|
|
|
|
|
|
|
Pół miliona widzów ,,Korony królów" w internecie, serial zapewnia 20 proc. ruchu w serwisie VoD TVP
W zeszłym tygodniu odcinki „Korony królów” zanotowały 1,91 mln odsłon w serwisie VoD Telewizji Polskiej. To prawie jedna piąta wszystkich odsłon witryny. - To już swego rodzaju fenomen. Niesłychane ożywienie na temat serialu w mediach społecznościowych, nawet nieuzasadniona krytyka, na pewno nam nie szkodzi - komentuje Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP.
więcej
|
Pożar w siedzibie TVP Info - ,,W tyle wizji" opóźnione, z innego studia i z telefonem dot. ,,Szkła kontaktowego"
W poniedziałek wieczorem w siedzibie programów informacyjnych Telewizji Polskiej doszło do pożaru w rozdzielni prądu. W konsekwencji program „W tyle wizji” w TVP Info nadano z 40-minutowym opóźnieniem ze studia w siedzibie głównej TVP.
więcej
|
Turniej Czterech Skoczni ze wzrostem oglądalności. ,,Utworzyła się Stochomania, tak jak kiedyś Małyszomania"
66. Turniej Czterech Skoczni oglądało średnio 5,89 mln widzów - 5,15 mln osób w TVP1 i 741 tys. w Eurosporcie 1. Względem poprzedniej edycji sportowa impreza zyskała 410 tys. oglądających. - Jesteśmy tam, gdzie są pozytywne emocje Polaków jednoczące całe społeczeństwo - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
TVP szuka piosenki na Eurowizję 2018. Zgłoszenia do 1 lutego
Telewizja Polska prowadzi nabór do krajowych eliminacji do Konkursu Piosenki Eurowizji, podczas których wybrany zostanie artysta reprezentujący nasz kraj w Lizbonie. Zgłoszenia można nadsyłać do 1 lutego br.
więcej
|
,,Ślepnąc od świateł" w tym roku na antenie HBO
W tym roku w HBO zadebiutuje polski miniserial „Ślepnąc od świateł” na podstawie prozy Jakuba Żulczyka - wynika z nieoficjalnych ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Blondynka" straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku
Szósty sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,86 mln widzów, czyli o 300 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
więcej
|
BBC Worldwide Polska z lokalnym zespołem programowym. Na jego czele stanął Tom Balfour
Tom Balfour stanął na czele nowo powołanego lokalnego zespołu programowego BBC Worldwide Polska dla marek kanałowych BBC Brit, BBC Earth, BBC Lifestyle i BBC HD.
więcej
|
Agata Młynarska i Robert Feluś poprowadzą czat o uzdrowicielach. Transmisja na fanpage'ach TLC i Fakt24
We wtorek 9 stycznia br. telewizja TLC i portal Fakt24.pl zorganizują wspólny wideoczat poświęcony uzdrowicielom i niekonwencjonalnym metodom uzdrawiania. Rozmowę w studiu na żywo poprowadzą Agata Młynarska i Robert Feluś.
więcej
|
Maciej Łopiński także w radzie nadzorczej PZU
Maciej Łopiński, od lutego ub.r. przewodniczący rady nadzorczej Telewizji Polskiej, został powołany do rady nadzorczej państwowej spółki PZU. Jednocześnie z funkcji wiceprzewodniczącej rady nadzorczej PZU zrezygnowała Aneta Fałek.
więcej
|
,,Korona królów" hitem TVP1. Telenowelę historyczną ogląda o 570 tys. widzów więcej niż ,,Klan"
W pierwszym tygodniu emisji „Koronę królów” oglądało średnio 3,09 mln widzów. Dwa pierwsze odcinki historycznej telenoweli pokazane w Nowy Rok miały 3,71 mln oglądających, a średnia widownia odcinków emitowanych w dni powszednie wyniosła 2,61 mln osób. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
20th Century Fox, Panasonic i Samsung wprowadzą certyfikację HDR10+
Firmy 20th Century Fox, Panasonic Corporation i Samsung Electronics finalizują prace nad wdrożeniem programu certyfikacji HDR10+ i prezentują logo, które będą mogli wykorzystywać twórcy filmów, producenci telewizorów i odtwarzaczy Blu-Ray Ultra HD.
więcej
|
Dziennikarka BBC rezygnuje z funkcji wydawcy w proteście przeciwko płacowej dyskryminacji kobiet
Carrie Gracie, wydawca w chińskiej redakcji BBC zrezygnowała ze swojej funkcji. Dziennikarka protestuje w ten sposób przeciwko polityce stacji pozwalającej na znaczące różnice w zarobkach kobiet i mężczyzn pełniących podobne funkcje w strukturach BBC.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 przed TVP Info. Skoki narciarskie hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja TCS w Bischofshofen, a podium uzupełniają: studio sportowe w trakcie tych zawodów oraz konkurs skoków z Garmisch-Partenkirchen. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Trzy billboardy za Ebbing, Missouri" i "Wielkie kłamstewka" ze Złotymi Globami
Film "Trzy billboardy za Ebbing, Missouri" i serial "Wielkie kłamstewka" to zwycięzcy tegorocznych Złotych Globów.
