|
|
|
|
|
|
|
Nowe tajemnice i wątek kryminalny w ,,Diagnozie 2". Do obsady dołączają Jan Englert i Łukasz Simlat (zdjęcia)
W szykowanym na wiosnę 2018 roku drugim sezonie serialu „Diagnoza” powróci cała obsada, a główną rolę powtórzy Maja Ostaszewska. Nowych bohaterów zagrają Jan Englert i Łukasz Simlat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W Rybniku i Warszawie trwają zdjęcia do serialu. - Nowy sezon to nowa intryga, Anna zostanie wplątana w poważną sprawę kryminalną - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Katarzyna Śliwińska-Kłosowicz, główna scenarzystka „Diagnozy”.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 2" hitem TVN. Będzie trzeci sezon
Drugi sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,24 mln osób, o 260 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji show nadal był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 13,90 mln zł. W serwisie Player drugi sezon zgromadził dotąd 3,04 mln wyświetleń. Wystartowały castingi do trzeciej serii.
więcej
|
22 tys. widzów ,,Sexy kuchni Magdy Gessler". Nowy program 2,5-krotnie podnosi oglądalność Food Network
Nowy program „Sexy kuchnia Magdy Gessler” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 22 tys. widzów w Food Network.
więcej
|
980 tys. widzów drugiego sezonu ,,36,6". TVN wiceliderem w 16-49
Drugi sezon programu „36,6” gromadził średnio 976 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,60 mln zł.
więcej
|
Przebój ,,I Want It All" zespołu Queen motywem przewodnim kampanii Eurosportu (wideo)
Eurosport rozpoczął kampanię „Make it Yours” przygotowującą widzów i kibiców do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Jej hymnem jest zaaranżowany na nowo przebój grupy Queen – „I Want It All”, który ma zachęcać fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.
więcej
|
Serial ,,The Good Doctor" od twórcy ,,House'a" w TVP2
W czwartek 14 grudnia br. stacja TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu medycznego „The Good Doctor”, w którym młody lekarz z autyzmem pracuje w prestiżowym szpitalu.
więcej
|
Miniserial ,,Spisek prochowy" w HBO i HBO GO
W poniedziałek, 15 stycznia 2018 roku HBO rozpocznie emisję nowego miniserialu „Spisek prochowy”. Wcześniej, bo już 19 grudnia br. produkcja zadebiutuje w serwisie HBO GO.
więcej
|
,,Young Stars" nowym programem 4FunTV. Emisja od 3 grudnia w niedzielne wieczory (wideo)
W niedzielę, 3 grudnia 2017 roku na antenie 4FunTV wystartuje nowy program „Young Stars”. Produkcja powstaje we współpracy z wytwórnią My Music, w ramach której stacja będzie wspierać młodych, polskich artystów.
więcej
|
Fergie poprowadzi "The Four: Battle for Stardom" w telewizji Fox
Fergie poprowadzi nowy telewizyjny konkurs wokalny. Projekt nazywa się "The Four: Battle for Stardom" i powstaje dla stacji Fox.
więcej
|
|
|
Dariusz Pieróg za Artura Andrusa gospodarzem ,,Powtórki z rozrywki" w Trójce
Dariusz Pieróg, dotychczasowy wydawca „Powtórki z rozrywki” w radiowej Trójce, zostanie drugim prowadzącym tę audycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Artura Andrusa, który pożegnał się z rozgłośnią na początku listopada.
więcej
|
|
Radio ZET najchętniej słuchają osoby z wykształceniem średnim i wyższym oraz mieszkańcy wsi i małych miast (profil słuchacza)
Radio ZET ma wysokie wartości wskaźnika AFF wśród osób w wieku od 15 do 59 lat, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz mieszkańców wsi i małych miast - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesje dla RMF Maxxx i Meloradia, częstotliwości w Świętokrzyskim dla stacji społeczno-religijnej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła we wtorek koncesje na nadawanie stacji RMF Maxxx i Meloradio w kilku miastach do 2027 roku. KRRiT przeznaczyła też dwie nowe częstotliwości dla rozgłośni religijnych w województwie świętokrzyskim.
