|
|
|
|
|
|
|
4Fun Media szykuje kanał lifestylowy, start w IV kwartale. ,,Szukamy odróżnienia od muzyki tanecznej"
Jeszcze w tym roku Grupa 4Fun Media chce uruchomić wyspecjalizowany kanał lifestylowy, który zamiast muzyki będzie emitował treści skierowane do określonej grupy widzów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Kanałów, które grają muzykę taneczną jest dużo. Szukamy odróżnienia, które będzie dopasowane do grupy docelowej - tłumaczy nam Rafał Baran, prezes 4Fun Media. Start kanału przewidziano na IV kwartał br.
więcej
|
Program Bronisława Wildsteina do połowy czerwca. Po wakacjach może trafić do TVP Info
Program „Południk Wildsteina” w połowie czerwca zniknie z ramówki TVP2. Jesienią może wrócić, jednak już do TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sieci kablowe do marszałka Sejmu: apelujemy o wycofanie projektu nowelizacji ustawy abonamentowej
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej apeluje do marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego o zatrzymanie procedowania i wycofanie projektu nowelizacji ustawy abonamentowej. PIKE wnosi o uzupełnienie braków formalnych projektu oraz wysłuchanie publiczne.
więcej
|
TVN24 na czele oglądalności stacji newsowych w maju, TV Republika z największym spadkiem
Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w maju br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TVN24 BiS, a liderem wśród spadków była TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zbigniew Buczkowski z główną rolą w serialu TV Puls ,,Lombard. Życie pod zastaw"
Aktor Zbigniew Buczkowski wcieli się w postać właściciela tytułowego „Lombardu. Życie pod zastaw” w szykowanym na jesień serialu TV Puls.
więcej
|
Witold Gadowski z zakazem zapraszania do TVP Info? Kurski: to fake news, dementuję
We wtorek Witold Gadowski, publicysta i prowadzący „Łowcę smoków” w TVP1, poinformował na Twitterze, że kierownictwo TVP Info otrzymało zakaz zapraszania go programów tej stacji. - Stanowczo dementuję ten fake news - odpowiedział wieczorem Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Telewizja Republika zaczyna ,,Magazyn wojskowy". Patronem PGZ, bez Bartłomieja Misiewicza
We wtorek Telewizja Republika pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Magazyn wojskowy”. Będzie go prowadził dziennikarz stacji Michał Trześniewski. Współpraca TV Republika z Bartłomiejem Misiewiczem ma zacząć się jesienią.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Winter Camp" hitem. MTV Polska zrealizuje kolejną edycję
„Warsaw Shore 7” oglądało 100 tys. widzów, 16 tys. osób więcej niż piątą edycję reality-show emitowaną rok temu. MTV Polska w czasie emisji formatu znokautowała inne kanały z ofertą dla młodzieży, a wpływy z reklam wyniosły 510 tys. zł. Stacja planuje zrealizować kolejną edycję produkcji.
więcej
|
TVN z 10. edycją ,,Projektu plaża"
W okresie od 1 lipca do 20 sierpnia 2017 roku odbywać się będzie „Projekt plaża”, który organizowany jest przez telewizję TVN. To już 10. edycja tego wydarzenia.
więcej
|
,,Wrocław w rytmie disco" w Polsacie i Disco Polo Music
W środę 14 czerwca br. na Stadionie Wrocław odbędzie się koncert „Wrocław w rytmie disco”, który jest organizowany z okazji 25-lecia istnienia muzyki disco polo w Polsce. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać na antenach Polsatu oraz Disco Polo Music.
więcej
|
,,The Happos Family 2" na antenie Boomeranga
Turner ogłosił rozpoczęcie prac nad drugim sezonem „The Happos Family”, pierwszej oryginalnej produkcji kanału Boomerang. Premierę nowych odcinków serialu zaplanowano na styczeń 2018 roku.
więcej
|
|
|
Real Madryt najsilniejszym piłkarskim brandem na świecie, Manchester United najbardziej wartościową marką piłkarską
Real Madryt jest najsilniejszym piłkarskim brandem na świecie, natomiast Manchester United dysponuje najbardziej wartościową marką piłkarską na świecie - wynika z opublikowanego we wtorek raportu firmy doradczej Brand Finance.
