Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 23 Marca 2017
 
 
 
Internauci nabrali się na ,,Polish boy wanted" i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
 
Po tym, jak firma LPP przyznała, że akcja, w której egzotyczna piękność Dee Dee szukająca chłopaka o imieniu Wojtek to działania promujące nową kolekcję odzieży Reserved wśród mężczyzn, na markę wylała się fala hejtu. - Zrobiliśmy niestandardową kampanię z założenia angażującą sporą rzeszę odbiorców. Chcieliśmy przyciągnąć uwagę naszej grupy docelowej pośród natłoku czasem nudnych, szarych niczym nie wyróżniających się reklam - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu Reserved. więcej
 
 
Paweł Jabłoński odchodzi z ,,Rzeczpospolitej". ,,Po 26 latach czas na zmianę"
 
Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) złożył wypowiedzenie i najpóźniej z końcem maja odejdzie z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pracowałem tutaj 26 lat i mam wrażenie, że wystarczy, czas na zmianę - powiedział w rozmowie z nami. więcej
 
 
Piotr Tyborowicz za Jima Samplesa prezesem TVN Media, Piotr Korycki wiceprezesem
 
Piotr Tyborowicz objął stanowisko prezesa spółki TVN Media, zastępując Jima Samplesa, który jest prezesem i dyrektorem generalnym TVN i przewodniczącym rady nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję wiceprezesa firmy. więcej
 
 
,,Polish boy wanted" - marketingowa ściema czy viralowy sukces?
 
Stratedzy i eksperci z agencji reklamowych są podzieleni w ocenie akcji „Polish boy wanted” promującej wiosenną kolekcję Reserved. Zdaniem jednych to marketingowy sukces, zdaniem innych - marka poszła o krok za daleko, posuwając się do kłamstwa przekroczyła pewne emocjonalne granice.   więcej
 
 
,,The Brain. Genialny umysł" ogląda 2,1 mln widzów. ,,Nowa specyfika w polskiej telewizji"
 
Nowy talent-show „The Brain. Genialny umysł” ogląda średnio 2,13 mln osób, o 620 tys. widzów więcej niż piątą edycję „Hell’s Kitchen” pokazywaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Repolonizacja mediów to gra polityczna, może być sprzeczna z prawem unijnym więcej
 
Duży spadek sprzedaży ,,Wprost" i ,,Gazety Polskiej", tracą też ,,Do Rzeczy" i ,,Newsweek" więcej
 
,,Dzień dobry Polsko" ogląda 137 tys. widzów. 5,46 proc. w 4+ i 3,84 proc. w 16-49 więcej
 
Telewizja Polska pozywa Roberta Makłowicza o ochronę dóbr osobistych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Brand Manager, Literia.pl Onet.pl
Specjalista ds. Promocji Kino Świat
PR Manager Cape Morris
Project Manager Cheil
Social Media Manager LiquidThread
Menadżer ds. Twórców Platige Image S.A.
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Account Director Streetcom
Key Account Manager Arskom Group
Realizator programów telewizyjnych w redakcji TVN Turbo TVN
Digital Marketing Specialist Independent Digital
Specjalista ds. Obsługi Klienta Independent Digital
DZIENNIKARZ/ REDAKTOR MM Magazyn Przemysłowy
Senior Event Manager MEDIACAP
Content Hunter Independent Digital
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Tyborowicz za Jima Samplesa prezesem TVN Media, Piotr Korycki wiceprezesem

Piotr Tyborowicz objął stanowisko prezesa spółki TVN Media, zastępując Jima Samplesa, który jest prezesem i dyrektorem generalnym TVN i przewodniczącym rady nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję wiceprezesa firmy. więcej

,,The Brain. Genialny umysł" ogląda 2,1 mln widzów. ,,Nowa specyfika w polskiej telewizji"

Nowy talent-show „The Brain. Genialny umysł” ogląda średnio 2,13 mln osób, o 620 tys. widzów więcej niż piątą edycję „Hell’s Kitchen” pokazywaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

Grzegorz Płaza odszedł z TVN i został dyrektorem generalnym Da Vinci Learning w Polsce

Grzegorz Płaza, ostatnio szef kanału TVN Meteo Active, objął stanowisko dyrektora generalnego odpowiedzialnego za wszystkie działania Da Vinci Learning GmbH, nadawcy kanału Da Vinci Learning na polskim rynku. więcej

