|
|
|
|
|
|
|
Będzie polska wersja ,,The Voice Kids". TVP zamawia pierwszą edycję
Telewizja Polska zamówiła realizację pierwszej edycji muzycznego talent-show z udziałem dzieci „The Voice Kids”. Program będzie nagrywany równolegle z „The Voice of Poland”, ale jeszcze nie zdecydowano, czy trafi do jesiennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 przerywa emisję ,,Dzień dobry Polsko", program wróci po wakacjach
W połowie czerwca TVP1 zawiesi emisję programu śniadaniowego „Dzień dobry Polsko”. Ma wrócić po wakacjach, lekko odświeżony i wzmocniony dodatkowymi pieniędzmi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
WOŚP i TVN zmierzą się ze sobą w charytatywnym meczu
W niedzielę, 3 września 2017 roku na stadionie miejskim Legii Warszawa odbędzie się kolejna edycja tzw. wielkiego meczu. Tym razem w charytatywnym pojedynku zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN.
więcej
|
TVN24 liderem stacji tematycznych, HGTV z największym wzrostem w top 25
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu zajęło TVN24. Największy wzrost w top 25 zanotowała stacja HGTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Błaszczyk: z TVP na dyrektora programowego Telewizji Puls
Magdalena Błaszczyk dołączyła do zespołu Telewizji Puls i objęła stanowisko dyrektora programowego. Wcześniej od 2015 roku pracowała w Telewizji Polskiej.
więcej
|
1,2 mln widzów ,,Rodzinka.pl 10". TVP2 przegrała z Polsatem i TVN
Dziesiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,39 mln zł.
więcej
|
,,Przyjaciółki 10" w jesiennej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat podjęła decyzję o kontynuacji „Przyjaciółek” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziesiąty sezon produkcji widzowie stacji zobaczą w jesiennej ramówce 2017 roku.
więcej
|
Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017 w Polsacie, Polsat Sport i Polsat Sport Extra
Od 16 czerwca br. Telewizja Polsat oraz kanały sportowe Polsat Sport i Polsat Sport Extra będą pokazywać finałowy turniej mistrzostw Europy w piłce nożnej reprezentacji U21 z udziałem reprezentacji Polski.
więcej
|
,,O mnie się nie martw 6" oglądało 1,9 mln widzów
Szósty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,87 mln osób. W porównaniu do emitowanej wiosną ub.r. czwartej edycji, widownia serialu niemal się nie zmieniła. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,72 mln zł.
więcej
|
TVP2, TVP Rozrywka i Polo TV pokażą galę ,,25 lat disco polo"
W niedzielę, 25 czerwca br. na stadionie Polonii Warszawa odbędzie się widowisko muzyczne „25 lat disco polo - gala jubileuszowa”, które organizuje Grupa ZPR Media. Koncert na żywo pokażą TVP2, TVP Rozrywka i Polo TV.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia. 15-lecie kabaretu Neo-Nówka i finał Ligi Mistrzów w czołówce hitów
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominował serial TVP2: „M jak miłość” i jego kulisy. W czołowej trójce znalazło się również 15-lecie kabaretu Neo-Nówka. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: na meczu Legii nie było linczu, tylko wrogie okrzyki, jako lechista poczułem zew kibica
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podkreśla, że na niedzielnym meczu Legii Warszawa z Lechią Gdańsk nie został obrzucony przedmiotami przez kibiców stołecznego klubu. - Jestem człowiekiem kochającym piłkę i lechistą z krwi i kości, a to był najbardziej dramatyczny moment sezonu - wyjaśnia.
więcej
|
Dziennikarze o ataku kibiców Legii Warszawa na Jacka Kurskiego: skandaliczna agresja czy skutek prowokacji?
Podczas niedzielnego meczu Legii Warszawa z Lechią Gdańsk prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski został zaatakowany przez niektórych kibiców stołecznego klubu, bo miał flagę gdańskiej drużyny. Według części dziennikarzy to skandaliczny akt agresji, natomiast niektórzy uważają, że Kurski niepotrzebnie prowokował fanów Legii.
więcej
|
Alex Mahon nową szefową Channel 4
Alex Mahon została powołana na nową szefową stacji Channel 4. Dotychczas kierowała firmą Foundry, zajmującą się produkcją oprogramowania do projektowania i tworzenia efektów wizualnych.
więcej
|
Serial ,,Zagrywka" w FOX
6 czerwca 2017 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu „Zagrywka”.
więcej
|
Jacek Kurski zaatakowany przez kibiców Legii Warszawa, bo był na meczu w barwach Lechii Gdańsk
Podczas niedzielnego meczu Legia Warszawa - Lechia Gdańsk kibice stołecznego klubu próbowali zaatakować prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego, który w loży VIP pojawił się z flagą Lechii.
