017 roku wygasła dotychczas obowiązująca umowa, na mocy której Robert Lewandowski był ambasadorem i bohaterem reklam marki Coca- Cola (Coca-Cola Poland Services).
więcej
|
Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim
Agencja Havas Warsaw po wygranym przetargu przejmie od 2012 Agency obsługę kreatywną platformy nc+. Platforma przy wybranych projektach będzie też współpracowała ze 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Sebastian Szysz za Krzysztofa Sobieszka kieruje działem strategii w Zenith
Sebastian Szysz awansował na szefa działu strategii w domu mediowym Zenith (Publicis Media). Zastąpił Krzysztofa Sobieszka, który zajmuje się rozwojem jednostki konsultingowej Business Transformation.
więcej
|
Danonki nową kolekcją magnesów zachęcają najmłodszych do dbania o naturę (wideo)
Ruszyła nowa akcja promocyjna serków Danonki (Danone). W jej ramach do zdobycia jest kolekcja 10 magnesów, na których bohater marki pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Za kampanię odpowiadają Y&R, VML, Labstore, dom mediowy Mediacom i agencja Alert Media Communications.
więcej
|
Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode
Bank Credit Agricole został głównym partnerem i sponsorem zawodowej drużyny e-sportowej Off-Mode. Umowę podpisano na rok 2018.
więcej
|
Joanna Waryszak dyrektorem marketingu w Alpion
Joanna Waryszak po dwóch latach pracy w strukturach firmy kosmetycznej Coty rozstaje się z firmą. Zostanie dyrektorem marketingu w firmie deweloperskiej Alpion.
więcej
|
MSWiA planuje cztery kampanie dot. bezpieczeństwa, m.in. dzieci na obozach w lesie
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji planuje w tym roku sfinansować cztery projekty informacyjne związane z szeroko pojętym bezpieczeństwem. Właśnie ogłosiło konkursy, w którym wybierze firmy odpowiedzialne za ich realizację, a na ten cel przeznaczy łącznie 260 tys. zł.
więcej
|
Energa zamiast Tauronu sponsorem ligi i reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek
Firma Energa przez najbliższe dwa sezony będzie sponsorem tytularnym I ligi koszykówki mężczyzn i kobiet. Ponadto będzie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek.
więcej
|
Anna Roman-Pluta strategy group head w Saatchi & Saatchi IS
Do działu strategii agencji Saatchi & Saatchi IS dołączyła Anna Roman-Pluta. Objęła nowe stanowisko strategy group head. Ostatnio pracowała jako strategy director w Change Serviceplan (Group One).
więcej
|
,,Walczymy o Twoje marzenia" w reklamach Expandera (wideo)
Firma pośrednictwa finansowego Expander rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Walczymy o Twoje marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Walk, Film Reaktor i Value Media.
więcej
|
Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl
Ruszyła kampania wizerunkowa „Adresujemy marzenia” serwisu ogłoszeń nieruchomości otoDom.pl. Akcję przygotowały Syzygy Warsaw, Tofi Productions, Chimney Poland oraz dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
RiverWood marketing tworzy nowy dział concept team, na czele Karolina Jacewicz
Agencja marketingu zintegrowanego RiverWood marketing (część grupy RiverWood) tworzy nowy dział concept team, odpowiedzialny za obszar nowego biznesu. Jednostką kieruje Karolina Jacewicz, która właśnie dołączyła do agencji.
więcej
|
Producent materaców eve Sleep radzi, by ,,zawsze wstawać prawą nogą"
Ruszyła kampania promocyjna brytyjskiego producenta piankowych materaców eve Sleep. Koncepcję spotu przygotowała tamtejsza agencja Accelerator, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
więcej
|
Black Energy Drink z kolejną odsłoną kampanii z amerykańskimi futbolistkami
Pod hasłem „Win the game” wystartowała druga odsłona kampanii napoju energetycznego Back Energy Drink (FoodCare) z udziałem zawodniczek amerykańskiej Legends Football League. Akcję przygotowują Red8Digital, A12Team, Zenith oraz dział marketingu FoodCare.
więcej
|
Adriana Hochmańska: z Grandes Kochonos Digital do J. Walter Thompson Poland
Do działu kreacji agencji reklamowej J. Walter Thompson Poland dołączyła Adriana Hochmańska. Przez ostatanie dwa lata pracowała w Grandes Kochonos Digital.
więcej
|
TalentMedia będzie promować Avon na YouTubie w Bułgarii
Sieć partnerska TalentMedia w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna w Bułgarii za kompleksowe działania dla marki Avon na YouTube.
więcej
|
,,Odkrywaj więcej" w kampanii wódki Amundsen od The Digitals
W internecie ruszyła kampania reklamowa Amundsen Vodka (produkowanej przez Stock Polska). To pierwszy projekt przygotowany dla marki przez agencję The Digitals (należącą do holdingu Mediacap).
