|
|
|
|
|
|
|
,,W rytmie serca" nowym serialem Polsatu. Grają Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki
Telewizja Polsat po wakacjach rozpocznie emisję nowego serialu „W rytmie serca”, którego producentem jest Tadeusz Lampka. Głównej role w produkcji grają: Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki.
więcej
|
,,Nowa ja!" spada z ramówki Nowa TV. ZPR Media nie planuje programu z Katarzyną Cichopek
Stacja Nowa TV (ZPR Media) zakończyła emisję drugiego sezonu programu „Nowa ja!”, który prowadziła Katarzyna Cichopek. Nadawca nie planuje kontynuacji tego formatu, ani żadnego kolejnego programu z aktorką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ula Chincz z własnym programem w TVN Style. Poprowadzi ,,Gwiazdy prywatnie"
Jesienią TVN Style wprowadzi na antenę nowy program „Gwiazdy prywatnie”, w którym dziennikarka Ula Chincz odwiedzi osoby publiczne w ich domach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP wybrała artystów do opolskich Debiutów i Premier. Zagrają m.in. Cerekwicka, Trojanowska, Zakopower i Pectus
W piątek 15 września br. podczas 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu zorganizowany zostanie koncert Debiutów, w którym wystąpią m.in. Arek Kłusowski, Agnieszka Twardowska i Aneta Nayan. Kolejnego dnia premierowe piosenki na opolskiej scenie zagrają m.in. Katarzyna Cerekwicka, Izabela Trojanowska, Zakopower i Pectus.
więcej
|
Katarzyna Kołeczek nową prowadzącą, a Michał Bryś nowym jurorem w ,,Bake Off - Ale ciacho! 3"
W poniedziałek, 11 września 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję trzeciego sezonu „Bake Off - Ale ciacho!. Do grona prowadzących dołączy Katarzyna Kołeczek, która w tej roli zastąpi Dorotę Czaję. Zmiany nastąpią również w jury - Michał Bryś zastąpi Małgorzatę Molską.
więcej
|
Iga Mackiewicz szefem muzycznym w 4Fun Media, odchodzi Hubert Augustyniak
Od września br. Iga Mackiewicz dołączy do Grupy 4Fun Media i obejmie stanowisko dyrektora muzycznego. Zastąpi Huberta Augustyniaka, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Olympic Channel w Polsce. Discovery chce krzewić olimpijskie idee wśród młodzieży
Discovery Communications i Olympic Channel nawiązały współpracę, w ramach której w internecie i na kanałach Eurosportu pojawiać się będą treści związane z ruchem olimpijskim. Ma to zwiększyć zainteresowanie tą tematyką u młodzieży. Umowa obejmuje 50 europejskich państw; kanał Olympic Channel zadebiutuje też w Polsce.
więcej
|
,,Wataha 2" od 15 października w HBO i HBO GO. Fabuła 4 lata po pierwszej serii (trailer)
W niedzielę, 15 października br. HBO Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Wataha”. W ekipie pojawiły się nowe twarze m.in: Andrzej Konopka, Matylda Damięcka, Helena Norowicz, Piotr Żurawski i Grzegorz Damięcki.
więcej
|
TVP Seriale bezkonkurencyjnym kanałem filmowo-serialowym w I półroczu 2017
Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.
więcej
|
Scripps Networks Interactive odrzucił ofertę Viacomu, negocjuje tylko z Discovery
Koncern Scripps Networks Interactive zdecydował o prowadzeniu rozmów na wyłączność o fuzji z Discovery Communications. Tym samym odrzucił ofertę Viacom Media Networks szacowaną na 10,6 mld dolarów.
więcej
|
BBC Three transmituje e-sportowy turniej Gfinity Elite Series
Serwis BBC Three rozpoczął nadawanie online relacji z turnieju Gfinity Elite Series z pulą nagród w wysokości 225 tysięcy funtów. Transmisje prowadzone w weekendy mają wykazać czy dla BBC segment e-sportu może okazać się atrakcyjny.
więcej
|
Philip Hampton: pracownice BBC robiły niewiele, by zniwelować różnice wynagrodzeń w swojej firmie
W Wielkiej Brytanii rząd powołał specjalną komisję, która bada sytuację kobiet w największych brytyjskich firmach, po tym jak w BBC ujawniono nierówności płac względem płci. Współprzewodniczący komisji Philip Hampton zasugerował, że w wypadku BBC to pracownice są winne swojej sytuacji.
więcej
|
Operator Polsat News napadnięty w Puszczy Białowieskiej, skradziono karty pamięci i baterie z kamery
W sobotę ekipa Polsat News została napadnięta przez nieznanych sprawców, kiedy realizowała materiał w Puszczy Białowieskiej. Operatorowi Wojciech Zdanowicz zabrano karty pamięci i baterie z kamery.
