|
|
|
|
|
|
|
,,Milionerzy" wracają do TVN. Premierowe odcinki w lutym 2017 r.
Stacja TVN i firma Jake Vision porozumiały się w sprawie emisji nowej serii teleturnieju wiedzowego „Milionerzy”. Program do ramówki trafi w lutym przyszłego roku.
więcej
|
,,MasterChef 5" zyskał 200 tys. widzów i pokonał konkurencję w 16-49. 32,1 mln zł z reklam
Średnia oglądalność piątej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,43 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program zyskał 200 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem w rynku telewizyjnym w 4+, a wpływy z reklam wyniosły 32,07 mln zł.
więcej
|
Polskie preselekcje do Eurowizji 2017 ruszą w lutym przyszłego roku
TVP wyłoni polskiego reprezentanta przyszłorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w ramach preselekcji, które odbędą się w lutym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,O mnie się nie martw 5" oglądało 2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu
Piąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,96 mln osób, o 90 tys. widzów mniej niż trzecią edycję serialu emitowaną jesienią ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,85 mln zł.
więcej
|
1,3 widzów oglądało serial ,,Rodzinka.pl 9". TVP2 wygrała z TVP1
Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 130 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,20 mln zł.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 5" hitem Czwórki: 1,6 mln widzów i 22,5 mln zł z reklam
Piąty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,59 mln widzów. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., serial zyskał 140 tys. widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 22,48 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: 28 kanałów i materiały VoD za darmo na święta
Z okazji świąt Bożego Narodzenia platforma Cyfrowy Polsat bez dodatkowych opłat udostępnia swoim abonentom do 28 kanałów tematycznych w otwartym oknie i treści na życzenie.
więcej
|
Przez facebookowego pirata Cyfrowy Polsat mógł stracić 4 mln zł na KSW 37. ,,Będziemy żądać naprawienia szkody"
Podczas sobotniej gali KSW 37 Cyfrowy Polsat doprowadził do zablokowaniu wielu nielegalnych transmisji z wydarzenia, m.in. streamu na Facebooku oglądanego w szczytowym momencie przez ponad 200 tys. internautów. - Po szczegółowym przeanalizowaniu każdego przypadku naruszenia, do odpowiednich organów wystosujemy zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa z żądaniem naprawienia szkody przez sprawcę - zapowiada rzeczniczka firmy. Według szacunków Pentagon Research nadawca tylko na pirackim streamie facebookowym mógł stracić ok. 4-4,5 mln zł.
więcej
|
Polsat nowym liderem, rekord Czwórki. 4,55 mln widzów PŚ w skokach narciarskich
Największymi telewizyjnymi hitami zeszłego tygodnia były seriale TVP, „Teleexpress” i Puchar Świata w skokach narciarskich. Wśród stacji nowym liderem oglądalności został Polsat, a rekordowy wynik zanotowała Czwórka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 pokaże dwa odcinki specjalne ,,Bake Off - Ale ciacho!". Wystąpią Sonia Bohosiewicz i Beata Tyszkiewicz
TVP2 szykuje dwa odcinki specjalne reality-show „Bake Off - Ale ciacho!”, które pokaże m.in. w Święta Bożego Narodzenia . Wśród uczestników pojawią się m.in. Sonia Bohosiewicz, Beata Tyszkiewicz i Katarzyna Zielińska z rodzinami.
więcej
|
,,Grimm 5" i ,,Uśpieni" w Canal+ Seriale
We wtorek 6 grudnia br. Canal+ Seriale rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Grimm”, a pięć dni później na antenie zadebiutują „Uśpieni”.
więcej
|
Zoom TV w ofercie telewizyjnej Orange
Kanał Zoom TV trafił do oferty telewizyjnej Orange. Stacja jest dostępna w pakiecie Optymalnym.
więcej
|
ATM Grupa wydaje kalendarz na 2017 r. z fotografiami aktorów serialowych
15 grudnia br. odbędzie się wernisaż prezentujący fotografie Grzegorza Gołębiowskiego z pierwszej edycji kalendarza ATM Grupy.
więcej
|
|
|
,,Klub Sportowy Koźlątko" - bajkowy audiobook dla chorych dzieci od RMF FM
Zespół radia RMF FM w ramach akcji charytatywnej przygotował bajkowy audiobook „Klub Sportowy Koźlątko”, który trafi do małych pacjentów szpitali w całej Polsce. Autorem tekstu jest pisarz Grzegorz Kasdepke, a bohaterów bajki zagrali siatkarze oraz dziennikarze Faktów RMF FM.