więcej
|
|
Nagrano słuchowisko ,,Biblia Audio" z udziałem 480 aktorów. ,,Nikt tego nie zrobił na tę skalę"
Zakończyły się dwuletnie prace nad nagrywaniem słuchowiska „Biblia Audio”. Wzięło w tym udział 480 aktorów, a pieniądze w dużej mierze pochodziły ze zbiórki w internecie. Audiobook przedstawia całość ksiąg Nowego i Starego Testamentu. Całość ma być dostępna na stronie i w sklepie jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Trójka i Radio Kielce uzupełniają podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Marki wycofują reklamy z YouTube. "Niebawem tam wrócą, ale Google musi szybko wprowadzić zmiany"
Korzystanie z YouTube jako kanału komunikacji w kampaniach to w obecnej sytuacji, w której ujawniono, że reklamy pojawiają się przy treściach stanowiących zagrożenie dla dzieci jest dość ryzykowne. Trudno jednak wyobrazić sobie, że spoty największych brandów z tego serwisu znikną całkowicie. Pominięcie go w mediaplanie to odważna decyzja, bo to wciąż największa platforma wideo na świecie - stwierdzają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci z działów marketingu i agencji mediowych.
więcej
|
FoodCare kontra fundacja Dariusza Michalczewskiego: bez 2,4 mln zł odszkodowania za Tigera, 4,5 mln zł grzywny za nieprzekazanie danych
Sąd Apelacyjny w Krakowie uwzględnił apelację firmy FoodCare, orzekając, że nie musi ona płacić 2,4 mln zł odszkodowania za korzystania z marki Tiger po rozwiązaniu umowy z Fundacją Darka Tiger Michalczewskiego „Równe Szanse”. Za to Sąd Rejonowy w Krakowie nakazał FoodCare’owi zapłacić fundacji 4,5 mln zł za nieudzielenie jej informacji o wielkości sprzedaży napojów z oznaczeniem Tiger po rozwiązaniu tej umowy.
więcej
|
Karina Komorowska za Magdalenę Czaję szefową agencji San Markos
Karina Komorowska objęła stanowisko CEO agencji reklamowej San Markos. Zastąpiła na nim Magdalenę Czaję, która została przewodniczącą rady nadzorczej firmy.
więcej
|
Grupa 4fun Media przejmuje agencję FCB Warsaw, połączy ją z Bridge2fun
Grupa 4fun Media kupuje od koncernu Interpublic Group agencję reklamową FCB Warsaw. Połączy ją z własną agencją Bridge2fun, a nowa struktura będzie dalej współpracowała z siecią FCB.
więcej
|
Świąteczna piosenka ,,Coraz bliżej święta" Coca-Coli w wykonaniu Cleo
W ramach tegorocznej kampanii "Powiedz Dziękuję z Coca-Cola" marka zaprezentowała nową odsłonę piosenki „Coraz bliżej święta” w wykonaniu Cleo. Reżyserem spotu został Michał Konrad, a za produkcję odpowiada Don Produkcja.
więcej
|
,,Najważniejsze znajdziesz w środku" - świąteczna kampania Empiku zachęca do ,,obdarowania słowami"
Pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku” wystartowała świąteczna kampania sieci sklepów Empik. Motywem przewodnim akcji jest dawanie prezentów, także tych w formie słów. Działania przygotowały Grey Group Poland, studio animacji Human Ark oraz dom mediowy MEC.
więcej
|
Grandes Kochonos Digital wypromuje nową markę z portfolio Nesperta
Grandes Kochonos Digital, interaktywna agencja reklamowa, w wyniku wygranego przetargu odpowiada za obsługę nowej marki hi hybrid (Nesperta).
więcej
|
Bilety w Mutikinie za 10 złotych w promocji ,,Wtorki z Mastercard"
We wtorek, 5 grudnia rusza akcja Multikina „Wtorki z Mastercard”, dzięki której widzowie zapłacą za jeden bilet 10 złotych. Promocja trwa do końca listopada przyszłego roku, a jej partnerem jest Mastercard.
więcej
|
Škoda reklamuje nowy model Karoq (wideo)
Škoda ruszyła z kampanią promującą model Karoq. Działania przygotowały agencje Opcom, Isobar Poland oraz dom mediowy PHD Rocket.
