|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRIT na ,,paski" w TVP Info. ,,Stronnicze, nierzetelne, wprowadzają w błąd"
W lipcu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji złożono kilka skarg na komunikaty na „pasku” w TVP Info dotyczące debaty sejmowej nad wotum nieufności wobec Mariusza Błaszczaka oraz manifestacji przeciw reformie sądownictwa. Zdaniem skarżących były one stronnicze i nierzetelne.
więcej
|
Polo TV znokautowało konkurencję wśród kanałów muzycznych w I półroczu, TO!TV zyskało najwięcej
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszym półroczu 2017 roku było Polo TV. Największy wzrost udziału zanotowało TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Kultura koproducentem filmu ,,Książę i dybuk"
TVP Kultura jest jednym z koproducentów filmu dokumentalnego pt. „Książę i dybuk”, opowiadającego o Michale Waszyńskim. Premiera obrazu odbędzie się na tegorocznym festiwalu filmowym w Wenecji.
więcej
|
"Chernobyl" - HBO i Sky wspólnie kręcą serial o Czarnobylu
Stacja HBO wspólnie z telewizją Sky szykuje pięcioodcinkowy miniserial o katastrofie elektrowni jądrowej w Czarnobylu.
więcej
|
TVP Info pokazywała wywiad z Jarosławem Kaczyńskim w TV Trwam
W czwartek po południu TVP Info transmitowała obszerne fragmenty wywiadu z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim w „Rozmowach niedokończonych” w Telewizji Trwam.
więcej
|
Viacom daje 10,6 mld dolarów za Scripps Networks Interactive
Viacom Media Networks jest gotowy zapłacić 10,6 mld dolarów w gotówce za koncern Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN - podała agencja Reuters. Rozmowy dotyczące kupna SNI prowadzi również Discovery Communications.
więcej
|
TVP Kultura wybierze ,,Najgorętszą Książkę Lata"
Wystartował wakacyjny plebiscyt „Najgorętsza Książka Lata”, w którym widzowie TVP Kultura wybiorą najlepszą pozycję literacką.
więcej
|
,,Złoto Gujany" w Canal+ Seriale
W piątek, 22 sierpnia 2017 roku Canal+ Seriale rozpocznie emisję nowego serialu „Złoto Gujany”.
więcej
|
|
|
Spoty konkurentów obok siebie w jednym bloku reklamowym to przypadek, a nie zamierzone działania (opinie)
Gdy w bloku reklamowym w telewizji emitowane są jedna po drugiej spoty konkurujących ze sobą marek, to jest to skutkiem dużego zatłoczenia tych bloków. Reklamodawcom chcieliby wyłączności, ale nie opłaca im się za to dopłacać, a stacje nie są w stanie zagwarantować, że przy obecnym obłożeniu breaków reklama konkurencji w danym bloku się nie pojawi - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line inwestują w agencję Directors, Radek Miklaszewski jako CEO
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, właściciele firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, kupili pakiet udziałów agencji reklamowej Directors. Funkcję CEO w Directors obejmie Radek Miklaszewski, od roku związany z Jet Line.
więcej
|
forBET sponsorem głównym sponsorem Śląska Wrocław
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie głównym sponsorem klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
AMS, Stroer Media, Synergic i Warexpo będą pracować dla Teatru Muzycznego Roma
Teatr Muzyczny Roma w zakończonym przetargu wybrał do współpracy przy swoich kampaniach reklamowych cztery firmy: AMS SA, Stroer Polska, Synergic i Warexpo. Będą pracować dla niego do końca 2018 roku.
więcej
|
Cristiano Ronaldo tworzy agencję 7egend
Piłkarz Cristiano Ronaldo wykupił większościowy pakiet udziałów w portugalskiej agencji Thing Pink, by uruchomić cyfrowy projekt pod nazwą 7egend.
więcej
|
Chapter1 będzie reklamować kosmetyki Black Lashes
Agencja Chapter1 wygrała przetarg na obsługę reklamową kosmetyków do makijażu Black Lashes (produkowanych przez Cosmo Group).
więcej
|
Formacja Chatelet w kampanii Wonga ,,Moda na Zero"
Rusza kampania reklamowa firmy pożyczkowej Wonga pod hasłem „Moda na Zero”. W rolach głównych występują członkowie kabaretu Formacja Chatelet. Za kampanię odpowiada agencja Unlimited.
więcej
|
Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media
Sieć Mediacom wygrała przetarg szwajcarskiej firmy Richemont, która jest właścicielem takich luksusowych marek, jak Cartier, Piaget i Montblanc. Zajmie się ich globalną obsługą mediową. Klienta przejęła od Publicis Media.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy będzie promowało Redcoon
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową w sieci sklepu internetowego Redcoon.
więcej
|
|
|
Jarosław Kaczyński: będzie dekoncentracja mediów. ,,Pewnych granic przekroczyć nie będą umieli"
- W krótkim czasie sprawa sądów zostanie załatwiona; to oznacza, że kolejne najważniejsze sprawy, które mamy jeszcze do załatwienia, jak dekoncentracja mediów, też będą załatwione, choć będzie wielki opór - powiedział w czwartek prezes PiS Jarosław Kaczyński. - Sukces ofensywy rządowej zależeć będzie od oporu wydawców - komentuje Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onet.pl.
