Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 29 Czerwca 2017
 
 
 
Letnia ramówka radiowej Trójki: Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, Piotr Metz w nowej audycji, młodzi DJ-e w nocy
 
Program Trzeci Polskiego Radia będzie w wakacje emitował audycję dla młodych prezenterów muzycznych „Dzika karta" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawią się też Wojciech Cejrowski, Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, a Piotr Metz dostanie nowy program. - Rewolucji nie będzie - zapowiada dla Wiktor Świetlik, dyrektor Trójki. więcej
 
 
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. ,,Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów"
 
Komunikator GG i związane z nim serwisy internetowe mają obecnie cztery-pięć razy mniej użytkowników niż w 2012 roku. W najbliższym czasie ma zostać przejęty za maksymalnie 2,4 mln zł przez Grupę Sare. - GG nie ma szans na powrót do dawnej popularności, ale nadal ma wartościowe aktywa - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Mateusz Kijowski z pretensjami o reklamy potencji na stronach ,,Rzeczpospolitej". ,,Reklama kontekstowa to nie dane 1 do 1"
 
Mateusz Kijowski, były lider i współtwórca KOD zarzucił „Rzeczpospolitej”, że prezentuje na swoich stronach kontrowersyjne reklamy środków na potencję. Dziennik odparował, że to reklama kontekstowa jest zależna od tego jakie strony odwiedzał wcześniej użytkownik. - Targetowanie reklam to skomplikowany system, nie zawsze wynika wprost z naszych zachowań w sieci - tłumaczą w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci - prof. Dariusz Jemielniak i Marta Sułkiewicz z Gemiusa. więcej
 
 
Ransomware Petya infekuje komputery w ponad 66 krajach. ,,Groźniejszy od WannaCry, będą kolejne ataki" (opinie)
 
We wtorek nowy wirus typu ransomware Petya zablokował komputery firm i instytucji w ponad 66 krajach na świecie. Za odblokowanie dysku twardego cyberprzestępcy żądają 300 dolarów okupu. – Petya jest groźniejszy i bardziej dojrzały niż WannaCry, to nie jest amatorska robota, a podobnych ataków będzie coraz więcej – oceniają eksperci ds.cyberbezpieczeństwa z F-Secure i Fortinet. więcej
 
 
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
 
Przychody reklamowe stacji radiowych w pierwszych pięciu miesiącach br. były wyższe rok do roku o 5,3 proc. Największy wzrost zanotowały TOK FM, Vox FM i Trójka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Skargi do KRRiT na koncert Jana Pietrzaka dotyczą głównie wiersza Marcina Wolskiego o uchodźcach. ,,To satyra w dobrym smaku" więcej
 
Mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w latach 2018-2021 tylko w Polsacie więcej
 
Polsat wygrał wiosnę w 4+, a TVN - w 16-49. TVP1 z największym spadkiem w czołówce (analiza) więcej
 
Nowy mobilny Onet pod lupą ekspertów. ,,Obiecujący ruch, ale nie pozbawiony błędów" (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Executive Cape Morris
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Konsultant ds. Social Mediów TVN
Analityk Biznesowy Allegro
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Technik emisji Grupa Wirtualna Polska
Digital Communication Planner Buyer MEC
TV Planner Buyer MEC
Redaktor Video Grupa ZPR Media
Reporter TVN
Ad Sales Analyst, CEE Viacom International Media Networks
Oświetleniowiec Onet.pl
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Projekt Lady 2" stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

Reality-show „Projekt Lady 2” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. więcej

Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, TO!TV i Polsat Music HD z największym wzrostem

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV. Największy wzrost udziału zanotowało TO!TV, z kolei najwięcej straciła Eska TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Popek: nie jestem twarzą Jacka Kurskiego w TVP, inni występują częściej (wideo)

Dziennikarka Telewizji Polskiej Anna Popek zaprzeczyła pogłoskom, jakoby jej kariera w TVP przyspieszyła z początkiem ub.r., kiedy zmieniły się władze spółki. Dodała, że ostatnio nie przyjęto kilku jej propozycji programów. - Przypisywano mi z dość dużą zjadliwością, jakobym miała być twarzą Kurskiego. Pracuję w telewizji od ponad 20 lat, więc w naturalny sposób stałam się twarzą telewizji publicznej - podkreśliła. więcej

Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek PR managerem Grupy 4Fun Media

