|
|
|
|
|
|
|
Disney przejmuje rozrywkowy segment 21st Century Fox, zapłaci 52,4 mld dolarów
Koncern Walt Disney Company zawarł porozumienie z należącym do rodziny Murdochów holdingiem 21st Century Fox. W ramach umowy Disney przejmie między innymi studio filmowe 20th Century Fox, satelitarnych nadawców Sky i Star oraz prawa do wielu znanych tytułów filmowych. Wartość transakcji realizowanej w akcjach wynosi 52,4 miliarda dolarów.
więcej
|
TVP1 kupuje od ZPR Media cykl ,,Weterani" i zamawia kolejne odcinki
Telewizja Polska kupiła od ZPR Media prawa do emisji cyklu dokumentalnego „Weterani. Wyrwani śmierci”, który powstał na zlecenie stacji Focus TV (ZPR Media). Serial trafi w styczniu 2018 r. na antenę Jedynki, ale już zamówiono kolejne odcinki serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kurski pisze do Czabańskiego ws. ataków na reporterów TVP. KRRiT: zatrważająca eskalacja przemocy wobec dziennikarzy
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski apeluje do Krzysztofa Czabańskiego o podjęcie przez Radę Mediów Narodowych działań ku ochronie dziennikarzy publicznej telewizji, atakowanych przez polityków PO i „zwolenników totalnej opozycji” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Przemoc wobec dziennikarzy i polityków, której zatrważającą eskalację obserwujemy zwłaszcza w ostatnim roku, zebrała już w niedalekiej przeszłości krwawe żniwo. Prosimy o refleksję nad brutalizacją życia publicznego i powstrzymywanie mowy nienawiści - stwierdziła natomiast Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
W niedzielę w TVP1 od 8 do 20 tylko reklamy PKO BP. Dwie godziny życzeń klientów w ramach finału akcji ,,Mini ratka na spełnienie życzeń"
W najbliższą niedzielę 17 grudnia w blokach reklamowych w TVP1 emitowane będą życzenia, jakie nadesłali klienci w ramach akcji PKO BP „Mini ratka na spełnienie życzeń”. Łącznie przez cały dzień na antenie zobaczymy 120 minut nagrań. Akcję przygotowały Agencja Warszawa, Artegence oraz Havas Media.
więcej
|
Kino Polska TV chce przekształcić Zoom TV w stację dla Polonii, koniec programów Onetu
Spółka Kino Polska TV, która po przejęciu 30 proc. udziałów nadawcy Zoom TV będzie całościowym właścicielem stacji, zamierza przekształcić ją w platformę o charakterze uniwersalnym skierowaną do Polonii. - Pełna kontrola nad Zoom TV da nam elastyczność w budowaniu synergii z pozostałymi produktami międzynarodowymi Grupy, przede wszystkim paczką „Polish Pack” dystrybuowaną już obecnie na terenie UE i w Stanach Zjednoczonych - podkreśla Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
więcej
|
Mateusz Morawiecki o karze KRRiT dla TVN24: zostanie wyklarowana, jestem za swobodą nawet skrajnie stronniczych mediów
- Myślę, że ta sprawa bardzo szybko zostanie wyklarowana, w prawo czy w lewo. Ja zdecydowanie jestem za tym, aby była swoboda wyrażania przez media swoich opinii, nawet jeżeli one są skrajnie stronnicze - w taki sposób karę dla TVN24 nałożoną przez KRRiT skomentował w czwartek premier Mateusz Morawiecki. - Ukarane medium odwoła się do sądu i wtedy zostanie wszystko wyjaśnione, tak jak w normalnym demokratycznym państwie - dodał.
więcej
|
Fokus TV najchętniej oglądany w listopadzie, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię
W listopadzie br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Discovery, a na przeciwnym biegunie znalazł się Animal Planet HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prowadzący HGTV wyremontują spalone mieszkanie. ,,Remont razem" w Boże Narodzenie
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia - w poniedziałek 25 grudnia br. - widzowie HGTV obejrzą program „Remont razem”, w którym prowadzący znani ze stacji wyremontują zniszczone z pożarze mieszkanie. W odcinku wystąpią m.in. Dorota Szelągowska, Maja Popielarska i Krzysztof Miruć - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wujek 81. Czarna ballada" nowym spektaklem Teatru Telewizji. Premiera 18 grudnia
W poniedziałek, 18 grudnia 2017 roku w TVP1 w ramach Teatru Telewizji odbędzie się premiera sztuki „Wujek 81. Czarna ballada” w reż. Roberta Talarczyka. Przedstawienie zostało zarejestrowane w październiku w Teatrze Śląskim w Katowicach.