Serial ,,Niania w wielkim mieście" ogląda 1,46 mln widzów. Widownia spada z odcinka na odcinek

Nowy serial „Niania w wielkim mieście” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,46 mln osób, o 280 tys. widzów więcej niż produkcja „Powiedz tak!” emitowana w tym paśmie rok temu. Tytuł daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Komisarz Alex" ma o 800 tys. widzów więcej niż ,,Strażacy". TVP1 liderem

Dziewiątą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 2,42 mln widzów, o 790 tys. osób więcej niż „Strażaków” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Serial zyskał również widzów względem ósmego sezonu pokazywanego jesienią ub.r. TVP1 w czasie jego emisji jest liderem rynku. więcej

620 tys. widzów programu ,,Ameryka marzeń". Polsat przegrywa tylko z TVP1

Nowy paradokument „Ameryka marzeń” gromadzi średnio 619 tys. widzów. Polsat w czasie emisji docu-soap zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4 i trzecie w 16-49. więcej

Ukraina blokuje uczestnictwo Rosji w Eurowizji

Rosyjska reprezentantka Julia Samoylova dostała zakaz wjazdu na teren Ukrainy i nie wystąpi podczas tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w Kijowie - tak zdecydowała Służba Bezpieczeństwa Ukrainy. więcej

Małgorzata Kidawa-Błońska zapowiada bojkot TVP, powodem słowa Marka Pyzy o Ewie Kopacz i katastrofie smoleńskiej (wideo)

Marek Pyza w rozmowie z posłanką PO Małgorzatą Kidawą-Błońską w „Kwadransie politycznym” TVP1 zasugerował, że jest niestosowne, że Ewa Kopacz sadziła drzewa z innymi politykami PO, bo kojarzy się to z jej nieprawdziwą wypowiedzią o przekopywaniu ziemi na miejscu katastrofy smoleńskiej. - Skandaliczny poziom rozmowy prezentowany przez dziennikarza mediów rządowych. Była to moja ostatnia wizyta w TVP - zapowiedziała Kidawa-Błońska. więcej

Startuje nowy sezon Formuły 1. Emisja w Eleven Sports

26 lutego 2017 roku wystartuje kolejny sezon Formuły 1. Przez cały sezon sportową imprezę na żywo będzie można oglądać w kanałach Eleven Sports, które transmitować będą wszystkie wyścigi, a także treningi i kwalifikacje. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM nie daje szans konkurencji w Aglomeracji Śląskiej (wrzesień-luty 2017)

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Jedynka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Internauci nabrali się na ,,Polish boy wanted" i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"

Po tym, jak firma LPP przyznała, że akcja, w której egzotyczna piękność Dee Dee szukająca chłopaka o imieniu Wojtek to działania promujące nową kolekcję odzieży Reserved wśród mężczyzn, na markę wylała się fala hejtu. - Zrobiliśmy niestandardową kampanię z założenia angażującą sporą rzeszę odbiorców. Chcieliśmy przyciągnąć uwagę naszej grupy docelowej pośród natłoku czasem nudnych, szarych niczym nie wyróżniających się reklam - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu Reserved. więcej

Piotr Tyborowicz za Jima Samplesa prezesem TVN Media, Piotr Korycki wiceprezesem

Piotr Tyborowicz objął stanowisko prezesa spółki TVN Media, zastępując Jima Samplesa, który jest prezesem i dyrektorem generalnym TVN i przewodniczącym rady nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję wiceprezesa firmy. więcej

,,Polish boy wanted" - marketingowa ściema czy viralowy sukces?

