|
|
|
|
|
|
|
,,Diagnoza" i ,,Drzewo marzeń" nowościami jesiennej ramówki TVN
W jesiennej ramówce TVN znajdą się dwie nowości: serial „Diagnoza” i dziecięce reality-show „Drzewo marzeń”. - Liczymy, że staną się hitami naszej anteny - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Kontynuowane będą też sprawdzone produkcje takie jak „Azja Express", „Mam talent", „Masterchef", „Kuchenne rewolucje" czy „Milionerzy".
więcej
|
,,Fakty" na czele oglądalności dzienników. ,,Wiadomości" straciły ponad 400 tys. widzów
Liderem oglądalności programów informacyjnych w lipcu br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły serwisy TVP1: „Wiadomości” i „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN szykuje drugi sezon ,,Belle Epoque"
Telewizja TVN zdecydowała się kontynuować serial „Belle Epoque” - Pracujemy nad scenariuszem do drugiej serii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
7 nowości jesienią w TVN Style. Korwin-Piotrowska, Bosacka i Nowak-Ibisz z kolejnymi programami
Jesienią na antenie TVN Style pojawi się siedem nowych programów, w tym „Pojedynek na modę” Anny Lucińskiej, „#Sława” Karoliny Korwin-Piotrowskiej i „Gwiazdy od kuchni” Katarzyny Bosackiej. Stacja przygotowała także film dokumentalny „Odbite z rąk Świetlistego Szlaku” z udziałem Anity Werner. - Nasze gwiazdy chcą się rozwijać i mają świetne pomysły, dlatego dajemy im szansę na realizację przy innych formach - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Jesień w TVN Turbo: ,,Ciężarówką przez Stany", ,,99 godzin", ,,Najlepsze samochody lat 90." i ,,Polscy wynalazcy"
W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdą się trzy nowe programy „Ciężarówką przez Stany”, „99 godzin” i „Najlepsze samochody lat 90.” oraz nowy dokument „Polscy wynalazcy”. Widzowie obejrzą także 19 kontynuacji oraz walki MMA.
więcej
|
Zmarła Wanda Chotomska
W Warszawie w wieku 88 lat zmarła Wanda Chotomska - autorka wierszy i książek dla dzieci, a także cyklu dziecięcych dobranocek pt. „Jacek i Agatka”.
więcej
|
,,W rytmie serca" - jest pierwszy zwiastun nowego serialu Polsatu (wideo)
Telewizja Polsat udostępniła pierwszy zwiastun nowego serialu „W rytmie serca”, którego emisja rozpocznie się po wakacjach. Głównej role w produkcji grają Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki.
więcej
|
,,Supermodelka Plus Size" - zobacz pierwszy zwiastun nowego programu Polsatu (wideo)
Telewizja Polsat zaprezenotowała zwiastun nowego programu „Supermodelka Plus Size”, którego emisja rozpocznie się we wrześniu br.
więcej
|
,,Drzewo marzeń" od 3 września w TVN. Program zastąpi ,,Ugotowanych"
W niedzielę, 3 września 2017 roku TVN rozpocznie emisję nowego programu z udziałem dzieci „Drzewa marzeń”. Show poprowadzi restaurator Mateusz Gessler.
więcej
|
,,Diagnoza" od 5 września w TVN. Emisja we wtorkowe wieczory
Premiera nowego serialu TVN „Diagnoza” odbędzie się we wtorek, 5 sierpnia br. o godz. 21.30. Główną rolę w produkcji zagra Maja Ostaszewska. W serialu wystąpią również m.in. Maciej Zakościelny, Adam Woronowicz, Michał Czernecki, Magda Popławska i Sonia Bohosiewicz.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Milionerów" od 5 września w TVN
5 września 2017 roku TVN rozpocznie emisję nowych odcinków hitowego teleturnieju „Milionerzy”. Program ponownie będzie emitowany w ścisłym prime-time stacji, a poprowadzi go Hubert Urbański.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 2" w jesiennej ramówce TVN
W poniedziałk, 11 września 2017 na antenie TVN wystartuje druga edycja kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Ekspertami ponownie będą Bogusław Pawłowski, Monika Staruch oraz Piotr Mosak.
więcej
|
Wpadka Eurosportu: przez przerwę reklamową w czasie meczu nie pokazano gola (wideo)
Kanał Eurosport 1 we wtorek podczas transmisji meczu piłkarskiego Atletico Madryt - Napoli wyemitował krótką przerwę reklamową w czasie drugiej połowy, akurat w momencie, kiedy padła jedna z bramek. - Spowodował je błąd ludzki, za który przeprosiliśmy już naszych widzów - informuje Discovery Networks.