więcej
|
Donald Trump i jego rodzina bohaterami kreskówki
Telewizja Showtime przygotowuje satyryczną kreskówkę, której bohaterem będzie Donald Trump.
więcej
|
Gfinity Elite Series w Eleven Sports Network
Eleven Sports Network podpisał umowę z organizatorem turniejów e-sportowych Gfinity, dzięki której nadawca zaczął transmitować rozgrywki cyklu Elite Series na wszystkich rynkach, na których jest obecny.
więcej
|
|
|
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. ,,Problem sieciowych domów mediowych"
Ministerstwo Finansów zaproponowało nowelizację ustawy o podatku dochodowym CIT ograniczającą możliwość klasyfikowania jako koszty uzyskania przychodów wydatków na zewnętrzne usługi niematerialne niemające bezpośredniego wpływu na zysk. Do tej kategorii mogą zostać zaliczone wydatki reklamowe. - Można zakładać, że problem przeniesie się ze strony naszych klientów głównie na sieciowe domy mediowe działające jako grupy w Polsce i korzystające z podwykonawstwa zagranicznych firm powiązanych - komentuje Małgorzata Węgierek, szefowa Havas Media Group.
więcej
|
Reklamy w dziennikach: tylko ,,DGP", ,,Głos Wielkopolski" i ,,Dziennik Polski" na plusie, mocno w dół ,,Rzeczpospolita" i ,,Super Express" (TOP10)
W pierwszej połowie br. trzy z dziesięciu dzienników o najwyższych wpływach z reklam miały przychody większe niż rok wcześniej. Były to „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski”.
więcej
|
Wojciechowska, Wellman i Błaszczykowski najatrakcyjniejszymi reklamowo gwiazdami, Lewandowski dopiero 12. (TOP25)
Najcenniejszymi polskimi gwiazdami dla reklamodawców są Martyna Wojciechowska, Dorota Wellman i Kuba Błaszczykowski, natomiast Robert Lewandowski znalazł się poza pierwszą dziesiątką, wyprzedził go m.in. Marcin Gortat - wynika z badania MediaComu dla „Forbesa”.
więcej
|
Doradca Andrzeja Dudy: prolewicowy Google wspierał fundację zaangażowaną w manifestacje ws. sądów. Google: to usługa dla wszystkich NGOsów
Andrzej Zybertowicz, doradca prezydenta Andrzeja Dudy, zwrócił uwagę, że wspierająca ostatnie protesty przeciw reformie sądownictwa Fundacja Otwarty Dialog uzyskała darmowe usługi od Google. - Ta sprawa musi być poddana bardzo pogłębionej analizie, czy na przykład dane osobowe naszych rodaków nie były wykorzystywane i przekazywane tej fundacji w celu bardziej precyzyjnego targetowania, czyli celowania z przekazami do tych środowisk, które są podatne na mobilizację pod kątem pewnych haseł politycznych - stwierdził. Marta Poślad z Google szybko wyjaśniła, że z darmowych usług koncernu mogą korzystać wszystkie organizacje pozarządowe.
więcej
|
Apel biskupa o zakaz reklamy alkoholu. ,,Media narodowe powinny zachęcać do życia w trzeźwości"
Biskup Tadeusz Bronakowski, przewodniczący Zespołu Konferencji Episkopatu Polski ds. Apostolstwa Trzeźwości, zaapelował o wprowadzenie całkowitego zakazu reklamy alkoholu. - Konieczne jest podjęcie przez narodowe media - telewizję i radio - poważnych i cyklicznych programów, które będą zachęcały do życia w trzeźwości, dostarczą rzetelnej wiedzy o przyczynach i skutkach sięgania po alkohol przez nieletnich i nadużywania alkoholu przez dorosłych - stwierdził bp Bronakowski w liście odczytanym w niedzielę we wszystkich kościołach w Polsce.
więcej
|
Biedronka generuje 30 proc. sprzedaży z promocji
Sieć sklepów Biedronka (Jerónimo Martins) około 30 proc. zysków ze sprzedaży generuje z akcji promocyjnych. - Promocje są podstawowym narzędziem zwiększania przychodów - komentuje Ana Luísa Virgínia, szefowa biura zarządu Jerónimo Martins.
więcej
|
Żarty dziennikarzy w plażowych eventów Platformy Obywatelskiej. ,,Absurdalny, infantylny pomysł"
Platforma Obywatelska zaczęła cykl spotkań w kurortach nadmorskich pod hasłem „Wakacje z Europą”. Pierwszy event odbył się w sobotę na plaży w Rowach. Niektórzy dziennikarze skrytykowali tę akcję jako mało poważną.