więcej
|
|
|
W środę w Sejmie pierwsze czytanie nowelizacji ustawy o abonamencie RTV
W środę po południu zaplanowano w Sejmie pierwsze czytanie projektu nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych, przygotowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
więcej
|
|
,,Szczypta chilli" Dominiki Biegańskiej wraca do Chillizet, ,,Gabinet dźwięku" przesunięty na środę
W środę 7 czerwca br. stacja Chillizet (Eurozet) wprowadzi do ramówki audycję „Szczypta chilli”, którą prowadzi Dominika Biegańska. Zmiany nastąpią w programach „Gabinet dźwięku” i „Porządne dziewczyny”.
więcej
|
|
Dominacja Rekord FM w Radomiu, Radio ZET do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, a podium uzupełnia Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Jubileusz audycji ,,Polska Tygodniówka" w irlandzkim radiu Near FM. Zabrzmią fragmenty wywiadów ze znanymi gośćmi
W środę, 7 czerwca pięćsetne wydanie świętował będzie program „Polska Tygodniówka”, nadawany w irlandzkim radiu Near FM. To najstarsza polskojęzyczna audycja w zachodnich radiostacjach, którą prowadzi Tomasz Wybranowski.
więcej
|
|
|
|
Bank Pekao SA wraca do logo z żubrem
W środę Grupa PZU i Polski Fundusz Rozwoju sfinalizują kupno 32,8 proc. akcji Banku Pekao SA od UniCredit Group. Bank na pewno wróci do identyfikacji opartej na wizerunku żubra, m.in. dlatego że straci prawa do posługiwania się marką UniCredit.
więcej
|
Patryk Wójcik dyrektorem sprzedaży w Arskom Group
Patryk Wójcik objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji marketingu sportowego Arskom Group. Przez ostatni rok pracował w firmie doradczo-szkoleniowej SmartContactPeople.
więcej
|
Jarosław Michalski awansował w McCann&MRM
Jarosław Michalski, dotychczasowy senior designer, objął nowoutworzone stanowisko head of design w agencji reklamowej McCann&MRM. Pracuje w niej od jesieni ub.r.
więcej
|
,,Razem wygramy z każdym długiem" - GetBack reklamuje się z nowym logo (wideo)
Firma GetBack zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami wprowadziła nową identyfikację wizualną. Jednocześnie rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Razem wygramy z każdym długiem”, przygotowaną przez firmy marketingowe Leo Burnett Warsaw, Starcom, Opus Film i Platige Image.
więcej
|
Stefczykowie w teleturnieju reklamują pożyczkę w Kasie Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła nową odsłonę animowanej kampanii „Duża gotówka”, której bohaterami jest rodzina Stefczyków. Działania przygotowały firmy Apella i Pigeon.
więcej
|
IKEA specjalnym spotem świętuje 30 lat istnienia torby Frakta (wideo)
IKEA rozpoczęła emisję trwającego ponad minutę spotu reklamowego pod hasłem „The Blue Bag”, którym świętuje 30 rocznicę wprowadzenia do swoich sklepów niebieskiej torby Frakta. Autorami kampanii są IKEA Creative Hub i agencja Acne.
więcej
|
Jarosław Gilewicz za Magdę Szulfer szefem marketingu w Fines
Jarosław Gilewicz objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Fines, działającej na rynku pośrednictwa finansowego w zakresie pożyczek gotówkowych i konsolidacyjnych w sieci agencyjnej. Wcześniej był związany z marką Cyfrowe.pl.
więcej
|
,,#wStyluParadyż" - Dorota Szelągowska wspólnie z blogerkami promuje Ceramikę Paradyż (wideo)
Ceramika Paradyż, producent glazury i terakoty rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „#wStyluParadyż”, której twarzą została Dorota Szelągowska, autorka programów w HGTV. W akcji występuje razem z blogerkami: Jagodą z Lovingit, Anną z WhatAnnaWears oraz Malwiną z Bakusiowo.
więcej
|
Rafał Zagórny: z Hypermedia do BBDO Warszawa
Rafał Zagórny, który ostatnio pracował jako creative technology design head w agencji Hypermedia rozpoczął pracę w agencji reklamowej BBDO Warszawa na stanowisko head of design.
więcej
|
"Graj o Spotify z Leszkiem": bezpłatna muzyka do wygrania i nowa puszka wsparte kampanią (wideo)
Ruszyła wakacyjna akcja piwa Lech (Kompania Piwowarska), której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. Można w niej zdobyć abonamenty umożliwiające bezpłatne słuchanie utworów. Wraz z promocją Lech prezentuje także nową puszkę. Akcję, którą wspiera kampania reklamowa, przygotowały firmy Televizor, Czteryczwarte, Lubię to, Tailor Made PR i Zenith.
więcej
|
Tomasz Milewski: z Grey Group Poland do Bridge2Fun
Do zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej Bridge2Fun dołączył Tomasz Milewski obejmując stanowisko account supervisora. Poprzednio pracował w takich agencjach, jak Grey Group, Brain i Ogilvy&Mather.