Stratedzy i eksperci z agencji reklamowych są podzieleni w ocenie akcji „Polish boy wanted” promującej wiosenną kolekcję Reserved. Zdaniem jednych to marketingowy sukces, zdaniem innych - marka poszła o krok za daleko, posuwając się do kłamstwa przekroczyła pewne emocjonalne granice.   więcej

Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)

W dwóch miesiącach br. wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły w skali roku jedynie o 1,5 proc. Pozycję największego reklamodawcy wciąż utrzymuje Aflofarm Farmacja Polska. Największy wzrost wydatków w omawianym okresie zanotowały Natur Produkt Zdrovit, Terg i Volkswagen. więcej

Krystyna Czubówna w kampanii reklamowej rajstop Detramax (wideo)

Ruszyła kampania promująca nowe produkty marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W reklamach rajstop tej marki wystąpiła w roli ambasadorki Krystyna Czubówna. więcej

,,Posadźmy milion drzew" - Martyna Wojciechowska w kampanii ,,Po stronie natury" firmy Żywiec Zdrój (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii społecznej producenta wody Żywiec Zdrój pod hasłem „Po stronie natury”. Ambasadorką akcji kolejny raz jest dziennikarka Martyna Wojciechowska, za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Young & Rubicam Poland, MediaCom Warszawa i Havas PR. więcej

Marketerzy i wydawcy wzywają do rezygnacji z irytujących formatów reklam internetowych

Organizacja The Coalition for Better Ads wezwała branżę reklamową do rezygnacji z intruzywnych formatów reklamowych. Bardziej przyjazny przekaz ma powstrzymać rosnącą wśród internautów popularność narzędzi do blokowania reklam. więcej

Michał Wolniak z VML Poland jurorem w Euro Effie Awards 2017

Michał Wolniak, chief strategy officer w agencji VML Poland, będzie jurorem w tegorocznym konkursie Euro Effie Awards, w którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie. Jego organizatorem jest European Association of Communications Agencies (EACA). więcej

Piotr Wysocki przeszedł z Codemedia do Centraals

Piotr Wysocki zaczął pracę jako partner oraz dyrektor komunikacji i rozwoju biznesu w firmie konsultingowej Centraals. Wcześniej był związany m.in. z Codemedia, TVN Media i Bonnier Business Polska. więcej

Grupa Sare miała prawie 4 mln zł zysku w 2016 roku

Skonsolidowany zysk netto Grupy Sare w ubiegłym roku osiągnął 3,98 mln zł. W 2015 roku było to 4,05 mln zł. więcej

,,Ksiądz" z Arkadiuszem Jakubikiem w reklamach Showmax (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii reklamowej polskiej wersji serwisu Showmax promowana jest etiuda „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej ,wyreżyserowana przez Wojtka Smarzowskiego. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, FilmIt, PHD i Performance Media. więcej

Grafiki z dzielnicami Warszawy na puszkach i w reklamach piwa Królewskie

Ruszyła kampania reklamowa piwa Królewskie (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na grafikach pokazujących m.in. 18 dzielnic Warszawy. Działania zostały przygotowane przez firmy marketingowe Wilk Studio, Twin, Good Looking Studio, Mediavest, Just i Roots PR. więcej

Carlsberg będzie reklamował nową wersję smakową piwa Okocim Radler

Carlsberg Polska wprowadził na rynek nowy smak piwa Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Wesprze go kampanią, której start zaplanowano na maj. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Upside i PHD Media Direction. więcej

"Wiele podróży. Jeden Wizz Air" w międzynarodowej kampanii kinowej Wizz Air (wideo)

W kinach ruszyła wizerunkowa kampania linii lotniczych Wizz Air. Prowadzoną na czterech rynkach akcję przygotowały firmy Ogilvy, PHD Media Direction i New Age Media. więcej

Katarzyna Szulc: z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego do Infinity Media

Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko junior media specialist. Ostatnio pracowała w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego. więcej

Jakub Wojnarowski na czele ACCA Polska, Przemysław Pohrybieniuk kieruje marketingiem w Dentons

Z początkiem kwietnia Jakub Wojnarowski obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego polskiego przedstawicielstwa ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania. Ostatnio pełniący tę funkcję Przemysław Pohrybieniuk pracuje w firmie Dentons. więcej

,,Polish boy wanted" to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)

Opublikowany kilka dni temu klip, w którym dziewczyna z USA szukała chłopaka z Polski, to teaserowa odsłona kampanii reklamowej odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives. więcej

Sprzeczne opinie Lecha i Jarosława Kaczyńskich o KRS na plakatach przeciw reformie sądownictwa

