|
|
|
|
|
|
|
Polsat wygrał wiosnę w 4+, a TVN - w 16-49. TVP1 z największym spadkiem w czołówce (analiza)
Podczas wiosennej ramówki br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym w grupie wiekowej 4+ był Polsat, w grupie komercyjnej 16-49 na pierwszym miejscu znalazł się TVN. Duży spadek zanotowały TVP1, TVP2 i TV Puls - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na instrumentach historycznych w TVP w 2018 roku
We wrześniu 2018 roku Telewizja Polska zorganizuje pierwszą edycję Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego na instrumentach historycznych. Wydarzenie zostanie zorganizowane z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.
więcej
|
,,Wyspa przetrwania" w Polsacie, prowadzącym Damian Michałowski
Dziennikarz Radia Zet Damian Michałowski poprowadzi nowy program Telewizji Polsat „Wyspa przetrwania”. Przygodowe reality show będzie emitowane jesienią br.
więcej
|
Połowa wyborców Kukiz '15 zamierza dalej nie płacić abonamentu rtv, 72 proc. zwolenników Nowoczesnej za zniesieniem go
Według 59,9 proc. Polaków abonament radiowo-telewizyjny powinien zostać zniesiony. 35,5 proc. przyznaje, że nie płaciło dotychczas tej daniny i dalej nie zamierza tego robić, natomiast 8,3 proc. chciałoby zacząć teraz płacić - wynika z sondażu „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
3,6 mln widzów meczów Polaków na ME U-21 w Polsacie i Polsacie Sport
Mecze z udziałem polskiej reprezentacji podczas tegorocznych Mistrzostw Europy U-21 w piłce nożnej oglądało 3,6 mln widzów (3,1 mln w Polsacie i 470 tys. w Polsacie Sport).
więcej
|
Prawie 500 tys. widzów programu ,,Nie da się ukryć". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Nowy program „Nie da się ukryć” gromadzi średnio 494 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji codziennej audycji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i Polsat News.
więcej
|
Inea wybuduje sieć światłowodowa w Wielkopolsce. 500 mln zł inwestycji
Sieć Inea zainwestuje blisko 500 mln zł w budowę sieci światłowodowych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC2).
więcej
|
W ,,Wiadomościach" autoryzacja wypowiedzi Michała Tuska dla ,,Wprost" dowodem jego kłamstwa
W sobotnim wydaniu „Wiadomości” podkreślono, że Michał Tusk przed sejmową komisję śledczą powiedział nieprawdę, jakoby nie autoryzował wypowiedzi, których udzielił w sierpniu 2012 roku tygodnikowi „Wprost”. Nagranie rozmowy z Tuskiem ujawnili w piątek byli dziennikarze „Wprost” Sylwester Latkowski i Michał Majewski.
więcej
|
,,Lato Polsat News" przez całe wakacje
Od 24 czerwca do 27 sierpnia 2017 roku odbywa się weekendowa akcja „Lato Polsat News”. Relacje można śledzić w porannym programie „Nowy dzień z Polsat News”.
więcej
|
Kpiny dziennikarzy z pytania reportera TVP Info do posła PO i słów Cejrowskiego o Tusku. ,,Misja godna abonamentu" (wideo)
W czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info pokazano, jak reporter Filip Styczyński wielokrotnie zadaje Krzysztofowi Brejzie z PO to samo pytanie, a Wojciech Cejrowski mówi, że Donald Tusk kocha Polskę od tyłu, chcąc ją wydoić jak krowę. Według niektórych komentujących to dziennikarzy takie wypowiedzi są poniżej standardu mediów publicznych.
więcej
|
,,Sport i emocje plus" nowym pakietem Netii
W piątek, 23 czerwca br. w ofercie Netii pojawił się nowy pakiet „Sport i emocje plus”. Jest to rozbudowana wersja pakietu „Sport i emocje”, która łącznie zawiera 25 kanałów (w tym 21 dostępnych jest w jakości HD).
więcej
|
|
|
,,Trójkowy Ossobowy" znika z ramówki Trójki, Wojciech Ossowski zwolniony z Polskiego Radia
W radiowej Trójce nie będzie już nadawana audycja muzyczna „Trójkowy Ossobowy”, którą przygotowywał i prowadził Wojciech Ossowski. Dziennikarz po 31 latach współpracy z rozgłośnią został zwolniony z Polskiego Radia.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski wraca do Trójki z ,,Audycją podzwrotnikową"
Od połowy lipca radiowa Trójka po kilku latach przerwy znów będzie emitować „Audycję podzwrotnikową” przygotowywaną przez publicystę i podróżnika Wojciecha Cejrowskiego.