Od lipca Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek dołącza do zespołu 4Fun Media i obejmie stanowisko PR managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Radio ZET i Polsat ze wspólnym koncertem ,,Przebojowe Lato" w Kołobrzegu

Radio ZET i Telewizja Polsat 9 lipca organizują wspólnie „Przebojowe Lato” w Kołobrzegu. W trakcie imprezy zagrają m. in. Grzegorz Hyży, Sarsa, Ewa Farna czy Katarzyna Cerekwicka. więcej

Nowe pozycje niektórych kanałów w nc+

W piątek, 30 czerwca 2017 roku platforma nc+ zmieni układ niektórych kanałów w swoich dekoderach. więcej

,,Nienasyceni" z kolejnym sezonem w TVP Kultura

W niedzielę 2 lipca br. na antenę TVP Kultura wraca cykl reportaży „Nienasyceni”, w którym Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra podróżują po Polsce i spotykają twórców w lokalnych społecznościach. więcej

Polsat i Disco Polo Music pokażą Disco Hit Festival Kobylnica 2017

W piątek, 7 lipca odbędzie się koncert Disco Hit Festival Kobylnica, w którym wystąpią m.in. Weekend, MIG, Łobuzy, Ivan Komarenko, a jubileusz 5-lecia na scenie będą obchodzić Piękni i Młodzi. Imprezę na żywo będzie można oglądać na antenach Polsatu i Disco Polo Music. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Letnia ramówka radiowej Trójki: Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, Piotr Metz w nowej audycji, młodzi DJ-e w nocy

Program Trzeci Polskiego Radia będzie w wakacje emitował audycję dla młodych prezenterów muzycznych „Dzika karta" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawią się też Wojciech Cejrowski, Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, a Piotr Metz dostanie nowy program. - Rewolucji nie będzie - zapowiada dla Wiktor Świetlik, dyrektor Trójki. więcej

 
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)

Przychody reklamowe stacji radiowych w pierwszych pięciu miesiącach br. były wyższe rok do roku o 5,3 proc. Największy wzrost zanotowały TOK FM, Vox FM i Trójka. więcej

 
Radio ZET i RMF FM najczęściej cytowane, Wirtualnemedia.pl przed Gazeta.pl, Niezalezna.pl i Money.pl

W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium było Radio ZET. Wśród serwisów internetowych liderem był wPolityce.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Radio Pogoda do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w ostatniej fali należała do RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET, a w top 5 znalazły się jeszcze Eska Bydgoszcz i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
,,Ale PiKne lato" - nowy program w Radiu PiK

W letniej ramówce Radia PiK znalazła się nowa audycja „Ale PiKne lato”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mateusz Kijowski z pretensjami o reklamy potencji na stronach ,,Rzeczpospolitej". ,,Reklama kontekstowa to nie dane 1 do 1"

Mateusz Kijowski, były lider i współtwórca KOD zarzucił „Rzeczpospolitej”, że prezentuje na swoich stronach kontrowersyjne reklamy środków na potencję. Dziennik odparował, że to reklama kontekstowa jest zależna od tego jakie strony odwiedzał wcześniej użytkownik. - Targetowanie reklam to skomplikowany system, nie zawsze wynika wprost z naszych zachowań w sieci - tłumaczą w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci - prof. Dariusz Jemielniak i Marta Sułkiewicz z Gemiusa. więcej

Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)

Przychody reklamowe stacji radiowych w pierwszych pięciu miesiącach br. były wyższe rok do roku o 5,3 proc. Największy wzrost zanotowały TOK FM, Vox FM i Trójka. więcej

Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu ,,Storyline" promującym Coca-Colę (wideo)

Coca-Cola Polska zaczęła udostępniać serial „Storyline”, w którym drugoplanowe role odgrywają znani twórcy internetowi, m.in. Julia „Maffashion” Kuczyńska, autorzy AbstrachujeTV, Aleksandra Żuraw, Ajgor, Rezi i Martin Stankiewicz. Produkcję będzie można oglądać na YouTubie i WOAH. więcej

Ströer opuszcza IGRZ. ,,Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei"

Ströer Polska zrezygnował z członkostwa w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, bo zdaniem jej prezesa, Andrzeja Magdziaka, nie spełniła w należyty sposób pokładanych w niej oczekiwań. - Izba nie jest wyimaginowanym tworem, który funkcjonuje jako osobny byt wpływający na rzeczywistość - odpowiada Lech Kaczoń, prezes IGRZ. więcej