więcej
|
Agencja Tomorrow zajmie się dla Ministerstwa Środowiska promocją parków narodowych
Agencja Tomorrow wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na produkcję serii 24 filmów promujących polskie parki narodowe. W rywalizacji o zlecenie pokonała Telewizję Polską, BWM Art i Telewizję Kraśnik.
więcej
|
Agencja 2012 będzie reklamować keczupy Kotlin i piwo Warka
Agencja reklamowa 2012 w wyniku wygranych przetargów rozpoczyna obsługę reklamową keczupów Kotlin (produkowanych przez Maspex Wadowice) oraz piwa Warka (należącego Grupy Żywiec).
więcej
|
Piwo Namysłów promowane hasłem ,,Sztuka rzemiosła"
Ruszyła kampania reklamowa piwa Namysłów Pils. Za jej kreację odpowiada BBDO/Proximity, a za zakup mediów dom mediowy Maxus.
więcej
|
Przebój ,,I Want It All" zespołu Queen motywem przewodnim kampanii Eurosportu (wideo)
Eurosport rozpoczął kampanię „Make it Yours” przygotowującą widzów i kibiców do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Jej hymnem jest zaaranżowany na nowo przebój grupy Queen – „I Want It All”, który ma zachęcać fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.
więcej
|
,,Święta bez ale" w bożonarodzeniowych reklamach Arena.pl (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa internetowej platformy sprzedażowej Arena.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Święta bez ale”, przygotowały firmy marketingowe 23heroes i MaxROY.
więcej
|
Instytut Książki promuje czytanie dzieciom od chwili narodzin
Pod hasłem „Mała książka, wielki człowiek” ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu Książki, której celem jest promocja czytelnictwa generacyjnego. Za jej realizację odpowiedzialne jest konsorcjum domu mediowego Media Group oraz agencji .bringMore advertising, która stoi m.in. za strategią komunikacji, kreacją, spotami i obsługą social mediów.
więcej
|
Świąteczny chaos spowodowany brakiem baterii w reklamie Duracell (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii pod tytułem „Without Duracell Batteries, Christmas is Chaos” marka Duracell pokazuje, czym mogłyby być święta,, gdyby zabrakło baterii. Autorem reklam jest agencja Wieden+Kennedy z Nowego Jorku.
więcej
|
Samsung w świątecznej kampanii celebruje obdarowywanie innych (wideo)
Zapracowany portier, kilkuletni chłopiec i telefon Samsung Galaxy Note reklamują Samsunga w globalnej kampanii na Boże Narodzenie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje adam&eveDDB oraz Starcom.
więcej
|
M&M's tworzy kontynuację własnej reklamy świątecznej sprzed 21 lat
Tegoroczny spot świąteczny słodyczy M&M's (Mars) będzie nietypowy – a to dlatego, że stanowi sequel reklamy stworzonej 21 lat temu. Kreację, tak wtedy jak teraz, stworzyła agencja BBDO.
więcej
|
Świąteczne prezenty marki Neo w kampanii od Codemedia i IQFM
Grupa Topex, oferująca narzędzia i elektronarzędzia, rozpoczęła kampanię promocyjną produktów Neo Tools. Akcję przygotowały IQFM oraz Codemedia.
więcej
|
Jakub Mazur: z Event Box Concept do RiverWood
Jakub Mazur dołączył do grupy agencyjnej RiverWood jako client service director. Ostatnio związany był z Event Box Concept jako account director.
więcej
|
|
|
Burda International Polska reorganizuje zarządzanie, odchodzą Urszula Wilk i Edyta Pudłowska
Z Burda International Polska żegnają się Urszula Wilk (dyrektor zarządzającą segmentem lifestyle i poradnikowym) i Edytę Pudłowską (dyrektor zarządzającą segmentem luksusowym i special interest). Ich obowiązki przejmie pięcioro senior business managerów, a kierownictwu firmy bezpośrednio będą też podlegali redaktorzy naczelni wydawanych przez nią pism - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jolanta Hajdasz odpowiada na apel Michała Karnowskiego: mamy wolność słowa, nie można ograniczać wypowiedzi
- Trudno mi pozytywnie odpowiedzieć na apel Michała Karnowskiego. Zasada wolności słowa w państwie demokratycznym oznacza swobodę wypowiedzi i doboru tematów dla wszystkich dziennikarzy i redakcji - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jolanta Hajdasz, członek zarządu Stowarzyszenia dziennikarzy Polskich i szefowa działającego przy nim Centrum Monitorowania Wolności Prasy.