więcej
|
,,Agenci NCIS: Los Angeles 9" oraz ,,Candice Renoir 3" w AXN i AXN White
W czwartek 1 lutego br. stacja AXN rozpocznie emisję dziewiątego sezonu serialu „Agenci NCIS: Los Angeles”. Dzień później widzowie AXN White obejrzą „Absentię”, a od 14 lutego - trzecią odsłonę serialu „Candice Renoir”.
więcej
|
,,Czarownice z East Endu" w Metro, premiera w naziemnej telewizji
W poniedziałek 15 stycznia br. stacja Metro (Green Content) rozpocznie emisję amerykańskiego serialu „Czarownice z East Endu”. Produkcja jest oparta na podstawie powieści Melissy de la Cruz.
więcej
|
Water Planet w ofercie Multimedia Polska
Na początku stycznia 2018 roku do oferty Multimedia Polska dołączył kanał Water Planet.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. ,,Radiowcy z olimpijczykami od 1936 roku"
Szefowie Polskiego Radia i Polskiego Komitetu Olimpijskiego wymienili wczoraj dokumenty, dotyczące odnowienia partnerskiej współpracy między obydwoma instytucjami.
więcej
|
|
Ryszard Nowak donosi do prokuratury na Adama Michnika. ,,Porównanie Radia Maryja do sekty znieważyło o. Rydzyka"
Ryszard Nowak zapowiedział, że kierowany przez niego Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą złoży w prokuraturze doniesienie na wypowiedź redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika z czerwca ub.r. na temat Radia Maryja. Chodzi o słowa, że rozgłośnia „to jest po prostu mowa nienawiści, to jest kłamstwo, oszczerstwo, podłość” oraz porównanie jej do sekty.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. VOX FM awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od czerwca do listopada ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
Najważniejsze wydarzenia zeszłego roku i trendy na 2018 rok w reklamie zewnętrznej analizują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tego sektora (AMS, Synergic, MyLED, BE Media, Warexpo, Cityboard Media) oraz eksperci z domów mediowych Zenith, MediaPlus i Mindshare Polska.
więcej
|
Wavemaker oficjalnie rusza w Polsce, na czele Izabela Albrychiewicz
We wtorek rozpoczyna działalność Wavemaker, agencja powstała w wyniku połączenie dwóch domów mediowych - MEC i Maxusa - działających w ramach GroupM (WPP). Kieruje nią Izabela Albrychiewicz, poprzednio szefowa domu mediowego MEC.
więcej
|
Na stacjach Orlen kupimy mięso, kosmetyki i ubrania? Koncern ma plany na rozwój
Na początku lutego - na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy PKN Orlen - będzie rozpatrywany postulat poszerzenia działalności koncernu o sprzedaż hurtową kilkunastu grup produktów. Wśród nich są mięso i jego przetwory, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, perfumy, kosmetyki czy odzież.
więcej
|
H&M przeprasza za reklamę z czarnoskórym chłopcem w bluzie z napisem ,,Coolest Monkey In The jungle"
Firma odzieżowa H&M znalazła się w ogniu krytyki internautów po tym, jak wypuściła reklamę w której czarnoskóry chłopiec ubrany jest w zieloną bluzę z kapturem, opatrzoną napisem „Coolest Monkey In The Jungle” (red: „najfajniejsza małpka w dżungli”. Marketer przeprosił, ale bluzy ze sprzedaży nie wycofa.
więcej
|
Lala w piłkarskim stroju reklamuje pakiet sportowo-erotyczny w Vectrze (wideo)
Sieć kablowa Vectra rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej swojej oferty telewizyjnej. Tym razem podkreśla, że w jednym pakiecie dostępne są kanały zarówno sportowe, jak i erotyczne.
więcej
|
Syzygy Warsaw globalnym hubem technologicznym Grupy Syzygy
Agencja Syzygy Warsaw została głównym dostawcą usług w zakresie technologii, m.in. przygotowywania, wdrożeń i utrzymania platform internetowych, dla międzynarodowych oddziałów Grupy Syzygy. Współpracuje m.in. z biurami w Londynie, Bad Hamburgu i Warszawie przy projektach m.in. dla takich marek Mazda, Kyocera i Dr. Oetker.