Akcja Demokracja umieściła w centrum Warszawy plakaty z diametralnie różnymi wypowiedziami braci Kaczyńskich o Krajowej Radzie Sądownictwa: pochlebną Lecha i krytyczną Jarosława. W ten sposób promuje petycję ze sprzeciwem wobec reformy sądownictwa przygotowywanej przez rząd. więcej

Abanana rozpoczyna obsługę marki Faber-Castell

Agencja Abanana rozpoczęła współpracę z marką Faber-Castell obejmującą artykuły do rysowania, malowania i pisania. więcej

 
 
 
PRASA
 
Paweł Jabłoński odchodzi z ,,Rzeczpospolitej". ,,Po 26 latach czas na zmianę"

Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) złożył wypowiedzenie i najpóźniej z końcem maja odejdzie z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pracowałem tutaj 26 lat i mam wrażenie, że wystarczy, czas na zmianę - powiedział w rozmowie z nami. więcej

Repolonizacja mediów w Sejmie. ,,Mamy prawo jak w kraju kolonialnym"

- Prowadzimy prace nad nowelizacją prawa prasowego i dekoncentracją rynku medialnego - poinformował wicepremier i minister kultury Piotr Gliński podczas środowego posiedzenia sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu. Zaznaczył też, że projekt ustawy ma być gotowy do połowy roku. więcej

Giertych wysyła komornika do ,,Wprost", Lisiecki zgłasza to do Rady Adwokackiej

Wczoraj mecenas Roman Giertych poinformował, że na jego zlecenie komornik rozpoczął egzekucję z majątku AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”, w związku z niewykonaniem wyroku sądu. Wydawca zaprzecza, jakoby komornik prowadził działania w siedzibie wydawnictwa. więcej

Mark Dekan: zarzuty o instrukcjach w moim liście są absurdalne, niezależność pracy naszych dziennikarzy to podstawa

W nowym newsletterze do pracowników Grupy Onet-RASP Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media, podkreślił, że jego poprzedni list nie był w żadnym stopniu instrukcją dla dziennikarzy, tylko przypomnieniem wartości fundamentalnych dla firmy. - Stoimy w obronie wolności, praworządności, demokracji oraz idei zjednoczonej Europy. Tym samym odrzucamy jakąkolwiek formę religijnych i politycznych skrajności - stwierdził. - Rolą wolnych mediów jest informowanie społeczeństwa poprzez oparte na faktach, rzetelne dziennikarstwo. Każdy z Was wie, że niezależność pracy naszych dziennikarzy stanowi podstawową zasadę naszej firmy i naszej Grupy - zapewnił. więcej

Joanna Olekszyk nową naczelną magazynu ,,Sens"

Joanna Olekszyk, do tej pory sekretarz redakcji miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło), została jego redaktor naczelną. Dotychczasowa naczelna Katarzyna Droga pozostaje współpracowniczką magazynu. więcej

Burda wydaje magazyn dla osób chcących przejść na wegetariańską dietę

W czwartek, 23 marca, w kioskach pojawi się nowy magazyn kulinarno-lifestyle’owy - „Wege Przewodnik” (Burda International Polska). Redaktor naczelną jest Katarzyna Gubała. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. ,,M jak Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty"

W 2016 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty”. więcej

Norweskie media uruchamiają wspólny projekt, mający eliminować fałszywe informacje z debaty politycznej

Norweska telewizja publiczna NRK wraz z dwoma największymi dziennikami („VG” oraz „Dagbladet”) tworzą portal, który ma weryfikować prawdziwość informacji podawanych w debatach publicznych. Sprawdzani mają być i politycy i media, a dostęp do portalu bezpłatny. więcej

MSZ: niemiecki wiceminister przyznał, że list szefa do pracowników Onet-RASP był niefortunny. Będzie nowelizacja Prawa prasowego

Wiceminister spraw zagranicznych Jan Dziedziczak poinformował, że o obecności niemieckiego kapitału na polskim rynku mediów premier Beata Szydło rozmawiała z kanclerz Angelą Merkel. Dodał, że niemiecki wiceminister spraw zagranicznych w rozmowie z jego polskim odpowiednikiem przyznał, że niedawny list szefa Ringier Axel Springer Media do polskich pracowników firmy był niefortunny. Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński zapowiedział nowelizację Prawa prasowego. więcej