więcej
|
Totalizator Sportowy zapłaci 6-7 mln zł za sponsorowanie przez Lotto piłkarskiej Ekstraklasy
Wartość rocznej umowy na sponsorowanie przez markę Lotto piłkarskiej Ekstraklasy wynosi 6,15 mln zł brutto, plus ewentualne 1,23 mln zł premii - ujawnił serwis Weszło.com. Po tym jak Ekstraklasa SA podjęła kroki prawne wobec serwisu, ten wykpił wartość umowy sponsorskiej jako niską.
więcej
|
Spark Foundry przejmuje obsługę Ergo Hestii od Caratu
Dom mediowy Spark Foundry (poprzednio Mediavest), należący do Publicis Media zajmie się obsługą mediową firmy ubezpieczeniowej Grupa Ergo Hestia. Wcześniej marketer był klientem Carat Polska.
więcej
|
H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę reklamową eSky
Agencja H2O Creative rozpoczęła strategiczna i digitalową obsługę eSky, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów.
więcej
|
Bakoma Twist w kampanii z influencerami ,,Sięgaj po więcej! #twistyourself!"
Ruszyła nowa kampania marki jogurtów pitnych Bakoma Twist „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”. Za jej realizację odpowiedzialne są agencje Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB. Kampania potrwa do końca wakacji.
więcej
|
Izabela Winsztal: z Zott Polska do AmRestu, odpowiada za Blue Frog
Izabela Winsztal, która ostatnio pracowała w dziale marketingu firmy Zott Polska rozpoczęła pracę w firmie AmRest, do której należą takie marki, jak KFC czy Pizza Hut - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon rozpoczął globalny przetarg mediowy
Amazon rozpoczął przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet marketera szacowany jest na miliard dolarów. Klienta bronią Initiative i MEC.
więcej
|
Michał Dolny deputy sales&marketing directorem w Dom Development
Michał Dolny, ostatnio dyrektor marketingu w Multimedia Polska zajmuje od lipca br. stanowisko deputy sales&marketing directora w Dom Development - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piękno oceanu w nowej reklamie Asus Transformer 3 Pro
Najnowsza reklama modelu Asusa Transformer 3 Pro podkreśla piękno i majestat oceanu. Bohaterką kampanii jest kolumbijska mistrzyni freedivingu Sofía Gómez Uribe. Spot przygotowała agencja Amsterdam Worldwide.
więcej
|
,,A Ty na jaką okazję potrzebujesz garnitur?" w kampanii Kruk's different (wideo)
W połowie lipca wystartowała kampania marki odzieżowej premium Kruk’s different. Jej hasło przewodnie brzmi „A Ty na jaką okazję potrzebujesz garnitur?”.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Gucci, Honda, Under Armour (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najlepszych reklam znalazły się trzy produkcje zagraniczne. Są to spoty promujące luksusową markę odzieżową Gucci, samochody Honda i odzież sportową Under Armour.
więcej
|
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Czy lepiej z punktu widzenia marketera współpracować z dużymi, uznanymi postaciami z blogosfery, czy raczej z większą liczbą małych blogerów - analizuje Anna-Maria Frejtag z Reach a Blogger.
więcej
|
Anna Juchimiuk: z nc+ do Payback Polska
Anna Juchimiuk zaczęła pracę jako szefowa zespołu ds. produktu i omnikanałowości w Payback Polska. Poporzednio była związana z ITI Neovision (właściciela platformy nc+), a wcześniej z Samsung Electronics Polska i Wirtualną Polską.
więcej
|
Aleksandra Ziemba młodszym producentem w Sputnik Studio
Aleksandra Ziemba awansowała w domu produkcyjnym Sputnik Studio na stanowisko młodszego producenta. Z firmą związana jest od 2 lat.
więcej
|
LiquidThread obsłuży w social media firmę Trefl
Agencja LiquidThread wygrała przetarg na obsługę kanałów social media producenta gier i puzzli Trefl.
więcej
|
TaoTao reklamuje się antenach RMF FM i RMF Maxxx
W RMF FM i RMF Maxxx ruszyła kampania reklamowa makaronów i sosów TaoTao. Przy jej realizacji marka współpracuje z domem mediowym Codemedia.
więcej
|
|
|
Reklamy w dziennikach: tylko ,,DGP", ,,Głos Wielkopolski" i ,,Dziennik Polski" na plusie, mocno w dół ,,Rzeczpospolita" i ,,Super Express" (TOP10)
W pierwszej połowie br. trzy z dziesięciu dzienników o najwyższych wpływach z reklam miały przychody większe niż rok wcześniej. Były to „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski”.
