|
|
|
|
|
|
|
TVN musi przeprosić i zapłacić 50 tys. zł za nierzetelne reportaże w ,,Uwadze" o domu opieki
Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał wyrok pierwszej instancji nakazujący TVN zapłacenie 50 tys. zł zadośćuczynienia i publikację przeprosin za naruszenie dób osobistych właścicielki domu opieki w dwóch reportażach „Uwagi” o tym ośrodku. - TVN zmanipulował fakty - podkreśla reprezentujący właścicielkę mec. Tomasz Tomaszczyk. - Celem moich reportaży było ukazanie zależności polegających na tym, że brak spełnia wymogów przewidzianych prawem dla osób prowadzących zakłady opiekuńcze, prowadzi do nadużyć wobec pensjonariuszy - tłumaczy Martyna Aftyka, autorka tych materiałów.
więcej
|
,,Kawa na ławę" hitem TVN24. Stacja nokautuje TVP Info i Polsat News
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w jesiennym sezonie br. śledzi średnio 660 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
485 tys. widzów ,,Woronicza 17". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News
Magazyn „Woronicza 17” od początku września br. śledzi średnio 485 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49.
więcej
|
Stacja TV5 Monde celem ataku hakerów, trop prowadzi do rosyjskiej grupy APT 28
W 2015 roku francuska stacja TV5Monde stała się celem cyberataku, który sparaliżował jej systemy i doprowadził do przerwy w emisji programu przez 12 kanałów. Choć początkowo za atak mieli odpowiadać islamiści, to śledztwo potwierdziło teraz, że jego sprawcami są hakerzy pochodzący z Rosji.
więcej
|
Siedziba kanału informacyjnego TV V4 w Krakowie. ,,Konieczny projekt"
Prezes TVP Jacek Kurski spotkał się z szefami mediów publicznych państw Grupy Wyszehradzkiej. Omawiano współpracę przy tworzeniu kanału TV V4, który będzie miał siedzibę w Krakowie.
więcej
|
Najchętniej oglądane programy śniadaniowe. Liderem ,,Dzień dobry TVN"
W zeszłym miesiącu największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, tak jak „Pytanie na śniadanie”. Zyskał tylko nadawany w Polsacie „Nowy Dzień”.
więcej
|
Ewa Latkowska: z TVP2 na dyrektora w Grupie ZPR Media
Ewa Latkowska, była zastępca dyrektora TVP2, rozpoczęła pracę w Grupie ZPR Media na stanowisku dyrektora operacyjnego w pionie telewizyjnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TTV szuka prezentera wśród widzów
Wystartował otwarty casting na prezentera stacji TTV, w którym mogą wziąć udział widzowie.
więcej
|
7,1 mln widzów meczu Polska-Dania. Udany tydzień ,,wielkiej czwórki"
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz mecz Polska-Dania. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł Andrzej Wajda, kanały Telewizji Polskiej przypominają jego filmy
W związku ze śmiercią Andrzeja Wajdy TVP1 w poniedziałek o godz. 20:30 wyemituje wyreżyserowany przez niego film „Pan Tadeusz”. Inne znane filmy Wajdy zostaną pokazane w TVP2, TVP Kultura i TVP Historia.
więcej
|
Cable Television Networks & Partners porozumiał się z Emitelem o dystrybucji Zoom TV ma MUX-8
Spółka Cable Television Networks & Partners zaakceptowała warunki umowy z Emitelem dotyczącej dystrybucji technicznej przez 10 lat kanału Zoom TV na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Serial "Belfer" za darmo w internecie
Stacja Canal+ udostępniła za darmo pierwszy odcinek serialu "Belfer". Epizod można obejrzeć w sieci.
więcej
|
Lisette Schlippe kieruje sprzedażą produkcji Turnera w Europie
Lisette Schlippe objęła stanowisko director content licensing w Turner International w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
|
Makarony Polskie szukają agencji do realizacji rocznej kampanii
Konsorcjum złożone ze spółek Makarony Polskie, Stoczek Natura i Dar Natury zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację rocznych działań informacyjno-promocyjnych. Ich budżet wstępnie oszacowano na 2,5 mln zł netto.
