|
|
|
|
|
|
|
Monika Szymborska i Krzysztof Miączyński z ,,Uwagi" zwolnieni z TVN
Szefowa redakcji „Uwagi!” i „Superwizjera” Monika Szymborska oraz jej zastępca Krzysztof Miączyński zostali zwolnieni z TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie komentujemy powodów rozstania - wyjaśnia nam Joanna Górska, szefowa zespołu PR Grupy TVN.
więcej
|
,,Sylwester z Dwójką" w Zakopanem. TVP rezygnuje z Torunia
Telewizja Polska planuje organizację koncertu sylwestrowego w Zakopanem. Nadawca dopina szczegóły imprezy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przedślubne bitwy" - nowy program TVN Style. Poprowadzi go Izabela Janachowska
Stacja TVN Style pracuje nad nowym programem o tematyce ślubnej pt. „Przedślubne bitwy”. Prowadzącą będzie Izabela Janachowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W Polsacie w grudniu reklamy najdroższe przy filmie ,,Kevin sam w domu"
Podobnie jak przed rokiem, w grudniu w Polsacie najwięcej kosztują reklamy w paśmie filmowym w wieczór wigilijny. Wtedy za reklamę przy tradycyjnie już tego dnia pokazywanym filmie „Kevin sam w domu” reklamodawcy zapłacą ponad 20 tys. zł więcej niż rok temu.
więcej
|
Reality-show ,,Hell's Kitchen 6" straciło 420 tys. widzów. 26 mln zł z reklam
Szóstą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,2 mln osób, o 430 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,88 mln zł.
więcej
|
Nowy sezon ,,Spadkobierców" za darmo w Ipli i aplikacji Cyfrowy Polsat GO
Użytkownicy telewizji internetowej Ipla oraz aplikacji Cyfrowy Polsat GO mogą bezpłatnie oglądać premierowy siódmy sezon serialu „Spadkobiercy”. Prawdopodobnie widowisko trafi na antenę Czwórki (Grupa Polsat).
więcej
|
Discovery Historia na 10. urodziny zmienia logo i oprawę
W poniedziałek 28 listopada br. kanał Discovery Historia z okazji 10-lecia istnienia wprowadzi nową oprawę kanału i logo, a w ramówce stacji obok dotychczasowych programów zagoszczą nowe tytuły prezentujące zjawiska, postaci historyczne oraz wynalazki.
więcej
|
,,Comedy Club" - nowy program Comedy Central. Stacja szuka stand-up'erów
Stacja Comedy Central rozpoczęła poszukiwania uczestników nowego programu „Comedy Club”, w którym na scenie wystąpią komicy i stand-up’erzy.
więcej
|
Piotr Kraśko:To był wspaniały rok. Oddycham w TVN pełnią życia
Dziennikarz Piotr Kraśko pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” w TVN24 BiS oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.
więcej
|
3,6 mln widzów rewanżowego meczu Legii z Borussią Dortmund w TVP1 i Canal+
Wtorkowy mecz Legii Warszawa z Borussią Dortmund w Lidze Mistrzów, która można było zobaczyć w TVP1 i Canal+, oglądało średnio 3,58 mln osób.
więcej
|
Puchar Świata w skokach narciarskich i biegach narciarskich w TVP
W najbliższy weekend rozpoczną się kolejne sezony Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Zawody będzie można oglądać na antenie Jedynki i Dwójki, a ekspertem TVP będzie Adam Małysz.
więcej
|
Spektakl ,,Wasza Wysokość" z Dorotą Kolak w TVP2
W niedzielę 27 listopada br. w ramach Studia Teatralnego Dwójki widzowie TVP2 obejrzą premierowy spektakl „Wasza Wysokość”, oparty o biografię himalaistki Wandy Rutkiewicz. Reżyserią zajęła się Agnieszka Smoczyńska.
więcej
|
|
|
W Polsacie w grudniu reklamy najdroższe przy filmie ,,Kevin sam w domu"
Podobnie jak przed rokiem, w grudniu w Polsacie najwięcej kosztują reklamy w paśmie filmowym w wieczór wigilijny. Wtedy za reklamę przy tradycyjnie już tego dnia pokazywanym filmie „Kevin sam w domu” reklamodawcy zapłacą ponad 20 tys. zł więcej niż rok temu.
więcej
|
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich kampanią przypomina o samotności starszych ludzi
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia stowarzyszenie mali bracia Ubogich rozpoczęło kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych. Za jej realizację odpowiadają BBDO Warszawa i Starcom.
więcej
|
,,Zabierz facetowi szampon" - Anna i Robert Lewandowscy w reklamach head&shoulders (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa szamponów head&shoulders (produkowanych przez Procter & Gamble Polska), w której razem z Robertem Lewandowski, promującym tę markę już wcześniej, występuje jego żona Anna Lewandowska.
