|
|
|
|
|
|
|
W Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech serwis HBO GO dostępny bez abonamentu HBO. ,,Planowane są kolejne wdrożenia tego rozwiązania"
Stacja HBO wprowadziła w czterech krajach naszego regionu możliwość subskrypcji internetowej platformy HBO GO bez konieczności posiadania abonamentu u dostawcy kablowego czy satelitarnego. Oferta dotyczy Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier, miesięczne opłaty wynoszą 4,99 i 6,99 euro. - Planowane są kolejne wdrożenia tego rozwiązania - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, marketing deputy director HBO Polska.
więcej
|
,,Wyspa przetrwania" miała o 1,74 mln widzów mniej niż ,,Taniec z gwiazdami"
Wysokobudżetowe reality-show „Wyspa przetrwania” oglądało średnio 1,17 mln widzów, o 1,74 mln osób mniej niż „Taniec z gwiazdami” pokazywany w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie jego emisji przegrał z konkurencją w rynku. Program miał jednak lepsze wyniki oglądalności w grupie komercyjnej (spadek względem tanecznego show wyniósł 159 tys. osób, a stacja była wiceliderem pasma). Wpływy z reklam wyniosły 34,94 mln zł.
więcej
|
Katarzyna Kościelak pełni obowiązki szefowej publicystyki TVP Kultura. Odchodzi Tomasz Kempski
Z Telewizją Polską rozstał się Tomasz Kempski, który od prawie dwóch lat był kierownikiem redakcji literatury i publicystyki TVP Kultura. Jego obowiązki przejęła Katarzyna Kościelak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ministerstwo Finansów ma zapewnić środki dla Telewizji Biełsat. Romaszewska-Guzy: to kwestia najbliższych dni
Wicepremier Mateusz Morawiecki zaangażował się w szukanie finansowania dla Telewizji Biełsat. - Porozumienie w tej sprawie jest już coraz bliżej, sądzę, że to kwestia najbliższych dni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy, dyrektor stacji. Nieoficjalnie dowiadujemy się, że kwestia pieniędzy dla Biełsatu nadal pozostanie w gestii MSZ.
więcej
|
TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Urugwaj-Polska i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem zarówno w grupie 4+ jak i 16-49 był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ewa Ewart uznana za AuTORytet przez studentów w plebiscycie MediaTory 2017
Reporterka Ewa Ewart została zwyciężczynią w kategorii AuTORytet w tegorocznym plebiscycie MediaTory. Statuetkę odbierze podczas finałowej gali, która odbędzie się 2 grudnia. Wówczas też zostaną ogłoszeni laureaci w pozostałych ośmiu kategoriach.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 8". Polsat znokautował konkurencję
Ósmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 420 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Pomimo spadku program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,59 mln zł.
więcej
|
,,#Sława" - nowy program Karoliny Korwin-Piotrowskiej w TVN Style. Cielecka, Piróg i Jemioł wśród gości
W sobotę 25 listopada br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Karoliny Korwin-Piotrowskiej pt. „#Sława”. Dziennikarka przyjrzy się zjawiskom i fenomenom związanym z showbiznesem, a jej gośćmi będą m.in. Magdalena Cielecka i Łukasz Jemioł.
więcej
|
ESPN z własnym programem sportowym na Snapchat
Amerykański kanał sportowy ESPN debiutuje na Snapchacie z własnym serwisem informacyjnym „SportsCenter”. Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych będą publikowane na platformie dwa razy dziennie.
więcej
|
|
|
Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński jako Rodzina Oddano w teaserowej kampanii (wideo)
Rozpoczęła się teaserowa kampania reklamowa Oddano.pl, w której występują zabawni gangsterzy grani przez Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego. Akcję przygotowała agencja Brasil.
więcej
|
Banki obniżyły wydatki reklamowe o 13 proc. ING Bank Śląski liderem, mocno w górę BGŻ BNP Paribas i Nest Bank (analiza)
W trzech kwartałach br. największym reklamodawcą wśród banków był ING Bank Śląski. Największy wzrost wydatków odnotowały w tym okresie Nest Bank i BGŻ BNP Paribas. Banki przez dziewięć miesięcy br. ograniczyły nakłady reklamowe na wszystkie media, w największym stopniu na radio.