więcej
|
TVP HD z koncesją na nadawanie do 2028 roku
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas czwartkowego posiedzenia zdecydowała o przedłużeniu na 10 lat koncesji na nadawanie dla TVP HD.
więcej
|
,,OK K.O! Po prostu walcz" z drugim sezonem i nową grą w 2018 roku (wideo)
W 2018 roku w Cartoon Network odbędzie się premiera drugiego sezonu animacji „OK K.O! Po prostu walcz”. W przyszłym roku do sprzedaży wejdzie również nowa grę na konsole „OK K.O.! Let’s Play Heroes”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare
W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja Mindshare, należąca do GroupM. Telekom kończy tym samym wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media).
więcej
|
W niedzielę w TVP1 od 8 do 20 tylko reklamy PKO BP. Dwie godziny życzeń klientów w ramach finału akcji ,,Mini ratka na spełnienie życzeń"
W najbliższą niedzielę 17 grudnia w blokach reklamowych w TVP1 emitowane będą życzenia, jakie nadesłali klienci w ramach akcji PKO BP „Mini ratka na spełnienie życzeń”. Łącznie przez cały dzień na antenie zobaczymy 120 minut nagrań. Akcję przygotowały Agencja Warszawa, Artegence oraz Havas Media.
więcej
|
,,Docenisz różnicę" - Bank Pekao SA reklamowany z żubrem jako polski bank (wideo)
Startuje pierwsza duża kampania reklamowa Banku Pekao SA po przejęciu go przez PFR i Grupę PZU. Akcja, oparta na haśle „Docenisz różnicę” i symbolu żubra, podkreśla, że Pekao znów jest polskim bankiem. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe McCann Worldgroup, Dynamo, The Digitals, MediaCom Warszawa i Sales & More.
więcej
|
Nowe, dynamiczne logo VERVA
PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które obecnie, dzięki widocznym zmianom w warstwie graficznej jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
więcej
|
Rafał Droździak za Mirosława Caputę szefem marketingu i komunikacji w Circle K Polska
Rafał Droździak awansował w Circle K Polska (poprzednio Statoil Polska) na stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Zastąpił na nim Mirosława Caputę, który przejął w firmie funkcję dyrektora ds. sprzedaży i działalności operacyjnej.
więcej
|
Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami
Grupa Medialna tuPolska uruchomiła platformę Hashtag in heaven służącą do nawiązywania i obsługi współpracy użytkowniczek Instagrama biorących udział w konkursie Miss Insta z reklamodawcami. W bazie platformy jest ponad tysiąc profili.
więcej
|
Stoyan Ivanov za Lenę Popović dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services
Stoyan Ivanov z dniem 1 stycznia 2018 roku obejmie stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Poland Services. Zastąpi Lenę Popović, która awansowała na dyrektora generalnego grupy rynków: Polski, krajów bałtyckich, Rosji, Białorusi i Ukrainy.
więcej
|
,,Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem" w kampanii Banków Żywności (wideo)
Federacja Polskich Banków Żywności w kampanii pod hasłem „Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem” porusza problem marnowania żywności w Polsce.
więcej
|
W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom. Kreacją reklam zajęła się agencja PZL.
więcej
|
Anna Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco
Anna Terej oraz Julia Dyzio od 11 grudnia dołączyły do zespołu marki odzieżowej Bohoboco. Julia Dyzio objęła stanowisko PR managera, a Anna Terej marketing managera.
więcej
|
Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach
Chiński gimnastyk Pane Chen Yibing został ambasadorem spółdzielni mleczarskiej Mlekpol z Grajewa. Kampania z udziałem sportowca prowadzona będzie w internecie.
więcej
|
Kubuś reklamuje ,,Dziecięce standardy" (wideo)
W najnowszym spocie marki Kubuś (Maspex Wadowice) akcent położono na pochodzenie warzyw, z jakich wytwarzane są soki. Reklamę przygotowała agencja Brasil, a za zakup mediów odpowiada Mindshare.
więcej
|
Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko laureatami konkursu Timecode Akcja Animacja
Laureatami pierwszej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, skierowanego do twórców animacji i motion designerów zostali Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko, za animacje dla marki Ursus. Swoje prace zgłosiło łącznie 167 twórców.
więcej
|
Wabco Polska szuka pracowników w akcji ,,Pracuj z pasją"
Pod hasłem „Pokieruj swoją karierą w Wabco. Pracuj z pasją” trwa kampania rekrutacyjna dostawcy technologii dla pojazdów ciężarowych Wabco Polska. Jej bohaterami są pracownicy spółki. Za działania odpowiada 24/7Communication.
