|
|
|
|
|
|
|
Reality-show ,,Mów mi mistrzu" z celebrytami w TVP2. ,,Będą poddawani różnym wyzwaniom"
Telewizja Polska zleciła nakręcenie pilotowych odcinków nowego reality-show z udziałem celebrytów pt. „Mów mi mistrzu”. Program trafi do ramówki Dwójki w grudniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Orłoś poprowadzi program informacyjny ,,#dziejesięnażywo" w WP
Maciej Orłoś, poprzednio przez 25 lat związany z Telewizją Polską, dołączy do zespołu kanału telewizyjnego WP. Będzie w nim gospodarzem programu informacyjnego „#dziejesięnażywo”.
więcej
|
TVP o kontroli wydatków na relację z WOŚP: ocena i optymalizacja produkcji
Telewizja Polska poprosiła dyrektorów ośrodków regionalnych o dostarczenie podsumowania kosztów obsługi finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w latach 2007-2016. - Celem działań sprawdzających jest ocena i optymalizacja kosztów produkcji oraz kontrola nad wydatkami w skali całej spółki - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.
więcej
|
,,Megatransporty" hitem TVN Turbo. Premiery programu ogląda 114 tys. widzów, a niedzielne powtórki - 141 tys.
Nowy program TVN Turbo „Megatransporty” ogląda średnio 114 tys. widzów. Jeszcze większą widownię gromadzą niedzielne powtórki produkcji, które śledzi 141 tys. osób.
więcej
|
100 tys. widzów programu ,,Polscy Truckersi 2" w Discovery Channel
Drugi sezon „Polskich Truckersów” na antenie Discovery Channel ogląda średnio 101 tys. widzów. Oglądalność poszczególnych odcinków waha się od 73 do 126 tys. osób.
więcej
|
Telewizja Polska po audycie złożyła cztery doniesienia do prokuratury
Telewizja Polska złożyła do prokuratury cztery zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. To efekt przeprowadzonego przez prezesa Jacka Kurskiego audytu w spółce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. Hitami produkcje TVP, ,,Wiadomości" z 420 tys. widzów więcej niż ,,Fakty"
Ratingowymi hitami zeszłego tygodnia były tradycyjnie znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów i w grupie wiekowej 16-59 znalazł się Polsat, a w grupie 16-49 liderem był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze TVP1 przed kampanią prezydencką szkoleni przez fundację Komorowskiej i Rzeplińskiej. Kurski: to złamanie standardów
Blogerka Kataryna ujawniła, że przedstawiciele stowarzyszenia, w którego władzach jest córka Bronisława Komorowskiego, przed zeszłoroczną kampanią prezydencką szkoliła m.in. Krzysztofa Ziemca. Ten wyjaśnił, że w szkoleniu uczestniczyło kilkanaście osób z redakcji publicystyki TVP1, a sugestie, że miało to wpływ na sposób relacjonowania kampanii przed wyborami prezydenckimi, są absurdalne. Prezes TVP skrytykował te działania, oceniając je jakie złamanie standardów telewizji publicznej.
więcej
|
Zoom TV ma być rentowny po dwóch latach. ,,Zapewniony budżet na ten okres"
Spółka Cable Television Networks & Partners, nadawca kanału Zoom TV, spodziewa się przekroczenia progu rentowności po dwóch latach od startu stacji. - Mamy zapewniony budżet na ten okres - zapewnia Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
więcej
|
Telewizja Polska pyta swoje ośrodki regionalne o koszty obsługi WOŚP
W zeszłym tygodniu Telewizja Polska poprosiła dyrektorów ośrodków regionalnych Telewizji o dostarczenie podsumowania kosztów obsługi finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w latach 2007-2016. Prezes Jacek Kurski zapewnił jednak, że Finał WOŚP będzie relacjonowany na antenach telewizji publicznej.