więcej
|
,,The New York Times" z reklamą rzetelnego dziennikarstwa na gali Złotych Globów
Podczas tegorocznej gali Złotych Globów wyemitowano reklamę przygotowaną przez dziennik „The New York Times” i agencję Droga 5. Spot w oszczędny sposób promował rzetelne dziennikarstwo i konieczność obrony prawdy.
więcej
|
Kawa Inka reklamowana w różnych wariantach smakowych (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna kawy zbożowej Inka, produkowanej przez firmę Grana. Realizują ją agencje San Markos, Effective Media i D35.
więcej
|
Nowoczesny Wiking w kampanii pastylek na ból gardła Fiorda
Wystartowała kampania telewizyjna suplementu diety na podrażnione gardło i krtań Fiorda (Phytopharm Klęka). Kreację przygotowała agencja Chocolad, a produkcją zajęło się Motion Brand.
więcej
|
Starazolin Complete reklamowany ,,na smog, wiatr i zimne powietrze" (wideo)
Polpharma rozpoczęła kolejną kampanię reklamową kropli do oczu Starazolin Complete. Reklamy podkreślają, że produkt chroni oczy m.in. przed smogiem.
więcej
|
Kariera sławnej aktorki porównana do zniszczonych włosów w reklamie L'Oreal? (wideo)
Firma kosmetyczna L'Oreal Paris rozpoczęła kampanię reklamową nowego produktu do pielęgnacji włosów - Elvive. Jej bohaterką jest aktorka Winona Ryder. Internautów spot zaskoczył, czemu dali mocny wyraz krytykując markę, że karierę sławnej aktorki porównuje do zniszczonych włosów.
więcej
|
Sante reklamuje batony Go On i płatki Fit
Rozpoczęła się kampania promująca batony proteinowe Go On i płatki śniadaniowe Fit (produkowane przez firmę Sante). Kreacją reklam zajęła się firma kreatywnego konsultingu Directors.
więcej
|
|
|
Barbara Rudnicka szefową ds. rozwoju biznesu internetowego Agory
Barbara Rudnicka została dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu internet Agory. Ma współtworzyć strategie sektorowe, a także prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami.
więcej
|
Anna Jabłońska odpowiada za zarządzanie i rozwój segmentu żywność oraz ogród w Burda International Polska
Anna Jabłońska objęła nowo utworzone stanowisko senior business managera w wydawnictwie Burda International Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie segmentem tematycznym żywność i ogród.
więcej
|
Maciej Samcik po 21 latach pracy odchodzi z ,,Gazety Wyborczej", stawia na blog ,,Subiektywnie o finansach"
Dziennikarz ekonomiczny Maciej Samcik w marcu br. zakończy pracę w „Gazecie Wyborczej” (Agora), z którą związany jest od 1997 roku. Nadal będzie natomiast prowadził blog Subiektywnieofinansach.pl.
więcej
|
Artur Roguski przechodzi z Grupy Onet-RAS do wydawnictwa Edipresse Polska
Po trzech latach Artur Roguski odszedł z Grupy Onet-RAS i zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska na stanowisku social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
więcej
|
Agata Młynarska i Robert Feluś poprowadzą czat o uzdrowicielach. Transmisja na fanpage'ach TLC i Fakt24
We wtorek 9 stycznia br. telewizja TLC i portal Fakt24.pl zorganizują wspólny wideoczat poświęcony uzdrowicielom i niekonwencjonalnym metodom uzdrawiania. Rozmowę w studiu na żywo poprowadzą Agata Młynarska i Robert Feluś.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w październiku 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
,,The New York Times" z reklamą rzetelnego dziennikarstwa na gali Złotych Globów
Podczas tegorocznej gali Złotych Globów wyemitowano reklamę przygotowaną przez dziennik „The New York Times” i agencję Droga 5. Spot w oszczędny sposób promował rzetelne dziennikarstwo i konieczność obrony prawdy.
więcej
|
Ryszard Nowak donosi do prokuratury na Adama Michnika. ,,Porównanie Radia Maryja do sekty znieważyło o. Rydzyka"
Ryszard Nowak zapowiedział, że kierowany przez niego Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą złoży w prokuraturze doniesienie na wypowiedź redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika z czerwca ub.r. na temat Radia Maryja. Chodzi o słowa, że rozgłośnia „to jest po prostu mowa nienawiści, to jest kłamstwo, oszczerstwo, podłość” oraz porównanie jej do sekty.
więcej
|
|
|
Barbara Rudnicka szefową ds. rozwoju biznesu internetowego Agory
Barbara Rudnicka została dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu internet Agory. Ma współtworzyć strategie sektorowe, a także prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami.