więcej
|
Youtuberzy promują Tymbark grami w rozszerzonej rzeczywistości (wideo)
Na kanale youtube’owym marki napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pojawił się klip z serii „Studio Tymbark”, w którym znani youtuberzy grają w wirtualnej rzeczywistości. Materiały przygotowano we współpracy z siecią partnerską TalentMedia.
więcej
|
|
|
,,Wprost" z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę ,,Viva" i ,,Życie na gorąco" (Top10)
W ciągu dziesięciu miesięcy br. trzy magazyny z czołówki dziesięciu o największych wpływach z reklam - „Twój Styl”, „Wprost” i „Przyjaciółka” - zanotowały spadek tych przychodów. Najbardziej wzrosły natomiast wydatki reklamowe w „Życiu na gorąco”.
więcej
|
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w listopadzie, w czołówce portali Wirtualnemedia.pl
Na pierwszym miejscu najczęściej cytowanych mediów w Polsce w listopadzie znalazło się radio RMF FM - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Radio ZET i „Rzeczpospolita”. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl powołano się 48 razy.
więcej
|
,,Fakt" o sondażu z 50 proc. dla PiS: nie ,,dmuchamy" wyników, nigdy nie uwzględniamy niezdecydowanych
W sondażu zamówionym przez „Fakt” w Kantar Public PiS zyskał rekordowe w ostatnich latach poparcie 50 proc. osób zdecydowanych, na kogo chcą głosować. Niektórzy publicyści zarzucili dziennikowi, że zawyża poparcie dla PiS, nie uwzględniając niezdecydowanych wyborców. - Wyniki z niezdecydowanymi są dla ludzi niejasnym komunikatem. Rzucono dane tak samo jak w każdym sondażu, który ma „Fakt”. Od lat - wyjaśnia Mikołaj Wójcik, szef działu politycznego „Faktu”.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe kino sieci Helios w Stalowej Woli
15 grudnia w Stalowej Woli zostanie otwarte kolejne kino sieci Helios, należącej do grupy Agora. To 44. multipleks tej sieci., działać będzie na terenie centrum handlowego Vivo! Stalowa Wola.
więcej
|
Styczniowe wydanie ,,Men's Health" z kalendarzem
W piątek 15 grudnia br. w sprzedaży pojawi się styczniowe wydanie miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) z kalendarzem na 2018 rok.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną
Prezes Wirtualna Polska Holding Jacek Świderski zapowiedział, że część środków z pozyskanych właśnie kredytów zostanie przeznaczona na rozwój serwisów firmy z sektora e-commerce na rynkach zagranicznych. Wydawca planuje też na przyszły rok kolejne przejęcie w tym segmencie.
więcej
|
Showmax zadowolony z wyników oglądalności ,,SNL Polska". ,,Przełamiemy jeszcze niejedno tabu"
Platforma Showmax Polska jest usatysfakcjonowana wynikami oglądalności dwóch pierwszych odcinków „Saturday Night Live”. - Obserwujemy też, że wokół programu tworzy się bardzo zaangażowana społeczność, która czekała właśnie na tego rodzaju rozrywkę i chce więcej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Sojka, dyrektor zarządzający firmy. Ale szczegółowych danych nie ujawnia.
więcej
|
Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami
Internetowy sklep Zalando uruchomił platformę o nazwie Zalando Build dedykowaną do współpracy ze startupami. Chodzi o młode firmy zajmujące się doświadczeniami zakupowymi oraz dostarczaniem użytkownikom inspiracji w dziedzinie mody. Do partnerstwa z Zalando mogą się zgłaszać także startupy z Polski.
więcej
|
W 2018 roku amerykański T-Mobile uruchomi własny serwis streamingowy
Na 2018 rok amerykański oddział T-Mobile zapowiedział udostępnienie swoim abonentom internetowego serwisu telewizyjnego i filmowego. W uruchomieniu platformy ma pomóc operatorowi niedawny zakup startupu Layer3 TV, trwają rozmowy z dostawcami treści.
więcej
|
Rusza 5. edycja internetowej akcji Wirtualne Serce WOŚP
W piątek, 15 grudnia 2017 roku rozpocznie się 5. edycja internetowej akcji Wirtualne Serce wspierającej Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Dotychczasowe edycje zgromadziły łącznie ponad pół mln zł, z czego sama ostatnia - ponad 300 tys. zł.
więcej
|
|
|