więcej
|
|
List do papieża w obronie Radia Maryja i o. Rydzyka. Podpisali go Jarosław Kaczyński i posłowie PiS
Prezes PiS Jarosław Kaczyński, szefowa kancelarii premiera - Beata Kempa oraz kilku ministrów i parlamentarzystów podpisało się pod listem do papieża Franciszka, jaki w obronie Radia Maryja wystosowała posłanka Anna Sobecka (PiS).
więcej
|
|
Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)
Wśród serwisów stacji radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i RadioZET.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl, Tuba.pl i Open.fm. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFon.pl, Tokfm.pl, EskaGo.pl i PolskieRadio.pl, a niewielkie wzrosty - Tuba.pl i RadioZET.pl.
więcej
|
|
Arkadiusz Ekiert pokieruje naczelną redakcją gospodarczą Polskiego Radia
Od sierpnia br. Arkadiusz Ekiert obejmie stanowisko kierownika naczelnej redakcji gospodarczej Polskiego Radia. Zastąpi Małgorzatę Byrską, która od maja pełni obowiązki szefowej.
więcej
|
|
Letnia ramówka Radia Poznań: felietony Piotra Semki i wydłużone pasmo poranne
Od 26 czerwca Radio Poznań wprowadza letnią ramówkę. W programie pojawi się więcej muzyki i wakacyjne programy.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu. Trójka spadła na drugie miejsce
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazło się jeszcze TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Wręczono nagrody gospodarcze Polskiego Radia w pięciu kategoriach
Hyper Poland, PKN Orlen, PZU i PFR, TZMO SA, PGNiG - to laureaci Nagrody Gospodarczej Polskiego Radia. Nagroda została wręczona w piątek po raz pierwszy podczas uroczystej gali w Studiu im. Agnieszki Osieckiej.
więcej
|
|
|
|
FCB Warsaw, Bardzo i 2012 wracają z Lwami z Cannes, zwycięzcą festiwalu ,,Fearless girl"
Trzy polskie agencje przywiozły z zakończonego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions cztery statuetki, choć miały w sumie kilkanaście nominacji. Zwycięzcą tegorocznej imprezy jest projekt „Fearless girl” agencji McCann z Nowego Jorku.
więcej
|
Michał Hejka prezesem IDMnetu i Accorp, odchodzi Anna Kaczmarska
Michał Hejka został prezesem firmy reklamowej IDMnet i spółki badawczej Accorp (należących do Grupy ZPR Media). Poprzednia szefowa obu Anna Kaczmarska po 18 latach rozstaje się z ZPR Media.
więcej
|
Cannes Lions powołuje komitet doradczy, który będzie pracował nad przyszłością festiwalu
Organizatorzy festiwalu Cannes Lions, po tym jak w trakcie jego trwania przewinęła się fala krytyki nad formułą i kosztami tej imprezy postanowili powołać komitet doradczy, który będzie pracować nad przyszłością tego corocznego wydarzenia.
więcej
|
Bartosz Majkowski: z ,,Gazety Wyborczej" do Papaya Films
Bartosz Majkowski dołączył do zespołu Papaya Films obejmując stanowisko digital publisher w dziale Digital & Innovation. Ostatnio pracował w dziale wideo „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
McCann New York z pomnikiem nieustraszonej dziewczyny triumfuje w Cannes Lions 2017 (wszystkie Grand Prix)
Kampania „Fearless Girl” przygotowana przez agencję McCann z Nowego Jorku dla State Street Global Advisors zdobyła cztery Grand Prix i kilkanaście Lwów na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Przedstawiamy wszystkie projekty nagrodzone Grand Prix.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski, Martyna Wojciechowska i Arkadiusz Jakubik reklamują Stan Nielimitowany w Play (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca ofertę Stan Nielimitowany wprowadzoną właśnie w sieci telekomunikacyjnej Play. W akcji oprócz dziennikarki Martyny Wojciechowskiej, promującej już ofertę roamingową Play, występują piłkarz Kuba Błaszczykowski i aktor Arkadiusz Jakubik.
więcej
|
Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
W tym roku zostanie zrealizowana kampania reklamowa promująca czytelnictwo. Na czwarty kwartał planuje ją Instytut Książki, który zamierza na nią przeznaczyć 3 mln zł.
więcej
|
Szklanki z piłkarzami reprezentacji Polski w promocji Lotosu
Sieć paliwowa Lotos premiuje zakupy paliwa i oferty gastronomicznej szklankami z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski. Akcja promocyjna jest wspierana w mediach.
więcej
|
FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za ,,Smart Bell"
Agencja FCB Warsaw otrzymała na festiwalu Cannes Lions kolejną nagrodę za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Odebrała statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Radio.
więcej
|
Razem chce bojkotu Cisowianki za antyaborcyjne działania jej wiceszefa. Internauci bronią marki, producent: jesteśmy neutralni
Partia Razem zaapelowała o bojkot Cisowianki, bo wiceprezes produkującej wodę firmy Nałęczów Zdrój działa w organizacji antyaborcyjnej. Spółka natychmiast zadeklarowała, że jest neutralna światopoglądowo i nie ingeruje w prywatne poglądy swoich pracowników. Natomiast wielu internautów, m.in. dziennikarzy, uznało bojkot za nieuzasadniony i zadeklarowało, że na przekór będą teraz pić więcej Cisowianki.
więcej
|
|
|
,,Puls Biznesu" zaczął cykl cotygodniowych komentarzy do słuchania
W serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczęto cykl cotygodniowych podcastów „Puls Biznesu do słuchania”. - Dziś PB.pl to dużo więcej niż internetowa wersja gazety czy newsowy portal, to także treści wideo, od teraz również podcasty. Wierzymy, że taka szeroka oferta skłoni internautów do płacenia za treści - komentuje Marcin Dobrowolski, redaktor nowego cyklu.
więcej
|
KCI przechodzi z rynku głównego GPW na NewConnect, zmieni nazwę na Gremi Spółka Inwestycji
Zarząd KCI, do której należy m.in. Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), złożył wniosek o wykluczenie akcji z rynku głównego warszawskiej giełdy i wprowadzenie ich do obrotu na rynku NewConnect. Firma planuje też zmianę nazwy na Gremi Spółka Inwestycji.
więcej
|
Piotr Kędzierski redaktorem naczelnym półrocznika ,,Newonce"
W sprzedaży zadebiutował kierowany do mężczyzn magazyn „Newonce” (Skills Warsaw). Pismo ukazuje się w cyklu półrocznym, a jego redaktorem naczelnym jest Piotr Kędzierski.
więcej
|
PMPG Polskie Media nie wypłaci dywidendy, 4,88 mln zł zysku na pokrycie wcześniejszych strat
Walne zgromadzenie PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) zdecydowało, żeby cały zysk netto z ub.r. obrotowego, wynoszący 4,88 mln zł, przeznaczyć na pokrycie strat z wcześniejszych lat. Spółka od pojawienia się na giełdzie w 2007 roku nie wypłaciła jeszcze dywidendy.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Magnolia" straciła najwięcej
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele pod względem spadków znalazła się „Magnolia”.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski: wydawca ,,Wprost" złamał zasady w kontaktach z szefem Amber Gold, teraz bezczelnie kłamie
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski skrytykował wyjaśnienia, które w odpowiedzi na jego artykuł przedstawił Michał Lisiecki, prezes wydającej „Wprost” firmy PMPG Polskie Media. Według dziennikarza Lisiecki w relacjach z szefem Amber Gold latem 2012 roku naruszył zasady obowiązujące na linii wydawca - redakcja „Wprost”.
więcej
|
Wydawca i byli dziennikarze ,,Wprost" odpowiadają ,,Gazecie Wyborczej": postępowaliśmy rzetelnie, tekst niegodny i krzywdzący
PMPG Polskie Media odpowiada „Gazecie Wyborczej” na jej tekst sugerujący medialne wspieranie przez „Wprost” Marcina P. z Amber Gold. - Redaktorzy „GW” zachowują się jak agencja PR Romana Giertycha i jego klientów - ocenia wydawca. - Rozważamy wystąpienie do sądu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowy PMPG. Swoje oświadczenie wystosowali w tej sprawie także Sylwester Latkowski i Michał Majewski, autorzy tekstu o współpracy Michała Tuska z OLT Express.
więcej
|
,,Fakt" z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w kwietniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ujawnia rozmowy Michała Lisieckiego i szefa Amber Gold. ,,Włączę w to 'Wprost'"
„Gazeta Wyborcza” opublikowała w piątek zapisy rozmów i maili z lipca i sierpnia 2012 roku wydawcy „Wprost” Michała M. Lisieckiego z Marcinem P., szefem Amber Gold. Z materiałów wynika, że Lisiecki uzgadnia korzystne dla Amber Gold publikacje we „Wprost” i „Bloomberg Businessweek”, a P. przekazał redakcji tygodnika dowody, że pracuje dla niego Michał Tusk.
więcej
|
|
|
Nowy mobilny Onet pod lupą ekspertów. ,,Obiecujący ruch, ale nie pozbawiony błędów" (opinie)
Onet wprowadził nową wersję swojej strony mobilnej wykorzystującą technologię PWA, zmodyfikował też nieco desktopową witrynę serwisu. W opinii ekspertów strona mobilna broni się dobrą szybkością działania i przejrzystością, jej twórcy nie ustrzegli się jednak błędów. – Mobilny Onet to dobry kompromis pomiędzy stroną responsywną a aplikacją, są niedociągnięcia związane z funkcjonalnością, można je jednak naprawić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski, Dawid Wałęga, Szymon Wierciński, Andrzej Sarzała, Marcin Piwnicki i Rafał Karczewski.