więcej
|
Google Pay zastąpi rozproszone usługi finansowe Google
Google zapowiedział wprowadzenie platformy o nazwie Google Pay, która ma ułatwić użytkownikom dokonywanie operacji finansowych i opłat w internecie. Nowa usługa ma zintegrować osobne wcześniej systemy, takie jak Android Pay i Google Wallet.
więcej
|
Polska na 32. miejscu na świecie w szybkości internetu, na czele Singapur i Norwegia (TOP 130)
W grudniu 2017 roku najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, w Norwegii zaś dostępna jest najsprawniejsza sieć mobilna - wynika z danych firmy analitycznej Ookla. Polska znalazła się na 32. miejscu w kategorii połączeń stacjonarnych z wynikiem 44,7 Mb/s i spadła o 3 pozycje w rankingu mobilnym ze średnią prędkością 22,8 Mb/s.
więcej
|
Kamil Gajewski awansował w Silesion.pl na dyrektora artystycznego
Z początkiem br. Kamil Gajewski objął w Silesion.pl nowo utworzoną funkcję dyrektora artystycznego. Poprzednio był w serwisie grafikiem.
więcej
|
Trenerki fitness i piosenkarki najskuteczniejszymi influencerami na Facebooku, Robert Lewandowski z najpopularniejszymi wpisami
W centrum polskich influencerów na Facebooku znajdują się trenerki fitness Anna Lewandowska i Joanna Jędrzejczyk oraz piosenkarki Ewelina Lisowska, Cleo i Margaret - wynika z mapy influencerów firmy IRCenter. Do grona najbardziej wpływowych celebrytów coraz bardziej przesuwają się blogerki modowe. W grudniu 2017 roku najbardziej angażujące wpisy na Facebooku zamieścił Robert Lewandowski.
więcej
|
Facebook podpisuje umowę z Sony/ATV Music, użytkownicy będą korzystać z muzyki chronionej prawami autorskimi
Facebook i firma Sony/ATV Music podpisali wieloletnie porozumienie, dzięki któremu użytkownicy serwisu w publikowanych materiałach będą mogli wykorzystywać nagrania chronione prawami autorskimi. Wcześniej Facebook podpisał podobną umowę z Universal Music.
więcej
|
|
|
Plan Petru - fochy obrażonego mężczyzny? (opinie)
Zamiar utworzenia przez Ryszarda Petru stowarzyszenia Plan Petru personalnie jest odbierany jako fochy obrażonego mężczyzny. Wyborcy będą patrzeć na ten projekt z rozbawieniem, zastanawiając się: jak może wyglądać plan dla kraju stworzony przez kogoś kto nawet finansów własnego ugrupowania nie potrafił dopilnować. Pozwólmy Ryszardowi Petru brnąć w śmieszność - każdy kraj potrzebuje przecież politycznego folkloru - polityczne plany byłego szefa Nowoczesnej komentują dla Wirtualnemedia.pl Dorota Zmarzlak, Grzegorz Miller, Piotr Czarnowski, Zbigniew Lazar i Bartosz Czupryk.
więcej
|
Walk PR przejęła od 24/7 Communication obsługę Lotte Wedel
W wyniku wygranego przetargu agencja Walk PR rozpoczęła współpracę z producentem słodyczy Lotte Wedel, właścicielem marki E.Wedel. Tym samym, marketer zakończył wieloletnią współpracę z 24/7 Communication.
więcej
|
Aviva wybrała Zoom bsc do obsługi public relations
Firma ubezpieczeniowa Aviva wybrała agencję ZOOM bsc do współpracy w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej oraz obsługi PR programów społecznych ubezpieczyciela.
więcej
|
Mercedes-Benz Warszawa przedłuża współpracę z Partner of Promotion
Mercedes-Benz Warszawa, salon sprzedaży i serwisu pojazdów tej marki, kontynuuje rozpoczęta na początku zeszłego roku współpracę w zakresie obsługi social mediów z agencją Partner of Promotion. Umowę przedłużono w wyniku przetargu.
więcej
|
Justyna Jówko: z Ogilvy PR do Tailor Made PR
Justyna Jówko zaczęła pracę jako account executive w agencji Tailor Made PR. Poprzednio była związana z Ogilvy PR.
więcej
|
|
|
TVP szuka piosenki na Eurowizję 2018. Zgłoszenia do 1 lutego
|
,,Ślepnąc od świateł" w tym roku na antenie HBO
|
"Trzy billboardy za Ebbing, Missouri" i "Wielkie kłamstewka" ze Złotymi Globami
|
"Our Cartoon President" - zobaczcie kreskówkowego prezydenta USA
|
,,Agenci NCIS: Los Angeles 9" oraz ,,Candice Renoir 3" w AXN i AXN White
|
,,Czarownice z East Endu" w Metro, premiera w naziemnej telewizji
|
Gillian Anderson odeszła z serialu "American Gods"
|
|
|