więcej
|
Vodafone nie będzie się reklamował na stronach propagujących hejt i publikujących fake news
Koncern Vodafone zapowiedział, że korzystając z rozwiązania dostarczonego przez holding WPP w sposób automatyczny nie będzie publikował reklam na stronach zawierających treści o charakterze hejterskim oraz fake news. Blokada będzie dotyczyła także reklamowej obecności Vodafone przy materiałach zamieszczanych w mediach społecznościowych należących do Google i Facebooka.
więcej
|
Google przed Apple i Microsoftem, Amazon wyprzedził Facebooka, debiut YouTube'a, Netflixa i Snapchata (TOP100 najcenniejszych marek)
Zdecydowanie najbardziej wartościowymi markami na świecie są Google i Apple, których wyceny przekraczają 230 mld dolarów. Przez ostatni rok Amazon osiągnął większy wzrost niż Microsoft i Facebook, a spadki zanotowały m.in. Verizon, Coca-Cola, GE, Nike i Vodafone - wynika z raportu Kantar Millward Brown.
więcej
|
Wydatki reklamowe na telewizję w maju wyniosły 2,6 mld zł. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Lidl będzie sprzedawać ubrania zaprojektowane przez Heidi Klum
W drugiej połowie roku do sieci sklepów Lidl w całej Europie, także w Polsce trafi do sprzedaży kolekcja odzieży zaprojektowana przez modelkę Heidi Klum.
więcej
|
Agnieszka Węglarska i Łukasz Pyrka w Isobar Polska
Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) dołączył nowy team kreatywny: Agnieszka Węglarska jako senior art director oraz Łukasz Pyrka jako senior copywiter.
więcej
|
Danonki reklamowane na wakacje z patyczkami do mrożenia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wakacyjnej edycji serków Danonki (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R, Syzygy Warsaw i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Anna Gromańska publishing & innovation directorem w Cube Group
Anna Gromańska objęła nowo utworzone stanowisko publishing & innovation directora w Cube Group. Ostatnio pracowała m.in. w TradeTracker i Natexo.
więcej
|
,,Żadnych ale" - rysunkowe wymówki w kampanii reklamowej Compensy (wideo)
W telewizji i w internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Compensa. Bohaterem reklam, które dla ubezpieczyciela przygotowała agencja S4 jest rysunkowy AL.
więcej
|
Ketchup Włocławek reklamowany jako ,,ten sam od lat"
Na billboardach na terenie Kujaw i północnej Polski pojawiły się reklamy ketchupu Włocławek (produkowanego przez Maspex Wadowice), w których podkreślana jest niezmienność tego produktu od lat. Za realizację działań odpowiadają agencje Mint Media i Mindshare.
więcej
|
"Jestem geniuszem" - Jacek Braciak jako Napoleon w nowej kampanii Carrefour (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca piwa w ofercie sklepów Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
więcej
|
Dariusz Osiński: z VML Poland do Flying Bisons
Dariusz Osiński objął nowo utworzone stanowisko operations managera w warszawskim studiu UX/UI Flying Bisons. Wcześniej był związany z VML Poland.
więcej
|
Kamil Glik kolejnym piłkarzem promującym Kubuś Waterrr Sport
Kamil Glik jako kolejny zawodnik piłkarskiej reprezentacji Polski został bohaterem akcji „Rusz się z Kubusiem!” promującej funkcjonalną wodę smakową dla dzieci Kubuś Waterrr Sport (produkowaną przez Maspex Wadowice).
więcej
|
Darren Richardson: z BBDO do Havasa
Darren Richardson, chief creative w agencji BBDO objął nowo utworzone stanowisko european digital executive creative director w sieci Havas.
więcej
|
K2 będzie promowała Żubrówkę w social media
Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę alkoholowych marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass produkowanych przez CEDC International. Zajmie się ich działaniami w social mediach.
więcej
|
Agencja Artflash Interactive zmienia nazwę na AF.agency
Poznańska agencja marketingu zintegrowanego Artflash Interactive po 13 latach istnienia przechodzi rebranding i zmienia nazwę na AF.agency. Jest to zapowiedź dalszych zmian strukturalnych.