więcej
|
Bez ,,Ugotowanych" w jesiennej ramówce TVN. Program ma wrócić wiosną 2018 roku
Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji programu „Ugotowani”. Kulinarne reality-show na antenę stacji ma wrócić wiosną 2018 roku, a jesienią br. jego miejsce w ramówce zajmie nowy format „Drzewo marzeń”.
więcej
|
|
|
Więcej jazzu i audycji autorskich w nowej ramówce Chillizet. ,,Chcemy dotrzeć do fanów ambitnego mainstreamu"
W poniedziałek 7 sierpnia br. wystartuje nowa ramówka radia Chillizet, w której dla słuchaczy przygotowano audycje autorskie m.in. Martyny Wawryło, Bartka Winczewskiego, Rafała Turowskiego, Łady Drozdy i Olgi Kozierowskiej. Playlista radia została poszerzona o wersje akustyczne i remixy znanych przebojów, a jazz będzie grany także w ciągu dnia.
więcej
|
|
Marcin Nozdryń-Płotnicki szefem muzycznym Eska Rock, odchodzi Dariusz Król
Marcin Nozdryń-Płotnicki (Dj Puoteck) został szefem muzycznym radia Eska Rock. Zastąpił na stanowisku Dariusza Króla, który rozstał się ze stacją.
więcej
|
|
Trójka liderem rynku radiowego w Lublinie w I półroczu, VOX FM wyprzedziło Radio ZET
Liderem słuchalności w Lublinie w pierwszym półroczu br. była Trójka. Na podium znalazły się jeszcze takie stacje, jak: RMF FM i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Reklama PGE z Powstaniem Warszawskim to przykład zbytniej pewności siebie i powierzchownego wykształcenia ludzi w agencjach (opinie)
Na rynek reklamowy weszło pokolenie niezwykle pewne siebie, ale dość powierzchownie wykształcone, czego efektem są właśnie takie kampanie, jak ta ostatnia PGE. Może to się negatywnie odbić na wizerunku agencji, bo albo przynosi ona nieprzemyślane projekty, albo nie ma dostatecznej wiedzy by dostrzec niestosowność swojej propozycji lub wystarczającej siły, by wyperswadować klientowi niebezpieczny dla niego projekt - przyczyny i skutki kontrowersyjnej kampanii PGE nawiązującej do Powstania Warszawskiego analizują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff i Witold Koroblewski.
więcej
|
Enea wybiera agencje: marketingu sponsoringowego i eventową
Firma energetyczna Enea wybiera w dwóch oddzielnych przetargach agencję marketingu sponsoringowego oraz agencję wspierającą spółkę w działaniach eventowych. Będą pracować dla spółki kilkanaście miesięcy od podpisania umowy.
więcej
|
Gdańsk zachęca młodych do przeprowadzki w kampanii ,,Gdańsk - tu się żyje!"
Miasto Gdańsk ruszyło z kampanią wizerunkową pod hasłem „Gdańsk - tu się żyje!”. Zachęca w niej młodych Polaków do przeprowadzki do Gdańska.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media złożyły oferty w odpowiedzi na wznowiony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przetarg na przeprowadzenie społecznej kampanii dotyczącej pozasądowego rozwiązywania sporów.
więcej
|
Artur Boruc będzie reklamował New Balance
Piłkarz Artur Boruc w czwartek podpisze umowę reklamową z producentem odzieży sportowej New Balance. Poprzednio - przez wiele lat - był związany z Adidasem.
więcej
|
Monika Płużańska kierownikiem wydziału marketingu w PGE
Monika Płużańska objęła stanowisko kierownika wydziału marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w spółce Spark Park, do której należą agencje Krewcy Krawcy, Media Shop i Trade Media.
więcej
|
Marek Kozłowski nowym szefem biura komunikacji marketingowej Grupy PKO BP
Marek Kozłowski z początkiem sierpnia br. objął stanowisko dyrektora biura komunikacji marketingowej Grupy PKO Banku Polskiego. Zastąpił Monikę Gondek.
więcej
|
Maciej Skrzypczak: z Lubię to - linked by Isobar na prezesa agencji Gameset
Z początkiem sierpnia Maciej Skrzypczak objął funkcję prezesa w agencji marketingu gamingowego Gameset. Poprzednio przez kilka lat był związany z agencją Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
Biedronka rozdaje lody w promocji ,,Lato na 5 z Biedronką"
W nowej akcji „Lato na 5 z Biedronką” klienci za zakup pięciu lodów dwa otrzymują gratis. Promocję wspiera kampania, za realizację której odpowiada agencja Duda Polska.