więcej
|
Radio ZET najczęściej cytowane, Wirtualnemedia.pl w top 5 portali
W czerwcu br. najczęściej cytowanym polskim medium było Radio ZET. Wśród serwisów internetowych liderem była Wirtualna Polska, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
,,W Sieci" znów jako ,,Sieci" wskutek sporu sądowego z Gremi Media
Tygodnik „W Sieci” (Fratria) ponownie będzie ukazywał się ze skróconą nazwą „Sieci”. Wynika to z wydanego przed miesiącem wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie w procesie wytoczonym wydawcy przez Gremi Media.
więcej
|
SKW po publikacjach ,,Gazety Finansowej" kieruje sprawę do prokuratury
W wydanym oświadczeniu Służba Kontrwywiadu Wojskowego odniosła się do artykułu „Gazety Finansowej” pt. „Taśmy SKW”, zapewniając, że „działa zgodnie z prawem”. Tygodnik opisał m.in. werbowanie jej dziennikarza i spotkania z oficerem SKW. Służba kieruje sprawę do prokuratury.
więcej
|
Eksperymentalna aplikacja Otherworld poprzez beacony dostarczy lokalne newsy i informacje na smartfony
Aplikacja o nazwie Otherworld stworzona przez startup Like No Other wykorzystuje czujniki beacon do dostarczania użytkownikom smartfonów newsów, użytecznych informacji oraz dyskretnych powiadomień push które mogą im się przydać w konkretnej lokalizacji. Na razie trwają próby Otherworld na ulicach Manchesteru.
więcej
|
Ks. Adam Boniecki nie ma już zakazu wypowiadania się w mediach poza ,,Tygodnikiem Powszechnym"
Ksiądz Adam Boniecki, redaktor senior „Tygodnika Powszechnego”, poinformował, że cofnięto nałożony na niego zakaz wypowiadania się w innych mediach niż „TP”. Zakaz obowiązywał od listopada 2011 roku.
więcej
|
Pisma yellow to najchętniej kupowane tygodniki w Polsce
W czołowej dziesiątce najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień”. Top 46 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
DM BOŚ i mBank podniosły wycenę akcji Agory, prognozują wzrost zysku firmy
Domy maklerskie Banku Ochrony Środowiska i mBanku podwyższyły docelową cenę akcji Agory. Pierwszy wycenia walory spółki poniżej ich bieżącej wartości, a drugi - znacznie powyżej.
więcej
|
|
|
Nowe przepisy o transporcie drogowym mogą uderzyć w Ubera i inne aplikacje. ,,Zmiany w dobrym kierunku, problem w egzekwowaniu prawa" (opinie)
Ministerstwo Transportu i Budownictwa przygotowało zmianę ustawy o transporcie drogowym. Niektóre przepisy mają regulować funkcjonowanie na polskim rynku pośredników w usługach przewozowych przewidując konieczność posiadania licencji przez aplikacje mobilne i możliwość ich blokowania. Uber ostrożnie podchodzi do projektu i obiecuje współpracę przy jego wprowadzaniu, a szefowie mytaxi i iTaxi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl doceniają niektóre planowane zmiany, choć podkreślają konieczność dalszych dyskusji nad proponowanymi przepisami.
więcej
|
Facebook blokuje ponad 300 prawicowych stron po zgłoszeniach Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych
W weekend Facebook zablokował funkcjonowanie pomiędzy 300 a 350 stron należących do organizacji i użytkowników publikujących treści o charakterze rasistowskim, homofobicznym i islamofobicznym. To reakcja na zgłoszenia Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych dotycząca ponad 2 tysięcy stron o zabarwieniu prawicowym.
więcej
|
Publicysta Forum Żydów Polskich o tweetach Magdaleny Ogórek nt. ojca Marka Borowskiego: paskudny donos za pochodzenie
Paweł Jędrzejewski, redaktor Forum Żydów Polskich, skrytykował wpisy twitterowe Magdaleny Ogórek na temat ojca Marka Borowskiego. - Prosty mechanizm: ujawnienie prawdziwego lub rzekomego pochodzenia żydowskiego jest wciąż dla części społeczeństwa równoznaczne z dyskredytowaniem politycznego przeciwnika. Magdalena Ogórek ten mechanizm stosuje - ocenił.
