|
|
|
|
|
|
|
Scripps Networks Interactive chcą kupić Discovery i Viacom. Eksperci: nadawcy tv zbroją się, by walczyć o internautów
Oprócz Discovery Communications ofertę przejęcie koncernu Scripps Networks Interactive (właściciela m.in. Grupy TVN) złożył Viacom Media Networks. Nadawcy telewizyjni chcą się łączyć, żeby mieć silniejszą pozycję w negocjacjach z operatorami, pozyskiwaniu budżetów reklamowych i walce z serwisami VoD - komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Piotr Borusiewicz, Marek Sowa i Piotr Bieńko.
więcej
|
,,Korona królów" Ilony Łepkowskiej w TVP1. Emisja od listopada
Nowy serial historyczny Telewizji Polskiej „Korona królów”, powstający pod opieką literacką Ilony Łepkowskiej, trafi na antenę Jedynki w listopadzie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Czy jesteś taki mądry jak ja?" pierwszą lokalną produkcją Da Vinci Learning w Polsce
Kanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotowuje nowy program „Czy jesteś taki mądry jak ja?”. Jest to pierwsza lokalna produkcja tego nadawcy dedykowana specjalnie na polski rynek.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Europejskich zaniepokojone naciskami polskich władz na dziennikarzy, broni Doroty Bawołek
Francuski oddział Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich wyraził zaniepokojenie z powodu pogorszenia warunków pracy polskich dziennikarzy. Organizacja podkreśliła, że skrytykowane m.in. w Telewizji Polskiej zachowanie dziennikarki Polsatu Doroty Bawołek na konferencji prasowej z rzecznikiem Komisji Europejskiej było w pełni profesjonalne.
więcej
|
605 tys. widzów ,,Minęła 20-ta". TVP Info liderem stacji informacyjnych
W okresie od 1 września ub.r. do 16 lipca br. magazyn „Minęła 20-ta” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł.
więcej
|
Chris Evans i Gary Lineker najlepiej zarabiającymi gwiazdami BBC
Według raportu opublikowanego przez BBC na szczycie listy płac w 2016 roku znaleźli się prezenterzy Chris Evans, Gary Lineker oraz Graham Norton. Gwiazdy zarobiły o wiele więcej niż szef BBC Tony Hall, kontrowersje budzi różnica w pensjach otrzymywanych przez mężczyzn i kobiety zatrudnionych w stacji.
więcej
|
,,Disco pod gwiazdami" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na sierpień
Polsat zaprezentował cennik reklam w sierpniu. Najwięcej marketerzy zapłacą za spoty przy emisji show „Disco pod gwiazdami” oraz meczach polskich siatkarzy podczas mistrzostw Europy.
więcej
|
NBC News wystaruje ze ,,Stay Tuned", programem newsowym na Snapchacie
Comcast, właściciel NBC News zapowiedział, że znana amerykańska stacja newsowa będzie nadawała specjalny program na platformie Snapchat. Serwis z bieżącymi informacjami ma się pojawiać w aplikacji 2 razy dziennie, będzie nad nim pracować ponad 30 osób.
więcej
|
Discovery Communications i Scripps Networks Interactive rozmawiają o fuzji
Koncerny telewizyjne Discovery Communications (właściciel m.in. stacji Discovery i Eurosportu) oraz Scripps Networks Interactive (właściciel m.in. Grupy TVN) prowadzą rozmowy dotyczące fuzji - podał „The Wall Street Journal”.
więcej
|
Zmarł dziennikarz TVP Kraków Wojciech Mróz
W wieku 60 lat zmarł Wojciech Mróz, wieloletni dziennikarz TVP Kraków, związany również z „Tygodnikiem Podhalańskim”.
więcej
|
,,Valkyrien. Klinika przetrwania" w Ale Kino+
W niedzielę, 6 sierpnia 2017 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję norweskiego serialu sensacyjnego „Valkyrien. Klinika przetrwania”.
więcej
|
Eleven Extra HD i Polsat Music HD w ofercie Multimedia Polska
Operator Multimedia Polska włączył do swojej oferty dwa nowe kanały w wysokiej jakości: Eleven Extra HD i Polsat Music HD.
więcej
|
|
|
Brytyjczycy idą na wojnę z reklamami opartymi o płciowe stereotypy
Brytyjski Urząd ds. Standaryzacji Reklamy zadeklarował walkę z reklamami, które opierają się na stereotypach w postrzeganiu płci. To wynik coraz częstszych skarg konsumentów, dotkniętych zwłaszcza sposobem pokazywania kobiet.
więcej
|
,,Disco pod gwiazdami" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na sierpień
Polsat zaprezentował cennik reklam w sierpniu. Najwięcej marketerzy zapłacą za spoty przy emisji show „Disco pod gwiazdami” oraz meczach polskich siatkarzy podczas mistrzostw Europy.
więcej
|
Piotr Piętka: fuzja Scripps Networks i Discovery umocniłaby pozycję Grupy TVN
- Na polskim rynku Scripps Networks i Discovery Communications od kilku lat blisko współpracują, a kanały które posiada Discovery sprzedawane są brokersko przez TVN pod parasolem Premium TV. Dzięki temu zabiegowi Discovery zwiększyło swoje przychody, a cała Grupa TVN stała się silniejszym graczem na rynku telewizyjnym - analizuje Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
więcej
|
McDonald's chce ograniczyć liczbę agencji reklamowych w USA
McDonald's prowadzi w Stanach Zjednoczonych przegląd rynku agencji reklamowych. Celem tego procesu jest zredukowanie liczby pracujących lokalnie w zakresie reklamy dla tej sieci fast food firm z ok. 60 do maksymalnie 10.
więcej
|
"Gotuj z prawdziwym Włochem" - włoskie przepisy promują sery Galbani (wideo)
W internecie ruszyła nowa kampania marki włoskich serów Galbani (Lactalis). Akcję prowadzoną pod hasłem "Gotuj z prawdziwym Włochem" przygotowały firmy LiquidThread, Zenith, Perfomics i Foszer Sawicki.
więcej
|
Skyn w kampanii dla millenialsów szuka ,,najbardziej intymnych miejsc na świecie"
Ruszyła globalna kampania marki prezerwatyw Skyn. Za polską aktywację kampanii odpowiada agencja buzz.
więcej
|
"Taste Your Route" w kampanii Cocio
Ruszyła wizerunkowa kampania marki napojów Cocio (Arla Foods Polska), obejmująca działania w social media, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy. Akcję, prowadzoną pod hasłem "Taste Your Route", realizuje agencja 4Frame.
więcej
|
Platige Image odstąpił od umowy z Imaginew, planuje kontynuację prac nad filmem "Fatima"
Fatima Film, spółka zależna Platige Image, podjęła decyzję o skorzystaniu z umownego prawa odstąpienia od umowy z Imaginew Internacional Unipessoal Lda z Portugalii (Imaginew) z powodu opóźnień w płatnościach, podał Platige Image. Fatima Film planuje kontynuować produkcję filmu "Fatima" i poszukiwać źródeł jego finansowania.
więcej
|
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na kadłubie samolotu Lufthansy
Wizerunek Roberta Lewandowskiego trafi na kadłub samolotu Airbus Lufthansy, którym podróżują zawodnicy klubu polskiego napastnika FC Bayern Monachium.
więcej
|
Modelka Kamila Szczawińska i gwiazdy fitnessu promują aktywność fizyczną w kampanii Arla Protein
Modelka Kamila Szczawińska, trenerzy fitnessu - Julita Kotecka, Kasia Bigos, Paweł Nerk oraz dietetyk Mateusz Gawełczyk zostali ambasadorami koncernu mleczarskiego Arla Protein.
więcej
|
forBET sponsorem PGE Skry Bełchatów
Firma bukmacherska forBET została oficjalnym sponsorem drużyny siatkarskiej PGE Skra Bełchatów. Umowę zawarto na 2 lata. Szczegółów finansowych nie ujawniono.
więcej
|
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży, ,,Kurier Internetowy" zyskał najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, a na czele spadków uplasowało się „Życie Bytomskie”.
więcej
|
Jarosław Kaczyński w Sejmie o ,,zdradzieckich mordach" i ,,kanaliach". Dziennikarze: błąd wizerunkowy, prezent dla opozycji
Prezes PiS Jarosław Kaczyński we wtorek wieczorem w Sejmie nazwał polityków opozycyjnych „zdradzieckimi mordami” i „kanaliami”. Zdaniem większości komentujących dziennikarzy to zbyt ostre stwierdzenia, które dadzą nową podstawę do dalszego krytykowania Kaczyńskiego przez opozycję.
więcej
|
Odmieniony magazyn ,,Cała Ty!" z dodatkiem z poradami
W środę ukazało się zmienione, sierpniowe wydanie miesięcznika „Cała Ty!” (Wydawnictwo Bauer). Dołożono dodatek z poradami, nie zmieniając ceny.