więcej
|
|
Marcin Prokop rozdaje choinki słuchaczom Radia Złote Przeboje
Na antenie Radia Złote Przeboje wystartowała przedświąteczna zabawa antenowa „Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta”, w której Marcin Prokop rozdaje słuchaczom choinki.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura tuż za podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Częstochowie należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ferenc, Wiśniewska, Zaorski, Rozen oraz twórcy ,,Matysiaków" laureatami nagrody ,,Splendory" 2016
5 grudnia wręczono nagrody Teatru Polskiego Radia dla wybitnych twórców teatru radiowego. Tegorocznymi laureatami są: Ewa Wiśniewska, Andrzej Ferenc, Henryk Rozen, Andrzej Zaorski oraz zespół twórców i realizatorów powieści radiowej „Matysiakowie”.
więcej
|
|
|
|
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Według domu mediowego Zenith w tym i przyszłym roku wzrosty wydatków reklamowych w Polsce wyniosą po 2,7 proc. Globalnie rynek reklamowy zyska 4,4 proc., a nakłady marketingowe w mediach społecznościowych zwiększą się do 50 mld dolarów w 2018 roku.
więcej
|
Biedronka z zaprzęgiem Świętego Mikołaja w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Biedronka. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
więcej
|
W 2017 roku wydatki na reklamę internetową będą większe niż na reklamę w telewizji
Grupa mediowa GroupM (WPP) prognozuje, że w 2017 roku globalne wydatki na reklamę internetową będą większe niż na reklamę w telewizji. Według szacunków agencji do 2021 roku reklama cyfrowa ma stanowić połowę globalnych wydatków na reklamę w ogóle.
więcej
|
7 mitów o reklamie programatycznej
Programmatic rozpycha się na rynku digital, a jego widmo zaczyna krążyć nad telewizją. Ożywiona wymiana półprofesjonalnych opinii o programatycznym zakupie prowadzi do konfuzji reklamodawców i wydawców, których asekuracja bywa często „na wyrost”. W jakie powszechne mity na temat programmatic nie powinni wierzyć? - opisuje dla Wirtualnemedia.pl Agata Czech, strateg z MEC.
więcej
|
Polsat i TVN zarabiają najwięcej z reklamy telewizyjnej. Pharmacia na czele reklamodawców
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie br. były o 8 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia.
więcej
|
Agencja Bardzo zajmie się obsługą reklamową Tymbarku
Grupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową dwóch linii produktowych marki Tymbark. Działaniami ATL z rozwinięciem na digital zasięgowy zajmie się agencja Bardzo.
więcej
|
Riposton reklamowany jako ,,prawdziwa riposta na kaca" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na kaca Riposton (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska). Akcję wspólnie z producentem przygotował dom mediowy SMG Polska.
więcej
|
,,Przepis na niezapomniane Święta" w kampanii Delecty (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania promująca produkty marki Delecta (Bakalland). Akcję przygotowały firmy Mullenlowe Warsaw i Starcom.
więcej
|
Michał Puch i Rafał Pniewski w dziale kreacji BBDO Warszawa
Do zespołu kreatywnego agencji BBDO Warszawa dołączył team specjalizujący się w reklamie internetowej. Michał Puch przeszedł z agencji Kalicińscy.com, a Rafał Pniewski z agencji Grey Wordwide Warszawa.
więcej
|
Saatchi&Saatchi, Grey, Walk i FCB Warsaw z nagrodami na festiwalu Eurobest
Sześć nagród zdobyły cztery polskie agencje reklamowe w tegorocznym konkursie reklamowym Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie. Statuetki otrzymały agencje Saatchi&Saatchi Poland, Grey Worldwide Warsaw, Walk i FCB Warsaw.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" przegrywa z ,,Super Expressem", bo bardziej przeniosła się do internetu i podrożała, spadki w druku nieuniknione (opinie)
„Gazeta Wyborcza” w ostatnich latach notowała dużo wyższe spadki sprzedaży od „Super Expressu”, ponieważ jej czytelnicy w większym stopniu korzystają z internetu, gdzie „GW” ma znacznie silniejszą pozycję niż „SE”. Do spadków „GW” przyczyniły się też podwyżki jej ceny i ostra publicystyka - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Iwona Szpala i Małgorzata Zubik z Nagrodą im. Fikusa za teksty w ,,Gazecie Wyborczej" o reprywatyzacji
Laureatkami tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby zostały Iwona Szpala i Małgorzata Zubik z "Gazety Wyborczej". Nagrodzono je za serię tekstów na temat warszawskiej reprywatyzacji.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Agory, Cyfrowego Polsatu, Orange i WP, neutralnie dla Netii
Analitycy Haitong Bank wydali rekomendacje dla spółek sektora TMT. W przypadku telekomów zalecają kupowanie Cyfrowego Polsatu i Orange Polska, natomiast są neutralni dla Netii. Biorąc pod uwagę spółki mediowe, rekomendują "kupuj" dla Wirtualna Polska i Agory.
więcej
|
,,Super Express" pierwszy raz wyprzedził ,,Gazetę Wyborczą" (sprzedaż dzienników w październiku 2016 r.)