więcej
|
Poseł PiS przygotowuje prawo karzące za fake newsy. Może trafić do Sejmu już jesienią
- Ustawę o karaniu za rozpowszechnianie fake newsów należy wprowadzić jak najszybciej, gdyż PO wykorzystuje zmyślone informacje jako broń przeciwko rządowi - uważa poseł Dominik Tarczyński z Prawa i Sprawiedliwości. Parlamentarzysta, przygotowujący właśnie taką ustawę, rozmawiał na jej temat na falach Radia Maryja.
więcej
|
Radio ZET najczęściej cytowane, Wirtualnemedia.pl w top 5 portali
W czerwcu br. najczęściej cytowanym polskim medium było Radio ZET. Wśród serwisów internetowych liderem była Wirtualna Polska, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
Maria Zawała nową szefową zespołu i zastępcą redaktora naczelnego Silesion.pl
Maria Zawała dołączyła do ścisłego kierownictwa założonego przez Kamila Durczoka regionalnego serwisu Silesion.pl. Ma pełnić funkcję szefowej zespołu oraz zastępcy redaktora naczelnego ds. programowych. Kamil Durczok nie przestaje kierować serwisem, a jego pierwszym zastępcą będzie nadal Julia Oleś.
więcej
|
Po wprowadzeniu subskrypcji Facebook pozwoli użytkownikom na darmowy dostęp do 10 materiałów miesięcznie
Według nieoficjalnych informacji Facebook wprowadzając opcję pozwalającą na zamawianie płatnego dostępu do treści oferowanych przez wydawców udostępni za darmo 10 artykułów miesięcznie z każdego z tytułów. Serwis zapowiada, że nie będzie wymagał od wydawców opłat z tytułu obsługi paywalli ani korzystał z informacji koniecznych do zakupu subskrypcji.
więcej
|
Ministerstwo Finansów chce, by dostawcy internetu blokowali podejrzane domeny w drodze decyzji administracyjnej. Konfederacja Lewiatan: dotkliwe skutki dla rynku usług elektronicznych
Ministerstwo Finansów pracuje nad nowelizacją ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym. Zakłada ona m.in. nałożenie na dostawców usług internetu obowiązku blokady domen internetowych z nowo utworzonego Rejestru Finansowego, jeśli zajdzie wobec nich podejrzenie naruszenia prawa. Organem podejmującym decyzję o naruszeniu będzie Komisja Nadzoru Finansowego. Konfederacja Lewiatan alarmuje - jeśli ustawa wejdzie w życie, jej skutki będą dotkliwe dla całego rynku usług elektronicznych.
więcej
|
Magdalena Ogórek krytykowana za tweety o stalinowskiej przeszłości ojca Marka Borowskiego. ,,Pytania o KPP to nie antysemityzm"
Publicystka Magdalena Ogórek na Twitterze wytknęła senatorowi Markowi Borowskiemu, że jego ojciec był działaczem komunistycznym i zmienił nazwisko z Berman na Borowski. Niektórzy komentujący zarzucili jej antysemityzm. - W minionych latach nauczono Polaków, że wszelkie pytania o przeszłość związaną z KPP natychmiast niosły za sobą oskarżenia o antysemityzm. Nie zamierzam ulegać tego typu presji - komentuje Magdalena Ogórek dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Branża PR rośnie finansowo, ale może mieć problem z transparentnością (opinie)
Wyniki piątego rankingu fee income ZFPR pokazują, że to był finansowo dobry rok dla branży public relations. Niepokoi, że coraz mniej agencji bierze w nim udział, przez co ranking nie odzwierciedla sytuacji całego rynku - komentują dla portalu Wirtualnemedia.pl Anna Hahn-Leśniewska, Iwona Michalczyk, Alicja Wysocka-Świtała, Norbert Ofmański, Ryszard Solski i Sebastian Stępak.
więcej
|
Najmłodsi wyborcy po protestach odwracają się od PiS? ,,Rządzącym brakuje narracji dla młodych"
Partia rządząca po fali ostatnich protestów w obronie sądownictwa, straciła część poparcia młodszych wyborców. Obnażyło to problem komunikacyjny Prawa i Sprawiedliwości - brak narracji skierowanej do grupy wyborców 18-24, do których nie trafiają przekazy o „walce z układem” ani obietnice socjalne - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kate i William wizerunkową lokomotywą brytyjskiej monarchii. ,,Sprawnie łączą tradycję z nowoczesnością"
Księżna Kate i książę William mocno pracują na poprawę wizerunku całej rodziny królewskiej. Po latach skandali, to właśnie ta para odbudowuje zaufanie do monarchii i nadaje jej przyjazny, bliski przeciętnym obywatelom wymiar - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl eksperci ds. wizerunku na arenie międzynarodowej.
więcej
|
|
|