|
|
|
|
|
|
|
Grupa Gamerock i producent ,,Familiady" uruchomią pierwszy polski kanał telewizyjny o e-sporcie
Agencja e-sportowa Grupa Gamerock zaczęła współpracę z firmą produkcyjną Astro, realizującą m.in. teleturniej „Familiada”, w celu uruchomienia pierwszego w Polsce kanału telewizyjnego E-Sport poświęconego w całości rozgrywkom e-sportowym i grom wideo.
więcej
|
Powstanie drugi sezon ,,W dobrym stylu" Małgorzaty Rozenek-Majdan. TVN Style zadowolona z programu
Stacja TVN Style zakończyła emisję pierwszego sezonu „W dobrym stylu”, w którym Małgorzata Rozenek-Majdan wraz z ekspertami podpowiada jak sobie radzić w codziennym życiu. Stacja jest zadowolona z programu i planuje kontynuację wiosną 2017 roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Co i kiedy w ramówce Metro? Szczegółowy program nowego kanału Agory
W piątek, 2 grudnia br. nadawanie rozpocznie Metro - nowy kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora. Program stacji opiera się na dwóch filarach: ofercie filmowo-serialowej oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia.
więcej
|
TVN pokaże galę 24. edycji ,,Paszportów Polityki 2016"
10 stycznia 2017 roku podczas uroczystej gali wręczone zostaną „Paszporty Polityki 2016”. Tym razem to nie Telewizja Polska, ale TVN pokaże uroczystość - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,74 mln widzów ogląda ,,Pierwszą miłość". Polsat na czele rynku
Jesienią br. serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,74 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż w jesiennej ramówce rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych. Rośnie Polsat Viasat Explorer, traci Animal Planet
W październiku br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych został Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explorer, a na przeciwnym biegunie znalazł się Animal Planet HD.
więcej
|
100 tys. zł za spot w akcji ,,Reklama dzieciom" w TVP1
25 grudnia br. po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne. 30-sekundowy spot w nim kosztuje 100 tys. zł netto.
więcej
|
TVN Media przedłuża współpracę z AXN Polska
Umowa między AXN Poland a biurem reklamy TVN Media (pod marką Premium TV) została przedłużona na kolejny rok.
więcej
|
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższy finałowy odcinek ,,Masterchefa"
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym TVN na grudzień najwyższe ceny mają reklamy przy finałowym odcinku kulinarnego programu „Masterchef”. Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
Multimedia Polska z 835 tys. abonentów i wyższymi przychodami o 4,4 proc.
Na koniec września 2016 roku z usług Multimedia Polska korzystało ponad 835 tys. klientów. Przychody za trzy kwartały 2016 roku wyniosły 550 mln zł, a zysk netto - 21,9 mln zł.
więcej
|
W grudniu w TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe"
Reklamodawcy zainteresowani reklamą w TVP2 w grudniu najwięcej zapłacą za spoty przy serialach „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, a w TVP1 - przy meczu Legii Warszawa w Lidze Mistrzów i niedzielnych „Wiadomościach”.
więcej
|
,,Blindspot: Mapa zbrodni" w AXN
5 grudnia 2016 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Blindspot: Mapa zbrodni”.
więcej
|
|
|
Więdłocha, Różczka i Bujakiewicz w miniserialu ,,Zakręcone" promującym Škodę (wideo)
W internecie rozpoczęła się emisja serialu „Zakręcone”, którego bohaterkami są Agnieszka Więdłocha, Magdalena Różczka i Katarzyna Bujakiewicz. Produkcja promuje markę samochodów Škoda, a pracowały przy nim agencja GoldenSubmarine i Papaya Films.
więcej
|
Biedronka nie doceniła konsumentów, przeliczyła się z akcją ,,Gang świeżaków"
Na kilka dni przed zakończeniem akcji w większości sieci sklepów Biedronka zabrakło pluszowych maskotek, które można było dostać w zamian za zakupy. Klienci nie kryją oburzenia. Jeronimo Martins zapewnia, że Świeżaki trafią do sklepów.
więcej
|
MEC obronił budżet mediowy Nestlé Polska
Koncern spożywczy Nestlé Polska, właściciel takich marek jak Winiary, Lion, Nescafe, Princessa czy Lion, zakończył przetarg na obsługę mediową. Wybrał w nim dom mediowy MEC.
więcej
|
Karol Strasburger w akcji edukacyjnej ,,Wybieraj mądrze! Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię"
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię” skierowanej do odbiorców energii elektrycznej. Akcja wykorzystuje wizerunek aktora Karola Strasburgera, znanego głównie z teleturnieju „Familiada”.
więcej
|
Rakuten nowym sponsorem piłkarzy FC Barcelona - 220 mln euro za cztery lata
Rakuten, japoński koncern z branży elektroniki, podpisał czteroletni kontrakt sponsorski z klubem FC Barcelona. W ramach umowy Japończycy dofinansują katalońską drużynę na łączną kwotę 220 milionów euro, a logo nowego sponsora na koszulkach piłkarzy Barcy zastąpi markę Qatar Airways.
więcej
|
TVN Media przedłuża współpracę z AXN Polska
Umowa między AXN Poland a biurem reklamy TVN Media (pod marką Premium TV) została przedłużona na kolejny rok.
więcej
|
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższy finałowy odcinek ,,Masterchefa"
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym TVN na grudzień najwyższe ceny mają reklamy przy finałowym odcinku kulinarnego programu „Masterchef”. Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Jasionce - nowe miejsce na eventowej mapie Podkarpacia
CWK w Jasionce to największy obiekt wystawienniczo-kongresowy w województwie podkarpackim. Wyróżniająca się budowla ze szklaną kopułą usytuowana jest na terenie Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego Aeropolis.
więcej
|
W grudniu w TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe"
Reklamodawcy zainteresowani reklamą w TVP2 w grudniu najwięcej zapłacą za spoty przy serialach „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, a w TVP1 - przy meczu Legii Warszawa w Lidze Mistrzów i niedzielnych „Wiadomościach”.
więcej
|
Boże Narodzenie bez nudów i Święty Mikołaj z kłopotami w reklamach Orange TV i Orange Światłowodu (wideo)
Orange Polska rozpoczął bożonarodzeniowe kampanie reklamowe usługi Orange TV i pakietów z internetem Orange Światłowód. Za przygotowanie i realizację działań marketingowych odpowiadają firmy Publicis Poland, Simple Frame, Orka, Platige Image i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Prawdziwa dama i dżentelmen w reklamach Ahmad Tea London (wideo)
W kinach i internecie wystartowała kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea London (produkowanej przez firmę Levant Foods). Za przygotowanie i realizację akcji, pod hasłem „Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska”, odpowiadają firmy marketingowe V&P i The Media Insight.
więcej
|
Milena Walczak i Krzysztof Nowakowski w They.pl
Agencja They.pl rozbudowuje zespół digital media zatrudniając w nim dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Milena Walczak i Krzysztof Nowakowski.
więcej
|
,,Łap nowego" w kampanii napoju Tiger
W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa nowych wersji napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex) prowadzona pod hasłem „Łap nowego”. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.
więcej
|
Subway promuje Pumpkin Spice Latte
Ruszyła ogólnopolska kampania sieci restauracji Subway promująca jej sezonową ofertę, w tym przede wszystkim napój Pumpkin Spice Latte. Akcję przygotowały firmy Q&A Communications i Maxus Global.
więcej
|
"Energia się liczy" w kampanii innogy Polska
Ruszyła kampania firmy energetycznej innogy Polska pod hasłem "Energia się liczy". Akcję dedykowaną klientom biznesowym przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Robert Nawrocki: z Business Link Poland do Kerris
Robert Nawrocki objął funkcję new business managera w agencji interaktywnej Kerris. Poprzednio pracował w Business Link Poland.
więcej
|
|
|
Tomasz Bocheński i Agora nagrodzeni w 18. edycji European Newspaper Award
Dyrektor artystyczny Polska Press Grupy Tomasz Bocheński zdobył pięć nagród w prestiżowym konkursie projektowania prasowego European Newspaper Award. Dwie nagrody przypadły dla Agory.
więcej
|
Feministyczny kwartalnik ,,G'rls Room" zadebiutuje w grudniu
- Oddajemy głos kobietom oraz wszystkim, którym równe prawa i tolerancja nie są obce - mówi Paulina Klepacz, redaktor prowadząca nowego kwartalnika „G’rls Room”, który pojawi się w sprzedaży 5 grudnia.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich, ,,Logo" wyprzedziło ,,CKM"
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
,,Legendy ekranu" - wydanie specjalne ,,Tele Tygodnia"
W piątek 18 listopada br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne „Tele Tygodnia” (Bauer) - „Legendy ekranu”.
więcej
|
Co dziesiąty Polak w ogóle nie czyta umów. Ogromną rolę w upowszechnianiu wiedzy odgrywają dziennikarze
Główne powody, dla których Polacy nie czytają umów, to z jednej strony brak czasu, a z drugiej zaufanie do dostawcy. Jednocześnie Polacy wskazują, że chcą edukacji w tym temacie, a ogromną rolę w upowszechnianiu wiedzy odgrywają dziennikarze - wynika z badania PBS.
więcej
|
|
|
Więdłocha, Różczka i Bujakiewicz w miniserialu ,,Zakręcone" promującym Škodę (wideo)
W internecie rozpoczęła się emisja serialu „Zakręcone”, którego bohaterkami są Agnieszka Więdłocha, Magdalena Różczka i Katarzyna Bujakiewicz. Produkcja promuje markę samochodów Škoda, a pracowały przy nim agencja GoldenSubmarine i Papaya Films.
więcej
|
Polskie firmy handlowe i finansowe w internecie: strony responsywne, kalkulatory finansowe i opcje zakupu
Według raportu IAB Polska i Mindshare polskie firmy z sektorów handlu i finansów są na tle Europy nieźle przygotowane do obsługi klientów internetowych i mobilnych. W segmentach e-commerce i mobile wyróżniają się na tle średniej europejskiej.
więcej
|
Twitter wprowadza opcję wyciszania hejtu, można z niej korzystać także w Polsce
Serwis wprowadził w serwisie nową opcję blokującą mowę nienawiści na kontach użytkowników. Dzięki niej właściciel profilu może określić jakie treści nie będą pojawiać się w głównym oknie jego Twittera.
więcej
|
Snapchat po cichu składa wniosek o wejście na giełdę, chce pozyskać 4 mld dolarów
Snap Inc., właściciel aplikacji Snapchat, bez rozgłosu skierował wniosek o złożenie oferty IPO na amerykańskiej giełdzie. Jeśli operacja się powiedzie i firma wejdzie na parkiet w marcu 2017 roku, jej wycena może osiągnąć kwotę 25 mld dolarów.
więcej
|
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy uruchomili serwis MalyDziennik.pl. ,,Komentarze na ostro z perspektywy chrześcijańskiej"
Publicyści Małgorzata i Tomasz Terlikowscy, poprzednio związani m.in. z serwisem Fronda.pl, ruszyli z własnym serwisem infromacyjno-publicystycznym MalyDziennik.pl, którego hasło główne to „Na kontrze”. - Chcemy na ostro, co nie zawsze jest możliwe gdzie indziej, komentować rzeczywistość z punktu widzenia konserwatywnego i chrześcijańskiego - zapowiada Terlikowski.
więcej
|
Użytkownicy smartfonów wolą mobilne strony od aplikacji sklepów spożywczych
Blisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2% - wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate.
więcej
|
Płatności mobilne Blik udostępnione na Allegro.pl
W serwisie Allegro.pl wprowadzono możliwość zapłaty za zakupy przy pomocy systemu płatności mobilnych Blik.
więcej
|
Bartosz Michałek po odejściu z Comperia.pl przygotowuje serwis iniJOB dla pracowników i pracodawców
Bartosz Michałek, współtwórca porównywarki finansowej Comperia.pl pracuje nad serwisem iniJOB skierowanym do pracowników i pracodawców. Platforma ma ułatwiać rozwiązywanie problemów pracowniczych w firmach, jej start przewidziano na styczeń 2017 roku.
więcej
|
miasta.pl - nowy serwis Związku Miast Polskich
Związek Miast Polskich uruchomił serwis miasta.pl, poświęcony polskim miastom i samorządom.
więcej
|
|
|