więcej
|
Dawid Podsiadło i Sokół zwiedzają Szkocję w kampanii whisky Johnnie Walker (wideo)
W ramach nowej kampanii whisky Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish muzycy Dawid Podsiadło i Sokół odwiedzili jedną z najstarszych destylarni tego alkoholu w Szkocji. Pokazujący to film przygotowały agencje VML Poland i Better Film Productions.
więcej
|
Jan Kałasznikow i Katarzyna Ratajczak w agencji V&P
Pracę w agencji marketingu zintegrowanego V&P zaczęli Jan Kałasznikow i Katarzyna Ratajczak. Kałasznikow wcześniej pracował m.in. w agencjach Just, GPD i Double Brand, a Ratajczak - w Profi-Lingua i Giacomo Conti.
więcej
|
Sylwester Wrona wrócił do agencji Insignia
Sylwester Wrona, po niespełna rocznej przerwie, ponownie dołączył do zespołu agencji Insignia. Objął nowo utworzone stanowisko digital strategy directora.
więcej
|
Jacek Braciak jako Napoleon zarządza zabawki pod choinkę w Carrefourze (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży i social media ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca zabawki w hipermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
więcej
|
Targi Kielce mają nowe logo (wideo)
Ośrodek wystawienniczy Targi Kielce ma nowy logotyp, którym jest czerwony punkt podzielony na dwie półkule.
więcej
|
Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Międzynarodowa agencja Business Factory, właściciel platformy ROI Hunter, która jest jedynym oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka w regionie Centralnej i Wschodniej Europy otwiera biuro w Polsce. Polskim oddziałem kieruje Agnieszka Chabrzyk.
więcej
|
Jarosław Szymajda: z IMS do Multikino Media
W listopadzie pracę na stanowisku senior sales managera w biurze reklamy Multikino Media rozpoczął Jarosław Szymajda. Ostatnio pracował w dziale sprzedaży spółki IMS.
więcej
|
|
|
Dyskusja po słowach Michnika o waleniu przez władzę w ,,Gazetę Wyborczą": za spadki ,,GW" odpowiada rząd czy Agora?
W środę dziennikarze dyskutowali o wypowiedzi redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika o negatywnym wpływie obozu rządzącego na sytuację finansową „GW”. Według publicysty „GW” Pawła Wrońskiego rządzący sugerują także prywatnym firmom, by nie reklamowały się w tym dziennikom. Natomiast Wojciech Krzyżaniak uważa, że spadki „GW” wynikają z nietrafionych decyzji kierownictwa dziennika i wydającej go Agory.
więcej
|
Legia Warszawa z dwumiesięcznikiem ,,Młoda Legia" dla nastolatków, wydawcą Edipresse Polska
W sprzedaży pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Młoda Legia” dotyczącego klubu piłkarskiego Legia Warszawa, a skierowanego głównie do dzieci i młodzieży. Wydawcą pisma jest Edipresse Polska.
więcej
|
Agata Lipiec: z PZU do Burda International Polska
Agata Lipiec po trzech latach pracy w firmie ubezpieczeniowej PZU, gdzie odpowiadała za media społecznościowe, przeszła do wydawnictwa Burda International Polska (należą do niego m.in. „Elle”, „Glamour”, „Dobre Rady”) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstanie niemiecka wersja tygodnika satyrycznego "Charlie Hebdo"
Francuski tygodnik satyryczny "Charlie Hebdo", którego redakcja została w ub. roku zaatakowana przez dzihadystów, będzie miał od grudnia niemiecką wersję - podał we wtorek wydawca pisma. Pierwszy niemiecki numer będzie miał nakład 200 tys. egzemplarzy.
więcej
|
,,CD-Action" umocnił się na lidera sprzedaży wśród pism komputerowych
W sierpniu 2016 roku prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „PC Format”. Jedyny wzrost zanotował będący liderem zestawienia „CD-Action”.
więcej
|
Piotr Pacewicz zdobywcą Nagrody Specjalnej im. Dariusza Fikusa, za teksty nominowani dziennikarze ,,Newsweeka", ,,Polityki" i ,,GW"
Finalistami tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa są Wojciech Cieśla i Michał Krzymowski z „Newsweeka”, Mariusz Janicki i Wiesław Władyka z „Polityki”, Marcin Kołodziejczyk z „Polityki” oraz Iwona Szpala i Małgorzata Zubik z „Gazety Wyborczej”. Specjalne wyróżnienie przyznano natomiast Piotrowi Pacewiczowi.
więcej
|
|
|