więcej
|
Prokuratura sprawdzi, czy Michał Wybieralski i Jakub Dymek mobbingowali i molestowali
Warszawska prokuratura zaczęła postępowanie dotyczące zarzutów o mobbing i molestowanie, które wobec Michała Wybieralskiego z „Gazety Wyborczej” i Jakuba Dymka (związanego m.in. z „Krytyką Polityczną”) wysunęło osiem kobiet w tekście w serwisie Codziennikfeministyczy.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" staje się deweloperem. ,,To naturalny krok w rozwoju"
Do końca roku Grupa PMPG Polskie Media i Oak Property, do których należy działający od 2015 roku projekt Wprost Nieruchomości, rozpocznie realizację oferty deweloperskiej. - To naturalny krok w rozwoju projektu, chcemy sami tworzyć projekty nieruchomościowe - wyjaśnia Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.
więcej
|
Agora zapewnia pracowników: możecie poufnie zgłosić dyskryminację i mobbing
Zarząd Agory wysłał do pracowników i współpracowników firmy pismo, w którym przypomniał, że od czterech lat obowiązują w niej zasady dotyczące przeciwdziałania dyskryminacji i molestowaniu w pracy. Kierownictwo podkreśla, że wszystkie osoby związane z firmą mogą poufnie zawiadomić o takich przypadkach.
więcej
|
Discovery Communications i Axel Springer inwestują 40 milionów dolarów w Group Nine Media
Internetowy koncern medialny Group Nine Media pozyskał 40 milionów dolarów finansowania od inwestorów, wśród których są Discovery Communications oraz Axel Springer. Pieniądze mają być przeznaczone na rozwój treści i akwizycje.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko ,,Tina" na plusie
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Tina”, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda i MacGraf wydają kolekcję kart piłkarskiej reprezentacji Polski
W środę 29 listopada wydawnictwo Burda Publishing Polska i firma MacGraf (licencjobiorca i wydawca) wprowadzają do sprzedaży kolekcję kart reprezentacji Polski. To oficjalny produkt licencyjny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
więcej
|
|
|
Marki wycofują reklamy z YouTube. "Niebawem tam wrócą, ale Google musi szybko wprowadzić zmiany"
Korzystanie z YouTube jako kanału komunikacji w kampaniach to w obecnej sytuacji, w której ujawniono, że reklamy pojawiają się przy treściach stanowiących zagrożenie dla dzieci jest dość ryzykowne. Trudno jednak wyobrazić sobie, że spoty największych brandów z tego serwisu znikną całkowicie. Pominięcie go w mediaplanie to odważna decyzja, bo to wciąż największa platforma wideo na świecie - stwierdzają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci z działów marketingu i agencji mediowych.
więcej
|
UOKiK z prawem do blokowania serwisów szkodzących konsumentom. ,,To może prowadzić do nadużyć"
Według nowych regulacji Unii Europejskiej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) będzie miał w Polsce prawo do blokowania internetowych stron i serwisów działających na szkodę użytkowników. Takie rozwiązanie ma wyłączyć z internetowego obiegu oszustów i promować uczciwych przedsiębiorców, budzi jednak kontrowersje. - Istnieje obawa że mechanizm arbitralnego blokowania stron bez zgody sądu i możliwości szybkiego odwołania się od takiej decyzji może prowadzić do nadużyć - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz, prezes fundacji Panoptykon.
więcej
|
CDA.pl chce mieć własne produkcje, na razie współtworzy serial animowany dla dzieci
Spółka CwMedia, właściciel serwisu wideo na żądanie CDA.pl, nie wyklucza produkcji własnych treści. Na razie firma zaangażowała się w realizację serialu animowanego dla dzieci „Mami Fatale”.