więcej
|
Gabriela Cerowska: z Grupy PRC do agencji MOMA
Gabriela Cerowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor ds. obsługi klientów kluczowych w agencji MOMA. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie i obsługę bieżących projektów.
więcej
|
Devonshire zmienia się w devire, jest nowe logo (wideo)
Devonshire, firma zajmująca się rekrutacją, IT Contractingiem i pracą tymczasową, zmieniła nazwę na devire. Jednocześnie zmienił się jej logotyp, kolorystyka i typografia. Za rebranding odpowiada agencja leniva° fullmetal agency.
więcej
|
,,Technologicznie" w internetowej odsłonie kampanii sklepów Saturn
Agencja K2 Media, odpowiedzialna za obsługę sieci sklepów Saturn w zakresie mediów społecznościowych, rozszerza współpracę z tym klientem. Dodatkowo odpowiada za stworzenie platformy contentowej „Technologicznie”.
więcej
|
|
|
Przemysław Rudzki za Michała Pola redaktorem naczelnym ,,Przeglądu Sportowego"
Przemysław Rudzki objął funkcję redaktora naczelnego „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpił na tym stanowisku Michała Pola, który będzie dyrektorem zarządzającym całego segmentu sportowego Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem wśród dzienników w kwietniu, ,,Fakt" liderem sprzedaży
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i ,,Gazeta Wyborcza" w internecie
Dom maklerski BDM prognozuje, że Agora w bieżącym i przyszłym roku osiągnie po 122-123 mln zł zysku EBITDA, którego zdecydowaną większość zapewnią segmenty kin, reklamy zewnętrznej i internetu. Niekorzystnymi czynnikami mogą być natomiast trudność w pozyskiwaniu użytkowników płatnej oferty cyfrowej „Gazety Wyborczej” oraz spadek wpływów reklamowych od samorządów.
więcej
|
Maciej Kossowski dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy
Maciej Kossowski został dyrektorem zarządzającym biura reklamy Polska Press Grupy. Zastąpił na stanowisku Pawła Kosska.
więcej
|
Michał Bauer dyrektorem marketingu ,,Gazety Wyborczej", odchodzi Joanna Kmiecicka
Od czerwca Agora podzieliła dział projektów specjalnych „Gazety Wyborczej” na „projekty specjalne” i „marketing”. Z firmą rozstała się dotychczasowa szefowa marketingu, Joanna Kmiecicka, a na stanowisku zastąpił ją Michał Bauer.
więcej
|
Tomasz Jóźwik z nagrodą Herosa Rynku Kapitałowego 2017
Dziennikarz „Dziennika Gazety Prawnej” Tomasz Jóźwik otrzymał nagrodę Herosa Rynku Kapitałowego 2017 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
więcej
|
|
|
Monika Szymborska w Wirtualnej Polsce, będzie zarządzać informacjami i publicystyką w telewizji WP
Monika Szymborska objęła stanowisko dyrektor programowej video&tv w Wirtualnej Polski. Poprzednio przez 14 lat pracowała w TVN, m.in. jako producentka programów „Pod napie?ciem”, „Superwizjer” i „Uwaga!”.
więcej
|
Noizz.pl z nową kampanią wizerunkową i programem #Shapers, wśród autorów Paulina Przybysz i Jarosław Kuźniar
Platforma Noizz uruchomiła międzynarodowy program #Shapers skierowany do autorów. W regionalnych wersjach serwisu będą pojawiały się felietony wpływowych postaci, w Polsce jako pierwsi publikują Paulina Przybysz i Jarosław Kuźniar. Noizz.pl rozpoczął też kampanię wizerunkową, która potrwa do końca czerwca.
więcej
|
38 proc. Polaków kupuje w internecie, głównymi problemami opóźniona dostawa i pomylenie produktów
Klienci coraz chętniej robią zakupy w internecie, ale jednocześnie rośnie liczba osób mających złe doświadczenia z e-sklepami. Co dziesiąty kupujący miał problem z odzyskaniem pieniędzy od sprzedawcy w sieci - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
Po ataku w Londynie Theresa May chce większej kontroli w internecie, Facebook i Twitter obiecują efektywniejszą walkę z terrorystami w sieci
Po sobotnim zamachu terrorystycznym w Londynie premier Wielkiej Brytanii Theresa May zapowiedziała działania zwiększające kontrolę nad internetem w kraju i zmuszenie serwisów społecznościowych do efektywniejszej walki z ekstremistycznymi treściami. Facebook i Twitter odpowiadają zapowiedzią skuteczniejszego blokowania terrorystów w swoich serwisach.
więcej
|
Wojciech Krzyżaniak z omówieniami programu telewizyjnego na Onet.pl
Od początku czerwca w dziale portalu Onet.pl z programem telewizyjnym publikowane są codziennie felietony Wojciecha Krzyżaniaka omawiające najciekawsze produkcje, które można obejrzeć danego dnia.
więcej
|
|
|