|
|
|
|
|
|
|
Czechy i Słowacja nie chcą Telewizji Wyszehradzkiej. ,,Lepiej tworzyć nowe dzieło z mniejszą liczbą partnerów"
Česká televize i RTVS wycofały się z dalszych prac nad wspólnym projektem Telewizji Wyszehradzkiej. - Liderami pozostają Polacy i Wegrzy, a Czesi i Słowacy są zainteresowani dołączeniem do projektu - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
TTV i Rochstar pracują nad formatem z prowokacjami. ,,Alfabet strachu" poprowadzi vloger Rafał Jarząbek
W maju na antenie TTV zadebiutuje program „Alfabet strachu”, w którym stacja pokaże ludzkie obawy m.in. w formie prowokacji. Format poprowadzi Rafał Jarząbek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plus z ofertą Ja+ Gaz, zaczyna sprzedaż gazu dla gospodarstw domowych
Sieć telekomunikacyjna Plus, która należy do Cyfrowego Polsatu, wprowadza nową ofertę Ja+ Gaz. Od 1 marca 2017 roku gaz można kupić w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu i zyskać gwarancję stałej ceny przez całą długość kontraktu. W ramach programu SmartDom można także oszczędzić na domowych rachunkach i otrzymać rabat za zużyte KWh.
więcej
|
"Zobowiązanie operatorów płatnej tv do rejestrowania odbiorników swoich klientów to niedobry pomysł"
Konfederacja Lewiatan krytycznie ocenia projekt nakładania na operatorów płatnej telewizji obowiązku zbierania od klientów oświadczeń o posiadaniu telewizorów, a następnie przekazywanie ich Poczcie Polskiej. - To fatalny pomysł - czytamy we wspólnym stanowisku Lewiatana i Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Drugiej szansy" zyskał 320 tys. widzów. Oglądających przybywa z odcinka na odcinek
„Drugą szansę 3” ogląda średnio 1,95 mln osób, o 320 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną jesienią ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
Ryszard Cebula po 7 latach wraca do ,,Uwagi!" TVN
W środę Ryszard Cebula poprowadzi wydanie magazynu „Uwaga!” TVN. Dziennikarz dołączył na stałe do grona prowadzących - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Narodowy Dzień Żołnierzy Wyklętych w TVP. Zaangażowane trzy kanały
Dzisiaj z okazji Narodowego Dnia Żołnierzy Wyklętych, Telewizja Polska przygotowała specjalne blok programowe. Będzie koncert polskich gwiazd, reportaże na trzech kanałach (TVP1, TVP2, TVP Historia) i pierwszy odcinek serialu "Historia Roja, czyli w ziemi słychać lepiej". - Właśnie w ten sposób będziemy wypełniali swoją misję - zapowiedział podczas prezentacji wiosennej ramówki prezes Telewizji Polskiej, Jacek Kurski.
więcej
|
,,Żony Hollywood 3" zyskały widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Trzeci sezon „Żon Hollywood” ogląda średnio 911 tys. osób, o 72 tys. więcej niż śledziło drugi sezon produkcji. Program daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
TVP ABC na czele kanałów dziecięcych. W górę Nickelodeon i Disney Junior
Zdecydowanym liderem oglądalności kanałów dziecięcych w styczniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nickelodeon HD, a na czele spadków znalazł się Disney XD - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN pokaże ,,Roast Krzysztofa 'Diablo' Włodarczyka". Wystąpią Maciej Orłoś i Rafał Bryndal
W czwartek 16 marca br. stacja TVN wyemituje godzinny program „Wszyscy na jednego, czyli roast Krzysztofa ‘Diablo’ Włodarczyka”. W audycji wystąpią m.in. Maciej Orłoś, Rafał Bryndal i Katarzyna Piasecka.
więcej
|
,,Pierwsza randka", ,,Jest okazja" oraz programy Ziemkiewicza, Goćka i Friedricha wiosną w TVP2
W wiosennej ramówce TVP2 znalazło się pięć nowości takich jak reality show „Pierwsza randka”, benefisowe widowisko „Jest okazja” oraz programy Rafała Ziemkiewicza, Piotra Goćka, Aleksandry Ciejek i Roberta „Litzy” Friedricha.
więcej
|
,,Fakty Retro" w TVP3 Wrocław
W środę,1 marca br. na antenie TVP3 Wrocław startuje nowy program „Fakty Retro”, będący połączeniem „Faktów” - serwisu informacyjnego Dolnego Śląska oraz internetowego projektu „Retro TVP3 Wrocław”.
więcej
|
,,Outcast: Opętanie 2" od 10 kwietnia w FOX
10 kwietnia 2017 roku FOX rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Outcast: Opętanie”. Premiera produkcji odbędzie się jednocześnie w ponad 125 krajach.
więcej
|
,,Lucyfer" w TVN7
5 marca 2017 roku TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu „Lucyfer”.
więcej
|
|
|
Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyły w TVP1 i TVP2 (analiza)
Największe spółki Skarbu Państwa znacząco ograniczyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, zwiększając jednocześnie nakłady na reklamy w TVP1 i TVP2. Wśród nich są m.in. PZU, PKO BP, Orlen, Lotos, Enea.
więcej
|
,,Go for more - idę po więcej!" - kobiety z mężczyznami w wiosennej kampanii CCC (wideo)
Rusza wiosenna kampania reklamowa firmy obuwniczej CCC, prowadzona pod hasłem „Go for more - idę po więcej!”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Change, Lemon, OS3 i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
,,Lubella i 1000 pomysłów" - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię marki Lubella - „Lubella i 1000 pomysłów”. Wykorzystała w niej ponownie poklatkową animację, która rok temu wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która za tę realizację odpowiada a agencją Schulz Brand Friendly.
więcej
|
,,Dzień dobry emocje" - San Escobar, Trump i gole Lewandowskiego w kampanii Gazeta.pl (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa portalu Gazeta.pl (Agora) mająca podkreślać, jak mocno angażuje on użytkowników, także w social media. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzień dobry emocje”, wydawca przygotował wspólnie z firmami Warsaw by the sea, Głośno, Miło i Blue 449.
więcej
|
Link4 partnerem programu ,,Nasz nowy dom". Uczestnicy dostaną polisy mieszkaniowe
Firma ubezpieczeniowa Link4 została partnerem reality-show „Nasz nowy dom”, który w Telewizji Polsat prowadzi Katarzyna Dowbor.
więcej
|
,,Przez twe oczy zielone" - wystartowała wiosenna kampania Radia Vox FM (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia Vox FM, która potrwa do końca miesiąca. Jej hasło brzmi „W rytmie hitów”. W spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent „Przez twe oczy zielone”.
więcej
|
Nathan i Matthew Fackrell na wyłączność dla Moon Films
Dom produkcyjny Moon Films, którego właścicielami są Magda Betlejewska i Erik Van Wyk podpisał umowę na wyłączność z duetem reżyserskim MEN - bliźniakami Nathanem i Matthew Fackrell.
więcej
|
Restauracje płonące po grillowaniu w reklamach Burger Kinga
Sieć restauracji Burger King rozpoczęła w Stanach Zjednocznych nową, zaskakującą kampanię reklamową. Na zdjęciach Burger King pokazuje swoje restauracje ginące w płomieniach, sugerując, że to uboczny efekt prawdziwego grillowania mięsa.
więcej
|
Bielenda promuje linię odmładzającą Neuro Glicol+Vit. C
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa marki Bielenda, która promuje m.in. premierową linię odmładzającą Neuro Glicol + Vit. C. Komunikacja prowadzona będzie w prasie, telewizji oraz w internecie i potrwa do końca czerwca. Aktywnościom reklamowym towarzyszą działania public relations.
więcej
|
Marla Kaplowitz prezesem organizacji 4A
Marla Kaplowitz, CEO domu mediowego MEC w Ameryce Północnej została wybrana na nową prezes 4A, organizacji reprezentującej interesy agencji reklamowych. Zastąpi na tym stanowisku Nancy Hill.
więcej
|
|
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka: Nie można karać dziennikarza za brak autoryzacji
Helsińska Fundacja Praw Człowieka oceniła propozycję nowelizacji prawa prasowego, przygotowywanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. - Kierunek jest dobry, ale do zagwarantowania standardów swobody wypowiedzi jeszcze daleko - uważa HFPC.
więcej
|
W spocie ,,Gazety Polskiej" z mieszkania wyrzucane są ,,Newsweek", ,,Wprost", ,,Polityka" i ,,W Sieci" (wideo)
Do emisji trafił główny spot z kampanii reklamującej nową odsłonę „Gazety Polskiej”. W reklamie widać, jak z balkonu wyrzucany jest plik z wydaniami innych tygodników opinii, m.in. „Newsweeka”, „Wprost”, „Polityki” i „W Sieci”.
więcej
|
Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną. Nowy redaktor naczelny
Od marcowego numeru miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora) ma nową szatę graficzną i temat przewodni. To pierwsze wydanie przygotowane przez nowego redaktora naczelnego - Marcina Kasprzaka. - O kierunku dalszych zmian zadecydują wyniki prowadzonych właśnie badań - mówi szef magazynu.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie o zmianach przepisów o autoryzacji: Mamy nadzieję, że PiS nie pójdzie na nową wojnę z dziennikarzami
Towarzystwo Dziennikarskie zaniepokojone jest procesem uchwalania zmian w prawie prasowym. - Znając zwyczaje rządzących obawiamy się, że będą chcieli ograniczyć wolność mediów - piszą członkowie organizacji w oświadczeniu.
więcej
|
|
|
Paweł Stremski: wideo na Facebooku kolejnym megatrendem, Gazeta.pl chce być tam liderem dzięki angażującym treściom
- Największy potencjał ma dziś content wideo tworzony specjalnie z myślą o Facebooku, którego feed przejmuje częściowo rolę newsowych platform - to dziś megatrend, a my jesteśmy na niego gotowi jako pierwsi w Polsce. Nie wierzymy w przenoszenie do internetu 1 do 1 „starych” telewizyjnych formatów - o rozwoju Gazeta.pl w zakresie wideo i social media rozmawiamy z Pawłem Stremskim, dyrektorem tego portalu.
więcej
|
Seriale i filmy z AXN Now w CDA.pl
W marcu do CDA Premium, płatnej oferty serwisu CDA.pl, zostaną włączone seriale i filmy z oferty AXN Now, serwisu należącego do Sony Pictures Television Networks CE.
więcej
|
,,Dzień dobry emocje" - San Escobar, Trump i gole Lewandowskiego w kampanii Gazeta.pl (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa portalu Gazeta.pl (Agora) mająca podkreślać, jak mocno angażuje on użytkowników, także w social media. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzień dobry emocje”, wydawca przygotował wspólnie z firmami Warsaw by the sea, Głośno, Miło i Blue 449.
więcej
|
Pocket w rękach Mozilli
Mozilla przejęła firmę Read It Later, twórcę aplikacji Pocket, która pozwala zachować treści do przeczytania w późniejszym terminie. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
Serwis klubu parlamentarnego PiS-u przejęty przez przyjaciół pieczywa i sera, bo partia nie przedłużyła wykupu domeny
Pod adresem kppis.pl, pod którym funkcjonowała poprzednio strona klubu parlamentarnego Prawa i Sprawiedliwości, pojawiła się nieoczekiwanie witryna zatytułowana Klub Przyjaciół Pieczywa i Sera. Wynika to z faktu, że partia nie przedłużyła na kolejny okres wykupu domeny kppis.pl. Za to we wtorek zastrzegła sobie pierwszeństwo wykupu adresu pis.org.pl do 2020 roku.
więcej
|
|
|