więcej
|
TVP Seriale i Stopklatka TV najchętniej oglądanymi kanałami filmowymi
We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Cinemax, a liderem spadków były Canal+ Seriale i CBS Drama.
więcej
|
,,Wiadomości" z komentarzami kioskarzy opisały kłopoty ,,Gazety Wyborczej", wg dziennikarzy ,,GW" to atak i obsesja
W niedzielę w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP1 wyemitowano materiał o „Gazecie Wyborczej”, w którym jako eksperci od sprzedaży prasy wypowiadali się kioskarze. Materiał skrytykowali publicyści „Wyborczej”.
więcej
|
Mateusz Maranowski: z TV Republika do ,,Wiadomości" TVP1
Mateusz Maranowski zaczął pracę w redakcji „Wiadomości” TVP1. Poprzednio był związany z Telewizją Republika, w której współprowadził weekendowe wydania programu „Polska na dzień dobry”.
więcej
|
Marzena Paczuska: ,,Wiadomości" z troską o interes państwa, zarząd TVP polityczny jak zawsze
- Dobre newsy mogą, w mojej opinii, robić tylko ludzie, dla których państwo jest ważne, gdy interes państwa jest dobrem wspólnym - uważa Marzena Paczuska, szefowa „Wiadomości” TVP1. Jej zdaniem upolitycznienie Telewizji Polskiej obejmuje tylko kierownictwo firmy, a nie zespoły redakcyjne.
więcej
|
,,Anatomia głupoty według Doroty Wellman" w TTV dwie godziny wcześniej
Stacja TTV postanowiła zmienić godziny emisji programu „Anatomia głupoty według Doroty Wellman”. Cykl pokazywany będzie teraz w środowym paśmie o 20.00, a nie jak dotąd o 22.00.
więcej
|
Power TV zmienia ramówkę na trzecie urodziny
We wtorek 1 listopada br. stacja Power TV wprowadzi nową ramówkę, którą przygotowano z okazji trzecich urodzin stacji.
więcej
|
,,Wielki Test o Sienkiewiczu" w TVP1
W poniedziałek 7 listopada br. odbędzie się „Wielki Test o Sienkiewiczu” zorganizowany przez TVP1. Widowisko na antenie stacji rozpocznie się o godz. 20.30.
więcej
|
,,Królowe życia" w TTV
11 listopada 2016 roku na antenie TTV odbędzie się premiera nowej serii „Królowe życia”.
więcej
|
,,Planeta Ziemia 2" w BBC Earth
7 listopada 2016 roku BBC Earth rozpocznie emisję „Planety Ziemi 2” - nowej odsłony kultowej serii przyrodniczej, której premiera miała miejsce 10 lat temu.
więcej
|
,,Top2010+" - nowy program w Nuta.TV
We wtorek 1 listopada br. kanał muzyczny Nuta.TV rozpocznie emisję nowego programu „Top2010+”.
więcej
|
,,Wiadomości" na początku ogląda 2 mln widzów, a w szczycie - 3,5 mln (analiza minuta po minucie)
Główny serwis informacyjny TVP1 - "Wiadomości" emitowany codziennie o 19.30 w pierwszej minucie nadawania ogląda średnio 2,04 mln widzów. Oglądalność dziennika w kolejnych minutach emisji jednak rośnie, dochodząc w szczycie do 3,52 mln osób.
więcej
|
Aleksandra Popławska: bardziej pociąga mnie mrok niż komedia (wywiad)
- Czytałam o reakcjach na śmierć bliskiej osoby. Trudno sobie wyobrazić taki stan, a ja musiałam. Było to bardzo bolesne - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl aktorka Aleksandra Popławska opowiada o pracy nad rolą w serialu „Belfer.
więcej
|
,,Królowe życia" w TTV (wideo)
11 listopada 2016 roku na antenie TTV odbędzie się premiera nowej serii „Królowe życia”.
więcej
|
|
|
Wojciech Cejrowski: Polskie Radio wycofało propozycje audycji, bo skrytykowałem program 500+
Podróżnik i pisarz Wojciech Cejrowski stwierdził, że dostał propozycje prowadzenia audycji w radiowej Jedynce i Trójce, ale szybko je wycofano, bo kierownictwo Polskiego Radia zorientowało się, że kilka miesięcy temu skrytykował program 500+.
więcej
|
|
Szef KRRiT: Abonament RTV elementem podatku. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie
Na forum UE trwają prace nad nową dyrektywą audiowizualną, która w większym stopniu będzie dotyczyć platform internetowych. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie, wolność powinna być domeną tego medium – uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zmiany zachodzące na rynku niewątpliwie wymuszą jednak zmiany w funkcjonowaniu i zadaniach stojących przed KRRiT.
więcej
|
|
Trójka wycofuje dżingle z głosem Zbigniewa Zamachowskiego
Dyrekcja radiowej Trójki przychyliła się do prośby Zbigniewa Zamachowskiego, żeby zrezygnować z emisji dżingli z jego głosem. Dżingle zostaną wycofane z anteny w najbliższych dniach.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce na drugim miejscu
Pozycja lidera rynku radiowego w Kielcach należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ostry skręt Trójki w prawo wbrew charakterowi stacji i gustom jej słuchaczy (opinie)
Demontaż zespołu i ostry skręt w prawo jest wyrazem złego zarządzania stacją, niezrozumienia fenomenu Trójki i brak szacunku do słuchaczy - tak ostatnie zmiany w Programie III Polskiego Radia komentują dla Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, Jerzy Sosnowski i prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Specjalne programy w RMF FM na Wszystkich Świętych
We wtorek 1 listopada br. na antenie RMF FM pojawią się trzy programy związane ze Wszystkich Świętych. Stacja emitować będzie również regularnie specjalne wydania wiadomości drogowych.
więcej
|
|
Rock Radio z konkursem ,,#słuchamRockRadia"
31 października br. wystartował konkurs dla słuchaczy Rock Radia, związany z prowadzoną do końca roku kampanią porannego programu stacji - „Piotr Kędzierski Show”. Zabawa potrwa do 2 grudnia br.
więcej
|
|
W radiowej Jedynce relacje ze Wszystkich Świętych ze studia przy Powązkach
31 października i 1 listopada br. Jedynka wyemituje specjalne wydanie audycji „Cztery pory roku”, w której dziennikarze w studiu plenerowym, usytułowanym w pobliżu warszawskich Powązek, będą wspominać wybitnych zmarłych.
więcej
|
|
Zbigniew Zamachowski chce wycofania z Trójki dżingli z jego głosem
Aktor Zbigniew Zamachowski chce, żeby radiowa Trójka przestała emitować kilkanaście dźingli, w których wykorzystano jego głos. Tłumaczy, że nie chce się kojarzyć z ostatnimi zmianami w rozgłośni.
więcej
|
|
,,Danie do myślenia" Tomasza Skorego znika z RMF Classic
RMF Classic po ponad roku zakończyło emisję cyklu porannych wywiadów „Danie do myślenia” prowadzonych przez Tomasza Skorego.
więcej
|
|
|
|
Adam Nawałka w reklamach Leroy Merlin ujawni, komu kibicuje (wideo)
Od kilku dni w internecie emitowany jest krótki spot, którego bohaterem jest Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski. Jest to prawdopodobnie teaser startującej 5 listopada kampanii sieci marketów Leroy Merlin.
więcej
|
Spot ,,ABC śmierci" przygotowany przez studentów promuje Volvo (wideo)
Trwający niespełna minutę spot przygotowany przez studentów Doriana Lebherza i Daniela Titza z Akademii Filmowej w Ludwigsburgu pod hasłem „ABC śmierci” („ABCs of Death”) promuje samochody marki Volvo.
więcej
|
Ztudio i Wytwórnia Dźwięku Adama Burzyńskiego łączą siły (wideo)
Z początkiem listopada Ztudio i Wytwórnia Dźwięku Adama Burzyńskiego łączą swoje siły. Efektem tej pierwszej w historii na rynku polskim fuzji studiów dźwiękowych jest spółka Ztudio i Burza.
więcej
|
Anna Lewandowska będzie reklamowała nowy szampon head&shoulders
Trenerka i dietetyczka Anna Lewandowska została ambasadorką reklamową nowej serii szamponów head&shoulders z formułą Tri-Action (produkowanych przez Procter&Gamble). Tę markę od pół roku promuje jej mąż Robert Lewandowski. Za nową kampanię odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion.
więcej
|
,,Bo trzeba mieć tu!" w reklamach kosmetyków Radical (wideo)
4 listopada zacznie się kampania reklamowa kosmetyków Radical do pielęgnacji włosów (z portfolio Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo trzeba mieć tu!”, producent przygotował wspólnie z firmami mtbproduction i MediaOn.
więcej
|
PZU reklamuje AC z opcją Auto Non Stop (wideo)
PZU rozpoczęło kampanię reklamującą ubezpieczenie AC o opcję Auto Non Stop. Za przygotowanie i realizację działań marketingowych odpowiadają firmy VML Poland i Starlink.
więcej
|
Historia Thomasa Burberry reklamuje świątecznie stworzoną przez niego markę (wideo)
Nowy spot reklamujący na nadchodzące święta Bożego Narodzenia luksusową brytyjską markę Burberry opowiada historię jej założyciela w sposób przypominający rozmachem pełnometrażowy film. Na ekranie pojawiają się znani brytyjscy aktorzy, między innymi Sienna Miller i Domhnall Gleeson.
więcej
|
,,Dziękuję za zaufanie" - pracownicy firmy z rodzinami w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój, w której pracownicy produkującej ją firmy dziękują za zaufanie do marki. To reakcja producenta na wypadek, w którym mężczyzna po wypiciu substancji dodanej do wody Żywiec Zdrój uległ poparzeniu.
więcej
|
KRRiT szuka firmy do analizy kosztów ograniczenia reklam farmaceutyków w telewizji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce poznać przybliżone koszty związane z ewentualnym ograniczeniem reklam farmaceutyków w stacjach telewizyjnych.
więcej
|
Dariusz Skraba: ustawa krajobrazowa wcale nie uporządkowała reklamowo przestrzeni miejskiej (wywiad)
Wiele osób liczyło na uporządkowanie przestrzeni miejskiej, ale mieli nadzieję na rozsądne podejście - wzajemne poszanowanie interesów, docenienie osób działających w myśl litery prawa, a ukarania jedynie tych, którzy decydują się na nielegalne formy reklamy. Jednak okazało się to jednak nie do końca oczywiste. Najbardziej nowe reguły odczują firmy z branży reklamy zewnętrznej - nie tylko stracą część powierzchni, ale też będą musiały z własnego budżetu pokryć koszt demontażu nośników, które zostaną wskazane jako niezgodne z uchwałami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Skraba, prezes ad i media Group.
więcej
|
Nowe logo Kodaka powrotem do korzeni marki wskutek przesytu nowoczesnością
To swoisty „come back” marki, która była ikoną łatwej i prostej fotografii, a która wcześniej pogubiła się ewidentnie w czasach cyfrowych. Teraz jest okazja by wrócić do korzeni, sprzyja temu przesyt „supernowoczesnymi” markami, które są na końcu właściwie takie same - zmianę logo Kodaka komentuje dla Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z Dragon Rouge.
więcej
|
Tomasz Skowroński: statuetka na celowniku, czyli po co agencjom marketingowym konkursy branżowe
Jeszcze nie ochłonęliśmy po zdobyciu Grand Prix w konkursie Effie, a już słychać pytania czy warto startować w konkursach branżowych? Po co to robimy? Pytają klienci oraz współpracownicy. Myślę, że takie pytania trafiają do wielu osób z agencji mediowych - pisze Tomasz Skowroński z MediaCom Warszawa.
więcej
|
Magda Kolenkiewicz: Effie to wymierny argument potwierdzający skuteczną pracę agencji
W tegorocznym Effie kampanie dużych graczy i znanych marek wygrały konsekwencją, spójnością i rozmachem, ale też bardzo często komunikacją opartą na mocnym insightcie, odważną i wychodzącą poza schemat kategorii - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Magda Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca Starcom Polska.
więcej
|
,,Odkryj magię oczekiwania na święta" - adwentowe kalendarze w kampanii słodyczy Milka
W połowie listopada startuje świąteczna kampania marki Milka, należącej do firmy Mondelez Polska. Będzie to największa tegoroczna aktywacja marki. Pracowały przy niej agencje Carat, VML i Big Picture.
więcej
|
BMW w reklamach z pytaniami o swoje samochody szuka pracowników
BMW Group Polska rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u dealerów samochodów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. Akcję wspiera kampanią stworzoną we współpracy z agencją MAB.
więcej
|
Reklamy tygodnia: BMW, ,,Call of Duty", Opel (wideo)
W tym tygodniu wśród najlepszych naszym zdaniem reklam znalazły się dwie produkcje zagraniczne i jedna polska. Są to międzynarodowe reklamy promujące: samochód BMW 5 oraz zwiastun filmowy gry „Call of Duty - Infinite Warfare” oraz internetowa akcja promująca nowe modele Opla: Zafira i MokkaX.
więcej
|
|
|
Wpływy ze sprzedaży ,,Gazety Wyborczej" przestały spadać, przychody reklamowe w trzy lata zmalały o połowę (analiza)
W br. „Gazeta Wyborcza” pierwszy raz w skali roku zanotuje wyższe wpływy ze sprzedaży niż z reklam. Te pierwsze od 2012 roku zmniejszyły się jedynie nieznacznie, m.in. dzięki podwyżkom cen dziennika i płatnym dostępie w internecie. Te drugie w ciągu trzech lat zmalały o połowę. „GW” zapewnia już tylko 16-17 proc. wszystkich wpływów Agory.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost wpis" analizuje, czy pozwać Durczoka za groźby i szantaż we wpisie o ich spotkaniu
Michał M. Lisiecki, wydawca tygodnika „Wprost”, nie zamierza polemizować z Kamilem Durczokiem, który poinformował w niedzielę, że ma nagraną ich rozmowę sprzed prawie 5 lat stawiającą Lisieckiego w złym świetle. Prawnicy biznesmena analizują natomiast wpis pod kątem Prawa prasowego i Kodeksu karnego.
więcej
|
Szymon Ostrowski odchodzi ze stanowiska szefa Forsal.pl, stawia na własne projekty
Kierujący redakcją serwisu Forsal.pl Szymon Ostrowski z końcem listopada odejdzie ze stanowiska - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Na razie nie jest znany jego następca. - To moja własna decyzja, będę realizował własne projekty i prowadził bloga - zdradza nam Szymon Ostrowski.
więcej
|
Michał Nogaś przeszedł do ,,Gazety Wyborczej". ,,Nowa dyrekcja nie rozumie Trójki i działa wbrew dziennikarzom"
Michał Nogaś po odejściu z radiowej Trójki dołączył do redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora), w jej serwisie internetowym będzie prowadził cykle wideo o literaturze. Jednocześnie skrytykował zmiany programowe i personalne wprowadzone w Trójce przez obecne kierownictwo. - Moim zdaniem obecna dyrekcja nie rozumie zespołu Trójki, nie chce z nim współpracować - uważa.
więcej
|
,,Wprost" ze stronicowym sprostowaniem artykułu krytykującego system pl.ID, drugi tekst bez sprostowania
W nowym numerze „Wprost” zamieszczono całostronicowe sprostowanie artykułu w tygodniku z czerwca br. opisującego wady Systemu Rejestrów Państwowych. Sąd odrzucił natomiast wniosek o sprostowanie innego tekstu tygodnika na podobny temat.
więcej
|
Gannett rezygnuje z kupna grupy Tronc, bo banki nie udzieliły kredytu
Koncert medialny Gannett ostatecznie przerwał negocjacje na temat przejęcia grupy Tronc stanowiącą wcześniej część Tribune Publishing. Kwota transakcji miała wynosić 673 mln dolarów, na przeszkodzie stanęły jednak banki odmawiające jej finansowania.
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę ,,Zabawy i Marzenia z Barbie"
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
Latkowski do Durczoka: nie dam się zastraszyć procesami, zeznania ofiar molestowania potwierdziły nasze teksty
Były redaktor naczelny „Wprost” Sylwester Latkowski podtrzymał swoje zarzuty wobec Kamila Durczoka dotyczące mobbingu i molestowania. Ocenił, że ten próbuje go zastraszyć zapowiedzią pozwu i przypominaniem jego przestępczej przeszłości. - Różnimy się od siebie tym, że ja swoje odsiedziałem i nie ukrywałem tego, co ty. Masz miliony i układy, ale prawda wygra - stwierdził Latkowski.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" o zwolnieniach: depresja i smutek, to topienie swojego okrętu flagowego
Zwolniona z „Gazety Wyborczej” reporterka „Dużego Formatu” Iza Michalewicz oceniła, że chociaż „DF” jest niezależny politycznie, to obecny obóz rządzący „wykańcza media mu nieprzychylne”. - Kiedy patrzę, kogo zwolniono, jest mi źle - stwierdziła dziennikarka „GW” Małgorzata Kolińska-Dąbrowska. - Dobra zmiana dobrą zmianą, kłopoty finansowe też rozumiem, ale topienie własnego okrętu flagowego znajduje się poza moim obszarem rozumienia - napisała Anna Kiedrzynek.
więcej
|
Durczok przypomina Latkowskiemu przestępczą przeszłość, a Lisieckiemu grozi ujawnieniem ich rozmowy
W odpowiedzi na nowe zarzuty „Wprost” i Sylwestra Latkowskiego pod jego adresem, Kamil Durczok poinformował, że oskarży Latkowskiego o ujawnienie tajemnicy procesu. Przypomniał też, że były szef „Wprost” w latach 90. został skazany za wymuszenia rozbójnicze. Zapowiedział, że może ujawnić nagranie rozmowy z wydawcą tygodnika Michałem M. Lisieckim.
więcej
|
,,Wprost" zarzuca Kamilowi Durczokowi kłamstwa ws. molestowania, będzie kolejny proces
Byli dziennikarze „Wprost”, którzy na początku ub.r. napisali kilka tekstów zarzucających Kamilowi Durczokowi mobbing i molestowanie w redakcji „Faktów” TVN, uważają, że Durczok w ostatnich wypowiedziach wbrew prawdzie kreuje się na ofiarę całej sytuacji, twierdząc, że nie dopuścił się opisanych czynów. - Rozmawialiśmy z tak dużą liczbą ludzi z TVN-u, że mogliśmy zrobić dużo więcej tekstów niż rzeczywiście powstało - mówi Sylwester Latkowski. - Już dziś zapowiadam: będzie kolejny proces z „Wprost” i Latkowskim - informuje Durczok.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: władze dławią wolność prywatnych mediów, KRRiT będzie je nękać
Towarzystwo Dziennikarskie zaapelowało o obronę wolności słowa, jako przykłady jej naruszenia podając m.in. rezygnację z wykupywania reklam i prenumerowania przez państwowe podmioty m.in. „Gazety Wyborczej”, „Newsweeka” i „Polityki”. - Widać wyraźnie, że KRRiT ma być narzędziem nękania prywatnych nadawców - ocenia organizacja.