więcej
|
Tomasz Lis pozwie Marka Jakubiaka za nazwanie go kłamcą. ,,Przedziwna maniera"
Redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” Tomasz Lis zapowiedział, że pozwie Marka Jakubiaka za nazwanie go kłamcą. - W ten sposób kłamstwo można zarzucić każdemu redaktorowi naczelnemu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Lis. Poseł Kukiz'15 odpowiada, że nie boi się procesu, a słów o kłamcy nie cofnie.
więcej
|
,,Twój Styl" przed ,,Vivą" liderem reklamowym magazynów, ,,Pani" i ,,Życie na gorąco" najmocniej w górę (TOP10)
Wydatki na reklamę w magazynach w I połowie br. wzrosły w skali roku o 3,1 proc. Kilkukrotnie większą dynamikę miały w tym okresie „Viva”, „Pani” i „Życie na gorąco”. Mniej zarobiły natomiast „Wprost”, „Party” i „Claudia”.
więcej
|
Duży spadek czytelnictwa ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej". ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Super Express"
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w okresie od grudnia ub.r. do maja br. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" zwiększa przewagę nad konkurencją (dane tygodników yellow)
W maju br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow pochwalić się mogło będące liderem zestawienia „Życie na Gorąco”. Z kolei na czele spadków znalazło się „Na Żywo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
The New York Times Company idzie w górę w segmencie cyfrowym, ponad 2 miliony internetowych subskrypcji
Wydawca dziennika „The New York Times” w II kwartale 2017 roku zanotował zysk operacyjny w wysokości 27,7 miliona dolarów, zaś przychody spółki wzrosły o ponad 9 procent rok do roku. Liczba subskrybentów internetowego serwisu gazety wzrosła w raportowanym kwartale o 114 tys. przekraczając granicę 2,3 miliona.
więcej
|
,,Gru, Dru i Minionki" - nowy magazyn Wydawnictwa Egmont
Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek nowe pismo dla dzieci - „Gru, Dru i Minionki”.
więcej
|
Rafał Lesiecki: z PAP do Defence24.pl
Rafał Lesiecki, dziennikarz do niedawna związany z Polską Agencją Prasową, przechodzi do portalu Defence24.pl (Grupa Defence24).
więcej
|
Sierpniowe ,,Charaktery" z książką ,,Kłótnia na zgodę"
W piątek 28 lipca ukaże się sierpniowe wydanie magazynu psychologicznego „Charaktery” (Wydawnictwo Charaktery) z książką „Kłótnia na zgodę”, dołączona do części nakładu.
więcej
|
|
|
Grupa Wirtualna Polska zamyka Wrzutę, serwis zniknie z końcem sierpnia
Z końcem sierpnia br. z sieci zniknie serwisu Wrzuta.pl (Grupa Wirtualna Polska), w którym użytkownicy mogli zamieszczać treści wideo, muzykę i grafiki. - Podjęliśmy decyzję o zakończeniu działalności naszego serwisu z powodów biznesowych - uzasadnia wydawca.
więcej
|
Twitter na minusie w II kw., w dół przychód, liczba użytkowników stoi w miejscu
116 milionów dolarów straty i 574 miliony dolarów przychodu zanotował Twitter w II kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników mikrobloga sięgnęła 328 milionów.
więcej
|
Z wyceną na poziomie 500 miliardów dolarów Facebook i Amazon w ekskluzywnym klubie najcenniejszych firm na świecie
Po opublikowaniu ostatnich dobrych wyników finansowych przez Amazona i Facebooka rynkowa wycena każdej z tych firm po raz pierwszy przekroczyła kwotę 500 miliardów dolarów. To oznacza że koncerny zarządzane przez Jeffa Bezosa i Marka Zuckerberga znalazły się w pierwszej piątce najcenniejszych firm na świecie dołączając do Apple, Alphabetu oraz Microsoftu.
więcej
|
Trolling is an art, czyli youtuber Kruszwil evangelistą życia na bogato
Kruszwil ma własny kanał na YouTube i nieco ponad 20 tysięcy subskrypcji (liczba systematycznie rośnie). Pokazuje na nim, jak poderwać dziewczynę na drogi zegarek, jeździć autem i pić whisky. Chłopak ma...16 lat.
więcej
|
Julia Tryzno: z Grupy Onet do Plotek.pl. Będzie odpowiadała za treści wideo
Julia Tryzno dołączyła do zespołu serwisu Plotek.pl (Grupa Gazeta.pl), gdzie będzie odpowiadać za dobór i tworzenie treści wideo. Ostatnio pracowała w Grupie Onet.
więcej
|
|
|
Influencer obywatelsko zaangażowany - czyli niewygodny dla reklamodawców? (opinie)
W protestach w obronie sądownictwa, licznie brały udział osoby znane publiczne, w tym aktorzy i twórcy internetowi. Czy tego typu zaangażowanie przynosi im wizerunkowe straty czy korzyści? Czy nie zniechęca to reklamodawców do podjęcia z nimi współpracy? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Karolina Korwin-Piotrowska, Filip Mecner i Dariusz Hojsan-Zieliński.
więcej
|
|
|