więcej
|
KER: biust Sylwii Gliwy w reklamie UPC nie dyskryminuje kobiet (wideo)
Spot reklamowy „UPC-50 % taniej” z aktorką Sylwią Gliwą i jej wyeksponowanym nie zawiera elementów dyskryminujących kobiety - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
,,Nazywam się PGE Narodowy" w kampanii Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)
8 października PGE Polska Grupa Energetyczna zaczęła kampanię reklamową pod hasłem „Nazywam się PGE Narodowy” promującą obecną nazwę Stadionu Narodowego w Warszawie. Akcje przygotowały i realizują firmy marketingowe VML Poland i Zenith.
więcej
|
,,Spektakularny świat bez VAT" reklamuje Lexusa RX (wideo)
Pod hasłem „ Spektakularny świat bez VAT” wystartowała kampania Lexus Polska z ofertą kierowaną do osób prowadzących działalność gospodarczą. Akcję przygotowały agencje Heads Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
Łukasz Wieszczyński na czele zespołu sponsoringowego w Multikino Media
Multikino Media uruchomiło zespół odpowiadający za działania sponsoringowe. Kieruje nim Łukasz Wieszczyński, pracujący w firmie od siedmiu lat.
więcej
|
,,Wygrywanie przez gotowanie" w promocji Vegety (wideo)
Podravka Polska rozpoczęła blisko dwumiesięczną promocję konsumencką marki Vegeta. Konkurs pod hasłem „Wygrywanie przez gotowanie z marką Vegeta!” wspiera kampania.
więcej
|
Michał Maciątek udziałowcem El Padre
Udziały w agencji El Padre objął Michał Maciątek, pełniący funkcję dyrektora operacyjnego i odpowiadający za dział kreacji.
więcej
|
Beata Woźniakowska: z Cape Morris do Bidlab
Do zespołu agencji marketingu internetowego Bidlab dołączyła Beata Woźniakowska obejmując stanowisko senior account managera. Wcześniej pracowała m.in. w firmach Cape Morris, Affiliate i Telewizja Polska.
więcej
|
Change dla Mieszko
Agencja Change stworzy nową komunikację marketingową dla produktów czekoladowych marki Mieszko.
więcej
|
ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima
Agencja ClickAd Interactive zajmie się kompleksową obsługą internetową trzech produktów marki Optima: Optima Cardio, Optima Omega 3 i Optima DHA, produkowanych przez ZT Kruszwica-Grupę Bunge.
więcej
|
|
|
,,Pani" o połowę więcej z reklam, ,,Viva" i ,,Newsweek Polska" ze spadkami (TOP 10)
Wpływy reklamowe magazynów po ośmiu miesiącach br. wzrosły rok do roku prawie o 14 proc. Zdecydowanie większą dynamikę niż cały rynek miały „Pani”, „Show” i „Claudia”. Mniej w skali roku na reklamach zarobiły „Newsweek Polska” i „Viva”.
więcej
|
Ewa Ivanova odchodzi z ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Dziennikarka Ewa Ivanova po 9 latach pracy żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną (Infor Biznes).
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży ,,Świata Kobiety"
W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia”. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”.
więcej
|
Dominik Zdort skrytykowany za felieton w ,,Rzeczpospolitej" o policjantkach karzących go mandatem. ,,Seksistowska, żenująca skarga"
W swoim ostatnim felietonie Dominik Zdort, szef „Plusa Minusa”, weekendowego wydania „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), skrytykował młode policjantki za ukaranie go mandatem, podał też numer służbowy jednej z nich. Według komentujących to dziennikarzy tekst jest seksistowski i jest próbą prywatnego rewanżu na funkcjonariuszkach. Zdort nie chce komentować tej sprawy.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" solidaryzuje się z zamkniętym dziennikiem węgierskim, byli publicyści ,,Uważam Rze" zarzucają jej hipokryzję
Redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) wyraziła solidarność z dziennikarzami zamkniętej w weekend węgierskiej gazety „Nepszabadsag”. Byli dziennikarze „Uważam Rze”, m.in. Piotr Semka i Jacek Karnowski, przypomnieli, że inaczej w „GW” komentowano odejście z tego tygodnika prawie całego zespołu redakcyjnego po zwolnieniu Pawła Lisickiego.
więcej
|
|
|
Facebook Workplace już działa. Nowa platforma dla firm
Facebook przedstawił oficjalnie przeznaczoną dla firm płatną usługę Workplace, znaną dotąd jako Facebook at Work. Nowa platforma ma ułatwiać kontakty pomiędzy pracownikami jednej korporacji. - Workplace zmienia percepcję Facebooka ze strony pracodawców, korporacji, firm i samych pracowników. Platforma uderzy przede wszystkim w LinkedIn, dziwi tylko że Facebook tak długo zwlekał z jej wprowadzeniem - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted.
więcej
|
Onet-RASP z większą przewagą nad Wirtualną Polską, w mobile'u OLX.pl przed Gazeta.pl i Interią (wyniki z września)
We wrześniu br. serwisy Grupy Onet-RASP odwiedziło o 385,8 tys. internautów więcej od stron Grupy Wirtualna Polska. Większość witryn zanotowała więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej, ale niektóre miały mniej odsłon. W internecie mobilnym serwis OLX.pl ma zdecydowanie więcej odsłon niż Gazeta.pl i Interia.pl.
więcej
|
TVN, MiniMini+ i TVP najchętniej oglądane, a TV Republika najbardziej dyskutowana na YouTubie (TOP 20)
Wśród polskich stacji i nadawców telewizyjnych najwięcej odtworzeń swoich materiałów na YouTubie zanotowały we wrześniu TVN i MiniMini+, a ogółem zdecydowanym liderem jest Telewizja Polska. Najwięcej subskrybentów mają konta TVN i Disney Channel Polska, a relatywnie najwięcej komentarzy i ocen pojawia się przy klipach Telewizji Republika.
więcej
|
Facebook tłumaczy: poglądy szefowej polskiego biura bez wpływu na blokowanie lub tolerowanie treści
W ostatnich dniach Cezary Gmyz i Marcin Makowski zasugerowali, że krytyczne opinie szefowej polskiego oddziału Facebooka o obecnym obozie rządzącym mają wpływ na to, że na portalu są blokowane niektóre profile prawicowe, za to dopuszczane są treści atakujące wartości konserwatywne. - Raporty dotyczące treści z Polski są najczęściej analizowane przez zespół Facebooka zlokalizowany w Dublinie. Żaden z pracowników spoza zespołu Community Operations nie ma dostępu do tych raportów, a ich weryfikacją nie zajmują się pracownicy biura w Warszawie - tłumaczy biuro prasowe portalu.
więcej
|
W Polsce telewizja najpopularniejszym medium, zyskują media społecznościowe, prasa w odwrocie
Z raportu Reuters Institute for the Study of Journalism wynika, że w Polsce najpopularniejszym medium jest wciąż telewizja, rośnie też pozycja serwisów społecznościowych jako źródła newsów. Swoją pozycję z roku na rok traci prasa, która wciąż czerpie więcej przychodów z druku niż segmentu cyfrowego.
więcej
|
Młodzi wolą czytać niż oglądać newsy
Młodzi odbiorcy zdecydowanie częściej niż starsi wolą newsy w formie tekstowej niż wideo czy audio - wynika z badania Pew Research Center.
więcej
|
Chrome 55 z mniejszym wykorzystaniem RAM-u, będzie działać szybciej na słabszych komputerach
Przeglądarka Chrome z numerem 55 zapowiadana na grudzień zapewni szybszą pracę i otwieranie stron, a wykorzystanie pamięci RAM w komputerze ma spaść o 50 proc. w porównaniu z obecną wersją przeglądarki.
więcej
|
Pudelek.pl ma przepraszać Janinę Drzewiecką przez 15 dni i zapłacić jej 150 tys. zł
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że wydawca serwisu Pudelek.pl za naruszenie dóbr osobistych Janiny Drzewieckiej w tekstach dotyczących popełnionej przez nią rzekomo kradzieży ma publikować przeprosiny na stronie głównej przez 15 dni i zapłacić Drzewieckiej 150 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
|
|