Lodówki Samsung reklamowane jako ,,najczęściej wybierane do polskich domów" (wideo)

Samsung Polska rozpoczął kampanię reklamową swoich lodówek. Akcja - przygotowana przez firmy Cheil Poland, Dynamo Film, Delapost i Starcom - jest realizowana pod hasłem „Lodówki Samsung. Najczęściej wybierane lodówki do polskich domów”. więcej

,,albo jak wszyscy, albo jesteś '99" - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)

mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami i grupą docelową są 18-latkowie. Akcja, przygotowana przez VML Poland i Flota Filmowa, jest prowadzona pod hasłem „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99”. więcej

,,Pies z billboardu" w kampanii zachęcającej do przygarniania zwierząt ze schronisk

Na kilkunastu billboardach na terenie całej Polski trwa akcja społeczna pod hasłem „Pies z billboardu” zachęcająca do adopcji bezdomnych zwierząt. Realizuje ją agencja marketingowa AP360. więcej

Bioderma reklamuje Photoderm Nude Touch SPF 50+ (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca kosmetyk Photoderm Nude Touch SPF 50+ (produkowany przez Laboratoire Dermatologique Bioderma). Akcję, prowadzoną w internecie, przygotował dom mediowy Codemedia. więcej

Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk

Należąca do Publicis Media agencja Performics zajmie się długofalową obsługą firmy jubilerskiej W.Kruk. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu wkruk.pl. Firmy współpracowały dotychczas projektowo. więcej

,,Weź Milko na drogę i wygrywaj" w konkursie SM Mlekpol

Marka jogurtów, maślanek, kefirów i mleka Milko (SM Mlekpol) rusza z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł. Akcję, wspartą kampanią reklamową w internecie, przygotowała agencja Los Mejores. więcej

Piwo najczęściej promowanym napojem w reklamach wideo online

Piwo to napój najmocniej promowany przy pomocy reklam wideo online. W maju br. jego spoty wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Za to wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki Facebookowi - wynika z danych Gemiusa. więcej

 
 
 
PRASA
 
Infor Biznes kontra Press-Service Monitoring Mediów. Będzie skarga kasacyjna

Sąd Apelacyjny w Poznaniu oddalił apelację Infor Biznes w sprawie wykorzystania artykułów prasowych „Dziennika Gazety Prawnej” przez Press-Service Monitoring Mediów. Spółka zapowiada złożenie skargi kasacyjnej. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" wprowadza dodatek łódzki

„Gazeta Polska Codziennie” (wydawana przez firmę Forum) zaczyna ukazywać się w województwie z 4-stronnicowym dodatkiem dotyczącym tego regionu. Kieruje nim Ilona Węgrzyn. więcej

,,Gazeta Radomszczańska": Janusz Kucharski za Jolantę Dąbrowską redaktorem naczelnym

Tygodnik „Gazeta Radomszczańska” (Mepress) obchodzi jubileusz 25-lecia istnienia. Przy okazji zmienia się redaktor naczelny pisma: odchodzącą Jolantę Dąbrowską zastąpi od 1 lipca Janusz Kucharski. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży wśród tygodników yellow w kwietniu

W kwietniu br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które jednak utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Sylwester Latkowski: nie przekazałem szefowi Amber Gold planu śledztwa

Marcin P., szef Amber Gold, przed komisją sejmową zeznał, że w pierwszej połowie sierpnia 2012 roku jeden z dziennikarzy, być może Sylwester Latkowski, przekazał mu plan śledztwa podjętego w sprawie jego firmy. Latkowski szybko temu zaprzeczył. - Marcin P. przeczytał plan śledztwa w artykule. Nigdy nie przekazywałem mu czegokolwiek. Każdy kontakt z Marcinem P. jest zarejestrowany - opisał dziennikarz. więcej

Emil Marat: Marcin P. mówi głupstwa, że uprzedzałem go o działaniach ABW, dla Amber Gold pracowałem z nim krótko

Marcin P., założyciel i prezes Amber Gold, stwierdził, że współpracujący z firmą jako PR-owiec Emil Marat uprzedzał go o działaniach ABW w sprawie tego parabanku i sugerował, że może pomóc poprzez kontakty z politykami. - Pan Marcin P. mówi głupstwa. W moich rozmowach z prezesem AG nie było mowy o żadnym „załatwianiu” sprawy - odpowiedział na to Marat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. ,,Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów"

Komunikator GG i związane z nim serwisy internetowe mają obecnie cztery-pięć razy mniej użytkowników niż w 2012 roku. W najbliższym czasie ma zostać przejęty za maksymalnie 2,4 mln zł przez Grupę Sare. - GG nie ma szans na powrót do dawnej popularności, ale nadal ma wartościowe aktywa - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Ransomware Petya infekuje komputery w ponad 66 krajach. ,,Groźniejszy od WannaCry, będą kolejne ataki" (opinie)

We wtorek nowy wirus typu ransomware Petya zablokował komputery firm i instytucji w ponad 66 krajach na świecie. Za odblokowanie dysku twardego cyberprzestępcy żądają 300 dolarów okupu. – Petya jest groźniejszy i bardziej dojrzały niż WannaCry, to nie jest amatorska robota, a podobnych ataków będzie coraz więcej – oceniają eksperci ds.cyberbezpieczeństwa z F-Secure i Fortinet. więcej

NBC Sports z płatnym dostępem online do meczów Premiere League

Koncern NBCUniversal zapowiedział, że od sierpnia 2017 roku rozpocznie w internecie na platformie NBC Sports transmisje nowego sezonu brytyjskiej ligi piłkarskiej Premiere League. Użytkownicy w USA otrzymają dostęp do 130 spotkań w cenie 50 dolarów.   więcej

Atak hakerski na klientów mBanku, zagrożone pieniądze na kontach

Według ostrzeżeń opublikowanych przez mBank jego użytkownicy mogą stać się ofiarami cyberprzestępców usiłujących dokonywać nieautoryzowanych przelewów. Bank radzi by dokładnie czytać treść otrzymywanych wiadomości SMS. więcej

Piwo najczęściej promowanym napojem w reklamach wideo online

Piwo to napój najmocniej promowany przy pomocy reklam wideo online. W maju br. jego spoty wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Za to wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki Facebookowi - wynika z danych Gemiusa. więcej

Pizza Hut z zamówieniami przez bota na Facebook Messengerze

Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) wprowadziła nowe rozwiązanie w zamówieniach online, dzięki któremu klienci mogą złożyć zamówienie także za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger i z wykorzystaniem chatbota. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy nie chcą zakazu hodowli zwierząt futerkowych

Większość Polaków opowiada się przeciw zakazowi hodowli zwierząt futerkowych w naszym kraju. Jednocześnie oczekiwane jest podwyższenie standardów w tej działalności - wynika z badania IBRiS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek PR managerem Grupy 4Fun Media

Od lipca Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek dołącza do zespołu 4Fun Media i obejmie stanowisko PR managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Tidal nowym klientem LoveBrands Relations

LoveBrands Relations rozpoczęła w czerwcu br. współpracę z serwisem streamingowym Tidal. Do zadań agencji należy m.in. prowadzenie Facebook’a, media relations, a także wsparcie akcji dodatkowych. więcej

Ewelina Przywara w Mindspot Communication&Media

Ewelina Przywara rozpoczęła pracę w agencji Mindspot Communication&Media jako specjalista ds. komunikacji. Dotychczas współpracowała z blogami Spider’s Web i Antyweb. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
AutoMapa bez wsparcia dla mobilnych wersji Windowsa
Manta: dwa nowe telewizory 4K z Androidem za 1599 zł i 1699 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera
Polacy nie chcą zakazu hodowli zwierząt futerkowych
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. ,,Do końca 2018 roku chcemy podwoić tę liczbę"
Piwo najczęściej promowanym napojem w reklamach wideo online
Pizza Hut z zamówieniami przez bota na Facebook Messengerze
Bezrobocie coraz niższe. W wakacje może paść kolejny rekord
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Avatar 2" w 3D, ale bez okularów. ,,Laserowa projekcja RGB"
Ed Sheeran na jedynym koncercie w Polsce
Powstawanie czwarty sezon serialu "Better Call Saul"
Los Angeles z muzeum George'a Lucasa
"The Man" - nowy teledysk The Killers
Scorpions zagrają w Ergo Arena
Open'er Festival Powered by Orange z darmowym Wi-Fi w Orange strefie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj