|
|
|
|
|
|
|
Krótszy czas oglądania telewizji w Święta, ,,Kevin sam w Nowym Jorku" ratingowym hitem
Podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją wśród wszystkich widzów była TVP1, ale w grupie 16-49 pierwsze miejsce należało do Polsatu. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził nadany w Polsacie „Kevin sam w Nowym Jorku”. Polacy w tym roku oglądali w Święta telewizję krócej niż w poprzednich latach.
więcej
|
1,75 mln ,,Małych gigantów 3". TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzecią edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 1,75 mln osób. W porównaniu do „Drzewa marzeń”, emitowanego w tym paśmie w tygodniach poprzedzających, dziecięce reality-show zyskało 960 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł.
więcej
|
Polsat liderem. ,,Kevin sam w Nowym Jorku" wygrał z ,,M jak miłość" w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, a na drugim miejscu znalazł się film „Kevin sam w Nowym Jorku”. Kultowa produkcja była już jednak zdecydowanym liderem wśród hitów w grupie komercyjnej 16-49. Wśród stacji liderem w obu grupach był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec programu ,,Śniadanie w Radiu ZET". Od stycznia ,,Gość Radia ZET" także w weekend
W sobotę 6 stycznia br. Radio ZET (Eurozet) rozpocznie emisję dodatkowych wydań porannej audycji politycznej „Gość Radia ZET”, które zastąpią niedzielny program „Śniadanie w Radiu ZET”. Prowadzącymi weekendowych wydań będą Joanna Komolka i Łukasz Konarski.
więcej
|
|
Radio PiK z nową ramówką. Więcej informacji z Pomorza i Kujaw
Polskie Radio PiK wprowadziło nową ramówkę, w której na słuchaczy czeka jeszcze więcej informacji o regionie Pomorza i Kujaw.
więcej
|
|
Radio Poznań z nową ramówką w weekendy, znika ,,Wywiad z chuliganem" Piotra Lisiewicza
Radio Poznań modyfikuje swoją weekendową ramówkę. Zmieniają się godziny niektórych pasm, pojawią się też nowe audycje na żywo. Ramówka będzie obowiązywać od początku 2018 roku.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Radio Pogoda awansowało na drugie miejsce
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od czerwca do listopada br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio Pogoda i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)
Po tym, jak wydało się, że firma Apple celowo obniża wydajność starszych smartfonów, do sądów w USA trafiły pozwy od klientów, którzy poczuli się oszukani. Internet zalała fala krytycznych pod adresem marki komentarzy. Jednak zdaniem ekspertów od marketingu i wizerunku zaistniała sytuacja dość szybko pójdzie w zapomnienie, bo to drobny incydent wizerunkowy, a nie poważny problem mogący zaszkodzić reputacji marki. Marki, która nie jest już tylko brandem, ale określoną społecznością.
więcej
|
Zniżki na Orange Love, Samsung Smart TV i Galaxy S8 w kampanii wyprzedażowej Orange (wideo)
Orange Polska rozpoczął kampanię promującą ofertę wyprzedażową. Reklamy podkreślają, że w ramach promocji można uzyskać o 23 proc. niższe rachunku w Orange Love oraz sprzęt w atrakcyjnych cenach.
więcej
|
Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu
Produkująca wędliny firma Tarczyński planuje wybór domu mediowego. Ostatnio firma w zakresie planowania i zakupu mediów pracowała z MullenLowe Mediahub.
więcej
|
T-Mobile Polska reklamuje promocję z Huawei Mate 10 lite i MediaPad T3 10 (wideo)
T-Mobile Polska zaczął kampanię reklamową wspierającą promocje, w których w niższych cenach dostępne są smartfon Huawei Mate 10 lite i tablet Huawei MediaPad T3 10. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom, Mindshare Polska, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Szymon Majewski na poligonie reklamuje testy internetu LTE w Plusie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamująca ofertę testowania internetu LTE w sieci Plus. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum - jest Szymon Majewski.
więcej
|
Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)
W nowej kampanii marki Lisner z udziałem znanego restauratora Michela Morana reklamowane są przekąski ze śledzi. Akcję przygotowały agencja GPD Agency i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Kia wybrała MullenLowe do obsługi w internecie
Koncern motoryzacyjny Kia Motors rozpoczyna współpracę z siecią MullenLowe. Zajmie się ona obsługą e-marketingowego budżetu marketera na 20 rynkach w Europie.
więcej
|
ZnanyLekarz.pl reklamuje się przewagami umawiania wizyt internetowo nad telefonicznie (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl służącego do umawiania się na wizyty lekarskie. Akcję, pod hasłem „Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę”, przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard, Dobro i Blue 449.
więcej
|
Komisja Etyki Reklamy: ,,łóżkowy" spot Toyoty bez dyskryminacji kobiet i demoralizacji
Radiowy spot promujący zakup samochodów Toyota w kredycie 50/50 nie zawiera treści dyskryminujących kobiety - oceniła Komisja Etyki Reklamy, dodając, że humorystyczna konwencja usprawiedliwia treść spotu.
więcej
|
|
|
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprosił Aleksandrę Kwaśniewską za ,,fałszywe i obraźliwe informacje"
Na pierwszej stronie środowego wydania „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) znalazły się przeprosiny od wydawcy skierowane do Aleksandry Kwaśniewskiej za „wielokrotne naruszanie jej dóbr osobistych, prywatności i wizerunku”. To skutek przegranego przez wydawcę procesu z Kwaśniewską.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,NG Traveler" na plusie
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. był „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler”, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Zbigniew Pendel za Michała Wybieralskiego szefem wydawców Wyborcza.pl
Zbigniew Pendel, poprzednio redaktor i wydawca Wyborcza.pl, został nowym szefem wydawców tego portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Michała Wybieralskiego, który w środę pożegnał się z Agorą.
więcej
|
Rok w reklamie internetowej według wydawców i sieci: co wydarzyło się w 2017, co przyniesie 2018?
O najważniejszych wydarzeniach kończącego się roku oraz prognozach na 2018 roku w segmencie marketingu internetowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych wydawców, sieci e-reklamowych oraz organizacji branżowych.
więcej
|
Wardęga z 3,5 mln subskrybentów, AbstrachujeTV najchętniej oglądani, czuuX krytykowany (TOP20 youtuberów)
Sylwester Wardęga ma już 3,5 mln subskrybentów na YouTubie, a AbstrachujeTV zbliża się do poziomu 3 mln. Materiały na tym drugim kanale notowały ostatnio najwięcej odtworzeń, natomiast zdecydowanie najwięcej negatywnych ocen pojawiło się przy treściach na kanale czuuX.
więcej
|
Wirtualna Polska chce przeprosin za ,,parówkowe szambo Machały". Michał Karnowski: mam prawo do obrzydzenia
Wirtualna Polska żąda przeprosin od Michała Karnowskiego za słowa, jakich użył w niedzielę pod adresem portalu w twitterowym wpisie. Karnowski określił WP m.in. jako „parówkowe szambo Machały”. - Mam prawo do własnego obrzydzenia i umiem tego prawa bronić - mówi nam publicysta „Sieci”.
więcej
|
Aby chronić użytkowników Facebook pozwoli im sprawdzić autentyczność e-maili wysyłanych przez serwis
Facebook udostępnił narzędzie pozwalające zweryfikować czy maile wysyłane do skrzynki użytkownika są autentyczne i pochodzą z serwisu. Nowe rozwiązanie ma zapobiec próbom podszywania się przez oszustów pod Facebooka i wysyłania do swoich ofiar groźnych maili wyłudzających dane.
więcej
|
Poczta Polska wprowadza usługę Polecony eCommerce. Od 27,45 do 653 zł netto
Od 1 stycznia 2018 roku Poczta Polska (PP) uruchomi nową usługę Polecony eCommerce. Mogą z niej skorzystać klienci sprzedający towary online. Oferta ma charakter pakietowy, w której znajdą się opakowania służące do wysyłki. Poczta zaproponuje 8 pakietów, których ceny są uzależnione od liczby i rodzaju przesyłek.
więcej
|
34 proc. polskich internautów kupiło leki w sieci, DOZ.pl najpopularniejszą e-apteką
Blisko połowa konsumentów kupuje leki w tradycyjnych aptekach po uprzednim sprawdzeniu informacji w internecie - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
|
|
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)
Po tym, jak wydało się, że firma Apple celowo obniża wydajność starszych smartfonów, do sądów w USA trafiły pozwy od klientów, którzy poczuli się oszukani. Internet zalała fala krytycznych pod adresem marki komentarzy. Jednak zdaniem ekspertów od marketingu i wizerunku zaistniała sytuacja dość szybko pójdzie w zapomnienie, bo to drobny incydent wizerunkowy, a nie poważny problem mogący zaszkodzić reputacji marki. Marki, która nie jest już tylko brandem, ale określoną społecznością.
więcej
|
|
|