więcej
|
Michał Hejka prezesem IDMnetu i Accorp, odchodzi Anna Kaczmarska
Michał Hejka został prezesem firmy reklamowej IDMnet i spółki badawczej Accorp (należących do Grupy ZPR Media). Poprzednia szefowa obu Anna Kaczmarska po 18 latach rozstaje się z ZPR Media.
więcej
|
,,Puls Biznesu" zaczął cykl cotygodniowych komentarzy do słuchania
W serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczęto cykl cotygodniowych podcastów „Puls Biznesu do słuchania”. - Dziś PB.pl to dużo więcej niż internetowa wersja gazety czy newsowy portal, to także treści wideo, od teraz również podcasty. Wierzymy, że taka szeroka oferta skłoni internautów do płacenia za treści - komentuje Marcin Dobrowolski, redaktor nowego cyklu.
więcej
|
Grupa Sare chce kupić za 310 tys. zł agencję informacyjną Rafała Mandesa MarketNews24
Rada nadzorcza Grupy Sare wyraziła zgodę na przejęcie przez firmę 83,35 proc. udziałów MarketNews24, uruchomionej i zarządzanej przez Rafała Mandesa spółki specjalizującej się w produkcji i dystrybucji treści wideo. Wartość transakcji wyniesie maksymalnie 310 tys. zł.
więcej
|
Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)
Wśród serwisów stacji radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i RadioZET.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl, Tuba.pl i Open.fm. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFon.pl, Tokfm.pl, EskaGo.pl i PolskieRadio.pl, a niewielkie wzrosty - Tuba.pl i RadioZET.pl.
więcej
|
Susan Wojcicki: YouTube ma 1,5 mld użytkowników miesięcznie, stawiamy na tanią VR dla wszystkich
Podczas wystąpienia na konferencji VidCon Susan Wojcicki, szefowa YouTube’a zdradziła, że liczba użytkowników korzystających miesięcznie z serwisu przekroczyła granicę 1,5 miliarda. Zapowiedziała też rozwiązania zwiększające dostępność treści w technologii VR oraz przystosowanie aplikacji do każdego formatu zamieszczanych w niej materiałów.
więcej
|
Facebook ograniczy kopiowanie i dystrybucję zdjęć bez zgody właściciela profilu
Facebook wprowadza nowe zabezpieczenia, chroniące użytkowników przed kopiowaniem i udostępnianiem ich zdjęć profilowych bez ich wiedzy i zgody. System działa pilotażowo na terenie Indii, gdzie na niską ochronę kont uskarżają się głównie kobiety. Stopniowo mechanizm ma być wprowadzany do kolejnych krajów.
więcej
|
Chiny blokują transmisje na żywo w serwisach społecznościowych
Chiński rząd nakazał największym serwisom społecznościowym w tym kraju zamknięcie platform pozwalających na nadawanie transmisji w technologii streamingu audio i wideo. Według lokalnego regulatora serwisy live nie były w zgodzie z przepisami i propagowały w transmisjach mowę nienawiści.
więcej
|
Prezes IAB Polska: niewielu użytkowników adblocków zna ich prawdziwe zastosowanie, programy mylone z antywirusami
Polacy są w czołówce narodów blokujących reklamy - na swoich urządzeniach specjalne programy zainstalowało już ponad 7,6 miliona użytkowników. Zdaniem Włodzimierza Schmidta, prezesa zarządu IAB Polska, posiadanie adblocka nie jest równoznaczne z aktywnym korzystaniem.
więcej
|
Ile kosztuje przemysł fake newsów?
Napisanie fałszywego newsa to dla wyspecjalizowanej agencji „marketingu treści” koszt 30 dolarów. Kampania oczerniająca dziennikarza kosztuje zalewie 50 tysięcy dolarów - wynika z raportu Trend Micro.
więcej
|
Wizaz.pl z odświeżoną wersją mobilną
Kosmetyk Wszech Czasów (KWC) to największy opiniotwórczy katalog produktów kosmetycznych dodawanych i ocenianych przez użytkowniczki Wizaz.pl. W odpowiedzi na potrzeby użytkowniczek mobilna wersja serwisu została odświeżona. Dodawanie recenzji za pomocą urządzeń mobilnych jest teraz znacznie łatwiejsze, podobnie jak wyszukiwanie informacji ułatwiających decyzje zakupowe. W serwisie wprowadzono również nową sekcję – Looki Wizażanek.
więcej
|
|
|