Burda wznawia wydawanie ,,Elle Man". Sebastian Fabijański na okładce

W sprzedaży ukazało się kolejne wydanie luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska), a okładkę zdobi aktor Sebastian Fabijański. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marketerzy i wydawcy wzywają do rezygnacji z irytujących formatów reklam internetowych

Organizacja The Coalition for Better Ads wezwała branżę reklamową do rezygnacji z intruzywnych formatów reklamowych. Bardziej przyjazny przekaz ma powstrzymać rosnącą wśród internautów popularność narzędzi do blokowania reklam. więcej

5G, beacony i biometria napędem zmian w telekomunikacji

Na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym - wynika z tegorocznego raportu firmy doradczej Deloitte "Global TMT Predictions". więcej

Instagram ma 8 mln profili marek i milion aktywnych reklamodawców

Należący do Facebooka serwis Instagram ujawnił, że obecnie działa na nim 8 milionów kont należących do firm, a miesięcznie na platformie reklamuje się aktywnie z górą milion różnych marek. Większość reklamodawców i użytkowników narzędzi biznesowych to małe podmioty. więcej

Norweskie media uruchamiają wspólny projekt, mający eliminować fałszywe informacje z debaty politycznej

Norweska telewizja publiczna NRK wraz z dwoma największymi dziennikami („VG” oraz „Dagbladet”) tworzą portal, który ma weryfikować prawdziwość informacji podawanych w debatach publicznych. Sprawdzani mają być i politycy i media, a dostęp do portalu bezpłatny. więcej

Tłumacz Google z lepszą obsługą języka polskiego i przekładami z angielskiego

Google udoskonalił swoją platformę służącą do tłumaczenia tekstów z obcych języków. Dzięki zastosowaniu sieci neuronowych przekład pomiędzy polskim i angielskim ma być dużo trafniejszy i bardziej precyzyjny niż wcześniej. więcej

Rząd zakaże handlu w niedziele. Internetowe sklepy mają być spod niego wyłączone

Na wczorajszym posiedzeniu rząd poparł pomysł ograniczenia handlu w niedziele, ale rekomenduje dalsze prace nad projektem. – Przepisy powinny być tak przeredagowane, aby wprost i całkowicie wyłączały handel w internecie spod wprowadzanego zakazu – napisano w komunikacie CIR. Objęcie takim ograniczeniem e-sklepów byłoby dla branży bardzo dotkliwe. Izba Gospodarki Elektronicznej podkreśla, że w konsekwencji zakazu nawet 40 proc. obrotów sklepów zostanie przeniesione za granicę. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
5G, beacony i biometria napędem zmian w telekomunikacji

Na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym - wynika z tegorocznego raportu firmy doradczej Deloitte "Global TMT Predictions". więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Wysocki przeszedł z Codemedia do Centraals

Piotr Wysocki zaczął pracę jako partner oraz dyrektor komunikacji i rozwoju biznesu w firmie konsultingowej Centraals. Wcześniej był związany m.in. z Codemedia, TVN Media i Bonnier Business Polska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
5G, beacony i biometria napędem zmian w telekomunikacji
Facebook i Nokia przyspieszają przesył podwodnymi światłowodami do 32 Tb/s
Hakerzy szantażują Apple, grożą skasowaniem z iCloud danych użytkowników iPhone'ów
Smartfon myPhone Luna II w Biedronce za 599 zł
W gry komputerowe gra ponad miliard ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Internauci nabrali się na ,,Polish boy wanted" i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
,,Polish boy wanted" - marketingowa ściema czy viralowy sukces?
Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)
5G, beacony i biometria napędem zmian w telekomunikacji
Nie ma rekordu dochodów z VAT. ,,Umiejętnie planowanie budżetu"
Rząd zakaże handlu w niedziele. Internetowe sklepy mają być spod niego wyłączone
111 mld zł wyniósł zysk netto polskich firm w 2016 r. ,,Dobre wyniki nie cieszą"
Niewiele małych i średnich polskich firm wprowadza innowacje. Ich wydatki są trzykrotnie niższe niż unijna średnia
W gry komputerowe gra ponad miliard ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ukraina blokuje uczestnictwo Rosji w Eurowizji
"Collateral" - nowy serial BBC, zagra Carey Mulligan
Timothy Spall zagra w serialu "Electric Dreams"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj