|
|
|
|
|
|
|
WOŚP w TVN. ,,Brak odpowiedzi Telewizji Polskiej"
Wczoraj Grupa TVN i Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ogłosiły, że finał akcji będzie relacjonowany na antenach TVN. Nadawca jest współorganizatorem imprezy. - Inne stacje będą mogły bez ograniczeń i włączyć się w najbliższą akcję - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Krzysztof Dobies, rzecznik WOŚP.
więcej
|
TVN obniża ceny reklam, najdroższe przy ,,Kuchennych rewolucjach"
W listopadzie tego roku ceny reklam emitowanych w TVN są kilka procent niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
Netflix i Amazon inwestują w programy telewizyjny więcej niż CBS, HBO i Turner
W zeszłym roku internetowe serwisy Netflix i Amazon zainwestowały więcej pieniędzy w produkcję programów niż tacy nadawcy jak CBS, HBO czy Turner - wynika z danych IHS Markit.
więcej
|
Dziennikarze ,,Teleexpressu" Krzysztof Nakonieczny i Tomasz Frankowski zwolnieni z Telewizji Polskiej
Krzysztof Nakonieczny i Tomasz Frankowski po prawie 10 latach pracy żegnają się z Telewizją Polską. W ostatnich latach obaj byli reporterami „Teleexpressu”.
więcej
|
Ewelina Steczkowska z ,,Idziemy" prowadzącą poranne pasmo w Telewizji Republika
Dziennikarka tygodnika „Idziemy” Ewelina Steczkowska zaczęła prowadzić w Telewizji Republika poranne pasmo „Polska na dzień dobry”.
więcej
|
Program ,,Skandaliści 2" ma 122 tys. widzów. Duży spadek oglądalności
Drugi sezon programu Polsat News „Skandaliści” po trzech odcinkach gromadzi średnio 122 tys. widzów. Największą popularnością cieszył się odcinek z Piotrem Ikonowiczem, który obejrzało 186 tys. osób.
więcej
|
Russia Today bez dostępu do swoich brytyjskich kont bankowych. ,,Niech żyje wolność słowa!"
Bankowe konta rosyjskiej telewizji Russia Today w brytyjskich bankach zostały zablokowane. - To niezrozumiała i nagła decyzja, która godzi w wolność wypowiedzi w Wielkiej Brytanii. Będziemy poszukiwać rozwiązań na drodze prawnej - zapowiada Maria Zacharowa, rzeczniczka rosyjskiego ministerstwa spraw zagranicznych.
więcej
|
Zdrożały reklamy w TVP, najwięcej za spoty przy ,,M jak miłość"
Od kilku do kilkunastu procent wzrosły w skali roku ceny większości reklam na głównych antenach Telewizji Polskiej - wynika z cennika na listopad opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serialu „M jak miłość” i niedzielnym „Ranczu”.
więcej
|
Polska edycja ,,Ex na plaży" od 7 listopada w MTV Polska
W poniedziałek 7 listopada na antenie MTV zadebiutuje polska wersja formatu „Ex na plaży”. To trzecia lokalna produkcja stacji tej jesieni.
więcej
|
Paradokument ,,MiłośćKropka.pl" w Stopklatka TV
W sobotę 5 listopada br. na antenie kanału Stopklatka TV zadebiutuje serial paradokumentalny „MiłośćKropka.pl”.
więcej
|
Finał WOŚP pierwszy raz poza TVP, będzie pokazywany w kanałach Grupy TVN
Najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie współorganizowany przez Grupę TVN, która będzie go relacjonować w swoich kanałach TVN, TVN24 i TTV oraz serwisie Player.pl. Pierwszy raz gospodarzem finału WOŚP nie będzie Telewizja Polska.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia, ,,Wiadomości" z najwyższą widownią od stycznia
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz mecz Polska-Armenia. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zbigniew Ziobro w liście do KRRiT i REM krytykuje wypowiedzi przestępcy w ,,Czarno na białym" TVN24
Minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Rady Etyki Mediów pismo dotyczące materiału w programie „Czarno na białym” w TVN24 w sprawie oświadczeń majątkowych sędziów. Skrytykował pokazanie w reportażu wypowiedzi anonimowego przestępcy „wysoko postawionego w hierarchii półświatka”.
więcej
|
"Big Little Lies" - nowy serial HBO. Grają Nicole Kidman, Reese Witherspoon i Shailene Woodley
W sieci pojawiła się zapowiedź nowego miniserialu HBO "Big Little Lies". - Kto wie, co kryje się pod powierzchnią - słyszmy w trailerze. W produkcji główne role grają Nicole Kidman, Reese Witherspoon i Shailene Woodley.
więcej
|
TV Puls HD w nc+
W środę, 19 października 2016 roku kanał TV Puls HD dołączy do oferty nc+.
więcej
|
Eurosport z prawami do wyścigu 24 Godziny Le Mans do 2020 roku
Eurosport będzie transmitował cztery najbliższe edycje wyścigu 24 Godziny Le Mans.
więcej
|
,,Elena z Avaloru" w Disney Channel. Piosenkę ,,Nasz czas" zaśpiewała Natalia Kukulska
29 października 2016 roku Disney Channel rozpocznie emisję nowego serialu „Elena z Avaloru”. Jedną z piosenek do serialu zaśpiewała Natalia Kukulska.
więcej
|
|
|
TVN obniża ceny reklam, najdroższe przy ,,Kuchennych rewolucjach"
W listopadzie tego roku ceny reklam emitowanych w TVN są kilka procent niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
Zdrożały reklamy w TVP, najwięcej za spoty przy ,,M jak miłość"
Od kilku do kilkunastu procent wzrosły w skali roku ceny większości reklam na głównych antenach Telewizji Polskiej - wynika z cennika na listopad opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serialu „M jak miłość” i niedzielnym „Ranczu”.
więcej
|
Jakub Laskus otworzył studio produkcyjne Bites
Jakub Laskus, założyciel agencji Brave New Concept, uruchomił studio Bites specjalizujące się w realizacji sesji zdjęciowych oraz produkcji filmów reklamowych z wykorzystaniem efektów specjalnych. Pierwszymi klientami nowej firmy są Lotte Wedel, Danone Polska, Rossman, Avon Cosmetics oraz Maspex Wadowice.
więcej
|
Heads Advertising będzie reklamować nowy produkt Berlin Chemie
Agencja reklamowa Heads Advertising wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Berlin Chemie, która jest właścicielem m.in. takich marek, jak Flavamed, Espumisan, Prostamol Uno. Przygotuje kampanię dla nowego produktu koncernu.
więcej
|
,,Odkryj, co może zboże" w reklamie nowych płatków Lubella (wideo)
Startuje kampania promująca cztery nowości w ofercie płatków Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
Castrol o jeździe w korkach w kampanii oleju Magnatec Stop-Start (wideo)
Firma Castrol, producent olejów rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię na temat uszkodzeń silnika wynikających z jazdy w warunkach ciągłego zatrzymywania się i ruszania. W ramach akcji promowany jest olej Castrol Magnatec Stop-Start.
więcej
|
Spicy Mobile uruchomia Happy Pixel do marketingu mobilnego
Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile uruchomiła w swoich strukturach markę Happy Pixel, która ma wspierać agencje w tworzeniu formatów reklamowych dla marketingu mobilnego.
więcej
|
|
|
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony zawieszeniem prawa wstępu do Sejmu fotoreporterowi
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar jest zaniepokojony czasowym zawieszeniem wstępu do Sejmu fotoreporterowi dziennika "Super Express" za jego zdjęcie posłanki bez butów na sali plenarnej Izby. RPO zdecydował o zbadaniu okoliczności wydania takiej decyzji.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem miesięczników wnętrzarskich, ,,Dom & Wnętrze" z największym wzrostem
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”.
więcej
|
Nagroda im. Beaty Pawlak 2016 dla Jarosława Mikołajewskiego i Dariusza Rosiaka
Dwie książki reporterskie o uchodźcach - "Wielki przypływ" Jarosława Mikołajewskiego oraz "Ziarno i krew" Dariusza Rosiaka - zdobyły ex aequo tegoroczną nagrodę im. Beaty Pawlak dla najlepszego reportażu - ogłoszono w poniedziałek.
więcej
|
Paweł Nowacki business development directorem w Delvepartners.com
Paweł Nowacki, były wicenaczelny „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Delvepartners.com, gdzie objął stanowisko business development directora.
więcej
|
,,Kurier Szczeciński" z cyfrowym wydaniem
Dziennik „Kurier Szczeciński” (Kurier Szczeciński) uruchomił cyfrowe wydanie gazety na tablety i telefony.
więcej
|
|
|
Nowa Wyborcza.pl chwalona przez branżę interaktywną. ,,Tak wygląda elektroniczna gazeta, odróżniła się od Gazeta.pl"
Udostępniona właśnie nowa wersja portalu Wyborcza.pl przynosi sporo zmian na lepsze. Czytelnie prezentuje różnego rodzaju treści, przypominając bardziej serwisy blogowe niż portale ogólnotematyczne. Przypomina internetowe wydania gazety opiniotwórczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
VoD.pl i Ipla.pl w dół, zyskały Player.pl i Vod.tvp.pl, Netflix z 275 tys. polskich użytkowników (analiza)
Po wycofaniu z nich produkcji Telewizji Polskiej serwisy VoD.pl (Grupa Onet-RASP) i Ipla (Cyfrowy Polsat) zanotowały spore spadki odwiedzalności. Duże wzrosty osiągnęły natomiast Player.pl (należący do Grupy TVN) i dział VoD portalu TVP.pl. Netflix miał we wrześniu 275 tys. polskich użytkowników, dwa razy więcej niż we wcześniejszych miesiącach - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix i Amazon inwestują w programy telewizyjny więcej niż CBS, HBO i Turner
W zeszłym roku internetowe serwisy Netflix i Amazon zainwestowały więcej pieniędzy w produkcję programów niż tacy nadawcy jak CBS, HBO czy Turner - wynika z danych IHS Markit.
więcej
|
Interia.pl będzie emitować cztery programy współtworzone przez youtuberów
Portal Interia.pl rusza z emisją czterech cykli wideo, tworzonych we współpracy z popularnymi vlogerami i youtuberami: Łukaszem Walaszkiem, Dawidem Myśliwcem, Patrykiem Turskim i Michałem Żądło.
więcej
|
Radosław Mincewicz za Huberta Świtalskiego na czele sprzedaży agencyjnej w Sport.pl
Radosław Mincewicz, poprzednio związany z DaWanda.pl, objął funkcję head of agency group w serwisie Sport.pl (należącym do Grupy Gazeta.pl). Zastąpił Huberta Świtalskiego, który przeszedł do Ströer Digital Media.
więcej
|
Google będzie dodawać tag Fact-checking przy sprawdzonych informacjach
Google zapowiedział wprowadzenie nowego oznaczenia newsów publikowanych w internecie, między innymi w jego newsowej aplikacji mobilnej. Wiadomości wyróżnione tagiem „Fast-checking” mają być sprawdzone pod względem rzetelności i autentyczności na podstawie procedur opracowanych przez Google.
więcej
|
Yahoo! traci wpływy z reklam i udział w rynku
O ponad 10 proc. spadnie w 2016 r. przychód Yahoo! z reklam. Firma traci swój rynkowy udział zarówno na całym świecie, jak i na swoim lokalnym, amerykańskim rynku.
więcej
|
Ewa Soroka i Marek Kopeć awansowali w Grupie Onet-RASP
Marek Kopeć awansował w Grupie Onet-RAS Polska na stanowisko group product owner, a zwolnioną przez niego funkcję business development managera serwisu Fakt24.pl objęła Ewa Soroka.
więcej
|
Piotr Kraiński odpowiada za marki Onet Biznes, Forbes i Business Insider w Grupie Onet-RASP
Piotr Kraiński dołączył do zespołu Grupy Onet-RASP, gdzie objął stanowisko portfolio brand managera.
więcej
|
|
|