więcej
|
Wojciech Idzi, Tomasz Sawiński i Krzysztof Stefański w zarządzie Deep Blue
Od sierpnia do zarządu firmy Deep Blue weszli Wojciech Idzi, Tomasz Sawiński i Krzysztof Stefański. Przez wiele lat pełnili funkcje kierownicze w dziale animacji studia Platige Image.
więcej
|
PGE zmienia hasło kampanii nawiązującej do Powstania Warszawskiego. ,,Nie chcieliśmy nikogo urazić"
Po fali krytyki rozpoczętej w poniedziałek kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna zmienia jej hasło na „Wspieramy pamięć o bohaterach” - Nie chcieliśmy nikogo urazić - napisał na Twitterze rzecznik prasowy spółki Maciej Szczepaniuk.
więcej
|
Katarzyna Hoszowska account managerem w Opcom
Do zespołu działu client service dołączyła Katarzyna Hoszowska, obejmując funkcję account managera. Wcześniej pracowała w agencjach Demo Effective Launching, S4 i Brandman.
więcej
|
AXA w nowej kampanii promuje ubezpieczenia komunikacyjne
Ruszyła kampania firmy AXA, w której promowane są ubezpieczenia komunikacyjne. Za realizację działań odpowiada Saatchi & Saatchi IS.
więcej
|
Jarosław Kosiński partnerem w dziale konsultingu Deloitte
Do grona partnerów w dziale konsultingu Deloitte dołączył Jarosław Kosiński. Pokieruje zespołem CDD (commercial due diligence), pracującym w Warszawie i Pradze.
więcej
|
|
|
Axel Springer z kwartalnymi i półrocznymi wzrostami, 70 proc. przychodów z internetu
W pierwszym półroczu 2017 roku koncern Axel Springer zwiększył przychody o 6,9 procent, a zysk EBITDA przekroczył kwotę 317 milionów euro. Segment cyfrowy odpowiada za ponad 70 procent przychodów wydawcy.
więcej
|
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, ,,Party" najchętniej kupowane (dane za maj)
W maju 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiceminister kultury: pisma młodzieżowe propagują wartości liberalne i miernych idoli, a pomijają polską kulturę
Paweł Lewandowski, wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego, stwierdził, że czasopisma młodzieżowe wbrew wartościom wyznawanym w Polsce propagują mocno liberalny światopogląd obyczajowy. Lewandowski spodziewa się, że przepisy w zakresie dekoncentracji kapitałowej mediów wywołają „wzmożenie przekazów dnia wydawców do dziennikarzy”.
więcej
|
|
|
,,Wakacje z Europą" Platformy Obywatelskiej - skuteczna ,,praca u podstaw" czy niepotrzebne zajmowanie urlopowiczów polityką? (opinie)
Spotkania w nadmorskich kurortach polityków Platformy Obywatelskiej z turystami część ekspertów ds. marketingu politycznego ocenia jako błąd komunikacyjny i wizerunkowy. Niektórzy specjaliści dostrzegają jednak w tym działaniu powtórzenie schematu znanego już z realiów polskiej polityki. Cykl happeningów „Wakacje z Europą” PO oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl dr Krystian Dudek, dr Łukasz Przybysz, Łukasz Antkiewicz, Michał Raszka i Zbigniew Lazar.
więcej
|
Szymon Sołtysik dyrektorem PR w Mazda Polska
Szymon Sołtysik objął stanowisko dyrektora PR Mazda Polska. Zastąpił Magdalenę Węglewską, która w kwietniu 2017 roku rozpoczęła pracę w regionalnych strukturach marki.
więcej
|
Łukasz Majewski communication managerem w Duckie Deck
Łukasz Majewski, do niedawna związany z agencją VML Poland, rozpoczął pracę w Duckie Deck, firmie zajmującej się organizowaniem czasu rodziny. Objął nowo utworzone stanowisko communication manangera.
więcej
|
Krzysztof Wąsowski PR & marketing managerem w Deloitte Digital
Krzysztof Wąsowski objął funkcję PR & marketing managera w agencji Deloitte Digital. Wcześniej pracował m.in. w Dentsu Aegis Network Poland, ISTV Media i At World.
więcej
|
Norbert Oruba kieruje marketingiem i reklamą w Arco Sport
Z początkiem sierpnia br. Norbert Oruba objął nowo utworzone stanowisko marketing & advertising managera w Arco Sport.
więcej
|
Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac
Agencja Havas PR w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją produktową marki produktów do paznokci Semilac.
więcej
|
Małgorzata Golatowska za Piotra Skaldawskiego dyrektorem ds. HR w 3M Poland
Małgorzata Golatowska od sierpnia objęła funkcję dyrektora ds. HR w 3M Poland. Zastąpiła Piotra Skaldawskiego, który awansował w firmie na HR managera EMEA supply chain.
więcej
|
|
|