więcej
|
W poszukiwaniu harmonii świata z technologią (podsumowanie Web Summit 2017)
Spędzonych 40 oficjalnych godzin eventu, obejrzanych na żywo ponad 30 prezentacji, średnio dzienny pokonany na 4 halach i scenie głównej dystans to 10 km i jeden wniosek. Wygląda na to, że dla pasjonatów technologii nie ma drugiego miejsca świecie, w którym mogą zainspirować się tak szeroko nadchodzącymi trendami. Web Summit w Lizbonie zasłynie w tym roku, jako próba eklektycznego spojrzenia na rolę technologii w każdym możliwym aspekcie życia ludzi, nie tylko na Ziemi - piszą dla Wirtualnemedia.pl z Lizbony Aleksandra Bujnowska, digital director i Wiola Łada-Szewczenko, head of Ecselis z Havas Media Group.
więcej
|
Marketing Business Case nową kategorią nagród reklamowych Effie. ,,Marketing w Polsce trzeba wzmacniać"
Od przyszłorocznej edycji konkursu branży reklamowej Effie wprowadzona będzie nowa kategoria Marketing Business Case. Ma nagradzać wewnętrzne działy marketingu w firmach. - Marketing w Polsce trzeba wzmacniać, a zarządom należy zwracać uwagę, jaki mają wpływ na tworzenie brandów - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
więcej
|
Biedronka reklamuje kosmetyki Be Beauty Care jako ,,symbol nowego piękna" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków kobiecych Be Beauty (produkowanych przez Torf Corporation) dostępnych na wyłączność w sklepach Biedronka. Akcja jest realizowana pod hasłem „The new beauty is you”.
więcej
|
Szef marketingu L'Oréal: Digital i marketing to równoważne określenia
Stéphane Bérubé, nowy szef marketingu marki L’Oréal w Europie Zachodniej przestrzega przed traktowaniem oddzielnie strategii marketingowych i cyfrowych. Jego zdaniem dzisiaj na rynku marketing i digital to określenia oznaczające to samo, a jednym z największych wyzwań dla L’Oréal jest skuteczne dotarcie do użytkowników urządzeń sterowanych głosem.
więcej
|
Figurki z ,,Gwiezdnych wojen" w promocji Lidla reklamowane przez Karola Okrasę i Darię Ładochę (wideo)
W sklepach Lidl startuje promocja, w ramach której za zakupy można otrzymywać figurki stikeez z bohaterami „Gwiezdnych wojen”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.
więcej
|
myPhone z kampanią dla seniorów ,,Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów", ambasadorem Jan Nowicki
Marka telekomunikacyjna dla seniorów myPhone ruszyła z kampanią „Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów”, która zwraca uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi. Ambasadorem akcji został aktor Jan Nowicki, a spot promujący akcję przygotowały 23heroes, Lunapark i F25.
więcej
|
Transmisje sportowe nabierają emocji w reklamach Fortuny (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie. Akcję, realizowaną pod hasłem „Więcej z gry”, przygotowały firmy marketingowe The Digitals, Videlec i Star Media.
więcej
|
Remington po raz pierwszy promuje się w telewizji kampanią ,,Mogę wszystko"
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta artykułów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Za działania pod hasłem „Mogę wszystko” odpowiadają Value Media oraz magnifiCo marketing&PR consultants.
więcej
|
Ser Bursztyn marki Skarby Serowara reklamowany na 15-lecie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Sera Bursztyn (wchodzącego w skład marki Skarby Serowara należącej do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek) z okazji 15-lecia jego obecności na rynku. Akcja, przygotowana przez Heads Advertising, jest oparta na konkursie.
więcej
|
,,Dorzucimy się do Twoich rachunków..." w kampanii platformy MAM (wideo)
Na outdoorze, w radiu, internecie i social media trwa kampania promująca platformę do płacenia rachunków MAM, która oferuje zewnętrzne źródło do ich opłacania. Akcję przygotował dział marketingu spółki New Media Ventures (twórcy MAM) we współpracy z firmami Blue449, OP1 - Outpost One Entertainment i JJ Communications.
więcej
|
,,Wywalczona. Niepodległa. Polska" - nowy spot IPN-u. Klip przygotowało Chimney Poland
Z okazji Święta Niepodległości Instytut Pamięci Narodowej udostępnił animowany spot zatytułowany „Wywalczona. Niepodległa. Polska”. Animację przygotowało studio Chimney Poland.
więcej
|
By Medica Fisher-Price nową serią prebiotyczno-odżywczych kosmetyków dla dzieci i niemowląt
Firma Uroda Polska wprowadza do sprzedaży By Medica Fisher-Price - serię prebiotyczno-odżywczych kosmetyków do pielęgnacji dzieci i niemowląt.
więcej
|
Agata Szarniewska: z agencji Czart do GetHero
Agata Szarniewska dołączyła do zespołu agencji influencer marketingu i sieci partnerskiej YouTube GetHero. Objęła stanowisko account managera, a poprzednio pracowała w agencji Czart.
więcej
|
Mariusz Tarnaski w zespole Green Parrot
Mateusz Tarnaski objął stanowisko senior project managera w agencji marketingowej Green Parrot. Poprzednio związany był z siecią sklepów RTV Euro AGD.
więcej
|
|
|
Organizatorzy Marszu Niepodległości pozwą ,,Rzeczpospolitą" i inne media za ,,szkalowanie uczestników" tegorocznej manifestacji
Stowarzyszenie Marsz Niepodległości skieruje przeciwko wybranym mediom i osobom prywatnym pozwy za zniesławienie i „naruszenie dobra stowarzyszenia, i uczestników tegorocznej manifestacji”. Kroki prawne będą podjęte m.in. przeciw wydawcy „Rzeczpospolitej”, gdzie w nagłówku tekstu opisującego relację "The Independent" napisano „największy faszystowski marsz w Europie”.
więcej
|
Tygodniki opinii bardziej popularne na Facebooku niż w druku, ,,Newsweek" z najlepszym wynikiem
Według badań IRCenter większość tygodników opinii ma większą liczbę fanów na Facebooku niż wynosi ich kioskowa sprzedaż. Liderami są pod tym względem „Newsweek”, „Sieci” oraz „Wprost”. Najbardziej angażujące odbiorców treści pojawiają się na fange’ach „Newsweeka”, „Sieci” i „Polityki”.
więcej
|
Marcin Dobski dziennikarzem tygodnika ,,Sieci"
Dziennikarz polityczny Marcin Dobski rozpoczął pracę w redakcji tygodnika „Sieci” (Fratria). Wcześniej przez dwa lata pracował w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Ewa Ewart uznana za AuTORytet przez studentów w plebiscycie MediaTory 2017
Reporterka Ewa Ewart została zwyciężczynią w kategorii AuTORytet w tegorocznym plebiscycie MediaTory. Statuetkę odbierze podczas finałowej gali, która odbędzie się 2 grudnia. Wówczas też zostaną ogłoszeni laureaci w pozostałych ośmiu kategoriach.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem w sierpniu, sprzedaż ,,Cała Ty" wzrosła o 34 tys. egz.
W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, a na czele spadków znalazły się „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem
W poniedziałek wystartował nowy serwis sportowy Eurosport.interia.pl. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem (Discovery Communications).
więcej
|
Amazon wyprodukuje serial ,,Władca pierścieni", wykupił prawa do ekranizacji
Amazon poinformował, że wykupił prawa do telewizyjnej ekranizacji „Władcy pierścieni”. Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena koncern wyprodukuje własny serial, który będzie dostępny dla użytkowników platformy Amazon Prime.
więcej
|
Tygodniki opinii bardziej popularne na Facebooku niż w druku, ,,Newsweek" z najlepszym wynikiem
Według badań IRCenter większość tygodników opinii ma większą liczbę fanów na Facebooku niż wynosi ich kioskowa sprzedaż. Liderami są pod tym względem „Newsweek”, „Sieci” oraz „Wprost”. Najbardziej angażujące odbiorców treści pojawiają się na fange’ach „Newsweeka”, „Sieci” i „Polityki”.
więcej
|
Amazon planuje darmową wersję serwisu Prime Video z reklamami
Amazon planuje wprowadzenie darmowej wersji platformy Prime Video oferującej programy telewizyjne i filmy. Serwis nie będzie oparty na subskrypcjach użytkowników, pojawią w nim natomiast reklamy.
więcej
|
Konta pocztowe na WP i o2 z ostrzeżeniami przed wyłudzeniem danych
Wirtualna Polska wprowadziła dodatkowe zabezpieczenia dla użytkowników korzystających z kont WP Poczty oraz Poczty o2. Adresaci podejrzanych e-maili będą ostrzegani przez system przed kliknięciem w odnośnik mogący prowadzić do wyłudzenia wrażliwych danych.
więcej
|
Dominika Figurska otwiera serwis parentingowy Dziecko i Figura
Aktorka Dominika Figurska uruchomiła serwis poświęcony wychowaniu dzieci i życiu rodzinnemu - Dziecko i Figura.
więcej
|
ESPN z własnym programem sportowym na Snapchat
Amerykański kanał sportowy ESPN debiutuje na Snapchacie z własnym serwisem informacyjnym „SportsCenter”. Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych będą publikowane na platformie dwa razy dziennie.
więcej
|
|
|