więcej
|
|
|
Progressive Web App może zagrozić mobilnym aplikacjom, ale nie od razu. ,,Musi okrzepnąć na rynku, nie do wszystkiego się nadaje" (opinie)
Pierwsi wydawcy internetowi sięgnęli po opracowaną przez Google technologię Progressive Web App (PWA), dzięki której mobilne strony zachowują się jak zainstalowane w smartfonie aplikacje. Danny Ryback z agencji Leo Burnett przewiduje, że PWA oznacza początek końca typowych aplikacji, ale nie wszyscy eksperci polskiego rynku mobilnego podzielają w pełni ten pogląd. - PWA może być odpowiedzią na pytanie: aplikacja czy strona internetowa, ale technologia musi najpierw się sprawdzić, i raczej nie będzie przeznaczona do obsługi wszystkich zadań stojących przed dostawcami treści i usług mobilnych - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, Łukasz Makowski, Marcin Malicki, Dawid Wałęga i Artur Zawadzki.
więcej
|
Od października płatne subskrypcje u wydawców na Instant Articles Facebooka
Facebook zapowiedział, że na platformie Instant Articles zostanie wprowadzona opcja pozwalająca na zamawianie płatnego dostępu do treści oferowanych przez wydawców. W ramach darmowej promocji będzie można przejrzeć przynajmniej 10 materiałów.
więcej
|
NBC News wystaruje ze ,,Stay Tuned", programem newsowym na Snapchacie
Comcast, właściciel NBC News zapowiedział, że znana amerykańska stacja newsowa będzie nadawała specjalny program na platformie Snapchat. Serwis z bieżącymi informacjami ma się pojawiać w aplikacji 2 razy dziennie, będzie nad nim pracować ponad 30 osób.
więcej
|
Botnet Siren na Twitterze z 30 mln kliknięć, 90 tys. kont zlikwidowanych
Firma ZeroFOX monitorująca bezpieczeństwo w internecie ujawniła, że na Twitterze doszło do jednego z największych ataków w historii mediów społecznościowych. Botnet Siren wygenerował ponad 8,5 miliona tweetów zachwalających treści erotyczne. W sumie zablokowano z górą 90 tysięcy fałszywych kont stworzonych przez Siren.
więcej
|
Kupowanie pochlebnych opinii to coraz częstsza praktyka w internecie. Firmy mogą zostać za to surowo ukarane
Coraz więcej konsumentów przed zakupem danego produktu szuka o nim opinii w internecie. Tymczasem znaczna część wpisów, które można znaleźć w sieci, jest fałszywa. Astroturf marketing, czyli kupowanie pochlebnych opinii, to coraz większy problem także w Polsce. Prawo pozwala na karanie tych, którzy płacą za pozytywne komentarze. Kara może sięgnąć nawet 10 proc. obrotu z roku poprzedzającego rok wydania decyzji. Eksperci twierdzą jednak, że udowodnienie takiego czynu jest trudne.
więcej
|
Bankowy czatbot KrEdytka obsłuży klientów Credit Agricole
Credit Agricole uruchomił czatbota jako kanał wspomagający sprzedaż kredytów gotówkowych. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw oraz startup Wandlee.
więcej
|
|
|
Emocje górą, maski w dół? ,, Kaczyński przekroczył granicę, ale jego wyborcom się to podoba"
Nie milką echa po wtorkowych wystąpieniach prezydenta Andrzeja Dudy i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Czy wyrażony sprzeciw wobec własnego obozu politycznego wpłynie na wizerunek Andrzeja Dudy? Jak ostre wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego przełożą się na jego postrzeganie i poziom debaty publicznej? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują: dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr Łukasz Przybysz, dr Krystian Dudek, dr hab. Norbert Maliszewski, Eryk Mistewicz i Adam Łaszyn.
więcej
|
Joanna Grądzka: z Ringier Axel Springer Polska do Fundacji Res Publica
Joanna Grądzka dołączyła do zespołu Fundacji Res Publica, obejmując nowo utworzone stanowisko specjalistki ds. public relations. Poprzednio pracowała w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Olga Tabor-Leszko za Damiana Juszczyka rzecznikiem prasowym Wisły Kraków
Olga Tabor-Leszko objęła funkcję rzecznika prasowego klubu piłkarskiego Wisła Kraków i Towarzystwa Sportowego Wisła. Zastąpiła na tym stanowisku Damiana Juszczyka.
więcej
|
Good One PR dla SoftServe
Agencja Good One PR nawiązała współpracę z SoftServe, globalnym liderem rozwiązań cyfrowych.
więcej
|
Face it! wypromuje klubokawiarnie Polana
Face it! od lipca współpracuje z klubokawiarnią Polana, która już od sierpnia ruszy na warszawskim Wilanowie.
więcej
|
|
|