więcej
|
Fani Sapkowskiego tworzą film z uniwersum ,,Wiedźmina"
„Pół wieku poezji później” to film osadzony w uniwersum „Wiedźmina” Andrzeja Sapkowskiego, stworzony przez fanów serii. Premiera w czerwcu przyszłego roku.
więcej
|
YouTube usuwa 150 tysięcy filmów w walce z treściami pedofilskimi
YouTube usunął ponad 150 tysięcy klipów wideo oraz komentarze dotyczące 625 filmów, które miały brutalny czy pedofilski przekaz niebezpieczny dla dzieci. Serwis intensywnie walczy w ostatnim czasie ze zmasowanym atakiem skierowanym pod adresem najmłodszych użytkowników platformy, który już zaowocował wycofaniem z serwisu reklam wielu znanych marek.
więcej
|
Rekordowy Cyber Monday w USA, zakupy online za 6,59 miliarda dolarów
Według danych firmy Adobe tegoroczny Cyber Monday w USA okazał się rekordowy pod względem sprzedaży w internecie. Amerykanie dokonali tego dnia zakupów na kwotę 6,59 miliarda dolarów, największy wzrost transakcji zanotowano wśród użytkowników smartfonów.
więcej
|
Discovery Communications i Axel Springer inwestują 40 milionów dolarów w Group Nine Media
Internetowy koncern medialny Group Nine Media pozyskał 40 milionów dolarów finansowania od inwestorów, wśród których są Discovery Communications oraz Axel Springer. Pieniądze mają być przeznaczone na rozwój treści i akwizycje.
więcej
|
Założyciel Tumblra David Karp odchodzi z serwisu
Po 10 latach od uruchomienia serwisu mikroblogowego TumbIr jego twórca David Karp zapowiedział odejście ze stanowiska CEO. Karp zapewnia, że jego decyzja jest skutkiem wielomiesięcznych refleksji, tymczasowym szefem TumbIra zostanie Jeff D'Onofrio.
więcej
|
,,Święta bez ale" w bożonarodzeniowych reklamach Arena.pl (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa internetowej platformy sprzedażowej Arena.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Święta bez ale”, przygotowały firmy marketingowe 23heroes i MaxROY.
więcej
|
Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosport.interia.pl
We wtorek, 28 listopada 2017 roku ruszyła sprzedaż reklam w nowym serwisie sportowym tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii.
więcej
|
|
|
UOKiK z prawem do blokowania serwisów szkodzących konsumentom. ,,To może prowadzić do nadużyć"
|
CDA.pl chce mieć własne produkcje, na razie współtworzy serial animowany dla dzieci
|
FoodCare kontra fundacja Dariusza Michalczewskiego: bez 2,4 mln zł odszkodowania za Tigera, 4,5 mln zł grzywny za nieprzekazanie danych
|
Wydawca ,,Wprost" staje się deweloperem. ,,To naturalny krok w rozwoju"
|
Powstanie polska agencja ratingowa. Projekt GPW, PFR i BIK z udziałem IAiR
|
Ruszają prace nad hybrydowym samolotem. Za projekt odpowiadają Airbus, Rolls-Royce i Siemens
|
|
|
Nowe tajemnice i wątek kryminalny w ,,Diagnozie 2". Do obsady dołączają Jan Englert i Łukasz Simlat (zdjęcia)
|
Fani Sapkowskiego tworzą film z uniwersum ,,Wiedźmina"
|
Nagrano słuchowisko ,,Biblia Audio" z udziałem 480 aktorów. ,,Nikt tego nie zrobił na tę skalę"
|
Świąteczna piosenka ,,Coraz bliżej święta" Coca-Coli w wykonaniu Cleo
|
Bilety w Mutikinie za 10 złotych w promocji ,,Wtorki z Mastercard"
|
Serial ,,The Good Doctor" od twórcy ,,House'a" w TVP2
|
Miniserial ,,Spisek prochowy" w HBO i HBO GO
|
Fergie poprowadzi "The Four: Battle for Stardom" w telewizji Fox
|
Kate Winslet wśród ludzi morza w nowym "Avatarze"
|
|
|