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w październiku br. był „Fakt”. Drugie miejsce zajął „Super Express”, który po raz pierwszy w historii wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z danych ZKDP opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Press Śląsk wydało kwartalnik ,,Forum Seniora"
Ukazał się pierwszy numer „Forum Seniora” (Polska Press Śląsk). Kwartalnik, skierowany do osób starszych, przygotowywany jest przez dziennikarzy „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
|
|
Sportowefakty.wp.pl przed Sport.onet.pl, mocno w górę Polsatsport.pl (TOP10 stron sportowych)
Sportowefakty.wp.pl mają zdecydowanie więcej użytkowników i odsłon niż Sport.onet.pl oraz nieco dłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego. Do Grupy Onet-RASP należą też będące w pierwszej dziesiątce strony Przeglądsportowy.pl, Ofsajd.onet.pl i Ekstraklasa.tv. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnął Polsatsport.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska zmienia prezesa Enovatis: Dariusz Górzny za Piotra Siudaka
Dariusz Górzny objął funkcję prezesa spółki Enovatis (od roku należącej do Wirtualnej Polski), właściciela serwisów Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl. Zastąpił Piotra Siudaka, związanego z firmą przez ponad cztery lata.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Agory, Cyfrowego Polsatu, Orange i WP, neutralnie dla Netii
Analitycy Haitong Bank wydali rekomendacje dla spółek sektora TMT. W przypadku telekomów zalecają kupowanie Cyfrowego Polsatu i Orange Polska, natomiast są neutralni dla Netii. Biorąc pod uwagę spółki mediowe, rekomendują "kupuj" dla Wirtualna Polska i Agory.
więcej
|
Komisja Europejska oskarża serwisy społecznościowe o brak reakcji na mowę nienawiści
Według raportu zamówionego przez Komisję Europejską największe firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Google Twitter i Microsoft) nie wypełniają swoich obietnic szybkiego reagowania na przejawy mowy nienawiści w internecie. Komisja zapowiada, że w wypadku dalszej opieszałości administracyjnie zmusi najpopularniejsze serwisy do skutecznej walki z hejtem.
więcej
|
Wirtualna Polska po starcie kanału WP ze zmienioną stroną główną i serwisem WP.tv
W związku ze startem kanału telewizyjnego WP na stronie główne portalu WP pojawiła się nowa kolumna, w której można oglądać tę stację oraz ogólnodostępne kanały streamowane w internecie przez Videostar.pl. Ponadto w nowej odsłonie uruchomiono serwis WP.tv.
więcej
|
Na święta polskie sklepy internetowe z niższymi cenami niż tradycyjne, ale Black Friday i Cyber Monday to tylko chwyt marketingowy
Według danych firmy doradczej Deloitte w tym roku Polacy 37 proc. swoich budżetów na świąteczne zakupy wydadzą w sklepach internetowych. Okazuje się też, że Black Friday oraz Cyber Monday nie przyniosły znaczących obniżek cen, średnia różnica wynosiła jedynie 2 procent.
więcej
|
Amazon otwiera sklep stacjonarny: płatności nie przy kasach, tylko w aplikacji mobilnej (wideo)
Amazon uruchomił pierwszy sklep spożywczy w ramach projektu Amazon Go. Odwiedzający go klienci nie muszą stać w kolejce, aby zapłacić przy kasie za zakupy. Po zapakowaniu wybranych towarów po prostu wracają do domu, a resztę załatwia odpowiednia aplikacja w smartfonie.
więcej
|
Posłowie PiS chcą ograniczenia pornografii w internecie - dostęp dopiero na wniosek pełnoletniego użytkownika
Grupa posłów Prawa i Sprawiedliwości wróciła do inicjatywy przepisów ograniczających dostęp do pornografii w internecie, przede wszystkim dzieciom. Prowadzone są w tej sprawie rozmowy z Ministerstwem Cyfryzacji.
więcej
|
|
|