więcej
|
Przejęcie Tronc przez Gannetta zagrożone, banki nie chcą finansować transakcji
Ogłoszone na początku października przejęcie grupy wydawniczej Tronc przez koncern medialny Gannett stanęło pod znakiem zapytania po tym, jak amerykańskie banki odmówiły udziału w transakcji wartej 673 mln dolarów. Według nieoficjalnych informacji rozmowy są jednak nadal prowadzone, w grę wchodzą różne scenariusze.
więcej
|
Pikieta przeciw Rafałowi Ziemkiewiczowi na Targach Książki. Wydawca: to niedopuszczalna presja. Ziemkiewicz: mam więcej fanów
Stowarzyszenie Dziewuchy Dziewuchom i Partia Razem protestują przeciw spotkaniu z pisarzem i publicystą Rafałem Ziemkiewiczem w czasie Targów Książki w Krakowie z powodu jego słów o niedawnych protestach kobiet. Apel w tej sprawie podpisało 3 tys. osób. - Tu mam 92 tys. folołersów, na FB 71 tys., startowy nakład książki to min. 15 tys., a oni mi wyjeżdżają z 3 tysiami? TRY HARDER! - skomentował to Ziemkiewicz na Twitterze.
więcej
|
|
|
Maciej Orłoś poprowadzi program informacyjny ,,#dziejesięnażywo" w WP
Maciej Orłoś, poprzednio przez 25 lat związany z Telewizją Polską, dołączy do zespołu kanału telewizyjnego WP. Będzie w nim gospodarzem programu informacyjnego „#dziejesięnażywo”.
więcej
|
Wzrosty reklamowe w mobile'u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)
- Wyniki badania IAB AdEx potwierdzają kierunki, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy i cała branża reklamowa. Coraz większa popularność social media i mobile’u to już stały trend, reklamodawcy wciąż chłodno traktują wideo ze względu na koszty i brak wiary w skuteczność tego segmentu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
Szymon Ostrowski odchodzi ze stanowiska szefa Forsal.pl, stawia na własne projekty
Kierujący redakcją serwisu Forsal.pl Szymon Ostrowski z końcem listopada odejdzie ze stanowiska - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Na razie nie jest znany jego następca. - To moja własna decyzja, będę realizował własne projekty i prowadził bloga - zdradza nam Szymon Ostrowski.
więcej
|
Pornhub chce kupić zamykaną przez Twittera platformę Vine
Pornhub, jeden z najpopularniejszych internetowych serwisów pornograficznych, zgłosił chęć przejęcia należącej do Twittera platformy społecznościowej Vine, która ma zostać zamknięta. W serwisie miałyby się pojawiać krótkie filmy przeznaczone dla dorosłych.
więcej
|
W 2017 r. Facebook zarobi z mobilnych reklam prawie 30 mld dolarów
Blisko 30 miliardów dolarów przychodu uzyska Facebook z mobilnych reklam w 2017 roku. Kanał mobilny odpowiada za coraz większą część całkowitych wpływów z reklam społecznościowego portalu.
więcej
|
Instagram pozwala na publikowanie dokładnych opisów produktów, by ułatwić ich sprzedaż
Serwis Instagram wprowadził dodatkową opcję, która pozwala markom na zamieszczanie przy zdjęciach szerszych informacji dotyczących konkretnych produktów. Takie rozwiązanie ma ułatwić użytkownikom podjęcie decyzji o zakupie. Wśród pierwszych firm wykorzystujących nową możliwość są Kate Spade, JackThreads, Warby Parker, Coach i J.Crew.
więcej
|
Dostęp do strony porno tylko na osobistą prośbę konkretnego użytkownika
W Izraelu trwają prace nad wprowadzeniem nowych przepisów utrudniających dostęp internautów do stron z treściami erotycznymi. Serwisy porno będą zablokowane, a usunięcie blokady będzie możliwe tylko na osobistą prośbę konkretnego użytkownika.
więcej
|
Paweł Kapusta: z ,,Piłki Nożnej" do Wirtualnej Polski
Dziennikarz piłkarski Paweł Kapusta po kilku latach pracy w tygodniku Piłka Nożna” przeszedł do Wirtualnej Polski, gdzie będzie przygotowywał teksty i materiały wideo do serwisu Sportowefakty.wp.pl.
więcej
|
Alibaba tworzy Digital Media and Entertainment Group
Chiński holding Alibaba Group powołał do życia nowy segment o nazwie Alibaba Digital Media and Entertainment Group, który ma się zajmować wszystkimi elementami związanymi z mediami i rozrywką. Stworzono też nowy fundusz z budżetem prawie 1,5 miliarda dolarów na realizację nowych projektów.
więcej
|
LinkedIn ze wzrostem przychodu i zyskiem, 467 mln zarejestrowanych użytkowników
Wzrost przychodu i zysk zanotował w III kwartale 2016 r. LinkedIn. Społecznościowy portal, który znajduje się w fazie przejęcia przez Microsoft, ma 467 milionów zarejestrowanych użytkowników.
więcej
|
Carrefour wprowadza produkty spożywcze do oferty swojego sklepu internetowego
Carrefour rozbudował asortyment swojego sklepu internetowego eCarrefour.pl o ofertę produktów spożywczych. W serwisie znajdzie się 12 tys. artykułów z kategorii FMCG.
więcej
|
Uber promuje się w opakowaniach płyt z Universal Music Polska
Wytwórnia muzyczna Universal Music Polska oraz firma technologiczna Uber połączyły siły, aby udostępnić fanom muzyki nowy sposób odsłuchiwania utworów.
więcej
|
Na Twitterze ,,Newsweek" przed ,,Gazetą Wyborczą", a ,,Wprost" przed ,,Polityką" (TOP 15)
Twitterowy profil „Newsweek Polska” przekroczył poziom 700 tys. obserwujących, a konto „Gazety Wyborczej” ma ich już ponad 650 tys. Najbardziej angażujące są wpisy „Newsweeka”, „Przeglądu Sportowego” i „Polityki”. Stosunkowo mało popularne są profile serwisów internetowych „Faktu” i „Super Expressu”.
więcej
|
Z Facebooka zniknęły profile organizacji narodowych i ich działaczy, będzie protest pod biurem portalu
Niedługo przed planowanym Marszem Niepodległości Facebook usunął konta Marszu Niepodległości, Ruchu Narodowego i Młodzieży Wszechpolskiej. Powodem było naruszenie standardów portalu. Narodowcy zapowiadają protesty przed warszawską siedzibą Facebooka.
więcej
|
Każdy odcinek ,,Onet Rano" Jarosława Kuźniara z milionem odtworzeń, na żywo oglądany przez 11 minut
Dotychczasowe 20 odcinków programu „Onet Rano”, prowadzonego zazwyczaj przez Jarosława Kuźniara, były odtwarzane na żywo po ponad 800 tys. razy, przeciętnie przez 11 minut. Potem oglądano je jeszcze po ponad 200 tys. razy na VoD.pl.
więcej
|
Twitter ze wzrostem wpływów i liczby użytkowników, ale ponad 100 mln dol. straty
103 miliony dolarów straty i 616 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w III kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników mikrobloga sięgnęła 317 milionów.
więcej
|
Alphabet w III kw. br.: Google ze wzrostem przychodu i zysku, pozostałe marki w dół
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał 2016 roku. Holding zanotował znaczący wzrost przychodu i zysku.
więcej
|
|
|