więcej
|
|
|
Dariusz Cychol za Ewę Kotlińską redaktorem naczelnym ,,Faktów i Mitów"
Dariusz Cychol objął funkcję redaktora naczelnego tygodnika „Fakty i Mity”, a poprzednia naczelna Ewa Kotlińska będzie nadal prezesem wydającej pismo spółki Błaja News.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w październiku. ,,Zwierciadło" z największym wzrostem
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazła się „Grazia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Duda na liście głów państw szkodzących wolności mediów
Komitet Obrony Dziennikarzy (CPJ) opublikował listę przywódców państw, którzy zdaniem tej organizacji najbardziej przyczyniają się w swoich krajach do ograniczania wolności mediów. W zestawieniu, obok Donalda Trumpa, Recepa Tayyipa Erdo?ana czy Władimira Putina znalazł się także prezydent Polski Andrzej Duda, który według CPJ wspiera powrót do czasów gdy w naszym kraju obowiązywała cenzura, a swoboda wypowiedzi w mediach była ograniczana.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" znów z dołączoną maską antysmogową
W czwartek 11 stycznia „Gazeta Wyborcza” (Agora) ukaże się z maseczką antysmogową. Cena wydania z załącznikiem wyniesie 12,99 zł.
więcej
|
Joanna Ruszczyk rozstała się z ,,Newsweek Polska"
Dziennikarka Joanna Ruszczyk pożegnała się z tygodnikiem „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Z działem kultury pisma była związana przez ponad 10 lat.
więcej
|
Rafał Madyński prezesem zarządu wydawnictwa Brog B2B, Karolina Stępniak dyrektor wydawniczą
Od stycznia tego roku nowym prezesem zarządu branżowego wydawnictwa Brog B2B został Rafał Madyński. Zastąpił Piotra Rudnickiego, który wycofał się z bieżącego zarządzania firmą, będzie pełnił w niej funkcję doradcy. Awans na stanowisko dyrektor wydawniczej otrzymała Karolina Stępniak.
więcej
|
Mateusz Morawiecki drugi raz Człowiekiem Roku według Klubów ,,Gazety Polskiej". ,,Da radę"
Kluby „Gazety Polskiej” wybrały premiera Mateusza Morawieckiego swoim Człowiekiem Roku 2017. Wręczenie nagrody nastąpi 6 lutego podczas gali w warszawski Teatrze Wielkim.
więcej
|
Lutowe ,,Zwierciadło" z Agnieszką Dygant na okładce
W czwartek 11 stycznia w sprzedaży ukaże się lutowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), a bohaterką okładki jest aktorka Agnieszka Dygant.
więcej
|
|
|
Anna Streżyńska z mieszanymi ocenami ekspertów i polityków, pozostają pytania o kierunek i losy cyfryzacji (opinie)
Zdymisjonowana we wtorek minister cyfryzacji Anna Streżyńska pozostawia po sobie niejednoznaczne recenzje wśród ekspertów branży technologicznej i polityków, choć nie brakuje głosów doceniających jej kompetencje i zaangażowanie. Rodzą się także wątpliwości dotyczące dalszych losów cyfrowej transformacji kraju. – Streżyńskiej zabrakło politycznego zaplecza, jej odejście może oznaczać zmianę priorytetów rządu Mateusza Morawieckiego. Likwidacja resortu byłaby błędem, choć trzeba się zastanowić czy cyfryzacja powinna być kierowana przez urząd tak wrażliwy na polityczne zawirowania jak ministerstwo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Magdalena Gaj, Katarzyna Szymielewicz, Andrzej Halicki, Piotr Konieczny i Rafał Dec.
więcej
|
PZU będzie sprzedawać polisy na Allegro i pasażerom LOT-u, uruchomi program lojalnościowy
W ramach strategii na najbliższe trzy lata Grupa PZU nawiązała współpracę strategiczną z Allegro i PLL LOT. Ubezpieczyciel zamierza też uruchomić program lojalnościowy oraz rozwinąć serwis dla klientów Moje.pzu.pl.
więcej
|
Weszło.com szykuje radio internetowe, treści wideo i serwis e-sportowy
Za miesiąc serwis sportowy Weszło.com uruchomi radio internetowe. Szykuje też dużo własnych treści wideo (zaczął współpracę z youtuberem Mieciem Mietczyńskim) oraz serwis dotyczący e-sportu. - Przez lata Weszło bazowało na prowizorce i to było fajne, naturalne, natomiast na wszystko w życiu jest czas. Teraz w moim - na stworzenie czegoś dużego - zapowiada Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Weszło.
więcej
|
Wirtualna Polska skrytykowana za wytknięcie nowej minister finansów, że urodziła się w ZSRR. ,,Szokujący atak"
Portal Wirtualna Polska krótko przed powołaniem Teresy Czerwińskiej na funkcję ministra finansów podał, że Czerwińska urodziła się na terytorium ZSRR, a na drugie imię ma Tatiana. - Trudno uwierzyć, że po latach debat na temat Polaków na Wschodzie jako zarzutu wobec polityka można użyć miejsca jego urodzenia w ZSRR - skomentował Jerzy Haszczyński z „Rzeczpospolitej”. - Podaję mało znany fakt z życiorysu Pani Minister. Nigdzie nie napisałam, że to ją dyskredytuję - broniła się Magda Mieśnik, autorka tekstu na WP.pl.
więcej
|
Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl
Ruszyła kampania wizerunkowa „Adresujemy marzenia” serwisu ogłoszeń nieruchomości otoDom.pl. Akcję przygotowały Syzygy Warsaw, Tofi Productions, Chimney Poland oraz dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
|