więcej
|
Grey Group Polska reklamuje w internecie żywność bezglutenową Schar
Do grona klientów agencji reklamowej Grey Group dołączyła firma Schar, producent produktów bezglutenowych. Agencja odpowiada za jej działania w internecie.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Finansów do skarbówek: zakaz prenumeraty prasy lokalnej, ,,Polityki", ,,Newsweeka" i ,,Pulsu Biznesu", mniej ,,DGP" i ,,Rz"
Ministerstwo Finansów przesłało do regionalnych urzędów skarbowych i celno-skarbowych pismo przypominające o zakazie prenumerowania prasy lokalnej oraz pism „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Wprost” i „Puls Biznesu”. Urzędnikom zwrócono też uwagę, żeby ograniczyli zamawianie „Dziennika Gazety Prawnej” i „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem dzienników regionalnych, wszystkie tytuły na minusie
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz po wywiadzie dla WP opisany w sondzie na wPolityce.pl jako ,,Michnik prawicy chcący złotego pomnika"
Kolejna odsłona sporu między środowiskami „Gazety Polskiej” i „W Sieci”. Redaktor naczelny „GP” Tomasz Sakiewicz w wywiadzie dla Wirtualnej Polski zarzucił braciom Karnowskim koniunkturalizm w kwestii katastrofy smoleńskiej. W sondzie na wPolityce.pl nazwano to „kłamliwym błotem”, a o Sakiewiczu napisano, że „jeśli w tym tempie będzie się frustrował, to już wkrótce wystąpi z żalami na Karnowskich u Michnika i wszystko będzie jasne”.
więcej
|
Cyfrowa rewolucja zmienia dziennikarzy. W relacjonowaniu faktów zastąpią ich roboty
Rynek medialny przechodzi fazę rewolucji. Wpływają na to nowe technologie, cyfryzacja, internet i media społecznościowe. Zmieniają się też oczekiwania czytelników. Media muszą zdefiniować swoją rolę i określić, jakie treści chcą tworzyć oraz kim jest grupa odbiorców, aby mogły przetrwać. Wraz z mediami zmienią się też zadania dziennikarzy, których rolą stanie się interpretowanie, a nie podawanie faktów. W tym zastąpią ich roboty.
więcej
|
|
|
Bankowe infolinie: słabszy kontakt przez internet, PKO BP przed Pekao SA i Credit Agricole
W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Rynek dóbr luksusowych w górę o 2-4 proc. dzięki wzrostowi w Chinach i millenialsom
Dzięki poprawie spożycia w Chinach, turystyce i rosnącemu zaufaniu konsumentów w Europie rynek dóbr luksusowych zanotuje w 2017 r. wzrost o 2-4 proc. W dalszej perspektywie kluczowe znaczenie będzie miało dostosowanie strategii do wartości i oczekiwań pokolenia Millenialsów - prognozuje Bain & Company.
więcej
|
Ponad 16 mln Polaków wybiera się na wakacje, większość w kraju
Ponad 4,2 mln Polaków (26 proc.) wybiera się w tym roku na wakacje za granicę, a 12,3 mln (74 proc.) zamierza zorganizować swój wypoczynek w kraju. Na letni wyjazd wakacyjny planów nie ma 44 proc. Polaków - wynika z badania Ipsos Polska.
więcej
|
Sympatycy PiS najbardziej zadowoleni z życia, a zwolennicy Kukiz '15 najmniej
Większość dorosłych Polaków deklaruje zadowolenie ze swojego życia (62%). Najwięcej zadowolonych jest wśród sympatyków PiS (75%), a najmniej wśród Kukiz’15 (49%). Główną przyczyną niezadowolenia z życia wskazywaną przez zwolenników PO i Nowoczesnej jest sytuacja polityczna w kraju - wynika z badania na panelu Ariadna.
więcej
|
Gemius nadal oficjalnym dostawcą badań internetu na Węgrzech
Gemius po raz trzeci został wybrany na oficjalnego dostawcę badań internetu na Węgrzech. Umowę, która będzie obowiązywać od stycznia 2018 r., podpisano na okres 5 lat.
więcej
|
Co trzeci Polak nigdy nie remontował swojego mieszkania
Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu - wynika z badania Kantar TNS.
więcej
|
|
|